www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 23:54:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1037 1038 1039 1040 1041 [1042] 1043 1044 1045 1046 1047 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14916633 alkalommal)
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #38971 Dátum: 2009 Augusztus 20, 17:37:05 »

egy 77 es mexikói motort ami 6.5 öt fogyaszt legjobb esetben és szinte nem eszik olajat csókos zöldkártyáshoz kell vinnem?

az enyémmel még sose kellett trükközni ('79-es "D" kód)...

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #38970 Dátum: 2009 Augusztus 20, 11:58:35 »

Szégyen vagy nem...hát nem bírom az indexet megcsinálni. 3 relé van a kezemben, egyikkel sem megy, de ha direkt áramot adok neki, akkor szépen világít mindkét oldal, de a relét nem működteti. Minden jól van bekötve, rajz szerint, halvány fingom sincs mi lehet a baj. Feszültségesés nincs, nagyjából a 31-es ponton és a relén is annyi van, mint az akkusarun. (12.8 V terheletlen kapocsfesz.)
Kicsi a relé terhelése?

Elméletileg ha van terhelés akkor a 31-es pontot a 49 és 49a (visszajelző) között váltogatja, nem? 

relé behúz ha direktbe adsz neki feszt?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38969 Dátum: 2009 Augusztus 20, 11:56:29 »

Szégyen vagy nem...hát nem bírom az indexet megcsinálni. 3 relé van a kezemben, egyikkel sem megy, de ha direkt áramot adok neki, akkor szépen világít mindkét oldal, de a relét nem működteti. Minden jól van bekötve, rajz szerint, halvány fingom sincs mi lehet a baj. Feszültségesés nincs, nagyjából a 31-es ponton és a relén is annyi van, mint az akkusarun. (12.8 V terheletlen kapocsfesz.)
Kicsi a relé terhelése?

Elméletileg ha van terhelés akkor a 31-es pontot a 49 és 49a (visszajelző) között váltogatja, nem? 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #38968 Dátum: 2009 Augusztus 20, 07:02:31 »

A késöbbi információ fényében is aktuális ez a javaslat ?
Én még megnézném a hátsó ülés alatti csatlakozását is az önindító "vékony" kábelének.
Engem is szivatott már. Előfordulhat hogy az ott esetlegesen kevesebb áram a már szoruló bendixet, vagy szarrá kopottt villáját nem tudja mozgatni.Ugyanez a kontakt hiba lehet magán az önindítón is a kis csúszósaruval. Tehát nem húzza be teljesen. Ekkor halványul talán még kattan is kicsit. Egy szakival felújítás biztos, hogy jót tenne neki, de mit sem ér ha a kis perselyét a harangban nem cseréled ki. Szóval mindenképpen az egész kocsit kell vinni bogaras szakemberhez.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #38967 Dátum: 2009 Augusztus 20, 06:03:34 »

Igen.

Kaposvárra az ovállal jössz?
Robpanzer
« Hozzászólás #38966 Dátum: 2009 Augusztus 20, 00:25:09 »

sziasztok

lenne egykis gondom....illetve nem nekem,de nekemis...bla-bla

a lényeg,bogár 1.3(?) melegszik,és leáll....aztánn megint megy,de már szerintem nagyon gyorsan eljut erre a pontra,hogy leáljon.....
mi a franc lehet vele???????
tudom,hogy áálati melegvan,de szerintem tulzás amit csinál Undecided Undecided
köszi és üdv

Nálam is volt hasonló eset a tavalyi tatabányai talin. Mint kiderült, a turbinaház mögött a termosztát rudazata akadt és amiatt nem nyílt ki rendesen a csappantyú.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #38965 Dátum: 2009 Augusztus 19, 23:57:21 »

Halványul, és köszi mindenkinek.
dettó nekem is, bár az utóbbi napokban csak ritkán csinálja. KIhez vigyem hnna szedek hozzá perselyt stb?

SÜSÜ???

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #38964 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:41:34 »

Halványul, és köszi mindenkinek.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38963 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:38:51 »

Rögzítettem az Oválban a tankot, illetve a hátsó lámpákat rögzítő 2 rozsdás csavart rozsdamentesre cseréltem.
Kaposvárra az ovállal jössz?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38962 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:38:02 »

A késöbbi információ fényében is aktuális ez a javaslat ?

Ha vesz fel áramot (elhalványulnak a fogyasztók), akkor a forgórész beleér az állóba, az valóban brozpersely csere, esetleg felújítás. Ekkor a lökdösés segíthet. Ha nem vesz fel áramot, semmi nem halványul el, akkor a behúzótekercs nem kap áramot, mert az érintkezője hiába van zárva, nem vezet. Ekkor a kocogtatás segíthet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #38961 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:37:29 »

Rögzítettem az Oválban a tankot, illetve a hátsó lámpákat rögzítő 2 rozsdás csavart rozsdamentesre cseréltem.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #38960 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:35:39 »

cimborámhoz hozhatod szentendrére ha gondolod megnézni meg lepapirozza ha koppanós de ezzel a fogyasztással tuti nem gond

ha szegény a keverék, akkor biztos fasza a CO, de lehet a NOx szint meg az egekben van.
biztos, ami biztos, rá kell mérni.
legfeljebb a zöldkártyás azt mondja, hogy húzzon a faszba.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #38959 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:34:44 »

A késöbbi információ fényében is aktuális ez a javaslat ?
szeríntem igen
alökdösés a megoldás
de az oda vezet,hogy cs az önindító
de lehe,hogy csak a bendix
biztosan szétszedném átpucolnám vagy esetleg megnézetném hozzáértővel

persze lehet,hogy jön még jobb tanács is
nekem erre tellett  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #38958 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:31:02 »

sebességbe tenném kicsit meglökdösném és próba újra
ha ez sem akkor kis kalapácsos kezelés az önindító tetején
ha úgy indul akkor örül és elkezd önindítófelújítót vagy másik önindítót keresni

 Wink
A késöbbi információ fényében is aktuális ez a javaslat ?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #38957 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:27:34 »

ezzel a fogyasztással tuti nem gond
most ugye tudod,hogy ez butaság

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #38956 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:25:21 »

jóvan, eddig csak ilyen helyre jártom a régebbi motorommal, kipróbálnám élesben is a mostanit, de nem akarok nagyon koppanni
cimborámhoz hozhatod szentendrére ha gondolod megnézni meg lepapirozza ha koppanós de ezzel a fogyasztással tuti nem gond


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #38955 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:23:51 »

Grin Grin Grin Grin
jóvan, eddig csak ilyen helyre jártom a régebbi motorommal, kipróbálnám élesben is a mostanit, de nem akarok nagyon koppanni
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #38954 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:20:47 »

egy 77 es mexikói motort ami 6.5 öt fogyaszt legjobb esetben és szinte nem eszik olajat csókos zöldkártyáshoz kell vinnem?
sztem azt a vw múzeumba de előtte urológushoz

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #38953 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:18:33 »

 Grin Grin Grin Grin


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #38952 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:18:22 »

egy 77 es mexikói motort ami 6.5 öt fogyaszt legjobb esetben és szinte nem eszik olajat csókos zöldkártyáshoz kell vinnem?
igen


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #38951 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:18:13 »

egy 77 es mexikói motort ami 6.5 öt fogyaszt legjobb esetben és szinte nem eszik olajat csókos zöldkártyáshoz kell vinnem?
nem!
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #38950 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:17:15 »

egy 77 es mexikói motort ami 6.5 öt fogyaszt legjobb esetben és szinte nem eszik olajat csókos zöldkártyáshoz kell vinnem?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #38949 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:04:06 »

Igen, a visszajelző.

Segítsen már valaki, akinek nem 4 villogós (elakadásjelzős) a bogara, hogy az indexrelén a 3 szál micsoda? Egyik a 12V, a másik megy a kormánykapcsolóra (vagy jön onnan, nézőpont kérdése), és mi a harmadik? A visszajelző?

Köszi.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #38948 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:03:01 »

Segítsen már valaki, akinek nem 4 villogós (elakadásjelzős) a bogara, hogy az indexrelén a 3 szál micsoda? Egyik a 12V, a másik megy a kormánykapcsolóra (vagy jön onnan, nézőpont kérdése), és mi a harmadik? A visszajelző?

Köszi.

hülyevagyok hozzá csak tippelek.
test?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38947 Dátum: 2009 Augusztus 19, 21:20:51 »

Segítsen már valaki, akinek nem 4 villogós (elakadásjelzős) a bogara, hogy az indexrelén a 3 szál micsoda? Egyik a 12V, a másik megy a kormánykapcsolóra (vagy jön onnan, nézőpont kérdése), és mi a harmadik? A visszajelző?

Köszi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #38946 Dátum: 2009 Augusztus 19, 21:19:54 »

sebességbe tenném kicsit meglökdösném és próba újra
ha ez sem akkor kis kalapácsos kezelés az önindító tetején
ha úgy indul akkor örül és elkezd önindítófelújítót vagy másik önindítót keresni

 Wink
Megtörtént a sebességes játék, utána eltoltam az első lejtőig. Hazajöttem és itthon újra pöcc-röff
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #38945 Dátum: 2009 Augusztus 19, 21:14:16 »

sebességbe tenném kicsit meglökdösném és próba újra
ha ez sem akkor kis kalapácsos kezelés az önindító tetején
ha úgy indul akkor örül és elkezd önindítófelújítót vagy másik önindítót keresni

 Wink
Bronzpersely kopás oválisra. Csak a sebbeséges lökdösés a segítség, legalábbis nálam.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #38944 Dátum: 2009 Augusztus 19, 21:09:07 »

A következő probléma jelentkezett: szépen pöcre indult az autó(mint mindig), majd rá 2 percre amikor leállítottam és ujjabb 2-re megpróbáltam be índítani nem indult. Meg se forgatta az öninditó feltehetően nem kapott áramot, mert a gyujtás kapcsoló benyomásakor(ami nálam gombra van kötve) a töltés, és olaj jelsző lámpán láthatóan visszaesett a feszültség. Várom az ötleteket...
sebességbe tenném kicsit meglökdösném és próba újra
ha ez sem akkor kis kalapácsos kezelés az önindító tetején
ha úgy indul akkor örül és elkezd önindítófelújítót vagy másik önindítót keresni

 Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #38943 Dátum: 2009 Augusztus 19, 21:05:59 »

A következő probléma jelentkezett: szépen pöcre indult az autó(mint mindig), majd rá 2 percre amikor leállítottam és ujjabb 2-re megpróbáltam be índítani nem indult. Meg se forgatta az öninditó feltehetően nem kapott áramot, mert a gyujtás kapcsoló benyomásakor(ami nálam gombra van kötve) a töltés, és olaj jelsző lámpán láthatóan visszaesett a feszültség. Várom az ötleteket...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #38942 Dátum: 2009 Augusztus 19, 19:39:01 »

sziasztok

lenne egykis gondom....illetve nem nekem,de nekemis...bla-bla

a lényeg,bogár 1.3(?) melegszik,és leáll....aztánn megint megy,de már szerintem nagyon gyorsan eljut erre a pontra,hogy leáljon.....
mi a franc lehet vele???????
tudom,hogy áálati melegvan,de szerintem tulzás amit csinál Undecided Undecided
köszi és üdv
ha ugyanarról az autórol beszélünk  Wink
akkor én azzalkezdeném,hogy lebontanám a lemezeket a p..ba és szépen kitakarítanám az egészet
gyanítom azzal a kosszal ami a motortérben van televannak a hűtőbordák is
az is lehet,hogy valamit benyalt hátul a turbina és attól van az iszonyatos kosz a motortérben
de azt sem tartom kizártnak,hogy a gyertyák nincsenek rendesen meghúzva
és ha igen akkor repedt a hf de csúnyán
termosztát is beszarhatott

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #38941 Dátum: 2009 Augusztus 19, 19:31:35 »

sziasztok

lenne egykis gondom....illetve nem nekem,de nekemis...bla-bla

a lényeg,bogár 1.3(?) melegszik,és leáll....aztánn megint megy,de már szerintem nagyon gyorsan eljut erre a pontra,hogy leáljon.....
mi a franc lehet vele???????
tudom,hogy áálati melegvan,de szerintem tulzás amit csinál Undecided Undecided
köszi és üdv
Trafó, kondi, repedt elosztó pl

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #38940 Dátum: 2009 Augusztus 19, 19:08:47 »

sziasztok

lenne egykis gondom....illetve nem nekem,de nekemis...bla-bla

a lényeg,bogár 1.3(?) melegszik,és leáll....aztánn megint megy,de már szerintem nagyon gyorsan eljut erre a pontra,hogy leáljon.....
mi a franc lehet vele???????
tudom,hogy áálati melegvan,de szerintem tulzás amit csinál Undecided Undecided
köszi és üdv

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #38939 Dátum: 2009 Augusztus 19, 14:11:59 »

Szép. A kormány kéne róla.
http://buggoreny.tar.hu/ > Alkatreszek !
(Telefon/email/Kaposvari tali)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #38938 Dátum: 2009 Augusztus 19, 14:10:27 »

Elvileg nem nagy meló, egy nap alatt megvan.
Mondtuk, vagy mondtuk ? Tongue


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Gaga
Hozzászólások: 2552


« Hozzászólás #38937 Dátum: 2009 Augusztus 19, 12:48:14 »

Elkészült 1942es Háborus Kübel lakatos munkája!Sok érdekes apró részlet van!Szétszedés jön és irány a fényező!Egyenlöre pár kép többi majd a honlapomon!
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

A múltkor megnéztem nagyon tetszet
Nem elérhető Gambo
Hozzászólások: 1161


+ 36 30 424 06 78

« Hozzászólás #38936 Dátum: 2009 Augusztus 19, 11:30:33 »

Hétfőn megy a bogaram a lakatoshoz. Elvileg nem nagy meló, egy nap alatt megvan. Utána fényezés, és szeptember 18.-ra kész lesz szerintem. Végre valami jó hír...

Na ennek örülök,  Örülök, hogy viszonylag jó vége lett és gyors lesz a gyógyulás. Akkor nem kellett elemet cserélni.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38935 Dátum: 2009 Augusztus 19, 10:50:46 »

tehát akkor motor teljesítményét ,gyujtás pontosságát ,egyenletességét valamint a szikra méretét stb nem befolyásolja
ha van egy régi jó akkor elég ha van bent egy tartalék de nem kell magam agyonparáztatni,hogy vegyek egy bosch-t ?

Így van, nem igazán, az elosztó és a benne levők befolyásolják. Kis mértékben a szikra erősségét befolyásolhatja a trafó, de nem kell nagy dologra gondolni. (Ráadásul a szikra erőssége a hengerben uralkodó viszonyoktól függ, aztán a trafó vagy megugorja, vagy nem. Az ív időtartama más kérdés, az a szekunder energiától függ, ebben lehet jobb egy jó trafó - talán. Jobb vasmag, jobb derótok.)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #38934 Dátum: 2009 Augusztus 19, 10:48:19 »

köszönöm

Mondok jobbat, WD 40, de előtte kis olaj, hátha az is elég. Általában csak kis kenés kell neki, ha szorul.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #38933 Dátum: 2009 Augusztus 19, 09:18:11 »

Hétfőn megy a bogaram a lakatoshoz. Elvileg nem nagy meló, egy nap alatt megvan. Utána fényezés, és szeptember 18.-ra kész lesz szerintem. Végre valami jó hír...

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #38932 Dátum: 2009 Augusztus 19, 09:01:18 »

Szép. A kormány kéne róla.
más mint a bogár

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1037 1038 1039 1040 1041 [1042] 1043 1044 1045 1046 1047 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.23 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.