www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 12:47:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1036 1037 1038 1039 1040 [1041] 1042 1043 1044 1045 1046 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14905200 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #39011 Dátum: 2009 Augusztus 21, 13:18:00 »



Azért azt az alkatrészes börzenapot még párszor felhozom majd.
Én meg támogatom!

Van most uj ötlet!
A porkebudás évzároval egy idöben lesz Majosházán az elsö krumplibogaras fesztivál.(Terkebogos szervezés)Ez egész napos rendezvény,esti programokkal is.
Ismerve a PB-t ott du. 3kor már vége a programnak.
Egy laza konvojjal át lehetne gurulni Majosházára,(nem nagy távolság)s ott alkatrész börzézni.
Ha van érdeklödés ezügyben,akkor beszélek a Boka Pistivel.
Szerintem összehozható!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #39010 Dátum: 2009 Augusztus 21, 13:13:33 »

bogyókák, kérdésem van.
így kell bekötni a gyújtótrafót?
ezt hámoztam ki a kapcs. rajz és telefonos segítség alapján.
köszi.
aha, ha a megszakító az a kondi
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #39009 Dátum: 2009 Augusztus 21, 12:48:00 »

bogyókák, kérdésem van.
így kell bekötni a gyújtótrafót?
ezt hámoztam ki a kapcs. rajz és telefonos segítség alapján.
köszi.

[a csatolmányt egy admin törölte]



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #39008 Dátum: 2009 Augusztus 21, 00:17:15 »

lottónyrteseknek és álmodozóknak Cool
Tetszik ... :-)
Mikor hozod at nekem? ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39007 Dátum: 2009 Augusztus 20, 23:38:55 »

0 231 178 009 az még most is a régi. Ezért változott, mert nem gyártják (Nem csak Németo.-ban , de szerintem sehol se). De van "helyettese".  Cool
Hétfőn utánanézek mindennek és este dobom a választ.

Biztos jobban tudod, de én azt hiszem valahol még gyártják...mindegy, a 009-es akkor is 009-es marad, hiába lesz 054 a cikkszám vége...  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #39006 Dátum: 2009 Augusztus 20, 23:37:12 »


Azért 009-nek nevezik a vákum nélküli osztófejet, mert a bosch cikkszáma ... .... 009 -re végződött és végződik is, most is, de már Németországban nem gyártják. Nem hinném, hogy átkereszteli a Bosch...Vagy igen?

0 231 178 009 az még most is a régi. Ezért változott, mert nem gyártják (Nem csak Németo.-ban , de szerintem sehol se). De van "helyettese".  Cool
Hétfőn utánanézek mindennek és este dobom a választ.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39005 Dátum: 2009 Augusztus 20, 23:21:57 »

Egy megjegyzés: az új boschos 009 már nem 009, mert változott a cikkszáma. Hétfőn megnézem melóban hogy mi az új azonosító és közreadom. Azt nem tudom, hogy olcsóbb vagy drágább lett, de a számváltozás az tuti.



Azért 009-nek nevezik a vákum nélküli osztófejet, mert a bosch cikkszáma ... .... 009 -re végződött és végződik is, most is, de már Németországban nem gyártják. Nem hinném, hogy átkereszteli a Bosch...Vagy igen?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #39004 Dátum: 2009 Augusztus 20, 23:16:28 »

az is valami  Undecided

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #39003 Dátum: 2009 Augusztus 20, 23:15:26 »


lottónyrteseknek és álmodozóknak Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #39002 Dátum: 2009 Augusztus 20, 23:12:47 »

sikerült neki kimászni a .................. ból ?

Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #39001 Dátum: 2009 Augusztus 20, 23:12:17 »

Már írtam erről sokat.

A Bosch, akár brazil, akár indiai nagyságrendekkel jobb, mint a taiwani Empi koppintás, mert:

Perselyes a tengelye, pontosan illesztett, röpsúlyok teflon pogácsán csúsznak, anyagminősége sokkal jobb, stb.

Sajnos drágább is.

Egy megjegyzés: az új boschos 009 már nem 009, mert változott a cikkszáma. Hétfőn megnézem melóban hogy mi az új azonosító és közreadom. Azt nem tudom, hogy olcsóbb vagy drágább lett, de a számváltozás az tuti.
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #39000 Dátum: 2009 Augusztus 20, 23:08:41 »

Én is így akartam,csak olyan száraz,hogy ha mozgatom,mállik szét.Kivételnél is több darabra szakadt.Gondoljátok nekem nem ez volt az eszemben? Grin Szoktam varrni tudom mi fán terem.Csak tényleg szar,és ezért kell egy másik "Új" Szabásminta. Wink

Gondolkodtam ezen a napokban , mert majd nekem is kell valami nem tákolt cucc és arra gondoltam, hogy talán megoldás lehet venni valami olcsó anyagot. Azt megvarrni könnyedén, betenni kifeszíteni, ott a helyén vagdalni, fércelni, stb, stb és amikor úgy gondolod/om, hogy most a fasza, na akkor kivenni, merthogy kész a szabásminta. Lehet, hogy nem múkod, de legalább nem a drága cucc van elbas.va...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #38999 Dátum: 2009 Augusztus 20, 23:06:40 »

vasárnap?
Jó lenne, de:
Akkor viszont lehet, hogy én melózom.Örülnék, ha nem kéne mennem persze.
Nem mellékesen  közben lehet lenne egy Velence túra is. Itthoni Velence természetesen! Grin, Ha a motor remekel. persze! Grin
Addig azért beszéljünk.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #38998 Dátum: 2009 Augusztus 20, 23:03:49 »

WildDaemon Zsoltival

sikerült neki kimászni a .................. ból ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #38997 Dátum: 2009 Augusztus 20, 22:55:55 »

De sajnálom!
vasárnap?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #38996 Dátum: 2009 Augusztus 20, 22:54:07 »

Hát ezt is sajnálom!
Jó hallani mikor van valakinél valami szerelés, és pár bogaras összejön.

Azért azt az alkatrészes börzenapot még párszor felhozom majd.
Helyes. Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #38995 Dátum: 2009 Augusztus 20, 22:53:19 »

Én alapból átmennék, nem is dolgozom, csak messze vagy kicsit.  Grin
Hát ezt is sajnálom!
Jó hallani mikor van valakinél valami szerelés, és pár bogaras összejön.

Azért azt az alkatrészes börzenapot még párszor felhozom majd.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #38994 Dátum: 2009 Augusztus 20, 22:44:32 »

ha nem kellene dolgoznom holnap szivesen átmentem volna
De sajnálom!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #38993 Dátum: 2009 Augusztus 20, 22:21:06 »

ha nem kellene dolgoznom holnap szivesen átmentem volna
Én alapból átmennék, nem is dolgozom, csak messze vagy kicsit.  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #38992 Dátum: 2009 Augusztus 20, 22:19:04 »

Ma befejeztük fiammal az 1,6-os összeszerelését. Holnap inditás WildDaemon Zsoltival,

ha nem kellene dolgoznom holnap szivesen átmentem volna


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #38991 Dátum: 2009 Augusztus 20, 22:15:04 »

Mai Szmb során
és megkapta a 68as a korához illő kormányt (K kormány volt elözőleg , már alig várom a Volfsburgos kupakot és kürtkarimát Sparkafer-től )
Kérdés:
Ma befejeztük fiammal az 1,6-os összeszerelését. Holnap inditás WildDaemon Zsoltival, majd járatás és berakás.Az 1,2 kivétele után persze, úgyhogy itthon leszünk.Jöhetsz érte ha nagyon sürgős.A karimához kellenek még valami szigetelők a csavarok alá, meg rugók!!!Meg a csavarok persze!
Azokat szerezzél, mert anélkül nem tudod feltenni.Nem hiszem, hogy azokat tudnék adni , sajna.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #38990 Dátum: 2009 Augusztus 20, 21:50:29 »

Ja, 30 az állandó 12V, 15 a kapcsolt 12V, 1-es a megszakító, 31 a test...tudom, csak már beborultam az agyamba...

nincs szakadás valamelyik lámpához menő vezetéken?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38989 Dátum: 2009 Augusztus 20, 21:41:35 »

Milyen jelölésű lábak vannak? Bosch rendszerben a "31" az test. 30 ill 15 az áram indexnél pedig 49, 49a kapcsoló.

Ja, 30 az állandó 12V, 15 a kapcsolt 12V, 1-es a megszakító, 31 a test...tudom, csak már beborultam az agyamba...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38988 Dátum: 2009 Augusztus 20, 21:39:52 »

Szing háleluja! Szing it háleluja... :-)

Vonjuk le a tanulságot: ahol lehet (AC, relé, bowden, kapcsoló, stb.) használjuk a működő EREDETI német cuccot, ne a brazilt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #38987 Dátum: 2009 Augusztus 20, 21:35:08 »

Szing háleluja! Szing it háleluja... :-)

beledugtam....AZONNAL MŰKÖDÖTT!!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38986 Dátum: 2009 Augusztus 20, 21:30:16 »

Szóval az index relében van egy kis szál, ezen a szálon folyik át az index izzóinak árama. Ahogy felfűt a szál megnől a hossza és elejt egy érintkezőt, az érintkező egy relét működtet. Alapesetben a szál rövid tehát az érintkezők zártak, az index izzó világít. Az izzókon átfolyó áram a szálon megy át, aminek következtében az felmelegszik és a hossza megnő (hőtágulás) ez elejti a kapcsolót és kikapcsolja a relét, a relé meg az izzót. Ha a szál visszahűlt újra bekapcsolja az index izzókat.
Már rég szedtem szét index relét, így elképzelhető hogy néhány dologban tévedtem, de az alap működés ez. (lehet hogy kikapcsolt állapotban fűti a szálat, majd az elejtett kapcsoló húzza be a relét(már nem emlékszem pontosan  ))
A 2(4)×21W azt jelenti, hogy 2 21W-os izzót működtet irányjelzésnél, 4 izzót elekadásjelzőnél. A +4W a visszajelző izzó a műszerfalon.
A 49-re kösd a +12V-ot, a 31-re a testet (0V). A 49a a kapcsolt szál, vagyis ide kösd az izzó egyik felét, az izzó másik felét megint a testre. Ha ezek után sem villogtat, akkor kicsi az izzón átfolyó áram, aminek következtében a szál nem melegszik fel eléggé, hogy elejtse a kapcsolót.
Ebben az esetben tehetsz be nagyobb izzókat, vagy söntölheted a relét a nagyobb áram miatt.
(forrás:hobbielektronika.hu)


Ez segített, megmértem a pogácsákat, hogy vezet, vagy nem vezet....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38985 Dátum: 2009 Augusztus 20, 21:19:33 »

Ha megcseréled, az indexek világítanak állandóan?

Akkor semmi sem világít.

.....de mondom tovább, hogy a rosseb álljon belé. A relé, amit bele akartam tenni, az használt és nem jó, az egyik pogácsája nem vezet és nem "vált át". A Hudáknál vásárolt relé ugyan 2x21 + 4W-os, de ROSSZ,  ha rákoccantok akkor működik, a 3. relé a mexikóiból pedig 2 (4) x 21W +4W-os, tehát elakadásjelzős, elméletileg működnie kellene, de nem működik, a mexikóiban pedig igen. Lábkiosztások azonosak. (31 49 49a)

Kimentem a sötétben a donor autómhoz (typ3 dühösnyúltól) kibányáztam az indexrelét a koszos, piszkos táblából és beledugtam....AZONNAL MŰKÖDÖTT!!
« Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 20, 21:29:02 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #38984 Dátum: 2009 Augusztus 20, 21:02:09 »

Szóval az index relében van egy kis szál, ezen a szálon folyik át az index izzóinak árama. Ahogy felfűt a szál megnől a hossza és elejt egy érintkezőt, az érintkező egy relét működtet. Alapesetben a szál rövid tehát az érintkezők zártak, az index izzó világít. Az izzókon átfolyó áram a szálon megy át, aminek következtében az felmelegszik és a hossza megnő (hőtágulás) ez elejti a kapcsolót és kikapcsolja a relét, a relé meg az izzót. Ha a szál visszahűlt újra bekapcsolja az index izzókat.
Már rég szedtem szét index relét, így elképzelhető hogy néhány dologban tévedtem, de az alap működés ez. (lehet hogy kikapcsolt állapotban fűti a szálat, majd az elejtett kapcsoló húzza be a relét(már nem emlékszem pontosan  ))
A 2(4)×21W azt jelenti, hogy 2 21W-os izzót működtet irányjelzésnél, 4 izzót elekadásjelzőnél. A +4W a visszajelző izzó a műszerfalon.
A 49-re kösd a +12V-ot, a 31-re a testet (0V). A 49a a kapcsolt szál, vagyis ide kösd az izzó egyik felét, az izzó másik felét megint a testre. Ha ezek után sem villogtat, akkor kicsi az izzón átfolyó áram, aminek következtében a szál nem melegszik fel eléggé, hogy elejtse a kapcsolót.
Ebben az esetben tehetsz be nagyobb izzókat, vagy söntölheted a relét a nagyobb áram miatt.
(forrás:hobbielektronika.hu)
Elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #38983 Dátum: 2009 Augusztus 20, 20:54:09 »

Ha megcseréled, az indexek világítanak állandóan?

Nekem ég a visszajelző állandóan és SOHA meg sem villan az index, de a relé kattan egyet, amikor rákapcsolom.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #38982 Dátum: 2009 Augusztus 20, 20:53:55 »

Én úgy tudom, de már semmiben sem vagyok biztos, hogy a pozitív a 31-es pont,
Milyen jelölésű lábak vannak? Bosch rendszerben a "31" az test. 30 ill 15 az áram indexnél pedig 49, 49a kapcsoló.


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38981 Dátum: 2009 Augusztus 20, 20:49:28 »

Nekem ugyan ez volt, ha jól emlékszem itt nem szabad letestelni a visszajelzőt, hanem át kell  mmenni rajta a menykünek. (pár órát játszottam vele én is.


Így is volt már. Gondoltam én is erre, hogy nem ellenfázisban villog...és láttam is hogy van ahol gyárilag is így van kötve, de így sem jó. Sehogy sem jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38980 Dátum: 2009 Augusztus 20, 20:48:08 »

Nem cserélted meg véletlenül a visszajelző és a kapcsolóra menő szálat?

Nem, mert számozott, de kínomban már a seggemet a számmal is cserélgettem....mindent kipróbáltam, 3 napja ezzel szarozok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #38979 Dátum: 2009 Augusztus 20, 20:47:07 »


Nekem ég a visszajelző állandóan és SOHA meg sem villan az index, de a relé kattan egyet, amikor rákapcsolom.


Behülyülök már tőle teljesen.
Nekem ugyan ez volt, ha jól emlékszem itt nem szabad letestelni a visszajelzőt, hanem át kell  mmenni rajta a menykünek. (pár órát játszottam vele én is.


                             GNX-967
1303LS
« Hozzászólás #38978 Dátum: 2009 Augusztus 20, 20:43:09 »


Behülyülök már tőle teljesen.
Nem cserélted meg véletlenül a visszajelző és a kapcsolóra menő szálat?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38977 Dátum: 2009 Augusztus 20, 20:38:55 »

az kéne akkor kimérni, hogy van-e fesz az aljzatban amikor ráadod az indexet, lehet hogy a kapcsoló felől nem jön semmi, mekkora izzók vannak? nálam 21W

21W-os izzók vannak, a relé is 21W + 21W-os, nem tudom miylen aljzatról beszélsz, a kapcsoló felől nem kell jönni semminek.

Én úgy tudom, de már semmiben sem vagyok biztos, hogy a pozitív a 31-es pont, az megy rá a relére (flasher unit, indexrelé) egyik lába megy a visszajelzőhöz, másik pedig a kormánykapcsolóhoz, ami jobbra vagy balra kapcsolja. Amikor rákapcsolja egyik oldalra, akkor a relé az izzón keresztül betestelődik...és egy idő után átvált a visszajelző kivezetésére...majd (talán egy elektronika miatt, vagy terhelés miatt) visszavált az indexlámpára. Ezért villog felváltva a visszajelző és az index.

Nekem ég a visszajelző állandóan és SOHA meg sem villan az index, de a relé kattan egyet, amikor rákapcsolom.


Behülyülök már tőle teljesen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #38976 Dátum: 2009 Augusztus 20, 20:17:00 »

Volna néhány kérdésem:
Van-e lényeges különbség az 1.2-es (113.101.371A) és az 1.3-as (113.101.373) hengerfej között? Fel lehet-e szerelni mondjuk az egyiket jobb oldalra a másikat meg balra? Ez gány?  Huh

a 373-as az '65ös 1.2 é ha jól tudom, nekem is az van. a 371A az 60-62 közötti 1.2-es, szerintem nem jönnek össze együtt.

ha van 371A párod vagy B attól megszabadítanálak Grin

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #38975 Dátum: 2009 Augusztus 20, 20:04:50 »

Mai Szmb során
megszabadítottam a padlólemezektől az üléstartó konzolokat



és megkapta a 68as a korához illő kormányt (K kormány volt elözőleg , már alig várom a Volfsburgos kupakot és kürtkarimát Sparkafer-től )
Kérdés:
Miért olvadhadtak meg a kis pöckök ami a dudakeretet tartják a K kormányon ?  Huh



Ratro-tól még annó kaptam a sz. napomra egy ovál kormányt
http://lh5.ggpht.com/_HD6yjrSBbd4/So2NtEU3H8I/AAAAAAAAAaM/vRyXRA-cXfE/s640/PICT9099.JPG
arra a perverz gondolatra jutottam h elviszem üvegszálashoz és beburkoltatom műgyantával a porrárepedezett testet. Szerintetek megvalósítható a dolog vagy inkább menjen a vitrinbe s maradjon patina rat. Evil
« Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 20, 20:07:46 írta Spike »


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #38974 Dátum: 2009 Augusztus 20, 19:36:54 »

Volna néhány kérdésem:
Van-e lényeges különbség az 1.2-es (113.101.371A) és az 1.3-as (113.101.373) hengerfej között? Fel lehet-e szerelni mondjuk az egyiket jobb oldalra a másikat meg balra? Ez gány?  Huh

Petyó
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #38973 Dátum: 2009 Augusztus 20, 17:53:43 »

Igen, de három relém van és mindhárom működik a mexikóiban, tehát jó.

Azonban ha be van kötve akkor nem húz be, talán nem testelődik az izzókon? Túl nagy teljesítményűk az izzók?

az kéne akkor kimérni, hogy van-e fesz az aljzatban amikor ráadod az indexet, lehet hogy a kapcsoló felől nem jön semmi, mekkora izzók vannak? nálam 21W
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38972 Dátum: 2009 Augusztus 20, 17:49:07 »

relé behúz ha direktbe adsz neki feszt?

Igen, de három relém van és mindhárom működik a mexikóiban, tehát jó.

Azonban ha be van kötve akkor nem húz be, talán nem testelődik az izzókon? Túl nagy teljesítményűk az izzók?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1036 1037 1038 1039 1040 [1041] 1042 1043 1044 1045 1046 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.263 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.