www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 20:00:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1036 1037 1038 1039 1040 [1041] 1042 1043 1044 1045 1046 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13255125 alkalommal)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #38997 Dátum: 2009 Augusztus 20, 22:55:55 »

De sajnálom!
vasárnap?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #38996 Dátum: 2009 Augusztus 20, 22:54:07 »

Hát ezt is sajnálom!
Jó hallani mikor van valakinél valami szerelés, és pár bogaras összejön.

Azért azt az alkatrészes börzenapot még párszor felhozom majd.
Helyes. Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #38995 Dátum: 2009 Augusztus 20, 22:53:19 »

Én alapból átmennék, nem is dolgozom, csak messze vagy kicsit.  Grin
Hát ezt is sajnálom!
Jó hallani mikor van valakinél valami szerelés, és pár bogaras összejön.

Azért azt az alkatrészes börzenapot még párszor felhozom majd.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #38994 Dátum: 2009 Augusztus 20, 22:44:32 »

ha nem kellene dolgoznom holnap szivesen átmentem volna
De sajnálom!

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #38993 Dátum: 2009 Augusztus 20, 22:21:06 »

ha nem kellene dolgoznom holnap szivesen átmentem volna
Én alapból átmennék, nem is dolgozom, csak messze vagy kicsit.  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #38992 Dátum: 2009 Augusztus 20, 22:19:04 »

Ma befejeztük fiammal az 1,6-os összeszerelését. Holnap inditás WildDaemon Zsoltival,

ha nem kellene dolgoznom holnap szivesen átmentem volna


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #38991 Dátum: 2009 Augusztus 20, 22:15:04 »

Mai Szmb során
és megkapta a 68as a korához illő kormányt (K kormány volt elözőleg , már alig várom a Volfsburgos kupakot és kürtkarimát Sparkafer-től )
Kérdés:
Ma befejeztük fiammal az 1,6-os összeszerelését. Holnap inditás WildDaemon Zsoltival, majd járatás és berakás.Az 1,2 kivétele után persze, úgyhogy itthon leszünk.Jöhetsz érte ha nagyon sürgős.A karimához kellenek még valami szigetelők a csavarok alá, meg rugók!!!Meg a csavarok persze!
Azokat szerezzél, mert anélkül nem tudod feltenni.Nem hiszem, hogy azokat tudnék adni , sajna.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #38990 Dátum: 2009 Augusztus 20, 21:50:29 »

Ja, 30 az állandó 12V, 15 a kapcsolt 12V, 1-es a megszakító, 31 a test...tudom, csak már beborultam az agyamba...

nincs szakadás valamelyik lámpához menő vezetéken?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38989 Dátum: 2009 Augusztus 20, 21:41:35 »

Milyen jelölésű lábak vannak? Bosch rendszerben a "31" az test. 30 ill 15 az áram indexnél pedig 49, 49a kapcsoló.

Ja, 30 az állandó 12V, 15 a kapcsolt 12V, 1-es a megszakító, 31 a test...tudom, csak már beborultam az agyamba...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38988 Dátum: 2009 Augusztus 20, 21:39:52 »

Szing háleluja! Szing it háleluja... :-)

Vonjuk le a tanulságot: ahol lehet (AC, relé, bowden, kapcsoló, stb.) használjuk a működő EREDETI német cuccot, ne a brazilt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #38987 Dátum: 2009 Augusztus 20, 21:35:08 »

Szing háleluja! Szing it háleluja... :-)

beledugtam....AZONNAL MŰKÖDÖTT!!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38986 Dátum: 2009 Augusztus 20, 21:30:16 »

Szóval az index relében van egy kis szál, ezen a szálon folyik át az index izzóinak árama. Ahogy felfűt a szál megnől a hossza és elejt egy érintkezőt, az érintkező egy relét működtet. Alapesetben a szál rövid tehát az érintkezők zártak, az index izzó világít. Az izzókon átfolyó áram a szálon megy át, aminek következtében az felmelegszik és a hossza megnő (hőtágulás) ez elejti a kapcsolót és kikapcsolja a relét, a relé meg az izzót. Ha a szál visszahűlt újra bekapcsolja az index izzókat.
Már rég szedtem szét index relét, így elképzelhető hogy néhány dologban tévedtem, de az alap működés ez. (lehet hogy kikapcsolt állapotban fűti a szálat, majd az elejtett kapcsoló húzza be a relét(már nem emlékszem pontosan  ))
A 2(4)×21W azt jelenti, hogy 2 21W-os izzót működtet irányjelzésnél, 4 izzót elekadásjelzőnél. A +4W a visszajelző izzó a műszerfalon.
A 49-re kösd a +12V-ot, a 31-re a testet (0V). A 49a a kapcsolt szál, vagyis ide kösd az izzó egyik felét, az izzó másik felét megint a testre. Ha ezek után sem villogtat, akkor kicsi az izzón átfolyó áram, aminek következtében a szál nem melegszik fel eléggé, hogy elejtse a kapcsolót.
Ebben az esetben tehetsz be nagyobb izzókat, vagy söntölheted a relét a nagyobb áram miatt.
(forrás:hobbielektronika.hu)


Ez segített, megmértem a pogácsákat, hogy vezet, vagy nem vezet....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38985 Dátum: 2009 Augusztus 20, 21:19:33 »

Ha megcseréled, az indexek világítanak állandóan?

Akkor semmi sem világít.

.....de mondom tovább, hogy a rosseb álljon belé. A relé, amit bele akartam tenni, az használt és nem jó, az egyik pogácsája nem vezet és nem "vált át". A Hudáknál vásárolt relé ugyan 2x21 + 4W-os, de ROSSZ,  ha rákoccantok akkor működik, a 3. relé a mexikóiból pedig 2 (4) x 21W +4W-os, tehát elakadásjelzős, elméletileg működnie kellene, de nem működik, a mexikóiban pedig igen. Lábkiosztások azonosak. (31 49 49a)

Kimentem a sötétben a donor autómhoz (typ3 dühösnyúltól) kibányáztam az indexrelét a koszos, piszkos táblából és beledugtam....AZONNAL MŰKÖDÖTT!!
« Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 20, 21:29:02 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #38984 Dátum: 2009 Augusztus 20, 21:02:09 »

Szóval az index relében van egy kis szál, ezen a szálon folyik át az index izzóinak árama. Ahogy felfűt a szál megnől a hossza és elejt egy érintkezőt, az érintkező egy relét működtet. Alapesetben a szál rövid tehát az érintkezők zártak, az index izzó világít. Az izzókon átfolyó áram a szálon megy át, aminek következtében az felmelegszik és a hossza megnő (hőtágulás) ez elejti a kapcsolót és kikapcsolja a relét, a relé meg az izzót. Ha a szál visszahűlt újra bekapcsolja az index izzókat.
Már rég szedtem szét index relét, így elképzelhető hogy néhány dologban tévedtem, de az alap működés ez. (lehet hogy kikapcsolt állapotban fűti a szálat, majd az elejtett kapcsoló húzza be a relét(már nem emlékszem pontosan  ))
A 2(4)×21W azt jelenti, hogy 2 21W-os izzót működtet irányjelzésnél, 4 izzót elekadásjelzőnél. A +4W a visszajelző izzó a műszerfalon.
A 49-re kösd a +12V-ot, a 31-re a testet (0V). A 49a a kapcsolt szál, vagyis ide kösd az izzó egyik felét, az izzó másik felét megint a testre. Ha ezek után sem villogtat, akkor kicsi az izzón átfolyó áram, aminek következtében a szál nem melegszik fel eléggé, hogy elejtse a kapcsolót.
Ebben az esetben tehetsz be nagyobb izzókat, vagy söntölheted a relét a nagyobb áram miatt.
(forrás:hobbielektronika.hu)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #38983 Dátum: 2009 Augusztus 20, 20:54:09 »

Ha megcseréled, az indexek világítanak állandóan?

Nekem ég a visszajelző állandóan és SOHA meg sem villan az index, de a relé kattan egyet, amikor rákapcsolom.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #38982 Dátum: 2009 Augusztus 20, 20:53:55 »

Én úgy tudom, de már semmiben sem vagyok biztos, hogy a pozitív a 31-es pont,
Milyen jelölésű lábak vannak? Bosch rendszerben a "31" az test. 30 ill 15 az áram indexnél pedig 49, 49a kapcsoló.


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38981 Dátum: 2009 Augusztus 20, 20:49:28 »

Nekem ugyan ez volt, ha jól emlékszem itt nem szabad letestelni a visszajelzőt, hanem át kell  mmenni rajta a menykünek. (pár órát játszottam vele én is.


Így is volt már. Gondoltam én is erre, hogy nem ellenfázisban villog...és láttam is hogy van ahol gyárilag is így van kötve, de így sem jó. Sehogy sem jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38980 Dátum: 2009 Augusztus 20, 20:48:08 »

Nem cserélted meg véletlenül a visszajelző és a kapcsolóra menő szálat?

Nem, mert számozott, de kínomban már a seggemet a számmal is cserélgettem....mindent kipróbáltam, 3 napja ezzel szarozok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #38979 Dátum: 2009 Augusztus 20, 20:47:07 »


Nekem ég a visszajelző állandóan és SOHA meg sem villan az index, de a relé kattan egyet, amikor rákapcsolom.


Behülyülök már tőle teljesen.
Nekem ugyan ez volt, ha jól emlékszem itt nem szabad letestelni a visszajelzőt, hanem át kell  mmenni rajta a menykünek. (pár órát játszottam vele én is.


                             GNX-967
1303LS
« Hozzászólás #38978 Dátum: 2009 Augusztus 20, 20:43:09 »


Behülyülök már tőle teljesen.
Nem cserélted meg véletlenül a visszajelző és a kapcsolóra menő szálat?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38977 Dátum: 2009 Augusztus 20, 20:38:55 »

az kéne akkor kimérni, hogy van-e fesz az aljzatban amikor ráadod az indexet, lehet hogy a kapcsoló felől nem jön semmi, mekkora izzók vannak? nálam 21W

21W-os izzók vannak, a relé is 21W + 21W-os, nem tudom miylen aljzatról beszélsz, a kapcsoló felől nem kell jönni semminek.

Én úgy tudom, de már semmiben sem vagyok biztos, hogy a pozitív a 31-es pont, az megy rá a relére (flasher unit, indexrelé) egyik lába megy a visszajelzőhöz, másik pedig a kormánykapcsolóhoz, ami jobbra vagy balra kapcsolja. Amikor rákapcsolja egyik oldalra, akkor a relé az izzón keresztül betestelődik...és egy idő után átvált a visszajelző kivezetésére...majd (talán egy elektronika miatt, vagy terhelés miatt) visszavált az indexlámpára. Ezért villog felváltva a visszajelző és az index.

Nekem ég a visszajelző állandóan és SOHA meg sem villan az index, de a relé kattan egyet, amikor rákapcsolom.


Behülyülök már tőle teljesen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #38976 Dátum: 2009 Augusztus 20, 20:17:00 »

Volna néhány kérdésem:
Van-e lényeges különbség az 1.2-es (113.101.371A) és az 1.3-as (113.101.373) hengerfej között? Fel lehet-e szerelni mondjuk az egyiket jobb oldalra a másikat meg balra? Ez gány?  Huh

a 373-as az '65ös 1.2 é ha jól tudom, nekem is az van. a 371A az 60-62 közötti 1.2-es, szerintem nem jönnek össze együtt.

ha van 371A párod vagy B attól megszabadítanálak Grin

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #38975 Dátum: 2009 Augusztus 20, 20:04:50 »

Mai Szmb során
megszabadítottam a padlólemezektől az üléstartó konzolokat



és megkapta a 68as a korához illő kormányt (K kormány volt elözőleg , már alig várom a Volfsburgos kupakot és kürtkarimát Sparkafer-től )
Kérdés:
Miért olvadhadtak meg a kis pöckök ami a dudakeretet tartják a K kormányon ?  Huh



Ratro-tól még annó kaptam a sz. napomra egy ovál kormányt
http://lh5.ggpht.com/_HD6yjrSBbd4/So2NtEU3H8I/AAAAAAAAAaM/vRyXRA-cXfE/s640/PICT9099.JPG
arra a perverz gondolatra jutottam h elviszem üvegszálashoz és beburkoltatom műgyantával a porrárepedezett testet. Szerintetek megvalósítható a dolog vagy inkább menjen a vitrinbe s maradjon patina rat. Evil
« Utoljára szerkesztve: 2009 Augusztus 20, 20:07:46 írta Spike »


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #38974 Dátum: 2009 Augusztus 20, 19:36:54 »

Volna néhány kérdésem:
Van-e lényeges különbség az 1.2-es (113.101.371A) és az 1.3-as (113.101.373) hengerfej között? Fel lehet-e szerelni mondjuk az egyiket jobb oldalra a másikat meg balra? Ez gány?  Huh

Petyó
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #38973 Dátum: 2009 Augusztus 20, 17:53:43 »

Igen, de három relém van és mindhárom működik a mexikóiban, tehát jó.

Azonban ha be van kötve akkor nem húz be, talán nem testelődik az izzókon? Túl nagy teljesítményűk az izzók?

az kéne akkor kimérni, hogy van-e fesz az aljzatban amikor ráadod az indexet, lehet hogy a kapcsoló felől nem jön semmi, mekkora izzók vannak? nálam 21W
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38972 Dátum: 2009 Augusztus 20, 17:49:07 »

relé behúz ha direktbe adsz neki feszt?

Igen, de három relém van és mindhárom működik a mexikóiban, tehát jó.

Azonban ha be van kötve akkor nem húz be, talán nem testelődik az izzókon? Túl nagy teljesítményűk az izzók?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #38971 Dátum: 2009 Augusztus 20, 17:37:05 »

egy 77 es mexikói motort ami 6.5 öt fogyaszt legjobb esetben és szinte nem eszik olajat csókos zöldkártyáshoz kell vinnem?

az enyémmel még sose kellett trükközni ('79-es "D" kód)...

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #38970 Dátum: 2009 Augusztus 20, 11:58:35 »

Szégyen vagy nem...hát nem bírom az indexet megcsinálni. 3 relé van a kezemben, egyikkel sem megy, de ha direkt áramot adok neki, akkor szépen világít mindkét oldal, de a relét nem működteti. Minden jól van bekötve, rajz szerint, halvány fingom sincs mi lehet a baj. Feszültségesés nincs, nagyjából a 31-es ponton és a relén is annyi van, mint az akkusarun. (12.8 V terheletlen kapocsfesz.)
Kicsi a relé terhelése?

Elméletileg ha van terhelés akkor a 31-es pontot a 49 és 49a (visszajelző) között váltogatja, nem? 

relé behúz ha direktbe adsz neki feszt?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38969 Dátum: 2009 Augusztus 20, 11:56:29 »

Szégyen vagy nem...hát nem bírom az indexet megcsinálni. 3 relé van a kezemben, egyikkel sem megy, de ha direkt áramot adok neki, akkor szépen világít mindkét oldal, de a relét nem működteti. Minden jól van bekötve, rajz szerint, halvány fingom sincs mi lehet a baj. Feszültségesés nincs, nagyjából a 31-es ponton és a relén is annyi van, mint az akkusarun. (12.8 V terheletlen kapocsfesz.)
Kicsi a relé terhelése?

Elméletileg ha van terhelés akkor a 31-es pontot a 49 és 49a (visszajelző) között váltogatja, nem? 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #38968 Dátum: 2009 Augusztus 20, 07:02:31 »

A késöbbi információ fényében is aktuális ez a javaslat ?
Én még megnézném a hátsó ülés alatti csatlakozását is az önindító "vékony" kábelének.
Engem is szivatott már. Előfordulhat hogy az ott esetlegesen kevesebb áram a már szoruló bendixet, vagy szarrá kopottt villáját nem tudja mozgatni.Ugyanez a kontakt hiba lehet magán az önindítón is a kis csúszósaruval. Tehát nem húzza be teljesen. Ekkor halványul talán még kattan is kicsit. Egy szakival felújítás biztos, hogy jót tenne neki, de mit sem ér ha a kis perselyét a harangban nem cseréled ki. Szóval mindenképpen az egész kocsit kell vinni bogaras szakemberhez.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #38967 Dátum: 2009 Augusztus 20, 06:03:34 »

Igen.

Kaposvárra az ovállal jössz?
Robpanzer
« Hozzászólás #38966 Dátum: 2009 Augusztus 20, 00:25:09 »

sziasztok

lenne egykis gondom....illetve nem nekem,de nekemis...bla-bla

a lényeg,bogár 1.3(?) melegszik,és leáll....aztánn megint megy,de már szerintem nagyon gyorsan eljut erre a pontra,hogy leáljon.....
mi a franc lehet vele???????
tudom,hogy áálati melegvan,de szerintem tulzás amit csinál Undecided Undecided
köszi és üdv

Nálam is volt hasonló eset a tavalyi tatabányai talin. Mint kiderült, a turbinaház mögött a termosztát rudazata akadt és amiatt nem nyílt ki rendesen a csappantyú.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #38965 Dátum: 2009 Augusztus 19, 23:57:21 »

Halványul, és köszi mindenkinek.
dettó nekem is, bár az utóbbi napokban csak ritkán csinálja. KIhez vigyem hnna szedek hozzá perselyt stb?

SÜSÜ???

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #38964 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:41:34 »

Halványul, és köszi mindenkinek.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38963 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:38:51 »

Rögzítettem az Oválban a tankot, illetve a hátsó lámpákat rögzítő 2 rozsdás csavart rozsdamentesre cseréltem.
Kaposvárra az ovállal jössz?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #38962 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:38:02 »

A késöbbi információ fényében is aktuális ez a javaslat ?

Ha vesz fel áramot (elhalványulnak a fogyasztók), akkor a forgórész beleér az állóba, az valóban brozpersely csere, esetleg felújítás. Ekkor a lökdösés segíthet. Ha nem vesz fel áramot, semmi nem halványul el, akkor a behúzótekercs nem kap áramot, mert az érintkezője hiába van zárva, nem vezet. Ekkor a kocogtatás segíthet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #38961 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:37:29 »

Rögzítettem az Oválban a tankot, illetve a hátsó lámpákat rögzítő 2 rozsdás csavart rozsdamentesre cseréltem.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #38960 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:35:39 »

cimborámhoz hozhatod szentendrére ha gondolod megnézni meg lepapirozza ha koppanós de ezzel a fogyasztással tuti nem gond

ha szegény a keverék, akkor biztos fasza a CO, de lehet a NOx szint meg az egekben van.
biztos, ami biztos, rá kell mérni.
legfeljebb a zöldkártyás azt mondja, hogy húzzon a faszba.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #38959 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:34:44 »

A késöbbi információ fényében is aktuális ez a javaslat ?
szeríntem igen
alökdösés a megoldás
de az oda vezet,hogy cs az önindító
de lehe,hogy csak a bendix
biztosan szétszedném átpucolnám vagy esetleg megnézetném hozzáértővel

persze lehet,hogy jön még jobb tanács is
nekem erre tellett  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #38958 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:31:02 »

sebességbe tenném kicsit meglökdösném és próba újra
ha ez sem akkor kis kalapácsos kezelés az önindító tetején
ha úgy indul akkor örül és elkezd önindítófelújítót vagy másik önindítót keresni

 Wink
A késöbbi információ fényében is aktuális ez a javaslat ?
Oldalak: 1 ... 1036 1037 1038 1039 1040 [1041] 1042 1043 1044 1045 1046 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.