www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 11:02:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1023 1024 1025 1026 1027 [1028] 1029 1030 1031 1032 1033 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13265901 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39518 Dátum: 2009 Szeptember 10, 10:59:07 »

Én is jártam már így, csak nálam az ac-t nyomta szét. Visszavitztem a boltba, hogy adjanak egy másikat, mert ez nem valami jó.  Grin Miért is ne variálták volna ezt is!?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #39517 Dátum: 2009 Szeptember 10, 09:15:43 »

Abból a rúdból 2 féle hosszúság létezik. Nem lehet, hogy a nem az ac-hez való rúd került bele. Kb. fél centi a különbség a két rúd között.

Igen, úgy néz ki, ez volt a gond...
Valaki nagyon kókány módon rakta össze... és sajna úgy néz, ki mást is... Tongue Undecided
Valami Zalegerszeg környéki "híres-neves" Bogár szerelőnél volt a gép, ha minden igaz...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39516 Dátum: 2009 Szeptember 10, 09:10:02 »

Abból a rúdból 2 féle hosszúság létezik. Nem lehet, hogy a nem az ac-hez való rúd került bele. Kb. fél centi a különbség a két rúd között.
Hali lenne 1kérdésem :mitől görbülhet az AC-pumpa müködtető/8-mm/lökőrúd?Ma ugy jártam ahogy még a nagy VW-tudor se!Tehát +probáltam azt a VW-t/aminek rozsdás vol a tankja/elinditani Tankot +kináltam Kb-1M es láncal És ráztam mint a gép, közbe a rozsdát levegővel kinyomattam.Beraktuk atankot beöntöttük a benyát az AC-pumpát kézzel felnyomtam a karbi +telt.Inditás-pöc-röf-ketyeg a gép!Kb-50 m után leállt a moci uszóházba nincs benya.Nó akkor mivan?Levettem az AC-t és amüködtetörúd nem mozog!Persze a müanyag eltört/szivattyútartó
/és amikor kiakartam húzni a lökörudat nemjött ki csak patentfogóval és a többi müanyaggal,és akkor láttam a lökőrúd Kb-1 Cm-es görbülés van!Kérdésem miért nem az AC-szakadt szét?Állitólag a motor nem javitott!Szerelhető AC-van rajta!íKinek mi vwéleménye és tancsa!KÖSZI

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #39515 Dátum: 2009 Szeptember 10, 07:09:10 »

Hali lenne 1kérdésem :mitől görbülhet az AC-pumpa müködtető/8-mm/lökőrúd?Ma ugy jártam ahogy még a nagy VW-tudor se!Tehát +probáltam azt a VW-t/aminek rozsdás vol a tankja/elinditani Tankot +kináltam Kb-1M es láncal És ráztam mint a gép, közbe a rozsdát levegővel kinyomattam.Beraktuk atankot beöntöttük a benyát az AC-pumpát kézzel felnyomtam a karbi +telt.Inditás-pöc-röf-ketyeg a gép!Kb-50 m után leállt a moci uszóházba nincs benya.Nó akkor mivan?Levettem az AC-t és amüködtetörúd nem mozog!Persze a müanyag eltört/szivattyútartó
/és amikor kiakartam húzni a lökörudat nemjött ki csak patentfogóval és a többi müanyaggal,és akkor láttam a lökőrúd Kb-1 Cm-es görbülés van!Kérdésem miért nem az AC-szakadt szét?Állitólag a motor nem javitott!Szerelhető AC-van rajta!íKinek mi vwéleménye és tancsa!KÖSZI

Nebö! MI a túró van azzal a géppel??? Komolyan nem értem... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #39514 Dátum: 2009 Szeptember 09, 23:09:43 »

Hali lenne 1kérdésem :mitől görbülhet az AC-pumpa müködtető/8-mm/lökőrúd?Ma ugy jártam ahogy még a nagy VW-tudor se!Tehát +probáltam azt a VW-t/aminek rozsdás vol a tankja/elinditani Tankot +kináltam Kb-1M es láncal És ráztam mint a gép, közbe a rozsdát levegővel kinyomattam.Beraktuk atankot beöntöttük a benyát az AC-pumpát kézzel felnyomtam a karbi +telt.Inditás-pöc-röf-ketyeg a gép!Kb-50 m után leállt a moci uszóházba nincs benya.Nó akkor mivan?Levettem az AC-t és amüködtetörúd nem mozog!Persze a müanyag eltört/szivattyútartó
/és amikor kiakartam húzni a lökörudat nemjött ki csak patentfogóval és a többi müanyaggal,és akkor láttam a lökőrúd Kb-1 Cm-es görbülés van!Kérdésem miért nem az AC-szakadt szét?Állitólag a motor nem javitott!Szerelhető AC-van rajta!íKinek mi vwéleménye és tancsa!KÖSZI
lyally

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39513 Dátum: 2009 Szeptember 09, 22:58:23 »

Hali lenne 1kérdésem :mitől görbülhet az AC-pumpa müködtető/8-mm/lökőrúd?Ma ugy jártam ahogy még a nagy VW-tudor se!Tehát +probáltam azt a VW-t/aminek rozsdás vol a tankja/elinditani Tankot +kináltam Kb-1M es láncal És ráztam mint a gép, közbe a rozsdát levegővel kinyomattam.Beraktuk atankot beöntöttük a benyát az AC-pumpát kézzel felnyomtam a karbi +telt.Inditás-pöc-röf-ketyeg a gép!Kb-50 m után leállt a moci uszóházba nincs benya.Nó akkor mivan?Levettem az AC-t és amüködtetörúd nem mozog!Persze a müanyag eltört/szivattyútartó
/és amikor kiakartam húzni a lökörudat nemjött ki csak patentfogóval és a többi müanyaggal,és akkor láttam a lökőrúd Kb-1 Cm-es görbülés van!Kérdésem miért nem az AC-szakadt szét?Állitólag a motor nem javitott!Szerelhető AC-van rajta!íKinek mi vwéleménye és tancsa!KÖSZI

Ha az AC rúd elgörbült, akkor az osztófejet hajtó bronzfogaskereked (csigakerék) megsemmisült!!

Nehezen tud az AC rúd nyomásra elgörbülni, lesz ott más gebasz is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kiss Steve
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #39512 Dátum: 2009 Szeptember 09, 22:24:03 »

Hali lenne 1kérdésem :mitől görbülhet az AC-pumpa müködtető/8-mm/lökőrúd?Ma ugy jártam ahogy még a nagy VW-tudor se!Tehát +probáltam azt a VW-t/aminek rozsdás vol a tankja/elinditani Tankot +kináltam Kb-1M es láncal És ráztam mint a gép, közbe a rozsdát levegővel kinyomattam.Beraktuk atankot beöntöttük a benyát az AC-pumpát kézzel felnyomtam a karbi +telt.Inditás-pöc-röf-ketyeg a gép!Kb-50 m után leállt a moci uszóházba nincs benya.Nó akkor mivan?Levettem az AC-t és amüködtetörúd nem mozog!Persze a müanyag eltört/szivattyútartó
/és amikor kiakartam húzni a lökörudat nemjött ki csak patentfogóval és a többi müanyaggal,és akkor láttam a lökőrúd Kb-1 Cm-es görbülés van!Kérdésem miért nem az AC-szakadt szét?Állitólag a motor nem javitott!Szerelhető AC-van rajta!íKinek mi vwéleménye és tancsa!KÖSZI
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39511 Dátum: 2009 Szeptember 09, 21:21:03 »

Az ugye a fövárosi közterületellátó,takaritó micsoda?
Mondd a cimet,oszt má indulok is! Grin
Csepel szabadkikötő útról nyílik a telep. Közterület fenttartó . FKF rt
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #39510 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:41:18 »

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #39509 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:40:11 »

repülni nem kéne, elég, ha gyalogolsz...  Wink


Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #39508 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:38:59 »

Ez  komoly,hogy nyomozzak Csepelen? Cheesy
Ha van egy pici konkrétum,ami alapján elindulhatok,akkor rárepülök a témára! Grin

repülni nem kéne, elég, ha gyalogolsz...  Wink

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #39507 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:38:09 »

A főkefe Csepeli telephelyén áll valahol. A fehérközből oda vitték tavaly.
Az ugye a fövárosi közterületellátó,takaritó micsoda?
Mondd a cimet,oszt má indulok is! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39506 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:30:22 »

Ez  komoly,hogy nyomozzak Csepelen? Cheesy
Ha van egy pici konkrétum,ami alapján elindulhatok,akkor rárepülök a témára! Grin
A főkefe Csepeli telephelyén áll valahol. A fehérközből oda vitték tavaly.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #39505 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:15:24 »


elmondom neki az itt hallottakat  Wink
Ez  komoly,hogy nyomozzak Csepelen? Cheesy
Ha van egy pici konkrétum,ami alapján elindulhatok,akkor rárepülök a témára! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #39504 Dátum: 2009 Szeptember 09, 19:57:16 »

Tudom,hol lakott,akkoriban a srác. A szemere telep környékén. Nevet nem tudok,csak a házat. Megkereshetjük,ha akarod. Én élvezem az ilyet.

megmondom őszintén, nem az én bizniszem, csak közvetítek, mint bogarasok között forgolódó jómunkásember.
egy cimbora keresett valaki olyat, aki ismeri a bogár alvázának a legfontosabb méreteit. úgy vettem ki a szavaiból, hogy valamire készül.
elmondom neki az itt hallottakat  Wink
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39503 Dátum: 2009 Szeptember 09, 19:52:31 »

esetleg valami rajz a legfontosabb méretekkel nem maradt véletlenül?
Tudom,hol lakott,akkoriban a srác. A szemere telep környékén. Nevet nem tudok,csak a házat. Megkereshetjük,ha akarod. Én élvezem az ilyet.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39502 Dátum: 2009 Szeptember 09, 19:47:57 »

Nem, az egyik csavar állít, a másik csak rögzít

Most nézegettem az ültetőmagról képeket....
Ha a képeken jól láttam, akkor az a mag ami a rugóköteget fogja azon kettő menet van. Lehetséges, hogy ezzel elforgatva lehet szabályozni még a szintet és a függőleges állítócsavarral finomabban?

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #39501 Dátum: 2009 Szeptember 09, 17:37:14 »

Egyszer engem kerestek meg,hogy csináljak rozsdamentesből VW alvázat. 1989-ben.

esetleg valami rajz a legfontosabb méretekkel nem maradt véletlenül?
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #39500 Dátum: 2009 Szeptember 09, 17:10:41 »

Most nézegettem az ültetőmagról képeket....
Ha a képeken jól láttam, akkor az a mag ami a rugóköteget fogja azon kettő menet van. Lehetséges, hogy ezzel elforgatva lehet szabályozni még a szintet és a függőleges állítócsavarral finomabban?

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39499 Dátum: 2009 Szeptember 09, 11:46:53 »

Ez pont ugyanolyan ocsmány, mint a felxkabriók 99%-a.
Kinek tetszik az ilyen?
 
Ennek a kocsinak a fenéklemeze rozsdamentes! A rozsdamentes anyag súlya talán még egy kicsit nehezebb is mint a sima vas.  Heggeszteni nehezebb. És nem is tudom,hogy mivel lett a fenék a csővázhoz heggesztve. Ott áll fent heggesztési probléma. (Bár a kipufogókat amik rozsdamentesek,azokat is sima pálcával össze lehet heggeszteni.) Az alagúttól kifelé nem rohad! A küszöb is rozsdamentes. De a többi rész az vas. De ez a kritikus pont ami rozsdamentes anyagból van,és ez a lényeg.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39498 Dátum: 2009 Szeptember 09, 11:29:08 »

Ennek a kocsinak a fenéklemeze rozsdamentes! A rozsdamentes anyag súlya talán még egy kicsit nehezebb is mint a sima vas.  Heggeszteni nehezebb. És nem is tudom,hogy mivel lett a fenék a csővázhoz heggesztve. Ott áll fent heggesztési probléma. (Bár a kipufogókat amik rozsdamentesek,azokat is sima pálcával össze lehet heggeszteni.) Az alagúttól kifelé nem rohad! A küszöb is rozsdamentes. De a többi rész az vas. De ez a kritikus pont ami rozsdamentes anyagból van,és ez a lényeg.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39497 Dátum: 2009 Szeptember 09, 11:19:43 »

mert ebből csak prototípusként készült kabrio
..ez is flexes
monnyuk az igaz hogy flexes cabrio typ3at sem láttam még hálistennek.
Négy évig voltam azon a telepen (Fehérköz) végig így állt!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Sompi
« Hozzászólás #39496 Dátum: 2009 Szeptember 09, 11:15:00 »

Egyszer lefújta a szél a ponyvát,akkor fotóztam mint az állat. Szóval annak idelyén ezt láttam,mert kabriót még soha ebből a tipúsból. Azóta sem, és ti sem szerintem. Így könnyű volt összerakni a képet az agyamban. Találkozókon sem találkoztam ezzel pedig voltam sok találkozón életemben.

mert ebből csak prototípusként készült kabrio
..ez is flexes
monnyuk az igaz hogy flexes cabrio typ3at sem láttam még hálistennek.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39495 Dátum: 2009 Szeptember 09, 11:12:28 »

Egyszer engem kerestek meg,hogy csináljak rozsdamentesből VW alvázat. 1989-ben. Mint karosszéria lakatos nehéznek taléltam a kihívást. Erre a csávó mondta,hogy elkezte már,valami gépész mérnök volt, és meg is látogattam ahogy készült a kocsi. A hugának adta a járgányt,és ez lett a Demszky felesége. A kocsit sosem használták,és ti sem láthattátok,mert én is véletlenül találtam rá. A mi cégünknél parkolt letakarva garázsban,majd amikor a telepet felszámolták vitték Csepelre. Most ott tárólják. 20 éve tárólják!!
Egyszer lefújta a szél a ponyvát,akkor fotóztam mint az állat. Szóval annak idelyén ezt láttam,mert kabriót még soha ebből a tipúsból. Azóta sem, és ti sem szerintem. Így könnyű volt összerakni a képet az agyamban. Találkozókon sem találkoztam ezzel pedig voltam sok találkozón életemben.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #39494 Dátum: 2009 Szeptember 09, 11:12:19 »

Egyszer engem kerestek meg,hogy csináljak rozsdamentesből VW alvázat. 1989-ben. Mint karosszéria lakatos nehéznek taléltam a kihívást. Erre a csávó mondta,hogy elkezte már,valami gépész mérnök volt, és meg is látogattam ahogy készült a kocsi. A hugának adta a járgányt,és ez lett a Demszky felesége. A kocsit sosem használták,és ti sem láthattátok,mert én is véletlenül találtam rá. A mi cégünknél parkolt letakarva garázsban,majd amikor a telepet felszámolták vitték Csepelre. Most ott tárólják. 20 éve tárólják!!

klassz, erre sokan kíváncsiak lennénk... Vagabondot vagy a Pityubácsit  ráúszítjuk, ők ismerősek Csepelen.

Amúgy a rozsdamentes könnyebb, mint a vas? az ismerősömnek a súly is fontos. állítólag fontosabb, mint a rohadásmentesség.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39493 Dátum: 2009 Szeptember 09, 11:06:32 »

Nem tudjátok: készített-e valaki valahol valamikor alumíniumból (rozsdamentes könnyűfémből) bogáralvázat?
Egyszer engem kerestek meg,hogy csináljak rozsdamentesből VW alvázat. 1989-ben. Mint karosszéria lakatos nehéznek találtam a kihívást. Erre a csávó mondta,hogy elkezdte már,valami gépész mérnök volt, és meg is látogattam ahogy készült a kocsi. A hugának adta a járgányt,és ez lett a Demszky felesége. A kocsit sosem használták,és ti sem láthattátok,mert én is véletlenül találtam rá. A mi cégünknél parkolt letakarva garázsban,majd amikor a telepet felszámolták vitték Csepelre. Most ott tárólják. 20 éve tárólják!!
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 09, 11:31:32 írta kdf 001 »
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #39492 Dátum: 2009 Szeptember 09, 10:31:35 »

dühösnyúl valami karosszériaelemeket csináltatott, de hogy alvázat...?
mire kell? tyuningolod rozit? :-)))

valaki érdeklődött. nekifog egy projektnek és utálja összekoszolni a mancsát alvázvédővel  Wink
a rohadásmentesség és a súly is szempont állítólag
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #39491 Dátum: 2009 Szeptember 09, 09:51:14 »

Nem tudjátok: készített-e valaki valahol valamikor alumíniumból (rozsdamentes könnyűfémből) bogáralvázat?

dühösnyúl valami karosszériaelemeket csináltatott, de hogy alvázat...?
mire kell? tyuningolod rozit? :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #39490 Dátum: 2009 Szeptember 09, 07:31:49 »

Nem tudjátok: készített-e valaki valahol valamikor alumíniumból (rozsdamentes könnyűfémből) bogáralvázat?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39489 Dátum: 2009 Szeptember 08, 21:42:44 »

Retró bólogató kutya eladó?
Nem eladó a bólogató kutya!  Sokat köszönhetek az ebnek,mert sokkal jobban mozgok! Elkezdem idén a kocsimat rendberakni. 2 év kell és renbevágom.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39488 Dátum: 2009 Szeptember 08, 21:26:00 »

látom megkezdted az idomítást Cheesy
Igen szoktatom a medálhoz,és mutatom,hogy mivel fog utazni egyszer,ha rendbevágom a kocsit.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #39487 Dátum: 2009 Szeptember 08, 20:45:47 »

1-4-3-2  Grin
1lóerő Grin


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #39486 Dátum: 2009 Szeptember 08, 20:42:01 »

1-4-3-2  Grin
Retró bólogató kutya eladó?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #39485 Dátum: 2009 Szeptember 08, 20:36:42 »

1-4-3-2  Grin
látom megkezdted az idomítást Cheesy
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39484 Dátum: 2009 Szeptember 08, 20:07:55 »

1-4-3-2  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Sompi
« Hozzászólás #39483 Dátum: 2009 Szeptember 08, 19:45:47 »

A német Bosch feszszabályzó érintkezők "pogácsái" keményebb anyagból vannak, mint a brazil, ez nem sznobizmus, nézd meg reszelővel. Egyiket elég jól viszi, a másikon meg szalad, mint az üvegen.
Amíg menteni lehet az eredetit, addig azt kell.

megcsiszolgattam az érintkezőket, már csak parázslik!! Smiley
sztem még finomítgatom, és esetleg azokat a beállítási méreteket esetleg elkérném tőled ha lehet.
A szénkefék szépen mozognak a helyükön ha leveszem a rugót, sztem azok jók.... (talán nem kell kiszedni azt a dimangót...)

 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39482 Dátum: 2009 Szeptember 08, 14:40:14 »

Például. Felesleges cserélni, a használt másik ugyanilyen. Beégés megcsiszol, örül.
De legjobb, ha kideríted, mi lehet, például figyeled, mit csinál különböző fordulatszámokon a fesszab.

A német Bosch feszszabályzó érintkezők "pogácsái" keményebb anyagból vannak, mint a brazil, ez nem sznobizmus, nézd meg reszelővel. Egyiket elég jól viszi, a másikon meg szalad, mint az üvegen.
Amíg menteni lehet az eredetit, addig azt kell.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
« Hozzászólás #39481 Dátum: 2009 Szeptember 08, 13:39:29 »

Például. Felesleges cserélni, a használt másik ugyanilyen. Beégés megcsiszol, örül.
De legjobb, ha kideríted, mi lehet, például figyeled, mit csinál különböző fordulatszámokon a fesszab.

köszi! Smiley
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #39480 Dátum: 2009 Szeptember 08, 13:38:44 »

és ha beégés akkor csiszol tisztít örül mert jó??? vagy csere??


Például. Felesleges cserélni, a használt másik ugyanilyen. Beégés megcsiszol, örül.
De legjobb, ha kideríted, mi lehet, például figyeled, mit csinál különböző fordulatszámokon a fesszab.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #39479 Dátum: 2009 Szeptember 08, 10:40:02 »

mikor megyünk flexelni? :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1023 1024 1025 1026 1027 [1028] 1029 1030 1031 1032 1033 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.