www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 07, 11:49:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1023 1024 1025 1026 1027 [1028] 1029 1030 1031 1032 1033 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14926370 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #39531 Dátum: 2009 Szeptember 11, 14:47:57 »

engem is érdekelne kiaz mert tatabányai vagyok és nem szeretném rossz kezekbe adni a bogaram

És találkoztunk már? Shocked
A nevet majd megírom inkább priviben, ha megfelel... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #39530 Dátum: 2009 Szeptember 11, 14:44:23 »

Én nem tudok bővebbet róla... talán kérdezd meg tőle, mondjuk priviben... Wink

engem is érdekelne kiaz mert tatabányai vagyok és nem szeretném rossz kezekbe adni a bogaram

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető Kiss Steve
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #39529 Dátum: 2009 Szeptember 11, 14:21:37 »

Hali részese vagyok az AC-rúd projeknek,tehát a moci a hosszabb lökőruddal és a hozzávaló szerelhető AC-pumpával volt szerelve.Az ujj iökőrud kb-4mm -
t mozog/többször átterertük a mocit/scak az a ciki,hogy rövid lökörudhoz nincs AC-pumpám,a hosszólökőrudat itthon hagytuk!Kb 20-Km kellene autózni.de a gazdi a T.bányai tal után akarja a ezt a RELYTÉJT-orvosolni!Nagy égés lenne ha a szervezők VW-t húzigállni köne!!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39528 Dátum: 2009 Szeptember 11, 12:23:14 »

A rövid meg nem nyom semmit, akkor nem mész 50m-t....  Ezért mondtam, hogy nem felcserélhető.
Szerintem amikor eltört,(mert repedt volt) a bakelit aláttét, akkor kiugrott a nyomórúd,és a súlyától lejebb helyeszkedett el és a következő nyomásnál,meg meggőrbűlt,és le is szakította az egész AC-t. Vissza kell egyenesíteni a rúdat,ha szorúl,akkor egy másikat szerezni.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #39527 Dátum: 2009 Szeptember 11, 09:00:36 »

:protest:Hmm!  Ezért jó lenne tudni ki az,nehogy már én is oda keveredjek valamikor

Én nem tudok bővebbet róla... talán kérdezd meg tőle, mondjuk priviben... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #39526 Dátum: 2009 Szeptember 11, 08:04:25 »

Minx kolléga hallott valamit róla, és tart tőle, hogy esetleg az ő Bogara is ott járhatott, mert sok kókány megoldást találtak...
:protest:Hmm!  Ezért jó lenne tudni ki az,nehogy már én is oda keveredjek valamikor

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #39525 Dátum: 2009 Szeptember 11, 08:02:20 »

MIért van valaki Zalaegerszeg környékén "HÍRES neves" bogár szerelő? Undecided

Minx kolléga hallott valamit róla, és tart tőle, hogy esetleg az ő Bogara is ott járhatott, mert sok kókány megoldást találtak...
(egyébként, itt, nálunk, Tattabányán is van, aki "neves" Bogár-szerelő, de a minőségi munka mellett csinált már ő is hajmeresztő dolgokat...)

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #39524 Dátum: 2009 Szeptember 11, 08:00:24 »


Valami Zalegerszeg környéki "híres-neves" Bogár szerelőnél volt a gép, ha minden igaz...
MIért van valaki Zalaegerszeg környékén "HÍRES neves" bogár szerelő? Undecided

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39523 Dátum: 2009 Szeptember 10, 18:27:04 »

50m-re elég kb ami a karbiban van szvsz.
A rövid meg nem nyom semmit, akkor nem mész 50m-t....  Ezért mondtam, hogy nem felcserélhető.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39522 Dátum: 2009 Szeptember 10, 17:54:58 »

Szerintem hosszúra, fel sem lehet rakni rövidhez való AC-t! Mondjuk én vettem egy új Brosol AC-t kértem hogy adjanak hozzávaló rudat is, meg nem mértem elhozáskor, viszont mikor raktam össze akkor kiderült hogy mégse hozzávaló. Egyik 108 másik 100 mm hosszú...

A rövid meg nem nyom semmit, akkor nem mész 50m-t....  Ezért mondtam, hogy nem felcserélhető.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #39521 Dátum: 2009 Szeptember 10, 17:45:39 »


Akkor előtte hogy ment? A két rúd nem cserélhető fel.
Szerintem hosszúra, fel sem lehet rakni rövidhez való AC-t! Mondjuk én vettem egy új Brosol AC-t kértem hogy adjanak hozzávaló rudat is, meg nem mértem elhozáskor, viszont mikor raktam össze akkor kiderült hogy mégse hozzávaló. Egyik 108 másik 100 mm hosszú...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39520 Dátum: 2009 Szeptember 10, 17:25:12 »

Abból a rúdból 2 féle hosszúság létezik. Nem lehet, hogy a nem az ac-hez való rúd került bele. Kb. fél centi a különbség a két rúd között.


Akkor előtte hogy ment? A két rúd nem cserélhető fel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #39519 Dátum: 2009 Szeptember 10, 15:15:28 »

Igen, úgy néz ki, ez volt a gond...
Valaki nagyon kókány módon rakta össze... és sajna úgy néz, ki mást is... Tongue Undecided
Valami Zalegerszeg környéki "híres-neves" Bogár szerelőnél volt a gép, ha minden igaz...
Sőt AC- ből is van nekem olyan aminek kilóg az a része amit a lökőrúd bökdös.
Bár az lehet nem bogáré.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39518 Dátum: 2009 Szeptember 10, 10:59:07 »

Én is jártam már így, csak nálam az ac-t nyomta szét. Visszavitztem a boltba, hogy adjanak egy másikat, mert ez nem valami jó.  Grin Miért is ne variálták volna ezt is!?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #39517 Dátum: 2009 Szeptember 10, 09:15:43 »

Abból a rúdból 2 féle hosszúság létezik. Nem lehet, hogy a nem az ac-hez való rúd került bele. Kb. fél centi a különbség a két rúd között.

Igen, úgy néz ki, ez volt a gond...
Valaki nagyon kókány módon rakta össze... és sajna úgy néz, ki mást is... Tongue Undecided
Valami Zalegerszeg környéki "híres-neves" Bogár szerelőnél volt a gép, ha minden igaz...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39516 Dátum: 2009 Szeptember 10, 09:10:02 »

Abból a rúdból 2 féle hosszúság létezik. Nem lehet, hogy a nem az ac-hez való rúd került bele. Kb. fél centi a különbség a két rúd között.
Hali lenne 1kérdésem :mitől görbülhet az AC-pumpa müködtető/8-mm/lökőrúd?Ma ugy jártam ahogy még a nagy VW-tudor se!Tehát +probáltam azt a VW-t/aminek rozsdás vol a tankja/elinditani Tankot +kináltam Kb-1M es láncal És ráztam mint a gép, közbe a rozsdát levegővel kinyomattam.Beraktuk atankot beöntöttük a benyát az AC-pumpát kézzel felnyomtam a karbi +telt.Inditás-pöc-röf-ketyeg a gép!Kb-50 m után leállt a moci uszóházba nincs benya.Nó akkor mivan?Levettem az AC-t és amüködtetörúd nem mozog!Persze a müanyag eltört/szivattyútartó
/és amikor kiakartam húzni a lökörudat nemjött ki csak patentfogóval és a többi müanyaggal,és akkor láttam a lökőrúd Kb-1 Cm-es görbülés van!Kérdésem miért nem az AC-szakadt szét?Állitólag a motor nem javitott!Szerelhető AC-van rajta!íKinek mi vwéleménye és tancsa!KÖSZI

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #39515 Dátum: 2009 Szeptember 10, 07:09:10 »

Hali lenne 1kérdésem :mitől görbülhet az AC-pumpa müködtető/8-mm/lökőrúd?Ma ugy jártam ahogy még a nagy VW-tudor se!Tehát +probáltam azt a VW-t/aminek rozsdás vol a tankja/elinditani Tankot +kináltam Kb-1M es láncal És ráztam mint a gép, közbe a rozsdát levegővel kinyomattam.Beraktuk atankot beöntöttük a benyát az AC-pumpát kézzel felnyomtam a karbi +telt.Inditás-pöc-röf-ketyeg a gép!Kb-50 m után leállt a moci uszóházba nincs benya.Nó akkor mivan?Levettem az AC-t és amüködtetörúd nem mozog!Persze a müanyag eltört/szivattyútartó
/és amikor kiakartam húzni a lökörudat nemjött ki csak patentfogóval és a többi müanyaggal,és akkor láttam a lökőrúd Kb-1 Cm-es görbülés van!Kérdésem miért nem az AC-szakadt szét?Állitólag a motor nem javitott!Szerelhető AC-van rajta!íKinek mi vwéleménye és tancsa!KÖSZI

Nebö! MI a túró van azzal a géppel??? Komolyan nem értem... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #39514 Dátum: 2009 Szeptember 09, 23:09:43 »

Hali lenne 1kérdésem :mitől görbülhet az AC-pumpa müködtető/8-mm/lökőrúd?Ma ugy jártam ahogy még a nagy VW-tudor se!Tehát +probáltam azt a VW-t/aminek rozsdás vol a tankja/elinditani Tankot +kináltam Kb-1M es láncal És ráztam mint a gép, közbe a rozsdát levegővel kinyomattam.Beraktuk atankot beöntöttük a benyát az AC-pumpát kézzel felnyomtam a karbi +telt.Inditás-pöc-röf-ketyeg a gép!Kb-50 m után leállt a moci uszóházba nincs benya.Nó akkor mivan?Levettem az AC-t és amüködtetörúd nem mozog!Persze a müanyag eltört/szivattyútartó
/és amikor kiakartam húzni a lökörudat nemjött ki csak patentfogóval és a többi müanyaggal,és akkor láttam a lökőrúd Kb-1 Cm-es görbülés van!Kérdésem miért nem az AC-szakadt szét?Állitólag a motor nem javitott!Szerelhető AC-van rajta!íKinek mi vwéleménye és tancsa!KÖSZI
lyally

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39513 Dátum: 2009 Szeptember 09, 22:58:23 »

Hali lenne 1kérdésem :mitől görbülhet az AC-pumpa müködtető/8-mm/lökőrúd?Ma ugy jártam ahogy még a nagy VW-tudor se!Tehát +probáltam azt a VW-t/aminek rozsdás vol a tankja/elinditani Tankot +kináltam Kb-1M es láncal És ráztam mint a gép, közbe a rozsdát levegővel kinyomattam.Beraktuk atankot beöntöttük a benyát az AC-pumpát kézzel felnyomtam a karbi +telt.Inditás-pöc-röf-ketyeg a gép!Kb-50 m után leállt a moci uszóházba nincs benya.Nó akkor mivan?Levettem az AC-t és amüködtetörúd nem mozog!Persze a müanyag eltört/szivattyútartó
/és amikor kiakartam húzni a lökörudat nemjött ki csak patentfogóval és a többi müanyaggal,és akkor láttam a lökőrúd Kb-1 Cm-es görbülés van!Kérdésem miért nem az AC-szakadt szét?Állitólag a motor nem javitott!Szerelhető AC-van rajta!íKinek mi vwéleménye és tancsa!KÖSZI

Ha az AC rúd elgörbült, akkor az osztófejet hajtó bronzfogaskereked (csigakerék) megsemmisült!!

Nehezen tud az AC rúd nyomásra elgörbülni, lesz ott más gebasz is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kiss Steve
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #39512 Dátum: 2009 Szeptember 09, 22:24:03 »

Hali lenne 1kérdésem :mitől görbülhet az AC-pumpa müködtető/8-mm/lökőrúd?Ma ugy jártam ahogy még a nagy VW-tudor se!Tehát +probáltam azt a VW-t/aminek rozsdás vol a tankja/elinditani Tankot +kináltam Kb-1M es láncal És ráztam mint a gép, közbe a rozsdát levegővel kinyomattam.Beraktuk atankot beöntöttük a benyát az AC-pumpát kézzel felnyomtam a karbi +telt.Inditás-pöc-röf-ketyeg a gép!Kb-50 m után leállt a moci uszóházba nincs benya.Nó akkor mivan?Levettem az AC-t és amüködtetörúd nem mozog!Persze a müanyag eltört/szivattyútartó
/és amikor kiakartam húzni a lökörudat nemjött ki csak patentfogóval és a többi müanyaggal,és akkor láttam a lökőrúd Kb-1 Cm-es görbülés van!Kérdésem miért nem az AC-szakadt szét?Állitólag a motor nem javitott!Szerelhető AC-van rajta!íKinek mi vwéleménye és tancsa!KÖSZI
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39511 Dátum: 2009 Szeptember 09, 21:21:03 »

Az ugye a fövárosi közterületellátó,takaritó micsoda?
Mondd a cimet,oszt má indulok is! Grin
Csepel szabadkikötő útról nyílik a telep. Közterület fenttartó . FKF rt
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #39510 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:41:18 »

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #39509 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:40:11 »

repülni nem kéne, elég, ha gyalogolsz...  Wink


Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #39508 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:38:59 »

Ez  komoly,hogy nyomozzak Csepelen? Cheesy
Ha van egy pici konkrétum,ami alapján elindulhatok,akkor rárepülök a témára! Grin

repülni nem kéne, elég, ha gyalogolsz...  Wink

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #39507 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:38:09 »

A főkefe Csepeli telephelyén áll valahol. A fehérközből oda vitték tavaly.
Az ugye a fövárosi közterületellátó,takaritó micsoda?
Mondd a cimet,oszt má indulok is! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39506 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:30:22 »

Ez  komoly,hogy nyomozzak Csepelen? Cheesy
Ha van egy pici konkrétum,ami alapján elindulhatok,akkor rárepülök a témára! Grin
A főkefe Csepeli telephelyén áll valahol. A fehérközből oda vitték tavaly.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #39505 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:15:24 »


elmondom neki az itt hallottakat  Wink
Ez  komoly,hogy nyomozzak Csepelen? Cheesy
Ha van egy pici konkrétum,ami alapján elindulhatok,akkor rárepülök a témára! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #39504 Dátum: 2009 Szeptember 09, 19:57:16 »

Tudom,hol lakott,akkoriban a srác. A szemere telep környékén. Nevet nem tudok,csak a házat. Megkereshetjük,ha akarod. Én élvezem az ilyet.

megmondom őszintén, nem az én bizniszem, csak közvetítek, mint bogarasok között forgolódó jómunkásember.
egy cimbora keresett valaki olyat, aki ismeri a bogár alvázának a legfontosabb méreteit. úgy vettem ki a szavaiból, hogy valamire készül.
elmondom neki az itt hallottakat  Wink
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39503 Dátum: 2009 Szeptember 09, 19:52:31 »

esetleg valami rajz a legfontosabb méretekkel nem maradt véletlenül?
Tudom,hol lakott,akkoriban a srác. A szemere telep környékén. Nevet nem tudok,csak a házat. Megkereshetjük,ha akarod. Én élvezem az ilyet.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39502 Dátum: 2009 Szeptember 09, 19:47:57 »

Nem, az egyik csavar állít, a másik csak rögzít

Most nézegettem az ültetőmagról képeket....
Ha a képeken jól láttam, akkor az a mag ami a rugóköteget fogja azon kettő menet van. Lehetséges, hogy ezzel elforgatva lehet szabályozni még a szintet és a függőleges állítócsavarral finomabban?

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #39501 Dátum: 2009 Szeptember 09, 17:37:14 »

Egyszer engem kerestek meg,hogy csináljak rozsdamentesből VW alvázat. 1989-ben.

esetleg valami rajz a legfontosabb méretekkel nem maradt véletlenül?
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #39500 Dátum: 2009 Szeptember 09, 17:10:41 »

Most nézegettem az ültetőmagról képeket....
Ha a képeken jól láttam, akkor az a mag ami a rugóköteget fogja azon kettő menet van. Lehetséges, hogy ezzel elforgatva lehet szabályozni még a szintet és a függőleges állítócsavarral finomabban?

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39499 Dátum: 2009 Szeptember 09, 11:46:53 »

Ez pont ugyanolyan ocsmány, mint a felxkabriók 99%-a.
Kinek tetszik az ilyen?
 
Ennek a kocsinak a fenéklemeze rozsdamentes! A rozsdamentes anyag súlya talán még egy kicsit nehezebb is mint a sima vas.  Heggeszteni nehezebb. És nem is tudom,hogy mivel lett a fenék a csővázhoz heggesztve. Ott áll fent heggesztési probléma. (Bár a kipufogókat amik rozsdamentesek,azokat is sima pálcával össze lehet heggeszteni.) Az alagúttól kifelé nem rohad! A küszöb is rozsdamentes. De a többi rész az vas. De ez a kritikus pont ami rozsdamentes anyagból van,és ez a lényeg.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39498 Dátum: 2009 Szeptember 09, 11:29:08 »

Ennek a kocsinak a fenéklemeze rozsdamentes! A rozsdamentes anyag súlya talán még egy kicsit nehezebb is mint a sima vas.  Heggeszteni nehezebb. És nem is tudom,hogy mivel lett a fenék a csővázhoz heggesztve. Ott áll fent heggesztési probléma. (Bár a kipufogókat amik rozsdamentesek,azokat is sima pálcával össze lehet heggeszteni.) Az alagúttól kifelé nem rohad! A küszöb is rozsdamentes. De a többi rész az vas. De ez a kritikus pont ami rozsdamentes anyagból van,és ez a lényeg.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39497 Dátum: 2009 Szeptember 09, 11:19:43 »

mert ebből csak prototípusként készült kabrio
..ez is flexes
monnyuk az igaz hogy flexes cabrio typ3at sem láttam még hálistennek.
Négy évig voltam azon a telepen (Fehérköz) végig így állt!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Sompi
« Hozzászólás #39496 Dátum: 2009 Szeptember 09, 11:15:00 »

Egyszer lefújta a szél a ponyvát,akkor fotóztam mint az állat. Szóval annak idelyén ezt láttam,mert kabriót még soha ebből a tipúsból. Azóta sem, és ti sem szerintem. Így könnyű volt összerakni a képet az agyamban. Találkozókon sem találkoztam ezzel pedig voltam sok találkozón életemben.

mert ebből csak prototípusként készült kabrio
..ez is flexes
monnyuk az igaz hogy flexes cabrio typ3at sem láttam még hálistennek.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39495 Dátum: 2009 Szeptember 09, 11:12:28 »

Egyszer engem kerestek meg,hogy csináljak rozsdamentesből VW alvázat. 1989-ben. Mint karosszéria lakatos nehéznek taléltam a kihívást. Erre a csávó mondta,hogy elkezte már,valami gépész mérnök volt, és meg is látogattam ahogy készült a kocsi. A hugának adta a járgányt,és ez lett a Demszky felesége. A kocsit sosem használták,és ti sem láthattátok,mert én is véletlenül találtam rá. A mi cégünknél parkolt letakarva garázsban,majd amikor a telepet felszámolták vitték Csepelre. Most ott tárólják. 20 éve tárólják!!
Egyszer lefújta a szél a ponyvát,akkor fotóztam mint az állat. Szóval annak idelyén ezt láttam,mert kabriót még soha ebből a tipúsból. Azóta sem, és ti sem szerintem. Így könnyű volt összerakni a képet az agyamban. Találkozókon sem találkoztam ezzel pedig voltam sok találkozón életemben.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #39494 Dátum: 2009 Szeptember 09, 11:12:19 »

Egyszer engem kerestek meg,hogy csináljak rozsdamentesből VW alvázat. 1989-ben. Mint karosszéria lakatos nehéznek taléltam a kihívást. Erre a csávó mondta,hogy elkezte már,valami gépész mérnök volt, és meg is látogattam ahogy készült a kocsi. A hugának adta a járgányt,és ez lett a Demszky felesége. A kocsit sosem használták,és ti sem láthattátok,mert én is véletlenül találtam rá. A mi cégünknél parkolt letakarva garázsban,majd amikor a telepet felszámolták vitték Csepelre. Most ott tárólják. 20 éve tárólják!!

klassz, erre sokan kíváncsiak lennénk... Vagabondot vagy a Pityubácsit  ráúszítjuk, ők ismerősek Csepelen.

Amúgy a rozsdamentes könnyebb, mint a vas? az ismerősömnek a súly is fontos. állítólag fontosabb, mint a rohadásmentesség.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39493 Dátum: 2009 Szeptember 09, 11:06:32 »

Nem tudjátok: készített-e valaki valahol valamikor alumíniumból (rozsdamentes könnyűfémből) bogáralvázat?
Egyszer engem kerestek meg,hogy csináljak rozsdamentesből VW alvázat. 1989-ben. Mint karosszéria lakatos nehéznek találtam a kihívást. Erre a csávó mondta,hogy elkezdte már,valami gépész mérnök volt, és meg is látogattam ahogy készült a kocsi. A hugának adta a járgányt,és ez lett a Demszky felesége. A kocsit sosem használták,és ti sem láthattátok,mert én is véletlenül találtam rá. A mi cégünknél parkolt letakarva garázsban,majd amikor a telepet felszámolták vitték Csepelre. Most ott tárólják. 20 éve tárólják!!
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 09, 11:31:32 írta kdf 001 »
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #39492 Dátum: 2009 Szeptember 09, 10:31:35 »

dühösnyúl valami karosszériaelemeket csináltatott, de hogy alvázat...?
mire kell? tyuningolod rozit? :-)))

valaki érdeklődött. nekifog egy projektnek és utálja összekoszolni a mancsát alvázvédővel  Wink
a rohadásmentesség és a súly is szempont állítólag
Oldalak: 1 ... 1023 1024 1025 1026 1027 [1028] 1029 1030 1031 1032 1033 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.