www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 03:12:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 998 999 1000 1001 1002 [1003] 1004 1005 1006 1007 1008 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13320940 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #40518 Dátum: 2009 Október 18, 18:37:01 »

Mindjárt képelek!
En lefenykepeztem, de eleg sotet van, nem biztos, hogy latszik.


[a csatolmányt egy admin törölte]


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40517 Dátum: 2009 Október 18, 18:24:04 »

ugye a bogár csomagtér zárnál van egy lemez ami párhuzamosítja és helyzetben tartja a nyitóbowdennel de itt a tököm se érti Cry
Már 2-őt szétszedtem, de keresem a következő áldozatot, mert az öreglányból nem akarom most kiszerelni.
De az sem jó, mert ha erősen tépi fel az ember gyermeke, akkor nyitható.
Ezt akarom elkerülni, mert lehet bepakolok előre valami iszonyatosan  Grin rettenetesen drága dolgokat.

Szerintem a mieink el vannak kopva. Azt kéne tudni. hogy hol kopott a mienk, hogy néz ki az ami frankón műxik, és ott felheftölnénk.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 18, 20:55:28 írta sparkafer »

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #40516 Dátum: 2009 Október 18, 18:22:56 »

mosmá nekem is segíccsé!
na mi a kérdés? Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40515 Dátum: 2009 Október 18, 18:21:11 »

ÁÁ!
Én ugyanevvel szopok.
Mondja meg valaki a frankót.
ugye a bogár csomagtér zárnál van egy lemez ami párhuzamosítja és helyzetben tartja a nyitóbowdennel de itt a tököm se érti Cry

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40514 Dátum: 2009 Október 18, 18:16:54 »

ÁÁÁ faxom!! Cry akar valaki karmannt összerakni?  nekem elegem van! nem zár a zár a nyil-lal jelölt helyről kibukik a zárnyelv alja ha felakasztom a rugót. esetleg volt ott valami ?  (igen tudom a bowden szorító le van törve)
ÁÁ!
Én ugyanevvel szopok.
Mondja meg valaki a frankót.

Csak a bogárnál.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 18, 18:22:01 írta sparkafer »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40513 Dátum: 2009 Október 18, 16:58:07 »

<beszúrt kép törölve>
1X van gyerek nap Grin
mosmá nekem is segíccsé!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #40512 Dátum: 2009 Október 18, 16:25:58 »

nivópálca van a váltóban, vagy hogy?
sosem láttam még ilyet.

1X van gyerek nap Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #40511 Dátum: 2009 Október 18, 16:05:22 »

Dupla sztem.
akkor talán maradhat. nálam még előző tulaj csinált 1.6ost az F-es  1.3asból. így az enyém szimplaszívós maradt.
de nálad akkor adott a duplaszívós HF + burkolatok, a nagy olajfurat és a nagy olajhűtő, úgyhogy jó lesz úgy szerintem
gondolom a karbid is 31es lehet. ha 34est akarsz, ahhoz a nagyobb átmérőjű szívócső is kell
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40510 Dátum: 2009 Október 18, 16:04:27 »

ÁÁÁ faxom!! Cry akar valaki karmannt összerakni?  nekem elegem van! nem zár a zár a nyil-lal jelölt helyről kibukik a zárnyelv alja ha felakasztom a rugót. esetleg volt ott valami ?  (igen tudom a bowden szorító le van törve)

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 18, 16:07:08 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40509 Dátum: 2009 Október 18, 16:01:23 »

szerintem karbi maradhat ha költségcsökkentés van (nálam is 28as van az 1,6 oson Tongue)
Henger-dugó garnitúrában a gyűrűk is benne vannak
Hengerfejet fel lehet fúrni, bár jobb az 1.6os hengerfej
az AB-s szimpla vagy duplaszívós?
dupla , a karbi sz.tem maradhat és nem jobb az 1.6 os hengerfej szerintem Roll Eyes

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #40508 Dátum: 2009 Október 18, 16:00:21 »

Igen, a levehető hátfal csak a gyorsabb motorkivételt segíti elő. Ez azért előnyös tuning motoroknál, mert egyrészt sok csőkígyós kipufogórendszer nem fér ki, úgy mint a gyári (nekem pl. még a helyén le kell bontanom és csak utána szedhetem ki a motort), míg levehető hátfalnál maradhat... Mondjuk a dupla karbikkal levehető hátfallal sem tudod kivenni a motort, esetleg csak kiforgatni tudod, ha az egyik oldalról lekapod a karbit. Továbbá a tuning motorok meghibásodási valószínűsége nagyobb, ezért a motorkivételek is gyakoribbak lehetnek...
Egyébként tudom, hogy itt mindenki 10 perc alatt veszi ki a motort, de én ha nem a műhelyben vagyok, ha nincs csápos emelő, ha egyedül vagyok a kis garázsomban, ahol nincs helyem, nem emel elég magasra az emelőm, akkor lazán rámegy 2 órám, míg lebontom a karbikat, a kipufogórendszert, kikötök mindent (akkusaru, kábelek, benzincső, gázrudazat, fűtésbowdenek, gázbowdenek) és egyedül kirángatom a kocsi alól a motort...

teljesen igazad van
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #40507 Dátum: 2009 Október 18, 15:56:49 »

szerintem karbi maradhat ha költségcsökkentés van (nálam is 28as van az 1,6 oson Tongue)
Henger-dugó garnitúrában a gyűrűk is benne vannak
Hengerfejet fel lehet fúrni, bár jobb az 1.6os hengerfej
az AB-s szimpla vagy duplaszívós?
Dupla sztem.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #40506 Dátum: 2009 Október 18, 15:55:49 »

Erre valaki?
szerintem karbi maradhat ha költségcsökkentés van (nálam is 28as van az 1,6 oson Tongue)
Henger-dugó garnitúrában a gyűrűk is benne vannak
Hengerfejet fel lehet fúrni, bár jobb az 1.6os hengerfej
az AB-s szimpla vagy duplaszívós?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #40505 Dátum: 2009 Október 18, 15:47:52 »

-mi a minimális csere igény, ha 1.6-ot akarok AB-ból?
(henger, dugó, gyürü, hengerfej(?) karbi, ...)

Erre valaki?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40504 Dátum: 2009 Október 18, 15:45:00 »

Igen, a levehető hátfal csak a gyorsabb motorkivételt segíti elő. Ez azért előnyös tuning motoroknál, mert egyrészt sok csőkígyós kipufogórendszer nem fér ki, úgy mint a gyári (nekem pl. még a helyén le kell bontanom és csak utána szedhetem ki a motort), míg levehető hátfalnál maradhat... Mondjuk a dupla karbikkal levehető hátfallal sem tudod kivenni a motort, esetleg csak kiforgatni tudod, ha az egyik oldalról lekapod a karbit. Továbbá a tuning motorok meghibásodási valószínűsége nagyobb, ezért a motorkivételek is gyakoribbak lehetnek...
Egyébként tudom, hogy itt mindenki 10 perc alatt veszi ki a motort, de én ha nem a műhelyben vagyok, ha nincs csápos emelő, ha egyedül vagyok a kis garázsomban, ahol nincs helyem, nem emel elég magasra az emelőm, akkor lazán rámegy 2 órám, míg lebontom a karbikat, a kipufogórendszert, kikötök mindent (akkusaru, kábelek, benzincső, gázrudazat, fűtésbowdenek, gázbowdenek) és egyedül kirángatom a kocsi alól a motort...

ott a pont, dupla karbikkal stb. ki be rakni nagy szívás...de nem vágattam le

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #40503 Dátum: 2009 Október 18, 15:34:08 »

na a nyújtás az sikerült , de most a tankajtó nyitó bowdenét kéne megnyújtani 4cm-rel lehet hogy a karmann meg a bogár nem egyforma? ráadásul a tükör talpához is van egy adapter spiáterből ami 7-8 fele tört mikor megpróbáltam felcsavarozni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40502 Dátum: 2009 Október 18, 15:02:43 »

ájjájáj! ez összement vagy hiányzik ide még valami?
na a nyújtás az sikerült , de most a tankajtó nyitó bowdenét kéne megnyújtani 4cm-rel lehet hogy a karmann meg a bogár nem egyforma? ráadásul a tükör talpához is van egy adapter spiáterből ami 7-8 fele tört mikor megpróbáltam felcsavarozni

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #40501 Dátum: 2009 Október 18, 14:42:52 »

A motor könnyű ki-be rakhatósága végett.

ott a pont, dupla karbikkal stb. ki be rakni nagy szívás...de nem vágattam le
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40500 Dátum: 2009 Október 18, 13:06:32 »

osztotnál onnan lehet a váltó olaj szintett megnézni és tölteni bele Kiss
nivópálca van a váltóban, vagy hogy?
sosem láttam még ilyet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #40499 Dátum: 2009 Október 18, 12:58:58 »

miért kell levehető hátfal ha tuningolni akarom a motrot?

A motor könnyű ki-be rakhatósága végett.

Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #40498 Dátum: 2009 Október 18, 12:54:42 »

Én a helyedben megcsináltatnám a levehető hátfalat. Egyszer még jól jöhet (pl. ha elkap egy motortuning bacilus), és akkor nem a fényezett kocsit kell vagdalni.
Persze kilehet venni meg vissza lehet tenni a motort a gyári hátfallal, de egy szűk garázsban elég hányigert keltő érzés.
 

 

miért kell levehető hátfal ha tuningolni akarom a motrot?

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40497 Dátum: 2009 Október 18, 10:46:38 »

na akkor szétvágod a rod seggét Evil
biztos nem ! mert typ1 moci lesz  Wink

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40496 Dátum: 2009 Október 18, 10:17:12 »

újévre én remélem már stunt rektor dékán professzor úr vakarózik az 1.9 es motoromon felett de ez titok pusmogas
na akkor szétvágod a rod seggét Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40495 Dátum: 2009 Október 18, 10:07:55 »

remélem a legjobbakat, új évre új projektet akarok  Roll Eyes
újévre én remélem már stunt rektor dékán professzor úr vakarózik az 1.9 es motoromon felett de ez titok pusmogas

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40494 Dátum: 2009 Október 18, 10:04:36 »

karácsonyra összerakom a cimborámnak a karrmannt és ha nem halok éhen akkorjöhet ha addig nem lesz kész Roll Eyes
remélem a legjobbakat, új évre új projektet akarok  Roll Eyes


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40493 Dátum: 2009 Október 18, 09:58:56 »

ezt akartam tudni. köszönöm.
minden a lakatos aktivitásán és hozzáálásán múlik majd..

karácsonyra összerakom a cimborámnak a karrmannt és ha nem halok éhen akkorjöhet ha addig nem lesz kész Roll Eyes

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #40492 Dátum: 2009 Október 18, 09:51:42 »

háborus kübelnél is ottvan a szerelö nyilás és annak is oylan váltója van hogy az olaj szinett ot kel nézni és önteni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40491 Dátum: 2009 Október 18, 09:50:32 »

Egyébként meg tudod csinálni a levehető hátfalat úgy, hogy nem látszik a turpisság: Mi a sárvédőcsavarral szoktuk odafogatni, ami nem látszik. A felső rögzítő csavarokat meg a motorháztető takarásába tesszük...

ezt akartam tudni. köszönöm.
minden a lakatos aktivitásán és hozzáálásán múlik majd..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40490 Dátum: 2009 Október 18, 09:45:24 »

vw1966 jól mondta, az a nyílás perecnél gyári, de kb. semmire sem jó... A levehető hátfal, meg valóban tuning terveknél jó, meg ha kicsi a garázs. Nálam mindkét eset fennáll, ezért most szívom a fogamat, hogy a fényezett autóról vághatom le a hátfalat... Egyébként meg tudod csinálni a levehető hátfalat úgy, hogy nem látszik a turpisság: Mi a sárvédőcsavarral szoktuk odafogatni, ami nem látszik. A felső rögzítő csavarokat meg a motorháztető takarásába tesszük...

a garázs noprmál nem is kicsi nem is nagy de relative szűk.
viszont van akna ami egyben mivel domboldalon lakunk a ház alsó szintjébe nyilik ahol komplett kis műhely lett kialakítva .
tehát . a ház aljában nálunk nem pince van hanem műhely ahol van egy dobogó ahonnan berhelni lehet a garázsban álló kocsi alját. (ja egyébként 18éve kb senki nem használta  Grin )

de majd most Evil

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40489 Dátum: 2009 Október 18, 09:41:34 »

ez pedig a tankbeöntőnél van! és vissza ráhajlik a tanksapkára!  Wink
most szedtük ki a Petiéből is
ÁÁÁ nagyon köszönöm (neked is Maresz)!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #40488 Dátum: 2009 Október 18, 09:39:48 »

ezen gyári a nyílás, és kb. semmire se jó, max önindítót javítani
osztotnál onnan lehet a váltó olaj szintett megnézni és tölteni bele Kiss

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40487 Dátum: 2009 Október 18, 09:38:52 »

és hátfalat sem vagdosom szét....gyári motort, normálisan rákészülve 10perc alatt kiveszi egy ember ha van hátfal
én ezzel  és az előző hozzá szólással értek egyet, kivéve ha van motortuning tervezve mer akkor Balagénak van igaza! tömören és hülyeségektől mentesen
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 18, 09:42:13 írta tati »

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40486 Dátum: 2009 Október 18, 09:22:27 »


Persze kilehet venni meg vissza lehet tenni a motort a gyári hátfallal, de egy szűk garázsban elég hányigert keltő érzés.
a garázs noprmál nem is kicsi nem is nagy de relative szűk.
viszont van akna ami egyben mivel domboldalon lakunk a ház alsó szintjébe nyilik ahol komplett kis műhely lett kialakítva .
tehát . a ház aljában nálunk nem pince van hanem műhely ahol van egy dobogó ahonnan berhelni lehet a garázsban álló kocsi alját. (ja egyébként 18éve kb senki nem használta  Grin )

de majd most Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #40485 Dátum: 2009 Október 18, 09:15:18 »

Ha sima és egyenes a beton, ahol szerelsz. a tecsós is megteszi. (nekem nem olyan van - megérte) Bakot meg ne összecsukhatóst vegyél. Ajánlom a XV. kerületi "kínai" piacot, ott egy lengyel nőnél olcsón jót lehet venni.


érdemes egy komolyabb krokit venni vagy ezekkel a 7-8ezer ft-os tescos krokodil emelőkkel is könnyedén kilehet venni a motort? megtartja stabilan nem elég kicsi stb ...

és ha veszek emelőt akkor elég hozzá még két bakot vennem ha motort akarok cserélni.
vagy kell még plussz emelő? (sztem nem.)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40484 Dátum: 2009 Október 18, 08:27:49 »

Én a helyedben megcsináltatnám a levehető hátfalat. Egyszer még jól jöhet (pl. ha elkap egy motortuning bacilus), és akkor nem a fényezett kocsit kell vagdalni.
Persze kilehet venni meg vissza lehet tenni a motort a gyári hátfallal, de egy szűk garázsban elég hányigert keltő érzés.
 

 
tehát egy baromság mindkettő?
a hátfal vagdosás nagyon szemet szúr egyébként ?

nem nagyon figyeltem még ezt az opciót.
de egyetértek a nyers, rövid s tömör válaszoddal ! (mint szinte mindig Smiley )

van mégegy gondolat pont idevág ha marad a gyári hátfal.:

érdemes egy komolyabb krokit venni vagy ezekkel a 7-8ezer ft-os tescos krokodil emelőkkel is könnyedén kilehet venni a motort? megtartja stabilan nem elég kicsi stb ...

és ha veszek emelőt akkor elég hozzá még két bakot vennem ha motort akarok cserélni.
vagy kell még plussz emelő? (sztem nem.)
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 18, 08:29:37 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40483 Dátum: 2009 Október 18, 01:35:42 »

és hátfalat sem vagdosom szét....gyári motort, normálisan rákészülve 10perc alatt kiveszi egy ember ha van hátfal
ezen gyári a nyílás, és kb. semmire se jó, max önindítót javítani
tehát egy baromság mindkettő?
a hátfal vagdosás nagyon szemet szúr egyébként ?

nem nagyon figyeltem még ezt az opciót.
de egyetértek a nyers, rövid s tömör válaszoddal ! (mint szinte mindig Smiley )

van mégegy gondolat pont idevág ha marad a gyári hátfal.:

érdemes egy komolyabb krokit venni vagy ezekkel a 7-8ezer ft-os tescos krokodil emelőkkel is könnyedén kilehet venni a motort? megtartja stabilan nem elég kicsi stb ...

és ha veszek emelőt akkor elég hozzá még két bakot vennem ha motort akarok cserélni.
vagy kell még plussz emelő? (sztem nem.)


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #40482 Dátum: 2009 Október 18, 01:30:56 »

ezen gyári a nyílás, és kb. semmire se jó, max önindítót javítani
és hátfalat sem vagdosom szét....gyári motort, normálisan rákészülve 10perc alatt kiveszi egy ember ha van hátfal
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #40481 Dátum: 2009 Október 18, 01:28:45 »

Kérdés:

A buszoknál értem h komolyabb kasztnimunkák során miért vágnak szerelőnyílást a motorhoz . de egy bogár esetében melyik a hasznosabb ?
vágni egy ilyet?
<beszúrt kép törölve>
és ezen felül a hátfalat is kivágni szerelhetősre motor gyorsan ki be rakhatósra .

melyik hasznosabb?
jelen helyzetemben érdemes mindkettőt kivágni becsületesen megcsináltatni  vagy elég csak az utóbbi? (hátfal kivágás)

ezen gyári a nyílás, és kb. semmire se jó, max önindítót javítani
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #40480 Dátum: 2009 Október 18, 01:21:17 »

Kérdés:

A buszoknál értem h komolyabb kasztnimunkák során miért vágnak szerelőnyílást a motorhoz . de egy bogár esetében melyik a hasznosabb ?
vágni egy ilyet?

és ezen felül a hátfalat is kivágni szerelhetősre motor gyorsan ki be rakhatósra .

melyik hasznosabb?
jelen helyzetemben érdemes mindkettőt kivágni becsületesen megcsináltatni  vagy elég csak az utóbbi? (hátfal kivágás)


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #40479 Dátum: 2009 Október 17, 22:47:54 »

Így néz ki a dolog.Gondolom a csapágy olajba forog,de onnan kerül bele az olaj.Akkor a sorrendjét szeretném tudni,hogy is kell összerakni.Mondjuk a képen láthatóan indulok.Az a 2 db papírtömítés hova megy?Én nem tom,de másik oldalt összeraktam,de ott nem folyat.Sorrendet kérek,csak hogy egyeztessek
Ha a külső oldalán zárt lenne a csapágy (porvédős) akkor még kevesebb olaj tudna átszivárogni. Wink


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 998 999 1000 1001 1002 [1003] 1004 1005 1006 1007 1008 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.