www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 08:24:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 997 998 999 1000 1001 [1002] 1003 1004 1005 1006 1007 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13324045 alkalommal)
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #40558 Dátum: 2009 Október 22, 23:31:11 »

emberek velemenyt kerek.
 ujabban valto szarakodik.
 eloszoris akadozik mikor valtanek.
 es a masik az hogy hiaba nyomom a kuplung pedalt nem engedi uresbe kel tartsam a feket jool lenyomva hogy ne menjen tovabb az auto.
?!?!?!?!?!?!
kuplungkabel nincs megszoritva elege?? vagy tul szoros?!?!?!
 valto kar alatti lemezt elenoriztem az ok.
rudazat oszekoto az ok.  Sad .
2 honap alat masodik valto

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40557 Dátum: 2009 Október 22, 22:43:40 »

Kiszedtem a házikókány szőnyeget a háromkettesből, hogy holnap betegyem a Tézsétől szerzett gyári darabokat.
Meglepetésemre az alvázfejet cserélték. Az A oszlopk alja nem gáz belülről, a taposó sem lyukas.
Viszont a pedálsornál már eszi a rozsda rendesen a fűtéscsatornát, nagyobb erejű nyomás hatására már porladna... :-(((
Akkor sikerült címet megszerezned?

És hogy ne legyen off: Ma cseréltem karbit az 1,2-esen, majd kipucoltam a régit egy kicsit és aztán visszacseréltem.
Ha nem lesz jó, csináltatok egy felújítást valamelyiken. Tudom, hogy Merki Pista csinál ilyet, de mennyiért?
Csak megközelítőleg.Láttam a képeket a honlapján.Tényleg alapos munkát végez.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #40556 Dátum: 2009 Október 22, 20:54:23 »

Kiszedtem a házikókány szőnyeget a háromkettesből, hogy holnap betegyem a Tézsétől szerzett gyári darabokat.
Meglepetésemre az alvázfejet cserélték. Az A oszlopk alja nem gáz belülről, a taposó sem lyukas.
Viszont a pedálsornál már eszi a rozsda rendesen a fűtéscsatornát, nagyobb erejű nyomás hatására már porladna... :-(((
Meg kell csinálni, van eladó "A" oszlop előtti küszöbfelsőrész-javítóm.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #40555 Dátum: 2009 Október 22, 19:24:44 »

Kiszedtem a házikókány szőnyeget a háromkettesből, hogy holnap betegyem a Tézsétől szerzett gyári darabokat.
Meglepetésemre az alvázfejet cserélték. Az A oszlopk alja nem gáz belülről, a taposó sem lyukas.
Viszont a pedálsornál már eszi a rozsda rendesen a fűtéscsatornát, nagyobb erejű nyomás hatására már porladna... :-(((

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #40554 Dátum: 2009 Október 22, 19:10:35 »

Kiszedtem a házikókány szőnyeget a háromkettesből, hogy holnap betegyem a Tézsétől szerzett gyári darabokat.
Meglepetésemre az alvázfejet cserélték. Az A oszlopk alja nem gáz belülről, a taposó sem lyukas.
Viszont a pedálsornál már eszi a rozsda rendesen a fűtéscsatornát, nagyobb erejű nyomás hatására már porladna... :-(((
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40553 Dátum: 2009 Október 19, 21:59:59 »

OK.Ezt megpróbálom, ezt a hipertechnológiát Grin  én is.Köszi.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40552 Dátum: 2009 Október 19, 21:57:50 »

Tehát belűlről megy .... Roll Eyes akkor viszont lehet h a sok pakolásba kicsit elgörbült a dolog!
Lassan 2éve hogy szétszedtem és elfelejtettem....mint ahogy azt is hogy hova raktam a kúpos, négyzetfejű szájba**rt csavart a váltóhoz Lips Sealed Az idegesítő csak az, h tudom, h olyan helyre raktam, h ne vesszen el...  Undecided
nem lehet rosszul összerakni szerintem aggya magát máskép beszorul az üveg vagy mittom én Roll Eyes

Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #40551 Dátum: 2009 Október 19, 21:05:58 »

márhogy az emelő szerkezet tetején van egy hurok és azt a pillangóablak szára és az ajtó belső lapja közé kell rakni meg felül is be kell paszírozni  Roll Eyes vagy nem erről volt szó?

Tehát belűlről megy .... Roll Eyes akkor viszont lehet h a sok pakolásba kicsit elgörbült a dolog!
Lassan 2éve hogy szétszedtem és elfelejtettem....mint ahogy azt is hogy hova raktam a kúpos, négyzetfejű szájba**rt csavart a váltóhoz Lips Sealed Az idegesítő csak az, h tudom, h olyan helyre raktam, h ne vesszen el...  Undecided

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40550 Dátum: 2009 Október 19, 21:03:30 »

na szóval én megoldottam a zárat! a NASA-tól átvettem a hipertértechnológiát és fogtam egy törött 4es fúrót mer az volt a legközelebb és odahegesztettem a zárnyelv hegyéhez aztán a kereten fúrtam egy 4.5 lukat mert a négyes fúróval ugye tuggyuk mitörtént összeraktam és már benn csattog a karmannba  Grin jippí
OK.Ezt megpróbálom, ezt a hipertechnológiát Grin  én is.Köszi.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40549 Dátum: 2009 Október 19, 20:47:03 »

előbb a pillangó ablakot kell betenni. hogy kívül vagy belül, arra most nem emlékszem.
márhogy az emelő szerkezet tetején van egy hurok és azt a pillangóablak szára és az ajtó belső lapja közé kell rakni meg felül is be kell paszírozni  Roll Eyes vagy nem erről volt szó?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40548 Dátum: 2009 Október 19, 20:45:04 »

Villámkérdés az okosokhoz!

Mi a sorrend az ajtóösszerakásnál?az ablakemelő a pillangóablaktól kívül vagy belül megy el?először az ablak?
aszem előbb az ablakemelő, de mindig megszopom és csavar ki befeszeget

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #40547 Dátum: 2009 Október 19, 20:44:12 »

Villámkérdés az okosokhoz!

Mi a sorrend az ajtóösszerakásnál?az ablakemelő a pillangóablaktól kívül vagy belül megy el?először az ablak?
előbb a pillangó ablakot kell betenni. hogy kívül vagy belül, arra most nem emlékszem.
Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #40546 Dátum: 2009 Október 19, 20:41:22 »

Villámkérdés az okosokhoz!

Mi a sorrend az ajtóösszerakásnál?az ablakemelő a pillangóablaktól kívül vagy belül megy el?először az ablak?

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40545 Dátum: 2009 Október 19, 20:38:18 »

na szóval én megoldottam a zárat! a NASA-tól átvettem a hipertértechnológiát és fogtam egy törött 4es fúrót mer az volt a legközelebb és odahegesztettem a zárnyelv hegyéhez aztán a kereten fúrtam egy 4.5 lukat mert a négyes fúróval ugye tuggyuk mitörtént összeraktam és már benn csattog a karmannba  Grin jippí

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40544 Dátum: 2009 Október 19, 20:16:51 »

Biztos jó dolog ebben az esetben. De menj ezer kilométereket kanyargós, rázós utakon, szedd fel párszor az elhullott hátulját a bogárnak, kenegesd a kimarjult rozsdás csavarhelyeket, és szerintem másként gondolod.

Nekem is az van,de mikor néztétek nálam,senki nem mondott róla rosszat.Szerintem nem lesz vele probléma.Bár halottam róla rosszat,de az biztos kókány munka volt.Azt tom,hogy én amit csináltam az enyémen,azzal a bódét is odébb vittük úgy,hogy nem szakadt szét sehol.Talán stabil lett

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40543 Dátum: 2009 Október 19, 19:53:24 »

Lassan nekem is lesz hasonló program. Mert lóg az ajtó mint... na szóval felkészülök majd rá jól.
Most már így utólag semmi gond.Viszont mikor neki akartam állni,akkor nem igazán kaptam érdemleges segítséget,ezért is írta.Hátha valakinek segíthettem.Ha kell valami segítség szólj ;)Bár többen írták,hogy nem vennék meg 2000/db áron az új stiftet,de én már fürödtem be a Nissannal szakműhelybe készített stifttel
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 19, 19:55:10 írta bruno »

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #40542 Dátum: 2009 Október 19, 19:34:50 »

Asszem elfelejtettem beszámolni Az ajtókkal kapcsolatban.
Stiftek kiszedése 700 Ft/4 db (lakatos)  Dörzsárazás,és új stiftek behelyezése,2000 Ft/4 db,új stiftek Hudáktól 8000 Ft/4 db .

Az ajtók felhelyezve,minden tetszik,és nyugszik.szerintem illesztések,tökéletesek lettek.Lógás nincs.
Örülök mind állat Grin

Lassan nekem is lesz hasonló program. Mert lóg az ajtó mint... na szóval felkészülök majd rá jól.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #40541 Dátum: 2009 Október 19, 19:33:56 »

Asszem elfelejtettem beszámolni Az ajtókkal kapcsolatban.
Stiftek kiszedése 700 Ft/4 db (lakatos)  Dörzsárazás,és új stiftek behelyezése,2000 Ft/4 db,új stiftek Hudáktól 8000 Ft/4 db .

Az ajtók felhelyezve,minden tetszik,és nyugszik.szerintem illesztések,tökéletesek lettek.Lógás nincs.
Örülök mind állat Grin


VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #40540 Dátum: 2009 Október 19, 19:31:45 »

Asszem elfelejtettem beszámolni Az ajtókkal kapcsolatban.
Stiftek kiszedése 700 Ft/4 db (lakatos)  Dörzsárazás,és új stiftek behelyezése,2000 Ft/4 db,új stiftek Hudáktól 8000 Ft/4 db .

Az ajtók felhelyezve,minden tetszik,és nyugszik.szerintem illesztések,tökéletesek lettek.Lógás nincs.
Örülök mind állat Grin

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #40539 Dátum: 2009 Október 19, 09:43:09 »

jól de az még  a dobozba van  és pirosra  Roll Eyes
Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40538 Dátum: 2009 Október 19, 09:31:01 »

tényleg jól látom,hogy az ajtókéder le van fényezve ?
jól de az még  a dobozba van  és pirosra  Roll Eyes

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #40537 Dátum: 2009 Október 18, 23:37:47 »

Biztos jó dolog ebben az esetben. De menj ezer kilométereket kanyargós, rázós utakon, szedd fel párszor az elhullott hátulját a bogárnak, kenegesd a kimarjult rozsdás csavarhelyeket, és szerintem másként gondolod.
Mi megjartuk Erdely elbaszott es elatkozott utjait 3an, agyoncuccozva, leveheto hafallal. Nem okozott gondot, ki sem lazult. Pedig volt, hogy überkátyús uton felfele eloztuk a terepjarot, aki szlalomozva kerulgette a katyukat... (az egyik elsohid-szarv ugyan letort, de a leveheto hatfal szilardan a helyen azota is! :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #40536 Dátum: 2009 Október 18, 22:16:56 »

Biztos jó dolog ebben az esetben. De menj ezer kilométereket kanyargós, rázós utakon, szedd fel párszor az elhullott hátulját a bogárnak, kenegesd a kimarjult rozsdás csavarhelyeket, és szerintem másként gondolod.

Nekünk csak a betolás a helyére , becsavarozás volt 2-3 perc.
De nem bosszantás képen írtam, csak azért  mert baromi jó, hogy csak nekitolja az ember és csavarozza az alsókat.
Sajnos állandó motormizériában vagyunk, ezért nagyon hasznos dolog.
Kivenni eddig is kivettem egyedül max 15 perc alatt( nem ma kezdtem  Grin ) de a berakást (ezt a félét Grin) még nem próbáltam egyedül.
Már meg van a spar hátulja is , csak ki kell alakítani és fényezni. Ha begorombulok ki is vágom.
Bár most nincs flexem!!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40535 Dátum: 2009 Október 18, 21:36:19 »

lombfűrész!! :-))
A dekopíron ,már gondolkodtam!

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40534 Dátum: 2009 Október 18, 21:34:52 »

Adjak?
Igen!
Nagyon kéne.
Természetesen alkatrésszel tudok csak fizetni, ha több mint 2 ezer! Grin
De ezt priviben beszéljük meg.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #40533 Dátum: 2009 Október 18, 21:23:23 »


Bár most nincs flexem!!
Adjak?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40532 Dátum: 2009 Október 18, 21:22:53 »

Bár most nincs flexem!!

lombfűrész!! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40531 Dátum: 2009 Október 18, 21:09:38 »

Végre egy őszinte ember 

Nekünk csak a betolás a helyére , becsavarozás volt 2-3 perc.
De nem bosszantás képen írtam, csak azért  mert baromi jó, hogy csak nekitolja az ember és csavarozza az alsókat.
Sajnos állandó motormizériában vagyunk, ezért nagyon hasznos dolog.
Kivenni eddig is kivettem egyedül max 15 perc alatt( nem ma kezdtem  Grin ) de a berakást (ezt a félét Grin) még nem próbáltam egyedül.
Már meg van a spar hátulja is , csak ki kell alakítani és fényezni. Ha begorombulok ki is vágom.
Bár most nincs flexem!!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40530 Dátum: 2009 Október 18, 21:03:33 »

Igen, a levehető hátfal csak a gyorsabb motorkivételt segíti elő. Ez azért előnyös tuning motoroknál, mert egyrészt sok csőkígyós kipufogórendszer nem fér ki, úgy mint a gyári (nekem pl. még a helyén le kell bontanom és csak utána szedhetem ki a motort), míg levehető hátfalnál maradhat... Mondjuk a dupla karbikkal levehető hátfallal sem tudod kivenni a motort, esetleg csak kiforgatni tudod, ha az egyik oldalról lekapod a karbit. Továbbá a tuning motorok meghibásodási valószínűsége nagyobb, ezért a motorkivételek is gyakoribbak lehetnek...
Egyébként tudom, hogy itt mindenki 10 perc alatt veszi ki a motort, de én ha nem a műhelyben vagyok, ha nincs csápos emelő, ha egyedül vagyok a kis garázsomban, ahol nincs helyem, nem emel elég magasra az emelőm, akkor lazán rámegy 2 órám, míg lebontom a karbikat, a kipufogórendszert, kikötök mindent (akkusaru, kábelek, benzincső, gázrudazat, fűtésbowdenek, gázbowdenek) és egyedül kirángatom a kocsi alól a motort...


Aki nem figyel a motor szépségére, nem baj ha karcolódik az autó, nem baj, ha szakad a motortér gumi, nincs fűtésbowdene, a benzincső a valami és a semmi között leben a légüres térben, annak gyorsan megy a motor ki- és beszerelés.

Levehető hátfal rulez!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #40529 Dátum: 2009 Október 18, 20:56:11 »

tényleg jól látom,hogy az ajtókéder le van fényezve ?

Szerintem nincs még ott kéder.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #40528 Dátum: 2009 Október 18, 20:46:44 »

ja de ezt felraktam Roll Eyes
tényleg jól látom,hogy az ajtókéder le van fényezve ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #40527 Dátum: 2009 Október 18, 20:45:10 »

De a Zoli csak taknyolja a motorját és ezért folyton ki kell vennie, hogy tudjon megint taknyolni rajta valamit.
Ilyenkor jól jön a levehető hátfal. Tecikérteni?  Grin

Ééértemén.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #40526 Dátum: 2009 Október 18, 20:44:14 »

De a Zoli csak taknyolja a motorját és ezért folyton ki kell vennie, hogy tudjon megint taknyolni rajta valamit.
Ilyenkor jól jön a levehető hátfal. Tecikérteni?  Grin

Én pl még saját magam sosem szedtem ki a motort a bogárból. Pedig már 6. éve van meg. Süsü szedte ki egyszer a szimmering miatt, de amúgy még csak ok sem adódott rá. megbízható. SZeretem. Már túl vagyunk a 140.000. közö kilóméteren.  Grin Asszem jól választottam.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #40525 Dátum: 2009 Október 18, 20:41:23 »

Igen, a levehető hátfal...
Én pl még saját magam sosem szedtem ki a motort a bogárból. Pedig már 6. éve van meg. Süsü szedte ki egyszer a szimmering miatt, de amúgy még csak ok sem adódott rá. megbízható. SZeretem. Már túl vagyunk a 140.000. közö kilóméteren.  Grin Asszem jól választottam.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #40524 Dátum: 2009 Október 18, 20:36:54 »

Végre egy őszinte ember 

Igen, a levehető hátfal csak a gyorsabb motorkivételt segíti elő. Ez azért előnyös tuning motoroknál, mert egyrészt sok csőkígyós kipufogórendszer nem fér ki, úgy mint a gyári (nekem pl. még a helyén le kell bontanom és csak utána szedhetem ki a motort), míg levehető hátfalnál maradhat... Mondjuk a dupla karbikkal levehető hátfallal sem tudod kivenni a motort, esetleg csak kiforgatni tudod, ha az egyik oldalról lekapod a karbit. Továbbá a tuning motorok meghibásodási valószínűsége nagyobb, ezért a motorkivételek is gyakoribbak lehetnek...
Egyébként tudom, hogy itt mindenki 10 perc alatt veszi ki a motort, de én ha nem a műhelyben vagyok, ha nincs csápos emelő, ha egyedül vagyok a kis garázsomban, ahol nincs helyem, nem emel elég magasra az emelőm, akkor lazán rámegy 2 órám, míg lebontom a karbikat, a kipufogórendszert, kikötök mindent (akkusaru, kábelek, benzincső, gázrudazat, fűtésbowdenek, gázbowdenek) és egyedül kirángatom a kocsi alól a motort...

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #40523 Dátum: 2009 Október 18, 20:26:42 »

<beszúrt kép törölve>
1X van gyerek nap Grin

köszi, gecó :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #40522 Dátum: 2009 Október 18, 20:14:26 »

ja de ezt felraktam Roll Eyes
Szép! Sziloplaszt? Evil

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40521 Dátum: 2009 Október 18, 20:12:33 »

4. napja kapirgálom  a sok szart ,kromofágozok de még 1 csavar nincs véglegesen betéve  ma szétbasztam a motortér zárat a tankajtó nyitót a tükörtartót  megint találtam két ovális bazt ami nem to mi Roll Eyes
ja de ezt felraktam Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #40520 Dátum: 2009 Október 18, 20:10:38 »

4. napja kapirgálom  a sok szart ,kromofágozok de még 1 csavar nincs véglegesen betéve  ma szétbasztam a motortér zárat a tankajtó nyitót a tükörtartót  megint találtam két ovális bazt ami nem tom mi Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Október 18, 20:13:05 írta tati »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #40519 Dátum: 2009 Október 18, 18:55:03 »

En lefenykepeztem, de eleg sotet van, nem biztos, hogy latszik.

Proti!
A tied nem is ilyen. Grin
Ott a jobb oldalon el van kopva. Grin

Oldalak: 1 ... 997 998 999 1000 1001 [1002] 1003 1004 1005 1006 1007 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.