www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 16:15:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 950 951 952 953 954 [955] 956 957 958 959 960 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14908656 alkalommal)
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42451 Dátum: 2010 Január 01, 23:24:09 »

Mi mindent? Baj lenne ha elmondanád? Vagy akkor elhasználok egy segítséget? Akkor előbb kérdezzük meg a közönséget vagy felezzünk.  Grin
Minden alatt a motor összeszerelését értem, a blokk kitiszítását, a főtengely berögzítését, vez. mű tengely beállítását, blokk összehúzását, dugattyúk felhelyezését, hengerek rátételét, hengerfejek ráhúzását, és a kiegészítő berendezések rátételét. Ez alatt értettem
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #42450 Dátum: 2010 Január 01, 23:23:18 »

Mi mindent? Baj lenne ha elmondanád? Vagy akkor elhasználok egy segítséget? Akkor előbb kérdezzük meg a közönséget vagy felezzünk.  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42449 Dátum: 2010 Január 01, 23:22:48 »

Ne haragudj igazad van, a körülményeket nem mondtam el.
Tehát ez egy nullkilóméteres motor ami össze lett rakva, menet közben még nem lett próbálva. A blokk maradt a régi motoréból, új dugattyúk, hengerek lettek véve, a hengerfejek felújítva lettek. Összeraktuk a motort és ez a probléma jelentkezett hogy így viselkedik. Menetközbeni próbát és hasonlókat még nem tudtam vele megtenni.

Ja, akkor én kiszállok, millió baja lehet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42448 Dátum: 2010 Január 01, 23:21:44 »

gyújtás és szelepállítás is volt akkor?
természetesen, többször is utána lett ellenőrizve.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42447 Dátum: 2010 Január 01, 23:21:41 »

Himbatengelyt is megnéztem és nem lazult le, szelepeket rendesen nyitja és zárja is! Mindent úgy raktunk össze ahogy kell szakszerűen, mégis ez a dolog jelentkezett.

Mi mindent? Baj lenne ha elmondanád? Vagy akkor elhasználok egy segítséget? Akkor előbb kérdezzük meg a közönséget vagy felezzünk.  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42446 Dátum: 2010 Január 01, 23:21:25 »

arra gondoltam hogy nem azzal kezdted Smiley

szóval utoljára sok hónapja ment az autó és azóta motor kikerült, akármi elállítódhatott és most indításkor úgy tűnik csak két henger megy?
de mentetek is is most vele, vagy csak egyhelyben próbálod és látod hogy nem az igazi és akkor nem is mentél vele?
mert nekem pl ebben a párás hideg időben általában szintén 2 henger indul be, és ahogy elindulok, 100-200m kell, hogy menjen mind.
ha akkor sem indulnak be, akkor mivel nem tudtam melyik nem jár, kivettem az összes gyertyát, levettem a trafóról a 12Vot, így indítóztam 2x-3x. gyertyák vissza és innentől járt mind a 4 egyből. mikor ezt legutóbb eljátszotta, akkor pl a 4. henger nem járt egyáltalán.
Ne haragudj igazad van, a körülményeket nem mondtam el.
Tehát ez egy nullkilóméteres motor ami össze lett rakva, menet közben még nem lett próbálva. A blokk maradt a régi motoréból, új dugattyúk, hengerek lettek véve, a hengerfejek felújítva lettek. Összeraktuk a motort és ez a probléma jelentkezett hogy így viselkedik. Menetközbeni próbát és hasonlókat még nem tudtam vele megtenni.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #42445 Dátum: 2010 Január 01, 23:20:21 »

Himbatengelyt is megnéztem és nem lazult le, szelepeket rendesen nyitja és zárja is! Mindent úgy raktunk össze ahogy kell szakszerűen, mégis ez a dolog jelentkezett.
gyújtás és szelepállítás is volt akkor?
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42444 Dátum: 2010 Január 01, 23:18:55 »

Himbatengelyt is megnéztem és nem lazult le, szelepeket rendesen nyitja és zárja is! Mindent úgy raktunk össze ahogy kell szakszerűen, mégis ez a dolog jelentkezett.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #42443 Dátum: 2010 Január 01, 23:18:11 »

A hibát leírtam, lehetséges hogy elsiklottam olyan apróság felett ami nekem nem tűnik fel és Ti rögtön észrevennétek, ezért is kérdeztelek meg benneteket Smiley
arra gondoltam hogy nem azzal kezdted Smiley

szóval utoljára sok hónapja ment az autó és azóta motor kikerült, akármi elállítódhatott és most indításkor úgy tűnik csak két henger megy?
de mentetek is is most vele, vagy csak egyhelyben próbálod és látod hogy nem az igazi és akkor nem is mentél vele?
mert nekem pl ebben a párás hideg időben általában szintén 2 henger indul be, és ahogy elindulok, 100-200m kell, hogy menjen mind.
ha akkor sem indulnak be, akkor mivel nem tudtam melyik nem jár, kivettem az összes gyertyát, levettem a trafóról a 12Vot, így indítóztam 2x-3x. gyertyák vissza és innentől járt mind a 4 egyből. mikor ezt legutóbb eljátszotta, akkor pl a 4. henger nem járt egyáltalán.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42442 Dátum: 2010 Január 01, 23:17:16 »

Az is lehet, hogy lelazult a jobb oldali himbatengely.

Kurva hatékony így találgatni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42441 Dátum: 2010 Január 01, 23:16:53 »



Az is lehet, hogy lelazult a jobb oldali himbatengely.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #42440 Dátum: 2010 Január 01, 23:15:46 »

Esetleg olyan elérhetőséget (külföldi honlap is jó) ahol a kipufogó dob egy metszetben látható (ne kelljen a dobomat szétvágni).
Ugyanis az a tapasztalat, hogy a jobb oldali hengerek nem dolgoznak, szívócső előmelegítő hideg. Eltömődésre gyanakszom... (üzemanyagot kapnak a hengerek,gyújtás be van állítva, gyertyák újak)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #42439 Dátum: 2010 Január 01, 23:14:54 »

Érdekes a gondolatmenet, de nem így történt. Elég furcsa lenne ha ilyet gondolnék, sztem még megkérdőjelezném magamtól is h normális vagyok-e... Wink
A dolog az összerakás után már ilyen volt, az osztófej fedél meg első indítás előtt már ki lett cserélve.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42438 Dátum: 2010 Január 01, 23:14:48 »

Érdekes a gondolatmenet, de nem így történt. Elég furcsa lenne ha ilyet gondolnék, sztem még megkérdőjelezném magamtól is h normális vagyok-e... Wink
A dolog az összerakás után már ilyen volt, az osztófej fedél meg első indítás előtt már ki lett cserélve.

Mit raktál össze? Mondjad már ne kelljen harapófogóval kihúzni belőled, hiszen nekünk nem annyira lényeges, az én autóm teljesen oké (míg el nem b*szom!).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42437 Dátum: 2010 Január 01, 23:11:03 »

Mikor romlott el valami? Mit csináltál, amikor megváltozott?

Kicseréled az osztófej fedelet, beszarik a motor és arra gondolsz, hogy eltömődött a kipufogó???? Huh Huh Shocked Shocked Shocked
Érdekes a gondolatmenet, de nem így történt. Elég furcsa lenne ha ilyet gondolnék, sztem még megkérdőjelezném magamtól is h normális vagyok-e... Wink
A dolog az összerakás után már ilyen volt, az osztófej fedél meg első indítás előtt már ki lett cserélve.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42436 Dátum: 2010 Január 01, 23:09:50 »

pláne ha nem a hibát írja le, csak egy részét kérdezi
A hibát leírtam, lehetséges hogy elsiklottam olyan apróság felett ami nekem nem tűnik fel és Ti rögtön észrevennétek, ezért is kérdeztelek meg benneteket Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42435 Dátum: 2010 Január 01, 23:09:42 »

Azért annyira hülye nem vagyok:) Ugyanolyan magas osztófej fedél van rajta most is mint régen volt.

Mikor romlott el valami? Mit csináltál, amikor megváltozott?

Kicseréled az osztófej fedelet, beszarik a motor és arra gondolsz, hogy eltömődött a kipufogó???? Huh Huh Shocked Shocked Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42434 Dátum: 2010 Január 01, 23:08:38 »

És mekkora kompresszió végnyomást mértetek?


Mert ha sziszeg vagy kifúj akkor érdekes, hogy ez rendben volt....

Vagy a szívóoldalon van a gáz. Duplaszívós hengerfej?

Szimplaszívós a hengerfej
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42433 Dátum: 2010 Január 01, 23:08:20 »

pláne ha nem a hibát írja le, csak egy részét kérdezi

Meg elsiklik dolgok felett, amit ő nem gondol fontosnak. Gyertyaszín? Szikra intenzitás?


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42432 Dátum: 2010 Január 01, 23:07:13 »


Valamit elnézett, amire azt hitte jó és az lesz a baj.


Ha a rotor maradt a régi, akkor a lapos régi osztófej fedelet nem lehet rátenni, ha pedig eredetileg a lapos osztófedél volt rajta, most meg rátett egy 2 cm-rel magasabbat és nem tűnt fel neki, akkor kár minden.  Evil
Azért annyira hülye nem vagyok:) Ugyanolyan magas osztófej fedél van rajta most is mint régen volt.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42431 Dátum: 2010 Január 01, 23:06:53 »

És ha ott lennék egyik kezemet a seggembe dugva is megmondanám mi a baj 10 perc alatt.  Evil

De így "telefonon" kurva nehéz. 
Grin Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #42430 Dátum: 2010 Január 01, 23:06:36 »


De így "telefonon" kurva nehéz. 
pláne ha nem a hibát írja le, csak egy részét kérdezi
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42429 Dátum: 2010 Január 01, 23:05:29 »

a lényeg,hogy te legalább tudod miről beszélek

És ha ott lennék egyik kezemet a seggembe dugva is megmondanám mi a baj 10 perc alatt.  Evil

De így "telefonon" kurva nehéz. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42428 Dátum: 2010 Január 01, 23:02:50 »

És mekkora kompresszió végnyomást mértetek?


Mert ha sziszeg vagy kifúj akkor érdekes, hogy ez rendben volt....

Vagy a szívóoldalon van a gáz. Duplaszívós hengerfej?

De elindul a motor rendesen, helyzet az, hogy jár a motor, miközben jár, az egyes, kettes oldali hengereknél sziszegést hallani folyamatosan és érezni hogy kifúj a levegő (de nem csöpög benzin, kompressziót mértünk szóval még az sem lehet hogy nincs összehúzva rendesen a blokk), alapjáratot többször is állítottunk és mégsincsen, ha kicsiket nem húzom a gázt akkor megáll magától.
Több perc járatás után a motor bal felén teljesen felmelegedett forróra minden, kipufogó, hőcserélő..
Másik oldalon viszont érezhető hogy sokkal langyosabb minden, és közben hát sziszeg a motor. Azon gondolkodtunk, hogy esetleg akkor eltömődhetett valami és emiatt nem járnak rendesen a hengerek (1,2).
Így meg próbálom kímélni, nem járatni a motort és inkább rájönni arra hogy mi lehet a probléma. Ehhez kértem a segítségeteket

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42427 Dátum: 2010 Január 01, 23:02:44 »


Valamit elnézett, amire azt hitte jó és az lesz a baj.


Ha a rotor maradt a régi, akkor a lapos régi osztófej fedelet nem lehet rátenni, ha pedig eredetileg a lapos osztófedél volt rajta, most meg rátett egy 2 cm-rel magasabbat és nem tűnt fel neki, akkor kár minden.  Evil
a lényeg,hogy te legalább tudod miről beszélek

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42426 Dátum: 2010 Január 01, 23:01:54 »

De elindul a motor rendesen, helyzet az, hogy jár a motor, miközben jár, az egyes, kettes oldali hengereknél sziszegést hallani folyamatosan és érezni hogy kifúj a levegő (de nem csöpög benzin, kompressziót mértünk szóval még az sem lehet hogy nincs összehúzva rendesen a blokk), alapjáratot többször is állítottunk és mégsincsen, ha kicsiket nem húzom a gázt akkor megáll magától.
Több perc járatás után a motor bal felén teljesen felmelegedett forróra minden, kipufogó, hőcserélő..
Másik oldalon viszont érezhető hogy sokkal langyosabb minden, és közben hát sziszeg a motor. Azon gondolkodtunk, hogy esetleg akkor eltömődhetett valami és emiatt nem járnak rendesen a hengerek (1,2).
Így meg próbálom kímélni, nem járatni a motort és inkább rájönni arra hogy mi lehet a probléma. Ehhez kértem a segítségeteket
amikor utóljára magam próbáltam a motorom öszerakni és pont ezzel a jelenséggel szembesültem akkor az volt a gond,hogy egy alátétet a szívócsonk alá beejtettem és úgy húztam le

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42425 Dátum: 2010 Január 01, 23:00:35 »

a rotort mérd meg
mivel neked nincs a rövidből (alacsony) és a hosszabból(magas) egy-egy db-od
írd be ide a méretet (ha jól emléxem kétféle van ,szopott it már ezzel más is )
majd valaki megméri akinek mindkét féle van és megokoskodjuk mi a helyzet



Valamit elnézett, amire azt hitte jó és az lesz a baj.


Ha a rotor maradt a régi, akkor a lapos régi osztófej fedelet nem lehet rátenni, ha pedig eredetileg a lapos osztófedél volt rajta, most meg rátett egy 2 cm-rel magasabbat és nem tűnt fel neki, akkor kár minden.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42424 Dátum: 2010 Január 01, 22:59:09 »

nem találom, mi a pontos hibajelenség és hogy keletkezett..

nem indul be? vagy csak 2 henger indul el?..
De elindul a motor rendesen, helyzet az, hogy jár a motor, miközben jár, az egyes, kettes oldali hengereknél sziszegést hallani folyamatosan és érezni hogy kifúj a levegő (de nem csöpög benzin, kompressziót mértünk szóval még az sem lehet hogy nincs összehúzva rendesen a blokk), alapjáratot többször is állítottunk és mégsincsen, ha kicsiket nem húzom a gázt akkor megáll magától.
Több perc járatás után a motor bal felén teljesen felmelegedett forróra minden, kipufogó, hőcserélő..
Másik oldalon viszont érezhető hogy sokkal langyosabb minden, és közben hát sziszeg a motor. Azon gondolkodtunk, hogy esetleg akkor eltömődhetett valami és emiatt nem járnak rendesen a hengerek (1,2).
Így meg próbálom kímélni, nem járatni a motort és inkább rájönni arra hogy mi lehet a probléma. Ehhez kértem a segítségeteket
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42423 Dátum: 2010 Január 01, 22:55:42 »

hát, szerintem ha a módosítás előtt működött, utána meg nem, akkor valószínűtlen, hogy közben használat nélkül valami tönkrement, vagy eltömődött a kipuff.
igen ezért furcsa nekem is a helyzet, mert régen még felújítás előtt rendesen járt, ilyen jellegű problémák nem voltak Undecided
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #42422 Dátum: 2010 Január 01, 22:50:25 »

Köszönöm a javaslatot. Holnap kicserélem a gyertyákat és megnézzük hogy akkor mit reagál rá.
Lehetséges az, hogy a rotor a fedél alatt csak a 3-as,4-es henger gyertyáit tudja begyújtani, és a másik kettőt meg nem?^o)
nem találom, mi a pontos hibajelenség és hogy keletkezett..

nem indul be? vagy csak 2 henger indul el?..
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42421 Dátum: 2010 Január 01, 22:48:52 »

a rotort mérd meg
mivel neked nincs a rövidből (alacsony) és a hosszabból(magas) egy-egy db-od
írd be ide a méretet (ha jól emléxem kétféle van ,szopott it már ezzel más is )
majd valaki megméri akinek mindkét féle van és megokoskodjuk mi a helyzet

addig pedig nézd meg ezt,hogy mindent kb így csináltál e
http://www.justkampers.com/videos/watch/distributor_cap

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42420 Dátum: 2010 Január 01, 22:46:03 »

Köszönöm a javaslatot. Holnap kicserélem a gyertyákat és megnézzük hogy akkor mit reagál rá.
Lehetséges az, hogy a rotor a fedél alatt csak a 3-as,4-es henger gyertyáit tudja begyújtani, és a másik kettőt meg nem?^o)
a rotort mérd meg
mivel neked nincs a rövidből (alacsony) és a hosszabból(magas) egy-egy db-od
írd be ide a méretet (ha jól emléxem kétféle van ,szopott it már ezzel más is )
majd valaki megméri akinek mindkét féle van és megokoskodjuk mi a helyzet

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #42419 Dátum: 2010 Január 01, 22:45:02 »

Köszönöm a javaslatot. Holnap kicserélem a gyertyákat és megnézzük hogy akkor mit reagál rá.
Lehetséges az, hogy a rotor a fedél alatt csak a 3-as,4-es henger gyertyáit tudja begyújtani, és a másik kettőt meg nem?^o)
hát, szerintem ha a módosítás előtt működött, utána meg nem, akkor valószínűtlen, hogy közben használat nélkül valami tönkrement, vagy eltömődött a kipuff.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42418 Dátum: 2010 Január 01, 22:43:05 »

mi van akkor ha megcseréled a gyertyákat? én már szívtam török Bosch gyertyával és NGK-val egyaránt....azóta Bosch Platina-t használok
Köszönöm a javaslatot. Holnap kicserélem a gyertyákat és megnézzük hogy akkor mit reagál rá.
Lehetséges az, hogy a rotor a fedél alatt csak a 3-as,4-es henger gyertyáit tudja begyújtani, és a másik kettőt meg nem?^o)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #42417 Dátum: 2010 Január 01, 20:54:14 »

össze fogom mérni, de a rotor az maradt ugyanaz. Azért köszönöm Smiley
akkor okozhat ez is problémát, hogy nem belevaló a rotor
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #42416 Dátum: 2010 Január 01, 20:53:19 »

régi elosztófedéllel az a probléma, hogy el volt repedve, azt mikor még a régi gyertyakábeleket húztam le róla, el is tört...
mi van akkor ha megcseréled a gyertyákat? én már szívtam török Bosch gyertyával és NGK-val egyaránt....azóta Bosch Platina-t használok
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42415 Dátum: 2010 Január 01, 20:47:28 »

Mérd össze., meg a rotortot is. Lehet hogy pár milli diferencia vanik.
össze fogom mérni, de a rotor az maradt ugyanaz. Azért köszönöm Smiley
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42414 Dátum: 2010 Január 01, 20:43:26 »

régi elosztófedéllel az a probléma, hogy el volt repedve, azt mikor még a régi gyertyakábeleket húztam le róla, el is tört...
Mérd össze., meg a rotortot is. Lehet hogy pár milli diferencia vanik.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42413 Dátum: 2010 Január 01, 20:26:20 »

régi elosztófedéllel egy próba?
régi elosztófedéllel az a probléma, hogy el volt repedve, azt mikor még a régi gyertyakábeleket húztam le róla, el is tört...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #42412 Dátum: 2010 Január 01, 20:01:07 »

világos. gyertyák szikráznak rendesen, a gyújtási sorrend is rendben van. Vadiúj elosztófedele van, a szívócső előmelegítőbe dugtunk csövet és át tudtuk fújni azt is Undecided
régi elosztófedéllel egy próba?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 950 951 952 953 954 [955] 956 957 958 959 960 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.