www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 22:11:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 932 933 934 935 936 [937] 938 939 940 941 942 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14914856 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #43171 Dátum: 2010 Január 26, 18:38:40 »

az önindító nem a motoron van! nehogy rácsavarozz egyet ! Roll Eyes

"Lemezelés, önindító, kuplungszerkezet, stb mekkora belenyúlást igényel?"
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #43170 Dátum: 2010 Január 26, 18:34:59 »

  ha nem t3ból való akkor csak annyi hogy a két véglemez csere ahogy bugi is mondja de az a két lemez biztos nincs már rajta  Roll Eyes az olajszivattyú tetejét le ne szedd mert a gerenda nem ahoz van csavarozva csak közvetlen előtte megy el Roll Eyes
az úgyis baromira fogja zavarni ,az a nagy vasdarab

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43169 Dátum: 2010 Január 26, 18:33:50 »

Naszóval. Unokatesóm nekem ad ingyé' egy 1600-as buszmotort, ami nem is olyan szar állapotú.

Esetleg egy 34PICT3 karbi hogyér lenne?
  ha nem t3ból való akkor csak annyi hogy a két véglemez csere ahogy bugi is mondja de az a két lemez biztos nincs már rajta  Roll Eyes az olajszivattyú tetejét le ne szedd mert a gerenda nem ahoz van csavarozva csak közvetlen előtte megy el Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43168 Dátum: 2010 Január 26, 18:28:47 »

kereszttartót le kell venni (az olajpumpa fedeléhez van csavarozva)
szívócsövön a vákuum furatát le kell dugózni (ha szervófékes volt a busz)
(néhány lemezen kívül még) a bogár légszűrőjét át kell tenni
kuplung maradhat a buszé, önindító maradhat a bogáré
az önindító nem a motoron van! nehogy rácsavarozz egyet ! Roll Eyes

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #43167 Dátum: 2010 Január 26, 18:16:12 »

Naszóval. Unokatesóm nekem ad ingyé' egy 1600-as buszmotort, ami nem is olyan szar állapotú.
1300 F moci helyére mekkora meló befaragni?
Semmi tuning, semmi móka. Mondjuk, hogy megvan mindene. (Valszeg egy HD szett kell bele, meg csapágyazás, meg stb...)
Lemezelés, önindító, kuplungszerkezet, stb mekkora belenyúlást igényel?

Gondolkodom, hogy már akkor egy lépcsőt feljebb lépve hosszabb távon is komfortosabb legyen Öreg a +10 pacival.

Esetleg egy 34PICT3 karbi hogyér lenne?

kereszttartót le kell venni (az olajpumpa fedeléhez van csavarozva)
szívócsövön a vákuum furatát le kell dugózni (ha szervófékes volt a busz)
(néhány lemezen kívül még) a bogár légszűrőjét át kell tenni
kuplung maradhat a buszé, önindító maradhat a bogáré
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43166 Dátum: 2010 Január 26, 18:12:30 »


Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #43165 Dátum: 2010 Január 26, 18:11:47 »

"F"-esé nem lesz jó rá, de duplaszívóst szerezni nem egy nagy kihívás.
abból is kétféle van sajnos

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #43164 Dátum: 2010 Január 26, 18:11:10 »

Lemezelés?
"F"-esé nem lesz jó rá, de duplaszívóst szerezni nem egy nagy kihívás.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #43163 Dátum: 2010 Január 26, 18:10:24 »

Bazmeg, a fiam is nézi a fórumot...
mond neki,hogy ez egy talpaspohár csak a bugi szarul rajzol

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #43162 Dátum: 2010 Január 26, 18:09:46 »

Lemezelés?
a régit rárakod az 1,6 lemezeket pedig nekemadod a jótanácsért
csak az elsőt és a hátsót kell kicserélned a burkolatok ,kutyaház maradjon az 1,6-é

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #43161 Dátum: 2010 Január 26, 18:09:28 »

a fölső Dóri
Bazmeg, a fiam is nézi a fórumot...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #43160 Dátum: 2010 Január 26, 18:08:21 »

a fölső Dóri
az alsó E85  Grin Grin


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #43159 Dátum: 2010 Január 26, 18:07:24 »


Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43158 Dátum: 2010 Január 26, 18:06:06 »

Ez a szierras csaj? :-)
nem ő a bogaram.  Grin Grin
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 26, 18:11:42 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #43157 Dátum: 2010 Január 26, 18:05:56 »

kiveszed a régit és beteszed az 1,6-ot kb ennyi macera
az lehet,hogy a váltód miatt a kuplungot ki kell cserélned a régire de máshoz nem kell nyúlni
Lemezelés?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #43156 Dátum: 2010 Január 26, 18:04:47 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #43155 Dátum: 2010 Január 26, 18:01:41 »

Naszóval. Unokatesóm nekem ad ingyé' egy 1600-as buszmotort, ami nem is olyan szar állapotú.
1300 F moci helyére mekkora meló befaragni?
Semmi tuning, semmi móka. Mondjuk, hogy megvan mindene. (Valszeg egy HD szett kell bele, meg csapágyazás, meg stb...)
Lemezelés, önindító, kuplungszerkezet, stb mekkora belenyúlást igényel?

Gondolkodom, hogy már akkor egy lépcsőt feljebb lépve hosszabb távon is komfortosabb legyen Öreg a +10 pacival.

Esetleg egy 34PICT3 karbi hogyér lenne?
kiveszed a régit és beteszed az 1,6-ot kb ennyi macera
az lehet,hogy a váltód miatt a kuplungot ki kell cserélned a régire de máshoz nem kell nyúlni

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43154 Dátum: 2010 Január 26, 17:55:45 »

Nah, holnap felteszem a videót, e85-el milyen dinamikus Dórikám, ha igazán eltalálom a beállításokat. Cool 130-at simán.... (1.3 F....)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #43153 Dátum: 2010 Január 26, 17:52:25 »

Naszóval. Unokatesóm nekem ad ingyé' egy 1600-as buszmotort, ami nem is olyan szar állapotú.
1300 F moci helyére mekkora meló befaragni?
Semmi tuning, semmi móka. Mondjuk, hogy megvan mindene. (Valszeg egy HD szett kell bele, meg csapágyazás, meg stb...)
Lemezelés, önindító, kuplungszerkezet, stb mekkora belenyúlást igényel?

Gondolkodom, hogy már akkor egy lépcsőt feljebb lépve hosszabb távon is komfortosabb legyen Öreg a +10 pacival.

Esetleg egy 34PICT3 karbi hogyér lenne?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #43152 Dátum: 2010 Január 26, 17:49:15 »

Ez nemér'.
Ugye milyen "szornyu" ? :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43151 Dátum: 2010 Január 26, 17:40:23 »

Benn vannak az új bizti övek.
Ez nemér'.
Amúgy van napi használatra érdemes bogarad?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bangyi
Hozzászólások: 140


« Hozzászólás #43150 Dátum: 2010 Január 26, 17:38:36 »

Szimeringek ügyében kérdeznék...

Motorba illetőleg a váltóba milyen minőségű szimering a javasolt NBR vagy VITON?

Az élet nem nehéz, csak rossz a fogása!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #43149 Dátum: 2010 Január 26, 10:53:10 »

na mosmár huzzál a picsába ezzel a szarral ,mert nagyon irritál! Wink
Grin Grin Wink
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #43148 Dátum: 2010 Január 26, 10:19:38 »


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #43147 Dátum: 2010 Január 26, 10:03:02 »

bármi ellen bárhová jó fújni egy kis védénegyvenet... Wink Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #43146 Dátum: 2010 Január 26, 09:40:23 »

ez igaz Grin nem tudsz egy kamionról leesett raklapot?  Wink

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #43145 Dátum: 2010 Január 26, 09:38:33 »

bármi ellen bárhová jó fújni egy kis védénegyvenet... Wink Grin
ez igaz Grin nem tudsz egy kamionról leesett raklapot?  Wink
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #43144 Dátum: 2010 Január 26, 09:37:15 »

erről jut eszembe: a pára ellen jó állítólag egy kis WD40et fújni az elosztófedél belsejébe és a gyertyapipákba

bármi ellen bárhová jó fújni egy kis védénegyvenet... Wink Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43143 Dátum: 2010 Január 26, 09:35:37 »

Cheesy
na mosmár huzzál a picsába ezzel a szarral ,mert nagyon irritál! Wink

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #43142 Dátum: 2010 Január 26, 09:16:32 »

Azért én megpróbálkoznék egy gyújtáskábel, gyertyapipa, osztófedél cserével.
Első körön beviheted a komplett cuccot (kábelekpipafedél) éjszakára a melegbe és ha ezek után szépen indul (SZVSZ nagyvalószínűséggel) akkor kicsit megnyugodhatsz. Vagy motorháztető takarás éjszakára a pára, csapadék ellen. Ha karburátor/szívató lenne a gond, akkor pedálrugdosásra ( benzinsprickolás) kéne mennie mint az álom.  Wink Persze a sprickoló is be lehet szarva.
erről jut eszembe: a pára ellen jó állítólag egy kis WD40et fújni az elosztófedél belsejébe és a gyertyapipákba
1303LS
« Hozzászólás #43141 Dátum: 2010 Január 26, 09:12:11 »

de gyárilag az vissza van vezetve. minden más megoldás jobban szennyezi a környezetet ennél
Így van.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #43140 Dátum: 2010 Január 26, 08:51:40 »

A kartergáz szűrő is a környezetbe engedi a gázt (nem lövi bele az sem a napba), amíg el nem dugul (3-4perc?). A legjobb belevezetni a karburátorba, mert úgy legalább elég és csak azután kerül ki. Amúgy meg jelentéktelen mennyiség egyébként is.
de gyárilag az vissza van vezetve. minden más megoldás jobban szennyezi a környezetet ennél

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #43139 Dátum: 2010 Január 26, 08:21:36 »

Ma reggel már majdnem defibrillátor kellett Öregnek.
Nagy nehezen tüsszögve indult, és először csak kettő, majd három henger indult be. Baromi nehezen jött meg az alapjárat. Fél óra kellett, hogy szépen járjon a motor. Azt hiszem itt az ideje egy kicsit enyhébb időben átpuccantani a karbit, meg esetleg a szívatóra rákukkantani, mert a háromhengerezés hidegben nem ritka. (és mindig ugyanaz a henger..). Gyújtás cuccok 2 évesek (kompletten kábelek-pipák-elosztófedél-gyertyák kombó csere, a megszakító kb. féléves.), nem hinném, hogy a gyújtás miatt 3 hengerezne.
Ennyire viszont még nem tűnt döglöttnek a masina nagy hidegben.
Azt hiszem, tavasszal átmenetileg kap egy D mocit Öreg, a kavicsokat meg elkezdem félretenni egy motorcsapágyazásra. Az is megfordult a fejemben, hogy 1600 hengerekkel/hengerfejekkel kellene összerakni, de az óvatos számítások szerint is jó 100 ropival dobná meg a felújítást - hát, nem tudom... (mertugyi szimplaszívós helyett duplaszívós hengerfej, ahhoz 34-es karbi, plusz HD szett, ezeket nem valószínű, hogy cserélni kellene, ha maradna 1300-as, a 11 éves Mahle HD szett most van túl 100ezren...)
Azért én megpróbálkoznék egy gyújtáskábel, gyertyapipa, osztófedél cserével.
Első körön beviheted a komplett cuccot (kábelekpipafedél) éjszakára a melegbe és ha ezek után szépen indul (SZVSZ nagyvalószínűséggel) akkor kicsit megnyugodhatsz. Vagy motorháztető takarás éjszakára a pára, csapadék ellen. Ha karburátor/szívató lenne a gond, akkor pedálrugdosásra ( benzinsprickolás) kéne mennie mint az álom.  Wink Persze a sprickoló is be lehet szarva.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 26, 08:24:06 írta 1303LS »
1303LS
« Hozzászólás #43138 Dátum: 2010 Január 26, 08:17:50 »

szennyezed a környzetet
A kartergáz szűrő is a környezetbe engedi a gázt (nem lövi bele az sem a napba), amíg el nem dugul (3-4perc?). A legjobb belevezetni a karburátorba, mert úgy legalább elég és csak azután kerül ki. Amúgy meg jelentéktelen mennyiség egyébként is.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #43137 Dátum: 2010 Január 26, 00:32:36 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #43136 Dátum: 2010 Január 26, 00:31:01 »

Benn vannak az új bizti övek.
Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #43135 Dátum: 2010 Január 26, 00:30:30 »

Benn vannak az új bizti övek.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #43134 Dátum: 2010 Január 25, 23:55:11 »

ezt én is benyaltam, aztán azt a csinos kis szűrőt beleíveltem a konténerbe. Azóta lóg egy cső a motortéren kívülre. Evil
szennyezed a környzetet

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #43133 Dátum: 2010 Január 25, 23:50:54 »

de nálam a kartergáz szűrő tette be a kaput
ezt én is benyaltam, aztán azt a csinos kis szűrőt beleíveltem a konténerbe. Azóta lóg egy cső a motortéren kívülre. Evil


                             GNX-967
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #43132 Dátum: 2010 Január 25, 23:37:06 »

Ma reggel már majdnem defibrillátor kellett Öregnek.
Nagy nehezen tüsszögve indult, és először csak kettő, majd három henger indult be. Baromi nehezen jött meg az alapjárat. Fél óra kellett, hogy szépen járjon a motor. Azt hiszem itt az ideje egy kicsit enyhébb időben átpuccantani a karbit, meg esetleg a szívatóra rákukkantani, mert a háromhengerezés hidegben nem ritka. (és mindig ugyanaz a henger..). Gyújtás cuccok 2 évesek (kompletten kábelek-pipák-elosztófedél-gyertyák kombó csere, a megszakító kb. féléves.), nem hinném, hogy a gyújtás miatt 3 hengerezne.
Ennyire viszont még nem tűnt döglöttnek a masina nagy hidegben.
Azt hiszem, tavasszal átmenetileg kap egy D mocit Öreg, a kavicsokat meg elkezdem félretenni egy motorcsapágyazásra. Az is megfordult a fejemben, hogy 1600 hengerekkel/hengerfejekkel kellene összerakni, de az óvatos számítások szerint is jó 100 ropival dobná meg a felújítást - hát, nem tudom... (mertugyi szimplaszívós helyett duplaszívós hengerfej, ahhoz 34-es karbi, plusz HD szett, ezeket nem valószínű, hogy cserélni kellene, ha maradna 1300-as, a 11 éves Mahle HD szett most van túl 100ezren...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 932 933 934 935 936 [937] 938 939 940 941 942 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.231 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.