www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 14, 23:13:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 926 927 928 929 930 [931] 932 933 934 935 936 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14085929 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #43402 Dátum: 2010 Február 03, 19:49:09 »

igen.
ez az én első varratom.
itt kell majd figyelni Roll Eyes... itt fog rohadni  Evil
irigyellek

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #43401 Dátum: 2010 Február 03, 19:48:23 »

igen.
ez az én első varratom.
Komolyaaan?!  Roll Eyes Kezfogas
Le a kalappal!
A hegesztomasina a tied, vettel ? Ha igen, majd jol elkerjuk, mer' Stone-nal mi is is hegeszteni akarunk dolgokat a kocsijan tavasszal ... Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 03, 19:51:39 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #43400 Dátum: 2010 Február 03, 19:47:10 »

Végül megtanultál hegeszteni?  Evil
igen.
ez az én első varratom.
itt kell majd figyelni Roll Eyes... itt fog rohadni  Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #43399 Dátum: 2010 Február 03, 19:43:43 »

köszönöm Grin motornak lehet imátkozni perselypénzt hozzatok! Evil


ez még annyira friss , hogy gőzölög.
<beszúrt kép törölve>
Végül megtanultál hegeszteni?  Evil

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #43398 Dátum: 2010 Február 03, 19:33:41 »

nagyon jó ez a fotó! Shocked Shocked Shocked valahogy van egy hangulata (számomra)


amúgy drukkolok!! Smiley
köszönöm Grin motornak lehet imátkozni perselypénzt hozzatok! Evil


ez még annyira friss , hogy gőzölög.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
1303LS
« Hozzászólás #43397 Dátum: 2010 Február 03, 18:51:40 »

nagyon jó ez a fotó! Shocked Shocked Shocked valahogy van egy hangulata (számomra)


amúgy drukkolok!! Smiley
Nekem is tetszik valamiért, szép így megvilágítva.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8612


« Hozzászólás #43396 Dátum: 2010 Február 03, 18:42:48 »

Ma végre kiástam a motort a hóból és bekerült a szentélybe  Evil
<beszúrt kép törölve>
nagyon jó ez a fotó! Shocked Shocked Shocked valahogy van egy hangulata (számomra)


amúgy drukkolok!! Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 03, 18:44:34 írta Bill »
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #43395 Dátum: 2010 Február 03, 14:38:36 »

Ma végre kiástam a motort a hóból és bekerült a szentélybe  Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #43394 Dátum: 2010 Február 03, 14:37:19 »

Nekem az alsónál egy kicsit kisebb van, viszont nem lehet erős tisztítószert bele tenni, kizárólag zsíroldót(mosogatószer) ami csökkenti a hatásfokot. Ránézésre ez is olyan kaliber lehet, érdemes megkérdezni ezt a tulajdonságát a vásárlás elött.
viszont én a felsőre gondoltam az már nem lehet rossz fémtisztításra..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #43393 Dátum: 2010 Február 03, 13:56:05 »


Nekem az alsónál egy kicsit kisebb van, viszont nem lehet erős tisztítószert bele tenni, kizárólag zsíroldót(mosogatószer) ami csökkenti a hatásfokot. Ránézésre ez is olyan kaliber lehet, érdemes megkérdezni ezt a tulajdonságát a vásárlás elött.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
1303LS
« Hozzászólás #43392 Dátum: 2010 Február 03, 13:53:49 »

Vili!
Ennek is van kartergáz szűrője, amiről még a múltkor szó volt... (Csak nekem nem csővel csatlakozott, hanem egyből...)
<beszúrt kép törölve>
Ahogy elnézem szegénynek van más baja is bőven.  Undecided  Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #43391 Dátum: 2010 Február 03, 13:20:12 »

Vili!
Ennek is van kartergáz szűrője, amiről még a múltkor szó volt... (Csak nekem nem csővel csatlakozott, hanem egyből...)

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #43390 Dátum: 2010 Február 03, 12:47:19 »

össze kéne dobni rá a lét aztán tárolhatjuk nálam a klubhejségben Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #43389 Dátum: 2010 Február 03, 12:30:13 »

<beszúrt kép törölve>
csiszolópapír és gitt hiányában ezt a megoldást választottam .
 Evil
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #43388 Dátum: 2010 Február 03, 12:29:50 »

Ennyiért én is vállalom.

http://www.vatera.hu/ultrahangos_moso_tisztito_5_literes_profi_650w_161158075.html

http://www.vatera.hu/ultrahangos_tisztito_usr_2500_2_1_literes_161946287.html

szerintem az alsóba is befér egy karbi szétszedve. 6 tisztítás után ingyen volt a cucc  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #43387 Dátum: 2010 Február 03, 12:21:19 »

Ennyiért én is vállalom.

kemény 5ezredes forintért egy karburátor ultrahangos tisztítása szerintetek korrekt?
(nagy tételben sem lenne olcsóbb)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #43386 Dátum: 2010 Február 03, 10:54:01 »


csiszolópapír és gitt hiányában ezt a megoldást választottam .
 Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #43385 Dátum: 2010 Február 03, 10:52:41 »

alakul a tűzfal.

a bódét összekötő füleket úgynézki lézeressel kivágatom és eltérek a gyári megoldástól  Undecided
kell a megerősítés egy normális bajára...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #43384 Dátum: 2010 Február 03, 10:50:24 »

Szerintem drága, de biztos sokba kerül egy ilyen gép...
3-400ezertől a csillagos égig Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #43383 Dátum: 2010 Február 03, 10:40:02 »

kemény 5ezredes forintért egy karburátor ultrahangos tisztítása szerintetek korrekt?
(nagy tételben sem lenne olcsóbb)
Szerintem drága, de biztos sokba kerül egy ilyen gép...

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #43382 Dátum: 2010 Február 03, 09:56:48 »

kemény 5ezredes forintért egy karburátor ultrahangos tisztítása szerintetek korrekt?
(nagy tételben sem lenne olcsóbb)


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #43381 Dátum: 2010 Február 02, 20:15:45 »


THX

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #43380 Dátum: 2010 Február 02, 20:02:30 »

Többet nem játszom el. Generátort lehúztam (többet ér, mint a kocsi, ahogy mostanában az árakat elnézem :-))))).

generátor árban átveszem ,vagy csere még egy generátorra ?  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #43379 Dátum: 2010 Február 02, 19:58:59 »

Többet nem játszom el. Generátort lehúztam (többet ér, mint a kocsi, ahogy mostanában az árakat elnézem :-))))).

ezt még kéccer eljáccod  és fesszabályzót meg generátor esetén diódasort is cserélhecc Roll Eyes
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43378 Dátum: 2010 Február 02, 19:57:05 »

Hazahoztam a Bogarat a CBA parkolóból (nem szeretem, ha sokat áll egy helyben közterületen).
Egy kábelt vezettem az akksi + sarujától közvetlenül a mágnesszelepre (a kocsin kívül :-)). Így nem állt le, de egy idő után elment a világítás (szerintem a bizti).
Nagyon nehezen tudtam a rengeteg hó miatt beállni az udvarba, de végül sikerült. Levettem a - akku sarut, de a motor nem állt le, így le kellett vennem a + saruról is a tuning kábelt. Érdekes volt. :-)
Szétszedés szebb időben következik.
ezt még kéccer eljáccod  és fesszabályzót meg generátor esetén diódasort is cserélhecc Roll Eyes

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #43377 Dátum: 2010 Február 02, 19:55:00 »

Hazahoztam a Bogarat a CBA parkolóból (nem szeretem, ha sokat áll egy helyben közterületen).
Egy kábelt vezettem az akksi + sarujától közvetlenül a mágnesszelepre (a kocsin kívül :-)). Így nem állt le, de egy idő után elment a világítás (szerintem a bizti).
Nagyon nehezen tudtam a rengeteg hó miatt beállni az udvarba, de végül sikerült. Levettem a - akku sarut, de a motor nem állt le, így le kellett vennem a + saruról is a tuning kábelt. Érdekes volt. :-)
Szétszedés szebb időben következik.
uhh gecc
egyre jobban érdekel a verda  Wink
őnálló teljesen ,ezt szeretem  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #43376 Dátum: 2010 Február 02, 19:51:17 »

Hazahoztam a Bogarat a CBA parkolóból (nem szeretem, ha sokat áll egy helyben közterületen).
Egy kábelt vezettem az akksi + sarujától közvetlenül a mágnesszelepre (a kocsin kívül :-)). Így nem állt le, de egy idő után elment a világítás (szerintem a bizti).
Nagyon nehezen tudtam a rengeteg hó miatt beállni az udvarba, de végül sikerült. Levettem a - akku sarut, de a motor nem állt le, így le kellett vennem a + saruról is a tuning kábelt. Érdekes volt. :-)
Szétszedés szebb időben következik.
Sompi
« Hozzászólás #43375 Dátum: 2010 Február 02, 10:29:07 »

Tehát tapasztalat kormány ragasztással(résfeltöltéssel) nincs, de ezek nagyon stabil, minőségi, jól csiszolható cuccok.
Ami bezavarhat - és erre csak a gyakorlat tud majd választ adni - az a hőtágulás, illetve a hőtágulási képességekben való eltérés, hogy télen a -20ban és nyárom +70 fokra melegedve is a két anyag (kormány anyaga, ragacs) együtt táguljanak.
Ha a ragacsról valahonnan össze is szedsz adatokat, a kormányról kétlem, hogy lenne.  Grin


köszönöm Vili! pont ilyesmik miatt kérdem...

Ezen kívül nem szerencsés, ha sokkal keményebb, mint amit feltölt, mert nem tudja egybe csiszolni.


köszi.... akkor megyek a "rugalmasabb"anyagok felé..  Grin


pl 3M.

vagy a loctite.... de az valszeg g. drága.. Smiley


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 02, 10:38:52 írta Sompi »
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #43374 Dátum: 2010 Február 02, 09:53:08 »

Ez tökéletes lesz neki Wink

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #43373 Dátum: 2010 Február 02, 09:03:26 »


ez igy tökéletes köszönöm  Grin


megcsinálom magamnak! Csak azt kéne tudnom hogy a kapcsolási rajzon lévö kábelek mien  vastagok. Cool
Jó legózást! A legnehezebb a különféle színek megfelelő hosszra vágása fogja jelenteni, most mondom! Nem árt, ha van egy régi köteged, abból puskázhatsz!

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #43372 Dátum: 2010 Február 02, 08:50:03 »

Valakinek van olyan rajza amint az alváz méretei rajta vannak? Lehetőség szerint minél több mérettel.
nemrég tett fel valaki ide egy linket a "how to restorate a VW" c könyvről vagy hasonló címmel, abban nincsenek benne?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #43371 Dátum: 2010 Február 02, 08:02:55 »

Valakinek van olyan rajza amint az alváz méretei rajta vannak? Lehetőség szerint minél több mérettel.
Én csak erre leltem a neten , http://www.eagleownersclub.org.uk/Technical/vw_dimensions.jpg

Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #43370 Dátum: 2010 Február 01, 23:32:03 »

Hell!

tudom már volt róla szó többször is, mégis megkérdezném, hogy 1302-nél 80 és 85km/h között miért szitál, ráz a kormány? se előtte, se utánna. a bogár eleje sajnos volt törve. akitől vettem váltig állitotta, hogy ez sohasem volt törve, aztán a lakatosnál felújitáskor biz kiderült, hogy a jobb eleje volt.

előre is köszönöm!

Nem tudom, hogy meg van-e már a válasz erre, de unokatesómnak is volt ilyen és a kerékösszetartással volt gondja.

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #43369 Dátum: 2010 Február 01, 23:18:18 »

Koszonom, megnezem majd!
Ha szar a csapagy miert csinalja ezt ?
mert lóg annyit a kormányrúd hogy a kapcsolót feszegeted a kormánykerékkel.


                             GNX-967
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #43368 Dátum: 2010 Február 01, 23:15:36 »

szar a kormányrúd csapágya. Ha nem, akkor tudsz állítani a kormányrúd csövén ill. a kapcsoló házán a műszerfal alatt. Sőt a tank alatt is tudsz csúsztatni a kormányrúd bordájánál. Nálam is volt ilyesfajta jelenség a ház ill cső lejjebb állításával megoldódott.
Koszonom, megnezem majd!
Ha szar a csapagy miert csinalja ezt ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #43367 Dátum: 2010 Február 01, 23:10:48 »

Persze, hogy alaneztem, latszolag hibatlanok a vezetekek, vazze! Sot, akarhogy mozgattam oket a kontakthiba nem akart jelentkezni. Csak a kormanykerek mozgatasara. Ertem ?
szar a kormányrúd csapágya. Ha nem, akkor tudsz állítani a kormányrúd csövén ill. a kapcsoló házán a műszerfal alatt. Sőt a tank alatt is tudsz csúsztatni a kormányrúd bordájánál. Nálam is volt ilyesfajta jelenség a ház ill cső lejjebb állításával megoldódott.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #43366 Dátum: 2010 Február 01, 23:05:59 »

Mostanában vett ajtókéderekkel vannak valakinek tapasztalatok? Tartósság, méretpontosság...
Bakács téren a brazil 3 eFt, míg a német 8 eFt körül van.
Nem akarok fillérb@szó lenni, de 5 e különbség már számít egy alkatrésznél  Roll Eyes


nekem már 5 éve van benn a brazil, igaz meg van repedezve, de szerintem nem (annyira)rossz. Ellenben nem spórolnék már a németen, csak amikor csináltam a kocsit sok volt a kiadás egyszerre.


                             GNX-967
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #43365 Dátum: 2010 Február 01, 22:29:17 »

Ezen kívül nem szerencsés, ha sokkal keményebb, mint amit feltölt, mert nem tudja egybe csiszolni.

Tehát tapasztalat kormány ragasztással(résfeltöltéssel) nincs, de ezek nagyon stabil, minőségi, jól csiszolható cuccok.
Ami bezavarhat - és erre csak a gyakorlat tud majd választ adni - az a hőtágulás, illetve a hőtágulási képességekben való eltérés, hogy télen a -20ban és nyárom +70 fokra melegedve is a két anyag (kormány anyaga, ragacs) együtt táguljanak.
Ha a ragacsról valahonnan össze is szedsz adatokat, a kormányról kétlem, hogy lenne.  Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #43364 Dátum: 2010 Február 01, 22:24:00 »

?
Arra emlékeztem, hogy egy tubusos valami, vagy legalábbis hogy nem kell kutymákolni.
De mégsem azt írtam.

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #43363 Dátum: 2010 Február 01, 21:44:17 »

Mindig az első a jó megérzés. Grin
?
Oldalak: 1 ... 926 927 928 929 930 [931] 932 933 934 935 936 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.