www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 20:03:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 931 932 933 934 935 [936] 937 938 939 940 941 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13271697 alkalommal)
Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #43198 Dátum: 2010 Január 28, 07:53:06 »

hello!

KI tudja bevezetékelni az üres kasznimat és menyiért? Huh

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #43197 Dátum: 2010 Január 28, 01:05:40 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #43196 Dátum: 2010 Január 27, 22:47:28 »

mivel már mindent kizártál, akkor marad a fék vagy csapágy.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #43195 Dátum: 2010 Január 27, 22:32:01 »

Hell!
tudom már volt róla szó többször is, mégis megkérdezném, hogy 1302-nél 80 és 85km/h között miért szitál, ráz a kormány? se előtte, se utánna. a bogár eleje sajnos volt törve. akitől vettem váltig állitotta, hogy ez sohasem volt törve, aztán a lakatosnál felújitáskor biz kiderült, hogy a jobb eleje volt.
előre is köszönöm!

mivel már mindent kizártál, akkor marad a fék vagy csapágy.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #43194 Dátum: 2010 Január 27, 21:14:00 »

kormánylengéscsillapitó csere volt. három garnitúra gumi és felni is volt. féktárcsa csere is volt bár ez nem függhet össze asszem... az eredeti VW lengéscsillapitó keményebb volt mint a vadi új brazil csoda...
6db szilent? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #43193 Dátum: 2010 Január 27, 20:50:25 »

Ránéznék még a csapágyhézagra is, mert látom már mindent cseréltél többször.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #43192 Dátum: 2010 Január 27, 20:46:42 »

Hell!

tudom már volt róla szó többször is, mégis megkérdezném, hogy 1302-nél 80 és 85km/h között miért szitál, ráz a kormány? se előtte, se utánna. a bogár eleje sajnos volt törve. akitől vettem váltig állitotta, hogy ez sohasem volt törve, aztán a lakatosnál felújitáskor biz kiderült, hogy a jobb eleje volt.

előre is köszönöm!

Először mindenképpen a 2 első kereket centíroztatnám ki és azt is megnézetném, hogy a gumik vagy felnik nem ütnek-e, utána merülnék el benne jobban.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #43191 Dátum: 2010 Január 27, 17:58:58 »

kormánylengéscsillapitó csere volt. három garnitúra gumi és felni is volt. féktárcsa csere is volt bár ez nem függhet össze asszem... az eredeti VW lengéscsillapitó keményebb volt mint a vadi új brazil csoda...
Futomű állitás? Felnik centirozása?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #43190 Dátum: 2010 Január 27, 17:48:33 »

Kormánylengéscsillapító állapota? Kormánymű állapota? Felnik állapota?

kormánylengéscsillapitó csere volt. három garnitúra gumi és felni is volt. féktárcsa csere is volt bár ez nem függhet össze asszem... az eredeti VW lengéscsillapitó keményebb volt mint a vadi új brazil csoda...
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #43189 Dátum: 2010 Január 27, 17:38:48 »

Hell!

tudom már volt róla szó többször is, mégis megkérdezném, hogy 1302-nél 80 és 85km/h között miért szitál, ráz a kormány? se előtte, se utánna. a bogár eleje sajnos volt törve. akitől vettem váltig állitotta, hogy ez sohasem volt törve, aztán a lakatosnál felújitáskor biz kiderült, hogy a jobb eleje volt.

előre is köszönöm!


Kormánylengéscsillapító állapota? Kormánymű állapota? Felnik állapota?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #43188 Dátum: 2010 Január 27, 17:33:11 »

Hell!

tudom már volt róla szó többször is, mégis megkérdezném, hogy 1302-nél 80 és 85km/h között miért szitál, ráz a kormány? se előtte, se utánna. a bogár eleje sajnos volt törve. akitől vettem váltig állitotta, hogy ez sohasem volt törve, aztán a lakatosnál felújitáskor biz kiderült, hogy a jobb eleje volt.

előre is köszönöm!

Ilyen nekem is volt, de felnicsere után elmúlt.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #43187 Dátum: 2010 Január 27, 17:21:33 »

Hell!

tudom már volt róla szó többször is, mégis megkérdezném, hogy 1302-nél 80 és 85km/h között miért szitál, ráz a kormány? se előtte, se utánna. a bogár eleje sajnos volt törve. akitől vettem váltig állitotta, hogy ez sohasem volt törve, aztán a lakatosnál felújitáskor biz kiderült, hogy a jobb eleje volt.

előre is köszönöm!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #43186 Dátum: 2010 Január 27, 13:00:20 »

Kutyaház, satöbbi???
szerintem egy az egyben cuppan fel a bogárba a T2 (1.6) busz motor, nó para, dont fos!

laikus nem mondja meg a különbséget (persze ennek feltétele, hogy nincs egymás mellett a két motor), te pedig csak annyit látsz, hogy a dupla szívós motorokra más leömlők kerültek és az olajhűtő nagyobb és a kutyaházon kívül van és esetleg generátoros, plusz az oldalsó és hátsó takaró lemezek a busz és bogár kasztnijának felépítésbeli különbsége miatt nem cserélhetők össze, meg mikor elindulsz erősebb Grin (ha jó a motor!) Evil
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43185 Dátum: 2010 Január 26, 21:09:39 »

Hali.

Bogaram nincs,csak szar vizesem. Wink Grin
ó igen.  Grin Éreztem én, hogy mi "keménycsávók" vagyunk a napi használat császárai!! (igaz ez a gépemen is látszik keményen ugye... )

Amúgy respect!! 

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43184 Dátum: 2010 Január 26, 21:08:13 »

Ez nemér'.
Amúgy van napi használatra érdemes bogarad?
Hali.

Bogaram nincs,csak szar vizesem. Wink Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #43183 Dátum: 2010 Január 26, 20:39:19 »

drága lepapírozni. meg a motorhoz is kell papír, ami bele megy

Ezt mondjuk sejtettem... Neki megérte... Grin
Én meg jól jártam vele... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43182 Dátum: 2010 Január 26, 20:14:46 »

Kutyaház, satöbbi???
persze ilyesmi van, de ezeket nyilván nem kell átrakni meg nem is lehet

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #43181 Dátum: 2010 Január 26, 20:12:34 »

meglepődnél,hogy mennyire nincs különbség a te 1300-as és az 1600-os buszmotor között
gyakorlatilag ránézésre max a lemezelés
és ha a tied szimplaszívós akkor a hf,szívócső,leömlő,karbi

és nagyjából optikailag ennyi
Kutyaház, satöbbi???

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43180 Dátum: 2010 Január 26, 20:12:11 »

Akkor magyarul:
 buszmotor bogárba c. mutatvány előtt állok.
Soha nem csináltam ilyet, most hirtelen az sincs előttem, hogy a t2 busz motorja hogyan néz ki.

Ezért kérdezek ilyen szépeket...
azt javaslom csere előtt igyál meg 4üveg sört és akkor nem is fogod látni a motorok közti különbséget ,és nem fogsz ennyire izgulni  Roll Eyes

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #43179 Dátum: 2010 Január 26, 20:11:15 »

Akkor magyarul:
 buszmotor bogárba c. mutatvány előtt állok.
Soha nem csináltam ilyet, most hirtelen az sincs előttem, hogy a t2 busz motorja hogyan néz ki.

Ezért kérdezek ilyen szépeket...
meglepődnél,hogy mennyire nincs különbség a te 1300-as és az 1600-os buszmotor között
gyakorlatilag ránézésre max a lemezelés
és ha a tied szimplaszívós akkor a hf,szívócső,leömlő,karbi

és nagyjából optikailag ennyi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #43178 Dátum: 2010 Január 26, 20:08:07 »

Öcsisajtba is ezt cuppantott bele az előző tulaja, minden gond nélkül... csak engedélyeztetés kellett hozzá, meg típusmódosítás... akkor...
Most is kell-e azt nem tudom, de majd az okosok megmondják...
Naggyon jó az a + 10 paci, hidd el... Grin
drága lepapírozni. meg a motorhoz is kell papír, ami bele megy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #43177 Dátum: 2010 Január 26, 20:07:32 »

ha bekötöm a szemem és az egyik kezem bedugom a seggembe akkor 8 perc Roll Eyes aki szokott buszokat csinálni annak 7
Akkor magyarul:
 buszmotor bogárba c. mutatvány előtt állok.
Soha nem csináltam ilyet, most hirtelen az sincs előttem, hogy a t2 busz motorja hogyan néz ki.

Ezért kérdezek ilyen szépeket...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #43176 Dátum: 2010 Január 26, 19:50:50 »

Öcsisajtba is ezt cuppantott bele az előző tulaja, minden gond nélkül... csak engedélyeztetés kellett hozzá, meg típusmódosítás... akkor...
Most is kell-e azt nem tudom, de majd az okosok megmondják...
Naggyon jó az a + 10 paci, hidd el... Grin
Nem papírozom be, AZ F moci megmarad, vizsgákra azt rakom vissza, két vizsga között a kutya sem fogja nézni a motorszámot.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 26, 20:08:37 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #43175 Dátum: 2010 Január 26, 19:36:13 »

Naszóval. Unokatesóm nekem ad ingyé' egy 1600-as buszmotort, ami nem is olyan szar állapotú.
1300 F moci helyére mekkora meló befaragni?
Semmi tuning, semmi móka. Mondjuk, hogy megvan mindene. (Valszeg egy HD szett kell bele, meg csapágyazás, meg stb...)
Lemezelés, önindító, kuplungszerkezet, stb mekkora belenyúlást igényel?

Gondolkodom, hogy már akkor egy lépcsőt feljebb lépve hosszabb távon is komfortosabb legyen Öreg a +10 pacival.

Esetleg egy 34PICT3 karbi hogyér lenne?

Öcsisajtba is ezt cuppantott bele az előző tulaja, minden gond nélkül... csak engedélyeztetés kellett hozzá, meg típusmódosítás... akkor...
Most is kell-e azt nem tudom, de majd az okosok megmondják...
Naggyon jó az a + 10 paci, hidd el... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43174 Dátum: 2010 Január 26, 18:41:50 »

ja, nem ahhoz. biztos csak azért kell megvenni a buszos fedelet, amikor bogármotor megy buszba...
pontosan Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43173 Dátum: 2010 Január 26, 18:41:18 »

"Lemezelés, önindító, kuplungszerkezet, stb mekkora belenyúlást igényel?"
ha bekötöm a szemem és az egyik kezem bedugom a seggembe akkor 8 perc Roll Eyes aki szokott buszokat csinálni annak 7

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #43172 Dátum: 2010 Január 26, 18:40:58 »


az olajszivattyú tetejét le ne szedd mert a gerenda nem ahoz van csavarozva csak közvetlen előtte megy el Roll Eyes

ja, nem ahhoz. biztos csak azért kell megvenni a buszos fedelet, amikor bogármotor megy buszba...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #43171 Dátum: 2010 Január 26, 18:38:40 »

az önindító nem a motoron van! nehogy rácsavarozz egyet ! Roll Eyes

"Lemezelés, önindító, kuplungszerkezet, stb mekkora belenyúlást igényel?"
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #43170 Dátum: 2010 Január 26, 18:34:59 »

  ha nem t3ból való akkor csak annyi hogy a két véglemez csere ahogy bugi is mondja de az a két lemez biztos nincs már rajta  Roll Eyes az olajszivattyú tetejét le ne szedd mert a gerenda nem ahoz van csavarozva csak közvetlen előtte megy el Roll Eyes
az úgyis baromira fogja zavarni ,az a nagy vasdarab

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43169 Dátum: 2010 Január 26, 18:33:50 »

Naszóval. Unokatesóm nekem ad ingyé' egy 1600-as buszmotort, ami nem is olyan szar állapotú.

Esetleg egy 34PICT3 karbi hogyér lenne?
  ha nem t3ból való akkor csak annyi hogy a két véglemez csere ahogy bugi is mondja de az a két lemez biztos nincs már rajta  Roll Eyes az olajszivattyú tetejét le ne szedd mert a gerenda nem ahoz van csavarozva csak közvetlen előtte megy el Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43168 Dátum: 2010 Január 26, 18:28:47 »

kereszttartót le kell venni (az olajpumpa fedeléhez van csavarozva)
szívócsövön a vákuum furatát le kell dugózni (ha szervófékes volt a busz)
(néhány lemezen kívül még) a bogár légszűrőjét át kell tenni
kuplung maradhat a buszé, önindító maradhat a bogáré
az önindító nem a motoron van! nehogy rácsavarozz egyet ! Roll Eyes

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #43167 Dátum: 2010 Január 26, 18:16:12 »

Naszóval. Unokatesóm nekem ad ingyé' egy 1600-as buszmotort, ami nem is olyan szar állapotú.
1300 F moci helyére mekkora meló befaragni?
Semmi tuning, semmi móka. Mondjuk, hogy megvan mindene. (Valszeg egy HD szett kell bele, meg csapágyazás, meg stb...)
Lemezelés, önindító, kuplungszerkezet, stb mekkora belenyúlást igényel?

Gondolkodom, hogy már akkor egy lépcsőt feljebb lépve hosszabb távon is komfortosabb legyen Öreg a +10 pacival.

Esetleg egy 34PICT3 karbi hogyér lenne?

kereszttartót le kell venni (az olajpumpa fedeléhez van csavarozva)
szívócsövön a vákuum furatát le kell dugózni (ha szervófékes volt a busz)
(néhány lemezen kívül még) a bogár légszűrőjét át kell tenni
kuplung maradhat a buszé, önindító maradhat a bogáré
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43166 Dátum: 2010 Január 26, 18:12:30 »


Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #43165 Dátum: 2010 Január 26, 18:11:47 »

"F"-esé nem lesz jó rá, de duplaszívóst szerezni nem egy nagy kihívás.
abból is kétféle van sajnos

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #43164 Dátum: 2010 Január 26, 18:11:10 »

Lemezelés?
"F"-esé nem lesz jó rá, de duplaszívóst szerezni nem egy nagy kihívás.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #43163 Dátum: 2010 Január 26, 18:10:24 »

Bazmeg, a fiam is nézi a fórumot...
mond neki,hogy ez egy talpaspohár csak a bugi szarul rajzol

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #43162 Dátum: 2010 Január 26, 18:09:46 »

Lemezelés?
a régit rárakod az 1,6 lemezeket pedig nekemadod a jótanácsért
csak az elsőt és a hátsót kell kicserélned a burkolatok ,kutyaház maradjon az 1,6-é

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #43161 Dátum: 2010 Január 26, 18:09:28 »

a fölső Dóri
Bazmeg, a fiam is nézi a fórumot...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #43160 Dátum: 2010 Január 26, 18:08:21 »

a fölső Dóri
az alsó E85  Grin Grin


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #43159 Dátum: 2010 Január 26, 18:07:24 »


Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 931 932 933 934 935 [936] 937 938 939 940 941 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.