www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 19:23:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 911 912 913 914 915 [916] 917 918 919 920 921 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13254329 alkalommal)
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #43997 Dátum: 2010 Február 26, 10:01:43 »

jobb oldali a gázpedál.
csak bal kézzel kell váltani Tongue
és ballal is indexelni azt hiszem 
Tudtommal az angoloknál csak a volán kerül jobb oldalra és az ablaktörlő illetve az index kar marad jobb illetve bal kéznél. Ilyet már vezettem.
Viszont Ausztráliában (és Dél Afrikában) ez is megcserélődik. Tehát jobb volán, jobb kéz index és bal kéz ablaktörlő. Ja és balkéz váltó. Erről viszont új-zélandiaktól és ausztráloktól tudom.

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető Coleoptera
Hozzászólások: 25

« Hozzászólás #43996 Dátum: 2010 Február 26, 09:43:29 »

Köszönöm, megkeresem!

ui: ez a fórum aztán pörög... Pár napig nem tudtam benézni, közben több oldal lement.

Szia!
Gumibogi fórumtársunkhoz bizalommal fordulhatsz szerintem.
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?action=profile;u=35

elérhetőségeit a linken megtalálhatod.

BP XI. ker Fehérvári úton van a műhelye. a műhely előtt parkoló 2 bogárról könnyű megismerni.  Grin Grin Grin


Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #43995 Dátum: 2010 Február 26, 09:24:37 »

Amcsiknál a sarki szerelő is csukott szemmel javítja az automatákat.

igen, ott a kézi a szopó Wink

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #43994 Dátum: 2010 Február 26, 08:29:45 »

inkább a hikomat-hoz hasonlítanám  Grin

Én is így tudtam.
De akkor egy ilyen váltót összehasonlítani egy klasszikus szalagfékes, hidrodinamikus váltóval nem túl helyes.... Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #43993 Dátum: 2010 Február 26, 08:22:09 »

Nekem volt egy 1302 automata bogaram, és qrva jó volt, nagyon szerettem. Kuplungpedál ugyan nem volt, de, ha visszaváltottam, volt motorfék, sőt az ilyen automatát be lehet húzni, ha nem indul. Néha volt gond a váltóval, de ezek általában apróbb elektromos hibák voltak, mire eladtam az autót, tudtam, mikor hova kell nyúlni (nem a pénztárcámhoz!). Az automata váltó kíméli a motort, de télen képes volt 13 litert megkajálni, ez utóbbi volt talán az egyetlen negatívuma.
13at sima váltóval is meg tudod kajáltatni egy közepes kondiban lévő motorral, főleg, ha pesten araszolsz

Amcsiknál a sarki szerelő is csukott szemmel javítja az automatákat.
ház ez nagyszerű hír  Grin


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #43992 Dátum: 2010 Február 26, 08:02:46 »

A bogárban az "automata" váltó nem fogaskerekes és csak a működtetése elektromos-pneumatikus?
inkább a hikomat-hoz hasonlítanám  Grin

Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #43991 Dátum: 2010 Február 26, 07:46:13 »

Az automata nem szar, csak általában lusta és buta. Az új szekvenciális darabokkal még nem volt dolgom.



anyumnak egy 530 as bököje van autómata  egy csepet sem lusta  Cool  100 ról 200 ra 13 másodperc és csak onnan tudod hogy vált hogy leesik a fordulatszám mérö mutatója.   érezni nem lehet a váltást. nem ránt egy kicsit sem.

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #43990 Dátum: 2010 Február 26, 05:31:52 »

Nekem az a véleményem, hogy vezethetetlen...Cheesy
Én már vezettem autómatát, egy honda civic-ben....de nagyon szar érzés hogy kuplungpedál helyett a féket nyomod...Cheesy


ajánlom figyelmedbe az önindító kiszerelését, hiszen arra való a kurbli! Tongue
az meg, ha nem találod a helyes pedált nem az autót minősíti szerintem...

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #43989 Dátum: 2010 Február 26, 04:30:17 »

Inkább arról írj hogy halad a bogár projekt! Azt mondtad Rajzáson ott lesz?!
Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #43988 Dátum: 2010 Február 26, 02:10:42 »

Nekem az a véleményem, hogy vezethetetlen...Cheesy
Én már vezettem autómatát, egy honda civic-ben....de nagyon szar érzés hogy kuplungpedál helyett a féket nyomod...Cheesy
Biztos hozzá lehet szokni, viszont ha jobbkormányos is meg autómata is akkor a pedálok felcserélődnek, vagy ugyszint a jobboldali a gázpedál stb... Huh Huh Huh
Inkább arról írj hogy halad a bogár projekt! Azt mondtad Rajzáson ott lesz?!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #43987 Dátum: 2010 Február 26, 00:24:27 »

csak ha egyszer elromlik..
és ami bonyolult az el is szokott Roll Eyes (vagy egy kisebb vagyon a szervízigény gondolom)
Ha cserélik rajt az olajat+a szűrőt időben, meg nincs rúgatva, gyilkolva elmegy 4-500ezer km-t. A javításuk 300ezer Ft-nál kezdődik.
Nem bonyolult (annak aki ért hozzá). Komplett felújító készletet lehet kapni hozzájuk. Amcsiknál a sarki szerelő is csukott szemmel javítja az automatákat.


                             GNX-967
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #43986 Dátum: 2010 Február 25, 23:16:09 »

Nekem volt egy 1302 automata bogaram, és qrva jó volt, nagyon szerettem. Kuplungpedál ugyan nem volt, de, ha visszaváltottam, volt motorfék, sőt az ilyen automatát be lehet húzni, ha nem indul. Néha volt gond a váltóval, de ezek általában apróbb elektromos hibák voltak, mire eladtam az autót, tudtam, mikor hova kell nyúlni (nem a pénztárcámhoz!). Az automata váltó kíméli a motort, de télen képes volt 13 litert megkajálni, ez utóbbi volt talán az egyetlen negatívuma.
A bogárban az "automata" váltó nem fogaskerekes és csak a működtetése elektromos-pneumatikus?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #43985 Dátum: 2010 Február 25, 22:48:52 »


Sose kéne autómata.
Nekem volt egy 1302 automata bogaram, és qrva jó volt, nagyon szerettem. Kuplungpedál ugyan nem volt, de, ha visszaváltottam, volt motorfék, sőt az ilyen automatát be lehet húzni, ha nem indul. Néha volt gond a váltóval, de ezek általában apróbb elektromos hibák voltak, mire eladtam az autót, tudtam, mikor hova kell nyúlni (nem a pénztárcámhoz!). Az automata váltó kíméli a motort, de télen képes volt 13 litert megkajálni, ez utóbbi volt talán az egyetlen negatívuma.

xXxpittaxXx
« Hozzászólás #43984 Dátum: 2010 Február 25, 22:23:00 »

csak ha egyszer elromlik..
és ami bonyolult az el is szokott Roll Eyes (vagy egy kisebb vagyon a szervízigény gondolom)

Amen!  Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #43983 Dátum: 2010 Február 25, 22:21:56 »

régen is, most meg pláne olyan autómata váltókat agyalnak ki hogy beszarás Roll Eyes
csak ha egyszer elromlik..
és ami bonyolult az el is szokott Roll Eyes (vagy egy kisebb vagyon a szervízigény gondolom)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43982 Dátum: 2010 Február 25, 22:20:29 »

régen is, most meg pláne olyan autómata váltókat agyalnak ki hogy beszarás Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43981 Dátum: 2010 Február 25, 22:18:25 »

Az automata nem szar, csak általában lusta és buta. Az új szekvenciális darabokkal még nem volt dolgom.

ez így ebben a formában nem igaz !  inkább a szomszédom sebességváltására illene hogy lusta és buta  Roll Eyes

xXxpittaxXx
« Hozzászólás #43980 Dátum: 2010 Február 25, 22:15:32 »

Igaz annyiban rosz, hogy nem én váltok, és szokatlan, de akik tudnak váltani, azoknak jó, mondjuk nem mondom hogy bogárban vagy buszban nem próbálnám ki az autómatát...lehet hogy a bogiban mégis csak jobb lenne Cheesy
mint egy japán limoban Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #43979 Dátum: 2010 Február 25, 22:12:57 »

te nem vezettél autómatát csak egy szart! az alapján pedig korai lenne azt kijelenteni hogy szar az autómata   Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #43978 Dátum: 2010 Február 25, 22:12:25 »

Az automata nem szar, csak általában lusta és buta. Az új szekvenciális darabokkal még nem volt dolgom.

te nem vezettél autómatát csak egy szart! az alapján pedig korai lenne azt kijelenteni hogy szar az autómata   Roll Eyes
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43977 Dátum: 2010 Február 25, 22:09:06 »

Nekem az a véleményem, hogy vezethetetlen...Cheesy
Én már vezettem autómatát, egy honda civic-ben....de nagyon szar érzés hogy kuplungpedál helyett a féket nyomod...Cheesy
Biztos hozzá lehet szokni, viszont ha jobbkormányos is meg autómata is akkor a pedálok felcserélődnek, vagy ugyszint a jobboldali a gázpedál stb... Huh Huh Huh
te nem vezettél autómatát csak egy szart! az alapján pedig korai lenne azt kijelenteni hogy szar az autómata   Roll Eyes

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #43976 Dátum: 2010 Február 25, 22:03:10 »

Nekem az a véleményem, hogy vezethetetlen...Cheesy
Én már vezettem autómatát, egy honda civic-ben....de nagyon szar érzés hogy kuplungpedál helyett a féket nyomod...Cheesy
Biztos hozzá lehet szokni, viszont ha jobbkormányos is meg autómata is akkor a pedálok felcserélődnek, vagy ugyszint a jobboldali a gázpedál stb... Huh Huh Huh
jobb oldali a gázpedál.
csak bal kézzel kell váltani Tongue
és ballal is indexelni azt hiszem 
xXxpittaxXx
« Hozzászólás #43975 Dátum: 2010 Február 25, 21:55:32 »

Ha 8 éve áll a kocsi én alapból lecserélném az olajakat a váltóban.
Nyáron segédkeztem egy eldugult olajpumpás automata kipucolásán, nem keveset szívott vele emberünk. Nagyon sok mocsok tud lenni egy ilyen évek óta álló gépben és a duguláshoz viszont elég egy pici is. Még jó, hogy egy félkész trike volt és olyan alvázzal amiből 1 nap kiszedni a motort.  Grin Szóval még fúrásos dróttal bepiszkálásos barbár módszer is volt, de végül jó lett és kuplungolt szépen.
Sose kéne autómata.

Nekem az a véleményem, hogy vezethetetlen...Cheesy
Én már vezettem autómatát, egy honda civic-ben....de nagyon szar érzés hogy kuplungpedál helyett a féket nyomod...Cheesy
Biztos hozzá lehet szokni, viszont ha jobbkormányos is meg autómata is akkor a pedálok felcserélődnek, vagy ugyszint a jobboldali a gázpedál stb... Huh Huh Huh
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #43974 Dátum: 2010 Február 25, 21:35:49 »

Nekem azért kéne....

Sose kéne autómata.
1303LS
« Hozzászólás #43973 Dátum: 2010 Február 25, 20:20:02 »

Köszönöm mindenkienk a válaszokat. Ha lesz pici időm, körbenézem.

Ha 8 éve áll a kocsi én alapból lecserélném az olajakat a váltóban.
Nyáron segédkeztem egy eldugult olajpumpás automata kipucolásán, nem keveset szívott vele emberünk. Nagyon sok mocsok tud lenni egy ilyen évek óta álló gépben és a duguláshoz viszont elég egy pici is. Még jó, hogy egy félkész trike volt és olyan alvázzal amiből 1 nap kiszedni a motort.  Grin Szóval még fúrásos dróttal bepiszkálásos barbár módszer is volt, de végül jó lett és kuplungolt szépen.
Sose kéne autómata.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #43972 Dátum: 2010 Február 25, 19:21:07 »

Én meg autószerelésben és karbi állításban vagyok jó nagy amatőr! Grin 8)Sikerült ma délután a pillangószelep állítóját,meg azt az ismeretlen csavart is eltekergetnem.
Akkor most már nincs mit veszítened. Csak javíthatsz.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43971 Dátum: 2010 Február 25, 19:20:42 »

A képen nem nagyon látható,a pirossal bekarikázott valami,egy csavar.Feje nincsen,van rajta egy slicc a csavarhúzónak.
A túlsó végén,van valami gumiütköző,ilyen pogácsa szerű valami.Ha ezt a csavart befelé tekerjük,ezt a gumit összeszorítja,tömöríti.Legalábbis én úgy láttam.
Valaki meg tudná mondani,hogy az micsoda?
Mit állít vagy mi a jelentősége?

A válaszokat előre is köszönöm! Wink
Nem tudjátok,mit állít a bejelölt csavar?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43970 Dátum: 2010 Február 25, 19:10:22 »

De, igazad van. Vak vagyok!
Én meg autószerelésben és karbi állításban vagyok jó nagy amatőr! Grin 8)Sikerült ma délután a pillangószelep állítóját,meg azt az ismeretlen csavart is eltekergetnem.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #43969 Dátum: 2010 Február 25, 19:04:33 »

Szia!

A pillangószelep alaphelyzetét nem a másik kis hasonló párhuzamos csavar állítja?
Nézd meg jól a képet,Te nem arról a csavarról beszélsz,aminek a fején ilyen kis fehér műanyag kupak van?
De, igazad van. Vak vagyok!
Akkor Epe talán tudja.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 25, 19:16:23 írta sparkafer »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43968 Dátum: 2010 Február 25, 18:59:19 »

Normális esetben az a csavar a pillangószelep alaphelyzetét állítja.
Szia!

A pillangószelep alaphelyzetét nem a másik kis hasonló párhuzamos csavar állítja?
Nézd meg jól a képet,Te nem arról a csavarról beszélsz,aminek a fején ilyen kis fehér műanyag kupak van?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43967 Dátum: 2010 Február 25, 18:51:10 »

na azt a karbit utalom tiszta szivbol
 tiszta ujat raktam fel... alandoan leragad a reces lemez es leal a motrom.keresztezodesben szoktam kiszalok autool hatramegyek es kezel kel kiakasztanom. utana vissza ulok indulok
 de ez nem egyszer egy nap tortenik.
Ilyet nekem is csinált a széria karbu, (30-as). Aztán levettem a légszűrőt, messziről löttyentettem rá olajat, azóta jó.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #43966 Dátum: 2010 Február 25, 18:50:26 »

A képen nem nagyon látható,a pirossal bekarikázott valami,egy csavar.Feje nincsen,van rajta egy slicc a csavarhúzónak.
A túlsó végén,van valami gumiütköző,ilyen pogácsa szerű valami.Ha ezt a csavart befelé tekerjük,ezt a gumit összeszorítja,tömöríti.Legalábbis én úgy láttam.
Valaki meg tudná mondani,hogy az micsoda?
Mit állít vagy mi a jelentősége?

A válaszokat előre is köszönöm! Wink
Normális esetben az a csavar a pillangószelep alaphelyzetét állítja.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Február 25, 18:55:57 írta sparkafer »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #43965 Dátum: 2010 Február 25, 18:41:53 »

na azt a karbit utalom tiszta szivbol
 tiszta ujat raktam fel... alandoan leragad a reces lemez es leal a motrom.keresztezodesben szoktam kiszalok autool hatramegyek es kezel kel kiakasztanom. utana vissza ulok indulok
 de ez nem egyszer egy nap tortenik.
WD 40-et neki!

Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #43964 Dátum: 2010 Február 25, 18:39:08 »

A képen nem nagyon látható,a pirossal bekarikázott valami,egy csavar.Feje nincsen,van rajta egy slicc a csavarhúzónak.
A túlsó végén,van valami gumiütköző,ilyen pogácsa szerű valami.Ha ezt a csavart befelé tekerjük,ezt a gumit összeszorítja,tömöríti.Legalábbis én úgy láttam.
Valaki meg tudná mondani,hogy az micsoda?
Mit állít vagy mi a jelentősége?

A válaszokat előre is köszönöm! Wink
na azt a karbit utalom tiszta szivbol
 tiszta ujat raktam fel... alandoan leragad a reces lemez es leal a motrom.keresztezodesben szoktam kiszalok autool hatramegyek es kezel kel kiakasztanom. utana vissza ulok indulok
 de ez nem egyszer egy nap tortenik.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43963 Dátum: 2010 Február 25, 18:27:51 »

A képen nem nagyon látható,a pirossal bekarikázott valami,egy csavar.Feje nincsen,van rajta egy slicc a csavarhúzónak.
A túlsó végén,van valami gumiütköző,ilyen pogácsa szerű valami.Ha ezt a csavart befelé tekerjük,ezt a gumit összeszorítja,tömöríti.Legalábbis én úgy láttam.
Valaki meg tudná mondani,hogy az micsoda?
Mit állít vagy mi a jelentősége?

A válaszokat előre is köszönöm! Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #43962 Dátum: 2010 Február 25, 17:57:05 »


gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43961 Dátum: 2010 Február 25, 16:41:55 »

ide való!   Grin Grin Grin


Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #43960 Dátum: 2010 Február 25, 16:00:06 »

ide való!   Grin Grin Grin

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #43959 Dátum: 2010 Február 25, 10:24:19 »

Köszönöm mindenkienk a válaszokat. Ha lesz pici időm, körbenézem.

Üresjárati kapcsoló a váltoba van .A bodé és a váltóház között.Viszonylag könnyen cserélhető.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #43958 Dátum: 2010 Február 25, 09:49:19 »

AZért jól meg van bonyolítva ez is. Lehet hogy nem kéne nekem.  Roll Eyes
Nem bonyolult.Csak leirva.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Oldalak: 1 ... 911 912 913 914 915 [916] 917 918 919 920 921 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.