www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 20:50:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 876 877 878 879 880 [881] 882 883 884 885 886 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13235180 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #45396 Dátum: 2010 Május 02, 11:31:05 »

Ma kissé kiakadtam megint...
Öcsisajttal akartam elugrani boltba, erre megint nem akaródzott indulni, őkelmének... megint csak a kuvva relé kattogott, amit beépítettek anno az indítóáramkörbe...
2007-es (11. havi ráadásul) az akksim (Magnum), most néztem a garancia papírját...
Vagy túl keveset használom... legutóbb a Rajzáson voltunk, ahol még semmi gond nem volt vele... a héten is be volt indítva, amíg pakoltam a garázsban, akkor sem volt semmi gond... 2 hét alatt ennyire legyengülhet??? Vagy az akksi halt be ennyi idő alatt???
Hétközben a szolgálatit nyúzom zömében, így a Bogárral csak max. hétvégente járok... Ez így nem kóser, hogy 2-3 évente vegyek bele akksit...
Ma már megfordult a fejemben, hogy eladom a fenébe...
 Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #45395 Dátum: 2010 Május 01, 05:56:15 »

már rég levan csiszolva  Roll Eyes
a teljes felújjításra legyen meg az erő..... ezért szurkolok Smiley
Elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #45394 Dátum: 2010 április 30, 23:59:24 »

Ja. Kiss
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #45393 Dátum: 2010 április 30, 23:58:18 »

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #45392 Dátum: 2010 április 30, 23:55:10 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #45391 Dátum: 2010 április 30, 23:54:24 »

az a baj h nem  Roll Eyes
Holnap gyere át ha nincs programod grillezünk egy jót és összekalapáljuk a vespát:)
Undecided melózom, nyitnak a strandok.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45390 Dátum: 2010 április 30, 23:49:21 »

Üres volt a kanna...  Grin
az a baj h nem  Roll Eyes
Holnap gyere át ha nincs programod grillezünk egy jót és összekalapáljuk a vespát:)


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45389 Dátum: 2010 április 30, 23:48:04 »

Roll Eyes
már rég levan csiszolva  Roll Eyes


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #45388 Dátum: 2010 április 30, 23:41:24 »

0-ra le akarod csiszolni?
csaxólok most tartasz a csiszolás munkaidejében 15%-nál Roll Eyes szurkolok,csak nehogy a cél előtt kifulladj Smiley
Roll Eyes
Elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #45387 Dátum: 2010 április 30, 23:37:02 »

mai szmb:
a vasat kitoltam a garázsból majd elővettem egy marmonkannát...
végül visszatoltam ...
még nem gyújtottam fel..
Üres volt a kanna...  Grin
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45386 Dátum: 2010 április 30, 22:37:36 »

mai szmb:
a vasat kitoltam a garázsból majd elővettem egy marmonkannát...
végül visszatoltam ...
még nem gyújtottam fel..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #45385 Dátum: 2010 április 30, 21:20:32 »

Elvileg nem nagyon, mert tandem főfékhengernél a két dugattyú külön terekben dolgozik. De méretezési különbség lehet, hiszen az első fékek mindig nagyobbak, ezenkívül, ha sokáig üres a fékolajtartály, akkor valami szelep miatt az első körben tovább marad valamennyi nyomás, később múlik el a fékhatás
köszönöm
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45384 Dátum: 2010 április 30, 21:18:25 »

van különbség a két ág között működésben? tehát fontos ez a bekötési elrendezés?
Elvileg nem nagyon, mert tandem főfékhengernél a két dugattyú külön terekben dolgozik. De méretezési különbség lehet, hiszen az első fékek mindig nagyobbak, ezenkívül, ha sokáig üres a fékolajtartály, akkor valami szelep miatt az első körben tovább marad valamennyi nyomás, később múlik el a fékhatás

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45383 Dátum: 2010 április 30, 21:10:14 »

Így akkor jól rajzoltam be a képen? Smiley

<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Így van.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45382 Dátum: 2010 április 30, 19:59:56 »

Így akkor jól rajzoltam be a képen? Smiley


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #45381 Dátum: 2010 április 30, 18:36:45 »

A nyomórúd felőli a hátsó fékkör (az alvázgerenda bal oldalán futó hosszú cső), az elől levő megy a rahmenkopf bal oldalán levő T-elosztóig, onnan kétfelé a gumi csövekig..
van különbség a két ág között működésben? tehát fontos ez a bekötési elrendezés?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45380 Dátum: 2010 április 30, 18:10:42 »

Főfékhenger-en az első féknek a fékcsöve az első leállásba megy? Mármint hogy a tűzfalhoz közelebbi csatlakozóra? A hátsó meg a távolabbira? Mert nekem pont fordítva volt kötve eddig.
A nyomórúd felőli a hátsó fékkör (az alvázgerenda bal oldalán futó hosszú cső), az elől levő megy a rahmenkopf bal oldalán levő T-elosztóig, onnan kétfelé a gumi csövekig..

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45379 Dátum: 2010 április 30, 14:05:42 »

Főfékhenger-en az első féknek a fékcsöve az első leállásba megy? Mármint hogy a tűzfalhoz közelebbi csatlakozóra? A hátsó meg a távolabbira? Mert nekem pont fordítva volt kötve eddig.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #45378 Dátum: 2010 április 30, 09:12:34 »

A typ4-es busz motor önindítója, és a typ1-es busz motoré megegyezik, csereszabatos

Köszönöm a segítséget!
Szép napot mindenkinek!

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45377 Dátum: 2010 április 30, 09:01:14 »

mióta stunt elátkozott és kukába kívánta a blokkom nem haladok mindig valami hülyeséggel fárasztanak Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45376 Dátum: 2010 április 30, 06:37:22 »

Kész a hátsó ülés.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45375 Dátum: 2010 április 29, 21:30:25 »

Kész a hátsó ülés.

Tetszetős... Szép Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #45374 Dátum: 2010 április 29, 21:11:26 »

Kész a hátsó ülés.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #45373 Dátum: 2010 április 29, 20:48:31 »

A typ4-es busz motor önindítója, és a typ1-es busz motoré megegyezik, csereszabatos
álltalában igen de van egy széria aminek a bendix-e és  a forgórész tengelye úgy másfél centivel hosszabb Undecided   JA!  de ez nem motorfüggő hanem váltóföggő a motorhoz mindkettő jó lenne Roll Eyes de a váltó pajzsa mélyebb az egyik tipusú t2 váltónál  a t3 meg már mind hosszú tengelyes Wink dióhélyban

Köszi!  Wink

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45372 Dátum: 2010 április 29, 16:33:24 »

Ez engem is érdekelne! Wink

A typ4-es busz motor önindítója, és a typ1-es busz motoré megegyezik, csereszabatos
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45371 Dátum: 2010 április 29, 16:29:55 »

Ez engem is érdekelne! Wink
álltalában igen de van egy széria aminek a bendix-e és  a forgórész tengelye úgy másfél centivel hosszabb Undecided   JA!  de ez nem motorfüggő hanem váltóföggő a motorhoz mindkettő jó lenne Roll Eyes de a váltó pajzsa mélyebb az egyik tipusú t2 váltónál  a t3 meg már mind hosszú tengelyes Wink dióhélyban
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 29, 16:32:40 írta tati »

Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #45370 Dátum: 2010 április 29, 16:24:53 »

Üdv!
A typ4-es busz motor önindítója, és a typ1-es motoré megegyezik, csereszabatos?

Ez engem is érdekelne! Wink

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45369 Dátum: 2010 április 28, 00:58:42 »

Warmig márkájú szlovák co védőgázas hegesztőgép műremekről valakinek tapasztalata?
(Baumax árulta egy időben arra emlékszem de h ez jó vagy rossz  Sad Undecided )


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #45368 Dátum: 2010 április 27, 20:57:13 »


Járható út-e hogy  henger dugót, valahogy megpolírozni új gyűrű, másik főtengely és vezérműtengely, blokkot vonalba fúrni csapágyazni, hengerfej javítás, egy tömítéskészlet és így működő normális motor lesz?


Látni kellene, de a rozsdás henger nem igazán szokott jó lenni. Vagy eszi a gyűrűt, vagy nagy lesz az illlesztése. Mindent megcsináltok, új csapágyak, stb. akkor hengerek miért maradnak? Egy bontott, de nem rozsdás H/D -t megérdemel legalább...


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #45367 Dátum: 2010 április 27, 20:52:39 »

Tud valaki valamit a Stock Janika féle zöld, 1963as bogár AB-s 1600os motorjáról? Ki építette és mikor? Az a helyzet hogy haveromhoz került és, szeretne csinálni magának kis pénzből egy motort, mert a kocsijában lévőnek lötyög főtengelye teljesen csapágyas stb.

A patináns, türkiz '62-esbe kerülne?

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45366 Dátum: 2010 április 27, 20:26:43 »

iszol te rendesen? ;-)


bazzeg nem engedik , meg pénzem sincs rá  Roll Eyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45365 Dátum: 2010 április 27, 20:25:25 »

iszol te rendesen? ;-)



Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45364 Dátum: 2010 április 27, 20:24:10 »


azután mivel semmi sem drága megpróbálnám beröffenteni


iszol te rendesen? ;-)


 A vezérműtengely fogaskereke totál tönkre ment (hiányoznak fogakból darabok)


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45363 Dátum: 2010 április 27, 20:24:06 »

első körben minden hengerbe a gyertya helyén egy kis fékolajat öntenék , átforgatnám párszor , napokon keresztül
azután mivel semmi sem drága megpróbálnám beröffenteni
ha beindul akkor kis járatás után újragondolnám ,vizsgálnám a darabot
lehet hogy akár még ezután is mehet pár 10000 km-t


üssetek  Roll Eyes
mit számít az az 1-2 fog a vezérműtengelynél  kis kenyeret összerágsz aztán kitömöd vele  Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45362 Dátum: 2010 április 27, 20:23:00 »


ha fémdörzsikével kibírod kézzel dörzsölni a hengerből a felületi rozsdát és nem marad látható nyom akkor van esély, ha kráteres rohadás van amit kis kézi mutyizással nem lehet eltüntetni akkor meg semmi esély, pöti hegerfejrepedés meg még 10év különösen ha nem a gyertyafele hanem a szelepek közt Roll Eyes

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45361 Dátum: 2010 április 27, 20:21:18 »

Tud valaki valamit a Stock Janika féle zöld, 1963as bogár AB-s 1600os motorjáról? Ki építette és mikor? Az a helyzet hogy haveromhoz került és, szeretne csinálni magának kis pénzből egy motort, mert a kocsijában lévőnek lötyög főtengelye teljesen csapágyas stb.

Szóval szétszedtük a roncs autóhoz kapott 1.6 blokkot, mivel kinn állt előző tulajnál gyertyák és sallangok nélkül vagy 5liter vizet öntöttünk belőle ki. A vezérműtengely fogaskereke totál tönkre ment (hiányoznak fogakból darabok), a többi dolog viszont szinte szemre teljesen ép. A hengereknek belső felületén nincs sérülés, váll, csak felületi rozsda de az sem végig és nem mindegyikben, csak felső részen. Egyik duplaszívós hengerfejen van egy hajszálrepedés de nagyon minimális a szelepeknél.

Járható út-e hogy  henger dugót, valahogy megpolírozni új gyűrű, másik főtengely és vezérműtengely, blokkot vonalba fúrni csapágyazni, hengerfej javítás, egy tömítéskészlet és így működő normális motor lesz?
első körben minden hengerbe a gyertya helyén egy kis fékolajat öntenék , átforgatnám párszor , napokon keresztül
azután mivel semmi sem drága megpróbálnám beröffenteni
ha beindul akkor kis járatás után újragondolnám ,vizsgálnám a darabot
lehet hogy akár még ezután is mehet pár 10000 km-t


üssetek  Roll Eyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #45360 Dátum: 2010 április 27, 20:14:37 »

Tud valaki valamit a Stock Janika féle zöld, 1963as bogár AB-s 1600os motorjáról? Ki építette és mikor? Az a helyzet hogy haveromhoz került és, szeretne csinálni magának kis pénzből egy motort, mert a kocsijában lévőnek lötyög főtengelye teljesen csapágyas stb.

Szóval szétszedtük a roncs autóhoz kapott 1.6 blokkot, mivel kinn állt előző tulajnál gyertyák és sallangok nélkül vagy 5liter vizet öntöttünk belőle ki. A vezérműtengely fogaskereke totál tönkre ment (hiányoznak fogakból darabok), a többi dolog viszont szinte szemre teljesen ép. A hengereknek belső felületén nincs sérülés, váll, csak felületi rozsda de az sem végig és nem mindegyikben, csak felső részen. Egyik duplaszívós hengerfejen van egy hajszálrepedés de nagyon minimális a szelepeknél.

Járható út-e hogy  henger dugót, valahogy megpolírozni új gyűrű, másik főtengely és vezérműtengely, blokkot vonalba fúrni csapágyazni, hengerfej javítás, egy tömítéskészlet és így működő normális motor lesz?
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45359 Dátum: 2010 április 27, 20:09:08 »

Maresz políroz felniket.


Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
RNIE
« Hozzászólás #45358 Dátum: 2010 április 27, 20:05:52 »

Egy szett felni(4db) polírozása mennyibe fáj? Vagy esetleg valaki aki csinált már ilyetvagy elvállal? (Csak érdeklődés előbb felnit kéne kerítenem Smiley )
Maresz aszzem 35körül a 4db-ot
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #45357 Dátum: 2010 április 27, 20:05:03 »

Üdv!
A typ4-es busz motor önindítója, és a typ1-es motoré megegyezik, csereszabatos?
Kattan, de nem teker. Gyanakodok a testkábelre is, de nem akarok kétszer kimenni, ha jó hozzá, inkább vinnék magammal.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Oldalak: 1 ... 876 877 878 879 880 [881] 882 883 884 885 886 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.