www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 14, 16:54:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 876 877 878 879 880 [881] 882 883 884 885 886 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14078588 alkalommal)
Elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #45402 Dátum: 2010 Május 02, 12:00:13 »

Speciel nem az akksira gondoltam,hanem a Bogárra.... Roll Eyes
Tudtam



Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #45401 Dátum: 2010 Május 02, 11:56:26 »

Egy akkumulátor 2 évig jó. Van ami 5 évig, de ezek a modernebbek. Ahogy feltőltik savval elkezdődik az akkumulátor élete. A sav megkajálja! Ez természetes folyamat, jó ha ebbe belenyugodsz. 18 000 Ft-tól 30 000-ig lehet kapni akksikat. Ne a TESCÓ-ban vedd meg, hanem akkumulátor boltban, mert ott jobban fogy, és cserélődik a készlet!

Ezt sem Tescoban vette... nem messze tőlünk van ez az Akksi Kft-s bolt... eddig minden akksimat ott vettem...
Azért a 2 évet kicsit kevésnek találom...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #45400 Dátum: 2010 Május 02, 11:54:07 »

De addig is vedd le a sarut, ha leállítod. Mióta rádió, meg riasztó van benne, én is ezt csinálom.

Ma kissé kiakadtam megint...
Ma már megfordult a fejemben, hogy eladom a fenébe...
 Undecided
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #45399 Dátum: 2010 Május 02, 11:53:28 »

Speciel nem az akksira gondoltam,hanem a Bogárra.... Roll Eyes
Egy akkumulátor 2 évig jó. Van ami 5 évig, de ezek a modernebbek. Ahogy feltőltik savval elkezdődik az akkumulátor élete. A sav megkajálja! Ez természetes folyamat, jó ha ebbe belenyugodsz. 18 000 Ft-tól 30 000-ig lehet kapni akksikat. Ne a TESCÓ-ban vedd meg, hanem akkumulátor boltban, mert ott jobban fogy, és cserélődik a készlet!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #45398 Dátum: 2010 Május 02, 11:43:44 »

Kinek kell egy használt akkumulátor? Grin Grin


Speciel nem az akksira gondoltam,hanem a Bogárra.... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #45397 Dátum: 2010 Május 02, 11:36:51 »

Ma kissé kiakadtam megint...
Öcsisajttal akartam elugrani boltba, erre megint nem akaródzott indulni, őkelmének... megint csak a kuvva relé kattogott, amit beépítettek anno az indítóáramkörbe...
2007-es (11. havi ráadásul) az akksim (Magnum), most néztem a garancia papírját...
Vagy túl keveset használom... legutóbb a Rajzáson voltunk, ahol még semmi gond nem volt vele... a héten is be volt indítva, amíg pakoltam a garázsban, akkor sem volt semmi gond... 2 hét alatt ennyire legyengülhet??? Vagy az akksi halt be ennyi idő alatt???
Hétközben a szolgálatit nyúzom zömében, így a Bogárral csak max. hétvégente járok... Ez így nem kóser, hogy 2-3 évente vegyek bele akksit...
Ma már megfordult a fejemben, hogy eladom a fenébe...
 Undecided
Kinek kell egy használt akkumulátor? Grin Grin


Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #45396 Dátum: 2010 Május 02, 11:31:05 »

Ma kissé kiakadtam megint...
Öcsisajttal akartam elugrani boltba, erre megint nem akaródzott indulni, őkelmének... megint csak a kuvva relé kattogott, amit beépítettek anno az indítóáramkörbe...
2007-es (11. havi ráadásul) az akksim (Magnum), most néztem a garancia papírját...
Vagy túl keveset használom... legutóbb a Rajzáson voltunk, ahol még semmi gond nem volt vele... a héten is be volt indítva, amíg pakoltam a garázsban, akkor sem volt semmi gond... 2 hét alatt ennyire legyengülhet??? Vagy az akksi halt be ennyi idő alatt???
Hétközben a szolgálatit nyúzom zömében, így a Bogárral csak max. hétvégente járok... Ez így nem kóser, hogy 2-3 évente vegyek bele akksit...
Ma már megfordult a fejemben, hogy eladom a fenébe...
 Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #45395 Dátum: 2010 Május 01, 05:56:15 »

már rég levan csiszolva  Roll Eyes
a teljes felújjításra legyen meg az erő..... ezért szurkolok Smiley
Elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #45394 Dátum: 2010 április 30, 23:59:24 »

Ja. Kiss
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #45393 Dátum: 2010 április 30, 23:58:18 »

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #45392 Dátum: 2010 április 30, 23:55:10 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #45391 Dátum: 2010 április 30, 23:54:24 »

az a baj h nem  Roll Eyes
Holnap gyere át ha nincs programod grillezünk egy jót és összekalapáljuk a vespát:)
Undecided melózom, nyitnak a strandok.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45390 Dátum: 2010 április 30, 23:49:21 »

Üres volt a kanna...  Grin
az a baj h nem  Roll Eyes
Holnap gyere át ha nincs programod grillezünk egy jót és összekalapáljuk a vespát:)


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45389 Dátum: 2010 április 30, 23:48:04 »

Roll Eyes
már rég levan csiszolva  Roll Eyes


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #45388 Dátum: 2010 április 30, 23:41:24 »

0-ra le akarod csiszolni?
csaxólok most tartasz a csiszolás munkaidejében 15%-nál Roll Eyes szurkolok,csak nehogy a cél előtt kifulladj Smiley
Roll Eyes
Elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #45387 Dátum: 2010 április 30, 23:37:02 »

mai szmb:
a vasat kitoltam a garázsból majd elővettem egy marmonkannát...
végül visszatoltam ...
még nem gyújtottam fel..
Üres volt a kanna...  Grin
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45386 Dátum: 2010 április 30, 22:37:36 »

mai szmb:
a vasat kitoltam a garázsból majd elővettem egy marmonkannát...
végül visszatoltam ...
még nem gyújtottam fel..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #45385 Dátum: 2010 április 30, 21:20:32 »

Elvileg nem nagyon, mert tandem főfékhengernél a két dugattyú külön terekben dolgozik. De méretezési különbség lehet, hiszen az első fékek mindig nagyobbak, ezenkívül, ha sokáig üres a fékolajtartály, akkor valami szelep miatt az első körben tovább marad valamennyi nyomás, később múlik el a fékhatás
köszönöm
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45384 Dátum: 2010 április 30, 21:18:25 »

van különbség a két ág között működésben? tehát fontos ez a bekötési elrendezés?
Elvileg nem nagyon, mert tandem főfékhengernél a két dugattyú külön terekben dolgozik. De méretezési különbség lehet, hiszen az első fékek mindig nagyobbak, ezenkívül, ha sokáig üres a fékolajtartály, akkor valami szelep miatt az első körben tovább marad valamennyi nyomás, később múlik el a fékhatás

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45383 Dátum: 2010 április 30, 21:10:14 »

Így akkor jól rajzoltam be a képen? Smiley

<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Így van.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45382 Dátum: 2010 április 30, 19:59:56 »

Így akkor jól rajzoltam be a képen? Smiley


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #45381 Dátum: 2010 április 30, 18:36:45 »

A nyomórúd felőli a hátsó fékkör (az alvázgerenda bal oldalán futó hosszú cső), az elől levő megy a rahmenkopf bal oldalán levő T-elosztóig, onnan kétfelé a gumi csövekig..
van különbség a két ág között működésben? tehát fontos ez a bekötési elrendezés?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45380 Dátum: 2010 április 30, 18:10:42 »

Főfékhenger-en az első féknek a fékcsöve az első leállásba megy? Mármint hogy a tűzfalhoz közelebbi csatlakozóra? A hátsó meg a távolabbira? Mert nekem pont fordítva volt kötve eddig.
A nyomórúd felőli a hátsó fékkör (az alvázgerenda bal oldalán futó hosszú cső), az elől levő megy a rahmenkopf bal oldalán levő T-elosztóig, onnan kétfelé a gumi csövekig..

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45379 Dátum: 2010 április 30, 14:05:42 »

Főfékhenger-en az első féknek a fékcsöve az első leállásba megy? Mármint hogy a tűzfalhoz közelebbi csatlakozóra? A hátsó meg a távolabbira? Mert nekem pont fordítva volt kötve eddig.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #45378 Dátum: 2010 április 30, 09:12:34 »

A typ4-es busz motor önindítója, és a typ1-es busz motoré megegyezik, csereszabatos

Köszönöm a segítséget!
Szép napot mindenkinek!

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45377 Dátum: 2010 április 30, 09:01:14 »

mióta stunt elátkozott és kukába kívánta a blokkom nem haladok mindig valami hülyeséggel fárasztanak Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45376 Dátum: 2010 április 30, 06:37:22 »

Kész a hátsó ülés.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45375 Dátum: 2010 április 29, 21:30:25 »

Kész a hátsó ülés.

Tetszetős... Szép Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #45374 Dátum: 2010 április 29, 21:11:26 »

Kész a hátsó ülés.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #45373 Dátum: 2010 április 29, 20:48:31 »

A typ4-es busz motor önindítója, és a typ1-es busz motoré megegyezik, csereszabatos
álltalában igen de van egy széria aminek a bendix-e és  a forgórész tengelye úgy másfél centivel hosszabb Undecided   JA!  de ez nem motorfüggő hanem váltóföggő a motorhoz mindkettő jó lenne Roll Eyes de a váltó pajzsa mélyebb az egyik tipusú t2 váltónál  a t3 meg már mind hosszú tengelyes Wink dióhélyban

Köszi!  Wink

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45372 Dátum: 2010 április 29, 16:33:24 »

Ez engem is érdekelne! Wink

A typ4-es busz motor önindítója, és a typ1-es busz motoré megegyezik, csereszabatos
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45371 Dátum: 2010 április 29, 16:29:55 »

Ez engem is érdekelne! Wink
álltalában igen de van egy széria aminek a bendix-e és  a forgórész tengelye úgy másfél centivel hosszabb Undecided   JA!  de ez nem motorfüggő hanem váltóföggő a motorhoz mindkettő jó lenne Roll Eyes de a váltó pajzsa mélyebb az egyik tipusú t2 váltónál  a t3 meg már mind hosszú tengelyes Wink dióhélyban
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 29, 16:32:40 írta tati »

Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #45370 Dátum: 2010 április 29, 16:24:53 »

Üdv!
A typ4-es busz motor önindítója, és a typ1-es motoré megegyezik, csereszabatos?

Ez engem is érdekelne! Wink

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45369 Dátum: 2010 április 28, 00:58:42 »

Warmig márkájú szlovák co védőgázas hegesztőgép műremekről valakinek tapasztalata?
(Baumax árulta egy időben arra emlékszem de h ez jó vagy rossz  Sad Undecided )


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #45368 Dátum: 2010 április 27, 20:57:13 »


Járható út-e hogy  henger dugót, valahogy megpolírozni új gyűrű, másik főtengely és vezérműtengely, blokkot vonalba fúrni csapágyazni, hengerfej javítás, egy tömítéskészlet és így működő normális motor lesz?


Látni kellene, de a rozsdás henger nem igazán szokott jó lenni. Vagy eszi a gyűrűt, vagy nagy lesz az illlesztése. Mindent megcsináltok, új csapágyak, stb. akkor hengerek miért maradnak? Egy bontott, de nem rozsdás H/D -t megérdemel legalább...


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #45367 Dátum: 2010 április 27, 20:52:39 »

Tud valaki valamit a Stock Janika féle zöld, 1963as bogár AB-s 1600os motorjáról? Ki építette és mikor? Az a helyzet hogy haveromhoz került és, szeretne csinálni magának kis pénzből egy motort, mert a kocsijában lévőnek lötyög főtengelye teljesen csapágyas stb.

A patináns, türkiz '62-esbe kerülne?

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45366 Dátum: 2010 április 27, 20:26:43 »

iszol te rendesen? ;-)


bazzeg nem engedik , meg pénzem sincs rá  Roll Eyes

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45365 Dátum: 2010 április 27, 20:25:25 »

iszol te rendesen? ;-)



Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45364 Dátum: 2010 április 27, 20:24:10 »


azután mivel semmi sem drága megpróbálnám beröffenteni


iszol te rendesen? ;-)


 A vezérműtengely fogaskereke totál tönkre ment (hiányoznak fogakból darabok)


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45363 Dátum: 2010 április 27, 20:24:06 »

első körben minden hengerbe a gyertya helyén egy kis fékolajat öntenék , átforgatnám párszor , napokon keresztül
azután mivel semmi sem drága megpróbálnám beröffenteni
ha beindul akkor kis járatás után újragondolnám ,vizsgálnám a darabot
lehet hogy akár még ezután is mehet pár 10000 km-t


üssetek  Roll Eyes
mit számít az az 1-2 fog a vezérműtengelynél  kis kenyeret összerágsz aztán kitömöd vele  Roll Eyes

Oldalak: 1 ... 876 877 878 879 880 [881] 882 883 884 885 886 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.