www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 00:23:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 839 840 841 842 843 [844] 845 846 847 848 849 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14893371 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #46891 Dátum: 2010 Június 30, 22:20:05 »

Smiley betenném én, csak az a gáz, hogy azt se vágom,mi az a szar a trafón, amiből megy egy vezeték a trafó  lábához...Kiiktathatom én azt, és ráköthetem a kábeleket úgy, mintha sima Bosch trafó lenne?
más tipusoknál trabi ,moszkvics  a sönt szabad lábára megy a +  a trafó szabad lábára a megszakító az az a - 
( az egy túlmelegedést gátló cucc ,bogár gyújtásnál akár ki is lehet hagyni de ha már rajta van nem árt.
amit viszont jó lenne tudni hogy megszakítós gyújtáshoz való-e  a trafó mert ha elektronikus gyújtáshoz való akkor a nagyobb áram felvétel miatt 10-100 km alatt összeég a megszakító ) Undecided
 de én igazából nem értek hozzá mert vízvezetékszerelö vagyok de ahhoz sem értek  Roll Eyes

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #46890 Dátum: 2010 Június 30, 22:18:29 »

sziasztok
elővettem a buszt (typ4 2.0)...és sajnos vele a problémákat is...
30-40 km gondtalan út, egy emelkedő közepén egyszercsak lefulladt, újraindítottam azóta nincs erő benne
1esben szépen megy aztán egy fordulat után elvágólagosan nincs több erő, és utána a többi sebességben sincs erő alig megy 20-30cal...
ha visszaváltók egyet egyet durran a kipuffogó
hát kb ez a probléma, lövésem sincs mi lehet, mivel nem teljesen függ a gázadástól így gondolom nem a benya...vagy túlszívja magát a karbi? esetleg a gyújtás?

előre is köszönöm a segítséget
Nekem a bogár csináltanezt, emikor a vákumos előgyújtás szabályzó vákumcsöve elcsoffadt. Durrogni nem durrogott, de gyengébb volt, mint az őszi légy.
Esetleg a megszakító vezetéke a forrasztásnál elengedett. Amikor az előgyújtást kellene húzni neki, akkor az alaplapot húzza a vákumos szabályzó, de qa megszakítónál a kontakt elmegy aztán elvéve a gázt visszajön. Ilyenem is volt.


MINDENKÉPPEN GYÚJTÁSELOSZTÓBA NÉZNÉK BELE ELŐSZÖR...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #46889 Dátum: 2010 Június 30, 22:02:01 »

tedd be nyugodtan ! az olasz autókban legelöször a bosch generátor,önindító megy gajra és utoljára a magneti marelli trafó ez tuti!!
Smiley betenném én, csak az a gáz, hogy azt se vágom,mi az a szar a trafón, amiből megy egy vezeték a trafó  lábához...Kiiktathatom én azt, és ráköthetem a kábeleket úgy, mintha sima Bosch trafó lenne?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #46888 Dátum: 2010 Június 30, 21:55:13 »

sziasztok
elővettem a buszt (typ4 2.0)...és sajnos vele a problémákat is...


előre is köszönöm a segítséget
elöször mexakító hézagot néznék (ha nem elektronikus gyújtás van benne)

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #46887 Dátum: 2010 Június 30, 21:52:32 »

SOS tudna vki segíteni, hogy kell ezt bekötni bogárba??
tedd be nyugodtan ! az olasz autókban legelöször a bosch generátor,önindító megy gajra és utoljára a magneti marelli trafó ez tuti!!

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #46886 Dátum: 2010 Június 30, 21:40:15 »

sziasztok
elővettem a buszt (typ4 2.0)...és sajnos vele a problémákat is...
30-40 km gondtalan út, egy emelkedő közepén egyszercsak lefulladt, újraindítottam azóta nincs erő benne
1esben szépen megy aztán egy fordulat után elvágólagosan nincs több erő, és utána a többi sebességben sincs erő alig megy 20-30cal...
ha visszaváltók egyet egyet durran a kipuffogó
hát kb ez a probléma, lövésem sincs mi lehet, mivel nem teljesen függ a gázadástól így gondolom nem a benya...vagy túlszívja magát a karbi? esetleg a gyújtás?

előre is köszönöm a segítséget
szvsz gyújtás lesz az !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #46885 Dátum: 2010 Június 30, 21:23:26 »

sziasztok
elővettem a buszt (typ4 2.0)...és sajnos vele a problémákat is...
30-40 km gondtalan út, egy emelkedő közepén egyszercsak lefulladt, újraindítottam azóta nincs erő benne
1esben szépen megy aztán egy fordulat után elvágólagosan nincs több erő, és utána a többi sebességben sincs erő alig megy 20-30cal...
ha visszaváltók egyet egyet durran a kipuffogó
hát kb ez a probléma, lövésem sincs mi lehet, mivel nem teljesen függ a gázadástól így gondolom nem a benya...vagy túlszívja magát a karbi? esetleg a gyújtás?

előre is köszönöm a segítséget

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #46884 Dátum: 2010 Június 30, 20:06:38 »

De, ha otthon van a trafó, én meg nemotthon vagyok, akkor nem tudom elpostázni.
Vészmegoldás lenne ez a talján csoda,h. holnap reggel haza tudjak menni Undecided
jaa, értem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #46883 Dátum: 2010 Június 30, 20:04:47 »

lehet vagy 300 forint elpostázni
De, ha otthon van a trafó, én meg nemotthon vagyok, akkor nem tudom elpostázni.
Vészmegoldás lenne ez a talján csoda,h. holnap reggel haza tudjak menni Undecided
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #46882 Dátum: 2010 Június 30, 19:36:05 »

70 kilóméterrel arrébb van a nomális Grin
lehet vagy 300 forint elpostázni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #46881 Dátum: 2010 Június 30, 19:03:11 »

Vékonyból az egyik a kapcsolt +  a másik a mexakító vezetéke.
Érzem, hogy akarsz valamit mondani, de nekem ez sajna kínai, hülye vagyok az elektronikához(is)
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #46880 Dátum: 2010 Június 30, 19:01:08 »

Vidd magaddal a normálist is. Roll Eyes
70 kilóméterrel arrébb van a nomális Grin
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #46879 Dátum: 2010 Június 30, 19:00:06 »

70 kilómétert szeretnék vele megtenni, utána belekerülne 1 normális
Vidd magaddal a normálist is. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #46878 Dátum: 2010 Június 30, 18:58:17 »

olaszok nem túl jók az elektronikában....én a bal vállam fölött dobnám hátra

70 kilómétert szeretnék vele megtenni, utána belekerülne 1 normális
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #46877 Dátum: 2010 Június 30, 18:03:29 »

olaszok nem túl jók az elektronikában....én a bal vállam fölött dobnám hátra
biztos be nem raknám

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #46876 Dátum: 2010 Június 30, 17:44:10 »

SOS tudna vki segíteni, hogy kell ezt bekötni bogárba??
olaszok nem túl jók az elektronikában....én a bal vállam fölött dobnám hátra
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46875 Dátum: 2010 Június 30, 17:42:46 »

SOS tudna vki segíteni, hogy kell ezt bekötni bogárba??
Vékonyból az egyik a kapcsolt +  a másik a mexakító vezetéke.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #46874 Dátum: 2010 Június 30, 17:23:03 »

SOS tudna vki segíteni, hogy kell ezt bekötni bogárba??
A gyújtáselosztó közepéből jövő vastag kábel asszem a nagy középső fekete lyukba megy!  Grin
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #46873 Dátum: 2010 Június 30, 17:19:10 »

SOS tudna vki segíteni, hogy kell ezt bekötni bogárba??

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #46872 Dátum: 2010 Június 30, 17:16:29 »

Próbáld megverni a Sünit. :-)))
Szerintem annyi van benne, mint a többiben. Fél litert meg nem adnak (ha maradt benne annyi, akkor elég a 2 lityi).

Holnap mondok árat az olajra.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46871 Dátum: 2010 Június 30, 17:15:19 »

Haynest kérdezdd meg a mennyiségről, mert a 3 lityi kicsit soknak hangzik.
OK., később jelentek meg a képek.
Holnap mondok árat az olajra.
ha annyi van benne miont a többi bogárban akkor 2.5 liter.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #46870 Dátum: 2010 Június 30, 17:14:06 »

Haynes nem írja, hogy máshol lenne, tehát a vezető oldalon a váltó oldalán van a betöltőnyílás.
Haynest kérdezdd meg a mennyiségről, mert a 3 lityi kicsit soknak hangzik.
OK., később jelentek meg a képek.
Holnap mondok árat az olajra.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #46869 Dátum: 2010 Június 30, 17:11:41 »

Haynes nem írja, hogy máshol lenne, tehát a vezető oldalon a váltó oldalán van a betöltőnyílás.


Addig kell feltölteni, amíg - vízszintes állásban - el nem éri a csavar szintjét.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 30, 17:13:40 írta stonemen »
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #46868 Dátum: 2010 Június 30, 17:06:28 »

Ha ott van, ahol a többi Bogáron, akkor angol leírás képekkel:
http://www.reluctantmechanic.com/step-by-step/change_gearbox_oil.php
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #46867 Dátum: 2010 Június 30, 17:03:36 »

Dolgozik a kolléga? :-)
Asszem olyan 3 liter, a feltöltőcsavart nem tudom.

Ovál váltóba mennyi olaj megy? Feltöltő csavar melyik?
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #46866 Dátum: 2010 Június 30, 16:38:13 »

Ovál váltóba mennyi olaj megy? Feltöltő csavar melyik?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46865 Dátum: 2010 Június 30, 15:16:33 »

Tudja valaki, vagy látott már valaki Karmannon színkód matricát? Hol lehet annak a gyári helye?
Kösz, ha valaki tud segíteni. Roll Eyes

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #46864 Dátum: 2010 Június 30, 11:51:38 »


(A kromofág festékmaró, a rozsdamarók pedig oxidokra valók.)

Gy.k. az összes rozsdamaró egy savas anyag (ált. foszforsav), ami az oxidokat (vas, réz, vízkő a vécében) oldja/átalakítja. Ezért lesz a rozsda egy idő után fehéres por/fekete bevonat. A festékről pedig ezért kell letörölni, mert megmarja.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #46863 Dátum: 2010 Június 30, 10:20:12 »


Ezt nem ismerem, de a Korant az jó, én azt használom.
http://www.ferrokemia.hu/korant.htm



Sztem nagyobb festékboltban kapható.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #46862 Dátum: 2010 Június 30, 09:32:46 »

az is kromofág, nem?

Nem gondolod komolyan, remélem...

(A kromofág festékmaró, a rozsdamarók pedig oxidokra valók.)

Gy.k. az összes rozsdamaró egy savas anyag (ált. foszforsav), ami az oxidokat (vas, réz, vízkő a vécében) oldja/átalakítja. Ezért lesz a rozsda egy idő után fehéres por/fekete bevonat. A festékről pedig ezért kell letörölni, mert megmarja.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #46861 Dátum: 2010 Június 30, 08:14:53 »

Hasonló téma, és már milliószor fel lett dobva, de mégis.  Cool

Alvázvédőzni szeretnék. Úgy gondoltam, hogy ledrótkorongoznám a kezelendő részeket,
alvázvédelmet nem drótoznám inkám egy kenyérvágó kést törj el és azt használd spakliként . vagy egy spaklit és kapard a felületet egy jóféle hőlégfúvóval .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #46860 Dátum: 2010 Június 29, 23:37:29 »

ehhez is víz kell meg ecset, és nem kell előtte elvileg teljesen lecsiszolni.
mondjuk Evipass az van itthon, de az nem lesz egyből alapozható. vagy igen?
Evipass, RO 55:
- átcsiszolod a felületen a rozsdát nagyjából
- rákened, vársz, amíg csontszáraz nem lesz
- ekkor újból csiszolod, megint kensz, vársz (én kenés előtt nitróval a csiszolatport le szoktam mosni...)
- aztán csiszolás, igény esetén megint ken, satöbbi
- utolsó csiszolás után bő nitrohigítós lemosás, és egyből alapozó (nekem nitro bázisú).

Jut esezmbe:én vidéki gumicsizmás gyerek akkor meg sem tudom venni ezt a Korant? Tőlem fényévekre lévő galaxisokban van Homasita üzlet...

Ja, igen:
a Würth kezdett el ilyen rozsdaátalakítós-alapozó rendszerű kencéket csinálni.(tejszerű fehér folyadék, a rozsdával érintkezve olyan kékes-lilás sötét felületet ad, és megszáradva festhető a felület...) Én jó 5-6 éve dolgoztam vele a kocsi alján. Ugyanúgy rohadt és rügyezett rá egy évre a kezelt felület, pedig rendesen raktam rá alapozót, alvázvédőt.

Szóval kíváncsi vagyok a Korant-ra, de sokat nem várok tőle. Sajna ezen a téren úgy tapasztaltam, csodák nincsenek.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #46859 Dátum: 2010 Június 29, 23:27:02 »


Hammerite összetétele, nagyon sokat változott mindenféle előírások miatt. Néha hozzá lehet jutni az eredeti cucchoz, na az ütős. Amit ígér azt tudja is.
Kábé 12 éve festettem le vele a volt lakásunk előtt egy lábtörlőrácsot. A mai napig úgy néz ki, ahogyan lekentem, pedig sáros sós latyakot kap minden télen rendesen...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #46858 Dátum: 2010 Június 29, 23:19:55 »

igen, korant.


                             GNX-967
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #46857 Dátum: 2010 Június 29, 23:14:06 »

Rozsdára a Ferrokémia rozsdaátalakítóját ajánlom. Fél literes kiszerelés ~700 ft. Csak a rozsdás felületen használható, átalakít és egyben alapozó is. Tejszerű festék ami megzöldül, megkékül, lilul és fekete lesz a végén. Annyira bele"rágja" magát az anyagba hogy kicsiszolni sem lehet szinte. Nem oldja a nitró sem. Eszméletlen jó cucc, kb 5 éve használom.
Ez a Korant, amit Stunt is mondott.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #46856 Dátum: 2010 Június 29, 23:13:46 »

Rozsdára a Ferrokémia rozsdaátalakítóját ajánlom. Fél literes kiszerelés ~700 ft. Csak a rozsdás felületen használható, átalakít és egyben alapozó is. Tejszerű festék ami megzöldül, megkékül, lilul és fekete lesz a végén. Annyira bele"rágja" magát az anyagba hogy kicsiszolni sem lehet szinte. Nem oldja a nitró sem. Eszméletlen jó cucc, kb 5 éve használom.


Nem Korant a neve? Mert az is ilyen. És az is Ferrokémia.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #46855 Dátum: 2010 Június 29, 23:09:01 »

Rozsdára a Ferrokémia rozsdaátalakítóját ajánlom. Fél literes kiszerelés ~700 ft. Csak a rozsdás felületen használható, átalakít és egyben alapozó is. Tejszerű festék ami megzöldül, megkékül, lilul és fekete lesz a végén. Annyira bele"rágja" magát az anyagba hogy kicsiszolni sem lehet szinte. Nem oldja a nitró sem. Eszméletlen jó cucc, kb 5 éve használom.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 29, 23:12:48 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #46854 Dátum: 2010 Június 29, 23:02:56 »

van valakinek tapasztalata a Fertan nevű rozsdaátalakítóval?
http://www.fertan.hu/


Ezt nem ismerem, de a Korant az jó, én azt használom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #46853 Dátum: 2010 Június 29, 22:49:13 »

933
Köszi! És ahogy nézem body-nak van jó kis epoxis alapozója is alá...

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #46852 Dátum: 2010 Június 29, 22:46:54 »

Ennek a műanyagosnak (Body) számát meg tudnád mondani?
933

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 839 840 841 842 843 [844] 845 846 847 848 849 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.228 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.