www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 11:12:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 760 761 762 763 764 [765] 766 767 768 769 770 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14903337 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50051 Dátum: 2010 November 04, 18:39:57 »

800 micsoda?
meg 1350 micsoda?
Fényév Grin

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50050 Dátum: 2010 November 04, 17:42:42 »

A tárcsaféknél pl. jobban lehet a fékerőt is adagolni. Volt négy dobfékes bogaram is, előfordult, hogy 15 méter féknyomot húztam a Fóti úton mind a négy kerékkel. Vészfékezésnél rögtön blokkoltak a kerekek. A mostani négy tárcsa egész más. Az átlag bogár dobfék 800 körül beáll a fékpadon. Az enyém 1350-ig adagolható. A Szepes sem akarta elhinni, míg nem látta. (igaz, az 1303 tengelyterhelés elosztása jobb, mint a szekérfutóműveseké)

800 micsoda?
meg 1350 micsoda?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #50049 Dátum: 2010 November 04, 17:38:17 »

A tárcsaféknél pl. jobban lehet a fékerőt is adagolni. Volt négy dobfékes bogaram is, előfordult, hogy 15 méter féknyomot húztam a Fóti úton mind a négy kerékkel. Vészfékezésnél rögtön blokkoltak a kerekek. A mostani négy tárcsa egész más. Az átlag bogár dobfék 800 körül beáll a fékpadon. Az enyém 1350-ig adagolható. A Szepes sem akarta elhinni, míg nem látta. (igaz, az 1303 tengelyterhelés elosztása jobb, mint a szekérfutóműveseké)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #50048 Dátum: 2010 November 04, 17:24:11 »

ha elhanyagolod, akkor a tárcsával is az árokból pislogsz
pébán kívül egy értelmes válasz sem érkezett a kérdésre. megértem, ha valakinek elmegy a kedve az egésztől

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #50047 Dátum: 2010 November 04, 17:19:13 »

nem értem miért gond ez. megkérdezte mennyire gáz, el kell mondani. nekem 1.2-höz is tárcsafék van. inkább jobb legyen, mint szarabb. és inkább a fákkel kezdeném a "tuningot", mint a motorral, aztán majd pislogok az árokból...
ha elhanyagolod, akkor a tárcsával is az árokból pislogsz
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #50046 Dátum: 2010 November 04, 17:05:22 »

És mint tudjuk az 1300 -as bogárral kurvagyorsan jönnek a kanyarok. Smiley
nem értem miért gond ez. megkérdezte mennyire gáz, el kell mondani. nekem 1.2-höz is tárcsafék van. inkább jobb legyen, mint szarabb. és inkább a fákkel kezdeném a "tuningot", mint a motorral, aztán majd pislogok az árokból...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #50045 Dátum: 2010 November 04, 16:55:46 »


Akkor jobb, ha sorozatosan fékezel, sportosan vezetsz, vagy hegyről jössz lefelé. A dob mire visszahűl megérkezik a következő kanyar, a tárcsa gyorsabban hűl. Egyébként sima fékezéskor a jó dob és a (széria) tárcsa között alig érezhető a különbség, ha egyáltalán van.

Sajnos a bogár eleje túl könnyű, akármilyen féket teszel rá, blokkol hamar.

És mint tudjuk az 1300 -as bogárral kurvagyorsan jönnek a kanyarok. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BFK-066
Hozzászólások: 96


Tihamér 2009

« Hozzászólás #50044 Dátum: 2010 November 04, 16:16:29 »

én főleg a 4-est és a 41-est használom (most hétvégén is) és ezeken nem tapasztaltam hatalmas, élvezetes kanyarokat, sőt még eszeveszett lejtőket sem Grin Grin
Akkor ajánlom figyemedbe Debrecen-Hajdúböszörmény-Hajdúdorog-Kálmánháza-Nyíregyháza útvonalat!
Vagy Sámson felé mennyél Mátészalkáig, ezek elég jó kis kanyargós utak. Igaz itt sincsenek emelkedők meg lejtők ,de a kanyarok elég élvezetesek de nem 60-as tempónál hanem legalább 90-től bogárral! Wink

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #50043 Dátum: 2010 November 04, 15:51:21 »

Melyikre gondolsz? A 4-es útra?
Mert aki ezen jár nyíregyre az ne is várjon nagy kanyarokat! Wink
én főleg a 4-est és a 41-est használom (most hétvégén is) és ezeken nem tapasztaltam hatalmas, élvezetes kanyarokat, sőt még eszeveszett lejtőket sem Grin Grin
Nem elérhető BFK-066
Hozzászólások: 96


Tihamér 2009

« Hozzászólás #50042 Dátum: 2010 November 04, 15:46:32 »

Így gondolom én is, ezért is írtam.

Nyíregyháza és környéke világhírű a kanyargós útjairól! Grin


Melyikre gondolsz? A 4-es útra?
Mert aki ezen jár nyíregyre az ne is várjon nagy kanyarokat! Wink

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #50041 Dátum: 2010 November 04, 15:30:48 »

Vagy csirke indítótáp.

Vagy 2 doboz 30x30-as greslap (hogy szakmámnál maradjak...).... Roll Eyes Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #50040 Dátum: 2010 November 04, 15:08:17 »


Akkor jobb, ha sorozatosan fékezel, sportosan vezetsz, vagy hegyről jössz lefelé. A dob mire visszahűl megérkezik a következő kanyar, a tárcsa gyorsabban hűl. Egyébként sima fékezéskor a jó dob és a (széria) tárcsa között alig érezhető a különbség, ha egyáltalán van.
Sajnos a bogár eleje túl könnyű, akármilyen féket teszel rá, blokkol hamar.
Így gondolom én is, ezért is írtam.

Nyíregyháza és környéke világhírű a kanyargós útjairól! Grin

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #50039 Dátum: 2010 November 04, 15:03:29 »

2zsák műtrágya csodákra képes Evil
Vagy csirke indítótáp.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50038 Dátum: 2010 November 04, 15:02:49 »

2zsák műtrágya csodákra képes Evil
Friss marhatrágya jobb és illatosító se kell a kocsiba.
tapasztalt földmívesek beszélgetnek...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #50037 Dátum: 2010 November 04, 15:00:28 »

2zsák műtrágya csodákra képes Evil
Friss marhatrágya jobb és illatosító se kell a kocsiba.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #50036 Dátum: 2010 November 04, 14:55:27 »


Akkor jobb, ha sorozatosan fékezel, sportosan vezetsz, vagy hegyről jössz lefelé. A dob mire visszahűl megérkezik a következő kanyar, a tárcsa gyorsabban hűl. Egyébként sima fékezéskor a jó dob és a (széria) tárcsa között alig érezhető a különbség, ha egyáltalán van.

Sajnos a bogár eleje túl könnyű, akármilyen féket teszel rá, blokkol hamar.
2zsák műtrágya csodákra képes Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50035 Dátum: 2010 November 04, 14:50:11 »

oszt mitől lenne jobb? ja ha szar dobféked van/volt, akkor igen, az biztos, hogy kevesebb gondozást igényel


Akkor jobb, ha sorozatosan fékezel, sportosan vezetsz, vagy hegyről jössz lefelé. A dob mire visszahűl megérkezik a következő kanyar, a tárcsa gyorsabban hűl. Egyébként sima fékezéskor a jó dob és a (széria) tárcsa között alig érezhető a különbség, ha egyáltalán van.

Sajnos a bogár eleje túl könnyű, akármilyen féket teszel rá, blokkol hamar.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50034 Dátum: 2010 November 04, 12:36:28 »

az új fékdobod nincs már meg?
 Wink

2005-ben cseréltem.
szerinted?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #50033 Dátum: 2010 November 04, 12:08:03 »

vízben tuti jobb a fékhatás, mert nem ázik be, hanem ledobálja magáról a vizet (centrifugális erő ugye).
nekem(!) tuti új dobfékkel sem volt olyan fasza, mint tárcsával. ennyi.
az új fékdobod nincs már meg?
 Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #50032 Dátum: 2010 November 04, 11:52:34 »

Jó a fékem, de azt hittem jobb a fékhatás a tárcsánál. Ahogy pbá is írta.
mert úgy is van

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50031 Dátum: 2010 November 04, 11:52:00 »

Jó a fékem, de azt hittem jobb a fékhatás a tárcsánál. Ahogy pbá is írta.
vízben tuti jobb a fékhatás, mert nem ázik be, hanem ledobálja magáról a vizet (centrifugális erő ugye).
nekem(!) tuti új dobfékkel sem volt olyan fasza, mint tárcsával. ennyi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #50030 Dátum: 2010 November 04, 11:51:29 »

nem minden esetben.
mind a kettővel megszoptam.
a 67-es tárcsafék nem volt kompatibilis a 73-as dobfék ezen cuccaival.
akkor nekem szerencsém volt, jól válogattam össze az alkatrészeket ,csak egy dologgal nem számoltam hogy szélesebb lett 2-2 centivel ami megnehezítette az alukerék választását  Smiley

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #50029 Dátum: 2010 November 04, 11:49:28 »

oszt mitől lenne jobb? ja ha szar dobféked van/volt, akkor igen, az biztos, hogy kevesebb gondozást igényel
Jó a fékem, de azt hittem jobb a fékhatás a tárcsánál. Ahogy pbá is írta.

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #50028 Dátum: 2010 November 04, 11:48:19 »

50-60 papír körül szoktak menni.

a fékhatás érezhetően jobb.
na meg nem kell baszakodni a beállításával.
oszt mitől lenne jobb? ja ha szar dobféked van/volt, akkor igen, az biztos, hogy kevesebb gondozást igényel
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #50027 Dátum: 2010 November 04, 11:48:03 »

az árat nem is kérdezted Tongue Grin
Az most jött volna, meg hogy mennyivel jobb, mint a dob... Roll Eyes

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #50026 Dátum: 2010 November 04, 11:45:42 »

Annyira azért nem kell, csak próbálok tájékozódni, ha szembejön egy tárcsafék mennyiért ne hagyjam ki. Roll Eyes
az árat nem is kérdezted Tongue Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50025 Dátum: 2010 November 04, 11:45:39 »

gömbcsukló ugyanaz, a csapágy is hajól emlékezem

nem minden esetben.
mind a kettővel megszoptam.
a 67-es tárcsafék nem volt kompatibilis a 73-as dobfék ezen cuccaival.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50024 Dátum: 2010 November 04, 11:45:00 »

Annyira azért nem kell, csak próbálok tájékozódni, ha szembejön egy tárcsafék mennyiért ne hagyjam ki. Roll Eyes

50-60 papír körül szoktak menni.

a fékhatás érezhetően jobb.
na meg nem kell baszakodni a beállításával.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #50023 Dátum: 2010 November 04, 11:44:18 »

meg 2 gömbcsuklót a kormányösszekötőhöz, mert lehet, hogy más méret.
meg 2 pár fékbetét sem árt.

ehun vannak képek.
hátulról előrefelé van az időrendi sorrend.
http://kep.tar.hu/pityubacsi/50134932#2
ja tényleg fékbetét nem árt Grin , gömbcsukló ugyanaz, a csapágy is hajól emlékezem

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #50022 Dátum: 2010 November 04, 11:37:44 »

minek az neked? tuningolod a vasat?
Annyira azért nem kell, csak próbálok tájékozódni, ha szembejön egy tárcsafék mennyiért ne hagyjam ki. Roll Eyes

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50021 Dátum: 2010 November 04, 11:35:21 »

meg 2 gömbcsuklót a kormányösszekötőhöz, mert lehet, hogy más méret.
meg 2 pár fékbetét sem árt.

ehun vannak képek.
hátulról előrefelé van az időrendi sorrend.
http://kep.tar.hu/pityubacsi/50134932#2

most, hogy nézem a képeket, a tengely mérete is eltérhet, lehet, hogy a belső kerékcsapágy is csere.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #50020 Dátum: 2010 November 04, 11:34:53 »

Sima 1300-at hogy lehet elöl tárcsafékessé tenni?
minek az neked? tuningolod a vasat?
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #50019 Dátum: 2010 November 04, 11:33:57 »

Szerezned kell 2 féktárcsát ,2 féknyerget, 2 porvédő lemezt, meg 2 tárcsafékes tengelycsonkot, naggyából ennyi és átszereled.

porvédő nem annyira lényeges ha nincs.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50018 Dátum: 2010 November 04, 11:30:40 »

Szerezned kell 2 féktárcsát ,2 féknyerget, 2 porvédő lemezt, meg 2 tárcsafékes tengelycsonkot, naggyából ennyi és átszereled.
meg 2 gömbcsuklót a kormányösszekötőhöz, mert lehet, hogy más méret.
meg 2 pár fékbetét sem árt.

ehun vannak képek.
hátulról előrefelé van az időrendi sorrend.
http://kep.tar.hu/pityubacsi/50134932#2



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #50017 Dátum: 2010 November 04, 11:18:36 »

Sima 1300-at hogy lehet elöl tárcsafékessé tenni?
Szerezned kell 2 féktárcsát ,2 féknyerget, 2 porvédő lemezt, meg 2 tárcsafékes tengelycsonkot, naggyából ennyi és átszereled.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #50016 Dátum: 2010 November 04, 11:02:40 »

Sima 1300-at hogy lehet elöl tárcsafékessé tenni?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #50015 Dátum: 2010 November 03, 22:20:25 »

jaja be van pattintva
akkor nekem hiányoznak a fülei.. kössz
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #50014 Dátum: 2010 November 03, 22:19:53 »

a biztosítéktáblát mi tartja a helyén? nálam csak a gravitáció, de így elég nehéz benne biztosítékot cserélni, mert betolódik a csomagtartó felé.. annak valahogy be kéne pattannia?
jaja be van pattintva

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #50013 Dátum: 2010 November 03, 21:37:01 »


köszönöm a linkeket holnap felkeresem őket.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #50012 Dátum: 2010 November 03, 21:27:23 »


Oldalak: 1 ... 760 761 762 763 764 [765] 766 767 768 769 770 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.