www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 18:12:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 759 760 761 762 763 [764] 765 766 767 768 769 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13150740 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50075 Dátum: 2010 November 05, 17:51:11 »

Köszönöm az ablaktörlős tanácsokat, jó lett. :-)
Fent a kék kárpit is, a fűtés is alakul. Most a változatosság kedvéért a fékpedál nem tér vissza a helyére, mintha a rugó elgyengült/eltört volna. Majd ha erőt érzek magamban, kiszedem.
apedálsort Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #50074 Dátum: 2010 November 05, 17:50:11 »

Gyújtáskapcsoló?
nem csúszott le a kábel az önindítóról? Huh lehet, h alul lekapta valami..
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 05, 17:52:20 írta zoejazz »

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #50073 Dátum: 2010 November 05, 17:25:27 »

Köszönöm az ablaktörlős tanácsokat, jó lett. :-)
Fent a kék kárpit is, a fűtés is alakul. Most a változatosság kedvéért a fékpedál nem tér vissza a helyére, mintha a rugó elgyengült/eltört volna. Majd ha erőt érzek magamban, kiszedem.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50072 Dátum: 2010 November 05, 17:22:07 »

Nem, semmi. Nem kattog, nem forgat. Töltés és olaj lámpa ég.
Gyújtáskapcsoló?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50071 Dátum: 2010 November 05, 16:55:05 »

mióta nagyobb hidegek vanak azóta ha inditom a bogarat az olajnyomásjelző lámpa nem ég gyújtáskor, esetleg mikor beindul a motor akkor felvillan, de az is ritka
olajcsere is volt közben, nem változott a helyzet

15 fok fok felett nem volt baja

kell vele foglalkozni?
Gombaaa...

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #50070 Dátum: 2010 November 05, 15:33:38 »

Nem, semmi. Nem kattog, nem forgat. Töltés és olaj lámpa ég.
6v? Lámpák picit nem halványulnak induláskor (generátor olajnyomás visszajelző)?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #50069 Dátum: 2010 November 05, 15:10:55 »

Jezusom ...

2 métert tol rajta és önindító NÉLKÜL beindul.
tudod, kuplung ki, kettes, kuplungról leugrik.
Jóvanna!
Nézd el nekem!Öregszem! Szisszzz.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50068 Dátum: 2010 November 05, 14:25:31 »

A 2 méter után önindíval beindul?

Jezusom ...

2 métert tol rajta és önindító NÉLKÜL beindul.
tudod, kuplung ki, kettes, kuplungról leugrik.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #50067 Dátum: 2010 November 05, 14:01:13 »

Elfordítom a kulcsot, nem történik semmi. 2 métert tolok rajta, azonnal beindul. Mi baj lehet?
A 2 méter után önindíval beindul?
Ha csak tolással, akkor leesett a sarus vezeték. Nekem is szokott, de már oda-kötszíjaztam a másikhoz, így nem tud lecsúszni.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50066 Dátum: 2010 November 05, 13:50:24 »

nekem nem egyértelmű..
 ha toltál rajta, az önindító kezd el forogni és az indítja be?

betolja az autót (önindító nélkül), akkor faszán beindul.
tehát nem gyújtás/benzin



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #50065 Dátum: 2010 November 05, 13:45:27 »

Elfordítom a kulcsot, nem történik semmi. 2 métert tolok rajta, azonnal beindul. Mi baj lehet?
hátsó ülés alatti csatit nézd meg
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #50064 Dátum: 2010 November 05, 13:40:09 »

Elfordítom a kulcsot, nem történik semmi. 2 métert tolok rajta, azonnal beindul. Mi baj lehet?
nekem nem egyértelmű..
 ha toltál rajta, az önindító kezd el forogni és az indítja be?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50063 Dátum: 2010 November 05, 13:37:34 »

Nem, semmi. Nem kattog, nem forgat. Töltés és olaj lámpa ég.
elég sokminden lehet.
gyújtáskapcsoló, madzagok hátrafelé, relé (magyarul bendix).
ki kellene lámpázni (igényesebbek multiméterrel)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #50062 Dátum: 2010 November 05, 13:31:04 »

Öninditó kattog?

Nem, semmi. Nem kattog, nem forgat. Töltés és olaj lámpa ég.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50061 Dátum: 2010 November 05, 13:28:49 »

Elfordítom a kulcsot, nem történik semmi. 2 métert tolok rajta, azonnal beindul. Mi baj lehet?
Öninditó kattog?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #50060 Dátum: 2010 November 05, 13:27:27 »

Elfordítom a kulcsot, nem történik semmi. 2 métert tolok rajta, azonnal beindul. Mi baj lehet?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #50059 Dátum: 2010 November 05, 13:19:18 »


kell vele foglalkozni?
hát kéne, mert ha egyszer elmegy az olajnyomás, ki tudja fog-e jelezni..
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #50058 Dátum: 2010 November 05, 13:16:42 »

mióta nagyobb hidegek vanak azóta ha inditom a bogarat az olajnyomásjelző lámpa nem ég gyújtáskor, esetleg mikor beindul a motor akkor felvillan, de az is ritka
olajcsere is volt közben, nem változott a helyzet

15 fok fok felett nem volt baja

kell vele foglalkozni?
valami nem kerek.
mert ha ráadod a gyújtást akkor kell világítania, és mikkor beindul elaludnia a lámpának.
 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50057 Dátum: 2010 November 05, 13:12:25 »

mióta nagyobb hidegek vanak azóta ha inditom a bogarat az olajnyomásjelző lámpa nem ég gyújtáskor, esetleg mikor beindul a motor akkor felvillan, de az is ritka
olajcsere is volt közben, nem változott a helyzet

15 fok fok felett nem volt baja

kell vele foglalkozni?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50056 Dátum: 2010 November 05, 09:26:19 »

N
köcc



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #50055 Dátum: 2010 November 04, 19:29:18 »

N

800 micsoda?
meg 1350 micsoda?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #50054 Dátum: 2010 November 04, 19:02:00 »

... és utána elmentem a Mecsekbe (akkoriban Dél-Baranyában dolgoztam) örömködni, majd elélveztem, akkora volt a különbség.
egyszer az egyik céges fiestát zavartam meg az Orfű-Pécs viszonylatban, a Pécs táblánál megálltam, mert furcsa szagot éreztem, hát nem az első fékek füstöltek Roll Eyes
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50053 Dátum: 2010 November 04, 18:54:48 »

Ezt cáfolom, mester! Különösen, ha kicsit szélesebb a kereked, akár csak 195-ös, érezhető a különbség. A dobnak kinyomod a szemét, keveset lassít , aztán már blokkol is. A széria tárcsa ezerszer jobban adagolható, hatásosabb. Először 89-ben az akkori 1302-esemen cseréltem a féket (gyári) tárcsára, és utána elmentem a Mecsekbe (akkoriban Dél-Baranyában dolgoztam) örömködni, majd elélveztem, akkora volt a különbség.
Mecsek már csak ilyen.
http://www.youtube.com/watch?v=6zhEz5Wx04Y&feature=player_embedded

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50052 Dátum: 2010 November 04, 18:48:11 »


Akkor jobb, ha sorozatosan fékezel, sportosan vezetsz, vagy hegyről jössz lefelé. A dob mire visszahűl megérkezik a következő kanyar, a tárcsa gyorsabban hűl. Egyébként sima fékezéskor a jó dob és a (széria) tárcsa között alig érezhető a különbség, ha egyáltalán van.

Sajnos a bogár eleje túl könnyű, akármilyen féket teszel rá, blokkol hamar.
Ezt cáfolom, mester! Különösen, ha kicsit szélesebb a kereked, akár csak 195-ös, érezhető a különbség. A dobnak kinyomod a szemét, keveset lassít , aztán már blokkol is. A széria tárcsa ezerszer jobban adagolható, hatásosabb. Először 89-ben az akkori 1302-esemen cseréltem a féket (gyári) tárcsára, és utána elmentem a Mecsekbe (akkoriban Dél-Baranyában dolgoztam) örömködni, majd elélveztem, akkora volt a különbség.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50051 Dátum: 2010 November 04, 18:39:57 »

800 micsoda?
meg 1350 micsoda?
Fényév Grin

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50050 Dátum: 2010 November 04, 17:42:42 »

A tárcsaféknél pl. jobban lehet a fékerőt is adagolni. Volt négy dobfékes bogaram is, előfordult, hogy 15 méter féknyomot húztam a Fóti úton mind a négy kerékkel. Vészfékezésnél rögtön blokkoltak a kerekek. A mostani négy tárcsa egész más. Az átlag bogár dobfék 800 körül beáll a fékpadon. Az enyém 1350-ig adagolható. A Szepes sem akarta elhinni, míg nem látta. (igaz, az 1303 tengelyterhelés elosztása jobb, mint a szekérfutóműveseké)

800 micsoda?
meg 1350 micsoda?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #50049 Dátum: 2010 November 04, 17:38:17 »

A tárcsaféknél pl. jobban lehet a fékerőt is adagolni. Volt négy dobfékes bogaram is, előfordult, hogy 15 méter féknyomot húztam a Fóti úton mind a négy kerékkel. Vészfékezésnél rögtön blokkoltak a kerekek. A mostani négy tárcsa egész más. Az átlag bogár dobfék 800 körül beáll a fékpadon. Az enyém 1350-ig adagolható. A Szepes sem akarta elhinni, míg nem látta. (igaz, az 1303 tengelyterhelés elosztása jobb, mint a szekérfutóműveseké)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #50048 Dátum: 2010 November 04, 17:24:11 »

ha elhanyagolod, akkor a tárcsával is az árokból pislogsz
pébán kívül egy értelmes válasz sem érkezett a kérdésre. megértem, ha valakinek elmegy a kedve az egésztől

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #50047 Dátum: 2010 November 04, 17:19:13 »

nem értem miért gond ez. megkérdezte mennyire gáz, el kell mondani. nekem 1.2-höz is tárcsafék van. inkább jobb legyen, mint szarabb. és inkább a fákkel kezdeném a "tuningot", mint a motorral, aztán majd pislogok az árokból...
ha elhanyagolod, akkor a tárcsával is az árokból pislogsz
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #50046 Dátum: 2010 November 04, 17:05:22 »

És mint tudjuk az 1300 -as bogárral kurvagyorsan jönnek a kanyarok. Smiley
nem értem miért gond ez. megkérdezte mennyire gáz, el kell mondani. nekem 1.2-höz is tárcsafék van. inkább jobb legyen, mint szarabb. és inkább a fákkel kezdeném a "tuningot", mint a motorral, aztán majd pislogok az árokból...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #50045 Dátum: 2010 November 04, 16:55:46 »


Akkor jobb, ha sorozatosan fékezel, sportosan vezetsz, vagy hegyről jössz lefelé. A dob mire visszahűl megérkezik a következő kanyar, a tárcsa gyorsabban hűl. Egyébként sima fékezéskor a jó dob és a (széria) tárcsa között alig érezhető a különbség, ha egyáltalán van.

Sajnos a bogár eleje túl könnyű, akármilyen féket teszel rá, blokkol hamar.

És mint tudjuk az 1300 -as bogárral kurvagyorsan jönnek a kanyarok. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BFK-066
Hozzászólások: 96


Tihamér 2009

« Hozzászólás #50044 Dátum: 2010 November 04, 16:16:29 »

én főleg a 4-est és a 41-est használom (most hétvégén is) és ezeken nem tapasztaltam hatalmas, élvezetes kanyarokat, sőt még eszeveszett lejtőket sem Grin Grin
Akkor ajánlom figyemedbe Debrecen-Hajdúböszörmény-Hajdúdorog-Kálmánháza-Nyíregyháza útvonalat!
Vagy Sámson felé mennyél Mátészalkáig, ezek elég jó kis kanyargós utak. Igaz itt sincsenek emelkedők meg lejtők ,de a kanyarok elég élvezetesek de nem 60-as tempónál hanem legalább 90-től bogárral! Wink

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #50043 Dátum: 2010 November 04, 15:51:21 »

Melyikre gondolsz? A 4-es útra?
Mert aki ezen jár nyíregyre az ne is várjon nagy kanyarokat! Wink
én főleg a 4-est és a 41-est használom (most hétvégén is) és ezeken nem tapasztaltam hatalmas, élvezetes kanyarokat, sőt még eszeveszett lejtőket sem Grin Grin
Nem elérhető BFK-066
Hozzászólások: 96


Tihamér 2009

« Hozzászólás #50042 Dátum: 2010 November 04, 15:46:32 »

Így gondolom én is, ezért is írtam.

Nyíregyháza és környéke világhírű a kanyargós útjairól! Grin


Melyikre gondolsz? A 4-es útra?
Mert aki ezen jár nyíregyre az ne is várjon nagy kanyarokat! Wink

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #50041 Dátum: 2010 November 04, 15:30:48 »

Vagy csirke indítótáp.

Vagy 2 doboz 30x30-as greslap (hogy szakmámnál maradjak...).... Roll Eyes Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #50040 Dátum: 2010 November 04, 15:08:17 »


Akkor jobb, ha sorozatosan fékezel, sportosan vezetsz, vagy hegyről jössz lefelé. A dob mire visszahűl megérkezik a következő kanyar, a tárcsa gyorsabban hűl. Egyébként sima fékezéskor a jó dob és a (széria) tárcsa között alig érezhető a különbség, ha egyáltalán van.
Sajnos a bogár eleje túl könnyű, akármilyen féket teszel rá, blokkol hamar.
Így gondolom én is, ezért is írtam.

Nyíregyháza és környéke világhírű a kanyargós útjairól! Grin

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #50039 Dátum: 2010 November 04, 15:03:29 »

2zsák műtrágya csodákra képes Evil
Vagy csirke indítótáp.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50038 Dátum: 2010 November 04, 15:02:49 »

2zsák műtrágya csodákra képes Evil
Friss marhatrágya jobb és illatosító se kell a kocsiba.
tapasztalt földmívesek beszélgetnek...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #50037 Dátum: 2010 November 04, 15:00:28 »

2zsák műtrágya csodákra képes Evil
Friss marhatrágya jobb és illatosító se kell a kocsiba.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #50036 Dátum: 2010 November 04, 14:55:27 »


Akkor jobb, ha sorozatosan fékezel, sportosan vezetsz, vagy hegyről jössz lefelé. A dob mire visszahűl megérkezik a következő kanyar, a tárcsa gyorsabban hűl. Egyébként sima fékezéskor a jó dob és a (széria) tárcsa között alig érezhető a különbség, ha egyáltalán van.

Sajnos a bogár eleje túl könnyű, akármilyen féket teszel rá, blokkol hamar.
2zsák műtrágya csodákra képes Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 759 760 761 762 763 [764] 765 766 767 768 769 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.