www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 11:50:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 759 760 761 762 763 [764] 765 766 767 768 769 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14904101 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #50091 Dátum: 2010 November 07, 19:24:05 »

Emlékeztek a megragadó fékekre? Amikor fékezés után beszorult a fék, és csak nehezen állt vissza? A rugalmas fékcső fala leválva szelepként  működött, és nem engedte el a nyomást. Szerintem ugyanez fordítva: Most a nyomás emelkedésekor zár szelepként a szar fékcső. Mindenesetre én is a fékcsőre szavazok, mielőtt Pityubát olvastam volna, nekem is ez ugrott be egyből.
Hú ilyennel már én is szívtam, fékerő ingadozástól kezdve mindent okozott.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50090 Dátum: 2010 November 07, 19:02:26 »

Nem akar valaki tanítani?

fékcső?
nem tudom miért, de ezt még nem cserélted.
tárcsa vagy dob?

Emlékeztek a megragadó fékekre? Amikor fékezés után beszorult a fék, és csak nehezen állt vissza? A rugalmas fékcső fala leválva szelepként  működött, és nem engedte el a nyomást. Szerintem ugyanez fordítva: Most a nyomás emelkedésekor zár szelepként a szar fékcső. Mindenesetre én is a fékcsőre szavazok, mielőtt Pityubát olvastam volna, nekem is ez ugrott be egyből.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #50089 Dátum: 2010 November 07, 17:36:25 »

Dugattyú nem szorul?
Első körben megcserélném a két dobot.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50088 Dátum: 2010 November 07, 16:53:06 »

Nem akar valaki tanítani?
Én, a fékguru, aki műszakira nulla eltéréses féket alkottam, tanácstalanul állok a bal első kerék mellett, ami emlékezetesen megszorult még Tökölön, de azóta is jól szerepelt a megfelelő javítás után.
Az első fékek kaptak egy garnitúra fékbetétet azóta jól működött minden egészen pár héttel ezelőttig, amikor is a munkahenger megszorult, egy darabig játszottam vele, aztán kivágtam a francba, tettem be újat. A jelenség, ugye az volt, hogy a jobb kerék megelőzte a balt, bekapott, mire a bal fékezett volna. Azóta sem vagyok képes normálisra beállítani, a pedál beljebb keményedik, félrehúz, ma szétszedtem mindkét oldalt, semmi különbség, de amíg a jobb oldal olyan, hogy gyárban nem csinálnak ilyet, a ballal fél napig játszottam, állítás, fékezés, nagykalapács, újra állítás, fékezés, nagykalapács, de a végén már fenyegetőleg, hogy a jó anyáddal szórakozz, mégsem jó. Vagy reszel, vagy nem fog a másikkal együtt. Mi a fenét csináljak?
Dugattyú nem szorul?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50087 Dátum: 2010 November 07, 12:36:36 »

Nem akar valaki tanítani?
Én, a fékguru, aki műszakira nulla eltéréses féket alkottam, tanácstalanul állok a bal első kerék mellett, ami emlékezetesen megszorult még Tökölön, de azóta is jól szerepelt a megfelelő javítás után.
Az első fékek kaptak egy garnitúra fékbetétet azóta jól működött minden egészen pár héttel ezelőttig, amikor is a munkahenger megszorult, egy darabig játszottam vele, aztán kivágtam a francba, tettem be újat. A jelenség, ugye az volt, hogy a jobb kerék megelőzte a balt, bekapott, mire a bal fékezett volna. Azóta sem vagyok képes normálisra beállítani, a pedál beljebb keményedik, félrehúz, ma szétszedtem mindkét oldalt, semmi különbség, de amíg a jobb oldal olyan, hogy gyárban nem csinálnak ilyet, a ballal fél napig játszottam, állítás, fékezés, nagykalapács, újra állítás, fékezés, nagykalapács, de a végén már fenyegetőleg, hogy a jó anyáddal szórakozz, mégsem jó. Vagy reszel, vagy nem fog a másikkal együtt. Mi a fenét csináljak?

fékcső?
nem tudom miért, de ezt még nem cserélted.
tárcsa vagy dob?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50086 Dátum: 2010 November 07, 11:35:11 »

Nem akar valaki tanítani?
Én, a fékguru, aki műszakira nulla eltéréses féket alkottam, tanácstalanul állok a bal első kerék mellett, ami emlékezetesen megszorult még Tökölön, de azóta is jól szerepelt a megfelelő javítás után.
Az első fékek kaptak egy garnitúra fékbetétet azóta jól működött minden egészen pár héttel ezelőttig, amikor is a munkahenger megszorult, egy darabig játszottam vele, aztán kivágtam a francba, tettem be újat. A jelenség, ugye az volt, hogy a jobb kerék megelőzte a balt, bekapott, mire a bal fékezett volna. Azóta sem vagyok képes normálisra beállítani, a pedál beljebb keményedik, félrehúz, ma szétszedtem mindkét oldalt, semmi különbség, de amíg a jobb oldal olyan, hogy gyárban nem csinálnak ilyet, a ballal fél napig játszottam, állítás, fékezés, nagykalapács, újra állítás, fékezés, nagykalapács, de a végén már fenyegetőleg, hogy a jó anyáddal szórakozz, mégsem jó. Vagy reszel, vagy nem fog a másikkal együtt. Mi a fenét csináljak?

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50085 Dátum: 2010 November 07, 11:25:23 »

Má miért ne kérdezte volna komolyan, szégyelni kellene, hogy nem tudja?
Azért is van a fórum, hogy tanuljunk.
De Micka régi motoros, nem hittem volna...

Bácsi Győző
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #50084 Dátum: 2010 November 07, 00:29:40 »

Ezt nem kérdezted komolyan, ugye? Shocked
Má miért ne kérdezte volna komolyan, szégyelni kellene, hogy nem tudja?
Azért is van a fórum, hogy tanuljunk.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50083 Dátum: 2010 November 06, 19:17:32 »

meszkalinnn...

de most komolyan ki kell cserélni teljesen? hol van az egyátalán, valahol  a motor mélyén Undecided fogadjunk
Ezt nem kérdezted komolyan, ugye? Shocked

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #50082 Dátum: 2010 November 06, 17:11:58 »

mondá a sámán, akiben mindenki bízik és a neve Nefoss sámán.
Grin Grin
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50081 Dátum: 2010 November 06, 17:07:22 »

meszkalinnn...

de most komolyan ki kell cserélni teljesen? hol van az egyátalán, valahol  a motor mélyén Undecided fogadjunk
" - Blokk bal oldalán az AC mellett...." - mondá a sámán, akiben mindenki bízik és a neve Nefoss sámán.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50080 Dátum: 2010 November 06, 17:03:55 »

Gombaaa...
meszkalinnn...

de most komolyan ki kell cserélni teljesen? hol van az egyátalán, valahol  a motor mélyén Undecided fogadjunk
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50079 Dátum: 2010 November 05, 20:27:22 »

Elfordítom a kulcsot, nem történik semmi. 2 métert tolok rajta, azonnal beindul. Mi baj lehet?
fordítsd tovább a kulcsot Roll Eyes

1303LS
« Hozzászólás #50078 Dátum: 2010 November 05, 18:43:38 »

Most a változatosság kedvéért a fékpedál nem tér vissza a helyére, mintha a rugó elgyengült/eltört volna. Majd ha erőt érzek magamban, kiszedem.
Azért előbb néz alá, nem-e a szőnyeg vagy valami kavics került a pedálsor alá.
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #50077 Dátum: 2010 November 05, 17:53:03 »

irta h tekeri
én csak azt látom, h nem kattog, nem forgat..

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50076 Dátum: 2010 November 05, 17:51:29 »

nem csúszott le a kábel az önindítóról? Huh
irta h tekeri

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50075 Dátum: 2010 November 05, 17:51:11 »

Köszönöm az ablaktörlős tanácsokat, jó lett. :-)
Fent a kék kárpit is, a fűtés is alakul. Most a változatosság kedvéért a fékpedál nem tér vissza a helyére, mintha a rugó elgyengült/eltört volna. Majd ha erőt érzek magamban, kiszedem.
apedálsort Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #50074 Dátum: 2010 November 05, 17:50:11 »

Gyújtáskapcsoló?
nem csúszott le a kábel az önindítóról? Huh lehet, h alul lekapta valami..
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 05, 17:52:20 írta zoejazz »

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #50073 Dátum: 2010 November 05, 17:25:27 »

Köszönöm az ablaktörlős tanácsokat, jó lett. :-)
Fent a kék kárpit is, a fűtés is alakul. Most a változatosság kedvéért a fékpedál nem tér vissza a helyére, mintha a rugó elgyengült/eltört volna. Majd ha erőt érzek magamban, kiszedem.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50072 Dátum: 2010 November 05, 17:22:07 »

Nem, semmi. Nem kattog, nem forgat. Töltés és olaj lámpa ég.
Gyújtáskapcsoló?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50071 Dátum: 2010 November 05, 16:55:05 »

mióta nagyobb hidegek vanak azóta ha inditom a bogarat az olajnyomásjelző lámpa nem ég gyújtáskor, esetleg mikor beindul a motor akkor felvillan, de az is ritka
olajcsere is volt közben, nem változott a helyzet

15 fok fok felett nem volt baja

kell vele foglalkozni?
Gombaaa...

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #50070 Dátum: 2010 November 05, 15:33:38 »

Nem, semmi. Nem kattog, nem forgat. Töltés és olaj lámpa ég.
6v? Lámpák picit nem halványulnak induláskor (generátor olajnyomás visszajelző)?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #50069 Dátum: 2010 November 05, 15:10:55 »

Jezusom ...

2 métert tol rajta és önindító NÉLKÜL beindul.
tudod, kuplung ki, kettes, kuplungról leugrik.
Jóvanna!
Nézd el nekem!Öregszem! Szisszzz.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50068 Dátum: 2010 November 05, 14:25:31 »

A 2 méter után önindíval beindul?

Jezusom ...

2 métert tol rajta és önindító NÉLKÜL beindul.
tudod, kuplung ki, kettes, kuplungról leugrik.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #50067 Dátum: 2010 November 05, 14:01:13 »

Elfordítom a kulcsot, nem történik semmi. 2 métert tolok rajta, azonnal beindul. Mi baj lehet?
A 2 méter után önindíval beindul?
Ha csak tolással, akkor leesett a sarus vezeték. Nekem is szokott, de már oda-kötszíjaztam a másikhoz, így nem tud lecsúszni.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50066 Dátum: 2010 November 05, 13:50:24 »

nekem nem egyértelmű..
 ha toltál rajta, az önindító kezd el forogni és az indítja be?

betolja az autót (önindító nélkül), akkor faszán beindul.
tehát nem gyújtás/benzin



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #50065 Dátum: 2010 November 05, 13:45:27 »

Elfordítom a kulcsot, nem történik semmi. 2 métert tolok rajta, azonnal beindul. Mi baj lehet?
hátsó ülés alatti csatit nézd meg
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #50064 Dátum: 2010 November 05, 13:40:09 »

Elfordítom a kulcsot, nem történik semmi. 2 métert tolok rajta, azonnal beindul. Mi baj lehet?
nekem nem egyértelmű..
 ha toltál rajta, az önindító kezd el forogni és az indítja be?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50063 Dátum: 2010 November 05, 13:37:34 »

Nem, semmi. Nem kattog, nem forgat. Töltés és olaj lámpa ég.
elég sokminden lehet.
gyújtáskapcsoló, madzagok hátrafelé, relé (magyarul bendix).
ki kellene lámpázni (igényesebbek multiméterrel)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #50062 Dátum: 2010 November 05, 13:31:04 »

Öninditó kattog?

Nem, semmi. Nem kattog, nem forgat. Töltés és olaj lámpa ég.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50061 Dátum: 2010 November 05, 13:28:49 »

Elfordítom a kulcsot, nem történik semmi. 2 métert tolok rajta, azonnal beindul. Mi baj lehet?
Öninditó kattog?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #50060 Dátum: 2010 November 05, 13:27:27 »

Elfordítom a kulcsot, nem történik semmi. 2 métert tolok rajta, azonnal beindul. Mi baj lehet?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #50059 Dátum: 2010 November 05, 13:19:18 »


kell vele foglalkozni?
hát kéne, mert ha egyszer elmegy az olajnyomás, ki tudja fog-e jelezni..
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #50058 Dátum: 2010 November 05, 13:16:42 »

mióta nagyobb hidegek vanak azóta ha inditom a bogarat az olajnyomásjelző lámpa nem ég gyújtáskor, esetleg mikor beindul a motor akkor felvillan, de az is ritka
olajcsere is volt közben, nem változott a helyzet

15 fok fok felett nem volt baja

kell vele foglalkozni?
valami nem kerek.
mert ha ráadod a gyújtást akkor kell világítania, és mikkor beindul elaludnia a lámpának.
 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50057 Dátum: 2010 November 05, 13:12:25 »

mióta nagyobb hidegek vanak azóta ha inditom a bogarat az olajnyomásjelző lámpa nem ég gyújtáskor, esetleg mikor beindul a motor akkor felvillan, de az is ritka
olajcsere is volt közben, nem változott a helyzet

15 fok fok felett nem volt baja

kell vele foglalkozni?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50056 Dátum: 2010 November 05, 09:26:19 »

N
köcc



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #50055 Dátum: 2010 November 04, 19:29:18 »

N

800 micsoda?
meg 1350 micsoda?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #50054 Dátum: 2010 November 04, 19:02:00 »

... és utána elmentem a Mecsekbe (akkoriban Dél-Baranyában dolgoztam) örömködni, majd elélveztem, akkora volt a különbség.
egyszer az egyik céges fiestát zavartam meg az Orfű-Pécs viszonylatban, a Pécs táblánál megálltam, mert furcsa szagot éreztem, hát nem az első fékek füstöltek Roll Eyes
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50053 Dátum: 2010 November 04, 18:54:48 »

Ezt cáfolom, mester! Különösen, ha kicsit szélesebb a kereked, akár csak 195-ös, érezhető a különbség. A dobnak kinyomod a szemét, keveset lassít , aztán már blokkol is. A széria tárcsa ezerszer jobban adagolható, hatásosabb. Először 89-ben az akkori 1302-esemen cseréltem a féket (gyári) tárcsára, és utána elmentem a Mecsekbe (akkoriban Dél-Baranyában dolgoztam) örömködni, majd elélveztem, akkora volt a különbség.
Mecsek már csak ilyen.
http://www.youtube.com/watch?v=6zhEz5Wx04Y&feature=player_embedded

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50052 Dátum: 2010 November 04, 18:48:11 »


Akkor jobb, ha sorozatosan fékezel, sportosan vezetsz, vagy hegyről jössz lefelé. A dob mire visszahűl megérkezik a következő kanyar, a tárcsa gyorsabban hűl. Egyébként sima fékezéskor a jó dob és a (széria) tárcsa között alig érezhető a különbség, ha egyáltalán van.

Sajnos a bogár eleje túl könnyű, akármilyen féket teszel rá, blokkol hamar.
Ezt cáfolom, mester! Különösen, ha kicsit szélesebb a kereked, akár csak 195-ös, érezhető a különbség. A dobnak kinyomod a szemét, keveset lassít , aztán már blokkol is. A széria tárcsa ezerszer jobban adagolható, hatásosabb. Először 89-ben az akkori 1302-esemen cseréltem a féket (gyári) tárcsára, és utána elmentem a Mecsekbe (akkoriban Dél-Baranyában dolgoztam) örömködni, majd elélveztem, akkora volt a különbség.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Oldalak: 1 ... 759 760 761 762 763 [764] 765 766 767 768 769 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.221 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.