www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 20:58:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 743 744 745 746 747 [748] 749 750 751 752 753 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13138108 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #50714 Dátum: 2010 December 25, 18:54:14 »

jobb a hatásfoka, mint az olajosnak.
Ez így ahogy van konkrétan NEM IGAZ. Ha nekem nem hiszed akkor már egyszer Stunt is leírta "varázsszavakkal"  Evil. Ha működne normálisan a kereső visszakereshetnéd.
egyébként te a légszűrőt szoktad nézegetni, hogy ennyire érdekel a kinézete??? :-))
Igen szoktam.  Tongue Nem állnak a kábeleim vigyázzban a motortérben, sőt. Enni sem lehet a motorról, mert nem suvickolom hetente, de azt a ferdén állós, mindenféle vákuumos basszal (ami 10 autónál 9-ben vagy nincs bekötve, vagy szarul, vagy csak simán szar) megspékelt műanyag förmedvényt nem szeretném a motoromon. Ugyanígy nem lesz benne brazil stiftkiesős AC sem sose, akkor inkább -ha már kifogy a világegyetemből az eredeti gyári- felkötök egy marmonkannát a tetőre és csorgatom a benzint.  Evil Bogarasság betegség, ez van.  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 25, 19:11:10 írta 1303LS »
1303LS
« Hozzászólás #50713 Dátum: 2010 December 25, 18:46:11 »

Hali látom rájöttél.Nekem D-s motorom van,és olajszűrős.Ha arra gondolsz,amit leírtál,akkor tényleg  a kart termosztát mozgatja,onnan meg egy bovden megy fel a kutyaházon rögzítve a szűrő házra,ahol a bovden külső része rögzítve van,a belseje,meg egy rugóval végződik.A rugó kell rá,mert ha nem jó van beállítva,valami szakadna.Majd csinálok képet
Így van minden.
Kérek képet. 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50712 Dátum: 2010 December 25, 14:07:51 »

Soha nem lesz papírszűrő a motoromon, mert nem teszik, nagyon nem.
jobb a hatásfoka, mint az olajosnak.
egyébként te a légszűrőt szoktad nézegetni, hogy ennyire érdekel a kinézete??? :-))

A kapcsoló kint van.vagyis addig bele sem tenném,amíg nem áll vissza indító állapotból gyújtásra.Mert ugye egy rugó lökné vissza,de nekem nem,mert nem tom.De így ha nem figyel az ember,indítózáson maradna,mikor már jár a motor.Amúgy jó,minden más rajta.Csak ezért szedném szét,és elég nyomós ok Grin

Még nem képeltem,de talán ma fogok,és visszatérek vele.
szerintem a kapcsoló betét (amire a tyúkbelek mennek) nem áll vissza alaphelyzetbe.
a zárbetét húzza vissza (amibe a kulcs megy), abban van a rugó.
(ha jól emlékszem)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50711 Dátum: 2010 December 25, 13:26:44 »

Na, megvan a megoldás. Bowdenes.
Megvan a bowdentartó a kutyaházon is és a légszűrőn is. Eddig nem vettem észre.  Cool
Soha nem lesz papírszűrő a motoromon, mert nem teszik, nagyon nem.
Sajnos képet még nem találtam a bowdenről, hogy hogy néz ki alul és (főleg) felül, de az is meg lesz.
Ehhez hasonló mint ezen a fos képen az 54-es alkatrész környéke.

Hali látom rájöttél.Nekem D-s motorom van,és olajszűrős.Ha arra gondolsz,amit leírtál,akkor tényleg  a kart termosztát mozgatja,onnan meg egy bovden megy fel a kutyaházon rögzítve a szűrő házra,ahol a bovden külső része rögzítve van,a belseje,meg egy rugóval végződik.A rugó kell rá,mert ha nem jó van beállítva,valami szakadna.Majd csinálok képet

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50710 Dátum: 2010 December 25, 13:23:17 »

meddig jutottál? nem biztos hogy segít, de nekem az egész zárat kellett nemrég kivennem. a kormányzár oldása után úgy emlékszem csak simán ki kellett húzni (lehet hogy alulról van egy csavar, nem emlékszem), viszont az volt benne a nehéz, hogy a vezetékekkel együtt kell magad felé húzni, azok meg nálam nem lógtak úgy szabadon, hogy ezt megtehessem, előbb a csomagtartóból vissza kellett tolni a kábeleket (indexeké, gyújtás, refi, stb) és miután elég vezeték volt, ki tudtam húzni a zárat. hűűű.. most jut eszembe, talán a kormányt is le kellett venni, mert az sem hagyja kicsúszni. eddig nem bonyolult, a zár betétet azonban én nem szedtem szét, abban nem tudok tanácsot adni
A kapcsoló kint van.vagyis addig bele sem tenném,amíg nem áll vissza indító állapotból gyújtásra.Mert ugye egy rugó lökné vissza,de nekem nem,mert nem tom.De így ha nem figyel az ember,indítózáson maradna,mikor már jár a motor.Amúgy jó,minden más rajta.Csak ezért szedném szét,és elég nyomós ok Grin

Még nem képeltem,de talán ma fogok,és visszatérek vele.

1303LS
« Hozzászólás #50709 Dátum: 2010 December 25, 11:37:07 »

1303 mind papírlégszűrős gyárilag. Azon nincs súlyocska, vákumcsövek vannak, és saját termosztátja van a háznak.
Na, megvan a megoldás. Bowdenes.
Megvan a bowdentartó a kutyaházon is és a légszűrőn is. Eddig nem vettem észre.  Cool
Soha nem lesz papírszűrő a motoromon, mert nem teszik, nagyon nem.
Sajnos képet még nem találtam a bowdenről, hogy hogy néz ki alul és (főleg) felül, de az is meg lesz.
Ehhez hasonló mint ezen a fos képen az 54-es alkatrész környéke.


[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #50708 Dátum: 2010 December 25, 11:21:51 »

1303 mind papírlégszűrős gyárilag. Azon nincs súlyocska, vákumcsövek vannak, és saját termosztátja van a háznak.
Nem biztos, hogy így van. A kis "D"-s motorosok olajosszűrősök, abból is a kicsi fajta. Olyat már találtam ami hasonlít a typ2-esek légszűrőn lévő termosztátoséra, amin egy megtekert rugó mozgatja ugyanezt a kis kart. De nekem van a lamellákról egy kivezetés ami valami baszon keresztül kellene, hogy mozgassa az kis kart a légszűrőn. Nekem nincs helye a légszűrőházon annak a termosztátnak. Meg lesz ez csak idő kérdése.  Cheesy
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50707 Dátum: 2010 December 25, 11:10:43 »

Valakinek lenne képe, vagy rajza egy gyári eredeti meleglevegős csappantyúcska elemeiről, ami a légszűrőn állítgatja magát automatikusan.
Nem a kis súlyocskás, nem a kézzel kapcsolgatós, hanem ami a kutyaház aljából kiálló karral mozgatódik.
Tegnap próbáltam gyárira megcsinálni az enyémet, de félek, hogy a légszűrőm az nem ehhez a mechanikához való. Akárhogy csinálom, mindenképp pont fordítva mozog. Vagy csak hiányzik valami kar, kallantyú, basz valahonnan.
1303 mind papírlégszűrős gyárilag. Azon nincs súlyocska, vákumcsövek vannak, és saját termosztátja van a háznak.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #50706 Dátum: 2010 December 24, 17:50:08 »

Nos, erről egy fotó. Persze ne most menj ki a karifa alól. Grin
Mi most piálunk, zabálunk( ezt de szépen írtam) Grin Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #50705 Dátum: 2010 December 24, 17:42:46 »

Bélám én is egy képet szeretnék róla, hogy hogy néz ki.
Nekem a kutyaházból van egy kar kiállás.
Nos, erről egy fotó. Persze ne most menj ki a karifa alól. Grin
Mi most piálunk, zabálunk( ezt de szépen írtam) Grin Grin

1303LS
« Hozzászólás #50704 Dátum: 2010 December 24, 17:39:37 »

Egy fotó segítene, legalábbis nekem. Vizuális type vagyok.
Szerintem van valami eredeti rajzom hozzá.
Bélám én is egy képet szeretnék róla, hogy hogy néz ki.
Nekem a kutyaházból van egy kar kiállás. Nem az amire Te gondolsz és össze van kötve egy lemezzel, hanem a másik oldalon menetirány szerint hátul.  Cheesy
Ezt is a termosztát mozgatja, hiszen a lamellák tengelyén van rajta. Asszem ez nincs minden kutyaházon.
A légszűrőm csappantyújának tengelyén pedig egy U alakú hajlítás van csak. Most meg nem mondom ilyen-e a súlyocskás és az vean leherélve, vagy mi.
Ezt a két dolgot szeretném összekötni, de ahogy néztem pont fordítva nyitna/csukna, szóval valami valahonnan nekem hiányzik.
Egyenlőre maradt a többszázéve mindne területen legjobban beváló módszer.  Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #50703 Dátum: 2010 December 24, 17:30:23 »

hm eddig azt sem tudtam minek van a zsaluzaton az a kar  Roll Eyes
Ha arra gondolsz ami a zsalukon van, azokra van egy összekötő lemez, hogy együtt mozogjanak a zsaluk, de azokat a termosztát szabályozza.
De szerintem ezt csak poénból írtad.
Sokáig nekem sem volt bent a termosztát,(F-es motoromon) mert alapból nyitva vannak a zsaluk. De a gyárban kitalálták, ezért én most már beszerelem.
Kiváncsi leszek, hogy Vili milyen karra gondol.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #50702 Dátum: 2010 December 24, 17:22:41 »

Valakinek lenne képe, vagy rajza egy gyári eredeti meleglevegős csappantyúcska elemeiről, ami a légszűrőn állítgatja magát automatikusan.
Nem a kis súlyocskás, nem a kézzel kapcsolgatós, hanem ami a kutyaház aljából kiálló karral mozgatódik.
Tegnap próbáltam gyárira megcsinálni az enyémet, de félek, hogy a légszűrőm az nem ehhez a mechanikához való. Akárhogy csinálom, mindenképp pont fordítva mozog. Vagy csak hiányzik valami kar, kallantyú, basz valahonnan.
Egy fotó segítene, legalábbis nekem. Vizuális type vagyok.
Szerintem van valami eredeti rajzom hozzá.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #50701 Dátum: 2010 December 24, 15:51:26 »

Azt hittem, csak a termosztát állítgatja...

Szerintem jól hitted! Wink
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50700 Dátum: 2010 December 24, 15:42:54 »

Valakinek lenne képe, vagy rajza egy gyári eredeti meleglevegős csappantyúcska elemeiről, ami a légszűrőn állítgatja magát automatikusan.
Nem a kis súlyocskás, nem a kézzel kapcsolgatós, hanem ami a kutyaház aljából kiálló karral mozgatódik.
Tegnap próbáltam gyárira megcsinálni az enyémet, de félek, hogy a légszűrőm az nem ehhez a mechanikához való. Akárhogy csinálom, mindenképp pont fordítva mozog. Vagy csak hiányzik valami kar, kallantyú, basz valahonnan.
Azt hittem, csak a termosztát állítgatja...
Nekem elég komplett volt a rendszerem, de nem volt összekötve a légszűrő és a lamellák. Shocked

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50699 Dátum: 2010 December 24, 15:29:14 »

Valakinek lenne képe, vagy rajza egy gyári eredeti meleglevegős csappantyúcska elemeiről, ami a légszűrőn állítgatja magát automatikusan.
hm eddig azt sem tudtam minek van a zsaluzaton az a kar  Roll Eyes

1303LS
« Hozzászólás #50698 Dátum: 2010 December 24, 14:53:28 »

Valakinek lenne képe, vagy rajza egy gyári eredeti meleglevegős csappantyúcska elemeiről, ami a légszűrőn állítgatja magát automatikusan.
Nem a kis súlyocskás, nem a kézzel kapcsolgatós, hanem ami a kutyaház aljából kiálló karral mozgatódik.
Tegnap próbáltam gyárira megcsinálni az enyémet, de félek, hogy a légszűrőm az nem ehhez a mechanikához való. Akárhogy csinálom, mindenképp pont fordítva mozog. Vagy csak hiányzik valami kar, kallantyú, basz valahonnan.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50697 Dátum: 2010 December 24, 12:45:29 »

Cserélhető a műanyag gyújtáskapcsolóbetét. Évjáratspecifikus, pár ezer Huf egy új. Zárbetét marad.
nem a kapcsolóbetéttel van baja, hanem a zárral.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50696 Dátum: 2010 December 24, 10:48:50 »

Cserélhető a műanyag gyújtáskapcsolóbetét. Évjáratspecifikus, pár ezer Huf egy új. Zárbetét marad.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50695 Dátum: 2010 December 24, 06:28:03 »

Annyi,hogy a Fiat-é kijött másik oldalt,mikor kiütöttem a stiftet.Mivel keresztbe átért,De ezt nem lehet kiütni szerintem,hanem csak befelé ment.Smivel beljebb van a ház síkjától,kifelé nem tom szedni,de befelé meg nem látom értelmét.Meg van rajta valami iszonyat pici csavar is,de az sem tom micsoda.Aki már szedett szét ilyesmit,esetleg tolhatna egy képet megjelöléssel,mit kell kiütni.Vagy csinálok én majd holnap,és kérdem látottak alapján.Addig köcce Wink
valahogy csak összerakták, így valahogy szét is lehet szedni.
vw gruppe gyújtáskapcsolót még sajnos nem szedtem szét, csak fordot meg opelt, de egyik sem volt bonyolult.
sajnos a konkrét esetben nem tudok segíteni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #50694 Dátum: 2010 December 23, 21:24:07 »

Mitől lehet az hogy az új AC (szerelhetős) pumpám,nem veszi fel az üzemanyagot,ha ki fogy a benzin?Egy aksi lemerült,de akkor sem.Ha megpumpálom a szellőző csövet,akkor átfolyik a benzin a csövön,rádugom a szivattyúra,és megy a gép.De ha áll már pár napot,és a karbiba még ugye benne van a benzin,elindul hidegen.Megy is addig,amíg van benzin benne,de már nincs utánpótlás. Roll Eyes
Ha levegőt szív, akkor kell egy kis idő mire benzint tud szívni.
Nekem akkor volt ilyen gondom, amikor a karbiban lévő tűszelep akadt fenn. Cseréltem vagy 4 AC-t. De Bugitól kaptam egyet, azóta frankón műxik.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #50693 Dátum: 2010 December 23, 19:39:04 »

Annyi,hogy a Fiat-é kijött másik oldalt,mikor kiütöttem a stiftet.Mivel keresztbe átért,De ezt nem lehet kiütni szerintem,hanem csak befelé ment.Smivel beljebb van a ház síkjától,kifelé nem tom szedni,de befelé meg nem látom értelmét.Meg van rajta valami iszonyat pici csavar is,de az sem tom micsoda.Aki már szedett szét ilyesmit,esetleg tolhatna egy képet megjelöléssel,mit kell kiütni.Vagy csinálok én majd holnap,és kérdem látottak alapján.Addig köcce Wink
meddig jutottál? nem biztos hogy segít, de nekem az egész zárat kellett nemrég kivennem. a kormányzár oldása után úgy emlékszem csak simán ki kellett húzni (lehet hogy alulról van egy csavar, nem emlékszem), viszont az volt benne a nehéz, hogy a vezetékekkel együtt kell magad felé húzni, azok meg nálam nem lógtak úgy szabadon, hogy ezt megtehessem, előbb a csomagtartóból vissza kellett tolni a kábeleket (indexeké, gyújtás, refi, stb) és miután elég vezeték volt, ki tudtam húzni a zárat. hűűű.. most jut eszembe, talán a kormányt is le kellett venni, mert az sem hagyja kicsúszni. eddig nem bonyolult, a zár betétet azonban én nem szedtem szét, abban nem tudok tanácsot adni
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50692 Dátum: 2010 December 23, 19:07:01 »

épp ez a lényeg.
csak nem a földre kell dobni a belét, hanem kontrolláltan szétejteni.
akkor szépen ügyesen összepárosítod a lamellákat és ugyanaz a kulcs kell az ajtóhoz, gyújtáshoz, mindenhez.
Annyi,hogy a Fiat-é kijött másik oldalt,mikor kiütöttem a stiftet.Mivel keresztbe átért,De ezt nem lehet kiütni szerintem,hanem csak befelé ment.Smivel beljebb van a ház síkjától,kifelé nem tom szedni,de befelé meg nem látom értelmét.Meg van rajta valami iszonyat pici csavar is,de az sem tom micsoda.Aki már szedett szét ilyesmit,esetleg tolhatna egy képet megjelöléssel,mit kell kiütni.Vagy csinálok én majd holnap,és kérdem látottak alapján.Addig köcce Wink

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50691 Dátum: 2010 December 23, 19:02:42 »

Másik kérdésem az lenne,hogy a gyújtáskapcsolók szerelhetőek-e.
Mert egy kulcsos a gépem,csak az indító helyzet után nem ugrik vissza a kulcs.Valószínű rugó baja van.
Annó a Fiat-omét szétszedtem,de nem volt egyszerű,mert egy stiftet kellett belőle kipiszkálni ami keresztbe át ment rajta,és kiesett az egész belseje.

épp ez a lényeg.
csak nem a földre kell dobni a belét, hanem kontrolláltan szétejteni.
akkor szépen ügyesen összepárosítod a lamellákat és ugyanaz a kulcs kell az ajtóhoz, gyújtáshoz, mindenhez.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50690 Dátum: 2010 December 23, 18:05:02 »

Köszönöm

Ajándék  http://www.youtube.com/watch?v=4nVvZvw4Ao8

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50689 Dátum: 2010 December 23, 17:52:15 »

Másik kérdésem az lenne,hogy a gyújtáskapcsolók szerelhetőek-e.
Mert egy kulcsos a gépem,csak az indító helyzet után nem ugrik vissza a kulcs.Valószínű rugó baja van.
Annó a Fiat-omét szétszedtem,de nem volt egyszerű,mert egy stiftet kellett belőle kipiszkálni ami keresztbe át ment rajta,és kiesett az egész belseje.
Nem egyszerű szétszedni ezeket, de sok türelemmel nekiláthatsz.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50688 Dátum: 2010 December 23, 17:49:50 »

Valahol levegőt szív ezért megy vissza a benzin. Nézd át a csatlakozókat.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50687 Dátum: 2010 December 23, 17:44:49 »

Másik kérdésem az lenne,hogy a gyújtáskapcsolók szerelhetőek-e.
Mert egy kulcsos a gépem,csak az indító helyzet után nem ugrik vissza a kulcs.Valószínű rugó baja van.
Annó a Fiat-omét szétszedtem,de nem volt egyszerű,mert egy stiftet kellett belőle kipiszkálni ami keresztbe át ment rajta,és kiesett az egész belseje.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50686 Dátum: 2010 December 23, 17:41:36 »

Mitől lehet az hogy az új AC (szerelhetős) pumpám,nem veszi fel az üzemanyagot,ha ki fogy a benzin?Egy aksi lemerült,de akkor sem.Ha megpumpálom a szellőző csövet,akkor átfolyik a benzin a csövön,rádugom a szivattyúra,és megy a gép.De ha áll már pár napot,és a karbiba még ugye benne van a benzin,elindul hidegen.Megy is addig,amíg van benzin benne,de már nincs utánpótlás. Roll Eyes

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50685 Dátum: 2010 December 22, 21:28:37 »

végre 2hónap után erőt vettem magamon és befejeztem  Roll Eyes

http://www.youtube.com/watch?v=5ud2VYx_VxY
:-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50684 Dátum: 2010 December 22, 21:18:53 »

végre 2hónap után erőt vettem magamon és befejeztem  Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50683 Dátum: 2010 December 22, 18:01:01 »

Tényleg? Mesélj!
olvass tovább.
már elment...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #50682 Dátum: 2010 December 22, 15:30:19 »

Idézetet írta: Imrüs link=topic=8.msg6 19388#msg619388 date=1292964963
A "töltést" a feszültség szabályzó hivatott kontrollálni, mind az alul, mind pedig a túl tartományban. Amikor a generátorban már akkora feszültség indukálódik, hogy kimeneti kapcsain nagyobb lesz a hálózatétól, akkor folyik kiegyenlítő (töltő) áram.
Az ecu a motorvezérlésről gondoskodik, optimális esetben a fix tápfesz meglétét figyelve.
Az egyenáramú gépek feszültségszabályzása/gerjesztése fizikálisan más megoldással, de jó esetben hasonló végeredménnyel történik. (mint pl az Astrában...)
 Wink
az ecu-ba integrálják néhe az esp , abs , energia managment, és mék sok sok dolgot zsúfolnak bele.....(de a motor vezérlés ,indig abban van)Egyébként köszönöm a generátorors választ!!
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #50681 Dátum: 2010 December 22, 14:57:45 »

a pedálsornál a fékvisszahúzó rugó az a csavar alá van beakasztva amivel az alvázhoz csavarozom?
tudna valaki mutatni képet??

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50680 Dátum: 2010 December 22, 12:57:54 »

2 fokozatú, beszerelhető, és még van is nekem itthon egy eladó példány. :-)
Tényleg? Mesélj!

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50679 Dátum: 2010 December 22, 10:24:15 »

ok
örülök ha Gyuszkóhoz kerül, ott nagyobb szükség van rá.
köszönjük a nép nevében :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #50678 Dátum: 2010 December 22, 09:44:38 »

ha kell még valakinek majd, nálam is leledzik egy
akkor beszéljünk erről. írok privit
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #50677 Dátum: 2010 December 22, 09:42:35 »

hátrafelé ugyanakkora, mint az eredeti, szóval ha befért eddig, akkor be fog most is.
egyelőre tartom neked.
ha neked nem kell, akkor donáté (mert alkuszik a rossz zsidaja :-))
ok
örülök ha Gyuszkóhoz kerül, ott nagyobb szükség van rá.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #50676 Dátum: 2010 December 21, 21:56:03 »

azt tudom h a bogarak dinamosak és h kívül van  a feszab nem beépítva mint a legtöbb mai generátorba.de egyébként a feszab az csak azt szabályozza hogy a pillanyatnyi töltésed a fordulatszához igazítva ne legyen több mint 14,4v mert az kinyírja az aksid.az új kocsikban az ecu az energia menedzsmenttel együtt figyeli az aksit én  arra vok kiváncsi h egy pl:astrában mi nem hadja túltölteni az aksit.

A "töltést" a feszültség szabályzó hivatott kontrollálni, mind az alul, mind pedig a túl tartományban. Amikor a generátorban már akkora feszültség indukálódik, hogy kimeneti kapcsain nagyobb lesz a hálózatétól, akkor folyik kiegyenlítő (töltő) áram.
Az ecu a motorvezérlésről gondoskodik, optimális esetben a fix tápfesz meglétét figyelve.
Az egyenáramú gépek feszültségszabályzása/gerjesztése fizikálisan más megoldással, de jó esetben hasonló végeredménnyel történik. (mint pl az Astrában...)
 Wink

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #50675 Dátum: 2010 December 21, 21:45:06 »

Az egyik a ventillátorkapcsoló, a másik a fékhiba visszajelzőjének a helye.

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Oldalak: 1 ... 743 744 745 746 747 [748] 749 750 751 752 753 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.24 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.