www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 23:56:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 740 741 742 743 744 [745] 746 747 748 749 750 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13111694 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #50832 Dátum: 2010 December 29, 15:21:06 »

Hát ez a szellőzőventis sztori kicsit bonyolultabban néz ki, mint ahogyan gondoltam. Kell egy kis barkács, hogy menjen... De hála Pityubának megvan, itt van... Grin
Meleg levegőt fogod belebarkácsolni?
1303LS
« Hozzászólás #50831 Dátum: 2010 December 29, 15:20:03 »

ha már HD zod nagyobbra blokk felmar szoval akkor már mehet bele tengely
Ha már teszek bele tengelyt akkor mindenképp vesztek alul, felül meg nem kell semmi.
A tengely meg hozza a többi költséget is magával.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50830 Dátum: 2010 December 29, 14:45:47 »

Hát ez a szellőzőventis sztori kicsit bonyolultabban néz ki, mint ahogyan gondoltam. Kell egy kis barkács, hogy menjen... De hála Pityubának megvan, itt van... Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50829 Dátum: 2010 December 29, 14:42:40 »

akkor marad jobb hatásfoka lesz mint a  solexnek
biztos.1600on a 14-17literes fogyasztást levitte 10körülire .És jobban is "gyorsult"

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50828 Dátum: 2010 December 29, 14:40:59 »

Értem hogy jobb volna duplával de egyrészt ez van, másrészt automatába központi karburátort könyebb rakni.
akkor marad jobb hatásfoka lesz mint a  solexnek

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50827 Dátum: 2010 December 29, 14:39:41 »

nem vagyok érte annyira oda de jobb mint 34 el
Értem hogy jobb volna duplával de egyrészt ez van, másrészt automatába központi karburátort könyebb rakni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50826 Dátum: 2010 December 29, 14:30:52 »

Progresziv Weberem van 32/36
nem vagyok érte annyira oda de jobb mint 34 el

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50825 Dátum: 2010 December 29, 14:29:40 »

130-nál többet sose akarok menni, ez 4000-es fordulat alatt van hosszú váltóval. Azt szeretném, ha 60-80km/h környékéről negyedikben lenne bőven erő benne 5 mázsával a hátam mögött.  Cheesy Egyenlőre 1.6-al fogom kipróbálni rövid váltóval, egy HD szettet ráfaragni nem nagy dolog, viszont tengelyezni, karbikat barkácsolni, hengerfejeket alakítani már nagy munka és sok pénz.
ha már HD zod nagyobbra blokk felmar szoval akkor már mehet bele tengely

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50824 Dátum: 2010 December 29, 13:05:08 »

Én nagyobb nyomatékot szeretnék igy a köbcenti növelés mellet teném le a voksom.1584hez képest nyulfarnyi a különbség az 1776nál.1915 lesz.
ahogy a nagy vizen túl mondják: köbcentit leginkább  kubikincsel lehet pótolni Roll Eyes

1303LS
« Hozzászólás #50823 Dátum: 2010 December 29, 12:57:00 »

azt áruld el nekem, kérlek, hogy hosszúváltó az minek kell ebbe a kombinációba?
a 80-as sebesség rövid váltóval is pont az egészséges fordulatszám tartományban leend.
Csak az 1.6 és a feletti kombinációban lesz hosszú.
Egyszerűen a papás vezetési stílushoz jobban passzol.  Cheesy
Süni
« Hozzászólás #50822 Dátum: 2010 December 29, 12:52:39 »

Nem sreném eadni.
Lips Sealed
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50821 Dátum: 2010 December 29, 12:50:16 »

1.2-vel kb ez a fájdalommentes vége.
1.6-al ez kis tartalékkal lenne meg. Emelkedő valószínűleg itt is gondot okozna.
Nagyobb hengerűrtartalommal hosszúváltóval lenne megnyugtató tartalék, emelkedő sem rottyantaná meg. Utifuti nélkül 1/4-ed gázzal tudná a 130-at 3600-as fordulaton.

azt áruld el nekem, kérlek, hogy hosszúváltó az minek kell ebbe a kombinációba?
a 80-as sebesség rövid váltóval is pont az egészséges fordulatszám tartományban leend.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #50820 Dátum: 2010 December 29, 12:46:51 »

utifutival 80 fölött amúgy sem mehetsz
1.2-vel kb ez a fájdalommentes vége.
1.6-al ez kis tartalékkal lenne meg. Emelkedő valószínűleg itt is gondot okozna.
Nagyobb hengerűrtartalommal hosszúváltóval lenne megnyugtató tartalék, emelkedő sem rottyantaná meg. Utifuti nélkül 1/4-ed gázzal tudná a 130-at 3600-as fordulaton.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50819 Dátum: 2010 December 29, 12:39:30 »

iso csatilsra csináltattam, 2 órát szopott vele a villamossági srác, ami káromkodás létezik az ott elhangzott, 6-7 m éter felesleg keletkezett tyúkbélből, valahova meg nem is volt kábel azért hiányzott, nem volt egyszerű
mondj egy címet, hogy oda ne menjek.
egy ilyen melót simán 1 óra alatt, káromkodásmentesen meg kellett volna csinálnia.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50818 Dátum: 2010 December 29, 12:38:15 »

Azt szeretném, ha 60-80km/h környékéről negyedikben lenne bőven erő benne 5 mázsával a hátam mögött.  Cheesy
utifutival 80 fölött amúgy sem mehetsz



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50817 Dátum: 2010 December 29, 10:38:51 »

Régi (Mariahilfer Strasse) rádióknál volt közös pont és + és L+ és R+. Az pont négy.
Egy normális rádió min. 7 tyúkbél. ha tekerős akkor 6.
ISO csatlakozókonn van fekete, sárga, piros, zöld/zöld-csík, lila/csík, szürke/csík, narancs/csík és kék alapból.
iso csatilsra csináltattam, 2 órát szopott vele a villamossági srác, ami káromkodás létezik az ott elhangzott, 6-7 m éter felesleg keletkezett tyúkbélből, valahova meg nem is volt kábel azért hiányzott, nem volt egyszerű
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50816 Dátum: 2010 December 29, 10:11:53 »

DGV, DGAV, vagy DGF, DGAF ? Ha előbbi kettő, akkor esetleg érdekelne!
Nem sreném eadni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Süni
« Hozzászólás #50815 Dátum: 2010 December 29, 10:03:56 »

Progresziv Weberem van 32/36
DGV, DGAV, vagy DGF, DGAF ? Ha előbbi kettő, akkor esetleg érdekelne!
1303LS
« Hozzászólás #50814 Dátum: 2010 December 29, 09:56:39 »

nemsok értemét látom .....
egy 34es karbi nem tudja ellátni az 1914 de szerintem rendesen 1776 ot sem
130-nál többet sose akarok menni, ez 4000-es fordulat alatt van hosszú váltóval. Azt szeretném, ha 60-80km/h környékéről negyedikben lenne bőven erő benne 5 mázsával a hátam mögött.  Cheesy Egyenlőre 1.6-al fogom kipróbálni rövid váltóval, egy HD szettet ráfaragni nem nagy dolog, viszont tengelyezni, karbikat barkácsolni, hengerfejeket alakítani már nagy munka és sok pénz.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50813 Dátum: 2010 December 29, 09:52:09 »

nemsok értemét látom .....
egy 34es karbi nem tudja ellátni az 1914 de szerintem rendesen 1776 ot sem
Progresziv Weberem van 32/36

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50812 Dátum: 2010 December 29, 09:14:50 »

Nekem is ez a tervem, sem tengely sem duplakarbi nem lesz. 4000 fölé sem akarom forgatni.
nemsok értemét látom .....
egy 34es karbi nem tudja ellátni az 1914 de szerintem rendesen 1776 ot sem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #50811 Dátum: 2010 December 29, 09:00:34 »

Én nagyobb nyomatékot szeretnék igy a köbcenti növelés mellet teném le a voksom.1584hez képest nyulfarnyi a különbség az 1776nál.1915 lesz.
Nekem is ez a tervem, sem tengely sem duplakarbi nem lesz. 4000 fölé sem akarom forgatni.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50810 Dátum: 2010 December 29, 08:48:10 »

Én nagyobb nyomatékot szeretnék igy a köbcenti növelés mellet teném le a voksom.1584hez képest nyulfarnyi a különbség az 1776nál.1915 lesz.
azért van sok jó 1776

youtube Cheesy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50809 Dátum: 2010 December 29, 08:42:38 »

NEKEM  is 1776 a favoritom
Én nagyobb nyomatékot szeretnék igy a köbcenti növelés mellet teném le a voksom.1584hez képest nyulfarnyi a különbség az 1776nál.1915 lesz.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50808 Dátum: 2010 December 29, 08:36:36 »

Miért?
NEKEM  is 1776 a favoritom

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #50807 Dátum: 2010 December 29, 08:35:11 »

Miért?
Nem akarok még tőcsavart sem cserélni.  Cheesy
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50806 Dátum: 2010 December 29, 08:34:24 »

Köszönöm, ezek szerint nekem az 1776 lesz a legkézenfekvőbb.
Miért?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #50805 Dátum: 2010 December 29, 08:32:18 »

Sehol nem kell áttenni a tőcsavart, csak a 1915-ösnél és az 1835 vastagfalúnál már csak 8 mm-es tőcsavarokat lehet használni, mert nem fér el a hengertől.
A vastagfalú elég drága.
Köszönöm, ezek szerint nekem az 1776 lesz a legkézenfekvőbb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #50804 Dátum: 2010 December 28, 22:33:59 »

ennyi van, hangszórok be vannkak kötve valahova, vagy egybecsinálták őket, mélyáda meg miafaszom is volt még az előző tulajnak a kocsiban
az alapokat én is értem természetesen, hogy + - meg memória, csak nem tok mit kezdeni negyedannyi kábellel

hogy kell szakszerűen bontani a g2 műszerfalat? (mer az óra sem megy)

jah jack végű kábel nincs, csonka kábelek vannak csak, meg az  antenna persze
Régi (Mariahilfer Strasse) rádióknál volt közös pont és + és L+ és R+. Az pont négy.
Egy normális rádió min. 7 tyúkbél. ha tekerős akkor 6.
ISO csatlakozókonn van fekete, sárga, piros, zöld/zöld-csík, lila/csík, szürke/csík, narancs/csík és kék alapból.
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 28, 22:36:27 írta Zoli »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50803 Dátum: 2010 December 28, 21:08:24 »

ennyi van, hangszórok be vannkak kötve valahova, vagy egybecsinálták őket, mélyáda meg miafaszom is volt még az előző tulajnak a kocsiban
az alapokat én is értem természetesen, hogy + - meg memória, csak nem tok mit kezdeni negyedannyi kábellel

hogy kell szakszerűen bontani a g2 műszerfalat? (mer az óra sem megy)

jah jack végű kábel nincs, csonka kábelek vannak csak, meg az  antenna persze

szerintem kurvára kábelezd át a hangszórókat.
ha van 4 zizegő, akkor ahhoz 8 tyúkbél kell.
se több, se kevesebb.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50802 Dátum: 2010 December 28, 18:12:59 »

1835vastag falúnál már át kell tenni a tőcsavart "T"-s blokknál?

Sehol nem kell áttenni a tőcsavart, csak a 1915-ösnél és az 1835 vastagfalúnál már csak 8 mm-es tőcsavarokat lehet használni, mert nem fér el a hengertől.
A vastagfalú elég drága.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #50801 Dátum: 2010 December 28, 18:08:52 »


1300 legvastagabb, 1600 vékonyabb, 1776 alig vékonyabb, utána 1835 thick wall, utána 1915 utána 1835, utána 1641 slip in, utána 1678 slip in. Így vannak sorban, azt hiszem.
1835vastag falúnál már át kell tenni a tőcsavart "T"-s blokknál?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50800 Dátum: 2010 December 28, 18:01:37 »

Kérem szépen, aki tudja kezelni a keresőt, vagy emlékszik mikor, hol írta Stunt  (vagy Callook is?) a kis összefoglalóját a falvastagságáról 1835 és 1915ccm-es HD-knak, idézze már ide.


1300 legvastagabb, 1600 vékonyabb, 1776 alig vékonyabb, utána 1835 thick wall, utána 1915 utána 1835, utána 1641 slip in, utána 1678 slip in. Így vannak sorban, azt hiszem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #50799 Dátum: 2010 December 28, 17:55:54 »

Kérem szépen, aki tudja kezelni a keresőt, vagy emlékszik mikor, hol írta Stunt  (vagy Callook is?) a kis összefoglalóját a falvastagságáról 1835 és 1915ccm-es HD-knak, idézze már ide.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50798 Dátum: 2010 December 28, 16:05:56 »

Kicsit kevés az a négy kábel.
Egyébként kell egy +, azzal megyen a technika, és a memória, ezeket végső soron közösre is veheted, ha állandó az áramellátás a bekötési ponton.
A jack végű kábelek nem kellenek, ha vannak, azok az erősítőhöz szolgálnának, és ha jól emlékszem, csak a gyorscsati nélküliekhez vannak.
Kell egy föld, és utána csak szét kell válogatni páronként, hogy melyik pár melyik hangszórót hajtja meg, aztán hajrá, leírni tovább tart, mint csinálni. Alapból már így is fog szólni, a finomítások ráérnek.
ennyi van, hangszórok be vannkak kötve valahova, vagy egybecsinálták őket, mélyáda meg miafaszom is volt még az előző tulajnak a kocsiban
az alapokat én is értem természetesen, hogy + - meg memória, csak nem tok mit kezdeni negyedannyi kábellel

hogy kell szakszerűen bontani a g2 műszerfalat? (mer az óra sem megy)

jah jack végű kábel nincs, csonka kábelek vannak csak, meg az  antenna persze
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 28, 16:09:21 írta Micka »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50797 Dátum: 2010 December 28, 15:47:04 »

Én meg elnyomtam és észre se vettem, hogy ott a piros szöveg csak később.  Cheesy

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #50796 Dátum: 2010 December 28, 15:44:38 »

És már háromszor leírtam, mert állandóan szétesik a net!
Én meg elnyomtam és észre se vettem, hogy ott a piros szöveg csak később.  Cheesy
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50795 Dátum: 2010 December 28, 15:42:33 »

Grin
És már háromszor leírtam, mert állandóan szétesik a net!

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #50794 Dátum: 2010 December 28, 15:40:59 »

Kicsit kevés az a négy kábel.
Egyébként kell egy +, azzal megyen a technika, és a memória, ezeket végső soron közösre is veheted, ha állandó az áramellátás a bekötési ponton.
A jack végű kábelek nem kellenek, ha vannak, azok az erősítőhöz szolgálnának, és ha jól emlékszem, csak a gyorscsati nélküliekhez vannak.
Kell egy föld, és utána csak szét kell válogatni páronként, hogy melyik pár melyik hangszórót hajtja meg, aztán hajrá, leírni tovább tart, mint csinálni. Alapból már így is fog szólni, a finomítások ráérnek.
Grin
1303LS
« Hozzászólás #50793 Dátum: 2010 December 28, 15:40:23 »

nekem bonyolult, kilóg négy kábel a kocsiból a rádiónál, a rádió gyorscsatijából meg vagy 16

csak a + okat kell összekötözgetni az egy + kábellel meg a minuszokat ugyanígy???
A rádión kell lenni egy matricának, hogy melyik színű kábel hová megy. A kocsiból kiló 4 kábel az egy kicsit kevés.  Cheesy
Rádiónak kell +, -, esetleg a memóriának egy külön +, aztán hangszórónként 2 szál, antenna egyértelmű, antennavezérlés nem hiszem, hogy fontos lenne.
Ha meg nincs bekábelezve a hangszórók akkor más, akkor fúr-farag.
Oldalak: 1 ... 740 741 742 743 744 [745] 746 747 748 749 750 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.23 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.