www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 19:22:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 735 736 737 738 739 [740] 741 742 743 744 745 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13099077 alkalommal)
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #51032 Dátum: 2011 Január 03, 19:21:45 »

A Haverom oxigén palackról vette le a nyomást. 2 palackkal lefújt egy kocsit. Mindig dicsérte, hogy tiszta, és tartja a nyomást. Nincs benne olaj. 12 000 a két palack töltése mostanában. Akkoriban 4 000 forint volt. Lehet lejebb faragni az árakat. Már 80 000-ret spóróltunk a te olcsó pisztolyoddal.
Én kb 30 évvel ezelött fujtam oxigénnel 1 puch-ot olyan fényes lett hogy nosza.1 palack elég volt Grin Grin Grin

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51031 Dátum: 2011 Január 03, 19:18:51 »

A Haverom oxigén palackról vette le a nyomást. 2 palackkal lefújt egy kocsit. Mindig dicsérte, hogy tiszta, és tartja a nyomást. Nincs benne olaj. 12 000 a két palack töltése mostanában. Akkoriban 4 000 forint volt. Lehet lejebb faragni az árakat. Már 80 000-ret spóróltunk a te olcsó pisztolyoddal.
Hoppá.

Most hegesztőn gondolkodom. Valahol el kell kezdeni.

Fényezni nem én akarom, csak előkészíteni alapozni, filler, csiszolni stb. Egy motort lefestek, festettem már párat, de autót Undecided
Van autófényező haverom. Egy cégnél dolgozik, hátha tud fusizni egy kicsit a kamrában...

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #51030 Dátum: 2011 Január 03, 19:03:50 »

Ma vettem egy pisztolyt 27e-ről 6990-re akciózva. Remélem jó lesz.
A Haverom oxigén palackról vette le a nyomást. 2 palackkal lefújt egy kocsit. Mindig dicsérte, hogy tiszta, és tartja a nyomást. Nincs benne olaj. 12 000 a két palack töltése mostanában. Akkoriban 4 000 forint volt. Lehet lejebb faragni az árakat. Már 80 000-ret spóróltunk a te olcsó pisztolyoddal.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51029 Dátum: 2011 Január 03, 18:49:44 »

Max a 200 000 forint, mert 70 000 a kompresszor, 30 000 a szórópisztoly. 60 000 a festék. 40 000 a szórógitt. Megcsinálom én,ha drágább.
Ma vettem egy pisztolyt 27e-ről 6990-re akciózva. Remélem jó lesz.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #51028 Dátum: 2011 Január 03, 18:27:41 »

Hát hallod.Nekem a Napóleonnál,meg a hátsó felfüggesztésnél volt összehegesztve,de olyan csimbókosan,ráadásul flexel hozzá sem fértem.Szerintem sokat fogsz még vele szopni,mivel ha a fűtés csatornát kell javítani,hozzá jönnek még olyan hibák is,amiket csak akkor látsz,mikor szeded széjjel.

Itt néz körül,hátha látsz valami érdekeset.http://picasaweb.google.hu/simonjandzso

Szerintem minimum küszöb csere,már ha pár csavar anyája is kitépődik szóba jöhet,a fenéklemez attól még lehet javítható.
Mi van a benzinproblémáddal?
Megcsináltad már?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #51027 Dátum: 2011 Január 03, 18:22:35 »

.
Nagyon szép.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51026 Dátum: 2011 Január 03, 18:11:06 »

A szivató a trafóról direkt áramot kap, az bogáron általában nincs lebiztosítva.
A rajz amit néztem azon le volt.nálam is le van. ::)Méghozzá a 8-as táblán az első,vagy második bizti.Melyik oldalt?Az atól függ,hogy az ülésből nézzük,vagy a csomitérből.
Egyébként azt mindenkinek jó lenne tudni,mi hogyan van bekötve a saját autójába,mert annyi félét láttam a rajzoknál,és szinte mindegyik más. Wink
De ha van türelme,ezeket meg tudja nézni,csak türelem kell,és jó színfelismerés.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #51025 Dátum: 2011 Január 03, 18:07:55 »

Én most olvastalak,észrevételem a következő.

Első és legfontosabb,a testkábel.Ha az nem jó,akkor vége!!!Az aksit teljes mértékben kizárnám hogy hibás,ugyan is a generátor és aksi együttes tönkremenetele kizárt szinte egy időben.(persze semmi sem lehetetlen) Grin Testet mindenféle műszer nélkül úgy ellenőrizd,hogy fogsz egy helyzetjelző foglalatot,rádugsz egy vezetéket (mondjuk nekem dupla kábelem van,és vagy két méter hosszú) a másik vezetéket szigetelőzöd a külsejére.Ezzel csináltál egy próbalámpát.Ezután a próbalámpád egyik vezeték Aksi +,a másik végét a - ra teszed ha világit,akkor a lámpád jó.Ezután a mínuszról a vezetéket valami testre helyezed a bódén.Csak is fém tiszta csavar fej,vagy lecsiszolt hely a bódén.Ha így is világit akkor a tested jó.


Következőben Átnéznék minden vezetéket,nem-e csúszott le,mert okozhat galibát.Bár említették a motortért,amit kizárnék,mert ha zárlat lenne a szívató vezeték miatt,egy biztosíték (ha nem túl bika) kimegy.

Akkor elmondom ,hogy én mire gondolok.Csak is zárlat,méghozzá a világítás kapcsoló környékén.Legalább is azzal van összefüggésben.Nézd át alaposan a rajzot,ami az elektromosságról szól.Ugyan is 70-es modellnél a világítás kapcsolóba egyenesen megy egy piros vezeték,a kötegből,ráadásul biztosíték nélkül.Majd onnan megy a biztosíték táblába.Ez nekem is furcsa volt,meg a szakinak is aki kötötte volna.De mivel ő is csinált egy zárlatot,felhagyott aznap vele,én meg neki álltam,és bekötöttem rajz alapján.Jó lett.
A szivató a trafóról direkt áramot kap, az bogáron általában nincs lebiztosítva.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51024 Dátum: 2011 Január 03, 18:04:56 »

Hilfe!
Ma délután beröffentettem, hosszú állás után, Öcsisajtot...
Pár indítózás után el is indult... járattam a garázs előtt egy kicsit...
Aztán, mielőtt visszaálltam volna vele a garázsba, rákapcsoltam a világítást... és leállt a motor és megszűnt minden áramellátás a kocsiban....
Nem lehet világítást kapcsolni, nem égy egy kontroll lámpa sem, nem forgat az önindító, nem szól a rádió sem...
Próbaképpen rátettem az akksi töltőre az akksit, hátha... de nem jelez töltést...
Mi a túróscsusza lehet ezzel a kocsival????
Valakinek ötlet? Huh
Ja és a biztosítékok szemrevételezés alapján épnek tűnnek...
Én most olvastalak,észrevételem a következő.

Első és legfontosabb,a testkábel.Ha az nem jó,akkor vége!!!Az aksit teljes mértékben kizárnám hogy hibás,ugyan is a generátor és aksi együttes tönkremenetele kizárt szinte egy időben.(persze semmi sem lehetetlen) Grin Testet mindenféle műszer nélkül úgy ellenőrizd,hogy fogsz egy helyzetjelző foglalatot,rádugsz egy vezetéket (mondjuk nekem dupla kábelem van,és vagy két méter hosszú) a másik vezetéket szigetelőzöd a külsejére.Ezzel csináltál egy próbalámpát.Ezután a próbalámpád egyik vezeték Aksi +,a másik végét a - ra teszed ha világit,akkor a lámpád jó.Ezután a mínuszról a vezetéket valami testre helyezed a bódén.Csak is fém tiszta csavar fej,vagy lecsiszolt hely a bódén.Ha így is világit akkor a tested jó.


Következőben Átnéznék minden vezetéket,nem-e csúszott le,mert okozhat galibát.Bár említették a motortért,amit kizárnék,mert ha zárlat lenne a szívató vezeték miatt,egy biztosíték (ha nem túl bika) kimegy.

Akkor elmondom ,hogy én mire gondolok.Csak is zárlat,méghozzá a világítás kapcsoló környékén.Legalább is azzal van összefüggésben.Nézd át alaposan a rajzot,ami az elektromosságról szól.Ugyan is 70-es modellnél a világítás kapcsolóba egyenesen megy egy piros vezeték,a kötegből,ráadásul biztosíték nélkül.Majd onnan megy a biztosíték táblába.Ez nekem is furcsa volt,meg a szakinak is aki kötötte volna.De mivel ő is csinált egy zárlatot,felhagyott aznap vele,én meg neki álltam,és bekötöttem rajz alapján.Jó lett.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #51023 Dátum: 2011 Január 03, 18:04:16 »

már négykeréken!
azt eldöntöttem h még egyszer nem csinálok ilyet!
nagy buziság összerakni egy autót!
ma úgy döntöttem az ajtóval szopok!
már majdnem kész csak az ablakot nem lehet felhúzni!
majd megoldom ezt is!
kitoltam a friss levegőre egy picit!
Szép lesz.
De autót összerakni jó!

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51022 Dátum: 2011 Január 03, 17:53:03 »

.
jó ez a szin!

ti fujtátok?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51021 Dátum: 2011 Január 03, 17:50:06 »

Majd elmúlik, sőt pár év múlva hiányozni is fog.
Jól néz ki, kíváncsian várom a végeredményt.

Meg ne is nagyon keseredj el, mert a priccs sem lesz kész magától  Wink

...
azt eldöntöttem h még egyszer nem csinálok ilyet!
nagy buziság összerakni egy autót!
...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51020 Dátum: 2011 Január 03, 17:45:57 »

A csavarok oldalról, vagy alulról kellene, hogy látszódjanak? Mert oldalról van ott sok csavar, de félek, az csak a fellépő rögzítés.
Meg lehet vajon a fűtéscsatornát kaszni leemelés nélkül csinálni?

Hát hallod.Nekem a Napóleonnál,meg a hátsó felfüggesztésnél volt összehegesztve,de olyan csimbókosan,ráadásul flexel hozzá sem fértem.Szerintem sokat fogsz még vele szopni,mivel ha a fűtés csatornát kell javítani,hozzá jönnek még olyan hibák is,amiket csak akkor látsz,mikor szeded széjjel.

Itt néz körül,hátha látsz valami érdekeset.http://picasaweb.google.hu/simonjandzso

Szerintem minimum küszöb csere,már ha pár csavar anyája is kitépődik szóba jöhet,a fenéklemez attól még lehet javítható.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51019 Dátum: 2011 Január 03, 17:40:23 »

typ4 motoron k jetronik Shocked
szép

és biztos üzem biztos Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51018 Dátum: 2011 Január 03, 17:39:09 »

már négykeréken!
azt eldöntöttem h még egyszer nem csinálok ilyet!
nagy buziság összerakni egy autót!

Látom nem vagyok egyedül,aki ezt belátja.Te is úgy jártál mint én.Teljesen szétszed utolsó csavarig,aztán felújítás.Nem irigyellek.Én már kiértem belölle,csak pár apróság van hátra,és műszaki remélem sikerül.Sok sikert,és türelmet,hidd el megéri Wink

Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #51017 Dátum: 2011 Január 03, 17:24:23 »

typ4 motoron k jetronik Shocked

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #51016 Dátum: 2011 Január 03, 17:04:10 »

Lesz Bogárébresztés, mindjárt kitalálom, hogy mikor.


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #51015 Dátum: 2011 Január 03, 17:02:04 »

Lesz Bogárébresztés, mindjárt kitalálom, hogy mikor.

Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #51014 Dátum: 2011 Január 03, 17:00:28 »

most volt 3 napja  Wink

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #51013 Dátum: 2011 Január 03, 16:59:49 »

most volt 3 napja  Wink
Akkor még nem tudtam hogy megint autóm lesz. Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #51012 Dátum: 2011 Január 03, 16:51:39 »

Mikor lesz valami fórumtali?
most volt 3 napja  Wink
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #51011 Dátum: 2011 Január 03, 16:47:36 »

Sajna a bíztatáson kívül én nem sok mindent tudok segíteni a távolság miatt...
Találkozókról meg a találkozós topikban kérdezz inkább...
Smiley
Oks, ott most éppen videoletöltés folyik.  Cheesy

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #51010 Dátum: 2011 Január 03, 16:43:51 »

Fórum tali itt a Fórumon van. Smiley

Mikor lesz valami fórumtali?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #51009 Dátum: 2011 Január 03, 16:40:04 »

Öreg azért annyira nem vagyok (sőt, bár ezt írtam) inkább lelkes újrakezdő 6 év kihagyás után. Azért mindent nem felejtettem el, de kell a biztatás:) Köszi a segítséget.
Mikor lesz valami fórumtali?
Sajna a bíztatáson kívül én nem sok mindent tudok segíteni a távolság miatt...
Találkozókról meg a találkozós topikban kérdezz inkább...
Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #51008 Dátum: 2011 Január 03, 16:33:26 »

Bocs, nem tudtam, hogy nem kezdő vagy. Csak segíteni próbáltam. Az öreg meg ne szívjon magában ha nem muszáj, azért van ez a fórum.
Öreg azért annyira nem vagyok (sőt, bár ezt írtam) inkább lelkes újrakezdő 6 év kihagyás után. Azért mindent nem felejtettem el, de kell a biztatás:) Köszi a segítséget.
Mikor lesz valami fórumtali?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 03, 16:37:45 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #51007 Dátum: 2011 Január 03, 16:29:07 »

Köszi, Gyuszkó, azért annyira nem eszik forrón a kását. Lehet, hogy már láttam közelről bogarat sőt, az is lehet, hogy nem kell hosszú időt eltölteni a tisztázással, hagy szívjon az öreg magában... Wink Már hogy lenne cserés az alváz? Azt félig viccből írtam, bár nyilván benne van a pakliban. Smiley csak gondoltam, éberen tartom az agyatokat, de köszi a tippeket. Wink

Bocs, nem tudtam, hogy nem kezdő vagy. Csak segíteni próbáltam. Az öreg meg ne szívjon magában ha nem muszáj, azért van ez a fórum.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #51006 Dátum: 2011 Január 03, 16:17:51 »

Nem biztos hogy cserés az alváz.
Hozzáértő emberrel nézzétek meg! (aki már látott, esetleg lakatolt bogarat, és van bogara).
Itt most alapvető fogalmak keverednek nálad, ezt hosszú kitisztázni.
A csavarok körben a padlóvázat rögzítik a kasztnival. Ha egy csavar beletörik, az még nem tragédia, de minden akkor lesz világos, amikor sikerül leemelni a padlóvázról a bódét.
Meg ugye vannak jelei a kasztni/alváz fáradtságának, de azt nem tapogatózással fogod észrevenni. Aknából kell tüzetesen megvizsgálni.
Így csak találgatás, és puffogtatás a semmibe.

Olvasnivaló:

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=46:avagy-mire-figyeljuenk-ha-nem-vagyunk-profik&catid=15:cikkek&Itemid=36

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=47:bogar-vasarlasi-tanacsok-ii-a-karosszeria&catid=15:cikkek&Itemid=36



Köszi, Gyuszkó, azért annyira nem eszik forrón a kását. Lehet, hogy már láttam közelről bogarat sőt, az is lehet, hogy nem kell hosszú időt eltölteni a tisztázással, hagy szívjon az öreg magában... Wink Már hogy lenne cserés az alváz? Azt félig viccből írtam, bár nyilván benne van a pakliban. Smiley csak gondoltam, éberen tartom az agyatokat, de köszi a tippeket. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 03, 16:21:15 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #51005 Dátum: 2011 Január 03, 15:48:52 »

Köszi, a csavarhúzózás megvolt, a nézés is, csak nem tudtam, mit látok... Wink
A csavar a cserés, vagy az alváz?  Wink
Nem biztos hogy cserés az alváz.
Hozzáértő emberrel nézzétek meg! (aki már látott, esetleg lakatolt bogarat, és van bogara).
Itt most alapvető fogalmak keverednek nálad, ezt hosszú kitisztázni.
A csavarok körben a padlóvázat rögzítik a kasztnival. Ha egy csavar beletörik, az még nem tragédia, de minden akkor lesz világos, amikor sikerül leemelni a padlóvázról a bódét.
Meg ugye vannak jelei a kasztni/alváz fáradtságának, de azt nem tapogatózással fogod észrevenni. Aknából kell tüzetesen megvizsgálni.
Így csak találgatás, és puffogtatás a semmibe.

Olvasnivaló:

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=46:avagy-mire-figyeljuenk-ha-nem-vagyunk-profik&catid=15:cikkek&Itemid=36

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=47:bogar-vasarlasi-tanacsok-ii-a-karosszeria&catid=15:cikkek&Itemid=36

« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 03, 15:51:49 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #51004 Dátum: 2011 Január 03, 15:36:42 »


Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #51003 Dátum: 2011 Január 03, 15:22:27 »


Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #51002 Dátum: 2011 Január 03, 15:12:03 »

itt kéne nekem is tartanom minimum...
minden tiszteletem az akaraterődnek Wink

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #51001 Dátum: 2011 Január 03, 15:09:02 »

.
itt kéne nekem is tartanom minimum...
minden tiszteletem az akaraterődnek Wink


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #51000 Dátum: 2011 Január 03, 13:21:01 »

.
áááááááááá deszép Grin

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #50999 Dátum: 2011 Január 03, 12:43:00 »

 .

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #50998 Dátum: 2011 Január 03, 12:37:42 »

már négykeréken!
azt eldöntöttem h még egyszer nem csinálok ilyet!
nagy buziság összerakni egy autót!
ma úgy döntöttem az ajtóval szopok!
már majdnem kész csak az ablakot nem lehet felhúzni!
majd megoldom ezt is!
kitoltam a friss levegőre egy picit!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #50997 Dátum: 2011 Január 03, 12:14:08 »

Nem a beletörés a jellemző. A küszöbben kitépi az anyát Smiley

Na, csak nem bírtam ki és megnéztem a kiszemeltet, hogy mi van az alváz szélén.
Jelentem, megvannak a csavarok (alulról megtapogattam az alját rendesen)!
Bár, amint a rémhírekből hallottam, ez még nem garancia, de legalább a remény megvan.

Viszont, ha alvázvédő (és neadjIsten rozsda) is van rajta, akkor hogy kell kicsavarni?
Nem gáz, ha beletörnek? Vagymivan?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50996 Dátum: 2011 Január 03, 12:07:22 »

Köszi, a csavarhúzózás megvolt, a nézés is, csak nem tudtam, mit látok... Wink
A csavar a cserés, vagy az alváz?  Wink
a csavarhúzó Roll Eyes

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #50995 Dátum: 2011 Január 03, 11:30:53 »

Ha beletörik, akkor úgyis cserés, ilyen szintű oxidáció mellett szerintem.De a beletört csavarok kiszedéséhez is létezik szerszám. Boltban tuti kapható, de szerintem itt a fórumon is tudnak adni neked.
Alját nem tapogatni, hanem nézni és csavarhúzóval böködni! Wink
Köszi, a csavarhúzózás megvolt, a nézés is, csak nem tudtam, mit látok... Wink
A csavar a cserés, vagy az alváz?  Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #50994 Dátum: 2011 Január 03, 11:27:37 »

Azt gondolom hogy ezen hibát mérés után bármely autóvillamossági szerelő orvosolni tudja viszonylag gyorsan.És mivel gentleman biztosra nem fogad ezért felajánlanék egy10es kulcsot az új akku cseréjéhez. Grin
egy 10-es kulccsal semmire nem mesz akku cserenel . . . .

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50993 Dátum: 2011 Január 03, 11:23:05 »

Na, csak nem bírtam ki és megnéztem a kiszemeltet, hogy mi van az alváz szélén.
Jelentem, megvannak a csavarok (alulról megtapogattam az alját rendesen)!
Bár, amint a rémhírekből hallottam, ez még nem garancia, de legalább a remény megvan.

Viszont, ha alvázvédő (és neadjIsten rozsda) is van rajta, akkor hogy kell kicsavarni?
Nem gáz, ha beletörnek? Vagymivan?
Ha beletörik, akkor úgyis cserés, ilyen szintű oxidáció mellett szerintem.De a beletört csavarok kiszedéséhez is létezik szerszám. Boltban tuti kapható, de szerintem itt a fórumon is tudnak adni neked.
Alját nem tapogatni, hanem nézni és csavarhúzóval böködni! Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 735 736 737 738 739 [740] 741 742 743 744 745 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.265 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.