www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 21:34:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 735 736 737 738 739 [740] 741 742 743 744 745 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14914204 alkalommal)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #51051 Dátum: 2011 Január 05, 08:25:51 »

ma sikerült beszerelni úgy a baloldali ajtóba mindent ,hogy fel is lehet húzni az ablkat!
meg még egy csomó mindent csináltam!
meg nagyon bántotta szemem h ilyen magas hátul!
most egy kicsit máshogy áll!de nem marad így!
hátul kicsit megy feljebb elől meg úgy is levegő lesz!

Kezfogas


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51050 Dátum: 2011 Január 05, 07:59:35 »


Ugye te még ilyet nem csináltál?
miért is? ::)Mert a hátsó tartók belülről vannak anyázva?Vagy mert 3 gumibak tarja az egészet,és ha kettő hátsó nincs,akkor már csak az első van?Vagy légy szíves.... Cry

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 05, 08:02:17 írta bruno »

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #51049 Dátum: 2011 Január 04, 19:40:57 »

buszokon va hasonló sárga
jó az a sárga !  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #51048 Dátum: 2011 Január 04, 19:22:36 »

buszokon va hasonló sárga
1983-ban akartam ilyen színre festeni a bogaramat. Csak trinát volt a cégnél, azért nem kezdtem bele. Végül piros neolux festékkel fújtuk le.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #51047 Dátum: 2011 Január 04, 19:12:05 »

1983-ban akartam ilyen színre festeni a bogaramat. Csak trinát volt a cégnél, azért nem kezdtem bele. Végül piros neolux festékkel fújtuk le.
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #51046 Dátum: 2011 Január 04, 18:53:17 »

ma sikerült beszerelni úgy a baloldali ajtóba mindent ,hogy fel is lehet húzni az ablkat!
meg még egy csomó mindent csináltam!
meg nagyon bántotta szemem h ilyen magas hátul!
most egy kicsit máshogy áll!de nem marad így!
hátul kicsit megy feljebb elől meg úgy is levegő lesz!


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #51045 Dátum: 2011 Január 04, 18:31:40 »

Megmozgatod a váltót.
Ha már a cseréhez a motort kiszeded,akkor mozgasd meg a sebváltót,de ha a hátsó tartó bakot kiszeded,hamar eldől jó-e az első,mert csak az tartaná gyakorlatilag.Esetleg a váltórúd ha feszül(de ezt nem ajánlom).
Grin Grin Grin Grin


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51044 Dátum: 2011 Január 04, 18:09:34 »

Ha már a cseréhez a motort kiszeded,akkor mozgasd meg a sebváltót,de ha a hátsó tartó bakot kiszeded,hamar eldől jó-e az első,mert csak az tartaná gyakorlatilag.Esetleg a váltórúd ha feszül(de ezt nem ajánlom).


Ugye te még ilyet nem csináltál?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51043 Dátum: 2011 Január 04, 12:21:25 »

Hell !

a sebváltó tartó gumibakom a motor felőli összerogyott... ennekcseréjekor kiszokták cserélni mind a hármat vagy pedig elég csak a hátsó kettőt? hogyan lehet megtudni, hogy a sebváltótartó első gumibak jó-e még vagy cserés?

előre is köszönöm!
Ha már a cseréhez a motort kiszeded,akkor mozgasd meg a sebváltót,de ha a hátsó tartó bakot kiszeded,hamar eldől jó-e az első,mert csak az tartaná gyakorlatilag.Esetleg a váltórúd ha feszül(de ezt nem ajánlom).

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #51042 Dátum: 2011 Január 04, 11:55:28 »

Hell !

a sebváltó tartó gumibakom a motor felőli összerogyott... ennekcseréjekor kiszokták cserélni mind a hármat vagy pedig elég csak a hátsó kettőt? hogyan lehet megtudni, hogy a sebváltótartó első gumibak jó-e még vagy cserés?

előre is köszönöm!
Megmozgatod a váltót.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #51041 Dátum: 2011 Január 04, 11:51:32 »

na ebben én nem lennék biztos Undecided
Nem vagyok benne biztos, 3 éve cseréltem. Idén biztos drágul. Még az is lehet , hogy egy oxinén 15 000 Ft lesz.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #51040 Dátum: 2011 Január 04, 06:34:11 »

Hell !

a sebváltó tartó gumibakom a motor felőli összerogyott... ennekcseréjekor kiszokták cserélni mind a hármat vagy pedig elég csak a hátsó kettőt? hogyan lehet megtudni, hogy a sebváltótartó első gumibak jó-e még vagy cserés?

előre is köszönöm!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51039 Dátum: 2011 Január 03, 21:23:54 »

. 12 000 a két palack töltése mostanában.
na ebben én nem lennék biztos Undecided

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51038 Dátum: 2011 Január 03, 20:34:19 »

igen!
itt a garászban szóval nem az a 300000ft os fény! Grin
le a  kalappal Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #51037 Dátum: 2011 Január 03, 20:20:36 »

Én most olvastalak,észrevételem a következő.

Első és legfontosabb,a testkábel.Ha az nem jó,akkor vége!!!Az aksit teljes mértékben kizárnám hogy hibás,ugyan is a generátor és aksi együttes tönkremenetele kizárt szinte egy időben.(persze semmi sem lehetetlen) Grin Testet mindenféle műszer nélkül úgy ellenőrizd,hogy fogsz egy helyzetjelző foglalatot,rádugsz egy vezetéket (mondjuk nekem dupla kábelem van,és vagy két méter hosszú) a másik vezetéket szigetelőzöd a külsejére.Ezzel csináltál egy próbalámpát.Ezután a próbalámpád egyik vezeték Aksi +,a másik végét a - ra teszed ha világit,akkor a lámpád jó.Ezután a mínuszról a vezetéket valami testre helyezed a bódén.Csak is fém tiszta csavar fej,vagy lecsiszolt hely a bódén.Ha így is világit akkor a tested jó.
Következőben Átnéznék minden vezetéket,nem-e csúszott le,mert okozhat galibát.Bár említették a motortért,amit kizárnék,mert ha zárlat lenne a szívató vezeték miatt,egy biztosíték (ha nem túl bika) kimegy.
Akkor elmondom ,hogy én mire gondolok.Csak is zárlat,méghozzá a világítás kapcsoló környékén.Legalább is azzal van összefüggésben.Nézd át alaposan a rajzot,ami az elektromosságról szól.Ugyan is 70-es modellnél a világítás kapcsolóba egyenesen megy egy piros vezeték,a kötegből,ráadásul biztosíték nélkül.Majd onnan megy a biztosíték táblába.Ez nekem is furcsa volt,meg a szakinak is aki kötötte volna.De mivel ő is csinált egy zárlatot,felhagyott aznap vele,én meg neki álltam,és bekötöttem rajz alapján.Jó lett.

Köszi a tippet... Közben elértem a villamossági szerelő ismerősömet, és Ő is a kábelekre, vagy a csatlakozásokra tippelt... Holnap, vagy a napokban megpróbálom átnézni, hátha megtalálom...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51036 Dátum: 2011 Január 03, 20:04:24 »

Mi van a benzinproblémáddal?
Megcsináltad már?
Még nem biztos.Múltkor rájöttem,hogy fals levegőt szív szerintem..Csak 1 cső db volt ami régi,azt is lecserélte.Gondoltam biztos jó.De két nap elteltével a következő indításnál ugyan az a jelenség .Most megbilincseltem azt a csövet is az AC előtt,akkor ment,azóta meg nem próbáltam indítani.Még nem volt szívem ebben a hidegben.Majd ha melegebb lesz Grin

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #51035 Dátum: 2011 Január 03, 19:38:47 »

Ha kell én szivesn kölcsönzök 1 sata pisztolyt Cheesy
Élni fogok a lehetőséggel.
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #51034 Dátum: 2011 Január 03, 19:34:15 »

igen!
itt a garászban szóval nem az a 300000ft os fény! Grin
jó ez a szin!

ti fujtátok?

Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #51033 Dátum: 2011 Január 03, 19:26:06 »

A Haverom oxigén palackról vette le a nyomást. 2 palackkal lefújt egy kocsit. Mindig dicsérte, hogy tiszta, és tartja a nyomást. Nincs benne olaj. 12 000 a két palack töltése mostanában. Akkoriban 4 000 forint volt. Lehet lejebb faragni az árakat. Már 80 000-ret spóróltunk a te olcsó pisztolyoddal.
Ha kell én szivesn kölcsönzök 1 sata pisztolyt Cheesy

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #51032 Dátum: 2011 Január 03, 19:21:45 »

A Haverom oxigén palackról vette le a nyomást. 2 palackkal lefújt egy kocsit. Mindig dicsérte, hogy tiszta, és tartja a nyomást. Nincs benne olaj. 12 000 a két palack töltése mostanában. Akkoriban 4 000 forint volt. Lehet lejebb faragni az árakat. Már 80 000-ret spóróltunk a te olcsó pisztolyoddal.
Én kb 30 évvel ezelött fujtam oxigénnel 1 puch-ot olyan fényes lett hogy nosza.1 palack elég volt Grin Grin Grin

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51031 Dátum: 2011 Január 03, 19:18:51 »

A Haverom oxigén palackról vette le a nyomást. 2 palackkal lefújt egy kocsit. Mindig dicsérte, hogy tiszta, és tartja a nyomást. Nincs benne olaj. 12 000 a két palack töltése mostanában. Akkoriban 4 000 forint volt. Lehet lejebb faragni az árakat. Már 80 000-ret spóróltunk a te olcsó pisztolyoddal.
Hoppá.

Most hegesztőn gondolkodom. Valahol el kell kezdeni.

Fényezni nem én akarom, csak előkészíteni alapozni, filler, csiszolni stb. Egy motort lefestek, festettem már párat, de autót Undecided
Van autófényező haverom. Egy cégnél dolgozik, hátha tud fusizni egy kicsit a kamrában...

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #51030 Dátum: 2011 Január 03, 19:03:50 »

Ma vettem egy pisztolyt 27e-ről 6990-re akciózva. Remélem jó lesz.
A Haverom oxigén palackról vette le a nyomást. 2 palackkal lefújt egy kocsit. Mindig dicsérte, hogy tiszta, és tartja a nyomást. Nincs benne olaj. 12 000 a két palack töltése mostanában. Akkoriban 4 000 forint volt. Lehet lejebb faragni az árakat. Már 80 000-ret spóróltunk a te olcsó pisztolyoddal.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51029 Dátum: 2011 Január 03, 18:49:44 »

Max a 200 000 forint, mert 70 000 a kompresszor, 30 000 a szórópisztoly. 60 000 a festék. 40 000 a szórógitt. Megcsinálom én,ha drágább.
Ma vettem egy pisztolyt 27e-ről 6990-re akciózva. Remélem jó lesz.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #51028 Dátum: 2011 Január 03, 18:27:41 »

Hát hallod.Nekem a Napóleonnál,meg a hátsó felfüggesztésnél volt összehegesztve,de olyan csimbókosan,ráadásul flexel hozzá sem fértem.Szerintem sokat fogsz még vele szopni,mivel ha a fűtés csatornát kell javítani,hozzá jönnek még olyan hibák is,amiket csak akkor látsz,mikor szeded széjjel.

Itt néz körül,hátha látsz valami érdekeset.http://picasaweb.google.hu/simonjandzso

Szerintem minimum küszöb csere,már ha pár csavar anyája is kitépődik szóba jöhet,a fenéklemez attól még lehet javítható.
Mi van a benzinproblémáddal?
Megcsináltad már?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #51027 Dátum: 2011 Január 03, 18:22:35 »

.
Nagyon szép.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51026 Dátum: 2011 Január 03, 18:11:06 »

A szivató a trafóról direkt áramot kap, az bogáron általában nincs lebiztosítva.
A rajz amit néztem azon le volt.nálam is le van. ::)Méghozzá a 8-as táblán az első,vagy második bizti.Melyik oldalt?Az atól függ,hogy az ülésből nézzük,vagy a csomitérből.
Egyébként azt mindenkinek jó lenne tudni,mi hogyan van bekötve a saját autójába,mert annyi félét láttam a rajzoknál,és szinte mindegyik más. Wink
De ha van türelme,ezeket meg tudja nézni,csak türelem kell,és jó színfelismerés.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #51025 Dátum: 2011 Január 03, 18:07:55 »

Én most olvastalak,észrevételem a következő.

Első és legfontosabb,a testkábel.Ha az nem jó,akkor vége!!!Az aksit teljes mértékben kizárnám hogy hibás,ugyan is a generátor és aksi együttes tönkremenetele kizárt szinte egy időben.(persze semmi sem lehetetlen) Grin Testet mindenféle műszer nélkül úgy ellenőrizd,hogy fogsz egy helyzetjelző foglalatot,rádugsz egy vezetéket (mondjuk nekem dupla kábelem van,és vagy két méter hosszú) a másik vezetéket szigetelőzöd a külsejére.Ezzel csináltál egy próbalámpát.Ezután a próbalámpád egyik vezeték Aksi +,a másik végét a - ra teszed ha világit,akkor a lámpád jó.Ezután a mínuszról a vezetéket valami testre helyezed a bódén.Csak is fém tiszta csavar fej,vagy lecsiszolt hely a bódén.Ha így is világit akkor a tested jó.


Következőben Átnéznék minden vezetéket,nem-e csúszott le,mert okozhat galibát.Bár említették a motortért,amit kizárnék,mert ha zárlat lenne a szívató vezeték miatt,egy biztosíték (ha nem túl bika) kimegy.

Akkor elmondom ,hogy én mire gondolok.Csak is zárlat,méghozzá a világítás kapcsoló környékén.Legalább is azzal van összefüggésben.Nézd át alaposan a rajzot,ami az elektromosságról szól.Ugyan is 70-es modellnél a világítás kapcsolóba egyenesen megy egy piros vezeték,a kötegből,ráadásul biztosíték nélkül.Majd onnan megy a biztosíték táblába.Ez nekem is furcsa volt,meg a szakinak is aki kötötte volna.De mivel ő is csinált egy zárlatot,felhagyott aznap vele,én meg neki álltam,és bekötöttem rajz alapján.Jó lett.
A szivató a trafóról direkt áramot kap, az bogáron általában nincs lebiztosítva.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51024 Dátum: 2011 Január 03, 18:04:56 »

Hilfe!
Ma délután beröffentettem, hosszú állás után, Öcsisajtot...
Pár indítózás után el is indult... járattam a garázs előtt egy kicsit...
Aztán, mielőtt visszaálltam volna vele a garázsba, rákapcsoltam a világítást... és leállt a motor és megszűnt minden áramellátás a kocsiban....
Nem lehet világítást kapcsolni, nem égy egy kontroll lámpa sem, nem forgat az önindító, nem szól a rádió sem...
Próbaképpen rátettem az akksi töltőre az akksit, hátha... de nem jelez töltést...
Mi a túróscsusza lehet ezzel a kocsival????
Valakinek ötlet? Huh
Ja és a biztosítékok szemrevételezés alapján épnek tűnnek...
Én most olvastalak,észrevételem a következő.

Első és legfontosabb,a testkábel.Ha az nem jó,akkor vége!!!Az aksit teljes mértékben kizárnám hogy hibás,ugyan is a generátor és aksi együttes tönkremenetele kizárt szinte egy időben.(persze semmi sem lehetetlen) Grin Testet mindenféle műszer nélkül úgy ellenőrizd,hogy fogsz egy helyzetjelző foglalatot,rádugsz egy vezetéket (mondjuk nekem dupla kábelem van,és vagy két méter hosszú) a másik vezetéket szigetelőzöd a külsejére.Ezzel csináltál egy próbalámpát.Ezután a próbalámpád egyik vezeték Aksi +,a másik végét a - ra teszed ha világit,akkor a lámpád jó.Ezután a mínuszról a vezetéket valami testre helyezed a bódén.Csak is fém tiszta csavar fej,vagy lecsiszolt hely a bódén.Ha így is világit akkor a tested jó.


Következőben Átnéznék minden vezetéket,nem-e csúszott le,mert okozhat galibát.Bár említették a motortért,amit kizárnék,mert ha zárlat lenne a szívató vezeték miatt,egy biztosíték (ha nem túl bika) kimegy.

Akkor elmondom ,hogy én mire gondolok.Csak is zárlat,méghozzá a világítás kapcsoló környékén.Legalább is azzal van összefüggésben.Nézd át alaposan a rajzot,ami az elektromosságról szól.Ugyan is 70-es modellnél a világítás kapcsolóba egyenesen megy egy piros vezeték,a kötegből,ráadásul biztosíték nélkül.Majd onnan megy a biztosíték táblába.Ez nekem is furcsa volt,meg a szakinak is aki kötötte volna.De mivel ő is csinált egy zárlatot,felhagyott aznap vele,én meg neki álltam,és bekötöttem rajz alapján.Jó lett.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #51023 Dátum: 2011 Január 03, 18:04:16 »

már négykeréken!
azt eldöntöttem h még egyszer nem csinálok ilyet!
nagy buziság összerakni egy autót!
ma úgy döntöttem az ajtóval szopok!
már majdnem kész csak az ablakot nem lehet felhúzni!
majd megoldom ezt is!
kitoltam a friss levegőre egy picit!
Szép lesz.
De autót összerakni jó!

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51022 Dátum: 2011 Január 03, 17:53:03 »

.
jó ez a szin!

ti fujtátok?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51021 Dátum: 2011 Január 03, 17:50:06 »

Majd elmúlik, sőt pár év múlva hiányozni is fog.
Jól néz ki, kíváncsian várom a végeredményt.

Meg ne is nagyon keseredj el, mert a priccs sem lesz kész magától  Wink

...
azt eldöntöttem h még egyszer nem csinálok ilyet!
nagy buziság összerakni egy autót!
...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51020 Dátum: 2011 Január 03, 17:45:57 »

A csavarok oldalról, vagy alulról kellene, hogy látszódjanak? Mert oldalról van ott sok csavar, de félek, az csak a fellépő rögzítés.
Meg lehet vajon a fűtéscsatornát kaszni leemelés nélkül csinálni?

Hát hallod.Nekem a Napóleonnál,meg a hátsó felfüggesztésnél volt összehegesztve,de olyan csimbókosan,ráadásul flexel hozzá sem fértem.Szerintem sokat fogsz még vele szopni,mivel ha a fűtés csatornát kell javítani,hozzá jönnek még olyan hibák is,amiket csak akkor látsz,mikor szeded széjjel.

Itt néz körül,hátha látsz valami érdekeset.http://picasaweb.google.hu/simonjandzso

Szerintem minimum küszöb csere,már ha pár csavar anyája is kitépődik szóba jöhet,a fenéklemez attól még lehet javítható.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51019 Dátum: 2011 Január 03, 17:40:23 »

typ4 motoron k jetronik Shocked
szép

és biztos üzem biztos Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51018 Dátum: 2011 Január 03, 17:39:09 »

már négykeréken!
azt eldöntöttem h még egyszer nem csinálok ilyet!
nagy buziság összerakni egy autót!

Látom nem vagyok egyedül,aki ezt belátja.Te is úgy jártál mint én.Teljesen szétszed utolsó csavarig,aztán felújítás.Nem irigyellek.Én már kiértem belölle,csak pár apróság van hátra,és műszaki remélem sikerül.Sok sikert,és türelmet,hidd el megéri Wink

Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #51017 Dátum: 2011 Január 03, 17:24:23 »

typ4 motoron k jetronik Shocked

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #51016 Dátum: 2011 Január 03, 17:04:10 »

Lesz Bogárébresztés, mindjárt kitalálom, hogy mikor.


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #51015 Dátum: 2011 Január 03, 17:02:04 »

Lesz Bogárébresztés, mindjárt kitalálom, hogy mikor.

Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #51014 Dátum: 2011 Január 03, 17:00:28 »

most volt 3 napja  Wink

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #51013 Dátum: 2011 Január 03, 16:59:49 »

most volt 3 napja  Wink
Akkor még nem tudtam hogy megint autóm lesz. Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #51012 Dátum: 2011 Január 03, 16:51:39 »

Mikor lesz valami fórumtali?
most volt 3 napja  Wink
Oldalak: 1 ... 735 736 737 738 739 [740] 741 742 743 744 745 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.253 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.