www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 23:10:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 708 709 710 711 712 [713] 714 715 716 717 718 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14892057 alkalommal)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #52131 Dátum: 2011 Február 17, 00:19:09 »

Nekem dupla karbi van, nincs szívócső útban, a generátor talpat meg nem tőcsavarokkal, hanem rendes csavarral rögzítettem
önmetsző ?

 Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #52130 Dátum: 2011 Február 16, 23:06:59 »

Maresz mester, a hátsó kerékcsapágy beleflexelős hornykészítős módszer nagyon bejött! Megvettem!

Aki meg azt mondta, hogy kézzel szokta lehúzni, azt szívesen meghívtam volna a két hátsó kerékcsapágy cserémre, pedig ez nem régen volt szerelve.
A kétkörmös lehúzó is megfeszült.
Évek bevált receptje:)


Kézzel sosem sikerült pedig párat már cseréltem:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52129 Dátum: 2011 Február 16, 23:01:02 »

igy a helyes

Maresz mester, a hátsó kerékcsapágy beleflexelős hornykészítős módszer nagyon bejött! Megvettem!

Aki meg azt mondta, hogy kézzel szokta lehúzni, azt szívesen meghívtam volna a két hátsó kerékcsapágy cserémre, pedig ez nem régen volt szerelve.
A kétkörmös lehúzó is megfeszült.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #52128 Dátum: 2011 Február 16, 22:57:51 »


Megnéztem a videót.

Szerintem ehhez szerencse kell, hogy meg tudd így lazítani a nagy csavart, ráadásul a hézagolók szoktak lenni a nagy alátét alatt és a kerék mögött is, ha beesik, akkor honnan tudod, hogy hol mennyi volt? Majd hézagolgatod? Vagy kb. beállítod?

Én továbbra is a kutyaházat billenteném/emelném meg F-es motornál.

Ráadásul egy 30 éve rajtalévő turbinakerék biztos nem lazul le a jövő héten, a leszedett és visszarakott már nem biztos.


"Minden bontás egy rontás!"
igy a helyes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52127 Dátum: 2011 Február 16, 22:49:27 »

ezt is érdemes megnézni a tárgyban http://www.youtube.com/watch?v=4ewXkdPgsa4

a generátor arrafelé a dinamót jelenti


Megnéztem a videót.

Szerintem ehhez szerencse kell, hogy meg tudd így lazítani a nagy csavart, ráadásul a hézagolók szoktak lenni a nagy alátét alatt és a kerék mögött is, ha beesik, akkor honnan tudod, hogy hol mennyi volt? Majd hézagolgatod? Vagy kb. beállítod?

Én továbbra is a kutyaházat billenteném/emelném meg F-es motornál.

Ráadásul egy 30 éve rajtalévő turbinakerék biztos nem lazul le a jövő héten, a leszedett és visszarakott már nem biztos.

"Minden bontás egy rontás!"

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #52126 Dátum: 2011 Február 16, 22:37:53 »

Jónap!

nekem egyszer lelazult a ventilátor anya. égtelen nagy csörgésbe kezdett amikor belevert a kutyaházba...  megálltam egy benzinkúton kézzel vissza húztam amennyira birtam majd otthon 36-os crovával. azóta jó...   Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52125 Dátum: 2011 Február 16, 22:25:40 »

Nekem dupla karbi van, nincs szívócső útban, a generátor talpat meg nem tőcsavarokkal, hanem rendes csavarral rögzítettem, így leveszem az ékszíjat (nem kell a videó!), a talp csavarjait, meg a négy kis csavart a kutyaházon és kihúzom előre a generátort bakkal együtt.

Ez így elég királyság.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52124 Dátum: 2011 Február 16, 22:20:26 »

Igen most néztem meg. Nincsen ék. Holnap majd megpróbálom ezen módszer alapján. Remélem nekem is ilyen könnyen fog menni mint a filmben  Grin


Néha nagyon neki kell feküdni és melegíteni azt a csavart a turbinakeréken, én biztos azt hagynám utoljára. Ellen sem tudsz tisztességesen fogni.

F-es motorról simán leveszed a dinamót a kutyaház billentésével és emelésével, de vedd le a motortértető rugót.

Szerintem így a legegyszerűbb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52123 Dátum: 2011 Február 16, 21:35:37 »

utána várjuk a pontos leírást, esetleg fotókkal hogy mások is okuljanak a tapasztalatból Wink
Rendben, ha holnap lesz időm rá akkor majd este írok, hogy hogy sikerült az akció  Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #52122 Dátum: 2011 Február 16, 21:27:58 »

Igen most néztem meg. Nincsen ék. Holnap majd megpróbálom ezen módszer alapján. Remélem nekem is ilyen könnyen fog menni mint a filmben  Grin
utána várjuk a pontos leírást, esetleg fotókkal hogy mások is okuljanak a tapasztalatból Wink
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52121 Dátum: 2011 Február 16, 21:22:44 »

én nem próbáltam még így, de nézd végig a filmet amit Chabeetle tett be, én csak belepörgettem, de ott talán elmagyarázza pontosan
Igen most néztem meg. Nincsen ék. Holnap majd megpróbálom ezen módszer alapján. Remélem nekem is ilyen könnyen fog menni mint a filmben  Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #52120 Dátum: 2011 Február 16, 21:15:13 »

És a ventilátort egyszerűen le lehet húzni a tengelyről ha levesszük az anyát? Nincsen ék a ventilátornál?
én nem próbáltam még így, de nézd végig a filmet amit Chabeetle tett be, én csak belepörgettem, de ott talán elmagyarázza pontosan
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52119 Dátum: 2011 Február 16, 21:10:44 »

ráadásul állítólag könnyebb a hátsó ventilátort levenni a dinamóról egy 36os kulccsal. legközelebb a kutyaház buktatás helyett lehet ezt próbálnám meg előbb, mert a kutyaházat emelgetni tényleg szívás. mind felemelni, mind aztán a helyére visszatenni
És a ventilátort egyszerűen le lehet húzni a tengelyről ha levesszük az anyát? Nincsen ék a ventilátornál?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #52118 Dátum: 2011 Február 16, 21:08:50 »

szupcsi  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #52117 Dátum: 2011 Február 16, 20:56:13 »


Süni
« Hozzászólás #52116 Dátum: 2011 Február 16, 20:48:03 »

ezt is érdemes megnézni a tárgyban http://www.youtube.com/watch?v=4ewXkdPgsa4

a generátor arrafelé a dinamót jelenti
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #52115 Dátum: 2011 Február 16, 20:46:42 »

láttam kiszerelt motornál, bent előbb őrülnék meg...
ráadásul állítólag könnyebb a hátsó ventilátort levenni a dinamóról egy 36os kulccsal. legközelebb a kutyaház buktatás helyett lehet ezt próbálnám meg előbb, mert a kutyaházat emelgetni tényleg szívás. mind felemelni, mind aztán a helyére visszatenni
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #52114 Dátum: 2011 Február 16, 20:45:53 »

A kutyaházat hol tudom lelazítani, mert minden más megvan amit írtál kivéve az anyázás, de odáig el kell jutni   Cheesy

ezt is érdemes megnézni a tárgyban http://www.youtube.com/watch?v=4ewXkdPgsa4

a generátor arrafelé a dinamót jelenti
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 16, 20:47:27 írta chabeetle »
1303LS
« Hozzászólás #52113 Dátum: 2011 Február 16, 20:45:29 »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #52112 Dátum: 2011 Február 16, 20:43:23 »

jobb és bal oldalon.

szerintem vásároljál hozzá egy etióp kisgyereket, mert szopni fogsz :-))
láttam kiszerelt motornál, bent előbb őrülnék meg...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Süni
« Hozzászólás #52111 Dátum: 2011 Február 16, 20:42:25 »

1303LS
« Hozzászólás #52110 Dátum: 2011 Február 16, 20:33:59 »

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #52109 Dátum: 2011 Február 16, 20:28:02 »


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52108 Dátum: 2011 Február 16, 20:05:56 »


szerintem ez a főiskolainak felel meg.
Bánkis voltam (az ugye, főiskola). Ott gépészmérnök kar- autótechnikai szakirány + műszaki tanár szak (=4 év)
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 16, 20:13:31 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #52107 Dátum: 2011 Február 16, 20:02:24 »


Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #52106 Dátum: 2011 Február 16, 20:01:57 »


1303LS
« Hozzászólás #52105 Dátum: 2011 Február 16, 19:59:16 »

Süni
« Hozzászólás #52104 Dátum: 2011 Február 16, 19:57:15 »

Tényleg utálom ezt a "miibe fáj" kifejezést és minden olyat, ami hirtelen divatos lesz és állandóan az visszhangzik. (pl. vágod?, makulátlan, fellelt állapot, nem mindenáron eladó, kiváló restaurálási alap, stb.)
1303LS
« Hozzászólás #52103 Dátum: 2011 Február 16, 19:54:57 »

Úgy indult a dolog, hogy a dinamót kell cserélni mert elment a töltés. Rámértünk és semmit sem töltött. Megnéztük a szénkeféket azok is jók voltak szóval azt hittük, hogy nagyobb a baj de végülis kiderült hogy a szénkefét nyomó rugó nem nyomta rendesen a szénkefét ezért nem volt töltés. De a bakot ki kellene cserélnem mert lyukas és olajos körülötte minden és ezt megszeretném szüntetni.
A bak az alu öntvény az ritkán lukad, ha a lemez betöltő nyak folyik azt egy lapos vas szerű akármivel tudod kitekerni a betöltőnyíláson keresztül. Ott egy nagy csavarszerű.
1303LS
« Hozzászólás #52102 Dátum: 2011 Február 16, 19:53:03 »


Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52101 Dátum: 2011 Február 16, 19:52:41 »

Az elég, de te dinamót akarsz cserélni nem?
Úgy indult a dolog, hogy a dinamót kell cserélni mert elment a töltés. Rámértünk és semmit sem töltött. Megnéztük a szénkeféket azok is jók voltak szóval azt hittük, hogy nagyobb a baj de végülis kiderült hogy a szénkefét nyomó rugó nem nyomta rendesen a szénkefét ezért nem volt töltés. De a bakot ki kellene cserélnem mert lyukas és olajos körülötte minden és ezt megszeretném szüntetni. Szóval most a bakot akarom kicserélni.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #52100 Dátum: 2011 Február 16, 19:41:00 »

Még egy kérdés, ha a dinamótartó bakot akarom cserélni ahhoz le kell venni a dinamót vagy esetleg elég lenne az ha lelazítom a kutyaházat még? Mert csak annyira kellene megemelni a dinamót hogy a tőcsavarokról le tudjam húzni a bakot.
Az elég, de te dinamót akarsz cserélni nem?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #52099 Dátum: 2011 Február 16, 19:39:14 »

A kutyaházat hol tudom lelazítani, mert minden más megvan amit írtál kivéve az anyázás, de odáig el kell jutni   Cheesy
Szívócsővet is vedd le.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52098 Dátum: 2011 Február 16, 19:38:42 »

jobb és bal oldalon.

szerintem vásároljál hozzá egy etióp kisgyereket, mert szopni fogsz :-))
Még egy kérdés, ha a dinamótartó bakot akarom cserélni ahhoz le kell venni a dinamót vagy esetleg elég lenne az ha lelazítom a kutyaházat még? Mert csak annyira kellene megemelni a dinamót hogy a tőcsavarokról le tudjam húzni a bakot.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52097 Dátum: 2011 Február 16, 19:33:49 »

A kutyaházat hol tudom lelazítani, mert minden más megvan amit írtál kivéve az anyázás, de odáig el kell jutni   Cheesy
jobb és bal oldalon.

szerintem vásároljál hozzá egy etióp kisgyereket, mert szopni fogsz :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52096 Dátum: 2011 Február 16, 19:30:14 »

F-es moci.

Dinamó tartó lelazít, kutyaház lelazít, venti 4 csavar kivesz, motorháztető rugó kivesz. Billegteted anyázol kijön.  Grin
A kutyaházat hol tudom lelazítani, mert minden más megvan amit írtál kivéve az anyázás, de odáig el kell jutni   Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #52095 Dátum: 2011 Február 16, 19:25:26 »

A motor nem duplaszívós, az olajhűtőről fogalmam sincs  Undecided
F-es moci.

Dinamó tartó lelazít, kutyaház lelazít, venti 4 csavar kivesz, motorháztető rugó kivesz. Billegteted anyázol kijön.  Grin
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52094 Dátum: 2011 Február 16, 19:01:04 »


Duplaszívós a motor?
Nagy olajhűtős a kutyaház?
A motor nem duplaszívós, az olajhűtőről fogalmam sincs  Undecided
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52093 Dátum: 2011 Február 16, 18:57:00 »

Egy kis segítségre lenne szükségem. A dinamót szeretném kivenni az autóból és hogy ez sikerüljön mi mindent kell hozzá bontani? Mert már leszedtem a karburátort de sajnos még mindig nem bírom kibillenteni a ventilátort.


Duplaszívós a motor?
Nagy olajhűtős a kutyaház?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #52092 Dátum: 2011 Február 16, 18:55:55 »

Egy kis segítségre lenne szükségem. A dinamót szeretném kivenni az autóból és hogy ez sikerüljön mi mindent kell hozzá bontani? Mert már leszedtem a karburátort de sajnos még mindig nem bírom kibillenteni a ventilátort.
Oldalak: 1 ... 708 709 710 711 712 [713] 714 715 716 717 718 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.