www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 23:56:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 625 626 627 628 629 [630] 631 632 633 634 635 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13101160 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55432 Dátum: 2011 Július 11, 22:32:51 »

Az enyémen is próbálkoztak erősen de nem jött be nekik Grin
Uhh, azért az enyém ettől sokkal jobb. Köszi!  Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #55431 Dátum: 2011 Július 11, 22:30:51 »

ez nem olyan nagy gáz 2mm-es lemezből könnyen ki lehet pótolni ráadásul végig varrhatod mert nem húzza el a meleg, csináltunk már páran ilyen pótlást .....
Az enyémen is próbálkoztak erősen de nem jött be nekik Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55430 Dátum: 2011 Július 11, 22:24:23 »

Mindig elfelejtek fényképezőt vinni...

Az alagút széle zöld nyíl, a fedőlemez széle piros és olyan girbegurba mint itt. Ott volt odahegesztve a padlólemez. Lecsiszoltam a varratot, felhajtottam a padlólemezt és ez volt alatta. Cry

Azt sem értem, miért van 3 réteg lemez  Huh
ez nem olyan nagy gáz 2mm-es lemezből könnyen ki lehet pótolni ráadásul végig varrhatod mert nem húzza el a meleg, csináltunk már páran ilyen pótlást .....

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #55429 Dátum: 2011 Július 11, 22:15:35 »

Köszi!
Én is így gondolom, de ha megnézed az alsó képet ott 2 vastag lemez van és egy vékonyabb. Plusz alul a régi padlólemez, tehát 4. Az alja milyen vastagból van?
Gyúrhatsz mert Hansi a gyárban 2 milis lemezből préselte   Grin
Lesz vele munkád  , te is belenyúltál rendesen a szarba mint én. Üdvw a szopóálarcosok klubbjában  Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55428 Dátum: 2011 Július 11, 22:08:01 »

Összedobtam egy alváz metszetet , ezen látod a 3 lemez kapcsolódási pontját
Köszi!
Én is így gondolom, de ha megnézed az alsó képet ott 2 vastag lemez van és egy vékonyabb. Plusz alul a régi padlólemez, tehát 4. Az alja milyen vastagból van?

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #55427 Dátum: 2011 Július 11, 22:04:01 »

Mindig elfelejtek fényképezőt vinni...

Az alagút széle zöld nyíl, a fedőlemez széle piros és olyan girbegurba mint itt. Ott volt odahegesztve a padlólemez. Lecsiszoltam a varratot, felhajtottam a padlólemezt és ez volt alatta. Cry

Azt sem értem, miért van 3 réteg lemez  Huh
Összedobtam egy alváz metszetet , ezen látod a 3 lemez kapcsolódási pontját

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55426 Dátum: 2011 Július 11, 21:24:13 »

köszönöm
van olyan kocsi
aminél van gyári adat pl golf melegnél hidegnél
bogárnál csak hideg

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55425 Dátum: 2011 Július 11, 19:52:32 »

a felső kép szar az alsón meg teljesen rendbevan Undecided
Mindig elfelejtek fényképezőt vinni...

Az alagút széle zöld nyíl, a fedőlemez széle piros és olyan girbegurba mint itt. Ott volt odahegesztve a padlólemez. Lecsiszoltam a varratot, felhajtottam a padlólemezt és ez volt alatta. Cry

Azt sem értem, miért van 3 réteg lemez  Huh

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 11, 19:56:39 írta Zoli »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55424 Dátum: 2011 Július 11, 19:31:47 »

Sajnos a kedves felújító 91-ben, a maga által kreált padlólemezt alulról hegesztette az alvázra, tehát az alvázgerendám alján a bordás lemez széle 2-3 cm-en végig el van égetve gyakorlatilag. Főleg a kézifék és az alvázfej között. Mit lehet azzal csinálni? Gyárt(tas)sam le?

<beszúrt kép törölve>

Itt még látszik az eredeti padló maradványa...  Cry
Egyre nagyobb a kihívás, de megcsinálom akkor is....

<beszúrt kép törölve>
a felső kép szar az alsón meg teljesen rendbevan Undecided

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55423 Dátum: 2011 Július 11, 19:15:53 »

Sajnos a kedves felújító 91-ben, a maga által kreált padlólemezt alulról hegesztette az alvázra, tehát az alvázgerendám alján a bordás lemez széle 2-3 cm-en végig el van égetve gyakorlatilag. Főleg a kézifék és az alvázfej között. Mit lehet azzal csinálni? Gyárt(tas)sam le?



Itt még látszik az eredeti padló maradványa...  Cry
Egyre nagyobb a kihívás, de megcsinálom akkor is....

« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 11, 19:28:49 írta Zoli »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55422 Dátum: 2011 Július 11, 18:45:27 »

 Gyuszkónak:

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55421 Dátum: 2011 Július 11, 17:46:27 »

szerintem a 25 kb jó lehet
Kösz!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55420 Dátum: 2011 Július 11, 16:55:56 »

Azt tudja valaki, hogy mi a mérete azoknak a csavaroknak, amik a hátsó kerékdobokban rögzitik a kasztnit az alvázhoz (vagy a hátsó futómű nemtudommilyéhez)? M10 x ...? Beletörtek..  Undecided
szerintem a 25 kb jó lehet

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55419 Dátum: 2011 Július 11, 15:35:22 »

Azt tudja valaki, hogy mi a mérete azoknak a csavaroknak, amik a hátsó kerékdobokban rögzitik a kasztnit az alvázhoz (vagy a hátsó futómű nemtudommilyéhez)? M10 x ...? Beletörtek..  Undecided

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55418 Dátum: 2011 Július 11, 14:04:36 »

A szelephézag változása a hőfokkal nem lineáris, mert több anyag (több szerkezeti egység) együttes hőmérsékleti méret változásának az összessége.
Nem biztos, hogy a maximális üzemi hőfoknál a legkisebb. Ezért nem lehet ezt.
köszönöm



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55417 Dátum: 2011 Július 11, 13:31:02 »

nem éppen bogár, de az is lehetne.

lehet-e úgy szelephézagot állítani, hogy lávaforróra járatom a motort, aztán 0-ra teszem a hézagot?
ha nem, akkor miért nem.

A szelephézag változása a hőfokkal nem lineáris, mert több anyag (több szerkezeti egység) együttes hőmérsékleti méret változásának az összessége.
Nem biztos, hogy a maximális üzemi hőfoknál a legkisebb. Ezért nem lehet ezt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #55416 Dátum: 2011 Július 11, 13:29:06 »

nem éppen bogár, de az is lehetne.

lehet-e úgy szelephézagot állítani, hogy lávaforróra járatom a motort, aztán 0-ra teszem a hézagot?
ha nem, akkor miért nem.

mer' leég a kezed állításkor  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55415 Dátum: 2011 Július 11, 13:24:22 »

nem éppen bogár, de az is lehetne.

lehet-e úgy szelephézagot állítani, hogy lávaforróra járatom a motort, aztán 0-ra teszem a hézagot?
ha nem, akkor miért nem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #55414 Dátum: 2011 Július 11, 09:49:37 »

Ugye ez előre álló érintkezős?

igen, mert a vezeték az érintkező felé "előre" indul el
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55413 Dátum: 2011 Július 10, 22:14:12 »

ez az illesztési pontosságáról és annak a mérőszámairól valamint az értékeiről szól !
esetünkben az illesztés H7

Ám legyen.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #55412 Dátum: 2011 Július 10, 22:09:43 »

Ez másról szól.
ez az illesztési pontosságáról és annak a mérőszámairól valamint az értékeiről szól !
esetünkben az illesztés H7

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55411 Dátum: 2011 Július 10, 22:05:49 »

a H7 illesztésnek pont ez a lényege, magyarul újjal kell tudni benyomni a melegedési tényezők miatt, és a felületi érdesség sem mindegy
http://www.confidenza.hu/NTNkatalogus/ntn_muszaki_7.html
Ez másról szól.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #55410 Dátum: 2011 Július 10, 21:52:23 »

Szétszedésnél senki nem melegít semmit. Húzósan ki lehet ütni. Ebből következik, hogy befelé is így megy. Ujjal Benyomva nem jó.
a H7 illesztésnek pont ez a lényege, magyarul újjal kell tudni benyomni a melegedési tényezők miatt, és a felületi érdesség sem mindegy
http://www.confidenza.hu/NTNkatalogus/ntn_muszaki_7.html

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55409 Dátum: 2011 Július 10, 21:49:32 »

Szétszedésnél senki nem melegít semmit. Húzósan ki lehet ütni. Ebből következik, hogy befelé is így megy. Ujjal Benyomva nem jó.

A hajtórúd mellett a csapszegre korom és égéstermék rakódik, ez szorítja meg, ezért kell kiütni néha.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55408 Dátum: 2011 Július 10, 21:45:21 »

Én még nem láttam olyan bogár új dugattyút, ahol szoros volt a csapszeg illesztése a dugattyúban.
Pedig csak egy éven belül volt itt AA Pistons, Kolbenschmidt, és Mahle is, 85.5, 90.5, 94-es is.
Szétszedésnél senki nem melegít semmit. Húzósan ki lehet ütni. Ebből következik, hogy befelé is így megy. Ujjal Benyomva nem jó.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55407 Dátum: 2011 Július 10, 21:38:03 »

Az nem jó! Benzint kell önteni a dugattyúba és meggyújtani. A meleg dugattyúba tudod betólni a csapszeget. Simán ujjal benyomva kopott a dugattyú. Ezért is csattoghat, vagy fog.

Én még nem láttam olyan bogár új dugattyút, ahol szoros volt a csapszeg illesztése a dugattyúban.
Pedig csak egy éven belül volt itt AA Pistons, Kolbenschmidt, és Mahle is, 85.5, 90.5, 94-es is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55406 Dátum: 2011 Július 10, 21:36:14 »

Akkor mi van ha a dugattyúba kézzel be tudom tolni a csapszeget ?



Ezek úszó csapszegek, az a jó, ha be tudod tolni. Minden új typ1-4 csapszeget be lehet tolni a dugattyúba, ez ilyen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #55405 Dátum: 2011 Július 10, 21:29:42 »

Az nem jó! Benzint kell önteni a dugattyúba és meggyújtani. A meleg dugattyúba tudod betólni a csapszeget. Simán ujjal benyomva kopott a dugattyú. Ezért is csattoghat, vagy fog.
Érdemes vagy lehet egyáltalán valahol plusszos csapszeget csináltatni?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55404 Dátum: 2011 Július 10, 21:19:50 »

Akkor mi van ha a dugattyúba kézzel be tudom tolni a csapszeget ?

Az nem jó! Benzint kell önteni a dugattyúba és meggyújtani. A meleg dugattyúba tudod betólni a csapszeget. Simán ujjal benyomva kopott a dugattyú. Ezért is csattoghat, vagy fog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #55403 Dátum: 2011 Július 10, 21:14:21 »

Igen, tud csattogni. A csapszeget amúgy szinte nullára kell illeszteni, dörzsárazni szokták a hajtórúdban a perselyt. Ha megolajozod és érzel egy kis moccanást, akkor az rossz, újra kell perselyezni.
Akkor mi van ha a dugattyúba kézzel be tudom tolni a csapszeget ?

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #55402 Dátum: 2011 Július 10, 20:02:22 »

Grin
Holnap felviszem a hajtókarokat a Lacihoz megszakértésre.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #55401 Dátum: 2011 Július 10, 20:00:09 »

Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #55400 Dátum: 2011 Július 10, 19:59:51 »

Igen, tud csattogni. A csapszeget amúgy szinte nullára kell illeszteni, dörzsárazni szokták a hajtórúdban a perselyt. Ha megolajozod és érzel egy kis moccanást, akkor az rossz, újra kell perselyezni.
Akkor valoszinű meg van a hiba.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #55399 Dátum: 2011 Július 10, 19:59:23 »

Ettől tud a motor csattogni? Mert más ami szemmel látható mérhető az minden ok.Négyből három csapszeg rendben a hármas hengernél egynek van játéka.

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55398 Dátum: 2011 Július 10, 19:59:00 »

Tehát ha bedugom a csapszeget a lukába és mozgatom a 3-4 milliméteres mozgás biztosan nem jó?

Még a 3-4 századmilliméter is sok!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55397 Dátum: 2011 Július 10, 19:58:23 »

Ettől tud a motor csattogni? Mert más ami szemmel látható mérhető az minden ok.Négyből három csapszeg rendben a hármas hengernél egynek van játéka.

Igen, tud csattogni. A csapszeget amúgy szinte nullára kell illeszteni, dörzsárazni szokták a hajtórúdban a perselyt. Ha megolajozod és érzel egy kis moccanást, akkor az rossz, újra kell perselyezni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #55396 Dátum: 2011 Július 10, 19:56:17 »

Ettől tud a motor csattogni? Mert más ami szemmel látható mérhető az minden ok.Négyből három csapszeg rendben a hármas hengernél egynek van játéka.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55395 Dátum: 2011 Július 10, 19:55:42 »

Tehát ha bedugom a csapszeget a lukába és mozgatom a 3-4 milliméteres mozgás biztosan nem jó?
az nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #55394 Dátum: 2011 Július 10, 19:53:43 »

Tehát ha bedugom a csapszeget a lukába és mozgatom a 3-4 milliméteres mozgás biztosan nem jó?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55393 Dátum: 2011 Július 10, 19:48:00 »

A hajtokar csapszegnek van mozgása?
Ha lóg, akkor a hajtókar perselyt ki kell cserélni, majd derékszögelni, és dörzsárazni.
Oldalak: 1 ... 625 626 627 628 629 [630] 631 632 633 634 635 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.