www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 22:17:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 602 603 604 605 606 [607] 608 609 610 611 612 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14817744 alkalommal)
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #56371 Dátum: 2011 Augusztus 20, 20:40:56 »

Gútentág!


hát biz szépségesen összeraktam a generátort a régi alkatrészekkel és beszereltem. nemrég beinditottam. és b@ssz@meg egyből elaludt a töltés lámpa valamint műszerrel 14.38V-ot mértem...
akkor valamelyik csatlakozó kontaktus szivatott meg...

úgyhogy mehetünk gyomára...! Grin Grin Grin                       majd jövőre.


Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56370 Dátum: 2011 Augusztus 20, 20:08:29 »

Még Vilinél vannak a szívócsonkok, de lehet holnap elugrok majd hozzá.
Sajnos a bogaras dolgok pihennek. Még csak ma raktam össze a gardrobe-ba a polcot, mert tegnap hozta az asztalos a polctartókat.
De a bogár már 4 kerékkel a betonon várja a szerelést. Már csavartam ki pár csavart az elválasztáshoz. Remélem nincs összeheftölve a bódé az alvázzal. A leszedhető elemek pedig már a mesternél vannak, hogy kapjanak festéket. Addig is kapott egy tartalék csomagtértetőt.

látom, a diszlécek még rajta.  Wink nem baj, addig is biztonságban vannak. Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #56369 Dátum: 2011 Augusztus 20, 17:58:49 »

Ja, lehet.
Motorral hogyan állsz?
Még Vilinél vannak a szívócsonkok, de lehet holnap elugrok majd hozzá.
Sajnos a bogaras dolgok pihennek. Még csak ma raktam össze a gardrobe-ba a polcot, mert tegnap hozta az asztalos a polctartókat.
De a bogár már 4 kerékkel a betonon várja a szerelést. Már csavartam ki pár csavart az elválasztáshoz. Remélem nincs összeheftölve a bódé az alvázzal. A leszedhető elemek pedig már a mesternél vannak, hogy kapjanak festéket. Addig is kapott egy tartalék csomagtértetőt.


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 20, 18:01:10 írta sparkafer »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56368 Dátum: 2011 Augusztus 20, 17:38:28 »

Arra gondoltam, hogy eddig azért nem vette észre. Most megemelte, odafolyt az összes olaj ami a csőben volt. Mivel valami bibi van, ki is megy a tengely végére. De a szimering házának az alján van egy lyuk, az is ellehet tömődve, mert ott kéne folynia.
Ja, lehet.
Motorral hogyan állsz?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #56367 Dátum: 2011 Augusztus 20, 17:32:50 »

Akárhogyan emeli, nem folyhat ott.
Arra gondoltam, hogy eddig azért nem vette észre. Most megemelte, odafolyt az összes olaj ami a csőben volt. Mivel valami bibi van, ki is megy a tengely végére. De a szimering házának az alján van egy lyuk, az is ellehet tömődve, mert ott kéne folynia.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56366 Dátum: 2011 Augusztus 20, 15:46:53 »

Ha megemeled az autót középen, akkor az összes olaj ami a féltengely házban van a lefele álló vége, azaz a dob felé megy.
Persze lehet az "O" gyűrű is meggyűrődve.
Akárhogyan emeli, nem folyhat ott. Szimmering, o gyűrű, vagy megkopott a fém henger, amin a szimmering fut. (Hülyén hangzik, de nálam pl. ezzel szopott anno Maresz, minden ok volt, szimmering, o gyűrű, csak ez volt a régi....)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56365 Dátum: 2011 Augusztus 20, 15:18:30 »

A hátsó fékeimet állítottam be miközben észrevettem, hogy ha forgatom a dobot majd leveszem, hogy ellenőrizni tudjam hol ér hozzá és hol nem a pofa akkor egyre több válltóolaj "jön" ki a féltengely végén, a bordákon rémisztően sok van. A csapágyak, szimeringek és úgy általában a környéken minden új. Mi lehet a gond?
Megsérült az O-gyűrű, de lehet, csak nem bírja tartani a ránehezedő olajat. Én már régen nem az emelőbakot használom, mert mindig elrepedt a féltengely gumiharangja is. Emeld a torzió pengéjével, nem fog folyni!

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #56364 Dátum: 2011 Augusztus 20, 15:13:13 »

A hátsó fékeimet állítottam be miközben észrevettem, hogy ha forgatom a dobot majd leveszem, hogy ellenőrizni tudjam hol ér hozzá és hol nem a pofa akkor egyre több válltóolaj "jön" ki a féltengely végén, a bordákon rémisztően sok van. A csapágyak, szimeringek és úgy általában a környéken minden új. Mi lehet a gond?
Ha megemeled az autót középen, akkor az összes olaj ami a féltengely házban van a lefele álló vége, azaz a dob felé megy.
Persze lehet az "O" gyűrű is meggyűrődve.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #56363 Dátum: 2011 Augusztus 20, 14:48:34 »

ha jól rémlik, van ott egy O-gyűrű, amit összerakásnál "be lehet gyűrni".
Már rég csináltam, akkor ilyesmi volt a baj. A 6-os alkatrészek között van.

Pontosabban? Nem én raktam össze.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #56362 Dátum: 2011 Augusztus 20, 14:42:03 »

Rosszul raktad be az O-gyűrűt.


Pontosabban? Nem én raktam össze.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #56361 Dátum: 2011 Augusztus 20, 14:40:28 »

Rosszul raktad be az O-gyűrűt.

Mi lehet a gond?
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #56360 Dátum: 2011 Augusztus 20, 12:59:10 »

A hátsó fékeimet állítottam be miközben észrevettem, hogy ha forgatom a dobot majd leveszem, hogy ellenőrizni tudjam hol ér hozzá és hol nem a pofa akkor egyre több válltóolaj "jön" ki a féltengely végén, a bordákon rémisztően sok van. A csapágyak, szimeringek és úgy általában a környéken minden új. Mi lehet a gond?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #56359 Dátum: 2011 Augusztus 20, 10:43:37 »

felnit darabonként 3000-ért
porfestés homokolás vagy csak homok?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #56358 Dátum: 2011 Augusztus 20, 09:31:59 »

köszi. Mennyiért csináltak és mit?
felnit darabonként 3000-ért

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56357 Dátum: 2011 Augusztus 20, 05:55:39 »

Tel: (1) 227 5915        most fuvattam náluk. Smiley
köszi. Mennyiért csináltak és mit?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #56356 Dátum: 2011 Augusztus 19, 21:07:37 »

igen ott még mindig lehet
hétfön tudok telszámot adni ha jó neked

sziasztok! Homokfújó műhelyt tud valaki a 11.kerületben, v környékén? Info is kellene, hogy nagyságrendileg mennyibe kerülhet most az összes motorburkoló lemez homokfujása? Rég csináltattam a gépész u-ban, nem tudom, ott lehet-e még. Előre is kösz!

Tel: (1) 227 5915        most fuvattam náluk. Smiley

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56355 Dátum: 2011 Augusztus 19, 20:41:56 »

igen ott még mindig lehet
hétfön tudok telszámot adni ha jó neked
ok, nagyon kösz elöre is, ugyis atfutok Hozzad egy motyoval.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #56354 Dátum: 2011 Augusztus 19, 20:05:36 »

sziasztok! Homokfújó műhelyt tud valaki a 11.kerületben, v környékén? Info is kellene, hogy nagyságrendileg mennyibe kerülhet most az összes motorburkoló lemez homokfujása? Rég csináltattam a gépész u-ban, nem tudom, ott lehet-e még. Előre is kösz!
igen ott még mindig lehet
hétfön tudok telszámot adni ha jó neked

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56353 Dátum: 2011 Augusztus 19, 19:38:50 »

sziasztok! Homokfújó műhelyt tud valaki a 11.kerületben, v környékén? Info is kellene, hogy nagyságrendileg mennyibe kerülhet most az összes motorburkoló lemez homokfujása? Rég csináltattam a gépész u-ban, nem tudom, ott lehet-e még. Előre is kösz!
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 19, 19:40:28 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56352 Dátum: 2011 Augusztus 19, 08:08:40 »

baszki,én úgy sajnálom hogy nincs annyi pénzem hogy csinálj egy Gt40-et nekem Undecided
mondjuk ezt a  gyári 356-A kupét nem én csinálom Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56351 Dátum: 2011 Augusztus 19, 08:06:42 »

Igazából kiderült,hogy nincs nagy gáz, DE nem tudom jól tettem-e, a hátsó torzió házánál, ahol felfekszik, a perem kitartotta, én kivágtam. mindjárt rajzolok...

A kék a padlólemez, a pirossel lehúzottat vágtam ki. Teccikérteni.
szerintem így jó a torzióház kilógó öntvényére rá kell fektetni ahogy rajzoltad és ott is jól körbehegeszteni

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56350 Dátum: 2011 Augusztus 19, 00:39:13 »

hátul és belül igazítod vágás nélkül  elöl vágsz ha a napóleon nem gyári és a fütéscsatornát igazítod a bodé és padlólemez között.... nekem még nem volt baj a padlólemez méreteivel  Undecided
Igazából kiderült,hogy nincs nagy gáz, DE nem tudom jól tettem-e, a hátsó torzió házánál, ahol felfekszik, a perem kitartotta, én kivágtam. mindjárt rajzolok...

A kék a padlólemez, a pirossel lehúzottat vágtam ki. Teccikérteni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 19, 00:44:28 írta Zoli »

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #56349 Dátum: 2011 Augusztus 18, 23:28:23 »


Emeld fel az alapjáratot  Grin
az már megvolt  Grin


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #56348 Dátum: 2011 Augusztus 18, 21:43:52 »

Tanácsokat várunk:
Adott 1.2 motor. Szépen jár, csöndes, jól húzz. Bemelegedés után olajnyomás lámpa világít (alapjáraton). Kapott új nagynyomású olajpumpát és új fedelet. Helyzet változatlan. 20W-50 olaj van benne. 500 km után az olaj úgy néz ki mintha dízel autóból eresztettük volna le.

Van egy elképzelésünk: motor belül csupa olajsár és eddig a kopásokat ez szépen elfedte. Most, hogy rendszeresen megy az autó előjönnek a hibák...


Emeld fel az alapjáratot  Grin

Viccen kívül:
Nekem is hasonló tüneteket produkál a bogaram...   UndecidedRoll Eyes De nekem melegen még a fordulatszám is leesik. Sajna szerintem kopott csapágyak lehetnek ludasok, bár a szép a hangja a motorodnak, akkor talán mégsem...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56347 Dátum: 2011 Augusztus 18, 19:33:33 »

Nyomáskapcsoló belevaló?
Érdemes lenne valós olajnyomást mérni nem a lámpát figyelni.  A fekete olaj nem baj. A fedél alatt megfelelő tömítés van? Nem a vastag fajta?
Igen. 0,15-0,45atm feliratú... Tömítés vékony, nagyon...

Vagy erős elő-utógyújtással megy, és túlmelegszik, plusz szar olaj?
Agip.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56346 Dátum: 2011 Augusztus 18, 18:24:44 »

Tanácsokat várunk:
Adott 1.2 motor. Szépen jár, csöndes, jól húzz. Bemelegedés után olajnyomás lámpa világít (alapjáraton). Kapott új nagynyomású olajpumpát és új fedelet. Helyzet változatlan. 20W-50 olaj van benne. 500 km után az olaj úgy néz ki mintha dízel autóból eresztettük volna le.

Van egy elképzelésünk: motor belül csupa olajsár és eddig a kopásokat ez szépen elfedte. Most, hogy rendszeresen megy az autó előjönnek a hibák...
Olajnyomást nem a lámpával jelezni, hanem megmérni.

Bácsi Győző
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #56345 Dátum: 2011 Augusztus 18, 17:04:18 »

Tanácsokat várunk:
Adott 1.2 motor. Szépen jár, csöndes, jól húzz. Bemelegedés után olajnyomás lámpa világít (alapjáraton). Kapott új nagynyomású olajpumpát és új fedelet. Helyzet változatlan. 20W-50 olaj van benne. 500 km után az olaj úgy néz ki mintha dízel autóból eresztettük volna le.

Van egy elképzelésünk: motor belül csupa olajsár és eddig a kopásokat ez szépen elfedte. Most, hogy rendszeresen megy az autó előjönnek a hibák...

Nekem meg ilyen melegben ami pl. ma van, rendszeresen elhígul a 15w-40 tartós fordulat, jellemzően pályázás és 40 km után. Utána alapjáraton parázslik az olajnyomás lámpa. Ezzel mondjuk nem foglalkozom.  Grin Tavaly nyáron vettem észre balatonra tekervén'.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 18, 17:11:47 írta tazoli49 »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56344 Dátum: 2011 Augusztus 18, 16:54:10 »

Tanácsokat várunk:
Adott 1.2 motor. Szépen jár, csöndes, jól húzz. Bemelegedés után olajnyomás lámpa világít (alapjáraton). Kapott új nagynyomású olajpumpát és új fedelet. Helyzet változatlan. 20W-50 olaj van benne. 500 km után az olaj úgy néz ki mintha dízel autóból eresztettük volna le.

Van egy elképzelésünk: motor belül csupa olajsár és eddig a kopásokat ez szépen elfedte. Most, hogy rendszeresen megy az autó előjönnek a hibák...

Nyomáskapcsoló belevaló?
Érdemes lenne valós olajnyomást mérni nem a lámpát figyelni.  A fekete olaj nem baj. A fedél alatt megfelelő tömítés van? Nem a vastag fajta?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #56343 Dátum: 2011 Augusztus 18, 16:52:38 »

Tanácsokat várunk
A Mester majd mond okosat, ha akar. Azt mindenesetre ma' megtanultam tole, hogy teljesen mindegy, hogy milyen gyorsan lesz ritka gusztustalan fekete az olaj, attol az meg jo ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56342 Dátum: 2011 Augusztus 18, 16:51:53 »

Tanácsokat várunk:
Adott 1.2 motor. Szépen jár, csöndes, jól húzz. Bemelegedés után olajnyomás lámpa világít (alapjáraton). Kapott új nagynyomású olajpumpát és új fedelet. Helyzet változatlan. 20W-50 olaj van benne. 500 km után az olaj úgy néz ki mintha dízel autóból eresztettük volna le.

Van egy elképzelésünk: motor belül csupa olajsár és eddig a kopásokat ez szépen elfedte. Most, hogy rendszeresen megy az autó előjönnek a hibák...
Vagy erős elő-utógyújtással megy, és túlmelegszik, plusz szar olaj?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56341 Dátum: 2011 Augusztus 18, 16:48:09 »

Tanácsokat várunk:
Adott 1.2 motor. Szépen jár, csöndes, jól húzz. Bemelegedés után olajnyomás lámpa világít (alapjáraton). Kapott új nagynyomású olajpumpát és új fedelet. Helyzet változatlan. 20W-50 olaj van benne. 500 km után az olaj úgy néz ki mintha dízel autóból eresztettük volna le.

Van egy elképzelésünk: motor belül csupa olajsár és eddig a kopásokat ez szépen elfedte. Most, hogy rendszeresen megy az autó előjönnek a hibák...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56340 Dátum: 2011 Augusztus 18, 16:44:01 »

Ja, Brisk.
Az Y -ra utaltam, merthogy az a "projected nose" jele, azaz a túlnyúló középelektróda. A lényeg, h. ne érjen bele a dugattyúba, de mint említettem, annyi hely bőven van a bogárnál.

A használt elektródáról lősz nekem egy jó képet?

RNIE
« Hozzászólás #56339 Dátum: 2011 Augusztus 18, 13:16:26 »

a kispályásoknak csináltam a hétvégén egy képet Kiss
baszki,én úgy sajnálom hogy nincs annyi pénzem hogy csinálj egy Gt40-et nekem Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56338 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:38:49 »

boxter?
356

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56337 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:32:00 »

Inkább azt mondd meg, gíakorlatiasan hol kell mérni és mennyit a padlólemez befaragásnál, mivel a kasznim is szar, nem tudok mihez mérni...
Egy ilyenem van, eléggé pontatlan rajz.
<beszúrt kép törölve>

Ja és a hátsó torzió-házhoz hogy van hozzáfogatva a padló gyárilag?
hátul és belül igazítod vágás nélkül  elöl vágsz ha a napóleon nem gyári és a fütéscsatornát igazítod a bodé és padlólemez között.... nekem még nem volt baj a padlólemez méreteivel  Undecided

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #56336 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:13:45 »

Ilyen, az egyenes végének a lapítását csekkoljad, nálam nem fért át az alagútban a csövön...
Azt úgy nézem, hogy nem lesz vele baj, mert kisebb mint a gömbölyű rész. De azért majd megnézem előtte.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56335 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:11:22 »

Ja, Brisk.
Az Y -ra utaltam, merthogy az a "projected nose" jele, azaz a túlnyúló középelektróda. A lényeg, h. ne érjen bele a dugattyúba, de mint említettem, annyi hely bőven van a bogárnál.

A használt elektródáról lősz nekem egy jó képet?
Ha Zsolt nem dobta ki és lesz nálam egy fényképelő nem csak telefon akkor: igen.


Hátha mást is érdekel...  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 18, 11:13:02 írta abes »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56334 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:07:08 »

Ma reggel megkaptam a gázbowdent, de közel sem úgy néz ki mint ami benne van. Ilyennek kell lennie, ami a képen látszik?

Ilyen, az egyenes végének a lapítását csekkoljad, nálam nem fért át az alagútban a csövön...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56333 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:06:16 »

Brisk N15YC. Tudom N17YC kéne bele, de jól látható, hogy a gyertya öntisztulása nem indult meg. 1.2 motorba került.
A gyertyák lötyögtek a hengerfejben. Nem akartuk cserélni, de meglátva az állapotát...
Középső elektróda teljesen gömbölyű és a test elektróda is inkább már befelé hajlik.
Csere után jobban húzott, alapjárat szebb lett, 90-100-as tempót szereti.
Ja, Brisk.
Az Y -ra utaltam, merthogy az a "projected nose" jele, azaz a túlnyúló középelektróda. A lényeg, h. ne érjen bele a dugattyúba, de mint említettem, annyi hely bőven van a bogárnál.

A használt elektródáról lősz nekem egy jó képet?

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #56332 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:04:02 »

Ma reggel megkaptam a gázbowdent, de közel sem úgy néz ki mint ami benne van. Ilyennek kell lennie, ami a képen látszik?

A két végének igen, de a hosszát nem tudom megállapítani a képről.  Grin
Oldalak: 1 ... 602 603 604 605 606 [607] 608 609 610 611 612 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.