www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 01:20:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 600 601 602 603 604 [605] 606 607 608 609 610 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13140663 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #56434 Dátum: 2011 Augusztus 24, 09:11:07 »

szerintem csak érdemi választ kaptál, ez egy tök egyszerű szerkezet. Képen a lemez állását megkaptad, a rugóét is, más már tényleg nincs.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56433 Dátum: 2011 Augusztus 24, 08:56:50 »

azóta nem nyúltam hozzá, mivel érdemi választ, rajzot nem kaptam
szerintem csak érdemi választ kaptál, ez egy tök egyszerű szerkezet. Képen a lemez állását megkaptad, a rugóét is, más már tényleg nincs.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56432 Dátum: 2011 Augusztus 23, 21:45:51 »

Nem is tudtam, hogy ezt is csinálod. A blokk kell?

köszönöm de Zoka hozott ma 1 ekte t2 mocit

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #56431 Dátum: 2011 Augusztus 23, 21:43:47 »

Nem is tudtam, hogy ezt is csinálod. A blokk kell?

itt vagyok
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #56430 Dátum: 2011 Augusztus 23, 21:41:47 »

ez fog történni hétvégén legkésőbb, utoljára a gyárit akartam visszarakni a rövidítővel.

jah amúgy 2 helyén van rüki, nem 1, az már télleg durva lenne  Grin

Bocs igen.  Grin  Grin Azóta már javítottam mást is...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #56429 Dátum: 2011 Augusztus 23, 21:40:08 »

Igazából nem tudom hogy nem gyári kart mennyire nehéz beállítani de az tény hogy én a gyárival szoptam két éve elsőre úgy 1 órát mire azt éreztem használható. Az után még maresz állított is rajta mert mondta hogy szar volt.  Grin
Aztán idén szétszedtem megint és szoptam vele 20 percet, és 2x utána állítottam.
Elmagyarázni itt így sztem lehetetlen. Én az üresbn az üreset kerestem meg benne, függőleges meglegyen minden irányból (oldalról,szemből) utána jött ugyan az a játék amit te írsz hogy R-t kapcsol 1 helyett, többit nem. Az alsó lemezzel kell játszani amit a többiek már fényképeztek. És a lemez állítása pont fordítva hat a váltókarra. Ha előre tolod akkor annál inkább veszik el az 1-3. Ha hátra húzod veszik el a 2-4. Ha jobbra akkor annál inkább veszik el a 3-4 ha balra 1-2. (Remélem jól írom.  Grin De hogy ellenkezőleg hat az tuti. Ha nem bánod most nem buzerálom le megint hogy egy újabb 30 percet baszakodhassak utána.)
Aztán számít a felső harang is de az ha üresben függőben áll akkor általában jó. Folyamatos meglazítom-állítok-meghúzom játékkal ráérez az ember egy idő után.
ez fog történni hétvégén legkésőbb, utoljára a gyárit akartam visszarakni a rövidítővel.

jah amúgy 2 helyén van rüki, nem 1, az már télleg durva lenne  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #56428 Dátum: 2011 Augusztus 23, 21:35:10 »

azóta nem nyúltam hozzá, mivel érdemi választ, rajzot nem kaptam

Igazából nem tudom hogy nem gyári kart mennyire nehéz beállítani de az tény hogy én a gyárival szoptam két éve elsőre úgy 1 órát mire azt éreztem használható. Az után még maresz állított is rajta mert mondta hogy szar volt.  Grin
Aztán idén szétszedtem megint és szoptam vele 20 percet, és 2x utána állítottam.
Elmagyarázni itt így sztem lehetetlen. Én az üresbn az üreset kerestem meg benne, függőleges meglegyen minden irányból (oldalról,szemből) utána jött ugyan az a játék amit te írsz hogy R-t kapcsol 2 helyett, többit nem. Az alsó lemezzel kell játszani amit a többiek már fényképeztek. És a lemez állítása pont fordítva hat a váltókarra. Ha előre tolod akkor annál inkább veszik el az 2-4. Ha hátra húzod veszik el a 1-3. Ha jobbra akkor annál inkább veszik el a 1-2 ha balra 3-4. (Remélem jól írom.  Grin De hogy ellenkezőleg hat az tuti. Ha nem bánod most nem buzerálom le megint hogy egy újabb 30 percet baszakodhassak utána.)
Aztán számít a felső harang is de az ha üresben függőben áll akkor általában jó. Folyamatos meglazítom-állítok-meghúzom játékkal ráérez az ember egy idő után.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 23, 21:42:05 írta tazoli49 »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #56427 Dátum: 2011 Augusztus 23, 20:58:20 »

nem nagyon van szopni kell vele aztán ennyi
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?t=18781&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
http://www.donimages.com/guacamolebus/home/blog.php?id=27

asszem ez a 2 hasznos lesz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56426 Dátum: 2011 Augusztus 23, 20:56:04 »

azóta nem nyúltam hozzá, mivel érdemi választ, rajzot nem kaptam
nem nagyon van szopni kell vele aztán ennyi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #56425 Dátum: 2011 Augusztus 23, 20:51:51 »

csak nem a váltókar még mindig? Roll Eyes ez valami ördögi hiba lesz..  Evil
azóta nem nyúltam hozzá, mivel érdemi választ, rajzot nem kaptam

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #56424 Dátum: 2011 Augusztus 23, 20:42:15 »

igen

kösz, jelzem a srácnak!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56423 Dátum: 2011 Augusztus 23, 20:41:39 »

vw-n kívül mindenféle más típust is vállalsz?
igen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56422 Dátum: 2011 Augusztus 23, 20:41:25 »

akkor rám is szánsz időt?
jövöhét eleje

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #56421 Dátum: 2011 Augusztus 23, 20:39:36 »

Sziasztok
Type 1-es motor esetén hová kell teni azokat a levegő terelő lemezeket amelyek a motor váltó felőli részére kellenek? (azok a kis sz@rok)  Bal oldalra kell a kisebbik és jobb olalra a nagyobbik? Nekem jobb olalra smán bement de bal oldalra sehogy nem akar... Van vmi trükkje?
Köszi
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #56420 Dátum: 2011 Augusztus 23, 20:34:16 »

itt vagyok

vw-n kívül mindenféle más típust is vállalsz?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56419 Dátum: 2011 Augusztus 23, 20:30:33 »

akkor rám is szánsz időt?
csak nem a váltókar még mindig? Roll Eyes ez valami ördögi hiba lesz..  Evil

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #56418 Dátum: 2011 Augusztus 23, 20:19:48 »

itt vagyok
akkor rám is szánsz időt?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56417 Dátum: 2011 Augusztus 23, 20:16:56 »

hali,
ismerősöm keres kipróbált, megbízható, jól dolgozó alvázvédőst északpesten. (a gyors és olcsó ezúttal nem fő szempont)
segítséget, tapasztalt hozzászólást kérek neki.
kösz.
itt vagyok

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #56416 Dátum: 2011 Augusztus 23, 20:15:07 »

1302 és 1303 első lökös tartója egyforma vagy van valami eltérés???

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #56415 Dátum: 2011 Augusztus 23, 19:43:14 »

olajpuNpa
pumpa

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #56414 Dátum: 2011 Augusztus 23, 19:18:19 »

Köszi. Na ilyen vasat se láttam még a motor alján.
ilyen képet találtam elsőre.. typ181
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56413 Dátum: 2011 Augusztus 23, 19:16:39 »

igen, azok.
itt egy kép ahol a hátsó látszik. korábbi motorokon csak egy volt (azt hiszem a hátsó)
<beszúrt kép törölve>
Köszi. Na ilyen vasat se láttam még a motor alján.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #56412 Dátum: 2011 Augusztus 23, 19:14:12 »

A nyomásszabályozó szelepek hol találhatók? A lila könyv szerint az egyik az olajpumpától balra található és a másik (Hátul a lendkeréknél? A mellékelt képen 29-es számmal jelöltek?)? Ellenőrzés miben merül ki?

igen, azok.
itt egy kép ahol a hátsó látszik. korábbi motorokon csak egy volt (azt hiszem a hátsó)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56411 Dátum: 2011 Augusztus 23, 18:58:59 »

Ez marha sok, pláne egy "karácsonyfa" végén. Szétszed,  mos takarít, nyomás szelepeket ellenőriz.

A nyomásszabályozó szelepek hol találhatók? A lila könyv szerint az egyik az olajpumpától balra található és a másik (Hátul a lendkeréknél? A mellékelt képen 29-es számmal jelöltek?)? Ellenőrzés miben merül ki?


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 23, 19:07:20 írta abes »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56410 Dátum: 2011 Augusztus 23, 18:41:25 »

Adott egy 1974-es 1.2 motor. Friss nagy kapacitású olajpumpa és új fedél. Agip 20W-50 olaj. kb. 20 km után alapjáraton világít az olajnyomás jelző lámpa (nem pislog masszívan világít). Mértünk egy olajhőmérsékletet, a jeladó az olajnyomás gombához lett becsavarva egy T elosztóval. Dunakesziről átmentünk Mogyoródra kényelmes tempóban 2 személlyel. 110 °C után alapjáraton olajnyomás visszajelző világít. 120-122 °C volt a maximum. Az egyértelmű, hogy az olajhűtő nem működik, a miértre és a megoldásokra ötleteket várunk.  Undecided

<beszúrt kép törölve>

A kompressziómérő egyelőre nem aktuális, köszönöm a felajánlásokat.
Olajnyomás  már csak olyan, ha valahol nagyobb hézag van, mint kellene, elmúlik. Ez nem kompresszió kérdése.
Hőmérséklet teljesen normális.

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #56409 Dátum: 2011 Augusztus 23, 18:04:28 »

hali,
ismerősöm keres kipróbált, megbízható, jól dolgozó alvázvédőst északpesten. (a gyors és olcsó ezúttal nem fő szempont)
segítséget, tapasztalt hozzászólást kérek neki.
kösz.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #56408 Dátum: 2011 Augusztus 23, 17:41:48 »

Ez marha sok, pláne egy "karácsonyfa" végén. Szétszed,  mos takarít, nyomás szelepeket ellenőriz.

Adott egy 1974-es 1.2 motor. Friss nagy kapacitású olajpumpa és új fedél. Agip 20W-50 olaj. kb. 20 km után alapjáraton világít az olajnyomás jelző lámpa (nem pislog masszívan világít). Mértünk egy olajhőmérsékletet, a jeladó az olajnyomás gombához lett becsavarva egy T elosztóval. Dunakesziről átmentünk Mogyoródra kényelmes tempóban 2 személlyel. 110 °C után alapjáraton olajnyomás visszajelző világít. 120-122 °C volt a maximum. Az egyértelmű, hogy az olajhűtő nem működik, a miértre és a megoldásokra ötleteket várunk.  Undecided

<beszúrt kép törölve>

A kompressziómérő egyelőre nem aktuális, köszönöm a felajánlásokat.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56407 Dátum: 2011 Augusztus 23, 17:32:13 »

Adott egy 1974-es 1.2 motor. Friss nagy kapacitású olajpumpa és új fedél. Agip 20W-50 olaj. kb. 20 km után alapjáraton világít az olajnyomás jelző lámpa (nem pislog masszívan világít). Mértünk egy olajhőmérsékletet, a jeladó az olajnyomás gombához lett becsavarva egy T elosztóval. Dunakesziről átmentünk Mogyoródra kényelmes tempóban 2 személlyel. 110 °C után alapjáraton olajnyomás visszajelző világít. 120-122 °C volt a maximum. Az egyértelmű, hogy az olajhűtő nem működik, a miértre és a megoldásokra ötleteket várunk.  Undecided

<beszúrt kép törölve>

A kompressziómérő egyelőre nem aktuális, köszönöm a felajánlásokat.

120 fok az teljesen kóser, főleg ilyen remek időben.
olajpuNpa vagy szétbaszott főtengelycsapágyak lehetnek a ludasak.
mérjetek nyomást is.

ja, most olvasom, hogy a pumpa új.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56406 Dátum: 2011 Augusztus 23, 17:26:31 »

Adott egy 1974-es 1.2 motor. Friss nagy kapacitású olajpumpa és új fedél. Agip 20W-50 olaj. kb. 20 km után alapjáraton világít az olajnyomás jelző lámpa (nem pislog masszívan világít). Mértünk egy olajhőmérsékletet, a jeladó az olajnyomás gombához lett becsavarva egy T elosztóval. Dunakesziről átmentünk Mogyoródra kényelmes tempóban 2 személlyel. 110 °C után alapjáraton olajnyomás visszajelző világít. 120-122 °C volt a maximum. Az egyértelmű, hogy az olajhűtő nem működik, a miértre és a megoldásokra ötleteket várunk.  Undecided



A kompressziómérő egyelőre nem aktuális, köszönöm a felajánlásokat.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #56405 Dátum: 2011 Augusztus 23, 08:35:13 »

próbáld meg máshová tolni akkor ezt a lemezt, amennyit a csavarok engednek előre-hátra oldalra. hátha segít

a rugó szélesebbik fele a lemezen fekszik fel?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56404 Dátum: 2011 Augusztus 23, 08:35:01 »

így
akkor a karnál mindennek ok-nak kell lenni. A rugót és a rudat nem tudod rosszul betenni. Max a fedéllel és a 2 csavarral tudsz ott még játszani.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #56403 Dátum: 2011 Augusztus 23, 08:31:09 »

így
próbáld meg máshová tolni akkor ezt a lemezt, amennyit a csavarok engednek előre-hátra oldalra. hátha segít
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #56402 Dátum: 2011 Augusztus 23, 08:08:47 »

Ez a lemez hogy áll?


így

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #56401 Dátum: 2011 Augusztus 22, 23:26:47 »

...sem bogaram sem buszom ! csak az emlékeknek élek .......

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56400 Dátum: 2011 Augusztus 22, 21:52:31 »

Ez a lemez hogy áll?



Na, Zoli, meg is mutatta, ugyanez van az én fotómon is.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56399 Dátum: 2011 Augusztus 22, 21:40:47 »

ahhoz nem nyúltam és előtte jó volt
Ez a lemez hogy áll?



[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #56398 Dátum: 2011 Augusztus 22, 21:34:07 »

mint mindent, aminek van alja, teteje, eleje, hatulja.  Cheesy bocs. Egyébként nem értem, mi ez a problemazas, a lemezt kell jol feltenni. A kiallo resz elöre, felfele alljon. Mindjart kimegyek a garazsba es lefotozom, ha meg igy sem erthetö.
busz esetében van erről egy komplett könyvem, köszi ne fotózd le, mivel sem bogaram sem buszom ! csak az emlékeknek élek .......

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56397 Dátum: 2011 Augusztus 22, 21:21:32 »

a buszváltónál pl 8 féle képpen lehet azt a rohadék lemezt odarakni  Undecided

mod: bocs 4
mint mindent, aminek van alja, teteje, eleje, hatulja.  Cheesy bocs. Egyébként nem értem, mi ez a problemazas, a lemezt kell jol feltenni. A kiallo resz elöre, felfele alljon. Mindjart kimegyek a garazsba es lefotozom, ha meg igy sem erthetö.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 22, 21:26:17 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #56396 Dátum: 2011 Augusztus 22, 21:20:25 »

merre kell állni a bütyüknek? hogy kell lenni a rugónak, már ha lehet rosszul is. sosem szedtem szét, fogalmam nincs róla!
Azt hiszem van a kocsi orra felé van egy bemarás. Abba kell belemennie.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #56395 Dátum: 2011 Augusztus 22, 21:11:08 »

merre kell állni a bütyüknek? hogy kell lenni a rugónak, már ha lehet rosszul is. sosem szedtem szét, fogalmam nincs róla!
a buszváltónál pl 8 féle képpen lehet azt a rohadék lemezt odarakni  Undecided

mod: bocs 4

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 600 601 602 603 604 [605] 606 607 608 609 610 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.