www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 22:07:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1838 1839 1840 1841 1842 [1843] 1844 1845 1846 1847 1848 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14780420 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #6931 Dátum: 2006 Szeptember 08, 15:33:41 »

A HELYÉRE!!
Ott van az a téglalap alakú vágás, közepén egy gumi dugóval.
Dugó ki, és a lyukon befér a dekopír fűrész éle.
Szépen körbevágod a vágásnál, és ennyi.
(azt csak gondolom, hogy a vágásnál kell, először inkább kisebbet vágj!)
AZt tudom, de van másik műszerfalam is amiben asszem megvan a helye.
Ha nem bonyolult azt a panelt átcserélni akkor inkább nem fogom szétfaragni ezt.
Majd nézés kérdése még.
Leon 1303
« Hozzászólás #6930 Dátum: 2006 Szeptember 08, 15:33:04 »



Nekem is csak kattog egy ideje...
1303LS
« Hozzászólás #6929 Dátum: 2006 Szeptember 08, 15:31:10 »

BlackP

Dudával én is úgy jártam mint TE.
Jelenség:
egy kattanás, nincs hang

Megoldás:
picicsavar óvatosan ki be csavargat, közben sokat próbálkozás, néha halvány hangadás.
Levevés, aksiról közvetlen dróttal megrőszakolás, majdbeszarás a hangtól (bent a fülkében  Grin ), kicsit még járatás.
Felszerelés, próba, halvány hangadás, saruk összenyomás dudán a papucs megcsiszolás, próba, jó hang.
Kicsi állítás.

Valahol a kábelrengetegben nagyon legyengülhet az áram mert mire a dudához ér biztos nincs meg a 12V.
Direktben az aksiról majd levitte a hajam, a helyén meg nem.
Aztán lehet hogy csak a kormányban a testcsúszka az ami oxidos kicist és majdbekopik. Cheesy
Leon 1303
« Hozzászólás #6928 Dátum: 2006 Szeptember 08, 15:28:18 »

már csak bele kell faragni valamelyik műszerfalpanelbe.
A HELYÉRE!!
Ott van az a téglalap alakú vágás, közepén egy gumi dugóval.
Dugó ki, és a lyukon befér a dekopír fűrész éle.
Szépen körbevágod a vágásnál, és ennyi.
(azt csak gondolom, hogy a vágásnál kell, először inkább kisebbet vágj!)
1303LS
« Hozzászólás #6927 Dátum: 2006 Szeptember 08, 15:24:20 »


Minden faszán működik, egyedül az önindító behúzómágnesének a vezetékét nem sikerült még megtalálnom mert a rohadt eső bezavart.


Na kisütött a nap és kisettenkedtem, jelentem meg van a vezeték.
Még én nyomtam vissza a kasztniba alvázfestés előtt.  Grin
Úgyhogy mindenki megnyugodhat, teljes az elektromos ellátás a gépen.
Kipróbáltam a kedves ismerőstől kapott kárcórát is, az is tökéletesen megy.  Grin már csak bele kell faragni valamelyik műszerfalpanelbe.

1303LS
« Hozzászólás #6926 Dátum: 2006 Szeptember 08, 12:51:06 »

piros.
és hát a gyújtáskapcsolótól jön ;-)

Hát izé minden kábel kb a felhasználási helye környékén fityegett, szóval nem volt nagy dolog mindent elsőre megtalálni.
A fesszabályzó környékén van egy piros/fehércsík kicsit vastag vezeték amit nem tudom hová megy de az meg rövid.
Rohadt eső miatt már nem akartam lámpázgatni, majd meglesz az is.
Őszintén megmondom nehezebbre számítottam mert nem én szedtem ugye szét a kocsit, de egyszerű ez mint a fagolyó.
Egy-két utólag beszerelt vezetéket kiirtottam, amik ida od vitték a testet meg mittudomén. Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6925 Dátum: 2006 Szeptember 08, 12:47:08 »

Gsattila:

A Dell'Orto-khoz nem értesz? Nekem az van kettő, majdani felhasználásra.


A PHD40-eshez igen.  Grin (Ez van a KTM egyes modelljein, motorkarbi)


Egyébként a dell'orto-k nagyon hasonlítanak rendszerükben a Weberekhez (milyen meglepő!) és egy a nehéz bennük, összehangolni a rendszert úgy, hogy az alapjárat, az átmenet és a teljesítményrendszer úgy működjön, hogy köztük ne legyen lyuk, megtorpanás, és ne is legyen túlkarburálva, mert akkor nemcsak szarul fog menni, hanem még sokat is fogyaszt.
Az egyetlen bizonytalanság az egész rendszerben az F-es jelű kehelycsövek, mert ezek tulajdonságait, karakterisztikáit (melyik hol dúsít, hol szegényít, melyik levegőfúvókával hogy reagál) nehéz kideríteni és senki sem igazán tudja...
Ki kell választani egy megfelelő venturit (én most viszamegyek a 30 mm-esre, hogy kicsit jobb legyen alul) és ahhoz szépen játszani a fúvókákkal.
Már alakul az autóm, de még van mit finomítani.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6924 Dátum: 2006 Szeptember 08, 12:42:16 »

Jelentem minden elektromosan működő cuccba áramot vezettem.  Grin
Minden faszán működik, egyedül az önindító behúzómágnesének a vezetékét nem sikerült még megtalálnom mert a rohadt eső bezavart.
Egyébként honnan jön az valaki tudja fejből, nagyon elvitte a cica, nem találtam sehol, ja és milyen színű?

piros.
és hát a gyújtáskapcsolótól jön ;-)
1303LS
« Hozzászólás #6923 Dátum: 2006 Szeptember 08, 12:36:20 »

Jelentem minden elektromosan működő cuccba áramot vezettem.  Grin
Minden faszán működik, egyedül az önindító behúzómágnesének a vezetékét nem sikerült még megtalálnom mert a rohadt eső bezavart.
Egyébként honnan jön az valaki tudja fejből, nagyon elvitte a cica, nem találtam sehol, ja és milyen színű?
Leon 1303
« Hozzászólás #6922 Dátum: 2006 Szeptember 08, 10:11:13 »

Ezt majd megnézem.
A piros, sárga olyan kársztálylingos, nem?  Evil
fekete, és lángok vannak rajta, meg egy kandalló!
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #6921 Dátum: 2006 Szeptember 08, 10:03:45 »

Maeistro -nak van egy nagyonjó kipuff szprés festéke, nállatok szolnokon a praktikerbe lehet is kapni,
valami 1300 ft egy tubus, és én majdnem lefújtam vele 2 kipuffot több sorral!
750 fokig hőálló. (tényleg nem ég le)
és matt fekete színű
(kazánokat is ilyennel fúják)
Ezt majd megnézem.
A piros, sárga olyan kársztálylingos, nem?  Evil
Leon 1303
« Hozzászólás #6920 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:41:19 »


ó köszi, így már érthetőbb.
Leon 1303
« Hozzászólás #6919 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:39:24 »

Fékdob festéséhez milyen festék javallott? (Nem színre gondoltam  Wink)
Maeistro -nak van egy nagyonjó kipuff szprés festéke, nállatok szolnokon a praktikerbe lehet is kapni,
valami 1300 ft egy tubus, és én majdnem lefújtam vele 2 kipuffot több sorral!
750 fokig hőálló. (tényleg nem ég le)
és matt fekete színű
(kazánokat is ilyennel fúják)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #6918 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:37:00 »

Lehet kapni direkt erre való festéket, jellemzően piros meg sárga szinben Smiley De nem túl jó minőség. Azt, hogy a rozsdával mit csinál nem tudom.
Lényeg, hogy kb. 350 fokig hőálló legyen.

Fékdob festéséhez milyen festék javallott? (Nem színre gondoltam  Wink)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #6917 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:33:58 »

Fékdob festéséhez milyen festék javallott? (Nem színre gondoltam  Wink)
hőálló

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #6916 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:33:52 »

Fékdob festéséhez milyen festék javallott? (Nem színre gondoltam  Wink)
Ez érdekelne engem is  nagyon.
Főleg ha még ugye rozsdamarta is az a dob.
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #6915 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:32:46 »

Fékdob festéséhez milyen festék javallott? (Nem színre gondoltam  Wink)
1303LS
« Hozzászólás #6914 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:21:46 »

javul a volmetrikus hatásfok, többet tud szívni, mert hidegebb levegőből több elfér ugyanazon a helyen Cheesy
Ja, interkúler.  Grin
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6913 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:20:32 »

Gyá haver!
Miket ki nem találnak. Plusz elektronyos előmelegítő!
Csak azt nem tom mi értelme van.
A karbi alatti központi szívótorok, a nagy szívó hatás miatt szinte hideg!!
Ez előtt egy kis membránnal nem sok mindent lehet neki baszni, úgyis lehül, majd a kipuff előmelegítő ad neki.
Bár lehet egy leheletnyivel jobb lesz!

Nemrég valaki nagyonbizonygatta, hogy ha leveszi az előmelegítpt, akkor mittomén hány Le-vel nagyobb lesz a teljesítmény!
Mikor meg a merkinél voltam, ő azt mondta, hogy naggyon fontos dolog az előmelegítés, és szinte ez a kis cső kevés is! Most szerzett egy dupla előmelegítős szívócsövet, azt fogja beépíteni bogarába.
Csak tudnám mért nőne a teljesítmény, ha még előmelegítője sincs...

javul a volmetrikus hatásfok, többet tud szívni, mert hidegebb levegőből több elfér ugyanazon a helyen Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #6912 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:10:39 »

Jössz Tbányára? A CD-t vigyem, ha megyek?

Az a véleményem, hogy ezt a karbi jegesedés miatt használják, hideg körülmények között, ahol nincs nagy hideg, vagy nincs távol a hengertől a karbi, ott hülyeség, sőőt, termo hidat (vastag hőszigetelő alátét) szoktak használni a karbi alá.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #6911 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:07:10 »

Pitykom!
Ha van egy perced lefordítanád naggyából a szöveget?
(én németes vok)
köcce  Wink

"Heizelement von General Motors - benutzt für Weber progressive Anwendungen (Vega, Chevette, Sunbird). Diese Vorrichtung Sitze zwischen der 32/36 DFEV vorbildlichen Unterseite und dem Verteilerrohr und von was ich verstehe, wurden verwendet, um die fuel/air Mischung zu heizen und zu helfen Gefrieren zu verhindern. Neu und im Kasten. Ich kaufte ihn für meinen Bus '73 mit einem Weber Progressisten, aber verwendete ihn nie. Kosten Sie mir $65 1999."

"Elemento riscaldante da General Motors - utilizzato per le applicazioni progressive di Weber (Vega, Chevette, Sunbird). Misure di questo dispositivo fra la base di modello di 32/36 DFEV ed il collettore e da che cosa capisco sono state usate per riscaldare la miscela di fuel/air e per contribuire ad evitare il congelamento. Nuovo e nella scatola. La ho comprata per il mio bus '73 con un progressive di Weber, ma mai non la ho usata. Costimi $65 di 1999."

"Élément de chauffe de General Motors - utilisé pour des applications progressives de Weber (Vega, Chevette, Sunbird). Des ajustements de ce dispositif entre la base modèle de 32/36 DFEV et la tubulure et de ce que je comprends ont été employés pour chauffer le mélange de fuel/air et pour aider à empêcher glacer. Nouveau et dans la boîte. Je l'ai achetée pour mon autobus '73 avec un progressif de Weber, mais ne l'ai jamais employée. Coûtez-moi $65 de 1999."

"Нагревающий элемент от General Motors - используемого для применений Weber прогрессивных (Vega, Chevette, Sunbird). Пригонки этого приспособления между основанием 32/36 DFEV модельным и коллектором и от я понимаю были использованы для того чтобы нагреть смесь fuel/air и помочь предотвратить заморозить. Ново и в коробке. Я закупил его для моей шины '73 с progressive Weber, но никогда не использовал его. Стоьте мне $65 в 1999."

úúúúú
mennyi nyelven tudok!
http://babelfish.altavista.com

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6910 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:01:04 »

Kinek mi a véleménye???
Annyira nem is drága...

Az a véleményem, hogy ezt a karbi jegesedés miatt használják, hideg körülmények között, ahol nincs nagy hideg, vagy nincs távol a hengertől a karbi, ott hülyeség, sőőt, termo hidat (vastag hőszigetelő alátét) szoktak használni a karbi alá.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #6909 Dátum: 2006 Szeptember 08, 08:51:29 »

ott van leírva.
előmelegítő.
Pitykom!
Ha van egy perced lefordítanád naggyából a szöveget?
(én németes vok)
köcce  Wink
Leon 1303
« Hozzászólás #6908 Dátum: 2006 Szeptember 08, 08:50:15 »

Kinek mi a véleménye???
Annyira nem is drága...
Leon 1303
« Hozzászólás #6907 Dátum: 2006 Szeptember 08, 08:47:02 »

ott van leírva.
előmelegítő.
Gyá haver!
Miket ki nem találnak. Plusz elektronyos előmelegítő!
Csak azt nem tom mi értelme van.
A karbi alatti központi szívótorok, a nagy szívó hatás miatt szinte hideg!!
Ez előtt egy kis membránnal nem sok mindent lehet neki baszni, úgyis lehül, majd a kipuff előmelegítő ad neki.
Bár lehet egy leheletnyivel jobb lesz!

Nemrég valaki nagyonbizonygatta, hogy ha leveszi az előmelegítpt, akkor mittomén hány Le-vel nagyobb lesz a teljesítmény!
Mikor meg a merkinél voltam, ő azt mondta, hogy naggyon fontos dolog az előmelegítés, és szinte ez a kis cső kevés is! Most szerzett egy dupla előmelegítős szívócsövet, azt fogja beépíteni bogarába.
Csak tudnám mért nőne a teljesítmény, ha még előmelegítője sincs...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6906 Dátum: 2006 Szeptember 08, 08:43:10 »

Lehet egyedül is, de kell hozzá olyan "szerszám". Van több féle is.
Az a kedvencem, ami sűrített levegővel működik! Smiley

egyedül elég nehéz féket légteleníteni, már csak azért is, mert nyomva kell tartani a fékpedált, amíg visszacsavarod a csavart
ez elég hosszú és flexibilis lábat igényel

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6905 Dátum: 2006 Szeptember 08, 01:45:42 »


ott van leírva.
előmelegítő.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6904 Dátum: 2006 Szeptember 08, 00:00:38 »

Ez mire jó?


Hááátöööö....
Izzzéjjj....
Ezzzegggy speciálisss téjma, úgyhogy... kíjéremszíjépen...
NEMTOM...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Leon 1303
« Hozzászólás #6903 Dátum: 2006 Szeptember 07, 23:56:46 »

Ez mire jó?
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=353485
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #6902 Dátum: 2006 Szeptember 07, 23:54:01 »

Szerintem bízd inkább olyan emberre aki csinált már ilyent!
Másrész ha idáig jó volt, és most levegős akkor gáz van.
Egyébkét a tárcsaféket is kell légteleníteni.

sosem fogott igazán jól, de eddig nemis próbáltam pumpálni, csak úgy beugrott. akkor szakértőre bízom. illetve kettőre Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #6901 Dátum: 2006 Szeptember 07, 23:24:42 »

de izé. elvileg pumplásra keményedik valemnynit normálisan is nem? ha visszaengeded, nem jön ki annyi idő alatt a fékfolyadék a munkahengerből teljesen, de ha újra benyomod, plusz naft amegy be. vagy még pár fékelem rossz a kocsiban ? Cheesy

szerintem nem
akár mennyire gyorsan is nyomkodod nem keményedhet be

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #6900 Dátum: 2006 Szeptember 07, 23:21:58 »

egyedül elég nehéz féket légteleníteni, már csak azért is, mert nyomva kell tartani a fékpedált, amíg visszacsavarod a csavart
ez elég hosszú és flexibilis lábat igényel

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6899 Dátum: 2006 Szeptember 07, 23:21:07 »

de izé. elvileg pumplásra keményedik valemnynit normálisan is nem? ha visszaengeded, nem jön ki annyi idő alatt a fékfolyadék a munkahengerből teljesen, de ha újra benyomod, plusz naft amegy be. vagy még pár fékelem rossz a kocsiban ? Cheesy

persze gyors pumplásra gondolok.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6898 Dátum: 2006 Szeptember 07, 23:20:47 »

de izé. elvileg pumplásra keményedik valemnynit normálisan is nem? ha visszaengeded, nem jön ki annyi idő alatt a fékfolyadék a munkahengerből teljesen, de ha újra benyomod, plusz naft amegy be. vagy még pár fékelem rossz a kocsiban ? Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6897 Dátum: 2006 Szeptember 07, 23:18:22 »

Szerintem bízd inkább olyan emberre aki csinált már ilyent!
Másrész ha idáig jó volt, és most levegős akkor gáz van.
Egyébkét a tárcsaféket is kell légteleníteni.


én egyedül is megcisnáltam. mondjuk előtte megkérzedtem a szomszédot, aki egész életében autószerelő volt (most 59 éves), utolsó 20 évet a wallisnál húzta le, csak bmw ket szerelt, de mesélte, még csináltak anno bowdenes/hidraulikus fék cserét bogáron Cheesy

legyen színültig a tartály, tömlő rá a gételenítő csavarra, kicsavar, 3 szor lassan rálépsz a fékpedálra padlóig, elivileg nme maradhat bent levegő.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6896 Dátum: 2006 Szeptember 07, 23:05:31 »

Szerintem bízd inkább olyan emberre aki csinált már ilyent!
Másrész ha idáig jó volt, és most levegős akkor gáz van.
Egyébkét a tárcsaféket is kell légteleníteni.

elöl tárcsa van, de akkor nekimegyek a hátsónak Smiley

más: ma autós boltba bementem, hogy adjanak olyan csövet, amit tegnap kerestem. eredmény, dácsia vízcső, elvileg bírja a hőt, majd kiderül Smiley mondjuk alakra hajtogatva volt, 900 Ft, levágtam a nekem kellő 15cm-t és most remélem nem fogja ott kinyomni az olajat...szépen letöröltem mindent, majd kiderül Smiley

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #6895 Dátum: 2006 Szeptember 07, 21:33:31 »

Kell valahol lenni egy kis csavarkának a dudán amivel elvileg a hangmagasságát tudod állítgatni.
Ezzel a dudában lévő megszakító megszakítási idejét változtatod mechanikusan.
Azt tessék ki-be csavargatni egy kicsit oszt majd megszólal.

Ezt én is alátámasztom,tényleg így van!!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #6894 Dátum: 2006 Szeptember 07, 21:31:27 »

balról : 1. ökörkürt,2. gyári bogár duda, 3. kiszerelt OFF duda

az alsó képen egy nagyon fasza NOS kürt van... Bosch VW emblémával... nagy és nehéz.

használva még nem volt, belül is full érintetlen, de valamiért nem szól, pedig biztos valami betyáros sziréna
Hali! A második féle tipust találtam,de szerintem valami más lehet,mert Spanyol gyártmány!
Béla
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #6893 Dátum: 2006 Szeptember 07, 19:26:37 »

Fékállítás a dobos kerekeken!
elöl tárcsa van, de akkor nekimegyek a hátsónak Smiley

más: ma autós boltba bementem, hogy adjanak olyan csövet, amit tegnap kerestem. eredmény, dácsia vízcső, elvileg bírja a hőt, majd kiderül Smiley mondjuk alakra hajtogatva volt, 900 Ft, levágtam a nekem kellő 15cm-t és most remélem nem fogja ott kinyomni az olajat...szépen letöröltem mindent, majd kiderül Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #6892 Dátum: 2006 Szeptember 07, 18:10:46 »

minden bogaras könyveben le van írva...

2 ember kell hozzá.
 a többit tudja a másik  Grin

Jaja a "másik" biztos tudja.  Grin
Oldalak: 1 ... 1838 1839 1840 1841 1842 [1843] 1844 1845 1846 1847 1848 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.