www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 18:42:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1837 1838 1839 1840 1841 [1842] 1843 1844 1845 1846 1847 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13233493 alkalommal)
matchbox
« Hozzászólás #6956 Dátum: 2006 Szeptember 09, 19:33:35 »

Sziasztok!

Jelentem a mai nappal keszen allok a teli utviszonyokra (teli gumik beszerezve, felnik lekezelve), vigyazva ezzel embertarsaim eletere es gondolva sok casco-mentes muanyag-auto-lizinges magyar polgartars anyagi helyzetere...

A gyari rozsdasodo felniket sikerult ujjavarazsolni:
- smirglizes
- rozsdamarozas
- smirglizes
- alapozas
- fujas benzin/olajallo akril-festekkel

Szaradas utan betonkemeny, szep felulet. Nem lesz szivem rapattintani a beaty-ringet es a disztarcsat.
 Wink

[melléklet törölve a rendszer által]
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 09, 19:39:16 írta matchbox »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6955 Dátum: 2006 Szeptember 09, 11:16:39 »

URISTEN!
Ajtónak nem lett baja? Grin
jah, te nem láttad a javítgatások nyomát Smiley)) kemény fejű vagyok  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #6954 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:16:15 »

Köszi
Lehetséges,hogy a két váltóból csináljak 1-t,
érdemes felszerelni DC-s váltót F-gyári mocihoz?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #6953 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:15:59 »

Hogyan lehet levarázsolni a Bogár ajtaját egyszerübben?
1. Kihajtom a zsanérokat rögzítő csavarokat
2. Kiűtöm (?) a stifftet a zsanérból

Az a baj hogy a stift nem mozdul (nemtudom hogy van rögzítve, merre jön ki, hogyan Huh ). A csavarokat meg kiba nehéz megínditani ( egy csavarhúzó már eltört, igaz egy csőkulcs is segített Smiley ) annak ellenére hogy nincsenek berohadva (az egyik oldalon kijöttek).
Tudom ajánlani a hőlégfúvót,csavarlazítóval,vagy wd 40(ez csodaszer),ja és ütheted is!

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6952 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:12:34 »

Üdvw !
Megtudnátok mondani,hogy a száraz félt. váltót fel lehet szerelni az olajos félt. helyére,ill. mit v.miket kell át alakítani a cseréhez a futó művet v. a váltót?
 Minden választ előre is kösz.i

nem egyszerű műtét.
egyszerűbb a váltót átépíteni olajosra.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #6951 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:09:40 »

Üdvw !
Megtudnátok mondani,hogy a száraz félt. váltót fel lehet szerelni az olajos félt. helyére,ill. mit v.miket kell át alakítani a cseréhez a futó művet v. a váltót?
 Minden választ előre is kösz.i

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6950 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:01:04 »

nekem az már bonyolult.
inkább megyek pisálni, utána szisszentek egy söröt.

én ezt fordítva szoktam, de ahogy gondolod
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6949 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:58:53 »

az is egy lehetőség ;-) de inkább azt a vastag külső részét kell tekergetni

nekem az már bonyolult.
inkább megyek pisálni, utána szisszentek egy söröt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6948 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:57:31 »

mé, ha előre ütöd, akkor balra forog, ha fordítva, akkor jobbra?? :-))

az is egy lehetőség ;-) de inkább azt a vastag külső részét kell tekergetni
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6947 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:55:33 »

de, el kell találni a helyes forgásirányt ;-)))

mé, ha előre ütöd, akkor balra forog, ha fordítva, akkor jobbra?? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6946 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:50:36 »

látvány alapján nem túl nehéz kezelni a műszert :-))

de, el kell találni a helyes forgásirányt ;-)))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6945 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:49:57 »

lehet, én még nem vettem a kezembe ilyet.
látvány alapján nem túl nehéz kezelni a műszert :-))

nekem van valahol egy garnitúrám, régi ruszki cucc, jellegzetes pirosra festett fém tartódobozban ;-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6944 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:48:09 »

akkor béna volt, aki ütötte ;-)

lehet, én még nem vettem a kezembe ilyet.
látvány alapján nem túl nehéz kezelni a műszert :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6943 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:45:34 »

ne nagyzolj!
láttam már olyan csavart, ami a második ütésre indult meg :-))

akkor béna volt, aki ütötte ;-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6942 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:43:23 »

ne bénázz már, mondom, hogy ütvecsavarhúzó. első ütésre megindítja, akárhogy be van állva.

ne nagyzolj!
láttam már olyan csavart, ami a második ütésre indult meg :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6941 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:42:36 »

Kösz a válaszokat. Igazából még a roncsolásmentes megoldásokat részesíteném előnyben.
Csavarfej ütögetés már volt, holnap vadászok izmosabb csillag-véget...
Azért arra még kiváncsi lennék hogy a 'stift' hogyan jönne ki?

van az a fajta csavarhúzó, aminek rábaszol a fejére, akkor csavarodik egy hangyányit, ez az ütvecsavarhúzó.
nem óccsó, de ilyen esetekben csodát lehet mívelni vele.

a stiftet hegesztőcuccal szokták pörkölni, aztán jó nagyot ráQrnak, akkor hajlandó kibújni.
ha csak simán ütlegelésre kijönne, akkor útközben faszán elhagynád és kiszálláskor a kezedben maradna az ajtó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6940 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:41:31 »

Kösz a válaszokat. Igazából még a roncsolásmentes megoldásokat részesíteném előnyben.
Csavarfej ütögetés már volt, holnap vadászok izmosabb csillag-véget...
Azért arra még kiváncsi lennék hogy a 'stift' hogyan jönne ki?

ne bénázz már, mondom, hogy ütvecsavarhúzó. első ütésre megindítja, akárhogy be van állva.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #6939 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:29:10 »

Kösz a válaszokat. Igazából még a roncsolásmentes megoldásokat részesíteném előnyben.
Csavarfej ütögetés már volt, holnap vadászok izmosabb csillag-véget...
Azért arra még kiváncsi lennék hogy a 'stift' hogyan jönne ki?

'81 Hecho en México
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #6938 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:04:47 »

Hogyan lehet levarázsolni a Bogár ajtaját egyszerübben?
1. Kihajtom a zsanérokat rögzítő csavarokat
2. Kiűtöm (?) a stifftet a zsanérból

Az a baj hogy a stift nem mozdul (nemtudom hogy van rögzítve, merre jön ki, hogyan Huh ). A csavarokat meg kiba nehéz megínditani ( egy csavarhúzó már eltört, igaz egy csőkulcs is segített Smiley ) annak ellenére hogy nincsenek berohadva (az egyik oldalon kijöttek).


CSő!
Én átfúrtam a csvarokat. Igaz kicsit sokáig tart, de lejött az odarohadt ajtó.
Másik verzió hogy lánggal megmelegíted a csavarokat és mikor izzik faszántosan ki lehet csavarni.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6937 Dátum: 2006 Szeptember 08, 20:37:37 »

Hogyan lehet levarázsolni a Bogár ajtaját egyszerübben?
1. Kihajtom a zsanérokat rögzítő csavarokat
2. Kiűtöm (?) a stifftet a zsanérból

Az a baj hogy a stift nem mozdul (nemtudom hogy van rögzítve, merre jön ki, hogyan Huh ). A csavarokat meg kiba nehéz megínditani ( egy csavarhúzó már eltört, igaz egy csőkulcs is segített Smiley ) annak ellenére hogy nincsenek berohadva (az egyik oldalon kijöttek).

ütvecsavarhúzó
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #6936 Dátum: 2006 Szeptember 08, 20:32:04 »

Hogyan lehet levarázsolni a Bogár ajtaját egyszerübben?
1. Kihajtom a zsanérokat rögzítő csavarokat
2. Kiűtöm (?) a stifftet a zsanérból

Az a baj hogy a stift nem mozdul (nemtudom hogy van rögzítve, merre jön ki, hogyan Huh ). A csavarokat meg kiba nehéz megínditani ( egy csavarhúzó már eltört, igaz egy csőkulcs is segített Smiley ) annak ellenére hogy nincsenek berohadva (az egyik oldalon kijöttek).

'81 Hecho en México
1303LS
« Hozzászólás #6935 Dátum: 2006 Szeptember 08, 16:04:03 »

ne is mondd! mikor a buszra varázsoltam, ott volt beépítve 2 vagy 3 kürt, egy sem szólt, de a tyúkbél ott lógott, bepróbáltam az egyikre, semmi, másikra, ott lent a kocsi alatt fekve szólalt meg, majd befostam, felpattantam, de lefejeltem a nyitott ajtót...jó is a kürt Smiley
URISTEN!
Ajtónak nem lett baja? Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6934 Dátum: 2006 Szeptember 08, 16:00:50 »

BlackP

Dudával én is úgy jártam mint TE.
Jelenség:
egy kattanás, nincs hang

Megoldás:
picicsavar óvatosan ki be csavargat, közben sokat próbálkozás, néha halvány hangadás.
Levevés, aksiról közvetlen dróttal megrőszakolás, majdbeszarás a hangtól (bent a fülkében  Grin ), kicsit még járatás.
Felszerelés, próba, halvány hangadás, saruk összenyomás dudán a papucs megcsiszolás, próba, jó hang.
Kicsi állítás.

Valahol a kábelrengetegben nagyon legyengülhet az áram mert mire a dudához ér biztos nincs meg a 12V.
Direktben az aksiról majd levitte a hajam, a helyén meg nem.
Aztán lehet hogy csak a kormányban a testcsúszka az ami oxidos kicist és majdbekopik. Cheesy
ne is mondd! mikor a buszra varázsoltam, ott volt beépítve 2 vagy 3 kürt, egy sem szólt, de a tyúkbél ott lógott, bepróbáltam az egyikre, semmi, másikra, ott lent a kocsi alatt fekve szólalt meg, majd befostam, felpattantam, de lefejeltem a nyitott ajtót...jó is a kürt Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #6933 Dátum: 2006 Szeptember 08, 15:35:27 »

Nekem is csak kattog egy ideje...

Szerintem pucold meg a sarukat.
Nem tudom sorban hol van még ilyen de a legesélyesebb ugye magán a dudán az oxidáció ott alul a sárban fetrengve.
Leon 1303
« Hozzászólás #6932 Dátum: 2006 Szeptember 08, 15:35:12 »

AZt tudom, de van másik műszerfalam is amiben asszem megvan a helye.
Ha nem bonyolult azt a panelt átcserélni akkor inkább nem fogom szétfaragni ezt.
Majd nézés kérdése még.

4 csavar fogja a két szélén.
Ott van 2 kis csík, amit le kell pattintani, és mögötte 2-2 csavar!
ennyi
1303LS
« Hozzászólás #6931 Dátum: 2006 Szeptember 08, 15:33:41 »

A HELYÉRE!!
Ott van az a téglalap alakú vágás, közepén egy gumi dugóval.
Dugó ki, és a lyukon befér a dekopír fűrész éle.
Szépen körbevágod a vágásnál, és ennyi.
(azt csak gondolom, hogy a vágásnál kell, először inkább kisebbet vágj!)
AZt tudom, de van másik műszerfalam is amiben asszem megvan a helye.
Ha nem bonyolult azt a panelt átcserélni akkor inkább nem fogom szétfaragni ezt.
Majd nézés kérdése még.
Leon 1303
« Hozzászólás #6930 Dátum: 2006 Szeptember 08, 15:33:04 »



Nekem is csak kattog egy ideje...
1303LS
« Hozzászólás #6929 Dátum: 2006 Szeptember 08, 15:31:10 »

BlackP

Dudával én is úgy jártam mint TE.
Jelenség:
egy kattanás, nincs hang

Megoldás:
picicsavar óvatosan ki be csavargat, közben sokat próbálkozás, néha halvány hangadás.
Levevés, aksiról közvetlen dróttal megrőszakolás, majdbeszarás a hangtól (bent a fülkében  Grin ), kicsit még járatás.
Felszerelés, próba, halvány hangadás, saruk összenyomás dudán a papucs megcsiszolás, próba, jó hang.
Kicsi állítás.

Valahol a kábelrengetegben nagyon legyengülhet az áram mert mire a dudához ér biztos nincs meg a 12V.
Direktben az aksiról majd levitte a hajam, a helyén meg nem.
Aztán lehet hogy csak a kormányban a testcsúszka az ami oxidos kicist és majdbekopik. Cheesy
Leon 1303
« Hozzászólás #6928 Dátum: 2006 Szeptember 08, 15:28:18 »

már csak bele kell faragni valamelyik műszerfalpanelbe.
A HELYÉRE!!
Ott van az a téglalap alakú vágás, közepén egy gumi dugóval.
Dugó ki, és a lyukon befér a dekopír fűrész éle.
Szépen körbevágod a vágásnál, és ennyi.
(azt csak gondolom, hogy a vágásnál kell, először inkább kisebbet vágj!)
1303LS
« Hozzászólás #6927 Dátum: 2006 Szeptember 08, 15:24:20 »


Minden faszán működik, egyedül az önindító behúzómágnesének a vezetékét nem sikerült még megtalálnom mert a rohadt eső bezavart.


Na kisütött a nap és kisettenkedtem, jelentem meg van a vezeték.
Még én nyomtam vissza a kasztniba alvázfestés előtt.  Grin
Úgyhogy mindenki megnyugodhat, teljes az elektromos ellátás a gépen.
Kipróbáltam a kedves ismerőstől kapott kárcórát is, az is tökéletesen megy.  Grin már csak bele kell faragni valamelyik műszerfalpanelbe.

1303LS
« Hozzászólás #6926 Dátum: 2006 Szeptember 08, 12:51:06 »

piros.
és hát a gyújtáskapcsolótól jön ;-)

Hát izé minden kábel kb a felhasználási helye környékén fityegett, szóval nem volt nagy dolog mindent elsőre megtalálni.
A fesszabályzó környékén van egy piros/fehércsík kicsit vastag vezeték amit nem tudom hová megy de az meg rövid.
Rohadt eső miatt már nem akartam lámpázgatni, majd meglesz az is.
Őszintén megmondom nehezebbre számítottam mert nem én szedtem ugye szét a kocsit, de egyszerű ez mint a fagolyó.
Egy-két utólag beszerelt vezetéket kiirtottam, amik ida od vitték a testet meg mittudomén. Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6925 Dátum: 2006 Szeptember 08, 12:47:08 »

Gsattila:

A Dell'Orto-khoz nem értesz? Nekem az van kettő, majdani felhasználásra.


A PHD40-eshez igen.  Grin (Ez van a KTM egyes modelljein, motorkarbi)


Egyébként a dell'orto-k nagyon hasonlítanak rendszerükben a Weberekhez (milyen meglepő!) és egy a nehéz bennük, összehangolni a rendszert úgy, hogy az alapjárat, az átmenet és a teljesítményrendszer úgy működjön, hogy köztük ne legyen lyuk, megtorpanás, és ne is legyen túlkarburálva, mert akkor nemcsak szarul fog menni, hanem még sokat is fogyaszt.
Az egyetlen bizonytalanság az egész rendszerben az F-es jelű kehelycsövek, mert ezek tulajdonságait, karakterisztikáit (melyik hol dúsít, hol szegényít, melyik levegőfúvókával hogy reagál) nehéz kideríteni és senki sem igazán tudja...
Ki kell választani egy megfelelő venturit (én most viszamegyek a 30 mm-esre, hogy kicsit jobb legyen alul) és ahhoz szépen játszani a fúvókákkal.
Már alakul az autóm, de még van mit finomítani.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6924 Dátum: 2006 Szeptember 08, 12:42:16 »

Jelentem minden elektromosan működő cuccba áramot vezettem.  Grin
Minden faszán működik, egyedül az önindító behúzómágnesének a vezetékét nem sikerült még megtalálnom mert a rohadt eső bezavart.
Egyébként honnan jön az valaki tudja fejből, nagyon elvitte a cica, nem találtam sehol, ja és milyen színű?

piros.
és hát a gyújtáskapcsolótól jön ;-)
1303LS
« Hozzászólás #6923 Dátum: 2006 Szeptember 08, 12:36:20 »

Jelentem minden elektromosan működő cuccba áramot vezettem.  Grin
Minden faszán működik, egyedül az önindító behúzómágnesének a vezetékét nem sikerült még megtalálnom mert a rohadt eső bezavart.
Egyébként honnan jön az valaki tudja fejből, nagyon elvitte a cica, nem találtam sehol, ja és milyen színű?
Leon 1303
« Hozzászólás #6922 Dátum: 2006 Szeptember 08, 10:11:13 »

Ezt majd megnézem.
A piros, sárga olyan kársztálylingos, nem?  Evil
fekete, és lángok vannak rajta, meg egy kandalló!
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #6921 Dátum: 2006 Szeptember 08, 10:03:45 »

Maeistro -nak van egy nagyonjó kipuff szprés festéke, nállatok szolnokon a praktikerbe lehet is kapni,
valami 1300 ft egy tubus, és én majdnem lefújtam vele 2 kipuffot több sorral!
750 fokig hőálló. (tényleg nem ég le)
és matt fekete színű
(kazánokat is ilyennel fúják)
Ezt majd megnézem.
A piros, sárga olyan kársztálylingos, nem?  Evil
Leon 1303
« Hozzászólás #6920 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:41:19 »


ó köszi, így már érthetőbb.
Leon 1303
« Hozzászólás #6919 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:39:24 »

Fékdob festéséhez milyen festék javallott? (Nem színre gondoltam  Wink)
Maeistro -nak van egy nagyonjó kipuff szprés festéke, nállatok szolnokon a praktikerbe lehet is kapni,
valami 1300 ft egy tubus, és én majdnem lefújtam vele 2 kipuffot több sorral!
750 fokig hőálló. (tényleg nem ég le)
és matt fekete színű
(kazánokat is ilyennel fúják)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #6918 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:37:00 »

Lehet kapni direkt erre való festéket, jellemzően piros meg sárga szinben Smiley De nem túl jó minőség. Azt, hogy a rozsdával mit csinál nem tudom.
Lényeg, hogy kb. 350 fokig hőálló legyen.

Fékdob festéséhez milyen festék javallott? (Nem színre gondoltam  Wink)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6917 Dátum: 2006 Szeptember 08, 09:33:58 »

Fékdob festéséhez milyen festék javallott? (Nem színre gondoltam  Wink)
hőálló

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 1837 1838 1839 1840 1841 [1842] 1843 1844 1845 1846 1847 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.