www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 15:37:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1837 1838 1839 1840 1841 [1842] 1843 1844 1845 1846 1847 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14775570 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6971 Dátum: 2006 Szeptember 10, 12:38:06 »

nem ö zoli
megyó épitette a motorját
1,9 40es delortok 110es tengely 009es ennyi   dc épitet váltó

Jól ment, azt hittem typ4-es.
Viszont az igazsághoz hozzátartozik, hogy Szekynek nem ment rendesen az autója az utolsó futamban és nem akart ismét, még versenyen kívül sem kiállni ellene megint.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6970 Dátum: 2006 Szeptember 10, 12:35:31 »

keresnék szabályozható stroboszkop lámpát!! Grin
hol lelhetnék ilyet itthon???

A nefelejts kft. árul strobit, Hella, szabályozható (hangolható), de nincs rajta skála, tehát nem előre tudod beállítani pl. 7 fokra... Ára 20e ft!  Shocked
Én is kerestem sokat, nem találtam, csak komolyabb Bosch diagn, táskát 150e Ft-ért...
A kínai gagyik meg szarul villognak, kicsi a fényük és pontosságuk is megkérdőjelezhető...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6969 Dátum: 2006 Szeptember 10, 12:11:45 »

narancsmetál = réz szín?

ja, olyas.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6968 Dátum: 2006 Szeptember 10, 12:09:45 »

dehogy
a peti még mindig ugyanaz a peti, a narancsbarnametál bogival
narancsmetál = réz szín?

annakidején a plázás találkozón volt vagy 80 m a táv, de ott is sikerült lepunnyadnia
ilyenkor sajnálom hoffert.
állandóan elhozza a taligáját, aztán beég.
mint a klasszikus poén:
"ej vadász, te szopni jársz ide?" :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6967 Dátum: 2006 Szeptember 10, 12:03:23 »

a hungaroringen is kibírt vagy 500 métert.... ez már durva :-/

annakidején a plázás találkozón volt vagy 80 m a táv, de ott is sikerült lepunnyadnia
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6966 Dátum: 2006 Szeptember 10, 12:02:19 »

jahh.
a hungaroringen is kibírt vagy 500 métert.... ez már durva :-/

ki volt az a faszi a zöld bogárral, aki tuningban mindenkit kipicsázott?
ő az általad említett peti?
nem ö zoli
megyó épitette a motorját
1,9 40es delortok 110es tengely 009es ennyi   dc épitet váltó

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6965 Dátum: 2006 Szeptember 10, 12:02:07 »

jahh.
a hungaroringen is kibírt vagy 500 métert.... ez már durva :-/

ki volt az a faszi a zöld bogárral, aki tuningban mindenkit kipicsázott?
ő az általad említett peti?

dehogy
a peti még mindig ugyanaz a peti, a narancsbarnametál bogival
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6964 Dátum: 2006 Szeptember 10, 11:58:42 »

Hoffer dragstere meg megint beégett. Ezt nem kommentálnám.

jahh.
a hungaroringen is kibírt vagy 500 métert.... ez már durva :-/

ki volt az a faszi a zöld bogárral, aki tuningban mindenkit kipicsázott?
ő az általad említett peti?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6963 Dátum: 2006 Szeptember 10, 11:55:11 »

keresnék szabályozható stroboszkop lámpát!! Grin
hol lelhetnék ilyet itthon???

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6962 Dátum: 2006 Szeptember 10, 11:49:33 »

Akkor a fogyasztás simán le fog menni 10 alá, nyugodt haladás mellett meg jóval ez alá.
Nem gondoltam volna, hogy ilyen értékek kijöhetnek.
Irigylem a kitartásod, én már visszaszereltem volna az egészet pict3-ra oszt jóvan. Grin
Illetve nem is érzem hogy belefognék egy ilyenbe.
Azt, hogy ilyen színvonalon behangolja valaki a karbijait nem hiszem hogy sűrű lenne kishazánkban, felteszik a szettet azt mennyen, ha meg sokat fogyaszt akkor betudni a tuningnak. Sad
Rá megy egy tank benzin mire belövöd, meg gyertyameneteztetheted a hengerfejeid a sok kukkolástól. Grin



Olyan szemét kirángatni a gyertyákat, hogy azt nem nagyon csinálom, csak ha megyek vele legalább egy 200-300 km-t. Akkor van értelme.

Sajnos nekem is az a tapasztalatom, hogy az épített motorok közül nagyon kevés az, aminek egyenletes az alapjárata, jól be van karburálva és megy is az autó, forog, stb. Most itt a találkozón Doxa motorját kihagyva(mert az egy hibátlan gyári 1.6-os 90 lovas Porsche motor egyenletes járással, gyönyörű hanggal) az egyik ilyen jó autó Hégráth Péter autója volt, mert egyenletes volt az alapjárata és forgott is rendesen. Amikor visszajött a gyorsulásból nem fulldokolt füstben, nem hebegett, habogott, hanem ugyanolyan egyenletes 800-900 körüli alapjárata volt. Ez a lényeg! Én is belenyomhatnék egy nagy fúvókát, leszarhatnám az alsó tartományt, hiszen mikor megyek ezzel városban, nagyon ritkán oszt kérem, annyi, jólvan. Adnék neki 11-12 fok előgyújtást, a 009-es ekkor rá tudna tenni 32-34 fokot, és forogna..és persze alul habogna, böfögne, dadogna.

Némelyik typ4-es motor is nagy lökettérfogattal sem tudta azt, ami Peti motorja 1.6-ból HIBÁTLAN ÜRESJÁRATTAL. Mert az a motor meg van csinálva.

Hoffer dragstere meg megint beégett. Ezt nem kommentálnám.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #6961 Dátum: 2006 Szeptember 10, 11:37:38 »

Sokváltozós egyenlet...  Wink

Akkor a fogyasztás simán le fog menni 10 alá, nyugodt haladás mellett meg jóval ez alá.
Nem gondoltam volna, hogy ilyen értékek kijöhetnek.
Irigylem a kitartásod, én már visszaszereltem volna az egészet pict3-ra oszt jóvan. Grin
Illetve nem is érzem hogy belefognék egy ilyenbe.
Azt, hogy ilyen színvonalon behangolja valaki a karbijait nem hiszem hogy sűrű lenne kishazánkban, felteszik a szettet azt mennyen, ha meg sokat fogyaszt akkor betudni a tuningnak. Sad
Rá megy egy tank benzin mire belövöd, meg gyertyameneteztetheted a hengerfejeid a sok kukkolástól. Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6960 Dátum: 2006 Szeptember 10, 11:25:52 »

Szóval a karburátorom beállítása a finishbe érkezett, de még nem tökéletes. A tatabányai kiruccanás átlagfogyasztása 11 liter volt, ami nem vészes, tekintetbe véve, hogy hazafelé siettem, de a gyertyák kormosak és alul is azt érzem, hogy túl dús, mert "leszívós" ahogy kétütemű motoros kollégák szokták fogalmazni. Ennek eredményeképpen amikor kigurultam a parkolóból Tatabányán, kidöcögtem a főútra, ott alig akart gyorsulni, mert úgy beszívta magát benzinnel. Az alsó, átmeneti és felső tartomány nincs összeghangolva, hanem az alsó be van dúsítva, hogy az átmenetit jól elfedje és a főfúvóka is nagy egy kicsit... Már érkezik négy komplett fúvókakészlet, azzal majd jól beállítgatom. Az ilyen szinten sok benzin nem jelent jót, ettől nem megy jobban, sőt.
A gyorsulásin a rajtnál érezhető is volt, amíg nem kezdett rendesen forogni addig nagyon gyér volt. Utána sem égette fel az aszfaltot...  Sad

A tökéletes karburáláshoz nagyon sokat kell dolgozni. Fúvókacsere, próbaút, mérés, felírni a fúvókákat, tapasztalatot. Átmenet: jó, alul dús, felül szegény, aztán egy valamit módosítani, mondjuk kisebb féklevegő, összeszerel, próbaút, mér, átmenet jó, alul dús, felül jó, aztán haza eredény lejegyez, szétszerel, kisebb alapjárati betesz, alul jó, átmenet rossz, felül szegény. stb.  Lehet változtatni az alapjárati fúvókát, a keverőcsövet, a főfúvókát és a féklevegőt.... Sokváltozós egyenlet...  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6959 Dátum: 2006 Szeptember 10, 11:14:17 »

Üdvw !
Megtudnátok mondani,hogy a száraz félt. váltót fel lehet szerelni az olajos félt. helyére,ill. mit v.miket kell át alakítani a cseréhez a futó művet v. a váltót?
 Minden választ előre is kösz.i


A váltót egyszerűbb (de az sem egyszerű) átalakítani olajosra, mint a futóművet lengőkarosra. A váltó esetében le kell venni a két oldalsó fedelet, a féltengely menesztőtárcsáját kivenni, az bordásan van rajta a tányérkeréken. E helyett kell betenni az olajos féltengely menesztőjét (abban egy T kapcsolat van a féltengellyel), de az sajnos egyben van a tányér és a túloldali kerékkel, úgyhogy a legegyszerűbb az egész differenciálművet áttenni. Aztán meg természetesen a fedelet is ki kell cserélni az olajoséra. Hézagolni is kell a difit, hogy ne búgjon. Rutin kell hozzá!

A lengőkarok utólagos berakásánál hegeszteni kell az első pontokat az alváz hátsó keresztartójához, amiben a torzió megy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6958 Dátum: 2006 Szeptember 09, 21:18:32 »



Önnek teljesen igaza volt  Cheesy

;-)))
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #6957 Dátum: 2006 Szeptember 09, 20:05:17 »

ne bénázz már, mondom, hogy ütvecsavarhúzó. első ütésre megindítja, akárhogy be van állva.

 

Önnek teljesen igaza volt  Cheesy

'81 Hecho en México
matchbox
« Hozzászólás #6956 Dátum: 2006 Szeptember 09, 19:33:35 »

Sziasztok!

Jelentem a mai nappal keszen allok a teli utviszonyokra (teli gumik beszerezve, felnik lekezelve), vigyazva ezzel embertarsaim eletere es gondolva sok casco-mentes muanyag-auto-lizinges magyar polgartars anyagi helyzetere...

A gyari rozsdasodo felniket sikerult ujjavarazsolni:
- smirglizes
- rozsdamarozas
- smirglizes
- alapozas
- fujas benzin/olajallo akril-festekkel

Szaradas utan betonkemeny, szep felulet. Nem lesz szivem rapattintani a beaty-ringet es a disztarcsat.
 Wink

[melléklet törölve a rendszer által]
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 09, 19:39:16 írta matchbox »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #6955 Dátum: 2006 Szeptember 09, 11:16:39 »

URISTEN!
Ajtónak nem lett baja? Grin
jah, te nem láttad a javítgatások nyomát Smiley)) kemény fejű vagyok  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #6954 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:16:15 »

Köszi
Lehetséges,hogy a két váltóból csináljak 1-t,
érdemes felszerelni DC-s váltót F-gyári mocihoz?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #6953 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:15:59 »

Hogyan lehet levarázsolni a Bogár ajtaját egyszerübben?
1. Kihajtom a zsanérokat rögzítő csavarokat
2. Kiűtöm (?) a stifftet a zsanérból

Az a baj hogy a stift nem mozdul (nemtudom hogy van rögzítve, merre jön ki, hogyan Huh ). A csavarokat meg kiba nehéz megínditani ( egy csavarhúzó már eltört, igaz egy csőkulcs is segített Smiley ) annak ellenére hogy nincsenek berohadva (az egyik oldalon kijöttek).
Tudom ajánlani a hőlégfúvót,csavarlazítóval,vagy wd 40(ez csodaszer),ja és ütheted is!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6952 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:12:34 »

Üdvw !
Megtudnátok mondani,hogy a száraz félt. váltót fel lehet szerelni az olajos félt. helyére,ill. mit v.miket kell át alakítani a cseréhez a futó művet v. a váltót?
 Minden választ előre is kösz.i

nem egyszerű műtét.
egyszerűbb a váltót átépíteni olajosra.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #6951 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:09:40 »

Üdvw !
Megtudnátok mondani,hogy a száraz félt. váltót fel lehet szerelni az olajos félt. helyére,ill. mit v.miket kell át alakítani a cseréhez a futó művet v. a váltót?
 Minden választ előre is kösz.i

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6950 Dátum: 2006 Szeptember 08, 22:01:04 »

nekem az már bonyolult.
inkább megyek pisálni, utána szisszentek egy söröt.

én ezt fordítva szoktam, de ahogy gondolod
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6949 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:58:53 »

az is egy lehetőség ;-) de inkább azt a vastag külső részét kell tekergetni

nekem az már bonyolult.
inkább megyek pisálni, utána szisszentek egy söröt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6948 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:57:31 »

mé, ha előre ütöd, akkor balra forog, ha fordítva, akkor jobbra?? :-))

az is egy lehetőség ;-) de inkább azt a vastag külső részét kell tekergetni
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6947 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:55:33 »

de, el kell találni a helyes forgásirányt ;-)))

mé, ha előre ütöd, akkor balra forog, ha fordítva, akkor jobbra?? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6946 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:50:36 »

látvány alapján nem túl nehéz kezelni a műszert :-))

de, el kell találni a helyes forgásirányt ;-)))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6945 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:49:57 »

lehet, én még nem vettem a kezembe ilyet.
látvány alapján nem túl nehéz kezelni a műszert :-))

nekem van valahol egy garnitúrám, régi ruszki cucc, jellegzetes pirosra festett fém tartódobozban ;-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6944 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:48:09 »

akkor béna volt, aki ütötte ;-)

lehet, én még nem vettem a kezembe ilyet.
látvány alapján nem túl nehéz kezelni a műszert :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6943 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:45:34 »

ne nagyzolj!
láttam már olyan csavart, ami a második ütésre indult meg :-))

akkor béna volt, aki ütötte ;-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6942 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:43:23 »

ne bénázz már, mondom, hogy ütvecsavarhúzó. első ütésre megindítja, akárhogy be van állva.

ne nagyzolj!
láttam már olyan csavart, ami a második ütésre indult meg :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6941 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:42:36 »

Kösz a válaszokat. Igazából még a roncsolásmentes megoldásokat részesíteném előnyben.
Csavarfej ütögetés már volt, holnap vadászok izmosabb csillag-véget...
Azért arra még kiváncsi lennék hogy a 'stift' hogyan jönne ki?

van az a fajta csavarhúzó, aminek rábaszol a fejére, akkor csavarodik egy hangyányit, ez az ütvecsavarhúzó.
nem óccsó, de ilyen esetekben csodát lehet mívelni vele.

a stiftet hegesztőcuccal szokták pörkölni, aztán jó nagyot ráQrnak, akkor hajlandó kibújni.
ha csak simán ütlegelésre kijönne, akkor útközben faszán elhagynád és kiszálláskor a kezedben maradna az ajtó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6940 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:41:31 »

Kösz a válaszokat. Igazából még a roncsolásmentes megoldásokat részesíteném előnyben.
Csavarfej ütögetés már volt, holnap vadászok izmosabb csillag-véget...
Azért arra még kiváncsi lennék hogy a 'stift' hogyan jönne ki?

ne bénázz már, mondom, hogy ütvecsavarhúzó. első ütésre megindítja, akárhogy be van állva.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #6939 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:29:10 »

Kösz a válaszokat. Igazából még a roncsolásmentes megoldásokat részesíteném előnyben.
Csavarfej ütögetés már volt, holnap vadászok izmosabb csillag-véget...
Azért arra még kiváncsi lennék hogy a 'stift' hogyan jönne ki?

'81 Hecho en México
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #6938 Dátum: 2006 Szeptember 08, 21:04:47 »

Hogyan lehet levarázsolni a Bogár ajtaját egyszerübben?
1. Kihajtom a zsanérokat rögzítő csavarokat
2. Kiűtöm (?) a stifftet a zsanérból

Az a baj hogy a stift nem mozdul (nemtudom hogy van rögzítve, merre jön ki, hogyan Huh ). A csavarokat meg kiba nehéz megínditani ( egy csavarhúzó már eltört, igaz egy csőkulcs is segített Smiley ) annak ellenére hogy nincsenek berohadva (az egyik oldalon kijöttek).


CSő!
Én átfúrtam a csvarokat. Igaz kicsit sokáig tart, de lejött az odarohadt ajtó.
Másik verzió hogy lánggal megmelegíted a csavarokat és mikor izzik faszántosan ki lehet csavarni.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6937 Dátum: 2006 Szeptember 08, 20:37:37 »

Hogyan lehet levarázsolni a Bogár ajtaját egyszerübben?
1. Kihajtom a zsanérokat rögzítő csavarokat
2. Kiűtöm (?) a stifftet a zsanérból

Az a baj hogy a stift nem mozdul (nemtudom hogy van rögzítve, merre jön ki, hogyan Huh ). A csavarokat meg kiba nehéz megínditani ( egy csavarhúzó már eltört, igaz egy csőkulcs is segített Smiley ) annak ellenére hogy nincsenek berohadva (az egyik oldalon kijöttek).

ütvecsavarhúzó
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #6936 Dátum: 2006 Szeptember 08, 20:32:04 »

Hogyan lehet levarázsolni a Bogár ajtaját egyszerübben?
1. Kihajtom a zsanérokat rögzítő csavarokat
2. Kiűtöm (?) a stifftet a zsanérból

Az a baj hogy a stift nem mozdul (nemtudom hogy van rögzítve, merre jön ki, hogyan Huh ). A csavarokat meg kiba nehéz megínditani ( egy csavarhúzó már eltört, igaz egy csőkulcs is segített Smiley ) annak ellenére hogy nincsenek berohadva (az egyik oldalon kijöttek).

'81 Hecho en México
1303LS
« Hozzászólás #6935 Dátum: 2006 Szeptember 08, 16:04:03 »

ne is mondd! mikor a buszra varázsoltam, ott volt beépítve 2 vagy 3 kürt, egy sem szólt, de a tyúkbél ott lógott, bepróbáltam az egyikre, semmi, másikra, ott lent a kocsi alatt fekve szólalt meg, majd befostam, felpattantam, de lefejeltem a nyitott ajtót...jó is a kürt Smiley
URISTEN!
Ajtónak nem lett baja? Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #6934 Dátum: 2006 Szeptember 08, 16:00:50 »

BlackP

Dudával én is úgy jártam mint TE.
Jelenség:
egy kattanás, nincs hang

Megoldás:
picicsavar óvatosan ki be csavargat, közben sokat próbálkozás, néha halvány hangadás.
Levevés, aksiról közvetlen dróttal megrőszakolás, majdbeszarás a hangtól (bent a fülkében  Grin ), kicsit még járatás.
Felszerelés, próba, halvány hangadás, saruk összenyomás dudán a papucs megcsiszolás, próba, jó hang.
Kicsi állítás.

Valahol a kábelrengetegben nagyon legyengülhet az áram mert mire a dudához ér biztos nincs meg a 12V.
Direktben az aksiról majd levitte a hajam, a helyén meg nem.
Aztán lehet hogy csak a kormányban a testcsúszka az ami oxidos kicist és majdbekopik. Cheesy
ne is mondd! mikor a buszra varázsoltam, ott volt beépítve 2 vagy 3 kürt, egy sem szólt, de a tyúkbél ott lógott, bepróbáltam az egyikre, semmi, másikra, ott lent a kocsi alatt fekve szólalt meg, majd befostam, felpattantam, de lefejeltem a nyitott ajtót...jó is a kürt Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #6933 Dátum: 2006 Szeptember 08, 15:35:27 »

Nekem is csak kattog egy ideje...

Szerintem pucold meg a sarukat.
Nem tudom sorban hol van még ilyen de a legesélyesebb ugye magán a dudán az oxidáció ott alul a sárban fetrengve.
Leon 1303
« Hozzászólás #6932 Dátum: 2006 Szeptember 08, 15:35:12 »

AZt tudom, de van másik műszerfalam is amiben asszem megvan a helye.
Ha nem bonyolult azt a panelt átcserélni akkor inkább nem fogom szétfaragni ezt.
Majd nézés kérdése még.

4 csavar fogja a két szélén.
Ott van 2 kis csík, amit le kell pattintani, és mögötte 2-2 csavar!
ennyi
Oldalak: 1 ... 1837 1838 1839 1840 1841 [1842] 1843 1844 1845 1846 1847 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.