www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 04:23:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1833 1834 1835 1836 1837 [1838] 1839 1840 1841 1842 1843 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14767992 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7131 Dátum: 2006 Szeptember 13, 12:11:44 »

Hallottam már olyant, hogy a mexikói hengerfejben az össze szelep kipufogó volt!   Shocked
Ez ám a minőség!  Evil


Mexicoi szelepezett: 40 körül van (de ebben még kisebbek a szelepek Sad 32/29  )
a szelepek nélküli meg 35..  

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #7130 Dátum: 2006 Szeptember 13, 12:08:00 »

ja, de legalább hosszú gyertyamenetes

meg a kipuff szelep 9mm-es

és adnak rá 100.000 km garanciát (utánna repedhet?)

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7129 Dátum: 2006 Szeptember 13, 12:05:10 »

ja, de legalább hosszú gyertyamenetes


Mondjuk a 32/29-es szelepekhez majdnem teljesen mindegy, az nem reped át...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #7128 Dátum: 2006 Szeptember 13, 12:00:26 »

biztos minöségi szelepek vannk benne 4szelep 5e Roll Eyes

ja, de legalább hosszú gyertyamenetes

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7127 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:58:54 »

biztos minöségi szelepek vannk benne 4szelep 5e Roll Eyes


Széria motorhoz nem kell komoly szelep. Széles felületen tömít, nincs nagy záróerő, bírja.

A jobb szelepek darabja 6-8e Ft-tól indul. És az még nem titánium.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7126 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:56:51 »

Mexicoi szelepezett: 40 körül van (de ebben még kisebbek a szelepek Sad 32/29  )
a szelepek nélküli meg 35..  
biztos minöségi szelepek vannk benne 4szelep 5e Roll Eyes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #7125 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:54:36 »

az új az menyi?
vagy abban kisebbek a szelepek?


Mexicoi szelepezett: 40 körül van (de ebben még kisebbek a szelepek Sad 32/29  )
a szelepek nélküli meg 35..  

'81 Hecho en México
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7124 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:51:28 »


Nekem ne mondd! A kompressziónövelésemet sem csinálta meg az ember, pedig minden adatot megadtam, ott volt a homlokmarója, befeogóval, de nem akarta. Más csinálta meg.
nekem is ezen menta cécó a végén!!
üvegport megtudtad nézni hol lehet vételezni!!?? Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7123 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:49:55 »

az a baj h most már ha nem csak sima szelep cserét kérsz v hegesztést akkor már huzzák a szájukat


Nekem ne mondd! A kompressziónövelésemet sem csinálta meg az ember, pedig minden adatot megadtam, ott volt a homlokmarója, befeogóval, de nem akarta. Más csinálta meg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7122 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:46:55 »


Könnyen tönkre lehet tenni a hengerfejet, mert nem túl vastag a szívócsatorna és kilyukad. Én már b*sztam el párat, mert a szívó oldali szeleprugónak az alsó része egy kis puklit csinál a szívócsatornába, ezt nagyon könnyű kilyukasztani!
Ráadásul a profik nem is csak nekisenek, mint süket tehén az anyjának, ahnem előtte felhegesztik és a belépés szögét (szívócsatorna alakját) módosítják, okosan, CNC géppel. Otthon nem tudod így megfaragni!
az a baj h most már ha nem csak sima szelep cserét kérsz v hegesztést akkor már huzzák a szájukat

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7121 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:45:05 »

ezt is akartam se ezt már nem válalta el a faszi Roll Eyes


Könnyen tönkre lehet tenni a hengerfejet, mert nem túl vastag a szívócsatorna és kilyukad. Én már b*sztam el párat, mert a szívó oldali szeleprugónak az alsó része egy kis puklit csinál a szívócsatornába, ezt nagyon könnyű kilyukasztani!
Ráadásul a profik nem is csak nekisenek, mint süket tehén az anyjának, ahnem előtte felhegesztik és a belépés szögét (szívócsatorna alakját) módosítják, okosan, CNC géppel. Otthon nem tudod így megfaragni!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7120 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:38:40 »

Azért nagyobbak, mert nagyobb a légsebesség is a torokban.

Nem kell belebolondulni a nagy karbikba, mert alapban a hengerfej szívócsatornája is kicsi. (most nem nyomom fejből milyen, talán 36-os?) akkor édemes a nagy karbi, ha nagyon kibővíted a szívócsatornát, de nem csak a belépőnél, hanem egészen a szeleptányérig. Nem kis munka, a marófej meg állandóan telemegy alumíniummal, folyamatosan fújni kell valami spray-vel. (WD40 vagy üregelő, forgácsoló spray)
ezt is akartam se ezt már nem válalta el a faszi Roll Eyes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7119 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:37:18 »

nagyszállitásu csak elirtam!
ja 1600 vadi uj kobel hengerdugó itt vár Grin
nemtom az a baj h nem is találtam 36os karbihoz semmi leirást
mert pl szinte minden fuvoka nagyobb mint a 40es gyári fuvokája!! Huh


Nem kell belebolondulni a nagy karbikba, mert alapban a hengerfej szívócsatornája is kicsi. (most nem nyomom fejből milyen, talán 36-os?) akkor édemes a nagy karbi, ha nagyon kibővíted a szívócsatornát, de nem csak a belépőnél, hanem egészen a szeleptányérig. Nem kis munka, a marófej meg állandóan telemegy alumíniummal, folyamatosan fújni kell valami spray-vel. (WD40 vagy üregelő, forgácsoló spray)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7118 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:34:02 »

az új az menyi?
vagy abban kisebbek a szelepek?

hát abba sima 35/32 szelepek vannak!amuyg paszolom!
de nem vettem ujjat direkt ugy is szét kellet ezt" hebregálni"

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7117 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:32:30 »

Nekem sem volt sokkal olcsóbb a széria 35/32-es teljes felújítása!
mondjuk volt kedvezményem mert sürün jár vendég vagyok!!
most as21 blokk kutatásba vagyok!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7116 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:31:43 »

az új az menyi?
vagy abban kisebbek a szelepek?

munka dij szelepek stb.....(nincs benne a hengerfej ára)75e

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7115 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:31:24 »


Milyen olajpumpát? Nagy szállításút? Vagy nagy emelésű himbát?

Egyébként jó az összeállítás, a W120-as tengelyhez kell a 30-as venturi 1600-as motorhoz, sőt talán jobb lenne 32-es. 1600-os lesz?
nagyszállitásu csak elirtam!
ja 1600 vadi uj kobel hengerdugó itt vár Grin
nemtom az a baj h nem is találtam 36os karbihoz semmi leirást
mert pl szinte minden fuvoka nagyobb mint a 40es gyári fuvokája!! Huh

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7114 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:30:42 »

munka dij szelepek stb.....(nincs benne a hengerfej ára)75e

Nekem sem volt sokkal olcsóbb a széria 35/32-es teljes felújítása!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7113 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:29:26 »

A gyertyamenetek rövidek vagy felhegesztettetted? (szép szó!)
rövid!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7112 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:28:53 »

Ez forintosítva mit jelent?

munka dij szelepek stb.....(nincs benne a hengerfej ára)75e

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7111 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:28:09 »

este rakok fel képeta hengerfejröl
végülis 38szivó 35 kipuff szelep lettek bele téve 8,2 szárral uj vezetök,stb amit lehett  ujra scréltetm+1mm lejötta kompresszio miatt!nekem elvileg most 2weberembe 30as veturik vannak!
+ma viszema lendkereket szabályozzák+1kg könyités kérek
-ma rendeltem nagy emelésü olaj pumpát,uj 200as kuplungszerkezett,alu szelepfedelet
-1hét és ittvan a w120as  294 fokos tengelyem

A gyertyamenetek rövidek vagy felhegesztettetted? (szép szó!)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7110 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:27:17 »

este rakok fel képeta hengerfejröl
végülis 38szivó 35 kipuff szelep lettek bele téve 8,2 szárral uj vezetök,stb amit lehett  ujra scréltetm+1mm lejötta kompresszio miatt!nekem elvileg most 2weberembe 30as veturik vannak!
+ma viszema lendkereket szabályozzák+1kg könyités kérek
-ma rendeltem nagy emelésü olaj pumpát,uj 200as kuplungszerkezett,alu szelepfedelet
-1hét és ittvan a w120as  294 fokos tengelyem


Milyen olajpumpát? Nagy szállításút? Vagy nagy emelésű himbát?

Egyébként jó az összeállítás, a W120-as tengelyhez kell a 30-as venturi 1600-as motorhoz, sőt talán jobb lenne 32-es. 1600-os lesz?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7109 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:25:42 »

Ez forintosítva mit jelent?

este rakok fel képeta hengerfejröl
végülis 38szivó 35 kipuff szelep lettek bele téve 8,2 szárral uj vezetök,stb amit lehett  ujra scréltetm+1mm lejötta kompresszio miatt!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7108 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:20:52 »

este rakok fel képeta hengerfejröl
végülis 38szivó 35 kipuff szelep lettek bele téve 8,2 szárral uj vezetök,stb amit lehett  ujra scréltetm+1mm lejötta kompresszio miatt!nekem elvileg most 2weberembe 30as veturik vannak!
+ma viszema lendkereket szabályozzák+1kg könyités kérek
-ma rendeltem nagy emelésü olaj pumpát,uj 200as kuplungszerkezett,alu szelepfedelet
-1hét és ittvan a w120as  294 fokos tengelyem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #7107 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:20:35 »


Nagy valószínűséggel AB, de 90%, hogy rövid a váltó.

Jaja rövid, kis sportos.  Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7106 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:17:53 »

Nem tudom most fejből mi az én váltóm kódja.


Nagy valószínűséggel AB, de 90%, hogy rövid a váltó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7105 Dátum: 2006 Szeptember 13, 10:57:48 »

Eggyel lejjebb látszik.
165R15

Erre mondtam, sokat befolyásol. (Minél nagyobb a fordulat, annál többet, mint ahogyan a váltó is)

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #7104 Dátum: 2006 Szeptember 13, 10:49:41 »

Nem tudom most fejből mi az én váltóm kódja.

[melléklet törölve a rendszer által]
1303LS
« Hozzászólás #7103 Dátum: 2006 Szeptember 13, 10:44:56 »

Csak a tizepes PONTOT veszi figyelembe,a  vesszőt nem.


javítottam, rosszul mondtam.
Basszameg tényleg össze vissza számol "ponttalmeg vesszővel.
Kicseréltem a képet nehogy valakit bezavarjon.
Buzi CSP.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 13, 10:50:26 írta 1303LS »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7102 Dátum: 2006 Szeptember 13, 10:41:46 »

Ha jól számoltam akkor valóban nem ment 5000 fölé.
A 68-70 az csak 4700-4800 körül van.


5000-nél 67 km/h. Annyit kiforoghat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7101 Dátum: 2006 Szeptember 13, 10:39:06 »

Én így számoltam.
Mi nem jó?  

Csak a tizepes PONTOT veszi figyelembe,a  vesszőt nem.


javítottam, rosszul mondtam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #7100 Dátum: 2006 Szeptember 13, 10:22:55 »

Gumi.

Eggyel lejjebb látszik.
165R15
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7099 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:57:03 »

Ha jól számoltam akkor valóban nem ment 5000 fölé.
A 68-70 az csak 4700-4800 körül van.

Gumi.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #7098 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:52:11 »


De nem is nagyon forog, ha pontosan megnézitek.

Ha jól számoltam akkor valóban nem ment 5000 fölé.
A 68-70 az csak 4700-4800 körül van.
1303LS
« Hozzászólás #7097 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:49:56 »

Én így számoltam.
Mi nem jó?  

[melléklet törölve a rendszer által]
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 13, 10:48:40 írta 1303LS »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7096 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:48:26 »

És mekkora a gumi?


Én a gyárival számoltam nyilván. Ha nincsen adat megadva, akkor a standarddal számolunk. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #7095 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:36:19 »


Biztos szar a motor.  Wink
meg böszme nagy autód van Tongue  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7094 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:32:28 »

Bogárnál? 2000 -nél van a nyomatéki csúcs... (1600-3000 -ig ideális szerintem neki. Érzésre biztosan.)

...és sok ember összecsengő véleménye szerint a széri főtengelyt és széria blokkot nem szabad 5000 fölé forgatni, mert sok minden a kárát láthatja.
De nem is nagyon forog, ha pontosan megnézitek.
Az én motorom 5000-en 2-esben 70-et megy, azt ki is forogja, de harmadikban már nem (115 lenne), negyedekben meg a 4500-at is alig, alig.

Biztos szar a motor.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #7093 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:29:30 »

És mekkora a gumi?

Valamit elnéztél, elvileg rövid váltóval 5000 -nél 66 km/h. Te 5500 -ig forgattad. Vagy nem tudom, milyen az a váltó? Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7092 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:29:10 »

holnap kész a hengerfejem már várom......
csak az ára Shocked Grin


Most akarok hozatni hengerfejet ÁÁmerikából, de nem tudom milyet. Egy biztos: drága lesz.   Cry

Ha nem csinál az ember nagy és forgós motort, akkor nem érdemes eltúlozni  a szelepeket 40/35 fölé nem jó menni, mert az alsó nyomaték szenvedi meg már kis összenyitásnál is. Azt mondják nálam tapasztaltabbak, hogy 1900-is és 5000-es fordulatig (kb. 286-os tengely) nem szabad 40/35 fölé menni.

A karbit, szívócsövet, hengerfejet, kipufogót össze kall hangolni. Hülyeség a 34-es venturihoz 42-es szelepet tenni...vagy 42-es szelepet széria méretű szívócsatornához (belépőnyílás) stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1833 1834 1835 1836 1837 [1838] 1839 1840 1841 1842 1843 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.