www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 08:52:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1832 1833 1834 1835 1836 [1837] 1838 1839 1840 1841 1842 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13226090 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7155 Dátum: 2006 Szeptember 13, 17:16:54 »

1.8 mm, így lett a térfogat 43-44 ccm, és így 8.8-9.0 :1-hez kompresszióviszony.
A felöntéseket a hengerfejen is le kellett csiszolni, mert a henger felső bordája ráült és nem tömített a henger.
na  látod de én me akrtam többet levveni!!


ö marta le nekem a bütyköket   de én még fogok utó munkát végezni rendesen!!
megyek bolta 30perc mulva vagyok aztán folyt köv!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7154 Dátum: 2006 Szeptember 13, 17:14:48 »

de neked többis lett levéve mint 1mm?

1.8 mm, így lett a térfogat 43-44 ccm, és így 8.8-9.0 :1-hez kompresszióviszony.
A felöntéseket a hengerfejen is le kellett csiszolni, mert a henger felső bordája ráült és nem tömített a henger.

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7153 Dátum: 2006 Szeptember 13, 17:11:51 »

Ezt nézd meg, semmi perem!
de neked többis lett levéve mint 1mm?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7152 Dátum: 2006 Szeptember 13, 17:08:58 »

Ezt nézd meg, semmi perem!


Csak a nyoma látszik, ahogy kimarták.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7151 Dátum: 2006 Szeptember 13, 17:08:24 »

Ezt nézd meg, semmi perem!

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7150 Dátum: 2006 Szeptember 13, 17:07:28 »


Ki kell köbölni az égésteret, mert szerintem azt a kis peremet ki lehet venni belőle, ami a tömítő felületnél van.
45 ccm -nél ne legyen nagyobb az égéstér!  Wink
nem akartam  többetmert már igy is  mélyebb henger fej volt az átlagnál le is mértem 1mm kereken lett leszedve peremböl és mélységböl is!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7149 Dátum: 2006 Szeptember 13, 17:04:25 »

na bocsi a nagy képért
elöttem raktuk össze probáztuk le stb +kaptam 3féle szemcse méretü csiszoló port!!


Ki kell köbölni az égésteret, mert szerintem azt a kis peremet ki lehet venni belőle, ami a tömítő felületnél van.
45 ccm -nél ne legyen nagyobb az égéstér!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7148 Dátum: 2006 Szeptember 13, 16:37:31 »

na bocsi a nagy képért

elöttem raktuk össze probáztuk le stb +kaptam 3féle szemcse méretü csiszoló port!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7147 Dátum: 2006 Szeptember 13, 16:03:09 »

kb. egy grammot se.

amit láttatok, az mind a hőcserélő külső palástjáról jött, a kipufogóból semmi ;-)))

Mindenesetre nem olyan kinézete volt a busznak, hogy "ejh, de rendben van a gép"  Evil


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7146 Dátum: 2006 Szeptember 13, 15:56:41 »

perszepersze  Evil Wink

gyakoroljál még egy kicsit. megyek egy kilométert se, és no olajfüst. ha a motorból jönne, akkor folyamatosan jönne.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7145 Dátum: 2006 Szeptember 13, 15:55:21 »

Abba olajkályha van, vagy mi?  Wink

nem, abban megpunnyadt harmonikatömítőgyűrű van, úgy 16 darab ;-)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7144 Dátum: 2006 Szeptember 13, 15:49:12 »

kb. egy grammot se.

amit láttatok, az mind a hőcserélő külső palástjáról jött, a kipufogóból semmi ;-)))
perszepersze  Evil Wink

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #7143 Dátum: 2006 Szeptember 13, 15:48:18 »

kb. egy grammot se.

amit láttatok, az mind a hőcserélő külső palástjáról jött, a kipufogóból semmi ;-)))

Abba olajkályha van, vagy mi?  Wink
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7142 Dátum: 2006 Szeptember 13, 15:47:00 »

AZS, mennyi olajat pufogtattál el Tatabányán? Egy csávó azt mondta mellettem a nézők között, amikor rajtoltál és nagy köd lett, hogy "Kész annyi, ez se megy má' haza a lábán". Mekkorát tévedett!  Wink

kb. egy grammot se.

amit láttatok, az mind a hőcserélő külső palástjáról jött, a kipufogóból semmi ;-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7141 Dátum: 2006 Szeptember 13, 15:02:02 »

rázhatja rendesen a kasznit...


Ahogy a tatabányai találkozón elnézegettem, hogy 10 bogárból 5-6-nak a kuplungja szar, remegős úgy igen, tényleg. Ha azonban jó a kuplung, akkor csak a zajt viszi rá jobban a kasztnira. Azt meg nem hallod a sportdobtól...  Wink

Viszont a bogár hajtáslánc felfogatása nem erre van kitalálva, az minimum, hogy meg kell erősíteni. A busz és typ3-as eggyel jobb, de az is gyenge ha ilyen gyorsulgatás a cél.

AZS, mennyi olajat pufogtattál el Tatabányán? Egy csávó azt mondta mellettem a nézők között, amikor rajtoltál és nagy köd lett, hogy "Kész annyi, ez se megy má' haza a lábán". Mekkorát tévedett!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7140 Dátum: 2006 Szeptember 13, 13:34:13 »

  Tréleren nem számít.  Wink

jahogyja ;-)))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7139 Dátum: 2006 Szeptember 13, 13:33:51 »

1303LS: köszi a képet



A 'Funkenblitzest' nézegettem én is. Elég érdekes hogy hátul fixen,masszívan rögzítik a vázhoz a váltót (gumibak nélkül).

rázhatja rendesen a kasznit...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7138 Dátum: 2006 Szeptember 13, 13:33:11 »

1303LS: köszi a képet
A 'Funkenblitzest' nézegettem én is. Elég érdekes hogy hátul fixen,masszívan rögzítik a vázhoz a váltót (gumibak nélkül).

  Tréleren nem számít.  Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #7137 Dátum: 2006 Szeptember 13, 13:31:57 »

1303LS: köszi a képet



A 'Funkenblitzest' nézegettem én is. Elég érdekes hogy hátul fixen,masszívan rögzítik a vázhoz a váltót (gumibak nélkül).

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7136 Dátum: 2006 Szeptember 13, 13:24:08 »

Ilyenről ("kiegészítő tartó") nem tudtok vmi képet beszúrni?

http://www.funkenblitz.com/fitting.shtml


Solid mounting c. résznél van fotó. Az profi, ott a motor ereje nem a motor billentgetésére megy el.

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7135 Dátum: 2006 Szeptember 13, 13:20:37 »

mondjuk nemtudom hogy a hegesztgetett hengerfejek mennyit mennek el (persze nemmindegy hogyan), nem érdemesebb újat venni?

Nem problémás a hegesztett hengerfej sem, egyeseknek már nagy gyakorlatuk van, dízel kamrás hengerfejeken gyakoroltak... Evil

Ráadásul a hegesztett gyertyamenet (gyertya felé történő repedés) mégegyszer nem szokott. Úgyhogy nincs vele gond.

A hengerfej akkor reped, ha valami nincs rendben. Hűtés, előgyújtás, karburálás, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #7134 Dátum: 2006 Szeptember 13, 13:18:21 »

Ilyenről ("kiegészítő tartó") nem tudtok vmi képet beszúrni?
Hudák akciós plakétjáról ollózva.Bocs.


[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #7133 Dátum: 2006 Szeptember 13, 13:14:57 »

...


A BAL rendszámú pezsgőszínű bogárnak a motorja szépen szólt, de ha már van egy ilyen erős motorja, nem gondolt arra, nem hallott róla, hogy meg szokták hátul és/vagy a váltó tetején is erősíteni a motortartót (kiegészítő tartót raknak), hogy amikor ráb*ssza a kuplungot ne billenjen meg 10 centit a hosszartókkal együtt a motor? Nyilván ha ekkorát mozdul az egész blokk-váltó kombó, akkor kirántja az egyest. Még néha a sima széria motor is. Neki 2 rajtnál is kirántotta.

.... 

Ilyenről ("kiegészítő tartó") nem tudtok vmi képet beszúrni?

'81 Hecho en México
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #7132 Dátum: 2006 Szeptember 13, 12:18:31 »


Mondjuk a 32/29-es szelepekhez majdnem teljesen mindegy, az nem reped át...

mondjuk nemtudom hogy a hegesztgetett hengerfejek mennyit mennek el (persze nemmindegy hogyan), nem érdemesebb újat venni?

'81 Hecho en México
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7131 Dátum: 2006 Szeptember 13, 12:11:44 »

Hallottam már olyant, hogy a mexikói hengerfejben az össze szelep kipufogó volt!   Shocked
Ez ám a minőség!  Evil


Mexicoi szelepezett: 40 körül van (de ebben még kisebbek a szelepek Sad 32/29  )
a szelepek nélküli meg 35..  

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #7130 Dátum: 2006 Szeptember 13, 12:08:00 »

ja, de legalább hosszú gyertyamenetes

meg a kipuff szelep 9mm-es

és adnak rá 100.000 km garanciát (utánna repedhet?)

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7129 Dátum: 2006 Szeptember 13, 12:05:10 »

ja, de legalább hosszú gyertyamenetes


Mondjuk a 32/29-es szelepekhez majdnem teljesen mindegy, az nem reped át...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #7128 Dátum: 2006 Szeptember 13, 12:00:26 »

biztos minöségi szelepek vannk benne 4szelep 5e Roll Eyes

ja, de legalább hosszú gyertyamenetes

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7127 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:58:54 »

biztos minöségi szelepek vannk benne 4szelep 5e Roll Eyes


Széria motorhoz nem kell komoly szelep. Széles felületen tömít, nincs nagy záróerő, bírja.

A jobb szelepek darabja 6-8e Ft-tól indul. És az még nem titánium.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7126 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:56:51 »

Mexicoi szelepezett: 40 körül van (de ebben még kisebbek a szelepek Sad 32/29  )
a szelepek nélküli meg 35..  
biztos minöségi szelepek vannk benne 4szelep 5e Roll Eyes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #7125 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:54:36 »

az új az menyi?
vagy abban kisebbek a szelepek?


Mexicoi szelepezett: 40 körül van (de ebben még kisebbek a szelepek Sad 32/29  )
a szelepek nélküli meg 35..  

'81 Hecho en México
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7124 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:51:28 »


Nekem ne mondd! A kompressziónövelésemet sem csinálta meg az ember, pedig minden adatot megadtam, ott volt a homlokmarója, befeogóval, de nem akarta. Más csinálta meg.
nekem is ezen menta cécó a végén!!
üvegport megtudtad nézni hol lehet vételezni!!?? Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7123 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:49:55 »

az a baj h most már ha nem csak sima szelep cserét kérsz v hegesztést akkor már huzzák a szájukat


Nekem ne mondd! A kompressziónövelésemet sem csinálta meg az ember, pedig minden adatot megadtam, ott volt a homlokmarója, befeogóval, de nem akarta. Más csinálta meg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7122 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:46:55 »


Könnyen tönkre lehet tenni a hengerfejet, mert nem túl vastag a szívócsatorna és kilyukad. Én már b*sztam el párat, mert a szívó oldali szeleprugónak az alsó része egy kis puklit csinál a szívócsatornába, ezt nagyon könnyű kilyukasztani!
Ráadásul a profik nem is csak nekisenek, mint süket tehén az anyjának, ahnem előtte felhegesztik és a belépés szögét (szívócsatorna alakját) módosítják, okosan, CNC géppel. Otthon nem tudod így megfaragni!
az a baj h most már ha nem csak sima szelep cserét kérsz v hegesztést akkor már huzzák a szájukat

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7121 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:45:05 »

ezt is akartam se ezt már nem válalta el a faszi Roll Eyes


Könnyen tönkre lehet tenni a hengerfejet, mert nem túl vastag a szívócsatorna és kilyukad. Én már b*sztam el párat, mert a szívó oldali szeleprugónak az alsó része egy kis puklit csinál a szívócsatornába, ezt nagyon könnyű kilyukasztani!
Ráadásul a profik nem is csak nekisenek, mint süket tehén az anyjának, ahnem előtte felhegesztik és a belépés szögét (szívócsatorna alakját) módosítják, okosan, CNC géppel. Otthon nem tudod így megfaragni!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7120 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:38:40 »

Azért nagyobbak, mert nagyobb a légsebesség is a torokban.

Nem kell belebolondulni a nagy karbikba, mert alapban a hengerfej szívócsatornája is kicsi. (most nem nyomom fejből milyen, talán 36-os?) akkor édemes a nagy karbi, ha nagyon kibővíted a szívócsatornát, de nem csak a belépőnél, hanem egészen a szeleptányérig. Nem kis munka, a marófej meg állandóan telemegy alumíniummal, folyamatosan fújni kell valami spray-vel. (WD40 vagy üregelő, forgácsoló spray)
ezt is akartam se ezt már nem válalta el a faszi Roll Eyes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7119 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:37:18 »

nagyszállitásu csak elirtam!
ja 1600 vadi uj kobel hengerdugó itt vár Grin
nemtom az a baj h nem is találtam 36os karbihoz semmi leirást
mert pl szinte minden fuvoka nagyobb mint a 40es gyári fuvokája!! Huh


Nem kell belebolondulni a nagy karbikba, mert alapban a hengerfej szívócsatornája is kicsi. (most nem nyomom fejből milyen, talán 36-os?) akkor édemes a nagy karbi, ha nagyon kibővíted a szívócsatornát, de nem csak a belépőnél, hanem egészen a szeleptányérig. Nem kis munka, a marófej meg állandóan telemegy alumíniummal, folyamatosan fújni kell valami spray-vel. (WD40 vagy üregelő, forgácsoló spray)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7118 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:34:02 »

az új az menyi?
vagy abban kisebbek a szelepek?

hát abba sima 35/32 szelepek vannak!amuyg paszolom!
de nem vettem ujjat direkt ugy is szét kellet ezt" hebregálni"

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7117 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:32:30 »

Nekem sem volt sokkal olcsóbb a széria 35/32-es teljes felújítása!
mondjuk volt kedvezményem mert sürün jár vendég vagyok!!
most as21 blokk kutatásba vagyok!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7116 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:31:43 »

az új az menyi?
vagy abban kisebbek a szelepek?

munka dij szelepek stb.....(nincs benne a hengerfej ára)75e

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1832 1833 1834 1835 1836 [1837] 1838 1839 1840 1841 1842 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.