www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 13:31:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1833 1834 1835 1836 1837 [1838] 1839 1840 1841 1842 1843 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13230047 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7115 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:31:24 »


Milyen olajpumpát? Nagy szállításút? Vagy nagy emelésű himbát?

Egyébként jó az összeállítás, a W120-as tengelyhez kell a 30-as venturi 1600-as motorhoz, sőt talán jobb lenne 32-es. 1600-os lesz?
nagyszállitásu csak elirtam!
ja 1600 vadi uj kobel hengerdugó itt vár Grin
nemtom az a baj h nem is találtam 36os karbihoz semmi leirást
mert pl szinte minden fuvoka nagyobb mint a 40es gyári fuvokája!! Huh

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7114 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:30:42 »

munka dij szelepek stb.....(nincs benne a hengerfej ára)75e

Nekem sem volt sokkal olcsóbb a széria 35/32-es teljes felújítása!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7113 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:29:26 »

A gyertyamenetek rövidek vagy felhegesztettetted? (szép szó!)
rövid!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7112 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:28:53 »

Ez forintosítva mit jelent?

munka dij szelepek stb.....(nincs benne a hengerfej ára)75e

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7111 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:28:09 »

este rakok fel képeta hengerfejröl
végülis 38szivó 35 kipuff szelep lettek bele téve 8,2 szárral uj vezetök,stb amit lehett  ujra scréltetm+1mm lejötta kompresszio miatt!nekem elvileg most 2weberembe 30as veturik vannak!
+ma viszema lendkereket szabályozzák+1kg könyités kérek
-ma rendeltem nagy emelésü olaj pumpát,uj 200as kuplungszerkezett,alu szelepfedelet
-1hét és ittvan a w120as  294 fokos tengelyem

A gyertyamenetek rövidek vagy felhegesztettetted? (szép szó!)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7110 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:27:17 »

este rakok fel képeta hengerfejröl
végülis 38szivó 35 kipuff szelep lettek bele téve 8,2 szárral uj vezetök,stb amit lehett  ujra scréltetm+1mm lejötta kompresszio miatt!nekem elvileg most 2weberembe 30as veturik vannak!
+ma viszema lendkereket szabályozzák+1kg könyités kérek
-ma rendeltem nagy emelésü olaj pumpát,uj 200as kuplungszerkezett,alu szelepfedelet
-1hét és ittvan a w120as  294 fokos tengelyem


Milyen olajpumpát? Nagy szállításút? Vagy nagy emelésű himbát?

Egyébként jó az összeállítás, a W120-as tengelyhez kell a 30-as venturi 1600-as motorhoz, sőt talán jobb lenne 32-es. 1600-os lesz?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7109 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:25:42 »

Ez forintosítva mit jelent?

este rakok fel képeta hengerfejröl
végülis 38szivó 35 kipuff szelep lettek bele téve 8,2 szárral uj vezetök,stb amit lehett  ujra scréltetm+1mm lejötta kompresszio miatt!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7108 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:20:52 »

este rakok fel képeta hengerfejröl
végülis 38szivó 35 kipuff szelep lettek bele téve 8,2 szárral uj vezetök,stb amit lehett  ujra scréltetm+1mm lejötta kompresszio miatt!nekem elvileg most 2weberembe 30as veturik vannak!
+ma viszema lendkereket szabályozzák+1kg könyités kérek
-ma rendeltem nagy emelésü olaj pumpát,uj 200as kuplungszerkezett,alu szelepfedelet
-1hét és ittvan a w120as  294 fokos tengelyem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #7107 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:20:35 »


Nagy valószínűséggel AB, de 90%, hogy rövid a váltó.

Jaja rövid, kis sportos.  Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7106 Dátum: 2006 Szeptember 13, 11:17:53 »

Nem tudom most fejből mi az én váltóm kódja.


Nagy valószínűséggel AB, de 90%, hogy rövid a váltó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7105 Dátum: 2006 Szeptember 13, 10:57:48 »

Eggyel lejjebb látszik.
165R15

Erre mondtam, sokat befolyásol. (Minél nagyobb a fordulat, annál többet, mint ahogyan a váltó is)

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #7104 Dátum: 2006 Szeptember 13, 10:49:41 »

Nem tudom most fejből mi az én váltóm kódja.

[melléklet törölve a rendszer által]
1303LS
« Hozzászólás #7103 Dátum: 2006 Szeptember 13, 10:44:56 »

Csak a tizepes PONTOT veszi figyelembe,a  vesszőt nem.


javítottam, rosszul mondtam.
Basszameg tényleg össze vissza számol "ponttalmeg vesszővel.
Kicseréltem a képet nehogy valakit bezavarjon.
Buzi CSP.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 13, 10:50:26 írta 1303LS »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7102 Dátum: 2006 Szeptember 13, 10:41:46 »

Ha jól számoltam akkor valóban nem ment 5000 fölé.
A 68-70 az csak 4700-4800 körül van.


5000-nél 67 km/h. Annyit kiforoghat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7101 Dátum: 2006 Szeptember 13, 10:39:06 »

Én így számoltam.
Mi nem jó?  

Csak a tizepes PONTOT veszi figyelembe,a  vesszőt nem.


javítottam, rosszul mondtam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #7100 Dátum: 2006 Szeptember 13, 10:22:55 »

Gumi.

Eggyel lejjebb látszik.
165R15
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7099 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:57:03 »

Ha jól számoltam akkor valóban nem ment 5000 fölé.
A 68-70 az csak 4700-4800 körül van.

Gumi.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #7098 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:52:11 »


De nem is nagyon forog, ha pontosan megnézitek.

Ha jól számoltam akkor valóban nem ment 5000 fölé.
A 68-70 az csak 4700-4800 körül van.
1303LS
« Hozzászólás #7097 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:49:56 »

Én így számoltam.
Mi nem jó?  

[melléklet törölve a rendszer által]
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 13, 10:48:40 írta 1303LS »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7096 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:48:26 »

És mekkora a gumi?


Én a gyárival számoltam nyilván. Ha nincsen adat megadva, akkor a standarddal számolunk. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #7095 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:36:19 »


Biztos szar a motor.  Wink
meg böszme nagy autód van Tongue  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7094 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:32:28 »

Bogárnál? 2000 -nél van a nyomatéki csúcs... (1600-3000 -ig ideális szerintem neki. Érzésre biztosan.)

...és sok ember összecsengő véleménye szerint a széri főtengelyt és széria blokkot nem szabad 5000 fölé forgatni, mert sok minden a kárát láthatja.
De nem is nagyon forog, ha pontosan megnézitek.
Az én motorom 5000-en 2-esben 70-et megy, azt ki is forogja, de harmadikban már nem (115 lenne), negyedekben meg a 4500-at is alig, alig.

Biztos szar a motor.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #7093 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:29:30 »

És mekkora a gumi?

Valamit elnéztél, elvileg rövid váltóval 5000 -nél 66 km/h. Te 5500 -ig forgattad. Vagy nem tudom, milyen az a váltó? Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7092 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:29:10 »

holnap kész a hengerfejem már várom......
csak az ára Shocked Grin


Most akarok hozatni hengerfejet ÁÁmerikából, de nem tudom milyet. Egy biztos: drága lesz.   Cry

Ha nem csinál az ember nagy és forgós motort, akkor nem érdemes eltúlozni  a szelepeket 40/35 fölé nem jó menni, mert az alsó nyomaték szenvedi meg már kis összenyitásnál is. Azt mondják nálam tapasztaltabbak, hogy 1900-is és 5000-es fordulatig (kb. 286-os tengely) nem szabad 40/35 fölé menni.

A karbit, szívócsövet, hengerfejet, kipufogót össze kall hangolni. Hülyeség a 34-es venturihoz 42-es szelepet tenni...vagy 42-es szelepet széria méretű szívócsatornához (belépőnyílás) stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7091 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:21:15 »

így van.
ha néha jól megforgatod, kurvára semmi baja nem lesz.
az alacsony fordulaton mászkálás (< 1500 rpm) a lassú halál...

Bogárnál? 2000 -nél van a nyomatéki csúcs... (1600-3000 -ig ideális szerintem neki. Érzésre biztosan.)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7090 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:19:57 »

Mennyetek már, most nézetma CSP számolójával, hogy 2.ben 5000/rpm-el 74-et kéne menni a gépnek.
Így már nem is olyan jó a motor, át kell néznem a gyújtást mégegyszer, valahol hibáztam.  Wink

Valamit elnéztél, elvileg rövid váltóval 5000 -nél 66 km/h. Te 5500 -ig forgattad. Vagy nem tudom, milyen az a váltó? Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7089 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:16:00 »

Stunt!
Ezt most találtam az amerikai VW Trends újságban,igaz lehet??

Képlet:

autó tömege/(1/4mérföldes idő/5.825)3=lóerő a főtengelyen

Ezek ilyen közelítő számolások, valahol az igazság közelében vannak. A váltó áttétele, a gumi tapadása, stb. is befolyásolják az időt, de nem nagy mértékben, hiszen pl. a rövid váltó egyes fokozatokban jobban húz, de (lehet, hogy eggyel) többet kell váltani, stb.
Közelítő adat, semmi több. Akár +/- 20% eltérés is lehet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7088 Dátum: 2006 Szeptember 12, 22:29:15 »

ha D1es motor akkor nem kell meglepődni, azok legjobb széria mocik szvsz...hihetetlen mikre képesek
1 körül kell a lámpa mert ma rendelek még???

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7087 Dátum: 2006 Szeptember 12, 22:25:50 »

SZVSZ egy 1mp-i tartó iylen forgatás csak jót tesz a motornak.  Grin
Olajfilmek nem tűnnek el sehonnan a főtengely sem kap semmi extra terhelést meg semmi sem. A másodikban forgatás az nem sokkal több mint ha üresben pörgetném meg.incs extra hőhatás sem sehol mert nincs idő rá.Viszont az "ultrahangos"  Grin belső tisztítás még ki is pucolja az itt ott lerakódott kormot.  Grin

Ha balatonig lenyomom a gépet padlógázon az a tuti halál mert ott márr csak olajgőzök meg ezerfokos gyűrűk vannak.

Persze nem tervezem hogy mindennap megnyomom így, de nem árt tudni mi van alattam.
KI kell ismerni a fenevadat, hogy uralni tudjam.  Evil

ha D1es motor akkor nem kell meglepődni, azok legjobb széria mocik szvsz...hihetetlen mikre képesek
Süni
« Hozzászólás #7086 Dátum: 2006 Szeptember 12, 21:55:49 »

Majdnem elfelejtettem.
OFFCHEv.MatizON 2.ben hajszál pontosan 70-nél szabályoz le.
Nem légből kapott információ, szigorúan most teszteltem.  Grin
Najóéjt.
Buzuki Stift 1.3 3ajtós 1994-ből 2.-ban 100-nál  Grin Grin Grin (óra szerint)
1303LS
« Hozzászólás #7085 Dátum: 2006 Szeptember 12, 21:52:02 »

Majdnem elfelejtettem.
OFFCHEv.MatizON 2.ben hajszál pontosan 70-nél szabályoz le.
Nem légből kapott információ, szigorúan most teszteltem.  Grin
Najóéjt.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7084 Dátum: 2006 Szeptember 12, 21:17:34 »

ne rinyálj, ki vagy tömve zsével :-PPP
jaaaaaaaaa jól menö szerelö mi?? Grin Grin
de ezzel aztán kell mennie majda gépnek!! Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7083 Dátum: 2006 Szeptember 12, 21:07:51 »

holnap kész a hengerfejem már várom......
csak az ára Shocked Grin

ne rinyálj, ki vagy tömve zsével :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7082 Dátum: 2006 Szeptember 12, 21:06:23 »

holnap kész a hengerfejem már várom......
csak az ára Shocked Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #7081 Dátum: 2006 Szeptember 12, 21:01:58 »

í
az alacsony fordulaton mászkálás (< 1500 rpm) a lassú halál...

Nana, 1500 fordulat körül ha megfelelőek a csapágyhézagok(elég kicsi) van jó olajszívattyúd a világból kimegy a gép.
Viszont ha valami nem OK teljesen pl gyújtás, karbi,olajnyomi, akármi a "hibát" nem tudja "eldolgozni" a motor alacsonyabb fordulaton, ekkor csapágyat koptat olajat feketít gyertyát kormol.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7080 Dátum: 2006 Szeptember 12, 20:53:06 »

SZVSZ egy 1mp-i tartó iylen forgatás csak jót tesz a motornak.  Grin
Olajfilmek nem tűnnek el sehonnan a főtengely sem kap semmi extra terhelést meg semmi sem. A másodikban forgatás az nem sokkal több mint ha üresben pörgetném meg.incs extra hőhatás sem sehol mert nincs idő rá.Viszont az "ultrahangos"  Grin belső tisztítás még ki is pucolja az itt ott lerakódott kormot.  Grin

Ha balatonig lenyomom a gépet padlógázon az a tuti halál mert ott márr csak olajgőzök meg ezerfokos gyűrűk vannak.

Persze nem tervezem hogy mindennap megnyomom így, de nem árt tudni mi van alattam.
KI kell ismerni a fenevadat, hogy uralni tudjam.  Evil

így van.
ha néha jól megforgatod, kurvára semmi baja nem lesz.
az alacsony fordulaton mászkálás (< 1500 rpm) a lassú halál...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #7079 Dátum: 2006 Szeptember 12, 19:48:25 »

Mi a szart csináljak a km órával, hogy ne csak a számláló, hanem a mutató is menjen
Adjak 1 KM-órát?A FAP-on?140vagy 160?

1303LS
« Hozzászólás #7078 Dátum: 2006 Szeptember 12, 19:39:41 »


KI kell ismerni a fenevadat, hogy uralni tudjam.  Evil

Mennyetek már, most nézetma CSP számolójával, hogy 2.ben 5000/rpm-el 74-et kéne menni a gépnek.
Így már nem is olyan jó a motor, át kell néznem a gyújtást mégegyszer, valahol hibáztam.  Wink
1303LS
« Hozzászólás #7077 Dátum: 2006 Szeptember 12, 19:27:34 »

SiD eredeti kérdését legalább kétféleképpen lehet érteni ;-)

amúgy ha rövid váltóval télleg elnyomtad 2-esben 68-ig, akkor egyrészt télleg kurvajó az a motor, másrészt adtál neki annyit, mintha normál módon mentél volna vele 10000 km-t
SZVSZ egy 1mp-i tartó iylen forgatás csak jót tesz a motornak.  Grin
Olajfilmek nem tűnnek el sehonnan a főtengely sem kap semmi extra terhelést meg semmi sem. A másodikban forgatás az nem sokkal több mint ha üresben pörgetném meg.incs extra hőhatás sem sehol mert nincs idő rá.Viszont az "ultrahangos"  Grin belső tisztítás még ki is pucolja az itt ott lerakódott kormot.  Grin

Ha balatonig lenyomom a gépet padlógázon az a tuti halál mert ott márr csak olajgőzök meg ezerfokos gyűrűk vannak.

Persze nem tervezem hogy mindennap megnyomom így, de nem árt tudni mi van alattam.
KI kell ismerni a fenevadat, hogy uralni tudjam.  Evil
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7076 Dátum: 2006 Szeptember 12, 19:22:16 »

szétszed, fogaskereket megnéz, hogy van-e egyáltalán még rajta fog...
ha még van, akkor pucova, wd40, ilyesmi
ha nincs, akkor bontott órából fogaskerék csere

a mutató nem fogaskerekes, hanem mágneses
a bejövő spirál direktbe forgat egy mágnest, efölött van egy tányér, ami akar a mágnessel együtt forogni, de egy rugó visszatartja ezért csak kitér
erre a tányérra van rögzítve a mutató, amit látsz
ritkán romlik el (legfeljebb szorul a tengely vagy ilyesmi)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Oldalak: 1 ... 1833 1834 1835 1836 1837 [1838] 1839 1840 1841 1842 1843 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.