www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 15, 00:52:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 525 526 527 528 529 [530] 531 532 533 534 535 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13112067 alkalommal)
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #59432 Dátum: 2012 Január 12, 15:20:01 »

Parázsló töltés visszajelző lámpa 2. felvonás:
A mai napon kivettem a 03-asból az aksit, ami a következő típus: Banner Uni Bull 50 200
Link: http://www.bannerakkumulator.hu/product_info.php?products_id=62
Az aksi 58 Ah-s, a generátorról viszont fogalmam sincs (Bosch külső szabályozós). Érdekes az aksiban, hogy 2+2 pólus van rajta, gondolom, ezzel több féle autóhoz jó.
Rá is van írva a VW, de a Golf1-4 TD típusokkal. Tehát alapvetően a nagyobb indítóáramot (ez 450A) igénylő dízel autókhoz való.

Kérdésem a következő: Létezhet az, hogy az aksi túl nagy és emiatt parázslik a töltésjelző lámpa, mivel ezt nem tudja eléggé tölteni? Ma feltöltöm az aksit, holnap reggel rápróbálok, de felmerült bennem a fenti kérdés, mivel tudtommal 44 Ah-s aksi való a bogárba.

Szerintem semmi köze hozzá.
Én mindig nagy aksit használok.


 Evil

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #59431 Dátum: 2012 Január 12, 13:10:01 »

Kösz! Smiley
Nekem is csinalta a parazslast, aztan kesobb neha vilagitott, neha meg nem. Aztan a vegen (annak ellenere, hogy nem vilagitott) nem toltott semmit Cheesy (a feszultseg a generatoron merve fordulaton 14.2 volt, de neha leugrott 6 voltra meg amihez eppen kedve volt. :-)) Emiatt az akksi is tokig merult, mindig be kellett tolni es az akksit a lakasban tolteni. Feszszab csere utan egy 600 meteres kor utan maris toltott annyit a generator, hogy mar az oninditot is megforgatta az akksi, azota hasznalom, tele van, semmi baja, tokeletes. Nalam tehat feszszab volt. (ezt a szerelo azonnal kiszurta, eroskodott, hogy az lesz, hiaba probalkoztam, hogy esetleg szenkefe, mittomen ;-) Neki lett igaza.)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59430 Dátum: 2012 Január 12, 13:05:50 »

Nem.
Kösz! Smiley

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #59429 Dátum: 2012 Január 12, 13:05:23 »

Létezhet az, hogy az aksi túl nagy és emiatt parázslik a töltésjelző lámpa
Nem.


Buzi, aki fékez! :-)))
Sompi
« Hozzászólás #59428 Dátum: 2012 Január 12, 12:08:42 »

SOS segítség kéne
nem vagyok bogár közelben de kéne 1-2 méret.

Ajtó panelek mérete,
hátsó oldalpanelek mérete(belső)
Motortér tűzfal mérete és az oldalsó méretek is.
Hátsó ülés alatti és mögötti lemez méretek a hátsó ablakig.

a szigetelések, rezgéscsillapítók méretezéséhez kellenek ezek

előre is köszi
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #59427 Dátum: 2012 Január 12, 11:16:51 »

CO.ME kuplung alkatrészekkel van tapasztalat?

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59426 Dátum: 2012 Január 12, 10:50:03 »

Valakinek nemrég volt itt ilyen problémája. Akkor is el lett mondva többfelől, hogy valahol ( sok pici helyen) az oxidációtól nincs rendes kontaktus. Talán inkább a test oldalon. Ilyenkor nagy terhelésnél szivároghat vissza a töltésjelző izzón keresztül kóboráram.
Ha meg van a 14+ volt fordulaton le kell szarni. 55Ah-a akksi tökéletes lesz a generátorhoz.
Ez is jó ötlet, ha picit jó idő lesz és lesz időm, akkor mindenképpen sort fogok keríteni rá. Oxid az biztos van bőven.  Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #59425 Dátum: 2012 Január 12, 10:42:47 »

kiváncsi
Fel kell emelni és megrángatni, ha megforgatod a kereket és morog akkor csapágy.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #59424 Dátum: 2012 Január 12, 09:24:48 »

800A spirál cellás van a bogárban.Soha nem parázslott.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #59423 Dátum: 2012 Január 12, 08:03:25 »

kiváncsi vagyok milyen ötletetek van a fentáló hibára , hogy mitől lehet:

Nedves féltengely van nekem hátul a a bogárba és osztokör modosito is fel van téve mely 4*130 ról 5*130 ra modósit. A hiba a következő : ha megrángatom a kereket akkor logo kopogo hangot halok de ha elforgatom a kereket akkor kevésbé éreszhetö a hiba. a középső nagy anya ami felfogja a fékdobot az megvan húzva azt már megnéztem.Érdekesség képen hátul 9collos Porke kerék van fent.

ki tapasztalt hasonló hibát és mi volt rá az orvoslás?
én arra gondolok hogy a csapágy adhatta meg magát csak az a furcsaság hogy az utoljára való közlekedésnél semmi hibát nem tapasztaltam se kopogó hang se táncoló hátsó kerék semmi. Most kb fél évet ált akocsi és csak megakartam kicsit mozgatni és akkor szembesóltem a hibával,
Sajnos még megemelni nem tudtam a kocsit megemelni talán holnap sikerülni fog és jobban megtudom rángatnia kereket.
 Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh Huh

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
1303LS
« Hozzászólás #59422 Dátum: 2012 Január 12, 07:58:31 »

Nem.A saruk lettek megtisztitva.
Az is majdnem ugyan olyan hatásos. Én a lakókocsin csináltam ezt meg nemrég és döbbenetes lett a különbség. AMi eddig csak pislákolt az most szinte vakít.  Grin
Kocsimon is meg kéne, mert parázslik a töltésjelzőm nekem is.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #59421 Dátum: 2012 Január 12, 07:56:04 »

Át lett vezetékelve a kocsi?
Nem.A saruk lettek megtisztitva.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59420 Dátum: 2012 Január 12, 07:26:03 »

Valakinek nemrég volt itt ilyen problémája. Akkor is el lett mondva többfelől, hogy valahol ( sok pici helyen) az oxidációtól nincs rendes kontaktus. Talán inkább a test oldalon. Ilyenkor nagy terhelésnél szivároghat vissza a töltésjelző izzón keresztül kóboráram.
Ha meg van a 14+ volt fordulaton le kell szarni. 55Ah-a akksi tökéletes lesz a generátorhoz.
lehet, a korabbi balek is en voltam, egyszer mar felvetettem a temat..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #59419 Dátum: 2012 Január 12, 06:35:17 »

Parázsló töltés visszajelző lámpa 2. felvonás:
Valakinek nemrég volt itt ilyen problémája. Akkor is el lett mondva többfelől, hogy valahol ( sok pici helyen) az oxidációtól nincs rendes kontaktus. Talán inkább a test oldalon. Ilyenkor nagy terhelésnél szivároghat vissza a töltésjelző izzón keresztül kóboráram.
Ha meg van a 14+ volt fordulaton le kell szarni. 55Ah-a akksi tökéletes lesz a generátorhoz.
1303LS
« Hozzászólás #59418 Dátum: 2012 Január 12, 06:30:20 »

800A spirál cellás van a bogárban.Soha nem parázslott.
Át lett vezetékelve a kocsi?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #59417 Dátum: 2012 Január 11, 22:56:29 »

maxinak szelepkiszedő Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #59416 Dátum: 2012 Január 11, 22:48:51 »

köszi, ez is fontos info nekem!
Annyi, hogy a duplaweberes motoromat, ami október közepe óta áll a ház alatt lévő, de nem fűtött garázsban tegnap simán forgatta, majd másodikra be is indult egy 3éves ilyen akksi, ami nem volt kivéve leállításkor.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59415 Dátum: 2012 Január 11, 22:40:56 »

10 év alatt a második ilyet használom, külső fesszabos generátorral....semmi gondom nem volt soha
köszi, ez is fontos info nekem!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #59414 Dátum: 2012 Január 11, 22:38:28 »

Parázsló töltés visszajelző lámpa 2. felvonás:
A mai napon kivettem a 03-asból az aksit, ami a következő típus: Banner Uni Bull 50 200
Link: http://www.bannerakkumulator.hu/product_info.php?products_id=62
Az aksi 58 Ah-s, a generátorról viszont fogalmam sincs (Bosch külső szabályozós). Érdekes az aksiban, hogy 2+2 pólus van rajta, gondolom, ezzel több féle autóhoz jó.
Rá is van írva a VW, de a Golf1-4 TD típusokkal. Tehát alapvetően a nagyobb indítóáramot (ez 450A) igénylő dízel autókhoz való.

Kérdésem a következő: Létezhet az, hogy az aksi túl nagy és emiatt parázslik a töltésjelző lámpa, mivel ezt nem tudja eléggé tölteni? Ma feltöltöm az aksit, holnap reggel rápróbálok, de felmerült bennem a fenti kérdés, mivel tudtommal 44 Ah-s aksi való a bogárba.
10 év alatt a második ilyet használom, külső fesszabos generátorral....semmi gondom nem volt soha
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59413 Dátum: 2012 Január 11, 22:26:39 »

úgyértettem, hogy ami rá van írva az hetvenvalamennyi Ah
értem én, de ha megy a generátortól a feszkó, és mégis világít, akkor valahol csak nem ok. Ezért gondoltam amperhiányra, ellenállás növekedésre/gubancra. R= U/I  Cool Persze nem küzdök vele sokat, ha nem találok semmit, letojom.  Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #59412 Dátum: 2012 Január 11, 22:24:43 »

800A spirál cellás van a bogárban.Soha nem parázslott.
persze, lehet hogy ez is számít. de talán inkább a rendben lévő elektromos rendszer.
nálam is volt hogy parázslott, aztán már égett is alapjáraton. nálam is fesszabot kellett cserélni, az akksi maradt
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #59411 Dátum: 2012 Január 11, 22:22:49 »

alapjáraton 13.65V-om van, de az Ampert nem tudom, hogyan lehet megmérni. Holnap nézem emelt fordulaton is, mert ha megvan a 14.4. akkor nem lehet rossz a fesszab.
úgyértettem, hogy ami rá van írva az hetvenvalamennyi Ah
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #59410 Dátum: 2012 Január 11, 22:22:35 »

ez egy olyan hülyeség amit valaki folyton előszed..

az enyémben egy már 6 éve is használtan szerzett hetvenvalamennyi amperes van. az elmúlt 3 télen mindig azt hittem hogy azt a telet már nem fogja kibírni, mégis 2 hét után is mindig beindult. remélem holnap is be fog  Cheesy
a kocsi kint áll a kertben, sosem hoztam be az akksit tölteni. ja, dinamóm van.  van benne egy mechanikus óra, amin kiválóan látszik, hogy az akksi éjjel a minuszokban már az órát sem képes ellátni, mert télen mikor beszállok mindig rosszat mutat, nyáron meg nem késik.
szóval az akksi olyan mint egy "vödör". hogy hány amperes, az meghatározza hogy mekkora. amekkora a dinamód vagy generátorod, akkora átmérővel töltöd bele a "vizet" és amennyit a fogyasztóid meg a gyújtás használ, annyit öntesz ki. ha túl sok a fogyasztód és túl keveset mész, vagy nincs rendes töltésed, ki fog fogyni
800A spirál cellás van a bogárban.Soha nem parázslott.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59409 Dátum: 2012 Január 11, 22:20:52 »

ez egy olyan hülyeség amit valaki folyton előszed..

az enyémben egy már 6 éve is használtan szerzett hetvenvalamennyi amperes van. az elmúlt 3 télen mindig azt hittem hogy azt a telet már nem fogja kibírni, mégis 2 hét után is mindig beindult. remélem holnap is be fog  Cheesy
a kocsi kint áll a kertben, sosem hoztam be az akksit tölteni. ja, dinamóm van.  van benne egy mechanikus óra, amin kiválóan látszik, hogy az akksi éjjel a minuszokban már az órát sem képes ellátni, mert télen mikor beszállok mindig rosszat mutat, nyáron meg nem késik.
szóval az akksi olyan mint egy "vödör". hogy hány amperes, az meghatározza hogy mekkora. amekkora a dinamód vagy generátorod, akkora átmérővel töltöd bele a "vizet" és amennyit a fogyasztóid meg a gyújtás használ, annyit öntesz ki. ha túl sok a fogyasztód és túl keveset mész, vagy nincs rendes töltésed, ki fog fogyni
alapjáraton 13.65V-om van, de az Ampert nem tudom, hogyan lehet megmérni. Holnap nézem emelt fordulaton is, mert ha megvan a 14.4. akkor nem lehet rossz a fesszab.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #59408 Dátum: 2012 Január 11, 22:14:38 »


Kérdésem a következő: Létezhet az, hogy az aksi túl nagy és emiatt parázslik a töltésjelző lámpa, mivel ezt nem tudja eléggé tölteni? Ma feltöltöm az aksit, holnap reggel rápróbálok, de felmerült bennem a fenti kérdés, mivel tudtommal 44 Ah-s aksi való a bogárba.
ez egy olyan hülyeség amit valaki folyton előszed..

az enyémben egy már 6 éve is használtan szerzett hetvenvalamennyi amperes van. az elmúlt 3 télen mindig azt hittem hogy azt a telet már nem fogja kibírni, mégis 2 hét után is mindig beindult. remélem holnap is be fog  Cheesy
a kocsi kint áll a kertben, sosem hoztam be az akksit tölteni. ja, dinamóm van.  van benne egy mechanikus óra, amin kiválóan látszik, hogy az akksi éjjel a minuszokban már az órát sem képes ellátni, mert télen mikor beszállok mindig rosszat mutat, nyáron meg nem késik.
szóval az akksi olyan mint egy "vödör". hogy hány amperes, az meghatározza hogy mekkora. amekkora a dinamód vagy generátorod, akkora átmérővel töltöd bele a "vizet" és amennyit a fogyasztóid meg a gyújtás használ, annyit öntesz ki. ha túl sok a fogyasztód és túl keveset mész, vagy nincs rendes töltésed, ki fog fogyni
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #59407 Dátum: 2012 Január 11, 22:07:26 »

Nem vagyok autóvillamossági szakértő, nekem csak a motor megtervezéséhez van jogosítványom, de holnap mindenképpen kipróbálom, hogy sántít-e az elméletem.

Akkor majd jöhet az info, a tapasztalatról... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59406 Dátum: 2012 Január 11, 22:06:38 »

Hmmm ... nekem 54 Ah-s akksi van Öcsisajtban... Nekem ezt ajánlotta a motor nagyságához, és a benn lévő cuccokhoz az akksis ismerős...
És ugye nekem is parázslik... és 2-3 hét után, ha nem használom, nem indul... Undecided
Nem vagyok autóvillamossági szakértő, nekem csak a motor megtervezéséhez van jogosítványom, de holnap mindenképpen kipróbálom, hogy sántít-e az elméletem.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #59405 Dátum: 2012 Január 11, 22:04:14 »

Parázsló töltés visszajelző lámpa 2. felvonás:
A mai napon kivettem a 03-asból az aksit, ami a következő típus: Banner Uni Bull 50 200
Link: http://www.bannerakkumulator.hu/product_info.php?products_id=62
Az aksi 58 Ah-s, a generátorról viszont fogalmam sincs (Bosch külső szabályozós). Érdekes az aksiban, hogy 2+2 pólus van rajta, gondolom, ezzel több féle autóhoz jó.
Rá is van írva a VW, de a Golf1-4 TD típusokkal. Tehát alapvetően a nagyobb indítóáramot igénylő dízel autókhoz való.

Kérdésem a következő: Létezhet az, hogy az aksi túl nagy és emiatt parázslik a töltésjelző lámpa, mivel ezt nem tudja eléggé tölteni? Ma feltöltöm az aksit, holnap reggel rápróbálok, de felmerült bennem a fenti kérdés, mivel tudtommal 44 Ah-s aksi való a bogárba.

Hmmm ... nekem 54 Ah-s akksi van Öcsisajtban... Nekem ezt ajánlotta a motor nagyságához, és a benn lévő cuccokhoz az akksis ismerős...
És ugye nekem is parázslik... és 2-3 hét után, ha nem használom, nem indul... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59404 Dátum: 2012 Január 11, 22:03:21 »

Ha gondolod adok 44-es akksit, hogy használd. Amikor jössz a gátlókért.
köszi, nekem is van a másikban, a kérdés csak elméleti. a legjobb, ha holnap mindkettővel kipróbálom, hátha a 44-es megoldja.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #59403 Dátum: 2012 Január 11, 22:01:52 »

Parázsló töltés visszajelző lámpa 2. felvonás:
A mai napon kivettem a 03-asból az aksit, ami a következő típus: Banner Uni Bull 50 200
Link: http://www.bannerakkumulator.hu/product_info.php?products_id=62
Az aksi 58 Ah-s, a generátorról viszont fogalmam sincs (Bosch külső szabályozós). Érdekes az aksiban, hogy 2+2 pólus van rajta, gondolom, ezzel több féle autóhoz jó.
Rá is van írva a VW, de a Golf1-4 TD típusokkal. Tehát alapvetően a nagyobb indítóáramot igénylő dízel autókhoz való.

Kérdésem a következő: Létezhet az, hogy az aksi túl nagy és emiatt parázslik a töltésjelző lámpa, mivel ezt nem tudja eléggé tölteni? Ma feltöltöm az aksit, holnap reggel rápróbálok, de felmerült bennem a fenti kérdés, mivel tudtommal 44 Ah-s aksi való a bogárba.
Ha gondolod adok 44-es akksit, hogy használd. Amikor jössz a gátlókért.

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #59402 Dátum: 2012 Január 11, 21:56:48 »

Parázsló töltés visszajelző lámpa 2. felvonás:
A mai napon kivettem a 03-asból az aksit, ami a következő típus: Banner Uni Bull 50 200
Link: http://www.bannerakkumulator.hu/product_info.php?products_id=62
Az aksi 58 Ah-s, a generátorról viszont fogalmam sincs (Bosch külső szabályozós). Érdekes az aksiban, hogy 2+2 pólus van rajta, gondolom, ezzel több féle autóhoz jó.
Rá is van írva a VW, de a Golf1-4 TD típusokkal. Tehát alapvetően a nagyobb indítóáramot (ez 450A) igénylő dízel autókhoz való.

Kérdésem a következő: Létezhet az, hogy az aksi túl nagy és emiatt parázslik a töltésjelző lámpa, mivel ezt nem tudja eléggé tölteni? Ma feltöltöm az aksit, holnap reggel rápróbálok, de felmerült bennem a fenti kérdés, mivel tudtommal 44 Ah-s aksi való a bogárba.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 11, 22:30:02 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #59401 Dátum: 2012 Január 11, 20:10:08 »



marhajó, mint 20 éve a Fiat Tipo/Tempra  Cheesy Evil
Kadett GSI Golf GTI
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #59400 Dátum: 2012 Január 11, 20:08:08 »

http://www.youtube.com/watch?v=tOoUE3OxDr8&feature=related

Jó kis kilóméterórát szerelt bele.


marhajó, mint 20 éve a Fiat Tipo/Tempra  Cheesy Evil

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #59399 Dátum: 2012 Január 11, 20:01:54 »

http://www.youtube.com/watch?v=tOoUE3OxDr8&feature=related

Jó kis kilóméterórát szerelt bele.
TéZsé tesója összedobja neked Kadett GSI órából....szerintem jól nézne ki az oválban  Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #59398 Dátum: 2012 Január 11, 18:10:50 »

http://www.youtube.com/watch?v=tOoUE3OxDr8&feature=related

Jó kis kilóméterórát szerelt bele.
pedig nem is uazból van  Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59397 Dátum: 2012 Január 11, 18:09:01 »

http://www.youtube.com/watch?v=tOoUE3OxDr8&feature=related

Jó kis kilóméterórát szerelt bele.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #59396 Dátum: 2012 Január 11, 08:22:51 »

36

köszi

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59395 Dátum: 2012 Január 11, 08:21:38 »

Sziasztok

segitsetek egy picit, a bogár hátsó fékdobját 36 kulcsal tudom leszedni? vagy 32?  Grin féléve már nem nyultama kocsihoz kicsit elbizonytalanodtam......
36

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #59394 Dátum: 2012 Január 11, 08:12:27 »

Sziasztok

segitsetek egy picit, a bogár hátsó fékdobját 36 kulcsal tudom leszedni? vagy 32?  Grin féléve már nem nyultama kocsihoz kicsit elbizonytalanodtam......

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető temfor
Hozzászólások: 299


« Hozzászólás #59393 Dátum: 2012 Január 11, 00:07:41 »

Sziasztok találtam egy oldalt ahol fogasléces kormánymű van egy bogárba de 600Eurót kérnek érte de vw polo alkatrészeit építették bele de ha jobban megsasoljuk akár egy trabant 1.1 é is lehet  és ezért kérnek 160e ft ott szerintem sok... ha esetleg valaki akar ilyet be épiteni  itt a példa

http://www.classic-centrum.de/Kaefer_Lenkung_1.htm
Oldalak: 1 ... 525 526 527 528 529 [530] 531 532 533 534 535 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.23 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.