www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 00:09:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 499 500 501 502 503 [504] 505 506 507 508 509 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14851459 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60491 Dátum: 2012 Február 13, 21:29:01 »

Csanádnak , igy kell gányolni szívócsövet ha nincs pénzed: veszel  vágacc lézerrel 2-2db alaplapot ez 2-3ezerft 4db egyenként 15centi hosszú 40mmkülső átmérőjű csövet 2mm falvastagsággal  ez 600ft, hoszában kivágsz belőle egy v-alakot 1,5centit, majd elszeleteled , összehekmányolod ,meg sifiteled hogy fényes legyen és kész  Wink ezt többnyire 2-3kézzel kell csinálni ezeknél a műveleteknél  én sem az anuluszomban tartottam az egyik kezem Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #60490 Dátum: 2012 Február 13, 20:58:41 »

Köszönöm szépen a tanácsot, de nem én szerelem a motort.
Elvittem szakemberhez akit többen ajánlottak, így nyugodt vagyok a motorral kapcsolatban.
Ha minden jól megy, holnapra összeáll az autó Smiley 
felismertem a motortartó állványt  Grin
jó helyen van ott, az enyém is azon készült
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #60489 Dátum: 2012 Február 13, 20:56:10 »

Egy botot, vagy fakanalat tegyél a csövekbe és azzal lehet körkörösen meghúzni a két oldalát.
Köszönöm szépen a tanácsot, de nem én szerelem a motort.
Elvittem szakemberhez akit többen ajánlottak, így nyugodt vagyok a motorral kapcsolatban.
Ha minden jól megy, holnapra összeáll az autó Smiley 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60488 Dátum: 2012 Február 13, 20:34:22 »

A 21. században már van olyan szerszám, ami ezt pontosan tudja. A fakanál sem garancia, hogy szabályos kör lesz. Sőt...
Mi csőkalibrálónak hívtuk az előző cégnél. (épületgépészet)

<beszúrt kép törölve>


Azért nem kell ezt túlmisztifikálni. Megnyomod (elhajlítod a harmonika részt) jobbra, megnyomod balra és már hosszabb 2 mm-rel. Annyi meg elég is.

Nem kell, hogy halálosan kör legyen, a tömítő gumi felveszi a kis egyenetlenségeket.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60487 Dátum: 2012 Február 12, 22:08:08 »

A 21. században már van olyan szerszám, ami ezt pontosan tudja. A fakanál sem garancia, hogy szabályos kör lesz. Sőt...
Mi csőkalibrálónak hívtuk az előző cégnél. (épületgépészet)

<beszúrt kép törölve>
Ez tényleg jó, de ennek az áráért veszek 8 új csövet! Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60486 Dátum: 2012 Február 12, 21:40:27 »

Beledugod a fát a csőbe és elhajlítod benne a fát. Elgőrbül a harmonika és meg is nyult egy picit, majd forgatod és újra megismétled. (Rajta Józsi bácsi mutatta). Lehet fogóval is húzni, csak az meglátszik.
A 21. században már van olyan szerszám, ami ezt pontosan tudja. A fakanál sem garancia, hogy szabályos kör lesz. Sőt...
Mi csőkalibrálónak hívtuk az előző cégnél. (épületgépészet)


Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60485 Dátum: 2012 Február 12, 21:37:03 »

Régen meg is javították a csöveket.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60484 Dátum: 2012 Február 12, 21:31:23 »

ezt csak én nem értem?
Beledugod a fát a csőbe és elhajlítod benne a fát. Elgőrbül a harmonika és meg is nyult egy picit, majd forgatod és újra megismétled. (Rajta Józsi bácsi mutatta). Lehet fogóval is húzni, csak az meglátszik.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #60483 Dátum: 2012 Február 12, 21:25:41 »

Jó pár hét elteltével, most álltam neki Bogaram szerelésének Grin
Első dolgom az elektromos kábelezés átnézése volt. (motor pöccre indul, hát a lényeg megvan  Wink)
Szóval a tákolások megszüntetése után: Ködlámpa elöl hátul, modern rádió és hangfalak kiszerelése, Valami fokozatmentesen kapcsolható ablaktörlő doboz kikötése, és akkumérő műszer kikötése, stb  után maradt két problémám. Mivel nem volt benne fényváltó relé, hát nem igazán tudom a bekötését. Pontosabban van 1302-es könyvem, de azon mások a jelölések.
Van egy relém, amin az alábbi jelölések vannak:56a/56/f/30/s.
Az autóm 1969-es , tehát az sem biztos, hogy jó hozzá. Ja, cikkszáma: 311 941 583B.
A másik kérdésem: miután ki iktattam az ablaktörlő izét, és minden kötést visszaraktam az eredeti helyére,  miként kéne az ablaktörlő kapcsolónak működnie. Mert két fokozatban kapcsolhatom, de semmi változást nem tapasztalok a fokozatok között.
Szóval ,haladok. Van már takjelzőm, ami műkszik, és minden egyéb elektromos rendszerem jól funkcionál.


VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60482 Dátum: 2012 Február 12, 21:23:21 »


Én még a harmonikát egy kicsit vissza szoktam húzni nagyobbra, hogy tutira szoruljon a blokk és a hengerfej között.

Erre van egy méret, 191 mm-nél nagyobbnak kell lenni az 1.3-1.6 motoron. "Tágítására" meg van egy célszerszám.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60481 Dátum: 2012 Február 12, 20:56:45 »

ezt csak én nem értem?
Én nem mertem szólni, de ha Te sem érted, akkor megnyugodtam.  Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #60480 Dátum: 2012 Február 12, 20:28:45 »

ezt csak én nem értem?
Először én sem jöttem rá, hogy mit akar evvel Józsi.
De a szelepemelő védőcsövek két végén lévő peremre gondol. Azért, hogy körkörös legyen a gumi alatt.
Én még a harmonikát egy kicsit vissza szoktam húzni nagyobbra, hogy tutira szoruljon a blokk és a hengerfej között.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60479 Dátum: 2012 Február 12, 20:13:38 »

Egy botot, vagy fakanalat tegyél a csövekbe és azzal lehet körkörösen meghúzni a két oldalát. A száddal szívd meg, hogy nem lyukassak e. Gondoltam, hogy régebbről maradt benne a dugattyú darab, de ha utánnanéztél az a jó. Hézagold ki a főtengelyt is ha kint a motor, és az önindító perselyt is cseréld ki. 5-6 évig nem lesz gond a motoroddal.
ezt csak én nem értem?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60478 Dátum: 2012 Február 12, 12:45:04 »

Talán emlékeztek még rá, az előzmény az volt, hogy leeresztettem egy darab dugattyút az olajjal.
Szerencsére egy régebbi kallódó darab volt, a motorban lévő dugók egyben voltak.
Ami nemjó, hogy valszeg a dugattyútörés után egy olyan dugó került bele ami a ládafiában volt, és valami vackot tettek bele.
Szumma egy henger csere, 2 tőcsavar jvítva, HF felújítva, 2 csapszeg csere.
Ma délelőtt rákukkantottam, holnap megy már a motor összefele:


Egy botot, vagy fakanalat tegyél a csövekbe és azzal lehet körkörösen meghúzni a két oldalát. A száddal szívd meg, hogy nem lyukassak e. Gondoltam, hogy régebbről maradt benne a dugattyú darab, de ha utánnanéztél az a jó. Hézagold ki a főtengelyt is ha kint a motor, és az önindító perselyt is cseréld ki. 5-6 évig nem lesz gond a motoroddal.
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #60477 Dátum: 2012 Február 12, 12:24:53 »

jól belenyúltál a lecsóba.

Talán emlékeztek még rá, az előzmény az volt, hogy leeresztettem egy darab dugattyút az olajjal.
Szerencsére egy régebbi kallódó darab volt, a motorban lévő dugók egyben voltak.
Ami nemjó, hogy valszeg a dugattyútörés után egy olyan dugó került bele ami a ládafiában volt, és valami vackot tettek bele.
Szumma egy henger csere, 2 tőcsavar jvítva, HF felújítva, 2 csapszeg csere.
Ma délelőtt rákukkantottam, holnap megy már a motor összefele:



[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #60476 Dátum: 2012 Február 11, 16:55:58 »

Bocsi! Átvittem a vizesbe.
De köszi!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #60475 Dátum: 2012 Február 11, 04:18:53 »

<beszúrt kép törölve>

ez odaver :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #60474 Dátum: 2012 Február 10, 21:08:02 »

Hát nekem eddig is szinte a gumibakon ült már a kocsi, ha 5-en ültünk benne, akkor meg abszolúte, nem kellett ahhoz kátyú se, ott legfeljebb felemelkedett  Grin De végülis tetszett így mindig is, leülve. Biztos már fáradnak a torziók.
én felmondanék a gumibaknak is!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60473 Dátum: 2012 Február 10, 19:36:43 »

A karok közül a jobb oldali kapcsolja be magát a fűtést, a bal nyit-zár a hátsó ülés alatt.
(2008 novembere óta nem vezettem Bogarat, ezt most NGA könyvében kellett megnéznem...)
NGA  tuggya jól Wink

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #60472 Dátum: 2012 Február 10, 19:14:02 »

A karok közül a jobb oldali kapcsolja be magát a fűtést, a bal nyit-zár a hátsó ülés alatt.
(2008 novembere óta nem vezettem Bogarat, ezt most NGA könyvében kellett megnéznem...)
akkor fordítva emlékeztem, sorry

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #60471 Dátum: 2012 Február 10, 19:13:27 »


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #60470 Dátum: 2012 Február 10, 19:05:40 »

benti karokból a hozzád közelebbi kapcsolja a fűtést, lent zárva, fent nyitva, az anyós oldali meg a hátsó, lábhoz menőt zárja lent, nyitja fent. legalábbis nálam biztosan Smiley
A karok közül a jobb oldali kapcsolja be magát a fűtést, a bal nyit-zár a hátsó ülés alatt.
(2008 novembere óta nem vezettem Bogarat, ezt most NGA könyvében kellett megnéznem...)
1303LS
« Hozzászólás #60469 Dátum: 2012 Február 10, 17:24:11 »

Mert a motor jó volt.
A termosztát meg asszem szar.
Hát mivel melegben megy többet mint hidegben.
Azt nem is mondom, hogy mindig ki van nyitva a moci tető és van 2 olajhűtő.
Grin

 Evil
Akkor is szarabb ha nincs benne. Maradjunk annyiban, hogy ez tény.
Nyáron 30 fokban neked elindulástól kb 10-15 percig megy a motor kedvezőtlen körülmények között feltételezve, hogy nem hül túl még ilyenkor is (SZVSZ túlhül), termosztátosan pedig lenne ez az idő mondjuk 2perc.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #60468 Dátum: 2012 Február 10, 16:25:36 »

Szerintem az enyemben forditva van ... Roll Eyes
lehet, hogy rosszul emlékszem  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #60467 Dátum: 2012 Február 10, 15:53:45 »

Miért nem az egész motort?  Roll Eyes
Akkor nem kellene attól félned, hogy a folyton hidegen üzemelő motorod idő előtt elkopik, a benzin sokkal több ideig csapódik ki a hengerfalon és jut le hígítani az olajat, meg ehhez hasonló apróságok.
Mindenki azt csinál a sajátjával amit akar, de mikor másnak ajánlgatjátok a hülyeséget azt nem bírom.

Mert a motor jó volt.
A termosztát meg asszem szar.
Hát mivel melegben megy többet mint hidegben.
Azt nem is mondom, hogy mindig ki van nyitva a moci tető és van 2 olajhűtő.
Grin

 Evil

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60466 Dátum: 2012 Február 10, 15:40:54 »

anyós oldali meg a hátsó, lábhoz menőt zárja lent, nyitja fent. legalábbis nálam biztosan Smiley
Szerintem az enyemben forditva van ... Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #60465 Dátum: 2012 Február 10, 15:10:49 »

Na ezek voltak az elsők amit kidobtam a kocsiból anno.

 Evil
Miért nem az egész motort?  Roll Eyes
Akkor nem kellene attól félned, hogy a folyton hidegen üzemelő motorod idő előtt elkopik, a benzin sokkal több ideig csapódik ki a hengerfalon és jut le hígítani az olajat, meg ehhez hasonló apróságok.
Mindenki azt csinál a sajátjával amit akar, de mikor másnak ajánlgatjátok a hülyeséget azt nem bírom.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #60464 Dátum: 2012 Február 10, 15:06:42 »

Csak a rúddal megnézed, hogy szépen mozognak-e a lamellák.
Visszahúzó rugót leakasztod.
Feltekered rá a termosztátot. Zárt helyzetbe húzod
Felteszed a keretet és rögzíted a 8-as csavarral.
Felteszed a visszahúzó rugót.
Persze mindezt hideg motornál.

Na ezek voltak az elsők amit kidobtam a kocsiból anno.

 Evil

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #60463 Dátum: 2012 Február 10, 14:59:49 »

benti karokból a hozzád közelebbi kapcsolja a fűtést, lent zárva, fent nyitva, az anyós oldali meg a hátsó, lábhoz menőt zárja lent, nyitja fent. legalábbis nálam biztosan Smiley

Köszönöm!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #60462 Dátum: 2012 Február 10, 14:51:54 »

Mikor van nyitva a hőcserélő vagyis mikor van fűtés? Ha a benti karok fel vannak húzva? (Nekem nincsenek bekötve.)
benti karokból a hozzád közelebbi kapcsolja a fűtést, lent zárva, fent nyitva, az anyós oldali meg a hátsó, lábhoz menőt zárja lent, nyitja fent. legalábbis nálam biztosan Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #60461 Dátum: 2012 Február 10, 14:43:56 »

Mikor van nyitva a hőcserélő vagyis mikor van fűtés? Ha a benti karok fel vannak húzva? (Nekem nincsenek bekötve.)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #60460 Dátum: 2012 Február 10, 13:32:46 »

Csak a rúddal megnézed, hogy szépen mozognak-e a lamellák.
Visszahúzó rugót leakasztod.
Feltekered rá a termosztátot. Zárt helyzetbe húzod
Felteszed a keretet és rögzíted a 8-as csavarral.
Felteszed a visszahúzó rugót.
Persze mindezt hideg motornál.
kösz szépen!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #60459 Dátum: 2012 Február 10, 13:27:58 »

Le tudná valaki írni, hogy hogyan kell a termosztátot helyesen beállítani? Egyáltalán mennyire kritikus ez a beállítás?
Csak a rúddal megnézed, hogy szépen mozognak-e a lamellák.
Visszahúzó rugót leakasztod.
Feltekered rá a termosztátot. Zárt helyzetbe húzod
Felteszed a keretet és rögzíted a 8-as csavarral.
Felteszed a visszahúzó rugót.
Persze mindezt hideg motornál.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #60458 Dátum: 2012 Február 10, 13:16:10 »

Le tudná valaki írni, hogy hogyan kell a termosztátot helyesen beállítani? Egyáltalán mennyire kritikus ez a beállítás?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #60457 Dátum: 2012 Február 10, 10:49:35 »

táblázat

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60456 Dátum: 2012 Február 10, 10:03:09 »

Hát nekem eddig is szinte a gumibakon ült már a kocsi, ha 5-en ültünk benne, akkor meg abszolúte, nem kellett ahhoz kátyú se, ott legfeljebb felemelkedett  Grin De végülis tetszett így mindig is, leülve. Biztos már fáradnak a torziók.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #60455 Dátum: 2012 Február 10, 09:56:12 »

Ahhá, köszi a tanácsokat, akkor majd megpróbálok játszadozni.
Mondjuk nem olyan vad az eltérés, de azért bántja a szemem, mert nem ilyen volt.....
Az lenne a mák, ha most, ahogy kicserélem a másik oldali lengőkart, mert az is el van már rohadva, csak az még bírta, akkor pont jól jönne ki.

És nektek amúgy kb. a gumibak(kúp) és az ütközője közt alapesetben mennyi hézag szokott lenni? Ha emelek picit a kocsin, mittom egy ricnit, ami kb 1-2 cm lehet szerintem, fogják bírni a torziók?
a torzió tartsa a kocsit ne a gumibak!
az a jó ha kátyús úton sem ül fel rá szerinte. legfeljebb ha mondjuk már lemész a földútra vagy direkt csapatsz a mezőn
1303LS
« Hozzászólás #60454 Dátum: 2012 Február 10, 09:19:09 »

Ahhá, köszi a tanácsokat, akkor majd megpróbálok játszadozni.
Mondjuk nem olyan vad az eltérés, de azért bántja a szemem, mert nem ilyen volt.....
Az lenne a mák, ha most, ahogy kicserélem a másik oldali lengőkart, mert az is el van már rohadva, csak az még bírta, akkor pont jól jönne ki.

És nektek amúgy kb. a gumibak(kúp) és az ütközője közt alapesetben mennyi hézag szokott lenni? Ha emelek picit a kocsin, mittom egy ricnit, ami kb 1-2 cm lehet szerintem, fogják bírni a torziók?
Talán Xoyox vagy a Varázsló tett be valami táblázatos rendszerben adatokat a kinti/benti ricnik ide/oda rakosgatásából eredő magasságváltozásokról.
Persze érthetetlen és felesleges is. Játszadozni vele sokkal gyakorlatiasabb.  Cheesy
Torzió miért ne bírná? Az a dolga.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60453 Dátum: 2012 Február 10, 09:14:08 »

Ahhá, köszi a tanácsokat, akkor majd megpróbálok játszadozni.
Mondjuk nem olyan vad az eltérés, de azért bántja a szemem, mert nem ilyen volt.....
Az lenne a mák, ha most, ahogy kicserélem a másik oldali lengőkart, mert az is el van már rohadva, csak az még bírta, akkor pont jól jönne ki.

És nektek amúgy kb. a gumibak(kúp) és az ütközője közt alapesetben mennyi hézag szokott lenni? Ha emelek picit a kocsin, mittom egy ricnit, ami kb 1-2 cm lehet szerintem, fogják bírni a torziók?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #60452 Dátum: 2012 Február 10, 08:55:34 »


Kívül és belül nem ugyanolyan a ricnisűrűség ezért lehet eltérés.
Milliméterre pontosan be lehet állítani ha kint és bent is állítgatod. Jó szórakozást.  Grin

ki van találva Wink

Oldalak: 1 ... 499 500 501 502 503 [504] 505 506 507 508 509 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.227 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.