www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 00:27:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 469 470 471 472 473 [474] 475 476 477 478 479 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14851700 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #61691 Dátum: 2012 április 04, 20:21:42 »

Hozzáértőktől kérdezném, hogy a külső szűrős olajpumpa beépítésekor ugye cserélni kell a tőcsavarokat, hosszabbra?
Van hozzá valami speciális szerszám? És mennyi az esélye, hogy a tőcsavar be van ragasztva?
A szerelőm, sajnos a maga módszerével nem tudta kitekerni... Elszakítani meg nem szerettük volna, így most nem került kicserélésre...
Előre is megköszönöm, ha valaki tud válaszolni!


A csavarok nincsenek beragasztva, azonban öreg motornál a csavar bele tud gyógyulni a blokkba. (hiába felületkezelt csavar, a magnéziummal reakcióba lép 30 év alatt).

Sajnos a gyári csavarokat majdnem biztos, hogy ki kell szedni, de én még az összekontrázós módszerrel soha nem törtem bele csavart, mindig kijöttek, még ha nehezen is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #61690 Dátum: 2012 április 04, 20:08:14 »

Be kell indítani és próbakört kell menni a járművel. Minden el fog dőlni.
érezhető hiba esetén nem indítgatnám...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61689 Dátum: 2012 április 04, 19:58:34 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy...

Ma betettük a Bogaramba a motort, mivel felújítás alatt ki volt szedve. könnyen becsusszant a helyére a moci, a motortartó csavarokat is simán becsavartam, a motort is lehet kézzel körbeforgatni, nem akad meg sehol...
Viszont a kuplungpedál nagyon könnyen jár, semmi ellenállása nincs. A bowden rendben van, kuplung nélkül álló helyzetben veszi a sebességeket, a motor is kapcsolódik a váltóhoz. A kuplung bowdenen a szárnyas anya felújítás alatt nem lett állítva!

Ugye csak utána kell állítani a kuplungot és mondjátok, hogy nem dobott le odabent semmit???!   Undecided


Előre is köszi!
Üdvw! Tomi
Be kell indítani és próbakört kell menni a járművel. Minden el fog dőlni.
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #61688 Dátum: 2012 április 04, 19:47:44 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy...

Ma betettük a Bogaramba a motort, mivel felújítás alatt ki volt szedve. könnyen becsusszant a helyére a moci, a motortartó csavarokat is simán becsavartam, a motort is lehet kézzel körbeforgatni, nem akad meg sehol...
Viszont a kuplungpedál nagyon könnyen jár, semmi ellenállása nincs. A bowden rendben van, kuplung nélkül álló helyzetben veszi a sebességeket, a motor is kapcsolódik a váltóhoz. A kuplung bowdenen a szárnyas anya felújítás alatt nem lett állítva!

Ugye csak utána kell állítani a kuplungot és mondjátok, hogy nem dobott le odabent semmit???!   Undecided


Előre is köszi!
Üdvw! Tomi
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #61687 Dátum: 2012 április 04, 19:32:30 »

én most cseréltem, nem tudom a varázsló beragasztotta-e de nekem kijött simán.
De akkor melegítse meg, van baxon oda neki kalapáccsal majd megindul.
Ja és a hosszabb tőcsavarokat ugy rakja be, hogy pont a pumpa + anya vastagság legyen csak kint a blokk síkjából, mert különben nekinyomja a burkolatot a szíjtárcsának, és érdekes hangja van.

Köszönöm!
De most asszem kihagyjuk ezt a műtétet, mert nem akarom veszélyeztetni a Rajzásra menetelt, ha mégis valamelyik beletörne... Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #61686 Dátum: 2012 április 04, 19:27:37 »

Köszönöm!
Ezzel a módszerel próbálta, de meg sem mozdult...
én most cseréltem, nem tudom a varázsló beragasztotta-e de nekem kijött simán.
De akkor melegítse meg, van baxon oda neki kalapáccsal majd megindul.
Ja és a hosszabb tőcsavarokat ugy rakja be, hogy pont a pumpa + anya vastagság legyen csak kint a blokk síkjából, mert különben nekinyomja a burkolatot a szíjtárcsának, és érdekes hangja van.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #61685 Dátum: 2012 április 04, 19:24:51 »

ha nagyobb mm-es a pumpa akkor igen kell hosszabb tőcsavar.
A gyári tőcsavarok nem zsákfuratban vannak így biztos be vannak ragasztva menet rögzítővel.
2 anyát összekontráz és kitekeri, elszakadni szerintem nem fog.


Köszönöm!
Ezzel a módszerel próbálta, de meg sem mozdult...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #61684 Dátum: 2012 április 04, 19:22:47 »

Hozzáértőktől kérdezném, hogy a külső szűrős olajpumpa beépítésekor ugye cserélni kell a tőcsavarokat, hosszabbra?
Van hozzá valami speciális szerszám? És mennyi az esélye, hogy a tőcsavar be van ragasztva?
A szerelőm, sajnos a maga módszerével nem tudta kitekerni... Elszakítani meg nem szerettük volna, így most nem került kicserélésre...
Előre is megköszönöm, ha valaki tud válaszolni!
ha nagyobb mm-es a pumpa akkor igen kell hosszabb tőcsavar.
A gyári tőcsavarok nem zsákfuratban vannak így biztos be vannak ragasztva menet rögzítővel.
2 anyát összekontráz és kitekeri, elszakadni szerintem nem fog.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #61683 Dátum: 2012 április 04, 18:58:33 »

Hozzáértőktől kérdezném, hogy a külső szűrős olajpumpa beépítésekor ugye cserélni kell a tőcsavarokat, hosszabbra?
Van hozzá valami speciális szerszám? És mennyi az esélye, hogy a tőcsavar be van ragasztva?
A szerelőm, sajnos a maga módszerével nem tudta kitekerni... Elszakítani meg nem szerettük volna, így most nem került kicserélésre...
Előre is megköszönöm, ha valaki tud válaszolni!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #61682 Dátum: 2012 április 04, 18:47:09 »

03-as műszerfalat próbált már bárki újrakárpitozni? Mondjuk a km-óra körül nagy kihívásnak tűnik, mert eléggé nagy a bemélyedés, de hátha valaki volt már olyan bátor.
Most néztem, műbőr kárpit méterét már 3e körül lehet kapni, a bőrnek meg tizenegynéhány...
Leon műszerfalát láttam, az ha jól emlékszem bőrözve lett, és szépen meg van csinálva

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #61681 Dátum: 2012 április 04, 18:35:53 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy...

Ma betettük a Bogaramba a motort, mivel felújítás alatt ki volt szedve. könnyen becsusszant a helyére a moci, a motortartó csavarokat is simán becsavartam, a motort is lehet kézzel körbeforgatni, nem akad meg sehol...
Viszont a kuplungpedál nagyon könnyen jár, semmi ellenállása nincs. A bowden rendben van, kuplung nélkül álló helyzetben veszi a sebességeket, a motor is kapcsolódik a váltóhoz.

Ugye csak utána kell állítani a kuplungot és mondjátok, hogy nem dobott le odabent semmit???!  Undecided

Előre is köszi!
Üdvw! Tomi
1303LS
« Hozzászólás #61680 Dátum: 2012 április 04, 17:50:54 »

mint egy új (utángyártott), 34e.
EZ csak a ráragasztható műanyag lehet, szerintem abból is az olcsóbbik.
Asszem Vetartnak a jobbik van, nekem az sem tetszik.
1303LS
« Hozzászólás #61679 Dátum: 2012 április 04, 17:49:41 »

leon csinált ilyet, de azt mondja, hogy a bőrös megszenvedett vele.
Erdei Gábor csinált asszem régebben ilyet. Tudok egyet ami 10-12 éve készült és még mindig szép és szépen áll a helyén. A varrások is gyönyörűek.
Leoné alapból striciszínű.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #61678 Dátum: 2012 április 04, 17:49:05 »

Igen, szokták.
Ügyes kárpitos kell hozzá, de a műbőrrel próbálkozva nem lehet túl drága. Ja az ügyes kárpitos évekre foglalt, vagy kifizethetetlen.
A (méregdrágán) kapható rátét nem ér egy forintot sem a szememben.
Jogos, itt én is preferálnám az eredeti megtartását, viszont a repedés az ott van a szokott helyen, ha betömöm, még kevés, új burkolat kéne rá...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #61677 Dátum: 2012 április 04, 17:47:49 »

03-as műszerfalat próbált már bárki újrakárpitozni? Mondjuk a km-óra körül nagy kihívásnak tűnik, mert eléggé nagy a bemélyedés, de hátha valaki volt már olyan bátor.
Most néztem, műbőr kárpit méterét már 3e körül lehet kapni, a bőrnek meg tizenegynéhány...
Igen, szokták.
Ügyes kárpitos kell hozzá, de a műbőrrel próbálkozva nem lehet túl drága. Ja az ügyes kárpitos évekre foglalt, vagy kifizethetetlen.
A (méregdrágán) kapható rátét nem ér egy forintot sem a szememben.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #61676 Dátum: 2012 április 04, 17:41:50 »

leon csinált ilyet, de azt mondja, hogy a bőrös megszenvedett vele.
Jó, tehát én ne álljak neki, ha a bőrösnek se egyszerű... meg nem tudom, hogy árban a bőrös nem ugyanannyit, vagy többet kér-e, mint egy új (utángyártott), 34e.
Egy kérdést megér, de ha én nem tudom megcsinálni, akkor sanszos, hogy drágább lesz, mint készen megvenni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61675 Dátum: 2012 április 04, 17:37:44 »

03-as műszerfalat próbált már bárki újrakárpitozni? Mondjuk a km-óra körül nagy kihívásnak tűnik, mert eléggé nagy a bemélyedés, de hátha valaki volt már olyan bátor.
Most néztem, műbőr kárpit méterét már 3e körül lehet kapni, a bőrnek meg tizenegynéhány...
leon csinált ilyet, de azt mondja, hogy a bőrös megszenvedett vele.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #61674 Dátum: 2012 április 04, 17:22:48 »

03-as műszerfalat próbált már bárki újrakárpitozni? Mondjuk a km-óra körül nagy kihívásnak tűnik, mert eléggé nagy a bemélyedés, de hátha valaki volt már olyan bátor.
Most néztem, műbőr kárpit méterét már 3e körül lehet kapni, a bőrnek meg tizenegynéhány...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #61673 Dátum: 2012 április 04, 16:35:29 »

Á dehogy. A jobboldali fűtődobnak "derékba" tőrt a karrierje.
A felső csonk tört el a motornál.
Levettem a kipubilincset meg harmonika csövet azt leesett.
Grin

 Evil
az se rossz Tongue
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #61672 Dátum: 2012 április 04, 12:59:12 »

szelepvezetők elmozdultak? Roll Eyes

Á dehogy. A jobboldali fűtődobnak "derékba" tőrt a karrierje.
A felső csonk tört el a motornál.
Levettem a kipubilincset meg harmonika csövet azt leesett.
Grin

 Evil

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61671 Dátum: 2012 április 04, 12:28:57 »

reméljük, hogy az nem a szembejövő vonat :-))
Remélem én is.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61670 Dátum: 2012 április 04, 12:24:33 »

már látom a fényt az alagút végén.
reméljük, hogy az nem a szembejövő vonat :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61669 Dátum: 2012 április 04, 10:58:16 »

Megvettem a kédert, bár fehér és nem vajszínű. Sajnos a vajszínűből, csak 10 méter volt. Minden egyezett azon, valószínű, hogy gyári VW-volt.
Az eladó lemérte a 15 métert, és számolgatott. 42600!  Mondom neki, hogy ez lehetetlen. Pedig annyi közli velem. Mondom neki, hogy a 300-is sok méteréért! Végül 670-ben maradtunk / méter. Horror ez is, hisz a szövet nem került ennyibe, beleértve a szivacsot is. Akkora rablók, nem is akartam ott megvenni, de a műbőr 7000 forint lett volna, és a szárítózsinor is legalább 2000 forint. Ezután meg kell még varni. Ugyan ott vagyok. Szóval 10000 forintból jött ki, és 30 Km autózásból. Egy lépéssel előrébb vagyok megint, már látom a fényt az alagút végén.
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 04, 11:00:03 írta kdf 001 »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61668 Dátum: 2012 április 03, 21:36:23 »

A csomagtérfedél nincs rendesen lecsukva,van el van lakatolva az autó??
Ott a csomifedél és a doblemez között,nagyon nagy a hézag,csúnya!

Az ajtó is lóg,vagy miért nem fut egyenesen a vezető ajtaján lévő díszléc,a hátsóval?

Ezek a dolgok apróságoknak tűnnek,de nagyon le tudják rombolni az összképet!Pedig ezek a dologok tényleg nem pénzen múlnak!Inkább odafigyelés,igényesség kérdése szvsz!
Nincsenek lecsukva a tetők. A díszléc soha nem futott a másikkal, de korrigáltam. Ezen a felén még rögzítem, mert hajlamos lefelé menni az ovális furatban.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #61667 Dátum: 2012 április 03, 21:34:56 »

Nem csapágy mert alapjáraton nem traktor.
De amikor gázt adsz....
Grin

 Evil
szelepvezetők elmozdultak? Roll Eyes
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #61666 Dátum: 2012 április 03, 20:45:40 »

Az egy dolog, hogy még megy, de ha valami csapágy akkor csak szétcsapod teljesen, míg most még lehet csak egy csapágycsere is elég lehetne.
Ha kipufogó akkor meg hagy szóljon, vannak súlyos pénzeket adnak ki a hangzavarért, Neked meg ott van ingyen.  Grin
Benzinem van, de tudod a svábok spórolósak.  Cheesy

Nem csapágy mert alapjáraton nem traktor.
De amikor gázt adsz....
Grin

 Evil

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #61665 Dátum: 2012 április 03, 20:25:47 »

Borzasztó drága, és nem kell 250 YARD! Időm van rokkant nyugdíjas vagyok. Nekem pénzem nincs! 600 forint+ ÁFÁ-ért / méterenként tudok szerezni. Kell 15 méter cirka.

Hát ha tudsz szerezni, akkor nem értem, hogy mi a probléma...600 Ft/m nem vészes szerintem, azért tök fölösleges rohangálni, hogy hátha valahol 500 Ft/m lesz.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
1303LS
« Hozzászólás #61664 Dátum: 2012 április 03, 20:25:20 »

Nemtom.
Tök mindegy mi most rosszkor jött.
Nincs kivel. De még megy.
Hogy, hogy rosszabbul élsz mint 4 éve? Grin
Majd holnap du  megnézem.


 Evil
Az egy dolog, hogy még megy, de ha valami csapágy akkor csak szétcsapod teljesen, míg most még lehet csak egy csapágycsere is elég lehetne.
Ha kipufogó akkor meg hagy szóljon, vannak súlyos pénzeket adnak ki a hangzavarért, Neked meg ott van ingyen.  Grin
Benzinem van, de tudod a svábok spórolósak.  Cheesy
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #61663 Dátum: 2012 április 03, 20:20:44 »

Kipufogó vagy komolyabb hangot csak meg tudod különböztetni.
Van kivel kihúzni? Ha veszel nekem benzint pénteken ráérek.

Nemtom.
Tök mindegy mi most rosszkor jött.
Nincs kivel. De még megy.
Hogy, hogy rosszabbul élsz mint 4 éve? Grin
Majd holnap du  megnézem.


 Evil

1303LS
« Hozzászólás #61662 Dátum: 2012 április 03, 20:13:30 »

Asszem valami beszart az ótón.
Kiba traktor hangja van.
Reménykedem, hogy kipuff.
De a jobb szelepfedél alól elindult az olaj.


 Evil
Kipufogó vagy komolyabb hangot csak meg tudod különböztetni.
Van kivel kihúzni? Ha veszel nekem benzint pénteken ráérek.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #61661 Dátum: 2012 április 03, 19:59:05 »

Hátulról is egy fotó.
A csomagtérfedél nincs rendesen lecsukva,van el van lakatolva az autó??
Ott a csomifedél és a doblemez között,nagyon nagy a hézag,csúnya!

Az ajtó is lóg,vagy miért nem fut egyenesen a vezető ajtaján lévő díszléc,a hátsóval?

Ezek a dolgok apróságoknak tűnnek,de nagyon le tudják rombolni az összképet!Pedig ezek a dologok tényleg nem pénzen múlnak!Inkább odafigyelés,igényesség kérdése szvsz!
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #61660 Dátum: 2012 április 03, 19:51:11 »

Borzasztó drága, és nem kell 250 YARD! Időm van rokkant nyugdíjas vagyok. Nekem pénzem nincs! 600 forint+ ÁFÁ-ért / méterenként tudok szerezni. Kell 15 méter cirka.

Az utolsó linken méterben lehet megadni a kért mennyiséget, nem olcsó de "aki kurvának áll az ne csodálkozzon ha megbasszák", természetesen nem pejoratív értelemben.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #61659 Dátum: 2012 április 03, 19:49:37 »

Asszem valami beszart az ótón.
Kiba traktor hangja van.
Reménykedem, hogy kipuff.
De a jobb szelepfedél alól elindult az olaj.


 Evil

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61658 Dátum: 2012 április 03, 19:46:40 »

Hátulról is egy fotó.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61657 Dátum: 2012 április 03, 19:40:18 »

Rohadtul szép lett a kocsid, jól áll neki a napfény.  Cheesy
Ilyen magasan hagyod a hátulját? Már benne a motor.
Kéne menni vele, hogy beáljon a torzió. Egy kilóméter után már szép.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
1303LS
« Hozzászólás #61656 Dátum: 2012 április 03, 19:34:12 »

Szia!
Elég sokat találtál. Most már csak Magyarországon, és Budapesten kéne.
Nem hiszem, hogy nincs. Még a mai napot erre szánom, és feladom. Elmegyek műbőrt venni, és megvarrom.
Köszi a segítséget.
Szép tud lenni a varrott kéder is nagyon, sőt.
1303LS
« Hozzászólás #61655 Dátum: 2012 április 03, 19:33:28 »

Ferdinánd ma meg lett levegőztetve. Sajnos még mindig nincs kéderem, hogy elkezdjem az ülések varrását. Ebben ha tud valaki kérem segítsen.
Rohadtul szép lett a kocsid, jól áll neki a napfény.  Cheesy
Ilyen magasan hagyod a hátulját? Már benne a motor.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61654 Dátum: 2012 április 03, 19:32:17 »

Olcsóbb és egyszerűbb külföldről megrendelni, mint végigjárni az összes létező helyet Pesten belül.
Ha már arra képes vagy, hogy rohangálj miatta napokig össze-vissza, mint a mérgezett egér, akkor pár kattintás a megrendeléshez nem hiszem, hogy olyan borzasztóan nehéz dolog.
Borzasztó drága, és nem kell 250 YARD! Időm van rokkant nyugdíjas vagyok. Nekem pénzem nincs! 600 forint+ ÁFÁ-ért / méterenként tudok szerezni. Kell 15 méter cirka.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #61653 Dátum: 2012 április 03, 19:21:41 »

Szia!
Elég sokat találtál. Most már csak Magyarországon, és Budapesten kéne.
Nem hiszem, hogy nincs. Még a mai napot erre szánom, és feladom. Elmegyek műbőrt venni, és megvarrom.
Köszi a segítséget.

Olcsóbb és egyszerűbb külföldről megrendelni, mint végigjárni az összes létező helyet Pesten belül.
Ha már arra képes vagy, hogy rohangálj miatta napokig össze-vissza, mint a mérgezett egér, akkor pár kattintás a megrendeléshez nem hiszem, hogy olyan borzasztóan nehéz dolog.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61652 Dátum: 2012 április 03, 19:11:29 »

Szia!
Elég sokat találtál. Most már csak Magyarországon, és Budapesten kéne.
Nem hiszem, hogy nincs. Még a mai napot erre szánom, és feladom. Elmegyek műbőrt venni, és megvarrom.
Köszi a segítséget.
Oldalak: 1 ... 469 470 471 472 473 [474] 475 476 477 478 479 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.