www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 22:59:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 429 430 431 432 433 [434] 435 436 437 438 439 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13111312 alkalommal)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63272 Dátum: 2012 Augusztus 09, 21:16:57 »

A kilóméter órádnál kell lenni egy vezetéknek. Abban áram van. Ez a töltés lámpa.  A vezeték ami hátra megy azon + megy és a feszültségszabályzónál testel ezért világít. Ha beindítod a motort a dinamó nyomja az áramot és szintén + ad. A két + kioltja egymást és elalszik a töltéslámpa.
köszi, Józsi. Megnézted a képet? Melyik vezeték viszi előre a töltésjelzőhöz az áramot?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #63271 Dátum: 2012 Augusztus 09, 21:15:18 »

Hell !

hát végre megszünt a benzinszag a bogárban (1302). először kicseréltem az összes csövet a szellőzőben, a betöltő összekötőt. és még mindig benzin szag... aztán szétflexeltem egy tankot és megnéztem merre mennek a tankon belül a szellőző csövek. három szellőző csőcsatlakozást ledugóztam. egyet meghagytam (a tankból a legmagasabban kilépőt) és ezt kötöttem a kocsi alá menő csőhöz. persze a csomagtérben magasabban fordul a cső mint a tank teteje. most háromnegyedig van a tank. mentem vele egy kört. nagy gáz- nagy fék. jobbra forog parkolóban- balra forog parkolóban.  nincs benzin szag a bogárban. készitettem egy móricka ábrát is.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63270 Dátum: 2012 Augusztus 09, 19:43:35 »

Nos, itt a kép. Akkor most honnan vezet a töltésjelző lámpához a vezeték? Melyik az?
A kilóméter órádnál kell lenni egy vezetéknek. Abban áram van. Ez a töltés lámpa.  A vezeték ami hátra megy azon + megy és a feszültségszabályzónál testel ezért világít. Ha beindítod a motort a dinamó nyomja az áramot és szintén + ad. A két + kioltja egymást és elalszik a töltéslámpa.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 09, 20:04:40 írta kdf 001 »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63269 Dátum: 2012 Augusztus 09, 18:47:58 »

akkor kérlek, segits! A motortérben képelnék. Ott meg lehet állapitani, melyik madzag? A müszerfalnal mar több a kanoc, ott probalgatni fogok, de legalabb az egyik vege legyen meg.
Nos, itt a kép. Akkor most honnan vezet a töltésjelző lámpához a vezeték? Melyik az?

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63268 Dátum: 2012 Augusztus 09, 15:46:27 »

Mindenképpen be kellene azonosítanod a feljövő vezetéket! Az izzón keresztül fog kapni áramot a gép. (van amelyik csak így működik, ha kiég a lámpa=nincs töltés ...)
akkor kérlek, segits! A motortérben képelnék. Ott meg lehet állapitani, melyik madzag? A müszerfalnal mar több a kanoc, ott probalgatni fogok, de legalabb az egyik vege legyen meg.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #63267 Dátum: 2012 Augusztus 09, 14:40:22 »

köszi, akkor erről mesélj nekem lécci, akár privátban is, bár a többiek okulásásra sem lenne butaság. Már ha másoknak ez nem totál magától értetődő...

Mindenképpen be kellene azonosítanod a feljövő vezetéket! Az izzón keresztül fog kapni áramot a gép. (van amelyik csak így működik, ha kiég a lámpa=nincs töltés ...)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63266 Dátum: 2012 Augusztus 09, 14:24:32 »

Van amikor a Generátor a töltésjelző izzón keresztül kap előgerjesztést. Anélkül nem gerjed fel. (fel is szokták tüntetni: min 2W ... )
köszi, akkor erről mesélj nekem lécci, akár privátban is, bár a többiek okulásásra sem lenne butaság. Már ha másoknak ez nem totál magától értetődő...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #63265 Dátum: 2012 Augusztus 09, 13:56:06 »

Koszi.  Cool hogy a generátor szar, vagy a fesszab, azt hogyan mérjem ki?

Van amikor a Generátor a töltésjelző izzón keresztül kap előgerjesztést. Anélkül nem gerjed fel. (fel is szokták tüntetni: min 2W ... )

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #63264 Dátum: 2012 Augusztus 09, 13:50:40 »

Koszi.  Cool hogy a generátor szar, vagy a fesszab, azt hogyan mérjem ki?
én nem értek a generátoroshoz, de mivel ez külső fesszabos, lehet Hanyinak lesz igaza, hogy ott gerjesztés is szükséges, nem? azt meg úgy rémlik a visszajelző lámpa adja.. vagyis logikusnak tűnik, hogy ha a visszajelző nincs bekötve, nem lesz töltés. vagy ez hülyeség? Roll Eyes
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63263 Dátum: 2012 Augusztus 09, 13:43:27 »

Nincs toltesed.
Koszi.  Cool hogy a generátor szar, vagy a fesszab, azt hogyan mérjem ki?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63262 Dátum: 2012 Augusztus 09, 13:36:31 »

Nos, megmértem emelt fordulaton is, az feszültségemelkedés igen csekély... 0,03 V-ot megy fel. Ez elég? Még így is csak éppen eléri a 12V-ot, de nem éri el az álló motornál mért akkusfeszültséget.
Nincs toltesed.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63261 Dátum: 2012 Augusztus 09, 13:19:15 »

...adtál neki fordulatot? mert alapjáraton még nem biztos hogy "behúz" ...de ha kicsit megpörgeted és akkor sem megy fel akkor nem tölt...


Nos, megmértem emelt fordulaton is, az feszültségemelkedés igen csekély... 0,03 V-ot megy fel. Ez elég? Még így is csak éppen eléri a 12V-ot, de nem éri el az álló motornál mért akkusfeszültséget.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 09, 13:28:07 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63260 Dátum: 2012 Augusztus 09, 12:13:22 »

teszel rá egy bármilyen generátoros fesszabályzót akár ladáét is csak ott nem lesz visszajelző izzó mert azt külön relézni kell....de kipróbálni jó bármi....
poén, h nekem ilyen megoldással volt eddig visszajelzés. Akkor hogy?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63259 Dátum: 2012 Augusztus 09, 11:59:32 »

Balunak ilyen van 10éve a bogarán ,én meg egy keleti autósboltba vettem pár éve 500ftért most ezt raktam fel a tuning motorra mert a nagy dobozos félmechanikus nemtetszik (ez csak úgy hirtelen eszembe jutott)
nekem ugyanez a megoldás van, csak golf elektronikus fesszabbal. De megnézem, lehet, beszart rajta valami. Jobban gyanakszom szakadt vezetékre, laza, vagy meg nem lévő érintkezésre, kapcsolatra..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #63258 Dátum: 2012 Augusztus 09, 11:58:34 »

fel kéne hagyni már ezzel hogy olyanban osztod az észt amihez fingod nincs!  a klíma kompresszoron az a vezeték egy elektromágneses kuplung amég nincs bekapcsolva csak a szíjtárcsa forog ha bekapcsolják a klímát akkor összekapcsolja a szíjtárcsát a kompresszorral.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #63257 Dátum: 2012 Augusztus 09, 11:18:37 »

nem tudom hogy van megoldva a szabályzó...de ha külön van ,nincs egy gerjesztő   "Df" ha jól emlékszem ami vissza megy a generátorra?  ez szabályozná a gerjesztést....

..vagy már kutyulom a dinamóssal? Roll Eyes       

« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 09, 11:29:31 írta Hanyi »
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #63256 Dátum: 2012 Augusztus 09, 11:14:53 »

...mondjuk az is igaz amiért szétszeded a kilométer órát...nem kéne elmenni a töltésnek
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #63255 Dátum: 2012 Augusztus 09, 11:04:21 »

na, de mivel az előbb megmértem a feszültséget az aksin álló és járó motornál, ezek szerint nem is kell kialudnia a lámpának, mert valószínűleg nincs töltésem. hogyan derítem ki, hogy generátor, vagy fesszab?

...adtál neki fordulatot? mert alapjáraton még nem biztos hogy "behúz" ...de ha kicsit megpörgeted és akkor sem megy fel akkor nem tölt...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63254 Dátum: 2012 Augusztus 09, 10:00:28 »

teszel rá egy bármilyen generátoros fesszabályzót akár ladáét is csak ott nem lesz visszajelző izzó mert azt külön relézni kell....de kipróbálni jó bármi....
Balunak ilyen van 10éve a bogarán ,én meg egy keleti autósboltba vettem pár éve 500ftért most ezt raktam fel a tuning motorra mert a nagy dobozos félmechanikus nemtetszik (ez csak úgy hirtelen eszembe jutott)

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63253 Dátum: 2012 Augusztus 09, 09:52:38 »

na, de mivel az előbb megmértem a feszültséget az aksin álló és járó motornál, ezek szerint nem is kell kialudnia a lámpának, mert valószínűleg nincs töltésem. hogyan derítem ki, hogy generátor, vagy fesszab?
teszel rá egy bármilyen generátoros fesszabályzót akár ladáét is csak ott nem lesz visszajelző izzó mert azt külön relézni kell....de kipróbálni jó bármi....

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63252 Dátum: 2012 Augusztus 09, 09:50:03 »

akkor is ugyan az a helyzet  ... a km óra 3db  izzójára van egy közös pont oda megy a gyújtásról egy + zsinór  középen irányjelző visszajelző aztán olajnyomás másik oldalt meg töltés mindegyiken izzóra negatív jön a drótokon az olajnyomás zöld a töltés kék egyik kezed bedugod a seggedbe a másikkal meg piszkálod az orrod a szomszéd néni meg addig megcsinálja  Kiss
na, de mivel az előbb megmértem a feszültséget az aksin álló és járó motornál, ezek szerint nem is kell kialudnia a lámpának, mert valószínűleg nincs töltésem. hogyan derítem ki, hogy generátor, vagy fesszab?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63251 Dátum: 2012 Augusztus 09, 09:44:22 »

köszi, de nekem a motortérbe van hekmányolva a golf fesszab a generátor szénkeféire van kötve. amíg szét nem szedtem a km-órát, működött a visszajelzés, most már nem, mert én barom, nem képeltem, nem tudom, melyik zsinór volt odakötve. Mérni ki lehet valahogyan, hogy melyik? hosszú madzaggal?
akkor is ugyan az a helyzet  ... a km óra 3db  izzójára van egy közös pont oda megy a gyújtásról egy + zsinór  középen irányjelző visszajelző aztán olajnyomás másik oldalt meg töltés mindegyiken izzóra negatív jön a drótokon az olajnyomás zöld a töltés kék egyik kezed bedugod a seggedbe a másikkal meg piszkálod az orrod a szomszéd néni meg addig megcsinálja  Kiss

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63250 Dátum: 2012 Augusztus 09, 09:28:34 »

nézd meg az akksi feszültségét állómotornál és után beinditva, ha 14 körül van beinditva tölt    sztem
Megmértem. Előtte, álló motornál 12.3V, beindítva 12.03. Asszem ez nem olyan jó.  Undecided mi  következő lépés? Mit mérjek és hol?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 09, 09:43:57 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63249 Dátum: 2012 Augusztus 09, 09:22:10 »

csak a modern buzik a modern autóikban azért nem érzik mert az alapjárati szabályzó motor a a motorvezérlő kompúter utasításának megfelelően emeli az alapjáratot ha valami elkezdi fogni a motort  Kiss

a négyes góf pont ilyen modern buziság, ezért nem kéne leállnia.  Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63248 Dátum: 2012 Augusztus 09, 09:16:05 »

fel kéne hagyni már ezzel hogy olyanban osztod az észt amihez fingod nincs!  a klíma kompresszoron az a vezeték egy elektromágneses kuplung amég nincs bekapcsolva csak a szíjtárcsa forog ha bekapcsolják a klímát akkor összekapcsolja a szíjtárcsát a kompresszorral.
most meg kell védjem KDF Józsit mert igazavan abban hogy a motort igen is megfogja a dinamó és egy generátor meg mégjobban csak a modern buzik a modern autóikban azért nem érzik mert az alapjárati szabályzó motor a a motorvezérlő kompúter utasításának megfelelően emeli az alapjáratot ha valami elkezdi fogni a motort  Kiss

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #63247 Dátum: 2012 Augusztus 09, 09:15:11 »

most meg kell védjem KDF Józsit mert igazavan abban hogy a motort igen is megfogja a dinamó és egy generátor meg mégjobban csak a modern buzik a modern autóikban azért nem érzik mert az alapjárati szabályzó motor a a motorvezérlő kompúter utasításának megfelelően emeli az alapjáratot ha valami elkezdi fogni a motort  Kiss
Ez így van, és ha eleve rossz az alapjárat, akkor pláne. Én is simán észreveszem, ha pl. hidegen hamar kikapcsol a szívató és ráhúzom a világítást (generátor van rajta).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63246 Dátum: 2012 Augusztus 09, 09:14:03 »

egy világoskék vezeték
 a visszajelző égőről a fesszabhoz megy a hátsóülés alá aztán a dinamóra vagy generátorra
köszi, de nekem a motortérbe van hekmányolva a golf fesszab a generátor szénkeféire van kötve. amíg szét nem szedtem a km-órát, működött a visszajelzés, most már nem, mert én barom, nem képeltem, nem tudom, melyik zsinór volt odakötve. Mérni ki lehet valahogyan, hogy melyik? hosszú madzaggal?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #63245 Dátum: 2012 Augusztus 09, 09:09:16 »

nézd meg az akksi feszültségét állómotornál és után beinditva, ha 14 körül van beinditva tölt    sztem
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63244 Dátum: 2012 Augusztus 09, 09:08:33 »

Lécci segítsen már valaki! Hogy tudom megtalálni a műszerfal alatti kábelrengetegben, hogy melyik drót jön a fesszab felől, hogy jelezze a töltés voltát, vagy nem-voltát?  Cool
Hiába kötögetek, már minden működik a km-órában, csak pont a töltésjelző nem, vagy folyamatosan világít, vagy egyáltalán nem. Nincs kedvem a motortérben levő fesszabtól direktbe kötni az ablakon keresztül
egy madzagot, csak hogy működjön. Végre kiderülhetne már, hogy van-e töltésem. Ezt hogyan lehet legegyszerűbben ellenőrizni? A generátoron? Vagy a fesszabon? Előre is nagyon köszönöm!
egy világoskék vezeték
 a visszajelző égőről a fesszabhoz megy a hátsóülés alá aztán a dinamóra vagy generátorra

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63243 Dátum: 2012 Augusztus 09, 09:02:28 »

fel kéne hagyni már ezzel hogy olyanban osztod az észt amihez fingod nincs!  a klíma kompresszoron az a vezeték egy elektromágneses kuplung amég nincs bekapcsolva csak a szíjtárcsa forog ha bekapcsolják a klímát akkor összekapcsolja a szíjtárcsát a kompresszorral.
most meg kell védjem KDF Józsit mert igazavan abban hogy a motort igen is megfogja a dinamó és egy generátor meg mégjobban csak a modern buzik a modern autóikban azért nem érzik mert az alapjárati szabályzó motor a a motorvezérlő kompúter utasításának megfelelően emeli az alapjáratot ha valami elkezdi fogni a motort  Kiss
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 09, 09:10:02 írta tati »

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63242 Dátum: 2012 Augusztus 09, 08:40:53 »

Lécci segítsen már valaki! Hogy tudom megtalálni a műszerfal alatti kábelrengetegben, hogy melyik drót jön a fesszab felől, hogy jelezze a töltés voltát, vagy nem-voltát?  Cool
Hiába kötögetek, már minden működik a km-órában, csak pont a töltésjelző nem, vagy folyamatosan világít, vagy egyáltalán nem. Nincs kedvem a motortérben levő fesszabtól direktbe kötni az ablakon keresztül
egy madzagot, csak hogy működjön. Végre kiderülhetne már, hogy van-e töltésem. Ezt hogyan lehet legegyszerűbben ellenőrizni? A generátoron? Vagy a fesszabon? Előre is nagyon köszönöm!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #63241 Dátum: 2012 Augusztus 08, 22:39:09 »


Nem nincs mint ahogy klímám se. Grin

 Evil

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #63240 Dátum: 2012 Augusztus 08, 22:30:06 »

A levegőt mondjuk elektromos ventilátor nyomja az utastérbe bár a kompresszort ékszíj hajtja a motorról.

 Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #63239 Dátum: 2012 Augusztus 08, 22:28:55 »



 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #63238 Dátum: 2012 Augusztus 08, 22:27:13 »

Simán kontakthiba valahol a primer körben. 6V-osnál, ha elveszik 2-3V az már brutálisan kevés, ennyi meg egy-két oxidált csatlakozásom simán eltűnik.

Amúgy Vilinél a pont.
De ez 12V-nál is lehet nem 2 hetes madzagok vannak az autóban.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #63237 Dátum: 2012 Augusztus 08, 22:24:01 »


A levegőt mondjuk elektromos ventilátor nyomja az utastérbe bár a kompresszort ékszíj hajtja a motorról.

 Evil

1303LS
« Hozzászólás #63236 Dátum: 2012 Augusztus 08, 21:32:07 »

Már hónapokkal ezelőtt megmondtad. :-)
 
Most loptam az ötletet a   Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #63235 Dátum: 2012 Augusztus 08, 21:25:43 »

suzukiba klima nelkulibe 35ah akku kell, klimasba 45ah. ha elektromos ablakos +blablabla akkor 55ah. mivel magyarazod ezt a tenyt?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63234 Dátum: 2012 Augusztus 08, 21:16:36 »

Már hónapokkal ezelőtt megmondtad. :-)
 
Simán kontakthiba valahol a primer körben. 6V-osnál, ha elveszik 2-3V az már brutálisan kevés, ennyi meg egy-két oxidált csatlakozásom simán eltűnik.
1303LS
« Hozzászólás #63233 Dátum: 2012 Augusztus 08, 20:07:20 »

Mitől lehet az, hogy ha fel van kapcsolva a lámpa, akkor nagyobb gázadáskor/gyorsításkor torpan, dadog az autóm, ha lekapcsolom akkor pedig minden rendben van?
Simán kontakthiba valahol a primer körben. 6V-osnál, ha elveszik 2-3V az már brutálisan kevés, ennyi meg egy-két oxidált csatlakozásom simán eltűnik.
A nagyobb gázadáskor pedig azért jellemzőbb a szikrakimaradás, mert nagyobb terhelés nagyobb nyomást eredményez, a nagyobb nyomáson pedig a félig szendergő szikra nem fog ugrani.
Kézben fogott vígan szikrázó gyertya még simán lehet szar, betéve a hengerbe, nyomáson nem szikrál.
Oldalak: 1 ... 429 430 431 432 433 [434] 435 436 437 438 439 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.212 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.