www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 22:26:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 430 431 432 433 434 [435] 436 437 438 439 440 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14817901 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63251 Dátum: 2012 Augusztus 09, 09:44:22 »

köszi, de nekem a motortérbe van hekmányolva a golf fesszab a generátor szénkeféire van kötve. amíg szét nem szedtem a km-órát, működött a visszajelzés, most már nem, mert én barom, nem képeltem, nem tudom, melyik zsinór volt odakötve. Mérni ki lehet valahogyan, hogy melyik? hosszú madzaggal?
akkor is ugyan az a helyzet  ... a km óra 3db  izzójára van egy közös pont oda megy a gyújtásról egy + zsinór  középen irányjelző visszajelző aztán olajnyomás másik oldalt meg töltés mindegyiken izzóra negatív jön a drótokon az olajnyomás zöld a töltés kék egyik kezed bedugod a seggedbe a másikkal meg piszkálod az orrod a szomszéd néni meg addig megcsinálja  Kiss

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63250 Dátum: 2012 Augusztus 09, 09:28:34 »

nézd meg az akksi feszültségét állómotornál és után beinditva, ha 14 körül van beinditva tölt    sztem
Megmértem. Előtte, álló motornál 12.3V, beindítva 12.03. Asszem ez nem olyan jó.  Undecided mi  következő lépés? Mit mérjek és hol?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 09, 09:43:57 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63249 Dátum: 2012 Augusztus 09, 09:22:10 »

csak a modern buzik a modern autóikban azért nem érzik mert az alapjárati szabályzó motor a a motorvezérlő kompúter utasításának megfelelően emeli az alapjáratot ha valami elkezdi fogni a motort  Kiss

a négyes góf pont ilyen modern buziság, ezért nem kéne leállnia.  Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63248 Dátum: 2012 Augusztus 09, 09:16:05 »

fel kéne hagyni már ezzel hogy olyanban osztod az észt amihez fingod nincs!  a klíma kompresszoron az a vezeték egy elektromágneses kuplung amég nincs bekapcsolva csak a szíjtárcsa forog ha bekapcsolják a klímát akkor összekapcsolja a szíjtárcsát a kompresszorral.
most meg kell védjem KDF Józsit mert igazavan abban hogy a motort igen is megfogja a dinamó és egy generátor meg mégjobban csak a modern buzik a modern autóikban azért nem érzik mert az alapjárati szabályzó motor a a motorvezérlő kompúter utasításának megfelelően emeli az alapjáratot ha valami elkezdi fogni a motort  Kiss

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #63247 Dátum: 2012 Augusztus 09, 09:15:11 »

most meg kell védjem KDF Józsit mert igazavan abban hogy a motort igen is megfogja a dinamó és egy generátor meg mégjobban csak a modern buzik a modern autóikban azért nem érzik mert az alapjárati szabályzó motor a a motorvezérlő kompúter utasításának megfelelően emeli az alapjáratot ha valami elkezdi fogni a motort  Kiss
Ez így van, és ha eleve rossz az alapjárat, akkor pláne. Én is simán észreveszem, ha pl. hidegen hamar kikapcsol a szívató és ráhúzom a világítást (generátor van rajta).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63246 Dátum: 2012 Augusztus 09, 09:14:03 »

egy világoskék vezeték
 a visszajelző égőről a fesszabhoz megy a hátsóülés alá aztán a dinamóra vagy generátorra
köszi, de nekem a motortérbe van hekmányolva a golf fesszab a generátor szénkeféire van kötve. amíg szét nem szedtem a km-órát, működött a visszajelzés, most már nem, mert én barom, nem képeltem, nem tudom, melyik zsinór volt odakötve. Mérni ki lehet valahogyan, hogy melyik? hosszú madzaggal?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #63245 Dátum: 2012 Augusztus 09, 09:09:16 »

nézd meg az akksi feszültségét állómotornál és után beinditva, ha 14 körül van beinditva tölt    sztem
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63244 Dátum: 2012 Augusztus 09, 09:08:33 »

Lécci segítsen már valaki! Hogy tudom megtalálni a műszerfal alatti kábelrengetegben, hogy melyik drót jön a fesszab felől, hogy jelezze a töltés voltát, vagy nem-voltát?  Cool
Hiába kötögetek, már minden működik a km-órában, csak pont a töltésjelző nem, vagy folyamatosan világít, vagy egyáltalán nem. Nincs kedvem a motortérben levő fesszabtól direktbe kötni az ablakon keresztül
egy madzagot, csak hogy működjön. Végre kiderülhetne már, hogy van-e töltésem. Ezt hogyan lehet legegyszerűbben ellenőrizni? A generátoron? Vagy a fesszabon? Előre is nagyon köszönöm!
egy világoskék vezeték
 a visszajelző égőről a fesszabhoz megy a hátsóülés alá aztán a dinamóra vagy generátorra

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63243 Dátum: 2012 Augusztus 09, 09:02:28 »

fel kéne hagyni már ezzel hogy olyanban osztod az észt amihez fingod nincs!  a klíma kompresszoron az a vezeték egy elektromágneses kuplung amég nincs bekapcsolva csak a szíjtárcsa forog ha bekapcsolják a klímát akkor összekapcsolja a szíjtárcsát a kompresszorral.
most meg kell védjem KDF Józsit mert igazavan abban hogy a motort igen is megfogja a dinamó és egy generátor meg mégjobban csak a modern buzik a modern autóikban azért nem érzik mert az alapjárati szabályzó motor a a motorvezérlő kompúter utasításának megfelelően emeli az alapjáratot ha valami elkezdi fogni a motort  Kiss
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 09, 09:10:02 írta tati »

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63242 Dátum: 2012 Augusztus 09, 08:40:53 »

Lécci segítsen már valaki! Hogy tudom megtalálni a műszerfal alatti kábelrengetegben, hogy melyik drót jön a fesszab felől, hogy jelezze a töltés voltát, vagy nem-voltát?  Cool
Hiába kötögetek, már minden működik a km-órában, csak pont a töltésjelző nem, vagy folyamatosan világít, vagy egyáltalán nem. Nincs kedvem a motortérben levő fesszabtól direktbe kötni az ablakon keresztül
egy madzagot, csak hogy működjön. Végre kiderülhetne már, hogy van-e töltésem. Ezt hogyan lehet legegyszerűbben ellenőrizni? A generátoron? Vagy a fesszabon? Előre is nagyon köszönöm!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #63241 Dátum: 2012 Augusztus 08, 22:39:09 »


Nem nincs mint ahogy klímám se. Grin

 Evil

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #63240 Dátum: 2012 Augusztus 08, 22:30:06 »

A levegőt mondjuk elektromos ventilátor nyomja az utastérbe bár a kompresszort ékszíj hajtja a motorról.

 Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #63239 Dátum: 2012 Augusztus 08, 22:28:55 »



 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #63238 Dátum: 2012 Augusztus 08, 22:27:13 »

Simán kontakthiba valahol a primer körben. 6V-osnál, ha elveszik 2-3V az már brutálisan kevés, ennyi meg egy-két oxidált csatlakozásom simán eltűnik.

Amúgy Vilinél a pont.
De ez 12V-nál is lehet nem 2 hetes madzagok vannak az autóban.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #63237 Dátum: 2012 Augusztus 08, 22:24:01 »


A levegőt mondjuk elektromos ventilátor nyomja az utastérbe bár a kompresszort ékszíj hajtja a motorról.

 Evil

1303LS
« Hozzászólás #63236 Dátum: 2012 Augusztus 08, 21:32:07 »

Már hónapokkal ezelőtt megmondtad. :-)
 
Most loptam az ötletet a   Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #63235 Dátum: 2012 Augusztus 08, 21:25:43 »

suzukiba klima nelkulibe 35ah akku kell, klimasba 45ah. ha elektromos ablakos +blablabla akkor 55ah. mivel magyarazod ezt a tenyt?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63234 Dátum: 2012 Augusztus 08, 21:16:36 »

Már hónapokkal ezelőtt megmondtad. :-)
 
Simán kontakthiba valahol a primer körben. 6V-osnál, ha elveszik 2-3V az már brutálisan kevés, ennyi meg egy-két oxidált csatlakozásom simán eltűnik.
1303LS
« Hozzászólás #63233 Dátum: 2012 Augusztus 08, 20:07:20 »

Mitől lehet az, hogy ha fel van kapcsolva a lámpa, akkor nagyobb gázadáskor/gyorsításkor torpan, dadog az autóm, ha lekapcsolom akkor pedig minden rendben van?
Simán kontakthiba valahol a primer körben. 6V-osnál, ha elveszik 2-3V az már brutálisan kevés, ennyi meg egy-két oxidált csatlakozásom simán eltűnik.
A nagyobb gázadáskor pedig azért jellemzőbb a szikrakimaradás, mert nagyobb terhelés nagyobb nyomást eredményez, a nagyobb nyomáson pedig a félig szendergő szikra nem fog ugrani.
Kézben fogott vígan szikrázó gyertya még simán lehet szar, betéve a hengerbe, nyomáson nem szikrál.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63232 Dátum: 2012 Augusztus 08, 19:58:20 »

suzukiba klima nelkulibe 35ah akku kell, klimasba 45ah. ha elektromos ablakos +blablabla akkor 55ah. mivel magyarazod ezt a tenyt?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63231 Dátum: 2012 Augusztus 08, 19:28:54 »

Egy modern autó is lefullad hidegen, ha sok fogyasztót kapcsolsz be. Egy bogár ami kevesebb köbcenti, és kopott a motorja az még elöbb megérzi a terhelést. Szóval egy hideg motorú bogarat vegyünk, és pici alapjáraton fékezzünk rá álló helyzetben miközben felkapcsoljuk a világítást, és még a kürtöt is megnyomjuk. Akár le is fulladhat a motor. Ezért aztán a mérnökök kitalálták az autómata szivatót ami megemeli a fordulatszámot. A topiktársunk autója meg sok benzint kap, mert a terheléskor eleve több benzinint igényel a motor, de ezen felül kap még, és ez a baj. Lekapcsolt lámpával kisebb gázt kell adnia, ezt meg elégeti a motor.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #63230 Dátum: 2012 Augusztus 08, 19:16:10 »

Hatalmas ventillátorok nyomják a levegőt az utastérbe, és van 4 fokozat. Az autómban van pillanatnyi fogyasztás jelző, és ha lehet hinni a szerkezetnek, akkor a bekapcsolt lámpánál 0,2 a töblet fogyasztás. A klímánál 0,5 liter.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63229 Dátum: 2012 Augusztus 08, 19:15:36 »

Hatalmas ventillátorok nyomják a levegőt az utastérbe, és van 4 fokozat. Az autómban van pillanatnyi fogyasztás jelző, és ha lehet hinni a szerkezetnek, akkor a bekapcsolt lámpánál 0,2 a töblet fogyasztás. A klímánál 0,5 liter.
Mert nem az elektromos fogyasztás terheli a rendszert, hanem a jó öreg szivattyú.

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63228 Dátum: 2012 Augusztus 08, 19:13:03 »

Hatalmas ventillátorok nyomják a levegőt az utastérbe, és van 4 fokozat. Az autómban van pillanatnyi fogyasztás jelző, és ha lehet hinni a szerkezetnek, akkor a bekapcsolt lámpánál 0,2 a töblet fogyasztás. A klímánál 0,5 liter.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63227 Dátum: 2012 Augusztus 08, 19:07:01 »

Bizony, ellenálása van a dinamónak, generátornak. Nincs ott hiba.
Amikor behozták a nappal is kötelező világítást, nagy tiltakozást váltott ki motoros körökben, mondván, nem lehet pl bekanyarodni, amikor a motor nem pörög, és megy a lámpa, meg az irányjelző. Na, erre írta valami szakértő, levezetve a dinamó/generátor/ teljesítményét és az akkumulátor állapotát, hogy de bizony, és alighanem igaza is van. Szóval nem nagy a bibi, de van. Mert ugy, ha hat voltos is a rendszer, a kocsit el kéne látnia árammal, akár ég a lámpa, akár nem.

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #63226 Dátum: 2012 Augusztus 08, 19:01:10 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63225 Dátum: 2012 Augusztus 08, 18:47:49 »


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63224 Dátum: 2012 Augusztus 08, 18:00:43 »

Ha a biciklin bekapcsolod a dinamót nehezebb tekerni. Ez van a VW bogárnál is. Topiktársunk, meg több gázt ad.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63223 Dátum: 2012 Augusztus 08, 17:57:53 »

Mitől lehet az, hogy ha fel van kapcsolva a lámpa, akkor nagyobb gázadáskor/gyorsításkor torpan, dadog az autóm, ha lekapcsolom akkor pedig minden rendben van?
Bizony, ellenálása van a dinamónak, generátornak. Nincs ott hiba.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #63222 Dátum: 2012 Augusztus 08, 17:57:39 »

Ez nem hiba, ez természetes jelenség. A golf 4-esem, ha állok ki a garázsból, és bekapcsolom a klímát, majd alászedem a kormányt, akkor van, hogy lefullad. A szervoszivattyút hidegen nem viseli el. Nem üzemmeleg a motor, nincs meg a kellő teljesítmény.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63221 Dátum: 2012 Augusztus 08, 17:55:21 »

valamiért kevés a feszkód a gyertyánál, nem ugy szikrázik ....már ötletem nincs


ill a tekercsben
Ez nem hiba, ez természetes jelenség. A golf 4-esem, ha állok ki a garázsból, és bekapcsolom a klímát, majd alászedem a kormányt, akkor van, hogy lefullad. A szervoszivattyút hidegen nem viseli el. Nem üzemmeleg a motor, nincs meg a kellő teljesítmény.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #63220 Dátum: 2012 Augusztus 08, 14:33:07 »

Mitől lehet az, hogy ha fel van kapcsolva a lámpa, akkor nagyobb gázadáskor/gyorsításkor torpan, dadog az autóm, ha lekapcsolom akkor pedig minden rendben van?

Rengeteg problémád volt és van az elektromos rendszereddel, nem lenne jobb egy megbízható 12V-os új rendszer, generátorral, fasza aksival, normális gyújtással? Tudom ez nem segített, bocs.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #63219 Dátum: 2012 Augusztus 08, 13:52:17 »

Megátkoztam. Smiley Tudod miért. Utalj.

Mitől lehet az, hogy ha fel van kapcsolva a lámpa, akkor nagyobb gázadáskor/gyorsításkor torpan, dadog az autóm, ha lekapcsolom akkor pedig minden rendben van?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63218 Dátum: 2012 Augusztus 08, 13:03:21 »

Elromlott a Kers. vidd szerelőhöz.  Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető balu67
Hozzászólások: 1307


« Hozzászólás #63217 Dátum: 2012 Augusztus 08, 12:33:36 »

Mitől lehet az, hogy ha fel van kapcsolva a lámpa, akkor nagyobb gázadáskor/gyorsításkor torpan, dadog az autóm, ha lekapcsolom akkor pedig minden rendben van?
ha tati lennék akkor megkérdezném hogy : nem 6voltos a bánattemetöd? Roll Eyes
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #63216 Dátum: 2012 Augusztus 08, 10:48:45 »

Mitől lehet az, hogy ha fel van kapcsolva a lámpa, akkor nagyobb gázadáskor/gyorsításkor torpan, dadog az autóm, ha lekapcsolom akkor pedig minden rendben van?

valamiért kevés a feszkód a gyertyánál, nem ugy szikrázik ....már ötletem nincs


ill a tekercsben
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63215 Dátum: 2012 Augusztus 08, 10:42:30 »

Mitől lehet az, hogy ha fel van kapcsolva a lámpa, akkor nagyobb gázadáskor/gyorsításkor torpan, dadog az autóm, ha lekapcsolom akkor pedig minden rendben van?
Elromlott a Kers. vidd szerelőhöz.  Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #63214 Dátum: 2012 Augusztus 08, 10:38:18 »

Mitől lehet az, hogy ha fel van kapcsolva a lámpa, akkor nagyobb gázadáskor/gyorsításkor torpan, dadog az autóm, ha lekapcsolom akkor pedig minden rendben van?

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63213 Dátum: 2012 Augusztus 07, 07:39:26 »

Van vagy 2000 forint...  Roll Eyes
na, pont ez a bajom. De ezért is írtam a második mondatot. Tongue

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #63212 Dátum: 2012 Augusztus 06, 23:10:51 »

pl dugattyú gyűrű öszehúzó? Roll Eyes
Van vagy 2000 forint...  Roll Eyes
Oldalak: 1 ... 430 431 432 433 434 [435] 436 437 438 439 440 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.215 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.