www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 00:24:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 400 401 402 403 404 [405] 406 407 408 409 410 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13024184 alkalommal)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64425 Dátum: 2012 November 06, 09:41:25 »

Szerintem csak oda van ragadva a sok sártól. Én nem emlékszem, hogy lenne másik rögzítése a kupakon kívülin, és az óránál lévő csavaron.
Nem sáros, Bélám! Akkor csak cibáljam?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #64424 Dátum: 2012 November 06, 09:33:36 »

Sziasztok!
Az első kerékdobból hogyan lehet kiszedni a km-óra spirált? Eddig próbáltam befelé húzva cibálni, de nem tudom, hogy valami rögzíti-e. A porvédő kupak külső felén biztos nem, mert onnan be tudom tolni a bowden belsőt,
de a bowden külső nem jön ki (egyelőre).
Szerintem csak oda van ragadva a sok sártól. Én nem emlékszem, hogy lenne másik rögzítése a kupakon kívülin, és az óránál lévő csavaron.

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64423 Dátum: 2012 November 06, 09:23:29 »

Sziasztok!
Az első kerékdobból hogyan lehet kiszedni a km-óra spirált? Eddig próbáltam befelé húzva cibálni, de nem tudom, hogy valami rögzíti-e. A porvédő kupak külső felén biztos nem, mert onnan be tudom tolni a bowden belsőt,
de a bowden külső nem jön ki (egyelőre).

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #64422 Dátum: 2012 November 05, 22:04:00 »


VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #64421 Dátum: 2012 November 05, 20:50:39 »

Kösz az infókat, teherautós áramtalanítóm és + ülésalatti panelem még van is ........
Akkor hajrá! Asszem 1 1/2 óra alatt megvoltam vele. Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64420 Dátum: 2012 November 05, 20:38:15 »

Kösz az infókat, teherautós áramtalanítóm még van is ........

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #64419 Dátum: 2012 November 05, 20:37:22 »

Kösz az infókat, teherautós áramtalanítóm és + ülésalatti panelem még van is ........

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #64418 Dátum: 2012 November 05, 20:03:32 »

Szerintem a test kábelt szakítsd meg. Az ülés alatti függőleges műanyag borítású deklibe befúrhatsz egy áramtalanítót.


A hátsó ülés alá szokták tenni a panelre, ahol a fűtés is kijön. Ha odajutok, én odateszem.
Áramtalanító kapcsolót mindig az aksihoz legközelebb szokták tenni. Nekem a versenyautókban is használatos verzió van, amit én a hátsó ülés alatti, aksi előtti panelbe építek be (Nekem nem gyári az a panel, így nem sírom el magam ha megfúrom). Ha valami miatt (baleset, autó kigyulladás) áramtalanítani kell, jobb kézzel hátra ütve ki is ugrik a kis "kulcs" a helyéről és aksitól áramtalanítva van a gép.

Nekem is itt van, szereztem egy panelt (Köszi Béla!  Cool)amit nem sajnáltam kifúrni, és oda tettem be a testkábelt megszakítva egy áramtalanító kacsolót (nekem teherautóé van benn.  Roll Eyes)

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #64417 Dátum: 2012 November 05, 20:01:49 »

Arra gondoltam a biztitáblánál csinálok valami leágazást....
nem jo !
az akksitol kell levenni az aramot !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64416 Dátum: 2012 November 05, 19:59:02 »

Áramtalanító kapcsolót mindig az aksihoz legközelebb szokták tenni. Nekem a versenyautókban is használatos verzió van, amit én a hátsó ülés alatti, aksi előtti panelbe építek be (Nekem nem gyári az a panel, így nem sírom el magam ha megfúrom). Ha valami miatt (baleset, autó kigyulladás) áramtalanítani kell, jobb kézzel hátra ütve ki is ugrik a kis "kulcs" a helyéről és aksitól áramtalanítva van a gép.

Benn a gyerekülés....
Valami kényelmesebb megoldás kell.
Arra gondoltam a biztitáblánál csinálok valami leágazást....

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #64415 Dátum: 2012 November 05, 19:56:12 »

http://www.youtube.com/watch?v=YAu4WBrh03Y&feature=related

Tessék tanulni Brazil barátunktól. Szó szerint a ház elött szerel.
asszem igy szerelnek bekescsaba fele is a pusztaban Smiley) Grin Grin Evil

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #64414 Dátum: 2012 November 05, 19:53:27 »

Szerintem a test kábelt szakítsd meg. Az ülés alatti függőleges műanyag borítású deklibe befúrhatsz egy áramtalanítót.

Benn a gyerekülés....
Valami kényelmesebb megoldás kell.
Arra gondoltam a biztitáblánál csinálok valami leágazást....
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #64413 Dátum: 2012 November 05, 19:53:23 »

Benn a gyerekülés....
Valami kényelmesebb megoldás kell.
Arra gondoltam a biztitáblánál csinálok valami leágazást....

A hátsó ülés alá szokták tenni a panelre, ahol a fűtés is kijön. Ha odajutok, én odateszem.

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #64412 Dátum: 2012 November 05, 19:53:03 »

Üdv!
Áramtalanító kapcsolót hova és hogyan érdemes beépíteni a bogárba. Valami szívja az aksit de egyenlőre nem találom, és amúgy is nagyon keveset használom .......
több megoldas letezek:
Ha regebbi geped van nem 1303-1302
akkor a legjobb ha elörehuzol egy kabelt a jobb oldali üles alatt, fel a müszerfal ala, oda beepited a kapcsolot,  es a negativ-testet- melle csavarozod,  a kapcsolo kiallo reszet atfurod a kasznin, es igy a terded felett felnyulva bedugod a kulcsot, es ha elforditottad maris van villany -aramod

ha 1303. akkor komplikaltabb, akkor sokan a jobb  üles mögötti valaszfal - ba furjak, epitik be  .
Egyszerü, de ezt sokan ismerik-Lopasra gondolok:))

nem tudom milyen kapcsolot kepzeltel el, de erre van -kaphato - egy hajokhoz tervezett, de minden bogaras cegnel kaphato aramtalanito 17 juro kb
Ha reszletesebben akarod irj

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64411 Dátum: 2012 November 05, 19:40:14 »

Azért álltam neki, mert amit lehet kapni ilyent a boltokban, az sem olyan húde profi. Volt már olyanom.

cár!  Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #64410 Dátum: 2012 November 05, 19:30:24 »

vedd le a sarut és kész
Benn a gyerekülés....
Valami kényelmesebb megoldás kell.
Arra gondoltam a biztitáblánál csinálok valami leágazást....

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #64409 Dátum: 2012 November 05, 19:18:18 »

Üdv!
Áramtalanító kapcsolót hova és hogyan érdemes beépíteni a bogárba. Valami szívja az aksit de egyenlőre nem találom, és amúgy is nagyon keveset használom .......
vedd le a sarut és kész

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #64408 Dátum: 2012 November 05, 19:15:07 »

Azért álltam neki, mert amit lehet kapni ilyent a boltokban, az sem olyan húde profi. Volt már olyanom.
Viszont utálom, ha nem látok este. Kell a H4-es fényerő, és az indexeket sem szeretném kirakni a sárvédőre.
Segédindexeken is gondolkodtam, de egyenlőre elvetettem az ötletet.
Töklámpám van több darab, így nem sajnáltam kifúrkálni. Az index foglalata a rendszámvilágításból lett kiszedve.
A Golf fényszóró betétjét fabrikáltam bele. Két állítási lehetőségnek, egy fix pontnak, és egy rugós feszítésnek kell lennie, ahhoz hogy minden funkcionáljon benne. Mivel műszerész az egyik szakmám, ezért csak csavaros megoldásokban tudok gondolkodni. Ponthegesztőm, popszegecselőm nincs sajnos, így maradtam a csavaros rögzítéseknél.
Nem tudom, hogy az index alatti szigetelő műanyag lemez, hogyan reagál a lámpa melegedésére, de majd tesztelem. Remélem nem hőre lágyuló.  Grin


Ez egy olyan házi "kókányolás" jó értelemben, aminek van értelme és teljesen logikus a miértje is. Mivel nem gyári kinézetű kocsira lesz tudtommal, így teljesen elfogadható. Ez a megoldás a segédindexnél ezerszer elegánsabb. Teljesen rendben van szerintem ez így...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #64407 Dátum: 2012 November 05, 18:50:22 »

Üdv!
Áramtalanító kapcsolót hova és hogyan érdemes beépíteni a bogárba. Valami szívja az aksit de egyenlőre nem találom, és amúgy is nagyon keveset használom .......

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #64406 Dátum: 2012 November 05, 17:38:21 »

Nekem ez nem bejövős Béla!
Szerintem egy gyári,szimmetrikus,kis VW logós lámpa szebben néz ki.
A szép töklámpákat megtartottam eredeti állapotukban.  Wink
Szimmetrikus üvegem sajnos nincs, és irreálisan drága is számomra.
Viszont sokat vezetek sötétben, és szeretek látni. A sima gömb izzó fénye nekem kevés.
A cseréje ennek kb 2 perc.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #64405 Dátum: 2012 November 05, 17:33:38 »

egy részletesebb leírást, esetleg?
bár bagolyriogatós fényszóró, de érdekelhet.
Azért álltam neki, mert amit lehet kapni ilyent a boltokban, az sem olyan húde profi. Volt már olyanom.
Viszont utálom, ha nem látok este. Kell a H4-es fényerő, és az indexeket sem szeretném kirakni a sárvédőre.
Segédindexeken is gondolkodtam, de egyenlőre elvetettem az ötletet.
Töklámpám van több darab, így nem sajnáltam kifúrkálni. Az index foglalata a rendszámvilágításból lett kiszedve.
A Golf fényszóró betétjét fabrikáltam bele. Két állítási lehetőségnek, egy fix pontnak, és egy rugós feszítésnek kell lennie, ahhoz hogy minden funkcionáljon benne. Mivel műszerész az egyik szakmám, ezért csak csavaros megoldásokban tudok gondolkodni. Ponthegesztőm, popszegecselőm nincs sajnos, így maradtam a csavaros rögzítéseknél.
Nem tudom, hogy az index alatti szigetelő műanyag lemez, hogyan reagál a lámpa melegedésére, de majd tesztelem. Remélem nem hőre lágyuló.  Grin


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64404 Dátum: 2012 November 05, 17:23:18 »

Tegnap elkészültem az első, belső indexes fényszóróval. Kívülről állítható, H4-es betéttel.
Nekem ez nem bejövős Béla!
Szerintem egy gyári,szimmetrikus,kis VW logós lámpa szebben néz ki.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64403 Dátum: 2012 November 05, 14:49:30 »

Tegnap elkészültem az első, belső indexes fényszóróval. Kívülről állítható, H4-es betéttel.
egy részletesebb leírást, esetleg?
bár bagolyriogatós fényszóró, de érdekelhet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #64402 Dátum: 2012 November 05, 14:41:47 »

Tegnap elkészültem az első, belső indexes fényszóróval. Kívülről állítható, H4-es betéttel.
szép munka, nekem tetszik! jó lett  Wink
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64401 Dátum: 2012 November 05, 13:54:47 »

Tegnap elkészültem az első, belső indexes fényszóróval. Kívülről állítható, H4-es betéttel.
szép lett, Béla! Smiley

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64400 Dátum: 2012 November 05, 12:48:32 »

Tegnap elkészültem az első, belső indexes fényszóróval. Kívülről állítható, H4-es betéttel.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #64399 Dátum: 2012 November 05, 10:37:24 »

Tegnap elkészültem az első, belső indexes fényszóróval. Kívülről állítható, H4-es betéttel.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64398 Dátum: 2012 November 05, 10:02:37 »

Tudja valaki, hogy van-e különbség az 1303-as és az 1300-as első gumifékcső méretében? Tehát simán be tudom-e szerelni a 03-asét az 1300-ba?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64397 Dátum: 2012 November 05, 09:25:26 »

Wink
kösz a választ Cool
mint amateur azon "bánkódom" miért nem tervezték hosszabb élettartamra a kipuffrendszert.....
pl az erősebb igénybevételnek-hőnek kitett részeknél nagyobb csavar, dupla fal, erősítés stb....
na majd ezt is feltalálom Grin
egy adonyi vagy bozál kipufogó élettartama hosszabb egy dévumatizénál, vagy 5dbkipufogót veszel bogárra egy mostani bitli vezérműszíj cseréjének az árán ,vagy 6dbadonyi dobot veszel 1db olajbeöntő árán (tuningos topicban épp erről van szó. szerintem nincs baj a bogarak kipufogójával 911re ezer euró egy pár hőcserélő és még több egy rozsdamentes sport dobhttp://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/popup_image.php/pID/10940

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #64396 Dátum: 2012 November 04, 22:32:37 »

buzik
Wink
kösz a választ Cool
mint amateur azon "bánkódom" miért nem tervezték hosszabb élettartamra a kipuffrendszert.....
pl az erősebb igénybevételnek-hőnek kitett részeknél nagyobb csavar, dupla fal, erősítés stb....
na majd ezt is feltalálom Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64395 Dátum: 2012 November 04, 21:29:50 »

Ha kurblival lehetett régen, akkor ez ugyan az, csak könnyebb tekerni a kereket.
A világ eggyorsabb indiánja c. filmben az öreg így indítja a motort, csak gépesítve. Mint egy fékpad.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64394 Dátum: 2012 November 04, 19:38:30 »

En inditottam mar be tobbszor igy a bogaramat, eloszor csak kivancsisagbol (xoyox utmutatasai alapjan), majd tobbszor, mikor nem volt oninditom es a kis domb nem bizonyult elegendonek es egyedul voltam. Siman indithato. Ebben persze benne van, hogy az enyem negyedfordulat utan szepen pofog.
Ha kurblival lehetett régen, akkor ez ugyan az, csak könnyebb tekerni a kereket.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64393 Dátum: 2012 November 04, 19:26:36 »

http://www.youtube.com/watch?v=zcBE8HEAyi4&feature=related

Szerintem a bogarat is be lehet így indítani.
En inditottam mar be tobbszor igy a bogaramat, eloszor csak kivancsisagbol (xoyox utmutatasai alapjan), majd tobbszor, mikor nem volt oninditom es a kis domb nem bizonyult elegendonek es egyedul voltam. Siman indithato. Ebben persze benne van, hogy az enyem negyedfordulat utan szepen pofog.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #64392 Dátum: 2012 November 04, 18:58:30 »

nem tudja valaki kb milyen hosszú 1-1 cső az empi csőkígyóból?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64391 Dátum: 2012 November 04, 18:54:17 »

http://www.youtube.com/watch?v=zcBE8HEAyi4&feature=related

Szerintem a bogarat is be lehet így indítani.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64390 Dátum: 2012 November 04, 14:46:08 »

Miért jó neki hogy így nyílnak az ajtók???  Roll Eyes Roll Eyes

mert ilyen nincs másnak.
pozőr!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #64389 Dátum: 2012 November 04, 14:43:07 »

http://www.youtube.com/watch?v=YAu4WBrh03Y&feature=related

Tessék tanulni Brazil barátunktól. Szó szerint a ház elött szerel.

Miért jó neki hogy így nyílnak az ajtók???  Roll Eyes Roll Eyes

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64388 Dátum: 2012 November 04, 11:11:40 »

http://www.youtube.com/watch?v=YAu4WBrh03Y&feature=related

Tessék tanulni Brazil barátunktól. Szó szerint a ház elött szerel.
gratulálok neki Jezusom ...

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64387 Dátum: 2012 November 04, 11:09:09 »

http://www.youtube.com/watch?v=YAu4WBrh03Y&feature=related

Tessék tanulni Brazil barátunktól. Szó szerint a ház elött szerel.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64386 Dátum: 2012 November 04, 10:58:59 »

pl Wink
 utángyártott kipuf.dob esetén érdemes kérni rozsdamentes anyagból a palástot?
azaz bír-e annyival többet mint amennyivel többe kerül(számítva a "ritkábban kell foglalkozni vele" szempontot is)
nem tudom hogyan kell több hozzászólást beidézni úgyhogy minden ehhez a témához szólónak szól a mindenbe hozzáértés és tapasztalat nélkül beleugatóknak is .
az adonyi ember nem csinál rozsdamentes palástot mert azt autogén-dissous, lánghegesztővel nem lehet rendesen hegeszteni.
másrészt amivel mégjobban el vagytok tévedve főként szojoksz ,hogy amit a boltban kaptok 17-20ezer ft/ db áron új fűtődob abban semmilyen bordázat nincs egy üres dob egy J csővel és kész ....
buzik

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Oldalak: 1 ... 400 401 402 403 404 [405] 406 407 408 409 410 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.219 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.