www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 11:10:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 400 401 402 403 404 [405] 406 407 408 409 410 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14842213 alkalommal)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #64451 Dátum: 2012 November 08, 15:42:22 »

ebben a történetben valami sántít Undecided
ehhh
azt kell mondanom jól látod Wink
ugyanis vagy a boltos, vagy a forgalmazó, vagy a kedves X kft "gyártó" Evil
még egy különleges adalékot "vetett be".
 Egészségügyben is használják, isszák is, sőt van aki fürdik is benne....mondhatnók "maga az élet".....az üveg alján maradt is belőle kb. 1,5 dl
pici baja hogy nem hígítja a szurkot.
nos már tudom hová ne menjek vásárolni, és milyen tyuning hígítót ne vegyek

de a hangszóró a tiéd Grin Grin Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64450 Dátum: 2012 November 08, 15:18:34 »

Egy könyvben találtam ezt a két képet . Biztos ismeritek. VW tanácsadó . 1968 -as kiadás egy német könyv fordítása eredeti képekkel.  Igaz csak fekete fehér meg nem tudtam rendesen lefényképezni de látszik , hogy a második képen nem fekete a motorburkolat és a légszűrőház sem.

Most állok a festés előtt de nem szeretném feketére de mindenképpen régies hatást keltőre pl: egy sötétzöld majdnem fekete erre gondolok. De az eredetiségtől sem akarok nagymértékben eltérni.

Laci
egy biztos!  itt mindenkitől csak egy színt fogsz válaszul kapni , még azoktól is akik szarunk az eredetiség mániára  Roll Eyes  fekete ! viszont ennek bármelyik árnyalatát választhatod sötét középsötét világos  mindegy  Wink

Nem elérhető Ponti
Hozzászólások: 10


« Hozzászólás #64449 Dátum: 2012 November 08, 15:10:13 »

Sziasztok! Megtudná valaki mondani, hogy a dinamó bak meg a blokk között lévő terelőlemezt amit a tömítésgarnitúrában adnak hogyan kell berakni? Illetve gyárilag a motort takaró lemezeket csak feketére fényezték vagy volt más szín is. Pl :szürke?

Egy könyvben találtam ezt a két képet . Biztos ismeritek. VW tanácsadó . 1968 -as kiadás egy német könyv fordítása eredeti képekkel.  Igaz csak fekete fehér meg nem tudtam rendesen lefényképezni de látszik , hogy a második képen nem fekete a motorburkolat és a légszűrőház sem.

Most állok a festés előtt de nem szeretném feketére de mindenképpen régies hatást keltőre pl: egy sötétzöld majdnem fekete erre gondolok. De az eredetiségtől sem akarok nagymértékben eltérni.

Laci

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #64448 Dátum: 2012 November 07, 20:47:26 »

védem az alvázam Wink
body 930,ezt megelőzően nitróval hígítva lett fújva kb 3 éve
most ecsetelem(+fújva lesz a nehezen hozzáférhető helyeken)
a dobozon hígításra xilolt,benzint ír,
 a neten:
nitrót

hígítom(nitróval), kenem, jól haladok kb 30 perc múlva akarom újrahígítani, de abszolút nem engedi kb. mintha vízzel akarnám Tongue Tongue nem keveredik.............

holnap benzinnel próbálom...majd reflektálok Wink

Tesco H-100 nitróhigitóval szoktam.
ugyanott gyártják csak olcsóbb.


 Evil

1303LS
« Hozzászólás #64447 Dátum: 2012 November 07, 20:45:50 »

Sziasztok! Megtudná valaki mondani, hogy a dinamó bak meg a blokk között lévő terelőlemezt amit a tömítésgarnitúrában adnak hogyan kell berakni? Illetve gyárilag a motort takaró lemezeket csak feketére fényezték vagy volt más szín is. Pl :szürke?
Úgy lehet megjegyezni, hogy a forgó dolgok ottan bent pont a betört lemezkék lapjaira verje az olajat és ne a réseken ki. Ennyi.
Nem elérhető Ponti
Hozzászólások: 10


« Hozzászólás #64446 Dátum: 2012 November 07, 20:38:08 »

Wink



Köszi!! Én is így gondoltam.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #64445 Dátum: 2012 November 07, 20:31:50 »

Sziasztok! Megtudná valaki mondani, hogy a dinamó bak meg a blokk között lévő terelőlemezt amit a tömítésgarnitúrában adnak hogyan kell berakni?

 Wink


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64444 Dátum: 2012 November 07, 20:05:45 »

Sziasztok! Megtudná valaki mondani, hogy a dinamó bak meg a blokk között lévő terelőlemezt amit a tömítésgarnitúrában adnak hogyan kell berakni? Illetve gyárilag a motort takaró lemezeket csak feketére fényezték vagy volt más szín is. Pl :szürke?
Üdv!
Megnéztem két könyvet, egyik sem tér ki a lemezkére. Hátha olvassa valaki, aki már rakott össze motort.  Cool

A motortakaró lemez fekete szokott lenni, de láttunk már pirosat, kéket is... Evil

Nem elérhető Ponti
Hozzászólások: 10


« Hozzászólás #64443 Dátum: 2012 November 07, 19:31:20 »

Sziasztok! Megtudná valaki mondani, hogy a dinamó bak meg a blokk között lévő terelőlemezt amit a tömítésgarnitúrában adnak hogyan kell berakni? Illetve gyárilag a motort takaró lemezeket csak feketére fényezték vagy volt más szín is. Pl :szürke?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #64442 Dátum: 2012 November 07, 19:00:04 »

Holnap, ha még sötétedés előtt sikerül az autó alá feküdnöm, akkor megmérem. (Lehet, hogy péntek lesz belőle.)
áh, akkor nem kell, köszi, lemérni én is tudom hasonló áron, gondoltam hátha valakinek megvan a méret 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #64441 Dátum: 2012 November 07, 18:57:26 »

jaja

Holnap, ha még sötétedés előtt sikerül az autó alá feküdnöm, akkor megmérem. (Lehet, hogy péntek lesz belőle.)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #64440 Dátum: 2012 November 07, 16:44:12 »

ebben a történetben valami sántít Undecided
én sem láttam ilyet ezelőtt....
de talán:

1.)kb másfél éves volt a b 930 esetleg ez?   (kétlem Tongue )
2.)felhívtuk a forgalmazót, szerinte a nitróhigító is sok minőségben létezik.
+ infó:
 a gyógyszergyártás melléktermékei is alapanyagul szolgálnak ezeknek a higítóknak
ez befolyásolhatja esetleg az összeférhetőséget.....?!

utánanéz miért van fent más infó a dobozon mint a neten,(adnak vadi uj doboz anyagot, ha beviszem a problémást)

de a lényeg:
lakkbenzinnel működik
 Wink
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #64439 Dátum: 2012 November 07, 11:36:41 »

Szerintem igen.

1.6 szimplaszívos hengerfejekhez létezik pict 34-es karbihoz való szívócső vagy 31-es karbival voltak szerelve a buszmotorok?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64438 Dátum: 2012 November 07, 09:01:08 »


hígítom(nitróval), kenem, jól haladok kb 30 perc múlva akarom újrahígítani, de abszolút nem engedi kb. mintha vízzel akarnám Tongue Tongue nem keveredik.............

holnap benzinnel próbálom...majd reflektálok Wink
ebben a történetben valami sántít Undecided

Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #64437 Dátum: 2012 November 07, 08:57:01 »

1.6 szimplaszívos hengerfejekhez létezik pict 34-es karbihoz való szívócső vagy 31-es karbival voltak szerelve a buszmotorok?

06208005898
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #64436 Dátum: 2012 November 07, 08:44:27 »

jaja

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #64435 Dátum: 2012 November 07, 00:04:02 »

én a 930-ast még az életben nem nitróztam mindig LB-vel higítottam, és a vevőimnek is ezt ajánlom nap mint nap. 10 festékboltosból 9 festékboltos az 1 festékboltos... Smiley
ok Wink
 akkor a neten miért írnak nitrót?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #64434 Dátum: 2012 November 06, 23:22:03 »

látom, átjött Wink
én a 930-ast még az életben nem nitróztam mindig LB-vel higítottam, és a vevőimnek is ezt ajánlom nap mint nap. 10 festékboltosból 9 festékboltos az 1 festékboltos... Smiley

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #64433 Dátum: 2012 November 06, 22:37:52 »

nem tudja valaki kb milyen hosszú 1-1 cső empi csőkígyó esetén?


Ennek a méretei érdekelnek?:
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1013/kipufogodob-sport-cs%3fkigyo-4%3a1-ben-13-1600
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #64432 Dátum: 2012 November 06, 22:31:48 »

Bazz higítsd lakkbenzinnel!!
látom, átjött Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #64431 Dátum: 2012 November 06, 21:37:39 »

nem tudja valaki kb milyen hosszú 1-1 cső empi csőkígyó esetén?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #64430 Dátum: 2012 November 06, 21:04:43 »

védem az alvázam Wink
body 930,ezt megelőzően nitróval hígítva lett fújva kb 3 éve
most ecsetelem(+fújva lesz a nehezen hozzáférhető helyeken)
a dobozon hígításra xilolt,benzint ír,
 a neten:
nitrót

hígítom(nitróval), kenem, jól haladok kb 30 perc múlva akarom újrahígítani, de abszolút nem engedi kb. mintha vízzel akarnám Tongue Tongue nem keveredik.............

holnap benzinnel próbálom...majd reflektálok Wink
Bazz higítsd lakkbenzinnel!!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #64429 Dátum: 2012 November 06, 20:58:32 »

védem az alvázam Wink
body 930,ezt megelőzően nitróval hígítva lett fújva kb 3 éve
most ecsetelem(+fújva lesz a nehezen hozzáférhető helyeken)
a dobozon hígításra xilolt,benzint ír,
 a neten:
nitrót

hígítom(nitróval), kenem, jól haladok kb 30 perc múlva akarom újrahígítani, de abszolút nem engedi kb. mintha vízzel akarnám Tongue Tongue nem keveredik.............

holnap benzinnel próbálom...majd reflektálok Wink
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #64428 Dátum: 2012 November 06, 15:33:46 »

Nem sáros, Bélám! Akkor csak cibáljam?
A sárvédő belsejében van még gyárilag egy ilyen ráhajtogatós lemezfül is. Bár sok autóról később "lelakatolódott"...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64427 Dátum: 2012 November 06, 10:08:21 »

cibájjad mint betmen!  Roll Eyes  nincs rögzítve
Kösz! Fogom is!  Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64426 Dátum: 2012 November 06, 10:06:15 »

Nem sáros, Bélám! Akkor csak cibáljam?
cibájjad mint betmen!  Roll Eyes  nincs rögzítve

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64425 Dátum: 2012 November 06, 09:41:25 »

Szerintem csak oda van ragadva a sok sártól. Én nem emlékszem, hogy lenne másik rögzítése a kupakon kívülin, és az óránál lévő csavaron.
Nem sáros, Bélám! Akkor csak cibáljam?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #64424 Dátum: 2012 November 06, 09:33:36 »

Sziasztok!
Az első kerékdobból hogyan lehet kiszedni a km-óra spirált? Eddig próbáltam befelé húzva cibálni, de nem tudom, hogy valami rögzíti-e. A porvédő kupak külső felén biztos nem, mert onnan be tudom tolni a bowden belsőt,
de a bowden külső nem jön ki (egyelőre).
Szerintem csak oda van ragadva a sok sártól. Én nem emlékszem, hogy lenne másik rögzítése a kupakon kívülin, és az óránál lévő csavaron.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64423 Dátum: 2012 November 06, 09:23:29 »

Sziasztok!
Az első kerékdobból hogyan lehet kiszedni a km-óra spirált? Eddig próbáltam befelé húzva cibálni, de nem tudom, hogy valami rögzíti-e. A porvédő kupak külső felén biztos nem, mert onnan be tudom tolni a bowden belsőt,
de a bowden külső nem jön ki (egyelőre).

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #64422 Dátum: 2012 November 05, 22:04:00 »


VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #64421 Dátum: 2012 November 05, 20:50:39 »

Kösz az infókat, teherautós áramtalanítóm és + ülésalatti panelem még van is ........
Akkor hajrá! Asszem 1 1/2 óra alatt megvoltam vele. Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64420 Dátum: 2012 November 05, 20:38:15 »

Kösz az infókat, teherautós áramtalanítóm még van is ........

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #64419 Dátum: 2012 November 05, 20:37:22 »

Kösz az infókat, teherautós áramtalanítóm és + ülésalatti panelem még van is ........

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #64418 Dátum: 2012 November 05, 20:03:32 »

Szerintem a test kábelt szakítsd meg. Az ülés alatti függőleges műanyag borítású deklibe befúrhatsz egy áramtalanítót.


A hátsó ülés alá szokták tenni a panelre, ahol a fűtés is kijön. Ha odajutok, én odateszem.
Áramtalanító kapcsolót mindig az aksihoz legközelebb szokták tenni. Nekem a versenyautókban is használatos verzió van, amit én a hátsó ülés alatti, aksi előtti panelbe építek be (Nekem nem gyári az a panel, így nem sírom el magam ha megfúrom). Ha valami miatt (baleset, autó kigyulladás) áramtalanítani kell, jobb kézzel hátra ütve ki is ugrik a kis "kulcs" a helyéről és aksitól áramtalanítva van a gép.

Nekem is itt van, szereztem egy panelt (Köszi Béla!  Cool)amit nem sajnáltam kifúrni, és oda tettem be a testkábelt megszakítva egy áramtalanító kacsolót (nekem teherautóé van benn.  Roll Eyes)

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #64417 Dátum: 2012 November 05, 20:01:49 »

Arra gondoltam a biztitáblánál csinálok valami leágazást....
nem jo !
az akksitol kell levenni az aramot !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64416 Dátum: 2012 November 05, 19:59:02 »

Áramtalanító kapcsolót mindig az aksihoz legközelebb szokták tenni. Nekem a versenyautókban is használatos verzió van, amit én a hátsó ülés alatti, aksi előtti panelbe építek be (Nekem nem gyári az a panel, így nem sírom el magam ha megfúrom). Ha valami miatt (baleset, autó kigyulladás) áramtalanítani kell, jobb kézzel hátra ütve ki is ugrik a kis "kulcs" a helyéről és aksitól áramtalanítva van a gép.

Benn a gyerekülés....
Valami kényelmesebb megoldás kell.
Arra gondoltam a biztitáblánál csinálok valami leágazást....

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #64415 Dátum: 2012 November 05, 19:56:12 »

http://www.youtube.com/watch?v=YAu4WBrh03Y&feature=related

Tessék tanulni Brazil barátunktól. Szó szerint a ház elött szerel.
asszem igy szerelnek bekescsaba fele is a pusztaban Smiley) Grin Grin Evil

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #64414 Dátum: 2012 November 05, 19:53:27 »

Szerintem a test kábelt szakítsd meg. Az ülés alatti függőleges műanyag borítású deklibe befúrhatsz egy áramtalanítót.

Benn a gyerekülés....
Valami kényelmesebb megoldás kell.
Arra gondoltam a biztitáblánál csinálok valami leágazást....
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #64413 Dátum: 2012 November 05, 19:53:23 »

Benn a gyerekülés....
Valami kényelmesebb megoldás kell.
Arra gondoltam a biztitáblánál csinálok valami leágazást....

A hátsó ülés alá szokták tenni a panelre, ahol a fűtés is kijön. Ha odajutok, én odateszem.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #64412 Dátum: 2012 November 05, 19:53:03 »

Üdv!
Áramtalanító kapcsolót hova és hogyan érdemes beépíteni a bogárba. Valami szívja az aksit de egyenlőre nem találom, és amúgy is nagyon keveset használom .......
több megoldas letezek:
Ha regebbi geped van nem 1303-1302
akkor a legjobb ha elörehuzol egy kabelt a jobb oldali üles alatt, fel a müszerfal ala, oda beepited a kapcsolot,  es a negativ-testet- melle csavarozod,  a kapcsolo kiallo reszet atfurod a kasznin, es igy a terded felett felnyulva bedugod a kulcsot, es ha elforditottad maris van villany -aramod

ha 1303. akkor komplikaltabb, akkor sokan a jobb  üles mögötti valaszfal - ba furjak, epitik be  .
Egyszerü, de ezt sokan ismerik-Lopasra gondolok:))

nem tudom milyen kapcsolot kepzeltel el, de erre van -kaphato - egy hajokhoz tervezett, de minden bogaras cegnel kaphato aramtalanito 17 juro kb
Ha reszletesebben akarod irj

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Oldalak: 1 ... 400 401 402 403 404 [405] 406 407 408 409 410 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.169 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.