www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 13:57:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 381 382 383 384 385 [386] 387 388 389 390 391 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13031540 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65185 Dátum: 2013 Január 11, 20:25:16 »

Ha szivacsot teszek (amit jobban dícsérnek),az szívja a vízet?
nem

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65184 Dátum: 2013 Január 11, 20:16:20 »

Ez ránézésre is jó,és nem szívja magába a vizet.
Ha szivacsot teszek (amit jobban dícsérnek),az szívja a vízet?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65183 Dátum: 2013 Január 11, 20:12:28 »

Az a szürke ott középen egy utólagos ráragasztás, vagy az gyári?
Ennyi tömítés volt az autómon.  Undecided

<beszúrt kép törölve>
az ottan gyári!

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65182 Dátum: 2013 Január 11, 19:29:11 »

Az a szürke az polifoam szerű, csak gondolom zárt cellás.
Ilyesmire gondolok. ez kaiflex.
<beszúrt kép törölve>
Ez ránézésre is jó,és nem szívja magába a vizet.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65181 Dátum: 2013 Január 11, 19:27:30 »

Az a szürke ott középen egy utólagos ráragasztás, vagy az gyári?
Ennyi tömítés volt az autómon.  Undecided

<beszúrt kép törölve>
Gyári bizony és nagyon tud égni. 20 éve találkoztam ilyennel és azt hittem valami buher valami. Sajnos a vizet is tartja ezért rohad jobban a küszöb ezeknél a kocsiknál. Talán drága volt a gumi, azért tértek át szivacsra.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65180 Dátum: 2013 Január 11, 19:22:12 »

És miért nem nyomódott össze 40 év alatt? Szerintem utólagosan közé nyomott tömítőpaszta.
Az a szürke az polifoam szerű, csak gondolom zárt cellás.
Ilyesmire gondolok. ez kaiflex.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #65179 Dátum: 2013 Január 11, 18:57:16 »

kicsit nyomódott, de az enyémen is volt. És pöpec cucc, nem sziloplaszt. Pont az a rész, ahol a kaszni felfekszik, ott van egy ilyen ovális bemélyedés,núd végig a lemezen(gondolom merevítő), és annak a formáját vette fel.
Elképzelhető. Még kis csavart szögekkel is át van szögelve a padlólemez csavarkeretéhez. 1973-tól 81-ig a szivacsosat használta a VW a német gyártású autókon, nem véletlenül, tényleg sokkal jobb, csak a mexikói bogarakban maradt a gumicsík.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65178 Dátum: 2013 Január 11, 18:51:11 »

És miért nem nyomódott össze 40 év alatt? Szerintem utólagosan közé nyomott tömítőpaszta.
kicsit nyomódott, de az enyémen is volt. És pöpec cucc, nem sziloplaszt. Pont az a rész, ahol a kaszni felfekszik, ott van egy ilyen ovális bemélyedés,núd végig a lemezen(gondolom merevítő), és annak a formáját vette fel.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #65177 Dátum: 2013 Január 11, 18:46:37 »

az nem taknyolás, gyári.
És miért nem nyomódott össze 40 év alatt? Szerintem utólagosan közé nyomott tömítőpaszta.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65176 Dátum: 2013 Január 11, 18:44:09 »

Az taknyolás. Aki teheti, szerezzen szivacsos alváz tömítést. Drágább, és nehéz is szerezni, de ég és föld minőségben, ráadásul sokkal könnyebb a felinstallálása, mivel az alső oldala öntapadós.
az nem taknyolás, gyári.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #65175 Dátum: 2013 Január 11, 18:34:52 »

Az a szürke ott középen egy utólagos ráragasztás, vagy az gyári?
Ennyi tömítés volt az autómon.  Undecided

<beszúrt kép törölve>
Az taknyolás. Aki teheti, szerezzen szivacsos alváz tömítést. Drágább, és nehéz is szerezni, de ég és föld minőségben, ráadásul sokkal könnyebb a felinstallálása, mivel az alső oldala öntapadós.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65174 Dátum: 2013 Január 11, 17:53:39 »

 Az a szürke ott középen egy utólagos ráragasztás, vagy az gyári?
Ennyi tömítés volt az autómon.  Undecided


Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65173 Dátum: 2013 Január 11, 15:18:13 »

Nem rég cseréltem.
Régit ki  újat a helyére kábelek átdug.
Kábelsaruk rajta vannak azokat a bizitáblára rádug és kész.
Akinek a régi megvan amikor kihúzod a régit, szín szerint dugod az újat.


 Evil
Hát pont ez az, hogy én nem láttam még gyárit (nekem az eddigi bogaraim közül a mostani 03-as az egyedüli, ami nem buher), de majd nézek valahol.. Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65172 Dátum: 2013 Január 11, 15:17:00 »

Ennyire nem kell szétszedni ha csak nem bufflákorrú Grin


 Evil
Abban jó, a másikban gány.  Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #65171 Dátum: 2013 Január 11, 14:40:41 »

Köszcsi! Puszcsi!  Grin

Ennyire nem kell szétszedni ha csak nem bufflákorrú Grin


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #65170 Dátum: 2013 Január 11, 14:35:33 »

senki?

Nem rég cseréltem.
Régit ki  újat a helyére kábelek átdug.
Kábelsaruk rajta vannak azokat a bizitáblára rádug és kész.
Akinek a régi megvan amikor kihúzod a régit, szín szerint dugod az újat.


 Evil

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65169 Dátum: 2013 Január 10, 20:24:13 »

Mindenkinek köszönöm a véleményét  Wink
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65168 Dátum: 2013 Január 10, 20:23:23 »

Szerintem próbáld ki. Ha melegszik, adok neked egy négyrácsost pár sörért.

Köszi szépen az ajánlatod. Ha esetleg kellene is van itthon már egy  Wink
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65167 Dátum: 2013 Január 10, 20:22:34 »

gyári 1.6-ig simán elvan a rács nélküli tetővel.
kicsit feljebb, a tuning motorok igénylik a rácsot.

ráadásul a rács nélküli szebb is. :-))
igen ezért is kérdeztem, hogy mennyire kell, mert nekem nem tetszenek a rácsosak  Grin
akkor marad így ahogy van   Tongue
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65166 Dátum: 2013 Január 10, 20:05:11 »

Egy olyan kérdésem lenne, hogy 1.6-os motorhoz milyen motorháztető dukál? Pontosan azt szeretném megtudni, hogy javasolt-e vagy kell-e rácsos motorháztető. Jelenleg most nekem nincs ilyen szellőző rács rajta és rövid váltóval dolgozik a motor.

gyári 1.6-ig simán elvan a rács nélküli tetővel.
kicsit feljebb, a tuning motorok igénylik a rácsot.

ráadásul a rács nélküli szebb is. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #65165 Dátum: 2013 Január 10, 19:43:04 »

Szerintem próbáld ki. Ha melegszik, adok neked egy négyrácsost pár sörért.

szvsz nem fog. Főleg télen nem, de amúgy sem.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #65164 Dátum: 2013 Január 10, 19:39:24 »

Szerintem próbáld ki. Ha melegszik, adok neked egy négyrácsost pár sörért.

A lényeg, hogy kicseréltük a motort a bogárban. Az 1.2-es erőforrást 1.6-os váltotta. Szóval nem az évjárat, típus miatt kérdezem, egyszerűen csak a használat miatt, főleg a nyári igénybevétel miatt kérdezem.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65163 Dátum: 2013 Január 10, 18:47:28 »

Szerintem 1.6-hoz (mivel már olyan évj.) rácsos való, de ha nem az attól sem fog leolvadni a reaktor, mert alapvetően a hátsó szélvédő alól jön az ájer.
A lényeg, hogy kicseréltük a motort a bogárban. Az 1.2-es erőforrást 1.6-os váltotta. Szóval nem az évjárat, típus miatt kérdezem, egyszerűen csak a használat miatt, főleg a nyári igénybevétel miatt kérdezem.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #65162 Dátum: 2013 Január 10, 18:33:46 »

szerintem évjárat és modell függő
Szerintem 1.6-hoz (mivel már olyan évj.) rácsos való, de ha nem az attól sem fog leolvadni a reaktor, mert alapvetően a hátsó szélvédő alól jön az ájer.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65161 Dátum: 2013 Január 10, 17:57:54 »

Egy olyan kérdésem lenne, hogy 1.6-os motorhoz milyen motorháztető dukál? Pontosan azt szeretném megtudni, hogy javasolt-e vagy kell-e rácsos motorháztető. Jelenleg most nekem nincs ilyen szellőző rács rajta és rövid váltóval dolgozik a motor.

szerintem évjárat és modell függő

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #65160 Dátum: 2013 Január 10, 17:45:04 »

Egy olyan kérdésem lenne, hogy 1.6-os motorhoz milyen motorháztető dukál? Pontosan azt szeretném megtudni, hogy javasolt-e vagy kell-e rácsos motorháztető. Jelenleg most nekem nincs ilyen szellőző rács rajta és rövid váltóval dolgozik a motor.

Szerintem nem muszáj. Nem hinném, hogy az 1.6 motor hőleadása annyival nagyobb lenne... A ventillátor tuti rendesen túl van méretezve.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65159 Dátum: 2013 Január 10, 17:19:20 »

Egy olyan kérdésem lenne, hogy 1.6-os motorhoz milyen motorháztető dukál? Pontosan azt szeretném megtudni, hogy javasolt-e vagy kell-e rácsos motorháztető. Jelenleg most nekem nincs ilyen szellőző rács rajta és rövid váltóval dolgozik a motor.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #65158 Dátum: 2013 Január 09, 16:22:13 »

Új autófényező kontakt a szakértő bogaras topikban

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65157 Dátum: 2013 Január 08, 15:05:41 »

Köszcsi! Puszcsi!  Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65156 Dátum: 2013 Január 07, 22:01:02 »

igy értettem. Esetleg rajz, vagy robbantott ábra valakinél?

nesze:
https://www.google.hu/#hl=en&sugexp=les%3B&gs_rn=1&gs_ri=hp&tok=nb8OcbNmDQTZbdmlG9H96w&cp=23&gs_id=17d&xhr=t&q=vw+beetle+ignition+switch&pf=p&tbo=d&sclient=psy-ab&oq=vw+beetle+ignition+swit&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.1355534169,d.Yms&fp=36cf4299d0716afd&bpcl=40096503&biw=1920&bih=865

video hegyek is vannak



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #65155 Dátum: 2013 Január 07, 22:00:16 »

de azért csak bevállalsz újabb melókat :-))
ragaszkodnak.... Wink
de elöre közlöm hogy sokat kell várni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65154 Dátum: 2013 Január 07, 21:55:40 »

a zár mögött inkább.
amibe beledugod a kulcsot és elforgatod, az forgatja el a betétet, ami csiholja a delejt.
remélem érthető.
igy értettem. Esetleg rajz, vagy robbantott ábra valakinél?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65153 Dátum: 2013 Január 07, 21:52:30 »

a zár alatt keresendő?
a zár mögött inkább.
amibe beledugod a kulcsot és elforgatod, az forgatja el a betétet, ami csiholja a delejt.
remélem érthető.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65152 Dátum: 2013 Január 07, 21:51:20 »

Nem nagy ügy. Pár csavar és lenn van. Betét kicserél, kábelek vissza és kész. A visszakötözés szopósabb, mert a gányolást kell kiszedni belőle. Multiméter legyen nálad.
a zár alatt keresendő?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65151 Dátum: 2013 Január 07, 21:49:12 »

Sajnos tényleg mindig megcsuszunk.....de kb annyi munka van ha most nem vállanánk semmit 5évig lenne mit csinálni....
de azért csak bevállalsz újabb melókat :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #65150 Dátum: 2013 Január 07, 21:39:32 »

senki?
Nem nagy ügy. Pár csavar és lenn van. Betét kicserél, kábelek vissza és kész. A visszakötözés szopósabb, mert a gányolást kell kiszedni belőle. Multiméter legyen nálad.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65149 Dátum: 2013 Január 07, 21:36:45 »

Szeretném visszaalakítani a nyomógombosra gányolt önindítómat gyújtáskapcsolómat gyárira. A bogár 1970. márciusi.
Még nem néztem, így előfordulhat, hogy buta a kérdés. Mire kell figyeljek, hol találom, illetve hogyan álljak neki a gyújtáskapcsoló-betét cserének?

senki?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #65148 Dátum: 2013 Január 07, 21:31:51 »

Mondjuk 400 kg.
jaja 400-500

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65147 Dátum: 2013 Január 07, 21:30:50 »

Hány kg lehet egy 1302-es bogár váltó - motor - belsőtér nélkül? Roll Eyes
Csak alváz, futóművek, és kasztni egyben? Roll Eyes
Trélerezés miatt kérdezem.
Mondjuk 400 kg.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65146 Dátum: 2013 Január 07, 21:27:07 »

Hány kg lehet egy 1302-es bogár váltó - motor - belsőtér nélkül? Roll Eyes
Csak alváz, futóművek, és kasztni egyben? Roll Eyes
Trélerezés miatt kérdezem.
Oldalak: 1 ... 381 382 383 384 385 [386] 387 388 389 390 391 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.204 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.