www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 18:16:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 375 376 377 378 379 [380] 381 382 383 384 385 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12942860 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65417 Dátum: 2013 Január 19, 19:31:18 »

A mai nap jól alakult nekem.   Grin Grin A bogaram kissé viseletes gúnyája helyett  Embarrassed szereztem egy
majdnem tökéleteset, ami mindenben stimmel az eredetivel.  Shocked Grin A fontos részei tökéletesek.
Viszont így le kell emelnem az alvázról, amitől eléggé fázom.
Hát ez van. Kérdésem evvel összefüggésben:
Mit kell lekötnöm, és hány csavar és hol tartja a kasznit?

Köszönöm!!


elöl :benzintankot ki alatta 2 csavar , km spirál,kűrt,féklámpagomba,fékolajtartály csövei,kormányrúd,
Hátul pótrugókar (stabikarkinézetű), összes motorra vezető kábel, benzincső,önindítóra menő kábelek,
hirtelen ennyi, majd kipótolják az okosok Roll Eyes

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #65416 Dátum: 2013 Január 19, 19:29:26 »

Jó sok !  Shocked Shocked

Lekötnöm a kormányrudat, üa vezetéket  illetve hátul a motorhoz vezető elektromosságot kell?

No és hány embert szerezzek a leemeléséhez???




Bár nem Bogaram van, de főbb pontjaiban megegyezik a rögzítés:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 19, 19:31:21 írta kövi »

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65415 Dátum: 2013 Január 19, 19:27:15 »

Bár nem Bogaram van, de főbb pontjaiban megegyezik a rögzítés:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #65414 Dátum: 2013 Január 19, 19:26:01 »

A mai nap jól alakult nekem.   Grin Grin A bogaram kissé viseletes gúnyája helyett  Embarrassed szereztem egy
majdnem tökéleteset, ami mindenben stimmel az eredetivel.  Shocked Grin A fontos részei tökéletesek.
Viszont így le kell emelnem az alvázról, amitől eléggé fázom.
Hát ez van. Kérdésem evvel összefüggésben:
Mit kell lekötnöm, és hány csavar és hol tartja a kasznit?
Köszönöm!!
Bár nem Bogaram van, de főbb pontjaiban megegyezik a rögzítés:


http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #65413 Dátum: 2013 Január 19, 19:22:27 »

 Grin

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #65412 Dátum: 2013 Január 19, 19:21:44 »

A mai nap jól alakult nekem.   Grin Grin A bogaram kissé viseletes gúnyája helyett  Embarrassed szereztem egy
majdnem tökéleteset, ami mindenben stimmel az eredetivel.  Shocked Grin A fontos részei tökéletesek.
Viszont így le kell emelnem az alvázról, amitől eléggé fázom.
Hát ez van. Kérdésem evvel összefüggésben:
Mit kell lekötnöm, és hány csavar és hol tartja a kasznit?

Köszönöm!!



[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 19, 19:23:23 írta kövi »

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65411 Dátum: 2013 Január 19, 19:20:10 »

Nem emlékszem a pontos összegre, de majdnem 30-at fizettem a karbiért úgy, hogy a Merki elmondása szerint nem is volt annyira szar a karbim. Ennyiből szerintem lehet újat venni, ha nem is a Hudáknál, de Amerikából biztosan.
Én még 2006-ban fizettem 20.000-Forintot,akkoriban 25.000-Forintért ment a zsír új Brosol.

A Breuer mindig mondta,hogy vegyek újat,és az is lett belőle.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65410 Dátum: 2013 Január 19, 19:06:28 »

Szerintem azt is kéne tudni hozzá, hogy egyáltalán mi baja van.
Ja, kiindulásnak az sem rossz!

Bácsi Győző
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #65409 Dátum: 2013 Január 19, 18:38:42 »

Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
Elgondolkodtató. Továbbítom öreg barátomnak.
A közvetlen ismeretségi körömben is van jól működő Brosol. Viszont jó lenne megmenteni az eredeti is, esetleg kevesebb pénzből ...
Azt látom mennyibe kerül egy új, de érdekes lehetne még a felújítás költségének ismeretében az összehasonlítás.
Meglátjuk milyen információt kaphatunk majd telefonon.
 
Szerintem azt is kéne tudni hozzá, hogy egyáltalán mi baja van.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #65408 Dátum: 2013 Január 19, 17:44:46 »

Azért ez erős túlzás szerintem.

Nem emlékszem a pontos összegre, de majdnem 30-at fizettem a karbiért úgy, hogy a Merki elmondása szerint nem is volt annyira szar a karbim. Ennyiből szerintem lehet újat venni, ha nem is a Hudáknál, de Amerikából biztosan.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #65407 Dátum: 2013 Január 19, 17:41:00 »

Azért ez erős túlzás szerintem.

Nem  Roll Eyes

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65406 Dátum: 2013 Január 19, 16:58:46 »

abból az árból vehettem volna akár egy újat is.

Azért ez erős túlzás szerintem.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65405 Dátum: 2013 Január 19, 15:23:19 »

Engem meg a Csillag és a Szabó Mikiék is lebeszéltek az újról, mert gyalázatos minőségű.
Nem mindegyhogy az új karbi "Made in China" felíratos,vagy Brosol.
A kettő ég és föld!
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #65404 Dátum: 2013 Január 19, 14:37:50 »

Miért szerinted én kivel csináltattam???

Amúgy már Maresz is írta,tíz felújított karbiból három amit jól eltalálnak.
Nem egy jó arány.

Én is a Merkinél csináltattam, nem volt olcsó, abból az árból vehettem volna akár egy újat is.
Sajnos voltak gondjaim vele a felújítás után, annak ellenére, hogy mikor visszakaptam, úgy nézett ki, mint egy új.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65403 Dátum: 2013 Január 19, 14:15:42 »

Miért szerinted én kivel csináltattam???

Amúgy már Maresz is írta,tíz felújított karbiból három amit jól eltalálnak.
Nem egy jó arány.
szerintem ez marhaság. ha egy karbin nincs mechanikai sérülés menetek kiszakadva úszóház repedés tengelykiverődés akkor azt fel lehet újítani , a motorhoz igazítás a művészet .Ezek 40-50 éves karbik szanaszét buherált fúrt faragott  keverőcsövekkel,fúvókákkal  . Belekerülhet 10-20 liter benzinbe és napokba mire az ember "tökéletesre" hangolja .Álltalában ennyi időt pénzt nem szán rá senki.  Tegnap előtt a saját karbimmal járattam egy t2motort aztán a gazdája adott egy szedett-vedett 34est hogy nincs más ezt kell felrakni, este fél hattól negyed tízig baszakodtam vele mire állványon szépen jár és akkor még hol van hogy kocsiban hogy fog viselkedni. Lehet hogy paraszt vagyok és nem is értek hozzá de az elszántságom megvan.. Roll Eyes

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #65402 Dátum: 2013 Január 19, 11:55:18 »

Engem meg a Csillag és a Szabó Mikiék is lebeszéltek az újról, mert gyalázatos minőségű.

Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
Elgondolkodtató. Továbbítom öreg barátomnak.
A közvetlen ismeretségi körömben is van jól működő Brosol. Viszont jó lenne megmenteni az eredeti is, esetleg kevesebb pénzből ...
Azt látom mennyibe kerül egy új, de érdekes lehetne még a felújítás költségének ismeretében az összehasonlítás.
Meglátjuk milyen információt kaphatunk majd telefonon.
 

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #65401 Dátum: 2013 Január 19, 11:36:05 »

Karbi felújítás zsákbamacska,nem mindig sikerül.

Én az új Brosolt javasolnám.Én végigjártam,először felújítattam a gyári karbimat,aztán mégis új Brosol lett belőle.
Engem meg a Csillag és a Szabó Mikiék is lebeszéltek az újról, mert gyalázatos minőségű.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65400 Dátum: 2013 Január 19, 10:51:07 »

A Merki félék jellemzően sikerülni szoktak. Alapos ember.

Miért szerinted én kivel csináltattam???

Amúgy már Maresz is írta,tíz felújított karbiból három amit jól eltalálnak.
Nem egy jó arány.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #65399 Dátum: 2013 Január 19, 10:44:10 »

A Merki félék jellemzően sikerülni szoktak. Alapos ember.

Karbi felújítás zsákbamacska,nem mindig sikerül.

Én az új Brosolt javasolnám.Én végigjártam,először felújítattam a gyári karbimat,aztán mégis új Brosol lett belőle.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65398 Dátum: 2013 Január 19, 09:49:07 »

Egy barátom kérdésére kérnék nyilvánosan tanácsokat szakiktól, tapasztaltaktól:
Érdemes-e az eredeti karburátort megőrizni, annak felújíttatásában gondolkozni (ha igen hol?), vagy nem biztos a sikere és vegyen egy új Brosolt? (vagy az sem jó ... ?)
(valamint a napokban felvetődött kormánybőröző elérhetőségét is kérném priv. ha lehet!)
Karbi felújítás zsákbamacska,nem mindig sikerül.

Én az új Brosolt javasolnám.Én végigjártam,először felújítattam a gyári karbimat,aztán mégis új Brosol lett belőle.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #65397 Dátum: 2013 Január 19, 09:19:34 »

Merki Pista csinál karbifelújítást, nem tudom mennyi a brazil, hogy megéri-e.

http://www.merki.hu/munkaink_elemei/karburator.html



Köszönöm!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65396 Dátum: 2013 Január 19, 09:12:08 »

Egy barátom kérdésére kérnék nyilvánosan tanácsokat szakiktól, tapasztaltaktól:
Érdemes-e az eredeti karburátort megőrizni, annak felújíttatásában gondolkozni (ha igen hol?), vagy nem biztos a sikere és vegyen egy új Brosolt? (vagy az sem jó ... ?)
(valamint a napokban felvetődött kormánybőröző elérhetőségét is kérném priv. ha lehet!)
Merki Pista csinál karbifelújítást, nem tudom mennyi a brazil, hogy megéri-e.

http://www.merki.hu/munkaink_elemei/karburator.html


Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #65395 Dátum: 2013 Január 19, 08:48:31 »

Egy barátom kérdésére kérnék nyilvánosan tanácsokat szakiktól, tapasztaltaktól:
Érdemes-e az eredeti karburátort megőrizni, annak felújíttatásában gondolkozni (ha igen hol?), vagy nem biztos a sikere és vegyen egy új Brosolt? (vagy az sem jó ... ?)
(valamint a napokban felvetődött kormánybőröző elérhetőségét is kérném priv. ha lehet!)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65394 Dátum: 2013 Január 18, 20:51:56 »

Még nem kapott a sóderessel Smiley


De hiszekneki Cool
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65393 Dátum: 2013 Január 18, 19:37:20 »

Még nem kapott a sóderessel Smiley
gonosz vagy :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #65392 Dátum: 2013 Január 18, 17:27:41 »

Még nem kapott a sóderessel Smiley

Pityubácsinak már nem is hiszed el?  Evil
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65391 Dátum: 2013 Január 18, 16:52:21 »

akkor jó akkor megnyugodtam Smiley
Pityubácsinak már nem is hiszed el?  Evil
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65390 Dátum: 2013 Január 18, 16:24:17 »

Tutkó
akkor jó akkor megnyugodtam Smiley
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #65389 Dátum: 2013 Január 18, 16:10:40 »

de tutkóra Pityubácsi? Cheesy olyan fura az a mélyedés, mintha kéne oda egy kis gumigyűrű a csavarra avgyis a fúvókára...
Tutkó

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65388 Dátum: 2013 Január 18, 15:54:16 »

nem kell oda tömítés
de tutkóra Pityubácsi? Cheesy olyan fura az a mélyedés, mintha kéne oda egy kis gumigyűrű a csavarra avgyis a fúvókára...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65387 Dátum: 2013 Január 18, 15:41:12 »

Nem tudjátok véletlen hogy a két fúvókán a nyakán nem kéne lennie 2 gumi tömitésnek vagy gyűrűnek kicsavarom aztán ott nincs semmi :O
<beszúrt kép törölve>
nem kell oda tömítés



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65386 Dátum: 2013 Január 18, 15:08:04 »

Nem tudjátok véletlen hogy a két fúvókán a nyakán nem kéne lennie 2 gumi tömitésnek vagy gyűrűnek kicsavarom aztán ott nincs semmi :O

« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 18, 15:12:35 írta R.e.t.r.o »
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65385 Dátum: 2013 Január 18, 09:26:09 »

kábé 3 perc, ha az egyik kezedet a seggedbe rakod (ahogy tati szokta).
egyébként másfél :-)
köszönöm a tájékoztatást, inkább maradok a gyorsabb megoldásnál  Grin egyéb örömöket meghagyok másnak  Evil
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65384 Dátum: 2013 Január 18, 09:03:27 »

Köszi szépen. Lesz egy kis időm vele foglalkozni megnézem őket. Már egy jó ideje ilyen, de tegnap éjszaka jöttem vele haza és hát finoman szólva jól jött volna ha van reflektor  Grin
kábé 3 perc, ha az egyik kezedet a seggedbe rakod (ahogy tati szokta).
egyébként másfél :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65383 Dátum: 2013 Január 17, 22:42:57 »

az enyém egy évig ilyen volt, nappal mindig elfelejtettem este meg már nem volt kedvem gecizni vele ...
valahogy én is így vagyok vele, mikor lett volna időm rá akkor meg szartam rá. De most már nincs tovább meg kell csinálnom, így még villantani sem tudok senkinek  Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65382 Dátum: 2013 Január 17, 22:39:56 »

Köszi szépen. Lesz egy kis időm vele foglalkozni megnézem őket. Már egy jó ideje ilyen, de tegnap éjszaka jöttem vele haza és hát finoman szólva jól jött volna ha van reflektor  Grin
az enyém egy évig ilyen volt, nappal mindig elfelejtettem este meg már nem volt kedvem gecizni vele ...

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65381 Dátum: 2013 Január 17, 22:30:34 »

le kell szedni a fényváltó relé burkolatát és fújni kell beléje egy kis wd40-et 10ből 8x bejött Roll Eyes
lehet a fényváltó relé is. nézd meg a csatlakozásokat a relén meg a kapcsolón is, hátha megjavul.
Köszi szépen. Lesz egy kis időm vele foglalkozni megnézem őket. Már egy jó ideje ilyen, de tegnap éjszaka jöttem vele haza és hát finoman szólva jól jött volna ha van reflektor  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 17, 22:32:25 írta Csosza007 »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65380 Dátum: 2013 Január 17, 22:28:05 »

Még a tatabányai találkozókor hazajövet egyszer csak villant egy nagyot a lámpám mikor reflektorra akartam kapcsolni. Azóta olyan hiba jelenség van hogy nem tudom bekapcsolni a reflektort. Néha meggondolja magát, de akkor is csak egyszer tudok váltani. Mi lehet a baj? Maga a kapcsoló ment tönkre? Vagy esetleg lehet valami más gubanc is vele?  Huh
le kell szedni a fényváltó relé burkolatát és fújni kell beléje egy kis wd40-et 10ből 8x bejött Roll Eyes

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #65379 Dátum: 2013 Január 17, 22:26:52 »

Még a tatabányai találkozókor hazajövet egyszer csak villant egy nagyot a lámpám mikor reflektorra akartam kapcsolni. Azóta olyan hiba jelenség van hogy nem tudom bekapcsolni a reflektort. Néha meggondolja magát, de akkor is csak egyszer tudok váltani. Mi lehet a baj? Maga a kapcsoló ment tönkre? Vagy esetleg lehet valami más gubanc is vele?  Huh
lehet a fényváltó relé is. nézd meg a csatlakozásokat a relén meg a kapcsolón is, hátha megjavul.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65378 Dátum: 2013 Január 17, 22:21:17 »

Még a tatabányai találkozókor hazajövet egyszer csak villant egy nagyot a lámpám mikor reflektorra akartam kapcsolni. Azóta olyan hiba jelenség van hogy nem tudom bekapcsolni a reflektort. Néha meggondolja magát, de akkor is csak egyszer tudok váltani. Mi lehet a baj? Maga a kapcsoló ment tönkre? Vagy esetleg lehet valami más gubanc is vele?  Huh
Oldalak: 1 ... 375 376 377 378 379 [380] 381 382 383 384 385 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.191 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.