www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 19:34:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 365 366 367 368 369 [370] 371 372 373 374 375 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12930054 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #65817 Dátum: 2013 Február 07, 15:14:00 »

úgy emléxem hogy terhelés alatt de akkor is csak bizonyos fordulaton.. vagy én nem hallottam még egészséges bogarat... de üresben mikor helyben van... de asszem az lesz a legjobb ha felveszem a hangot és akkor megvizuáljátok.... de azért szolok majd szakembernek is aki látott már bogarat Smiley
ha terhelés alatt becsörög, akkor a gyújtás nem jó. (azt hiszem túl nagy az előgyújtás)
mikor volt szelephézag állítás?
mikor volt gyújtáshézag ellenőrzés/állítás?
mikor volt gyújtási időpont állítás?

de persze meghallgatás után egész más is lehet akár..
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65816 Dátum: 2013 Február 07, 15:05:27 »

Kérdés: Valaki kontaktot tud Everling Rudolfhoz?
Persze. http://bit.ly/14UOLv5


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65815 Dátum: 2013 Február 07, 15:04:22 »

ezt üresben is csinálja vagy csak terhelésen? mondjuk emelkedőn és gyorsításkor?
de jobb lenne ha olyannal hallgattatnád meg aki csinált már ilyet. vagy vedd fel azt a hangot..

úgy emléxem hogy terhelés alatt de akkor is csak bizonyos fordulaton.. vagy én nem hallottam még egészséges bogarat... de üresben mikor helyben van... de asszem az lesz a legjobb ha felveszem a hangot és akkor megvizuáljátok.... de azért szolok majd szakembernek is aki látott már bogarat Smiley
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #65814 Dátum: 2013 Február 07, 15:01:26 »

asszem tegnap rossz helyre írtam Cheesy na de asszem a zaj amit hallottam olyan kopogás féle de nem erőteljes de ha növelem a fordulatot akkor egy bizonyos fordulaton bekopog vagy becsörög mint ha diesel lenne egy halk diesel motor. máshoz nem igazán tudom hasonlítani de amúgy nem hallani csak ha elér egy bizonyos fordulatot majd emelem a fordulatot és nem hallani (asszem) de tényleg csak egy bizonyos fordulatnál..
ezt üresben is csinálja vagy csak terhelésen? mondjuk emelkedőn és gyorsításkor?
de jobb lenne ha olyannal hallgattatnád meg aki csinált már ilyet. vagy vedd fel azt a hangot..
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65813 Dátum: 2013 Február 07, 14:49:45 »

asszem tegnap rossz helyre írtam Cheesy na de asszem a zaj amit hallottam olyan kopogás féle de nem erőteljes de ha növelem a fordulatot akkor egy bizonyos fordulaton bekopog vagy becsörög mint ha diesel lenne egy halk diesel motor. máshoz nem igazán tudom hasonlítani de amúgy nem hallani csak ha elér egy bizonyos fordulatot majd emelem a fordulatot és nem hallani (asszem) de tényleg csak egy bizonyos fordulatnál..
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65812 Dátum: 2013 Február 07, 14:27:55 »

Everling Rudolfot ajánlanám, de nagyon szépen kell kérni, mert az utóbbi időben nem szeretnek már elvállalni ilyen kis apró-cseprő dolgokat.
és ha 2 szettet políroztatok fel?   Cool az nálam 16db pálcát jelent...

Kérdés: Valaki kontaktot tud Everling Rudolfhoz?
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 07, 14:53:33 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #65811 Dátum: 2013 Február 07, 14:18:29 »

Tudnátok segíteni, hogy a díszlécek felpolírozásának van-e valami speciális módja, vagy létezik-e olyan szaki, aki újjá varázsolja a picit megmattult díszléceimet olcsón/szépen?
Előre is köszi!
Everling Rudolfot ajánlanám, de nagyon szépen kell kérni, mert az utóbbi időben nem szeretnek már elvállalni ilyen kis apró-cseprő dolgokat.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65810 Dátum: 2013 Február 07, 14:13:53 »

Tudnátok segíteni, hogy a díszlécek felpolírozásának van-e valami speciális módja, vagy létezik-e olyan szaki, aki újjá varázsolja a picit megmattult díszléceimet olcsón/szépen?
Előre is köszi!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető salilali
Hozzászólások: 1

« Hozzászólás #65809 Dátum: 2013 Február 07, 14:04:04 »

Sziasztok! Segítsetek abban, hogy egy t2-es váltót szerelek szét, az összes csavart kiszedtem, de még nem esett széjjel. Van-e valami rejtett csavar vagy stift ami fogja?
Van-e valakinek esetleg a váltóba szinkron egysége?
Köszönöm, várom a válaszotokat: sd@salidaru.hu
Köszönöm nektek előre.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #65808 Dátum: 2013 Február 07, 11:19:41 »

Már vettem, csak azt nem tudom, hogy jó lesz-e az enyémhez.

akkor Te előztél mindkettőnket. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65807 Dátum: 2013 Február 07, 11:15:04 »

Már vettem, csak azt nem tudom, hogy jó lesz-e az enyémhez.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #65806 Dátum: 2013 Február 07, 11:12:21 »

Megelőztél, nem ígérek alád Smiley

Lemezlengőkaroshoz adok moonrot rugóval 15ért.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #65805 Dátum: 2013 Február 07, 09:26:15 »

http://www.ebay.de/itm/281059834111?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

http://www.ebay.de/itm/200889677535?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

A Koni 3 pontoshoz való, a sachs 2 pontoshoz. Én eltérést csak a csillapító alsó beszűkítésében látok.
Ennyi az eltérés?

Lemezlengőkaroshoz adok moonrot rugóval 15ért.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65804 Dátum: 2013 Február 07, 09:13:59 »

http://www.ebay.de/itm/281059834111?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

http://www.ebay.de/itm/200889677535?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

A Koni 3 pontoshoz való, a sachs 2 pontoshoz. Én eltérést csak a csillapító alsó beszűkítésében látok.
Ennyi az eltérés?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #65803 Dátum: 2013 Február 07, 08:09:00 »

Tudtommal mindkettőben ugyanolyan a lengéscsillapító betét. A kérdés ez volt, ha jól emlékszem.

Akkor ha jól értem, a '74 utániak gólyalábán kel lennie kettő csavaros felfogatási lehetőségnek?
Esetleg képet nem tudsz róla linkelni?

1303LS
« Hozzászólás #65802 Dátum: 2013 Február 07, 07:39:01 »

Akkor ha jól értem, a '74 utániak gólyalábán kel lennie kettő csavaros felfogatási lehetőségnek?
Esetleg képet nem tudsz róla linkelni?

Az újabb hasonló, mint a golfé. Szokványosan áll a gömb.
A régin lefelé kukucskál a gömb nyaka. Elég hülyén néz ki. Alánézve egyből tudni fogod.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65801 Dátum: 2013 Február 06, 22:27:55 »

1974-től az 1303-as típust lemezlengőkaros futóművel, két-(nagy vízszintes)csavaros gólyalábbal gyártották. Az első, 1973-as modelleket az 1302-es öntvénylengőkarjaival, a nagy talpas gömbfejet 3 csavarral a rugóstaghoz rögzítő gólyalábakkal készítették.

Akkor ha jól értem, a '74 utániak gólyalábán kel lennie kettő csavaros felfogatási lehetőségnek?
Esetleg képet nem tudsz róla linkelni?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #65800 Dátum: 2013 Február 06, 22:04:39 »

1302 és 1303-as típusnál 1973 augusztusában van valami váltás az első lengéscsillapítónál.
Valami olyasmit olvastam, hogy 2 lyukas lengéscsillapítóval szerelték az 1974-es modellévtől ezeket a típusokat, míg az 1973 augusztus előttit a 3 lyukas csillapítóval.
Van a birtokomban egy 1303-as, és 1973 augusztus 28-án lett forgalomba helyezve.
Ma vettem 4 db sachs lengéscsillapítót, csak azt nem tudom, hogy jót sikerült venni hozzá, vagy nem.
Miben különbözik a váltás előtti és utáni, és ez miben látszik (mit kell néznem) a csillapítón? Roll Eyes
1974-től az 1303-as típust lemezlengőkaros futóművel, két-(nagy vízszintes)csavaros gólyalábbal gyártották. Az első, 1973-as modelleket az 1302-es öntvénylengőkarjaival, a nagy talpas gömbfejet 3 csavarral a rugóstaghoz rögzítő gólyalábakkal készítették.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65799 Dátum: 2013 Február 06, 20:46:47 »

Ha Bosch, akkor lehet valami utólagos tolatólámpa kapcsoló alkatrésze, működtető karja. Az én 1960 szeptemberi bogaramban is utólagos tolatólámpa kapcsoló volt, mondjuk az Hella volt és a km-óra spirál és a km-óra közé volt beépítve. Az nem akkor kapcsolt amikor betetted rükibe, hanem amikor megindultál vele hátramenetben. Ezekben a régi bogarakban még nem volt a váltóban kapcsoló hely, viszont tolatólámpa szetteket lehetett hozzájuk venni különböző kapcsolókkal, szerelvényekkel.

Ebben van valami, köszönöm!  Cheesy Én még nem találkoztam ilyennel.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65798 Dátum: 2013 Február 06, 19:20:54 »

Ha Bosch, akkor lehet valami utólagos tolatólámpa kapcsoló alkatrésze, működtető karja. Az én 1960 szeptemberi bogaramban is utólagos tolatólámpa kapcsoló volt, mondjuk az Hella volt és a km-óra spirál és a km-óra közé volt beépítve. Az nem akkor kapcsolt amikor betetted rükibe, hanem amikor megindultál vele hátramenetben. Ezekben a régi bogarakban még nem volt a váltóban kapcsoló hely, viszont tolatólámpa szetteket lehetett hozzájuk venni különböző kapcsolókkal, szerelvényekkel.

Persze, nem a nyelestengely, szép is volna:D csak elirtam. A valtorudon volt, a váltó tengelyere erősítve.

Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65797 Dátum: 2013 Február 06, 19:13:17 »

Biztos, hogy a nyelestengelyen volt? Ami a váltóharangban van és forog?  Huh Nem a váltórúdon? Vagy ha tényleg a nyelestengelyen, akkor nem értem mi köze a váltórúd pozícióba húzásához?


Persze, nem a nyelestengely, szép is volna:D csak elirtam. A valtorudon volt, a váltó tengelyere erősítve.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65796 Dátum: 2013 Február 06, 17:39:02 »

Biztos, hogy a nyelestengelyen volt? Ami a váltóharangban van és forog?  Huh Nem a váltórúdon? Vagy ha tényleg a nyelestengelyen, akkor nem értem mi köze a váltórúd pozícióba húzásához?

Ez mi a bigyusz lehet? A váltó nyelestengelyén volt, a kis furatból ítélve rúgó lehetett rajta, ami szélső pozícióba húzza a váltórudat?
Bosch, gyárinak tűnik, de szerintem nem bogárra való, vagy mittudomén. Nem találtam róla infot semmilyen könyvben, vagy összeszerelési ábrán.
képek:

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65795 Dátum: 2013 Február 06, 17:21:32 »

Nem mexikóid volt a múltkor?

Nem teszel be az 1303-asról pár képet?

Van egy Mexikóim és egy 1303-as 1600-os félautomata. Ezt véletlenül vettem Grin, miközben a Mexikóihoz kerestem ezt - azt.
De nem tudtam kihagyni a buflákorrút én sem.
Teszek fel majd képet a megfelelő topikba.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65794 Dátum: 2013 Február 06, 17:18:22 »

1302 és 1303-as típusnál 1973 augusztusában van valami váltás az első lengéscsillapítónál.
Valami olyasmit olvastam, hogy 2 lyukas lengéscsillapítóval szerelték az 1974-es modellévtől ezeket a típusokat, míg az 1973 augusztus előttit a 3 lyukas csillapítóval.
Van a birtokomban egy 1303-as, és 1973 augusztus 28-án lett forgalomba helyezve.
Ma vettem 4 db sachs lengéscsillapítót, csak azt nem tudom, hogy jót sikerült venni hozzá, vagy nem.
Miben különbözik a váltás előtti és utáni, és ez miben látszik (mit kell néznem) a csillapítón? Roll Eyes
Nem mexikóid volt a múltkor?

Nem teszel be az 1303-asról pár képet?
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65793 Dátum: 2013 Február 06, 17:09:03 »

1302 és 1303-as típusnál 1973 augusztusában van valami váltás az első lengéscsillapítónál.
Valami olyasmit olvastam, hogy 2 lyukas lengéscsillapítóval szerelték az 1974-es modellévtől ezeket a típusokat, míg az 1973 augusztus előttit a 3 lyukas csillapítóval.
Van a birtokomban egy 1303-as, és 1973 augusztus 28-án lett forgalomba helyezve.
Ma vettem 4 db sachs lengéscsillapítót, csak azt nem tudom, hogy jót sikerült venni hozzá, vagy nem.
Miben különbözik a váltás előtti és utáni, és ez miben látszik (mit kell néznem) a csillapítón? Roll Eyes
1303LS
« Hozzászólás #65792 Dátum: 2013 Február 06, 16:58:48 »

Nem egy autót fújattam már telibe. Igényes műhely csak azokat az elemrészeket festi állványon, amihez nem lehet hozzáférni  szerelve.
Ha metál, ha normál festék, nincs különbség.
Még ajtófalcokat is úgy festik jobb helyeken, hogy az ajtónyílást kiragasztják, és a helyén van megfújva az ajtó.
Persze kivétel mindig van, de akkor is ez a protokoll.
 
Helyes.
Egyébként pont semennyire se nem számít ez egy bogárnál, hogy hogyan fújják.
Majd ha a gyönygyházfényű vejronomat megkarcolják a teszkóparkolóban, akkor figyelni fogok.  Cheesy
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65791 Dátum: 2013 Február 06, 16:23:16 »

Ez mi a bigyusz lehet? A váltó nyelestengelyén volt, a kis furatból ítélve rúgó lehetett rajta, ami szélső pozícióba húzza a váltórudat?
Bosch, gyárinak tűnik, de szerintem nem bogárra való, vagy mittudomén. Nem találtam róla infot semmilyen könyvben, vagy összeszerelési ábrán.
képek:

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65790 Dátum: 2013 Február 06, 09:54:04 »

Egy szónak is száz a vége. A legfontosabb érv a sárvédők bakon fújására a lustaság.  Roll Eyes

Nem egy autót fújattam már telibe. Igényes műhely csak azokat az elemrészeket festi állványon, amihez nem lehet hozzáférni  szerelve.
Ha metál, ha normál festék, nincs különbség.
Még ajtófalcokat is úgy festik jobb helyeken, hogy az ajtónyílást kiragasztják, és a helyén van megfújva az ajtó.
Persze kivétel mindig van, de akkor is ez a protokoll.
 
1303LS
« Hozzászólás #65789 Dátum: 2013 Február 06, 09:04:45 »

Javítást is meg tudnak oldani kiválóan, pedig ott 10 év is eltelhet a két festés között. Tehetség, idő, hozzáértés, anyagminőség és tapasztalat függvénye, ezt pedig már csak meg kell fizetni.
Egy szónak is száz a vége. A legfontosabb érv a sárvédők bakon fújására a lustaság.  Roll Eyes
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #65788 Dátum: 2013 Február 05, 22:54:32 »

Ugyan azon színnel,több árnyalatot is el lehet érni,mert sok tényező befolyásolhatja a dolgokat.A festékréteg vastagsága,a szorópisztoly szöge,távolsága a festendő felülettől...Ezért van,hogy azonos festékkel fújt elemek,eltérőek lehetnek.Elvileg az a szakszerű,ha a sárvédőket az autóval együtt fújják.

De az én autóim is darabokban lettek fényezve.

Javítást is meg tudnak oldani kiválóan, pedig ott 10 év is eltelhet a két festés között. Tehetség, idő, hozzáértés, anyagminőség és tapasztalat függvénye, ezt pedig már csak meg kell fizetni.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65787 Dátum: 2013 Február 05, 21:39:38 »

Ugyan azon színnel,több árnyalatot is el lehet érni,mert sok tényező befolyásolhatja a dolgokat.A festékréteg vastagsága,a szorópisztoly szöge,távolsága a festendő felülettől...Ezért van,hogy azonos festékkel fújt elemek,eltérőek lehetnek.Elvileg az a szakszerű,ha a sárvédőket az autóval együtt fújják.

De az én autóim is darabokban lettek fényezve.
ez a metálra igaz a többinél nemszámít  Lips Sealed

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65786 Dátum: 2013 Február 05, 21:37:53 »

Én nem állítottam, hogy kivitelezhetetlen, csak megkérdőjeleztem az eredmény minőségét. Valljuk be sokkal könnyebb egy festőnek úgy dolgoznia, hogy az elem külön van a kasznitól így jól körbejárható, hozzáférhető, így a végeredmény is jobb lesz/lehet.
De én nem vagyok festő, nem festettem soha.
Ugyan azon színnel,több árnyalatot is el lehet érni,mert sok tényező befolyásolhatja a dolgokat.A festékréteg vastagsága,a szorópisztoly szöge,távolsága a festendő felülettől...Ezért van,hogy azonos festékkel fújt elemek,eltérőek lehetnek.Elvileg az a szakszerű,ha a sárvédőket az autóval együtt fújják.

De az én autóim is darabokban lettek fényezve.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #65785 Dátum: 2013 Február 05, 20:07:42 »

Én nem állítottam, hogy kivitelezhetetlen, csak megkérdőjeleztem az eredmény minőségét. Valljuk be sokkal könnyebb egy festőnek úgy dolgoznia, hogy az elem külön van a kasznitól így jól körbejárható, hozzáférhető, így a végeredmény is jobb lesz/lehet.
De én nem vagyok festő, nem festettem soha.
és ma egy bogár fényezésekor a fényező nem sori munkás, hogy naponta 10-20-30 bogarat fújjon
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #65784 Dátum: 2013 Február 05, 20:00:23 »

A gyárban kézzel festették a kocsikat, és minden elem rajta volt. Ma már ez kivitelezhetetlennek tűnik ezek szerint.

Én nem állítottam, hogy kivitelezhetetlen, csak megkérdőjeleztem az eredmény minőségét. Valljuk be sokkal könnyebb egy festőnek úgy dolgoznia, hogy az elem külön van a kasznitól így jól körbejárható, hozzáférhető, így a végeredmény is jobb lesz/lehet.
De én nem vagyok festő, nem festettem soha.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #65783 Dátum: 2013 Február 05, 19:58:21 »

 


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65782 Dátum: 2013 Február 05, 19:52:44 »

Így a doblemez nem lesz normálisan festhető vagy a sárvédő belseje pl. Szerintem a legjobb, ha minden elem le van szerelve, az a legtisztább munka, összeszereléskor meg odafigyelés kérdése a sérülések elkerülése. Ha festés előtt jó volt az ajtóhézag és utána nem lehet feltenni az ajtót normálisan, akkor ott már el van baszva valami így is úgy is.
A gyárban kézzel festették a kocsikat, és minden elem rajta volt. Ma már ez kivitelezhetetlennek tűnik ezek szerint.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #65781 Dátum: 2013 Február 05, 19:46:35 »

Célszerű hosszú csavarokkal felrakni a sárvédőt, és azzal együtt festeni a kocsit. Így nem esik le, nem sérül a sárvédő.

Így a doblemez nem lesz normálisan festhető vagy a sárvédő belseje pl. Szerintem a legjobb, ha minden elem le van szerelve, az a legtisztább munka, összeszereléskor meg odafigyelés kérdése a sérülések elkerülése. Ha festés előtt jó volt az ajtóhézag és utána nem lehet feltenni az ajtót normálisan, akkor ott már el van baszva valami így is úgy is.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65780 Dátum: 2013 Február 05, 19:43:22 »

Igen, de sok fényező szereti (ha már lezsedhető a sárvédő) külön bakon fújni, mert úgy kényelmesebb.
Asszem gyöngyházfénynél tud egyes pigment meglepetést okozni, ha külön fújódik.
A ködölés miatt szedik szét. Aztán felrakásnál meg sérül minden. Az ajtóbeállításról ne is beszéljünk.
1303LS
« Hozzászólás #65779 Dátum: 2013 Február 05, 19:41:44 »

Jól írtad a pórt.
Sehol nem írtam púrt, meg pórt sem.  Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65778 Dátum: 2013 Február 05, 19:41:03 »

Akkor elmondom a tutit.
Nem azért kell oda bármi, mert kifolyik a zsír. Se nem azért, mert bemegy oda a festék.
Azért kell oda valami, hogy az ott megült port ne keverje ki a pisztoly onnan fújáskor.
Ezért szokták az összes nyílászárót meg liket lukat is papírral leragasztani.
Egyébként meg teljesen mindegy, hogy azokat a csavarhelyeket bedugjuk, vagy nem nem oszt nem szoroz. Bár ha lenne annyi pénzem egyszer az életben, hogy kidobnék belőle 500ezret fényezésre, akkor tutibiztos, hogy ideges lennék ha nem csavarnának bele minimum antimagnetikes titániumcsavart a fújás idejére.
Jól írtad a port.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 05, 19:44:03 írta kdf 001 »
Oldalak: 1 ... 365 366 367 368 369 [370] 371 372 373 374 375 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.205 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.