www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 20:47:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 358 359 360 361 362 [363] 364 365 366 367 368 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13099704 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66112 Dátum: 2013 Február 22, 12:36:39 »

A pótkerék szelepe és a tartály csöve közé jön egy nyomásszabályozó szelep szerű dolog, ami a tartályba a pótkerékből veszi a levegőt, a tatályt 1 bar nyomáson tartja, de a pótkereket nem engedi leereszteni.
Ha ez nincs a tartály csövét nem lehet a szelepre rátekerni.
Gondolj bele, a tártályba folyamatosan megy  apótkerékből a levegő, a tartály kifogy a pótkerék leenged, te meg defektet kapsz.....
na erre van az akis köztes kütyü, ami ritka, az új ára pedig horror.
Jaja, gondoltam, csak nem tudtam, hogy 68-valameddig külön volt. Az enyém ilyen:

az a szelep a kupakban van, mint mondottam.


Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #66111 Dátum: 2013 Február 22, 12:34:53 »

Na, mostmár én sem értem. A vaterán van egy olyan, amit mondtál, de azt sem lehet a pótkerékre egyből rátekerni.

<beszúrt kép törölve>

Azon kívűl rémlik, hogy nekem a kupakban van egy szelep, ami nem engedi leereszteni a pótkereket és abból jön ki a cső, vagyis megy be. Azon van egy kis anyya, ami rámegy a szelepre. Ennyi.
A pótkerék szelepe és a tartály csöve közé jön egy nyomásszabályozó szelep szerű dolog, ami a tartályba a pótkerékből veszi a levegőt, a tatályt 1 bar nyomáson tartja, de a pótkereket nem engedi leereszteni.
Ha ez nincs a tartály csövét nem lehet a szelepre rátekerni.
Gondolj bele, a tártályba folyamatosan megy  apótkerékből a levegő, a tartály kifogy a pótkerék leenged, te meg defektet kapsz.....
na erre van az akis köztes kütyü, ami ritka, az új ára pedig horror.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #66110 Dátum: 2013 Február 22, 12:29:16 »

Napsugarast!

Na, mostmár én sem értem. A vaterán van egy olyan, amit mondtál, de azt sem lehet a pótkerékre egyből rátekerni.

Nah, idáig jutottam el én is... Wink



Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66109 Dátum: 2013 Február 22, 12:26:44 »


Na, mostmár én sem értem. A vaterán van egy olyan, amit mondtál, de azt sem lehet a pótkerékre egyből rátekerni.



Azon kívűl rémlik, hogy nekem a kupakban van egy szelep, ami nem engedi leereszteni a pótkereket és abból jön ki a cső, vagyis megy be. Azon van egy kis anyya, ami rámegy a szelepre. Ennyi.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 22, 12:29:56 írta Zoli »

Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #66108 Dátum: 2013 Február 22, 12:19:35 »

Napsugarast!


Na ilyen a tartály, ha minden igaz...

http://www.ebay.de/itm/WASCHBEHALTER-WISCHER-SCHEIBE-WISCHERWASSER-VW-OLDTIMER-KAFER-CABRIO-SPARKAFER-/130855644328?pt=DE_Autoteile&hash=item1e779aaca8


Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #66107 Dátum: 2013 Február 22, 12:04:40 »

Napsugarast!

javaslom, hogy ahol a spricnire rámegy a kis gumi kábel, illetve ahol a kapcsolóra rá kell dugni, ott érdemes akár valami kis bilinccsel vagy valahogy rögzíteni, mert többen beszámoltak már arról, hogy valamelyik egyszer csak lejött és eláztatta a rádiót és a vezetékeket ott a nyomás miatt kijövő víz

Okosság, köszönöm.


Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66106 Dátum: 2013 Február 22, 12:03:06 »

javaslom, hogy ahol a spricnire rámegy a kis gumi kábel, illetve ahol a kapcsolóra rá kell dugni, ott érdemes akár valami kis bilinccsel vagy valahogy rögzíteni, mert többen beszámoltak már arról, hogy valamelyik egyszer csak lejött és eláztatta a rádiót és a vezetékeket ott a nyomás miatt kijövő víz
Azt hiszem Vili javasolta, hogy a gumicso veget vissza sodorni a vegenel, ott dupla vastag lesz es ugy kell rahuzni a kapcsolo csocseire, akkor rendesen raszorul. Bilincsezni eleg nehez azon a kis atmeron, de biztos arra is van valami megoldas (valami roppantos vagy ilyesmi).


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #66105 Dátum: 2013 Február 22, 11:53:24 »

Napsugarast!

Jaja, forgalmi szerint 1967. december az első üzembe helyezés dátuma. Valóban hosszú nyakú a tartály, az ablakhoz menő, alulra rögzíthető csövet simán felraktam.


Üdv!

Trau
javaslom, hogy ahol a spricnire rámegy a kis gumi kábel, illetve ahol a kapcsolóra rá kell dugni, ott érdemes akár valami kis bilinccsel vagy valahogy rögzíteni, mert többen beszámoltak már arról, hogy valamelyik egyszer csak lejött és eláztatta a rádiót és a vezetékeket ott a nyomás miatt kijövő víz
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #66104 Dátum: 2013 Február 22, 11:49:48 »

Napsugarast!

67 utáni tartályt kell ebben az esetben keresni,mert 68-as modellévű a járgány.  Wink
A beöntőcsőnek hosszú nyaka van, és külön jön egy gumicső az oldalából, hasonlóan mint a nemrég belinkelt képeden, csak a hosszú cső végén nekem egy szelep van, de az meg lehet, hogy utólagos átalakítás....

Jaja, forgalmi szerint 1967. december az első üzembe helyezés dátuma. Valóban hosszú nyakú a tartály, az ablakhoz menő, alulra rögzíthető csövet simán felraktam.


Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #66103 Dátum: 2013 Február 22, 11:48:36 »

Napsugarast!

Ezekehez sajna nem értek,de ilyen levegőnyomásos ablakmosó technikából volt vagy minimum három.

Hellyeah, azért az megnyugtat, hogy legalább van miért tudatlannak lennem: vasárnapra tavaszt ígérnek, kigurulok a garázskomplexum elé és kiszedem, lefényképezem.



Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #66102 Dátum: 2013 Február 22, 11:33:23 »

Narancs biztos megmondja, hogy a Tiédben milyennek kell lennie, de a gugliban keresgetve találtam több ilyen szelepeset is.

Ezeket a thesamba.com-on hírdetik, azt írják, hogy '62-'67
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
67 utáni tartályt kell ebben az esetben keresni,mert 68-as modellévű a járgány.  Wink
A beöntőcsőnek hosszú nyaka van, és külön jön egy gumicső az oldalából, hasonlóan mint a nemrég belinkelt képeden, csak a hosszú cső végén nekem egy szelep van, de az meg lehet, hogy utólagos átalakítás....
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 22, 11:42:57 írta fecszso »

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66101 Dátum: 2013 Február 22, 11:31:39 »

Narancs biztos megmondja, hogy a Tiédben milyennek kell lennie, de a gugliban keresgetve találtam több ilyen szelepeset is.

Ezeket a thesamba.com-on hírdetik, azt írják, hogy '62-'67
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Ezekehez sajna nem értek,de ilyen levegőnyomásos ablakmosó technikából volt vagy minimum három.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66100 Dátum: 2013 Február 22, 11:24:36 »

talán nem erre a szelepre lehet azt a csövet rácsavarni, ami a pótkerékre megy?
De, de akkor mindkét vége egyforma.


Itt látszik is:  Cheesy


Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #66099 Dátum: 2013 Február 22, 11:21:53 »

Narancs biztos megmondja, hogy a Tiédben milyennek kell lennie, de a gugliban keresgetve találtam több ilyen szelepeset is.

<beszúrt kép törölve>
talán nem erre a szelepre lehet azt a csövet rácsavarni, ami a pótkerékre megy?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66098 Dátum: 2013 Február 22, 11:19:03 »

A fene tudja. Mondjuk a tartály vastag, de már ragasztott a beöntőnyílás nyakánál, nagyon nem nyomnám szét. De lehet...

Üdv!

Trau
Narancs biztos megmondja, hogy a Tiédben milyennek kell lennie, de a gugliban keresgetve találtam több ilyen szelepeset is.

Ezeket a thesamba.com-on hírdetik, azt írják, hogy '62-'67

« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 22, 11:21:28 írta Zoli »

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #66097 Dátum: 2013 Február 22, 11:16:41 »

Napsugarast!
Béna vagyok, segítsetek egy picit. Próbáltam ma beüzemelni az ablakmosó rendszert, ami majdnem sikerült. Ha jól emlékezem, elméletileg a pótkerékból kapja a működéshez szükséges légnyomást a rendszer (67. II. félévi Bogár). Nomármost a tartályon lógó kicsi csőnek első blikkre ugyanolyan autószelepes vége van, mint a pótkerék szelepjének. Így nem is tudom összevarázsolni a kettőt.
Láma, vagyok, mit rontok el? Smiley
Előre is köszönöm!

Üdv!
Trau

Az ablakmosó csöve a tartály kupakjának közepéből megy a cső a a műszerfali gombhoz, amit megnyomva kinyit benne a szelep és a fúvókán keresztül spriccel az ablakra. Ehhez annyi kellett, hogy az ablakmosó tartályon levő külön kis cső össze volt kötve a pótkerékkel egy nyomásszabályozó szeleppel és a pótkerékről vette a levegőt, de a pótkereket nem engedte leengedni. Ezek a szelepek áltatlában tönkrementek, és baromi drágák, ezért kiiktatták és a helyette betettek a csőbe egy sima szelepet. Ha ilyen, akkor a szelepen keresztül, a tartályt 1 bar-ra kell fújni. Ha jó a tömítés a kupakon akkor ez a nyomás nagyon sokáig benne is marad.   Az enyémben kb 1 éve nem változott semmi.  Cool

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #66096 Dátum: 2013 Február 21, 22:10:32 »

Napsugarast!

Az el van b..va. Tekerentyűnek kell lennie. Ami rámegy a pótkerékre. Lehet, hogy magát a tartályt fújták fel?  Huh

A fene tudja. Mondjuk a tartály vastag, de már ragasztott a beöntőnyílás nyakánál, nagyon nem nyomnám szét. De lehet...


Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66095 Dátum: 2013 Február 21, 22:05:11 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66094 Dátum: 2013 Február 21, 21:56:00 »

Napsugarast!




Üdv!

Trau
Proti számolja a biteket.  Cool  Grin

Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #66093 Dátum: 2013 Február 21, 21:55:06 »

Napsugarast!




Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66092 Dátum: 2013 Február 21, 21:47:21 »

Béna vagyok, nyissz
Az el van b..va. Tekerentyűnek kell lennie. Ami rámegy a pótkerékre. Lehet, hogy magát a tartályt fújták fel?  Huh

Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #66091 Dátum: 2013 Február 21, 21:44:33 »

Napsugarast!


Béna vagyok, segítsetek egy picit. Próbáltam ma beüzemelni az ablakmosó rendszert, ami majdnem sikerült. Ha jól emlékezem, elméletileg a pótkerékból kapja a működéshez szükséges légnyomást a rendszer (67. II. félévi Bogár). Nomármost a tartályon lógó kicsi csőnek első blikkre ugyanolyan autószelepes vége van, mint a pótkerék szelepjének. Így nem is tudom összevarázsolni a kettőt.

Láma, vagyok, mit rontok el? Smiley

Előre is köszönöm!



Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66090 Dátum: 2013 Február 21, 21:38:12 »

Közben eszembe jutott, hogy talán az injektoros frankenstein motorok is használnak ilyet, de az könnyen felismerhető.
nem

1303LS
« Hozzászólás #66089 Dátum: 2013 Február 21, 06:50:25 »

Pontosan.

Közben eszembe jutott, hogy talán az injektoros frankenstein motorok is használnak ilyet, de az könnyen felismerhető.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #66088 Dátum: 2013 Február 20, 22:18:28 »

Pontosan.

Csakis a diagnosztikai műszer használta főtengelyjeladóként.
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #66087 Dátum: 2013 Február 20, 21:24:29 »

Csakis a diagnosztikai műszer használta főtengelyjeladóként.
az lehet a buszon volt ilyen csati köszi

06208005898
1303LS
« Hozzászólás #66086 Dátum: 2013 Február 20, 21:15:12 »

valaki tudja ez milyen kábel???
a blokk tetején van a kuplungnál
Csakis a diagnosztikai műszer használta főtengelyjeladóként.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #66085 Dátum: 2013 Február 20, 21:05:10 »

valaki tudja ez milyen kábel???
a blokk tetején van a kuplungnál
Ilyen nekem is van. Nekem azt a választ adták, hogy fordulatszámmérőnek a kábel
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #66084 Dátum: 2013 Február 20, 20:51:59 »

valaki tudja ez milyen kábel???
a blokk tetején van a kuplungnál

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

06208005898
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66083 Dátum: 2013 Február 20, 07:32:21 »


Azt hiszem elviszem lakatoshoz, mert kell neki a meleg, be van nagyon gyógyulva, nem csak sima beletörés, ez beleszakadt.
én is a hekmányolós móccerrel szoktam...

1303LS
« Hozzászólás #66082 Dátum: 2013 Február 20, 06:51:45 »

Kicsit más a helyzet aluba szakadt csavarnál, mert a kemény csavar elviszi a fúrót és egy kis érintés az aluban már megsemmisíti a menetet.
3-as vagy 3,5-es lukat szoktam fúrni a kisebbik kiszedőmhöz.
POnt elég, hogy megálljon benne a kúp, de arra is elég, hogy maradjon annyi fala a csavarnak, hogy ne feszüljön bele a HFbe.
SZVSZ az acél csavar (10,9-es, de lehet, hogy a gyári VW csavar még keményebb) nem rohad olyan szinten bele az aluba, hogy ne lehessen kiszedni. Sokat látott barátom is kiröhögött, hogy Neki 100ből ha 5 jött már így, inkább hegeszt, farag, varázsol. Inkább azzal van a baj, hogy nehéz odaférni a fúróval. Ha meg lent a HF akkor már mindegy.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66081 Dátum: 2013 Február 19, 22:06:40 »

Kicsit más a helyzet aluba szakadt csavarnál, mert a kemény csavar elviszi a fúrót és egy kis érintés az aluban már megsemmisíti a menetet.
a bódé csavarjaira írtam.
a blokk kissé cummantósabb.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66080 Dátum: 2013 Február 19, 21:50:26 »

fúrd ki a gecibe!
legutóbb (2007-ben) egy sárvédőtartó csavar gyógyult be a kasztniba és úgy kifúrtam, hogy a menetet sem kellett újrametszeni.

Kicsit más a helyzet aluba szakadt csavarnál, mert a kemény csavar elviszi a fúrót és egy kis érintés az aluban már megsemmisíti a menetet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66079 Dátum: 2013 Február 19, 21:10:18 »

Nekem az egyik kasznicsavar szakadt bele az öntöttvasba az alvázon. Elég nehéz melegíteni, mert elvezeti a hőt. nem szakadt el könnyen, egy méteres cső volt a kulcson, úgy sem jött ki. Nem tudom, hogy fogom kiszedni.

fúrd ki a gecibe!
legutóbb (2007-ben) egy sárvédőtartó csavar gyógyult be a kasztniba és úgy kifúrtam, hogy a menetet sem kellett újrametszeni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66078 Dátum: 2013 Február 19, 20:57:45 »

Nekem az egyik kasznicsavar szakadt bele az öntöttvasba az alvázon. Elég nehéz melegíteni, mert elvezeti a hőt. nem szakadt el könnyen, egy méteres cső volt a kulcson, úgy sem jött ki. Nem tudom, hogy fogom kiszedni.
 

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #66077 Dátum: 2013 Február 19, 19:04:05 »

Én is úgy csinálom ahogy Maxiék: A szintbe szakadt tőcsavarra ráteszek egy anyát, a lyukon keresztül meghegesztem, aztán kitekerem. Azért szeretem ezt a megoldást, mert 2 dolog miatt jó: Egyrészt a ráhegesztett hatlapfejre jól rá tudsz fogni, másrészt a hegesztés hője megkönnyíti a kitekerést.
De tudom, neked nincs CO-d, akkor marad a fúrás vagy így vagy úgy.  Undecided

én is

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66076 Dátum: 2013 Február 19, 18:26:20 »

Én is úgy csinálom ahogy Maxiék: A szintbe szakadt tőcsavarra ráteszek egy anyát, a lyukon keresztül meghegesztem, aztán kitekerem. Azért szeretem ezt a megoldást, mert 2 dolog miatt jó: Egyrészt a ráhegesztett hatlapfejre jól rá tudsz fogni, másrészt a hegesztés hője megkönnyíti a kitekerést.
De tudom, neked nincs CO-d, akkor marad a fúrás vagy így vagy úgy.  Undecided



Azt hiszem elviszem lakatoshoz, mert kell neki a meleg, be van nagyon gyógyulva, nem csak sima beletörés, ez beleszakadt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66075 Dátum: 2013 Február 19, 17:03:35 »

Én is úgy csinálom ahogy Maxiék: A szintbe szakadt tőcsavarra ráteszek egy anyát, a lyukon keresztül meghegesztem, aztán kitekerem. Azért szeretem ezt a megoldást, mert 2 dolog miatt jó: Egyrészt a ráhegesztett hatlapfejre jól rá tudsz fogni, másrészt a hegesztés hője megkönnyíti a kitekerést.
De tudom, neked nincs CO-d, akkor marad a fúrás vagy így vagy úgy.  Undecided

A hengerfejbe beszakadt kipufogócsavart ki hogy szokta kiszedni? Szintben van a hengerfejjel, kontraanya, megfogás, stb. nem játszik.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #66074 Dátum: 2013 Február 19, 16:28:46 »

A hengerfejbe beszakadt kipufogócsavart ki hogy szokta kiszedni? Szintben van a hengerfejjel, kontraanya, megfogás, stb. nem játszik.
Én elmondhatom neked, hogy a esetében hogyan szoktuk?
Ha teljesen síkban van, akkor co hegesztővel  fel kell rakni, majd egy tetszőleges anyát ráhegeszteni, és szépen kijön.
Vidd el egy lakatoshoz 10per alatt kiszedi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #66073 Dátum: 2013 Február 19, 16:25:54 »

Nekem is van, de a megfúrás nem annyira egyszerű egy ferdén beleszakadt csavarnál. Kis fúróval szoktam kezdeni, meg pontozni...de annyira nem egyszerű.

Melyik fajta van neked, a sima, vagy amihez van fúrást könnyítő, központosító henger is?
EZ a sima szar van nekem.
Nem kell annak központosnak lenni. Ezt is félre fúrtam és kijött mind a kettő.


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Oldalak: 1 ... 358 359 360 361 362 [363] 364 365 366 367 368 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.214 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.