www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 16:21:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 311 312 313 314 315 [316] 317 318 319 320 321 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14795311 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #68011 Dátum: 2013 Július 27, 12:44:15 »

Az is még ott van a Balázs Zolinál?  Grin
Kizs talán tavaly mondta, hogy most már bármikor be lehetne fejezni vagy mi..  Grin
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #68010 Dátum: 2013 Július 26, 21:29:21 »

Kizs busza is kb 2006-2007 körül került műhelybe szerintem, mert az első Tatabányai talimon még láttam ott  Grin
Az is még ott van a Balázs Zolinál?  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #68009 Dátum: 2013 Július 26, 21:18:51 »

visszakerestem a hozzászólásait, az alapján szerintem 2007-ben vihette be az autót felújításra, akkor még csak 6 éve készül, az nem is olyan vészes...  Grin
Kizs busza is kb 2006-2007 körül került műhelybe szerintem, mert az első Tatabányai talimon még láttam ott  Grin
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #68008 Dátum: 2013 Július 26, 20:56:11 »

visszakerestem a hozzászólásait, az alapján szerintem 2007-ben vihette be az autót felújításra, akkor még csak 6 éve készül, az nem is olyan vészes...  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #68007 Dátum: 2013 Július 26, 20:53:11 »

áá.. ez is olyan mint Kizs T3 busza  Grin
ezek mind semmik, ahhoz képest, hogy van egy bogár a Führer & Németh-nél, amit nem sokkal azután vitt oda a gazdája (volt itt a fórumon is Elvis néven), hogy az én 63-asom elkészült (2005).
azóta sincs kész a lakatos munka.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #68006 Dátum: 2013 Július 26, 20:37:02 »

Ez mi ez? (Rnie)

Segítek. Urban legend.
Elindult a visszaszámlálás. 2 hónap és kééész. (A mester mondta)
áá.. ez is olyan mint Kizs T3 busza  Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #68005 Dátum: 2013 Július 26, 20:15:40 »

Ez mi ez? (Rnie)

Segítek. Urban legend.
Elindult a visszaszámlálás. 2 hónap és kééész. (A mester mondta)

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68004 Dátum: 2013 Július 26, 14:45:38 »

hanem? csak egy fém cső?  Shocked
aha jó vastagfalu cső abbol vannak a j-csöveim

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #68003 Dátum: 2013 Július 26, 14:27:44 »

Injektorosról volt szó.
Mondhatjuk úgy is, hogy újkori. 90-es évek.
van az is a csaladban es a szelvedo ket sarkara ugyanugy fuj, kozepen nem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #68002 Dátum: 2013 Július 26, 11:18:47 »

nem kell beszarni, az injektoros motorokon eleve nincs is ilyen faszság!


pedig fuj az ablakra
az enyémben is fújt  Wink
Injektorosról volt szó.
Mondhatjuk úgy is, hogy újkori. 90-es évek.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #68001 Dátum: 2013 Július 26, 10:41:57 »

az enyémben is fújt  Wink
Mer nem belpiacos.  Grin
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #68000 Dátum: 2013 Július 26, 10:41:08 »

pedig fuj az ablakra

az enyémben is fújt  Wink

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #67999 Dátum: 2013 Július 26, 10:36:21 »

Nem kell utastérfűtés, mert mexikóban mindig meleg van, ablakra sem fúj semmit, mert nincs párásodás.
Más országokba meg leszarják, hogy mit visznek.  Cheesy
pedig fuj az ablakra

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #67998 Dátum: 2013 Július 26, 10:27:38 »

hanem? csak egy fém cső?  Shocked
Én eddig csak ritkább bordázatról láttam képet.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 26, 10:41:01 írta abes »
1303LS
« Hozzászólás #67997 Dátum: 2013 Július 26, 10:03:33 »

hanem? csak egy fém cső?  Shocked
Nem kell utastérfűtés, mert mexikóban mindig meleg van, ablakra sem fúj semmit, mert nincs párásodás.
Más országokba meg leszarják, hogy mit visznek.  Cheesy
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #67996 Dátum: 2013 Július 26, 09:01:21 »

ja és a fűtődobukban sem volt aluöntvény borda Jezusom ...
hanem? csak egy fém cső?  Shocked
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67995 Dátum: 2013 Július 26, 08:31:02 »

Ez mennyire biztos?
Nem lehet, hogy csak azokra a korcs mexikóiakra gondolsz amikben még első szélvédőre menő levegő sincs, mert ahova gyártották még éjszaka sincs pára, télen?
Nem tudom elképzelni, hogy mínusz fokokban őrjöngő turbinával működjön egy motor. Márminthogy tervezésileg, gyárilag.
eddig négyből egyikben sem láttam angol és német kocsik voltak illetve most egy 2006-os gyártású blokkot láttam trike-ban abban se volt Undecided ja és a fűtődobukban sem volt aluöntvény borda Jezusom ...

1303LS
« Hozzászólás #67994 Dátum: 2013 Július 26, 08:05:26 »

nem kell beszarni, az injektoros motorokon eleve nincs is ilyen faszság!
Ez mennyire biztos?
Nem lehet, hogy csak azokra a korcs mexikóiakra gondolsz amikben még első szélvédőre menő levegő sincs, mert ahova gyártották még éjszaka sincs pára, télen?
Nem tudom elképzelni, hogy mínusz fokokban őrjöngő turbinával működjön egy motor. Márminthogy tervezésileg, gyárilag.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67993 Dátum: 2013 Július 25, 21:36:36 »

Tudom köcsög!

hát azért ez így ebben a formában

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67992 Dátum: 2013 Július 25, 21:36:11 »

Én úgy vagyok ezzel, hogy nem szívesen pakolok sem felesleges plusz súlyokat egy autóra, sem plusz lemezréteget ami alatt dolgozhat a korrózió. Ha szükség van rá, az más.

Ha be lehet tenni, akkor asszem fölrakatom majd.
Szinte nem lehet eladni semmit sem normális áron, max. gombokat kapnék szerintem ezért is.
Mondjuk nem is hallottam róla, hogy valaki  - akár innét a fórumról -  kabriót építene, úgyhogy szerintem árulgathatnam én ezt napestig.


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67991 Dátum: 2013 Július 25, 21:34:04 »

Jól látom, hogy az beszél, aki épp tegnap mesélte nekem, hogy a szarja úgy melegszik, hogy kénytelen eladni az indukciótekercses gyújtását, mert fél, hogy leolvad róla a tirisztor?  Tongue

hát azért ez így ebben a formában

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #67990 Dátum: 2013 Július 25, 21:26:39 »

Ha be lehet tenni, akkor asszem fölrakatom majd.
Szinte nem lehet eladni semmit sem normális áron, max. gombokat kapnék szerintem ezért is.
Mondjuk nem is hallottam róla, hogy valaki  - akár innét a fórumról -  kabriót építene, úgyhogy szerintem árulgathatnam én ezt napestig.

ebay
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67989 Dátum: 2013 Július 25, 21:21:17 »

Felhegeszthető zárt kasztnira is, de felesleges. Kabrióknál ezek meg az ajtónyílásokban lévő ívek, a hátsó ülés alatti keresztmerevítő és a doblemezek meg a tűzfal dupla lemeze helyettesíti a tető adta merevséget. Szóval én inkább eladnám és vennék belőle mást az autómhoz. Anno mi megvettük a kabriónkhoz utángyártottban, aztán lakatolás közben találtunk gyári újakat küszöbbel, mindennel (Igaz majd' 200ezer volt darabja a gyári küszöd+merevítésnek majd' 10 éve.). Akkor mi gond nélkül, elég hamar eladtuk a feleslegessé vált merevítőket. Vágott kabrióhoz is jól jöhet.


Ha be lehet tenni, akkor asszem fölrakatom majd.
Szinte nem lehet eladni semmit sem normális áron, max. gombokat kapnék szerintem ezért is.
Mondjuk nem is hallottam róla, hogy valaki  - akár innét a fórumról -  kabriót építene, úgyhogy szerintem árulgathatnam én ezt napestig.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67988 Dátum: 2013 Július 25, 21:07:58 »

Felhegeszthető zárt kasztnira is, de felesleges. Kabrióknál ezek meg az ajtónyílásokban lévő ívek, a hátsó ülés alatti keresztmerevítő és a doblemezek meg a tűzfal dupla lemeze helyettesíti a tető adta merevséget. Szóval én inkább eladnám és vennék belőle mást az autómhoz. Anno mi megvettük a kabriónkhoz utángyártottban, aztán lakatolás közben találtunk gyári újakat küszöbbel, mindennel (Igaz majd' 200ezer volt darabja a gyári küszöd+merevítésnek majd' 10 éve.). Akkor mi gond nélkül, elég hamar eladtuk a feleslegessé vált merevítőket. Vágott kabrióhoz is jól jöhet.

És ezt  - ha már van egy pár ilyenem -  érdemes, vagy egyáltalán be lehet tenni az én bódémba?


Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67987 Dátum: 2013 Július 25, 20:59:21 »

Kabrió merevítő. Gyári kabrióknál ilyen van alulról felhegesztve még a küszöbre. Ez gyárilag is vastagabb lemezből 1,2-2mm van, mint a küszöb.


És ezt  - ha már van egy pár ilyenem -  érdemes, vagy egyáltalán be lehet tenni az én bódémba?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67986 Dátum: 2013 Július 25, 20:55:32 »

Kabrió merevítő. Gyári kabrióknál ilyen van alulról felhegesztve még a küszöbre. Ez gyárilag is vastagabb lemezből 1,2-2mm van, mint a küszöb.

Ez milyen karosszéria alkatrész a fűtéscső mellett?
Gondolom, hogy küszöb, de a homokolt kasztnimon mintha gyengébb anyagból lenne.


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #67985 Dátum: 2013 Július 25, 20:50:48 »

Talán egy Hanzlik féle kisipari küszöb. Kabrióét még nem láttam.

Ez milyen karosszéria alkatrész a fűtéscső mellett?
Gondolom, hogy küszöb, de a homokolt kasztnimon mintha gyengébb anyagból lenne.

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67984 Dátum: 2013 Július 25, 19:36:54 »

Ez milyen karosszéria alkatrész a fűtéscső mellett?
Gondolom, hogy küszöb, de a homokolt kasztnimon mintha gyengébb anyagból lenne.


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67983 Dátum: 2013 Július 25, 18:47:43 »

Jól látom, hogy az beszél, aki épp tegnap mesélte nekem, hogy a szarja úgy melegszik, hogy kénytelen eladni az indukciótekercses gyújtását, mert fél, hogy leolvad róla a tirisztor?  Tongue

nem kell beszarni, az injektoros motorokon eleve nincs is ilyen faszság! csak callook-nak a vesszőparipája ez a termosztát téma mert ő néha előveszi a bogarát annyi időre hogy be sem tud melegedni rendesen Grin

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #67982 Dátum: 2013 Július 25, 17:47:15 »

Ültetett már valaki 02-es vagy 03-mas bogarat gewindével? Mi lehet az ültetés vége?
Milyen kerékkel? Nálam ez:
https://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #67981 Dátum: 2013 Július 25, 17:15:49 »

Ültetett már valaki 02-es vagy 03-mas bogarat gewindével? Mi lehet az ültetés vége?

Kopp.... Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bazsibug71
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #67980 Dátum: 2013 Július 25, 16:15:38 »

Ültetett már valaki 02-es vagy 03-mas bogarat gewindével? Mi lehet az ültetés vége?

Vw 1302Ls 1971
Lazlow
« Hozzászólás #67979 Dátum: 2013 Július 25, 13:09:28 »

nem kell beszarni, az injektoros motorokon eleve nincs is ilyen faszság! csak callook-nak a vesszőparipája ez a termosztát téma mert ő néha előveszi a bogarát annyi időre hogy be sem tud melegedni rendesen Grin

Ettől nem csúszott be a sportszelet a gatyóba.  Grin Csak gondoltam megkérdezem, biztos ami biztos alapon.  Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67978 Dátum: 2013 Július 25, 09:22:57 »

Köszönöm, akkor jól éreztem, hogy valami nem stimmelt vele. Sad
Persze megcsinálom (tartalék moci lesz belőle).Smiley

Üdvw.: Laci
nem kell beszarni, az injektoros motorokon eleve nincs is ilyen faszság! csak callook-nak a vesszőparipája ez a termosztát téma mert ő néha előveszi a bogarát annyi időre hogy be sem tud melegedni rendesen Grin

Lazlow
« Hozzászólás #67977 Dátum: 2013 Július 25, 08:27:13 »

nehezebben melegedett be,  több volt a fogyasztásod.
sok bogár így jár. már nem emlékszem mi a "magyarázat" hogy ez így jó..
egyébként ez a "normális" működés, hogy meghibásodott vagy nem bekötött termosztát esetén nyitva legyenek a lamellák
csináld meg és ezentúl jó lesz

Köszönöm, akkor jól éreztem, hogy valami nem stimmelt vele. Sad
Persze megcsinálom (tartalék moci lesz belőle).Smiley

Üdvw.: Laci
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #67976 Dátum: 2013 Július 25, 07:19:46 »

de annak a sok lónak enni kell adni Wink
Ez igaz. De a vezetési élmény az enyém!  Cheesy Evil

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #67975 Dátum: 2013 Július 25, 07:02:37 »

Sziasztok!
Tegnap levettem a ventilátorházat és akkor vettem észre, hogy habár a hűtőlevegő terelő lapkák és a szerkezet hibátlanul működik, a termosztát nincs rákötve, a rudazat hiányzik. Tehát állandóan nyitva volt és maximálisan hűtötte a motort a ventilátor.
Ennek lehet valami negatív következménye (pl. az üzemmeleg hőfok elérése szempontjából)? Kb. 2006-ban volt utoljára kiszedve és szétszedve a motor és azóta nem nyúlt hozzá senki. Ezalatt nemsokat ment, kb. 3000km-ert (2012-ig), de rövid távokon (10km) és csak nyáron. (Benzines olajjal.  Cry )

Köszi!
nehezebben melegedett be,  több volt a fogyasztásod.
sok bogár így jár. már nem emlékszem mi a "magyarázat" hogy ez így jó..
egyébként ez a "normális" működés, hogy meghibásodott vagy nem bekötött termosztát esetén nyitva legyenek a lamellák
csináld meg és ezentúl jó lesz
Lazlow
« Hozzászólás #67974 Dátum: 2013 Július 25, 06:57:08 »

Sziasztok!
Tegnap levettem a ventilátorházat és akkor vettem észre, hogy habár a hűtőlevegő terelő lapkák és a szerkezet hibátlanul működik, a termosztát nincs rákötve, a rudazat hiányzik. Tehát állandóan nyitva volt és maximálisan hűtötte a motort a ventilátor.
Ennek lehet valami negatív következménye (pl. az üzemmeleg hőfok elérése szempontjából)? Kb. 2006-ban volt utoljára kiszedve és szétszedve a motor és azóta nem nyúlt hozzá senki. Ezalatt nemsokat ment, kb. 3000km-ert (2012-ig), de rövid távokon (10km) és csak nyáron. (Benzines olajjal.  Cry )

Köszi!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67973 Dátum: 2013 Július 24, 22:23:52 »

Azt elhiszem, én is, de néhány lovat még rakj be a jelenlegiek mellé, hogy haladni is tudj!  Wink
de annak a sok lónak enni kell adni Wink

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #67972 Dátum: 2013 Július 24, 21:26:02 »

Szivesen elrángatnék egy ilyent a buszommal! Cheesy
<beszúrt kép törölve>
Azt elhiszem, én is, de néhány lovat még rakj be a jelenlegiek mellé, hogy haladni is tudj!  Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Oldalak: 1 ... 311 312 313 314 315 [316] 317 318 319 320 321 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.