www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 16:24:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 307 308 309 310 311 [312] 313 314 315 316 317 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14795378 alkalommal)
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68171 Dátum: 2013 Augusztus 08, 21:04:57 »

Az alvázam ezzel a Bodyval lett lekezelve, ami a képen van.
Azt szeretném megkérdezni, hogy ezután milyen anyagot fújjunk fel rá, ami jó, tartós és bevált erre a célra?
Láttam Würtnek ilyen alvázvédős cuccát, érdemes azt megvenni?
Kell még valamit aláfújni az alvázvédőnek, vagy kell egyáltalán alvázvédőzni?


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68170 Dátum: 2013 Augusztus 08, 19:23:49 »

Rugdossuk még lejjebb.  Wink
http://www.youtube.com/watch?v=BX9CQUfMGuM
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #68169 Dátum: 2013 Augusztus 08, 17:30:48 »

Rugdossuk még lejjebb.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 08, 18:13:47 írta stonemen »
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #68168 Dátum: 2013 Augusztus 08, 16:46:22 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68167 Dátum: 2013 Augusztus 08, 15:54:11 »

Én erre máshogyan emlékeztem , ezért rákerestem, és ezt találtam:
Kéntartalom

A gázolaj kéntartalmától nagymértékben függ a dízelmotor élettartama. A gázolajban jelenlevő kénvegyületek korróziót okoznak, valamint hozzájárulnak a lerakódások megszilárdulásához. E korrodáló hatásnak legjobban kitett alkatrészek az adagolószivattyú és a porlasztó fúvókája. A nagy kéntartalmú gázolaj a porlasztó üzembiztonságát veszélyezteti. A gázolaj kénvegyületei a motorba jutva nagyrészt kén-dioxiddá és kén-trioxiddá égnek el, amelyek erősen környezetszennyezőek, a megmaradó hányad szulfátként a részecske-emissziót növeli. Kialakulásuk főleg hideg motor esetén, a bemelegedés időszakában jelentős. Ezzel (is) indokolható napjainkban az a törekvés, amely szerint a motor melegítési üzemidejét minél nagyobb mértékben csökkenteni kell. A gázolajban levő kéntartalom káros hatását érzékelteti: ha a kéntartalmat 0,4 %-ról 1 %-ra emelik, akkor a motor elhasználódása 33%-kal növekszik.
A gázolajban jelenlevő kénvegyületek káros hatását adalékokkal lehet csökkenteni; teljesen kiszűrni nem lehet. A nyersolaj 0,2%-1% közötti kéntartalommal rendelkezik, az Európában jelenleg kapható gázolajok maximum 0,05% ként tartalmazhatnak.



Honnan szedted az MSZP honlapjáról?

Ezt figyeld ez a FIDESZ honlapjáról van.

A dízel gázolajok megfelelő kenési tulajdonságainak
fontos jelentősége van a motorok befecskendező
szivattyúinak kenésében. A kenési funkciókat a gázolajban
lévő természetes anyagok látják el, mint pl. a poláris
felületaktív anyagok, heteroatomot tartalmazó vegyületek
(kén, nitrogén, oxigén) és heterociklusos aromások. Az
utóbbi időben bekövetkezett minőségi változások,
különösen a kéntartalom csökkentése nagymértékben
rontották a gázolajok kenési tulajdonságait és ez a
tendencia a további kéntartalom csökkentéssel még
inkább fokozódik. A mai korszerű dízel hajtóanyagok
megfelelő kenési tulajdonságait csak korszerű
kenőképesség-javító adalékok használatával lehet elérni.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #68166 Dátum: 2013 Augusztus 08, 15:06:23 »

Anyám borogass.
Grin Grin Grin

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #68165 Dátum: 2013 Augusztus 08, 14:59:46 »

Anyám borogass.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68164 Dátum: 2013 Augusztus 08, 14:58:20 »

A diesel autókban a gázolajban lévő kén kent. Ezt lecsökkentették, így az adagolók előbb mennek tönkre, meg minden.
Én erre máshogyan emlékeztem , ezért rákerestem, és ezt találtam:
Kéntartalom

A gázolaj kéntartalmától nagymértékben függ a dízelmotor élettartama. A gázolajban jelenlevő kénvegyületek korróziót okoznak, valamint hozzájárulnak a lerakódások megszilárdulásához. E korrodáló hatásnak legjobban kitett alkatrészek az adagolószivattyú és a porlasztó fúvókája. A nagy kéntartalmú gázolaj a porlasztó üzembiztonságát veszélyezteti. A gázolaj kénvegyületei a motorba jutva nagyrészt kén-dioxiddá és kén-trioxiddá égnek el, amelyek erősen környezetszennyezőek, a megmaradó hányad szulfátként a részecske-emissziót növeli. Kialakulásuk főleg hideg motor esetén, a bemelegedés időszakában jelentős. Ezzel (is) indokolható napjainkban az a törekvés, amely szerint a motor melegítési üzemidejét minél nagyobb mértékben csökkenteni kell. A gázolajban levő kéntartalom káros hatását érzékelteti: ha a kéntartalmat 0,4 %-ról 1 %-ra emelik, akkor a motor elhasználódása 33%-kal növekszik.
A gázolajban jelenlevő kénvegyületek káros hatását adalékokkal lehet csökkenteni; teljesen kiszűrni nem lehet. A nyersolaj 0,2%-1% közötti kéntartalommal rendelkezik, az Európában jelenleg kapható gázolajok maximum 0,05% ként tartalmazhatnak.


Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68163 Dátum: 2013 Augusztus 08, 14:44:04 »

A szelepek kenését (az égéstér felől) régen a benzinhez kevert ólom-tetraetil végezte (dízel autóknál maga a gázolaj), soha nem a kartergázból odakerülő motorolaj. Az ólmozott benzin égése során szürkésfehér, finom por keletkezett. Nos, ez volt az a por, ami megtapadt a szelepeken és a szelepüléken, csökkentve a súrlódást. Mivel a régebbi autók szelepei még a mai napig igénylik ezt a kenést, ezért ólompótló adalékok használata kötelező számukra. Az újabb autók szelepelését, környezetvédelmi okokból rég áttervezték, ezért képesek menni ólommentes (de inkább ólmozatlan a helyes kifejezés) benzinnel. Vezérlés oldalról régen és ma is a motorolaj végzi a kenést.
A diesel autókban a gázolajban lévő kén kent. Ezt lecsökkentették, így az adagolók előbb mennek tönkre, meg minden.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68162 Dátum: 2013 Augusztus 08, 14:40:27 »

  a szívó szelepnél az 5cm hosszú szelepvezetőbe amikor a szívócsatornába vákum van, a szelepfedőbe pedig karternyomás ,  szerinted oda bemegy az üzemanyag  ?
A bogárban meg fekszenek a szelepek, viszont jobban kopik az egyik oldal, más mint egy felül lévő hengerfej. Valami megy oda is, és a kipufogószelepre is rakódik, de az jobban kopik, mert a gázokból a koksz is a szelepre, és a szárára rakódik. Ez pedig dörzsöli. Nyomás is szökik ki a szelepvezető, és a szelep között, és a kenőolajat kitolva a hengerfejbe. A szívószelepnél Jó a kenés, mer olajat szív, és a benzin hűti, valamint nincs koksz ami dörzsőlné. Azon az 5 miliméteren amin mozog a szelepszár a hengerfejben ott érintkezik a benzinnel, és a kenőanyaggal ami a benzinben van.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #68161 Dátum: 2013 Augusztus 08, 14:34:36 »

A szelepek kenését (az égéstér felől) régen a benzinhez kevert ólom-tetraetil végezte (dízel autóknál maga a gázolaj), soha nem a kartergázból odakerülő motorolaj. Az ólmozott benzin égése során szürkésfehér, finom por keletkezett. Nos, ez volt az a por, ami megtapadt a szelepeken és a szelepüléken, csökkentve a súrlódást. Mivel a régebbi autók szelepei még a mai napig igénylik ezt a kenést, ezért ólompótló adalékok használata kötelező számukra. Az újabb autók szelepelését, környezetvédelmi okokból rég áttervezték, ezért képesek menni ólommentes (de inkább ólmozatlan a helyes kifejezés) benzinnel. Vezérlés oldalról régen és ma is a motorolaj végzi a kenést.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68160 Dátum: 2013 Augusztus 08, 14:13:22 »

Maga a szelep amikor nyit, és a gázok távoznak akkor megy a szárára a puha ólom ami ken. A szívót hűti a benzin, és a benzinnel jut oda. A mozgás révén felkenődik a szelepvezető falára. A szeleptányérokat is keni, és ettől halkabb a szelepek munkája. Kompresszió növelő (Tűrő) képessége van, de ezt most nem tárgyaljuk.
  a szívó szelepnél az 5cm hosszú szelepvezetőbe amikor a szívócsatornába vákum van, a szelepfedőbe pedig karternyomás ,  szerinted oda bemegy az üzemanyag  ?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68159 Dátum: 2013 Augusztus 08, 13:46:25 »

Te Józsi ! az ólom potlót te a motorolajba kevered ? vagy hogy a bánatos isten  hónajmankós faszába kerül a szelepszár és a szelepvezető közé?
Komolyan mondom ennyi hülyeséget életembe nem olvastam össze ,mint ezen a fórumon !
Most nátrium az ami az óllom helyett van. Állítólag jobban szennyezi a környezetet. A benzinbe rakom (keverem bele). A flakonon van az arány.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68158 Dátum: 2013 Augusztus 08, 13:41:14 »

Te Józsi ! az ólom potlót te a motorolajba kevered ? vagy hogy a bánatos isten  hónajmankós faszába kerül a szelepszár és a szelepvezető közé?
Komolyan mondom ennyi hülyeséget életembe nem olvastam össze ,mint ezen a fórumon !
Maga a szelep amikor nyit, és a gázok távoznak akkor megy a szárára a puha ólom ami ken. A szívót hűti a benzin, és a benzinnel jut oda. A mozgás révén felkenődik a szelepvezető falára. A szeleptányérokat is keni, és ettől halkabb a szelepek munkája. Kompresszió növelő (Tűrő) képessége van, de ezt most nem tárgyaljuk.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68157 Dátum: 2013 Augusztus 08, 12:57:02 »

A 68 utáninak is így van megoldva a szelepvezetője. Az ólom ami a kenést biztosította az soha nem égett el, mert nem éghető. Szelepnyitáskor a gázokkal távozott, és rárakódott a szelepszárra egy része, na az kente a szelepvezetőket, amik bronzból vannak.
Te Józsi ! az ólom potlót te a motorolajba kevered ? vagy hogy a bánatos isten  hónajmankós faszába kerül a szelepszár és a szelepvezető közé?
Komolyan mondom ennyi hülyeséget életembe nem olvastam össze ,mint ezen a fórumon !
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 08, 13:02:11 írta tati »

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #68156 Dátum: 2013 Augusztus 08, 10:54:32 »

egyértelműen feszszabályzó.

Az volt. Egy harmadikkal ismét jó...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #68155 Dátum: 2013 Augusztus 08, 10:35:03 »

De! És az olaj is keni a régebbieknél, csak ugye ettől a leszivárgó olajtól a kibocsájtott Hc, CO értékek növekedtek. Az újabb motoroknál szelepszár szimeringet alkalmaztak, amik tömítetettek. A kenése a szelepvezetőnek még rosszabb lett, viszont jobb paramétereket mutatott a motor, mert javult a károsanyag kibocsájtása. Valószínűleg a benzinbe kevernek e végett valamit ami ken. Pluszként lehet még tenni bele. (ajánlott). Igy már jobb?
Lyaly. Sokkal. Mindenki azt csinál a bogarával amit akar, de 68 utáni motorokba nem kell. Ne nekem kelljen már elmagyaráznom a lehet és a kell közötti különbséget.

Ha meg akarsz bele tölteni valamit akkor inkább FIMOL-t.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 08, 10:46:58 írta abes »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68154 Dátum: 2013 Augusztus 08, 10:20:24 »

Jezusom ...
De! És az olaj is keni a régebbieknél, csak ugye ettől a leszivárgó olajtól a kibocsájtott Hc, CO értékek növekedtek. Az újabb motoroknál szelepszár szimeringet alkalmaztak, amik tömítetettek. A kenése a szelepvezetőnek még rosszabb lett, viszont jobb paramétereket mutatott a motor, mert javult a károsanyag kibocsájtása. Valószínűleg a benzinbe kevernek e végett valamit ami ken. Pluszként lehet még tenni bele. (ajánlott). Igy már jobb?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #68153 Dátum: 2013 Augusztus 08, 10:12:41 »

Nem
Jezusom ...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68152 Dátum: 2013 Augusztus 08, 10:06:27 »

Legyszi' ird le, hogy ez mikori motor volt! Mert mi '68 utani motorokra mondtuk, hogy nem kell belejuk olompotlo ...
A 68 utáninak is így van megoldva a szelepvezetője. Az ólom ami a kenést biztosította az soha nem égett el, mert nem éghető. Szelepnyitáskor a gázokkal távozott, és rárakódott a szelepszárra egy része, na az kente a szelepvezetőket, amik bronzból vannak.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #68151 Dátum: 2013 Augusztus 08, 10:02:12 »

Nem kell, de akkor sűrűn kell cserélni a szelepvezetőket, ugyanis elkopnak. Ha ennyire elkopik, akkor a hengerfej őntvényét is elkoptatja. Ekkor azt is el kell dobni. A játékhoz a motort ki kell venni, és szét-össze kell szerelni. Többe kerül, ha nem öntöd bele a kenéshez szükséges adalékot.
Legyszi' ird le, hogy ez mikori motor volt! Mert mi '68 utani motorokra mondtuk, hogy nem kell belejuk olompotlo ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68150 Dátum: 2013 Augusztus 08, 10:00:05 »

Nem kell adalék.
Ahhoz se kell.

"A legtöbb léghűtéses boxermotort nyogodtan üzmeltethetjük ólommentes üzemanyaggal. Ha csak azt vesszük figyelembe, hogy az USA-ban és Hollandiában évek óta üzemelnek problémamentesen LPG-vel is a léghűtéses VW-k, akkor érthető is miért.

A szimplaszívós hengerfejes motoroknál 1968-tól mindenféle adalék nélkül alkalmazható ólommentes benzin. Az ezelőtti típusoknál a tankoláskor érdemes ólompótló adalékot adagolni a tankolt benzinhez. De ezt sem kötelező minden tankoláskor, elég minden 3-dik tankoláskor. "

<beszúrt kép törölve>

forrás:http://www.vbklub.net/szereles/pbmentes.htm
Nem kell, de akkor sűrűn kell cserélni a szelepvezetőket, ugyanis elkopnak. Ha ennyire elkopik, akkor a hengerfej őntvényét is elkoptatja. Ekkor azt is el kell dobni. A játékhoz a motort ki kell venni, és szét-össze kell szerelni. Többe kerül, ha nem öntöd bele a kenéshez szükséges adalékot.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #68149 Dátum: 2013 Augusztus 08, 09:58:14 »

Akkor most ne szórjak többet sörétet a benzinbe?  Huh

Mindenki azt csinál amit akar, arra szórja el a pénzét amire akarja.  Wink
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #68148 Dátum: 2013 Augusztus 08, 09:54:22 »

Akkor most ne szórjak többet sörétet a benzinbe?  Huh

Nem kell adalék.
Ahhoz se kell.

"A legtöbb léghűtéses boxermotort nyogodtan üzmeltethetjük ólommentes üzemanyaggal. Ha csak azt vesszük figyelembe, hogy az USA-ban és Hollandiában évek óta üzemelnek problémamentesen LPG-vel is a léghűtéses VW-k, akkor érthető is miért.

A szimplaszívós hengerfejes motoroknál 1968-tól mindenféle adalék nélkül alkalmazható ólommentes benzin. Az ezelőtti típusoknál a tankoláskor érdemes ólompótló adalékot adagolni a tankolt benzinhez. De ezt sem kötelező minden tankoláskor, elég minden 3-dik tankoláskor. "
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #68147 Dátum: 2013 Augusztus 08, 08:56:52 »

Sziasztok....

Volna egy kérdésem, lehet kiröhögtök érte, de nem ez a lényeg......72-s.1300-s bogár motorja szereti az ólommentes benzint?? Vagy kell bele nekije adalék???? Nem akarom elbaszni a motort, mert doxa......

Köszi.....
Nem kell adalék.

Mert akkor csak az F-es mocihoz kell adalékot vennem.  Grin
Ahhoz se kell.

"A legtöbb léghűtéses boxermotort nyogodtan üzmeltethetjük ólommentes üzemanyaggal. Ha csak azt vesszük figyelembe, hogy az USA-ban és Hollandiában évek óta üzemelnek problémamentesen LPG-vel is a léghűtéses VW-k, akkor érthető is miért.

A szimplaszívós hengerfejes motoroknál 1968-tól mindenféle adalék nélkül alkalmazható ólommentes benzin. Az ezelőtti típusoknál a tankoláskor érdemes ólompótló adalékot adagolni a tankolt benzinhez. De ezt sem kötelező minden tankoláskor, elég minden 3-dik tankoláskor. "



forrás:http://www.vbklub.net/szereles/pbmentes.htm
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 08, 09:02:58 írta abes »
Lazlow
« Hozzászólás #68146 Dátum: 2013 Augusztus 08, 08:41:44 »

Szóval akkor egy '74-es AR-es duplaszívós mociba már nem kell adalék? Smiley
Mert akkor csak az F-es mocihoz kell adalékot vennem.  Grin

Köszi!  Wink

(nem, nem kell az ujabb motorokba olompotlo adalek ...)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #68145 Dátum: 2013 Augusztus 08, 04:05:30 »

többen használunk adalékot.
Szerintem kevesebben hasznaltok adalekot ... ;-))
(nem, nem kell az ujabb motorokba olompotlo adalek ...)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68144 Dátum: 2013 Augusztus 07, 20:47:46 »

Köszi a gyors válaszokat.........ez az első bogaram.....oszt féttem mint a rosseb.. Grin Grin Grin
lófaszt kell.
maximum a kis lelked megnyugtatása végett.

http://kaefer63.de/vw-kaefer-kraftstoff.html

ánglusul is egy:
http://www.reluctantmechanic.com/q-a/volkswagen-unleaded-petrol.php



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető csigaszeg
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #68143 Dátum: 2013 Augusztus 07, 19:43:24 »

Köszi a gyors válaszokat.........ez az első bogaram.....oszt féttem mint a rosseb.. Grin Grin Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #68142 Dátum: 2013 Augusztus 07, 19:25:23 »

Sziasztok....
Volna egy kérdésem, lehet kiröhögtök érte, de nem ez a lényeg......72-s.1300-s bogár motorja szereti az ólommentes benzint?? Vagy kell bele nekije adalék???? Nem akarom elbaszni a motort, mert doxa......
Köszi.....

Én például a Wynn's adalékot használom, de nem minden tankoláskor... minden 2-3. tankoláskor... Mikor hogy... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #68141 Dátum: 2013 Augusztus 07, 19:22:18 »

Sziasztok....

Volna egy kérdésem, lehet kiröhögtök érte, de nem ez a lényeg......72-s.1300-s bogár motorja szereti az ólommentes benzint?? Vagy kell bele nekije adalék???? Nem akarom elbaszni a motort, mert doxa......

Köszi.....
Semmi baja nem lesz tőle, de többen használunk adalékot.
Én azt tapasztaltam, hogy egy icipicit finomabb a járása tőle. Perce ez lehet csak beleképzelés is.  Cheesy
Nem elérhető csigaszeg
Hozzászólások: 16


« Hozzászólás #68140 Dátum: 2013 Augusztus 07, 19:04:42 »

Sziasztok....

Volna egy kérdésem, lehet kiröhögtök érte, de nem ez a lényeg......72-s.1300-s bogár motorja szereti az ólommentes benzint?? Vagy kell bele nekije adalék???? Nem akarom elbaszni a motort, mert doxa......

Köszi.....
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68139 Dátum: 2013 Augusztus 06, 20:56:56 »

1x mozdulok ki innen Miskolcról aztán a fél fórum látja a kocsit  Grin
stirlitz... gondolta müller :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #68138 Dátum: 2013 Augusztus 06, 20:48:06 »

1x mozdulok ki innen Miskolcról aztán a fél fórum látja a kocsit  Grin
hárman tuti hogy láttuk..... Wink Cheesy

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #68137 Dátum: 2013 Augusztus 06, 18:39:49 »

ha már itt tartunk én meg őt láttam Bp-en. zöld is, kopottas is, pont mint az enyém, csak kb egy tizessel fiatalabb  Wink

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #68136 Dátum: 2013 Augusztus 06, 18:32:27 »

1x mozdulok ki innen Miskolcról aztán a fél fórum látja a kocsit  Grin

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68135 Dátum: 2013 Augusztus 06, 18:24:20 »

Ott mentünk el a kocsi mellett a Szent László utcában. :-)

Siófokon voltunk.
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #68134 Dátum: 2013 Augusztus 06, 17:41:20 »


Siófokon voltunk.

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #68133 Dátum: 2013 Augusztus 06, 13:21:12 »

Nos részben bejött. Másik fesszabbal rögtön lett töltés. Azonban ismét elment melegen, hidegen mindig van. Hidegen olyannyira hogy emelt fordulaton /szivatóval/ felmegy 15.5V-ig... Repnapra menet is odafele elment a töltés fullra, a fesszab tűz forró lett. Este hazafele "végig" töltött, kivéve ha kátyúba mentem... Akkor hirtelen megszűnt a töltés. Egyébként 13.5V világítással, és 14.5V volt világítás nélkül a töltőfesz. Bár ma is világítás nélkül 14V tetejét verte, világítást már küldöm is rá ilyenkor, hogy ne főzze ki az új akkut.


Ötletek? Egyértelműen dinamó?

Szerintem egyértelmű csak mérés után lenne.
(a szabályzó általában kevésbé hőmérsékletfüggő, a gép viszont annál inkább)
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 06, 13:45:32 írta Imrüs »

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68132 Dátum: 2013 Augusztus 06, 06:42:56 »

Nos részben bejött. Másik fesszabbal rögtön lett töltés. Azonban ismét elment melegen, hidegen mindig van. Hidegen olyannyira hogy emelt fordulaton /szivatóval/ felmegy 15.5V-ig... Repnapra menet is odafele elment a töltés fullra, a fesszab tűz forró lett. Este hazafele "végig" töltött, kivéve ha kátyúba mentem... Akkor hirtelen megszűnt a töltés. Egyébként 13.5V világítással, és 14.5V volt világítás nélkül a töltőfesz. Bár ma is világítás nélkül 14V tetejét verte, világítást már küldöm is rá ilyenkor, hogy ne főzze ki az új akkut.


Ötletek? Egyértelműen dinamó?
egyértelműen feszszabályzó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 307 308 309 310 311 [312] 313 314 315 316 317 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.201 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.