www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 23:00:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 305 306 307 308 309 [310] 311 312 313 314 315 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14781161 alkalommal)
Lazlow
« Hozzászólás #68251 Dátum: 2013 Augusztus 14, 07:01:33 »

Reggelt!
Félig meddig SZMB...tulajdonképpen anyagbeszerzésről kérdeznék:
Anno mindha valahol itt olvastam volna, hogy még lehet németországból gyári kárpitanyagot szerezni (bár eléggé borsos áron)? Ez még igaz?
Mert legszívesebben gyári tetőkárpitot tennék vissza mert elképesztő minőségű cucc, csak már el volt szakadva (gondolom nem anyagfáradás, hanem hanyagság miatt).

Köszönöm!

Üdvw: Laci
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68250 Dátum: 2013 Augusztus 13, 05:18:06 »

Igen, és a kifogyhatatlan humorérzék. :-)

Olajszint?  Evil

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #68249 Dátum: 2013 Augusztus 12, 20:51:59 »

A magyar nyelv szépsége a tömörség Smiley

Ő van még a motorban olaj? Evil Ha nincs nem is csepeg Evil 
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #68248 Dátum: 2013 Augusztus 12, 20:50:55 »

Olajszint?  Evil

Mai SZMB keretében beépült egy új Mahle benzinszűrő (Made in Austria 13.03.05; 45,-SEK) és kb 60cm 6mm-es új benzincső (Made in EU; 27,-SEK). A szűrőt ügyesen rögzítettem, a bent lévő csövek épek, látszólag repedésmentesek.
Érdekes, most megint nem csöpög az olaj. Lehet, hogy reggel az első hosszabb úton valami még tágult picit (vagy mittudomén), de most - 4 óra állás után - nincs alatta egy csepp sem.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #68247 Dátum: 2013 Augusztus 12, 20:49:25 »

Mai SZMB keretében beépült egy új Mahle benzinszűrő (Made in Austria 13.03.05; 45,-SEK) és kb 60cm 6mm-es új benzincső (Made in EU; 27,-SEK). A szűrőt ügyesen rögzítettem, a bent lévő csövek épek, látszólag repedésmentesek.
Érdekes, most megint nem csöpög az olaj. Lehet, hogy reggel az első hosszabb úton valami még tágult picit (vagy mittudomén), de most - 4 óra állás után - nincs alatta egy csepp sem.

Ő van még a motorban olaj? Evil Ha nincs nem is csepeg Evil 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68246 Dátum: 2013 Augusztus 12, 20:43:12 »

Mai SZMB keretében beépült egy új Mahle benzinszűrő (Made in Austria 13.03.05; 45,-SEK) és kb 60cm 6mm-es új benzincső (Made in EU; 27,-SEK). A szűrőt ügyesen rögzítettem, a bent lévő csövek épek, látszólag repedésmentesek.
Érdekes, most megint nem csöpög az olaj. Lehet, hogy reggel az első hosszabb úton valami még tágult picit (vagy mittudomén), de most - 4 óra állás után - nincs alatta egy csepp sem.

A hiba oka: A kisebb belső átmérőjű benzincsőbe bele volt téve egy nagyobb külső csőátmérőjű szűrő. Persze bele lehet eröltetni, de ahol a benzinszűrő csövének vége, már többször kirepedezett a cső. Mindig rövidebbre vágtam, aztán menés tovább. Most végleg megoldom a dolgot, holnap veszek egy másik szűrőt, illetve új csövet és bilincseket.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68245 Dátum: 2013 Augusztus 12, 20:37:18 »

Mondjuk az igaz, hogy a gyári cső a harmonikás rész által egy kis iránytörést is fel tud venni. gumigyűrű pasztázásról meg azt azért be kell vallanom, hogy typ4 mocinál viszont én is pasztázok a csöveknél, mert az egy rémálom  Undecided

Közben eltelt min 30 év.Meghát a scat "harmonikacső"is full gyári."L,szipoá".

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68244 Dátum: 2013 Augusztus 12, 20:32:39 »

Nem, gyárilag nincs kenve.

Egyébként én sem kenem, minden harmonikacsövet méretre állítok 190-191 mm (Én picit fölé, 191 és 192 közé szoktam nyújtani), csak Victory reinz vagy Erling tömítést használok, amiből a Victory egy picit jobb és ahogy Tati mondja, igazgatom. Érezni amikor szépen beül a helyére.

Persze ez még véletlenül sem azt jelenti, hogy a VL rosszul csinálja. Van aki így, van aki úgy. Én egyébként bogárnál csak a blokkfeleknél használok pasztát, meg nagy hengerek esetében a hengertalpnál.

laci tutikóser, az autói sem szarok, azonban gondolj bele, hogy a gyárban hanzi minden egyes tömítőgyűrűt bekent pasztával?
naneee!

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #68243 Dátum: 2013 Augusztus 12, 20:30:20 »

laci tutikóser, az autói sem szarok, azonban gondolj bele, hogy a gyárban hanzi minden egyes tömítőgyűrűt bekent pasztával?
naneee!
Közben eltelt min 30 év.Meghát a scat "harmonikacső"is full gyári."L,szipoá".

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68242 Dátum: 2013 Augusztus 12, 20:19:29 »

laci tutikóser, az autói sem szarok, azonban gondolj bele, hogy a gyárban hanzi minden egyes tömítőgyűrűt bekent pasztával?
naneee!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #68241 Dátum: 2013 Augusztus 12, 18:58:45 »

Ami bírja az olajat. Nem tudok konkrét mukucsot mondani, mert viszonylag ritkán kell ilyeneket használnom.

Vörös L. csinálta a mostani motoromat.Tán 5-6 év alatt toltam bele majd 1500 kilométert.Mikor megépít egy erős motort,rá rak egy pict 34-est,hogy ne tudd szét taposni.Semmi gond nem volt.Castrol Edge Sport 10w50.Azóta van rajta két Wéber.V.L.nem béna,mindenre válaszolt,amit kérdeztem.A dupla karbit ,meg otthon kell beállítani.Elkon mérőbörönd,Elkon CO2 mérő,vákum mérő etc..Fél nap izgalom.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68240 Dátum: 2013 Augusztus 12, 18:21:05 »

Ami bírja az olajat. Nem tudok konkrét mukucsot mondani, mert viszonylag ritkán kell ilyeneket használnom.

Nem. Milyen pasztával kenjem?


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #68239 Dátum: 2013 Augusztus 12, 18:01:17 »

  Ugy tudom irigyelni a tudás ,tapasztalat színpatikus elegyét.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68238 Dátum: 2013 Augusztus 12, 15:47:01 »

Nem tudom mi volt (van) azokkal a lemezekkel, de a gyári harmonikacsőhöz is hozzáértek. Pedig ott jó pár mm távolságnak kell lennie. Amikor betettem azt az 1 db menetes csövet, akkor bele kellett vágnom a terelőlemezbe, különben nem ment volna be a cső a helyére. Nézd meg, hogy beszereléskor nem ér-e hozzá a cső a lemezhez. Ha csak hozzá ér, akkor is meg kell találni az okát, de úgy nem szabad betenni a csövet, mert lehet, hogy pont attól nem tud megtörténni az amiről Tati beszél, hogy szépen beül az ideális helyére a cső.
Nem lehet, hogy M10 tőcsavaros a motorod, a lemezek meg M8 csavaros blokkhoz vannak, így nem mennek eléggé fel a helyükre? Vagy nem feszülnek be a bordák között? Ha kiveszed mind a 4 csövet, akkor ezt kiderítheted és csak akkor tedd be őket, ha már egyik sem ér hozzá a lemezhez!

Akkor valószínűleg picit feszíti a typ3 terelőlemez. Mindegy, összerakom a másik oldalt anélkül, aztán meglátjuk.


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68237 Dátum: 2013 Augusztus 12, 14:22:12 »

Akkor valószínűleg picit feszíti a typ3 terelőlemez. Mindegy, összerakom a másik oldalt anélkül, aztán meglátjuk.

jó minőségű gumi legyen és berakáskor forgatni kell egy kicsit a csövet hogy rendesen beüljön a helyére  tuti hogy se maresznak se callooknak nem szokott ilyen folyni mert egy pár motor után már érzésre lehet tudni hogy jól állnak (varázslónak meg nyilván nem hiszen ő heti rendszerességgel borítja szét a motorját ) pár hete én is építettem be teleszkópos csövet minden rendben volt vele ...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #68236 Dátum: 2013 Augusztus 12, 14:20:01 »

Ezt szeretem a zinternetbe, hogy azonnal kapok adott problémára két ellentétes választ. :-)
Nm is kell oda a paszta, csak legyen tiszta a tömítő felület, és ne legyen sérült.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68235 Dátum: 2013 Augusztus 12, 14:18:04 »

Ezt szeretem a zinternetbe, hogy azonnal kapok adott problémára két ellentétes választ. :-)
jó minőségű gumi legyen és berakáskor forgatni kell egy kicsit a csövet hogy rendesen beüljön a helyére  tuti hogy se maresznak se callooknak nem szokott ilyen folyni mert egy pár motor után már érzésre lehet tudni hogy jól állnak (varázslónak meg nyilván nem hiszen ő heti rendszerességgel borítja szét a motorját ) pár hete én is építettem be teleszkópos csövet minden rendben volt vele ...

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #68234 Dátum: 2013 Augusztus 12, 14:17:47 »

Ezt szeretem a zinternetbe, hogy azonnal kapok adott problémára két ellentétes választ. :-)
Nekem nincs ott paszta, és 7 éve nem csöpög. Igaz ez csak egy f-es széria motor.
De azért a szilvalekvár a tuti biztonság!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68233 Dátum: 2013 Augusztus 12, 14:10:36 »

Ezt szeretem a zinternetbe, hogy azonnal kapok adott problémára két ellentétes választ. :-)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68232 Dátum: 2013 Augusztus 12, 14:07:08 »

Nem. Milyen pasztával kenjem?

semmilyennel ! az az egy hely a bogáron ahová nem kell paszta !

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #68231 Dátum: 2013 Augusztus 12, 13:55:04 »

Nem. Milyen pasztával kenjem?

szilvalekvár! de csak a házi jó Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68230 Dátum: 2013 Augusztus 12, 13:51:16 »

Nem. Milyen pasztával kenjem?

A gumi gyűrűk be lettek kenve valami pasztával?
Vörös L. szerint kell, mert nélküle folyni fog.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68229 Dátum: 2013 Augusztus 12, 13:23:28 »

Annyira nem extra a helyzet, elég ha Stone ott Stockholmban nem dobja ki a gyerekek ebéd utáni édességének a dobozat és ráhúzza arra szívócsonkot. Ha ott van hézag, azt megmutatja.

Tudok adni nyomásérzékeny lapot, ha kell, amivel mi is nézzük a szerszámok közti párhuzamosságot.


Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #68228 Dátum: 2013 Augusztus 12, 12:23:41 »

Vili tanácsa jó lehet ilyen esetben.

Nehéz benn lévő motornál a dolog. Én nagyon sokat szoktam reszelni a szívócsonkokon egyrészt, hogy ne feszüljön a lemezekhez, másrészt, hogy sík legyen az anyák alatt a felfekvő felület, harmadrészt, hogy eléggé átérjenek a tőcsavarok a talp furatán és negyedszer, hogy hozzáférjek rendesen kulccsal az anyához. Van levágott csillag-villás kulcsom is a hátsó anyákhoz.

Én még azt szoktam megfigyelni, hogy a szívócsonk könnyen bemegy-e a lemezeléstől a helyére és, hogy tömítés nélkül hallatszik-e, hogy fémesen koccan a szívócső a hengerfej felületén, illetve, hogy határozottan le tudom-e fogni a helyére, nem feszül-e neki rugalmasan valaminek. Meg vághatsz ki kartonból lyuk nélküli "tömítést", amin meg tudod nézni, hogy benyomódik-e hengerfej és a szívócső csatornáinak formája a papírra. Ha nem nyomódik be rendesen, akkor látod, hogy hol van a bibi.


Tudok adni nyomásérzékeny lapot, ha kell, amivel mi is nézzük a szerszámok közti párhuzamosságot.

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68227 Dátum: 2013 Augusztus 12, 12:07:14 »

A gumi gyűrűk be lettek kenve valami pasztával?
Vörös L. szerint kell, mert nélküle folyni fog.

Ma reggel a Bogárral jöttem. Ahogy nézem, megint picit csöpög az olaj az üj csöveknél. Lehet, hogy kicsit feszül a Typ3 terelőlemez miatt, nem kizárt, hogy ki kell vennem. Ha nem javul, csinálok egy próbát, a másik oldalt úgy rakom össze. Itt úgy sincs annyira meleg... :-)


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68226 Dátum: 2013 Augusztus 12, 08:27:33 »

Ma reggel a Bogárral jöttem. Ahogy nézem, megint picit csöpög az olaj az üj csöveknél. Lehet, hogy kicsit feszül a Typ3 terelőlemez miatt, nem kizárt, hogy ki kell vennem. Ha nem javul, csinálok egy próbát, a másik oldalt úgy rakom össze. Itt úgy sincs annyira meleg... :-)

Grin Grin Grin
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #68225 Dátum: 2013 Augusztus 12, 07:04:16 »

a lényeg, hogy szívószelepet mindenki cseréljen, különben hátulról meg fogja csinálni a godzilla.
Jezusom ...
Grin Grin Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #68224 Dátum: 2013 Augusztus 12, 07:00:09 »

Sziasztok lenne egy kérdésem,minden jobbos ajtón(BOGÁR)van e tükörtartó menet?Nem akarom előbb megfúrni és utána koppanni!Köszi az infót

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #68223 Dátum: 2013 Augusztus 12, 06:45:58 »

Sziasztok lenne egy kérdésem,minden jobbos ajtón(BOGÁR)van e tükörtartó menet?Nem akarom előbb megfúrni és utána koppanni!Köszi az infót

Nincs! Enyémen sem volt...  Tongue Undecided Jó móka oda bejátszani a rögzítő anyát...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Kiss Steve
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #68222 Dátum: 2013 Augusztus 12, 06:00:18 »

Sziasztok lenne egy kérdésem,minden jobbos ajtón(BOGÁR)van e tükörtartó menet?Nem akarom előbb megfúrni és utána koppanni!Köszi az infót
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68221 Dátum: 2013 Augusztus 11, 21:41:37 »

a lényeg, hogy szívószelepet mindenki cseréljen, különben hátulról meg fogja csinálni a godzilla.
Jezusom ...
kipufogót okoska,kipufogót Jezusom ...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68220 Dátum: 2013 Augusztus 11, 21:39:36 »

1. Ezek gyári 100+ezret futott szelepek voltak, vagy valami ócska utángyártott?
2. Mind kellemes 80-as utazónál minden előzmény nélkül szakadt le, vagy akkor mikor a Jóska a kertek alatt megsenderintette az avarosban?
mind gyári szelep volt,  egyik egy ismeretlen eredetű nagyon kopott motor nem rodeózás közben szakadt le  dugattyútetőn be hajtókar kitámaszt blokkrepedés . A másik egy felújított motor (nyilván szelepet nem cseréltek) 1olajcsere kb 5000km után Budapest-Békéscsaba útvonalon kb70es tempónál tányér leugrott a dugó meg szépen felnyomta a hengerfejbe a szelepülés mellé itt csak a hengerfej volt cserés . A harmadik pedig szintén felújítás után kb 2ezer kilóméterrel az első tisztességes kihuzatásnál kettesben új dugó széttört új hengert összebaszta hengerfej összeverve szelepülésszintén. az utolsóhoz annyi közöm volt hogy az elején megmondtam 150eftból nem lehet felújítani majd az ember mikor készvolt eljött a pofámba röhögött hogy nézzem meg ugye hogy meg lehetett csinálni csak én át akartam baszni,majd csikorgó kerekekkel elment. kb egy hónap múlva láttam a kocsit szétborítva egy szerelőnél aki kérdezte hogy tudok -e adni neki egy hengerfejet meg egy henger-dugót mondtam hogy igen de küldje el a gazdáját érte (persze hogy nem jött) Grin

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68219 Dátum: 2013 Augusztus 11, 21:32:47 »

a lényeg, hogy szívószelepet mindenki cseréljen, különben hátulról meg fogja csinálni a godzilla.
Jezusom ...
Mechanogodzilla

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68218 Dátum: 2013 Augusztus 11, 21:32:03 »

Elég ha öntesz ólompótlót a motorolajba, meg teszel fel g60 felniket és csavarhúzóval is tudsz gyorsan ékszíjat cserélni.
ja, oké :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #68217 Dátum: 2013 Augusztus 11, 21:29:40 »

a lényeg, hogy szívószelepet mindenki cseréljen, különben hátulról meg fogja csinálni a godzilla.
Jezusom ...
Elég ha öntesz ólompótlót a motorolajba, meg teszel fel g60 felniket és csavarhúzóval is tudsz gyorsan ékszíjat cserélni.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68216 Dátum: 2013 Augusztus 11, 21:27:58 »

a lényeg, hogy szívószelepet mindenki cseréljen, különben hátulról meg fogja csinálni a godzilla.
Jezusom ...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68215 Dátum: 2013 Augusztus 11, 19:55:46 »

Vili tanácsa jó lehet ilyen esetben.

Nehéz benn lévő motornál a dolog. Én nagyon sokat szoktam reszelni a szívócsonkokon egyrészt, hogy ne feszüljön a lemezekhez, másrészt, hogy sík legyen az anyák alatt a felfekvő felület, harmadrészt, hogy eléggé átérjenek a tőcsavarok a talp furatán és negyedszer, hogy hozzáférjek rendesen kulccsal az anyához. Van levágott csillag-villás kulcsom is a hátsó anyákhoz.

Én még azt szoktam megfigyelni, hogy a szívócsonk könnyen bemegy-e a lemezeléstől a helyére és, hogy tömítés nélkül hallatszik-e, hogy fémesen koccan a szívócső a hengerfej felületén, illetve, hogy határozottan le tudom-e fogni a helyére, nem feszül-e neki rugalmasan valaminek. Meg vághatsz ki kartonból lyuk nélküli "tömítést", amin meg tudod nézni, hogy benyomódik-e hengerfej és a szívócső csatornáinak formája a papírra. Ha nem nyomódik be rendesen, akkor látod, hogy hol van a bibi.

Van valami ötleted? Reszeljem a szívócsonkot?


1303LS
« Hozzászólás #68214 Dátum: 2013 Augusztus 11, 19:54:25 »

Ez nem jött be most.
Bocs nem tudtam.  Undecided
Profi vagy.  Wink
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68213 Dátum: 2013 Augusztus 11, 19:28:23 »

Ez nem jött be most. Ha lebontom, talán jobban látszik, hol nem volt elég a tömítőanyag.

Én még megpróbálnám úgy meghúzni, hogy először a nehezenodaférhetőset és csak ezután a könnyebbet. Így egy kicsit rá fog feszíteni a nehezen odaférhetősre mikor ráfordulja azt a millimétert.
1303LS
« Hozzászólás #68212 Dátum: 2013 Augusztus 11, 19:27:12 »

Van valami ötleted? Reszeljem a szívócsonkot?

Én még megpróbálnám úgy meghúzni, hogy először a nehezenodaférhetőset és csak ezután a könnyebbet. Így egy kicsit rá fog feszíteni a nehezen odaférhetősre mikor ráfordulja azt a millimétert.
Oldalak: 1 ... 305 306 307 308 309 [310] 311 312 313 314 315 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.183 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.