www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 21:26:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14849671 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #70051 Dátum: 2014 Január 22, 16:50:49 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70050 Dátum: 2014 Január 22, 15:56:20 »

igazad van!

Akkor a szeleptoke kopna szarra, nekem az szokott... :-(

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70049 Dátum: 2014 Január 22, 15:50:50 »

De ezt a harmas utotte, mert kozelebb van a lendkerekhez, nagyokos! ;-)
igazad van!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70048 Dátum: 2014 Január 22, 15:26:36 »

bocs fater de ez itt az1. henger Undecided

De ezt a harmas utotte, mert kozelebb van a lendkerekhez, nagyokos! ;-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70047 Dátum: 2014 Január 22, 15:00:51 »


Tóth Zoltán
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70046 Dátum: 2014 Január 22, 14:54:24 »

meg uaz kilincset.... VW alkatrészt nem próbáltál? Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70045 Dátum: 2014 Január 22, 14:37:32 »

De igen. Mindig azt használok.

meg uaz kilincset.... VW alkatrészt nem próbáltál? Grin

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70044 Dátum: 2014 Január 22, 14:32:32 »

az nem wartburg kuplung?
De igen. Mindig azt használok.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70043 Dátum: 2014 Január 22, 14:30:58 »

Ne hülyézzetek le,csak kérdeznék!  Cheesy
Az megoldás ha a tőcsavarjaim meghúzhatatlanul elfordulnak, hogy bele ragasztom?
Van olyan 2 komponensű "diamant"alu ragasztóm, ami ipari felhasználású,és 1 óra után, akár esztergálni is lehet.
Vagy mindenképp a felfúrós menetjavítás a megoldás?

ha ez eredetileg is buszmotor akkor 8mm csavaros aminek a blokkban eleve 12x1,25 menetperselyei vannak. Ezeket még lehet javítani M14re stuntnak is küldtem ilyet,   a 10mm-es tőcsavarok nincsenek perselyezve azok kiszakadósabbak.én nagyon nem javaslom a ragasztgatást.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #70042 Dátum: 2014 Január 22, 14:22:07 »

A hengerfejet már csukott szemmel szerelem szét össze, mint a seregben a géppisztolyt. Mert azt is szereltették ám.
az nem wartburg kuplung?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70041 Dátum: 2014 Január 22, 14:17:55 »

Ne hülyézzetek le,csak kérdeznék!  Cheesy
Az megoldás ha a tőcsavarjaim meghúzhatatlanul elfordulnak, hogy bele ragasztom?
Van olyan 2 komponensű "diamant"alu ragasztóm, ami ipari felhasználású,és 1 óra után, akár esztergálni is lehet.
Vagy mindenképp a felfúrós menetjavítás a megoldás?

Még az is lehet, hogy túlméretes, és az szakadt ki. Azért mondom, nehogy meglepetés érjen. Annyira rossz a motorblok ami a kocsidban van, hogy érdemes lenne egy jobbat keresni. Azért az ilyen szerelgetéseknek, a vége legtöbször egy motor felújításhoz vezet mindig.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70040 Dátum: 2014 Január 22, 14:12:50 »

Ne hülyézzetek le,csak kérdeznék!  Cheesy
Az megoldás ha a tőcsavarjaim meghúzhatatlanul elfordulnak, hogy bele ragasztom?
Van olyan 2 komponensű "diamant"alu ragasztóm, ami ipari felhasználású,és 1 óra után, akár esztergálni is lehet.
Vagy mindenképp a felfúrós menetjavítás a megoldás?

menet javito persely  kell neki, semmi mas nem jo!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70039 Dátum: 2014 Január 22, 14:09:20 »

Ne hülyézzetek le,csak kérdeznék!  Cheesy
Az megoldás ha a tőcsavarjaim meghúzhatatlanul elfordulnak, hogy bele ragasztom?
Van olyan 2 komponensű "diamant"alu ragasztóm, ami ipari felhasználású,és 1 óra után, akár esztergálni is lehet.
Vagy mindenképp a felfúrós menetjavítás a megoldás?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70038 Dátum: 2014 Január 22, 14:04:08 »

Elvileg a buszon, tök jól hozzá lehet férni.
Majd szombaton,vagy vasárnap, remélem okosabb leszek.
De ettől eltekintve, pöccre indul,szerintem ezt így használhatta a régi tulaj.



a felső sor a hengertakaró alatt van az meg a turbinaház alatt... Undecided

Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70037 Dátum: 2014 Január 22, 13:58:39 »

Bogarazásom legelején történt meg, hogy csattogott a motor. Nekem is kifújt. Nem fértem a csavarokhoz, és lebontottam már mindent a motorról. A végén csak ki kellett venni. Mivel nem volt akkoriban alkatrész, és csak külföldről lehetett beszerezni az alkatrészeket, és a szocialista útlevél nem volt jó, meg valuta is kellett volna, így megfordítottam a két rézkarikát. Össze raktam és meghúztam. Nem volt erőmérő sem. 20 év múlva szedtem szét amikor eltörött a főtengely.
Elvileg a buszon, tök jól hozzá lehet férni.
Majd szombaton,vagy vasárnap, remélem okosabb leszek.
De ettől eltekintve, pöccre indul,szerintem ezt így használhatta a régi tulaj.


Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70036 Dátum: 2014 Január 22, 13:25:30 »

A hengerfejet már csukott szemmel szerelem szét össze, mint a seregben a géppisztolyt. Mert azt is szereltették ám.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70035 Dátum: 2014 Január 22, 13:20:13 »

Bogarazásom legelején történt meg, hogy csattogott a motor. Nekem is kifújt. Nem fértem a csavarokhoz, és lebontottam már mindent a motorról. A végén csak ki kellett venni. Mivel nem volt akkoriban alkatrész, és csak külföldről lehetett beszerezni az alkatrészeket, és a szocialista útlevél nem volt jó, meg valuta is kellett volna, így megfordítottam a két rézkarikát. Össze raktam és meghúztam. Nem volt erőmérő sem. 20 év múlva szedtem szét amikor eltörött a főtengely.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70034 Dátum: 2014 Január 22, 13:17:32 »

Ez nagyon jó kép, tetszik.  Cheesy
<beszúrt kép törölve>
ez így teljesen jo! Csak kell csinálni szikra gyujtast a motor ála, es mekkora király lenne találkozón, a "sárkány" busz. Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70033 Dátum: 2014 Január 22, 13:11:56 »

Jól van nyertetek!
Kiszedem a motort, és meglátom mi lesz.
A blokkot már egy alu hegesztő meghegesztette.+ tettem rá alu ragasztót is.
Köpködött is rendesen,mert ez spiáteres,vagy valamilyen  ötvözetű  blokk.
Sikerült egy két képet csinálni, ebből gondoltam a hengerfejességet.
De akkor sem adom fel,és használni fogom,és remélem a fiam is!!


Régen nekem is volt egy ilyen hibám. Próbáld meg meghúzni a csavarokat, mert lazák. Ha nem tudsz húzni rajtuk, csak akkor vedd ki a motort.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70032 Dátum: 2014 Január 22, 12:50:53 »

Ez nagyon jó kép, tetszik.  Cheesy
<beszúrt kép törölve>
Szerintem a tulajnak nem annyira!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #70031 Dátum: 2014 Január 22, 12:50:35 »

bocs fater de ez itt az1. henger Undecided
Neked konnyu, mert latod a vizcsovekbol :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70030 Dátum: 2014 Január 22, 12:44:46 »

A hármas henger hajtórúd csapágycsészéje simán tud ilyet.

Nagy kalimpálás azért nem lehetett, mert akkor nem ilyet üt, hanem nagyobbat.

bocs fater de ez itt az1. henger Undecided

1303LS
« Hozzászólás #70029 Dátum: 2014 Január 22, 12:42:18 »

Ez nagyon jó kép, tetszik.  Cheesy
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #70028 Dátum: 2014 Január 22, 12:40:44 »

A hármas henger hajtórúd csapágycsészéje simán tud ilyet.

Nagy kalimpálás azért nem lehetett, mert akkor nem ilyet üt, hanem nagyobbat.



« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 22, 12:46:52 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70027 Dátum: 2014 Január 22, 12:28:05 »

Kerestem egy két képet a lyukról
MI ÜTHETTE KI azon a helyen?
A régi tulaj a múltkor azt mondta, a hajtókar csavar esett le,és a hajtókar kalimpált.

A hármas henger hajtórúd csapágycsészéje simán tud ilyet.

Nagy kalimpálás azért nem lehetett, mert akkor nem ilyet üt, hanem nagyobbat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70026 Dátum: 2014 Január 22, 12:21:16 »

Kerestem egy két képet a lyukról
MI ÜTHETTE KI azon a helyen?
A régi tulaj a múltkor azt mondta, a hajtókar csavar esett le,és a hajtókar kalimpált.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70025 Dátum: 2014 Január 22, 12:18:55 »

Jól van nyertetek!
Kiszedem a motort, és meglátom mi lesz.
A blokkot már egy alu hegesztő meghegesztette.+ tettem rá alu ragasztót is.
Köpködött is rendesen,mert ez spiáteres,vagy valamilyen  ötvözetű  blokk.
Sikerült egy két képet csinálni, ebből gondoltam a hengerfejességet.
De akkor sem adom fel,és használni fogom,és remélem a fiam is!!


szombaton hozd el szétboritjuk,délután meg ugrunk egy bázisosat!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #70024 Dátum: 2014 Január 22, 12:08:40 »

de legalább történik ezen a fórumon valami!
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70023 Dátum: 2014 Január 22, 12:03:00 »

meg de ez szenvedés....

de legalább történik ezen a fórumon valami!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70022 Dátum: 2014 Január 22, 11:22:20 »

Jól van nyertetek!
Kiszedem a motort, és meglátom mi lesz.
A blokkot már egy alu hegesztő meghegesztette.+ tettem rá alu ragasztót is.
Köpködött is rendesen,mert ez spiáteres,vagy valamilyen  ötvözetű  blokk.
Sikerült egy két képet csinálni, ebből gondoltam a hengerfejességet.
De akkor sem adom fel,és használni fogom,és remélem a fiam is!!




A blokk magnézium, szilíciummal (1 %) és alumíniummal (2 vagy 4 %) ötvözve. Ezt jelenti az AS 21 vagy 41 jelölés. A alu, S szilícium.


Persze, használni fogod, csak előbb meg kell javítani. ;-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70021 Dátum: 2014 Január 22, 11:21:21 »

kövezzetek meg
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70020 Dátum: 2014 Január 22, 11:19:47 »

Ez durva, ilyet még nem láttam. :-(
Szerintem vedd le a szelepfedelet, nézd meg, hogy meg van-e húzva a csavar. Leírt több éves tapasztalatod alapján ezen túl vagy, látod, hogy a csavart vagy csavarokat nem lehet meghúzni, így ki kell venned a motort és rögzíteni a tőcsavart. Minden más ezután következhet.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #70019 Dátum: 2014 Január 22, 11:17:54 »

Jól van nyertetek!
Kiszedem a motort, és meglátom mi lesz.
A blokkot már egy alu hegesztő meghegesztette.+ tettem rá alu ragasztót is.
Köpködött is rendesen,mert ez spiáteres,vagy valamilyen  ötvözetű  blokk.
Sikerült egy két képet csinálni, ebből gondoltam a hengerfejességet.
De akkor sem adom fel,és használni fogom,és remélem a fiam is!!


én blokkot itt  nem látom hibásnak...kövezzetek meg de ez szenvedés....

igy nem lehet segiteni tanácsot adni.....semmit.... vaktába lövöldözés......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70018 Dátum: 2014 Január 22, 11:17:30 »

Oldalát nagyon ritkán szokta bogár motornál kiütni, hanem a tetejét. Ha lelazul a csapágycsésze, akkor elképzelhető, hogy megüti egy kicsit a blokkot, az megreped és nem is veszik észre, de ehhez sok dolognak kell történni, de az egyik biztos, hogy aki csinálta amatőr volt.


Igen helyesbítek, a jobb tetejét ütötte ki.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70017 Dátum: 2014 Január 22, 11:16:11 »

Jól van nyertetek!
Kiszedem a motort, és meglátom mi lesz.
A blokkot már egy alu hegesztő meghegesztette.+ tettem rá alu ragasztót is.
Köpködött is rendesen,mert ez spiáteres,vagy valamilyen  ötvözetű  blokk.
Sikerült egy két képet csinálni, ebből gondoltam a hengerfejességet.
De akkor sem adom fel,és használni fogom,és remélem a fiam is!!



[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70016 Dátum: 2014 Január 22, 11:08:13 »

ez az egész egy zavaros hülyeség,kizárt hogy egy olyan hajtókart vissza lehessen tenni ami kiütötte a blokk oldalát...

Oldalát nagyon ritkán szokta bogár motornál kiütni, hanem a tetejét. Ha lelazul a csapágycsésze, akkor elképzelhető, hogy megüti egy kicsit a blokkot, az megreped és nem is veszik észre, de ehhez sok dolognak kell történni, de az egyik biztos, hogy aki csinálta amatőr volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70015 Dátum: 2014 Január 22, 10:54:20 »

Van tapasztalat, nekem ez jön le ebből.
ez az egész egy zavaros hülyeség,kizárt hogy egy olyan hajtókart vissza lehessen tenni ami kiütötte a blokk oldalát...

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70014 Dátum: 2014 Január 22, 10:34:01 »


Összesen életem során 19 bogaram volt, és három buszom.




Van tapasztalat, nekem ez jön le ebből.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70013 Dátum: 2014 Január 21, 23:31:39 »

No offense, de mit tudnánk rajta nézni?

Azt mondta, hogy laza, vagy lazák a hengerfej csavarok. Innen kezdve nincs mit nézni, ki kell venni a blokkot, levenni a hengereket és meg helicoilozni a kiszakadt tőcsavart, mert 90%, hogy az a baj, nem letekeredett az anya a hengerfej tőcsavarról.

Nincs mit nézni, nem kell kompressziót mérni, nem kell lekötni a turbinát, nem kell ráolvasni, nem kell Batmant hívni, hanem meg kell csinálni a hengerfej csavart.

Ha pedig folyik a blokkból az olaj, azt is meg kell nézni, hogy honnan jön és szükség szerint javítani.
Ha kicsit repedt a blokk, akkor is meg lehet ragasztani, számos nagyon jó fémragasztó és zsírtalanító létezik, persze ha van rajta egy tízforintosnyi ablak, akkor csere.

Itt sincs min gondolkodni, hanem csinálni kell.

Ennyi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70012 Dátum: 2014 Január 21, 21:19:46 »

hozzáértőről volt szó! Wink

Oldalak: 1 ... 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.