www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 19, 10:18:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921394 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15533245 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70054 Dátum: 2014 Január 22, 17:29:56 »

Sokan használnak waresz kuplungot, teljesen megelégedetten.
megnéztem es a varnyu kuplung tárcsa drágább mint a bogarre.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #70053 Dátum: 2014 Január 22, 17:05:22 »

meg uaz kilincset.... VW alkatrészt nem próbáltál? Grin
Sokan használnak waresz kuplungot, teljesen megelégedetten.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #70052 Dátum: 2014 Január 22, 17:00:09 »

a henger hengerfejhez való becsiszolásának-illesztésének módja-i,
 és a végeredmény ellenőrzése még összeszerelés előtt?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #70051 Dátum: 2014 Január 22, 16:50:49 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70050 Dátum: 2014 Január 22, 15:56:20 »

igazad van!

Akkor a szeleptoke kopna szarra, nekem az szokott... :-(

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70049 Dátum: 2014 Január 22, 15:50:50 »

De ezt a harmas utotte, mert kozelebb van a lendkerekhez, nagyokos! ;-)
igazad van!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70048 Dátum: 2014 Január 22, 15:26:36 »

bocs fater de ez itt az1. henger Undecided

De ezt a harmas utotte, mert kozelebb van a lendkerekhez, nagyokos! ;-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70047 Dátum: 2014 Január 22, 15:00:51 »


Tóth Zoltán
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70046 Dátum: 2014 Január 22, 14:54:24 »

meg uaz kilincset.... VW alkatrészt nem próbáltál? Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70045 Dátum: 2014 Január 22, 14:37:32 »

De igen. Mindig azt használok.

meg uaz kilincset.... VW alkatrészt nem próbáltál? Grin

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70044 Dátum: 2014 Január 22, 14:32:32 »

az nem wartburg kuplung?
De igen. Mindig azt használok.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70043 Dátum: 2014 Január 22, 14:30:58 »

Ne hülyézzetek le,csak kérdeznék!  Cheesy
Az megoldás ha a tőcsavarjaim meghúzhatatlanul elfordulnak, hogy bele ragasztom?
Van olyan 2 komponensű "diamant"alu ragasztóm, ami ipari felhasználású,és 1 óra után, akár esztergálni is lehet.
Vagy mindenképp a felfúrós menetjavítás a megoldás?

ha ez eredetileg is buszmotor akkor 8mm csavaros aminek a blokkban eleve 12x1,25 menetperselyei vannak. Ezeket még lehet javítani M14re stuntnak is küldtem ilyet,   a 10mm-es tőcsavarok nincsenek perselyezve azok kiszakadósabbak.én nagyon nem javaslom a ragasztgatást.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #70042 Dátum: 2014 Január 22, 14:22:07 »

A hengerfejet már csukott szemmel szerelem szét össze, mint a seregben a géppisztolyt. Mert azt is szereltették ám.
az nem wartburg kuplung?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70041 Dátum: 2014 Január 22, 14:17:55 »

Ne hülyézzetek le,csak kérdeznék!  Cheesy
Az megoldás ha a tőcsavarjaim meghúzhatatlanul elfordulnak, hogy bele ragasztom?
Van olyan 2 komponensű "diamant"alu ragasztóm, ami ipari felhasználású,és 1 óra után, akár esztergálni is lehet.
Vagy mindenképp a felfúrós menetjavítás a megoldás?

Még az is lehet, hogy túlméretes, és az szakadt ki. Azért mondom, nehogy meglepetés érjen. Annyira rossz a motorblok ami a kocsidban van, hogy érdemes lenne egy jobbat keresni. Azért az ilyen szerelgetéseknek, a vége legtöbször egy motor felújításhoz vezet mindig.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70040 Dátum: 2014 Január 22, 14:12:50 »

Ne hülyézzetek le,csak kérdeznék!  Cheesy
Az megoldás ha a tőcsavarjaim meghúzhatatlanul elfordulnak, hogy bele ragasztom?
Van olyan 2 komponensű "diamant"alu ragasztóm, ami ipari felhasználású,és 1 óra után, akár esztergálni is lehet.
Vagy mindenképp a felfúrós menetjavítás a megoldás?

menet javito persely  kell neki, semmi mas nem jo!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70039 Dátum: 2014 Január 22, 14:09:20 »

Ne hülyézzetek le,csak kérdeznék!  Cheesy
Az megoldás ha a tőcsavarjaim meghúzhatatlanul elfordulnak, hogy bele ragasztom?
Van olyan 2 komponensű "diamant"alu ragasztóm, ami ipari felhasználású,és 1 óra után, akár esztergálni is lehet.
Vagy mindenképp a felfúrós menetjavítás a megoldás?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70038 Dátum: 2014 Január 22, 14:04:08 »

Elvileg a buszon, tök jól hozzá lehet férni.
Majd szombaton,vagy vasárnap, remélem okosabb leszek.
De ettől eltekintve, pöccre indul,szerintem ezt így használhatta a régi tulaj.



a felső sor a hengertakaró alatt van az meg a turbinaház alatt... Undecided

Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70037 Dátum: 2014 Január 22, 13:58:39 »

Bogarazásom legelején történt meg, hogy csattogott a motor. Nekem is kifújt. Nem fértem a csavarokhoz, és lebontottam már mindent a motorról. A végén csak ki kellett venni. Mivel nem volt akkoriban alkatrész, és csak külföldről lehetett beszerezni az alkatrészeket, és a szocialista útlevél nem volt jó, meg valuta is kellett volna, így megfordítottam a két rézkarikát. Össze raktam és meghúztam. Nem volt erőmérő sem. 20 év múlva szedtem szét amikor eltörött a főtengely.
Elvileg a buszon, tök jól hozzá lehet férni.
Majd szombaton,vagy vasárnap, remélem okosabb leszek.
De ettől eltekintve, pöccre indul,szerintem ezt így használhatta a régi tulaj.


Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70036 Dátum: 2014 Január 22, 13:25:30 »

A hengerfejet már csukott szemmel szerelem szét össze, mint a seregben a géppisztolyt. Mert azt is szereltették ám.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70035 Dátum: 2014 Január 22, 13:20:13 »

Bogarazásom legelején történt meg, hogy csattogott a motor. Nekem is kifújt. Nem fértem a csavarokhoz, és lebontottam már mindent a motorról. A végén csak ki kellett venni. Mivel nem volt akkoriban alkatrész, és csak külföldről lehetett beszerezni az alkatrészeket, és a szocialista útlevél nem volt jó, meg valuta is kellett volna, így megfordítottam a két rézkarikát. Össze raktam és meghúztam. Nem volt erőmérő sem. 20 év múlva szedtem szét amikor eltörött a főtengely.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70034 Dátum: 2014 Január 22, 13:17:32 »

Ez nagyon jó kép, tetszik.  Cheesy
<beszúrt kép törölve>
ez így teljesen jo! Csak kell csinálni szikra gyujtast a motor ála, es mekkora király lenne találkozón, a "sárkány" busz. Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70033 Dátum: 2014 Január 22, 13:11:56 »

Jól van nyertetek!
Kiszedem a motort, és meglátom mi lesz.
A blokkot már egy alu hegesztő meghegesztette.+ tettem rá alu ragasztót is.
Köpködött is rendesen,mert ez spiáteres,vagy valamilyen  ötvözetű  blokk.
Sikerült egy két képet csinálni, ebből gondoltam a hengerfejességet.
De akkor sem adom fel,és használni fogom,és remélem a fiam is!!


Régen nekem is volt egy ilyen hibám. Próbáld meg meghúzni a csavarokat, mert lazák. Ha nem tudsz húzni rajtuk, csak akkor vedd ki a motort.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70032 Dátum: 2014 Január 22, 12:50:53 »

Ez nagyon jó kép, tetszik.  Cheesy
<beszúrt kép törölve>
Szerintem a tulajnak nem annyira!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #70031 Dátum: 2014 Január 22, 12:50:35 »

bocs fater de ez itt az1. henger Undecided
Neked konnyu, mert latod a vizcsovekbol :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70030 Dátum: 2014 Január 22, 12:44:46 »

A hármas henger hajtórúd csapágycsészéje simán tud ilyet.

Nagy kalimpálás azért nem lehetett, mert akkor nem ilyet üt, hanem nagyobbat.

bocs fater de ez itt az1. henger Undecided

1303LS
« Hozzászólás #70029 Dátum: 2014 Január 22, 12:42:18 »

Ez nagyon jó kép, tetszik.  Cheesy
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #70028 Dátum: 2014 Január 22, 12:40:44 »

A hármas henger hajtórúd csapágycsészéje simán tud ilyet.

Nagy kalimpálás azért nem lehetett, mert akkor nem ilyet üt, hanem nagyobbat.



« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 22, 12:46:52 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70027 Dátum: 2014 Január 22, 12:28:05 »

Kerestem egy két képet a lyukról
MI ÜTHETTE KI azon a helyen?
A régi tulaj a múltkor azt mondta, a hajtókar csavar esett le,és a hajtókar kalimpált.

A hármas henger hajtórúd csapágycsészéje simán tud ilyet.

Nagy kalimpálás azért nem lehetett, mert akkor nem ilyet üt, hanem nagyobbat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70026 Dátum: 2014 Január 22, 12:21:16 »

Kerestem egy két képet a lyukról
MI ÜTHETTE KI azon a helyen?
A régi tulaj a múltkor azt mondta, a hajtókar csavar esett le,és a hajtókar kalimpált.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70025 Dátum: 2014 Január 22, 12:18:55 »

Jól van nyertetek!
Kiszedem a motort, és meglátom mi lesz.
A blokkot már egy alu hegesztő meghegesztette.+ tettem rá alu ragasztót is.
Köpködött is rendesen,mert ez spiáteres,vagy valamilyen  ötvözetű  blokk.
Sikerült egy két képet csinálni, ebből gondoltam a hengerfejességet.
De akkor sem adom fel,és használni fogom,és remélem a fiam is!!


szombaton hozd el szétboritjuk,délután meg ugrunk egy bázisosat!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #70024 Dátum: 2014 Január 22, 12:08:40 »

de legalább történik ezen a fórumon valami!
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70023 Dátum: 2014 Január 22, 12:03:00 »

meg de ez szenvedés....

de legalább történik ezen a fórumon valami!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70022 Dátum: 2014 Január 22, 11:22:20 »

Jól van nyertetek!
Kiszedem a motort, és meglátom mi lesz.
A blokkot már egy alu hegesztő meghegesztette.+ tettem rá alu ragasztót is.
Köpködött is rendesen,mert ez spiáteres,vagy valamilyen  ötvözetű  blokk.
Sikerült egy két képet csinálni, ebből gondoltam a hengerfejességet.
De akkor sem adom fel,és használni fogom,és remélem a fiam is!!




A blokk magnézium, szilíciummal (1 %) és alumíniummal (2 vagy 4 %) ötvözve. Ezt jelenti az AS 21 vagy 41 jelölés. A alu, S szilícium.


Persze, használni fogod, csak előbb meg kell javítani. ;-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70021 Dátum: 2014 Január 22, 11:21:21 »

kövezzetek meg
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70020 Dátum: 2014 Január 22, 11:19:47 »

Ez durva, ilyet még nem láttam. :-(
Szerintem vedd le a szelepfedelet, nézd meg, hogy meg van-e húzva a csavar. Leírt több éves tapasztalatod alapján ezen túl vagy, látod, hogy a csavart vagy csavarokat nem lehet meghúzni, így ki kell venned a motort és rögzíteni a tőcsavart. Minden más ezután következhet.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #70019 Dátum: 2014 Január 22, 11:17:54 »

Jól van nyertetek!
Kiszedem a motort, és meglátom mi lesz.
A blokkot már egy alu hegesztő meghegesztette.+ tettem rá alu ragasztót is.
Köpködött is rendesen,mert ez spiáteres,vagy valamilyen  ötvözetű  blokk.
Sikerült egy két képet csinálni, ebből gondoltam a hengerfejességet.
De akkor sem adom fel,és használni fogom,és remélem a fiam is!!


én blokkot itt  nem látom hibásnak...kövezzetek meg de ez szenvedés....

igy nem lehet segiteni tanácsot adni.....semmit.... vaktába lövöldözés......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70018 Dátum: 2014 Január 22, 11:17:30 »

Oldalát nagyon ritkán szokta bogár motornál kiütni, hanem a tetejét. Ha lelazul a csapágycsésze, akkor elképzelhető, hogy megüti egy kicsit a blokkot, az megreped és nem is veszik észre, de ehhez sok dolognak kell történni, de az egyik biztos, hogy aki csinálta amatőr volt.


Igen helyesbítek, a jobb tetejét ütötte ki.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70017 Dátum: 2014 Január 22, 11:16:11 »

Jól van nyertetek!
Kiszedem a motort, és meglátom mi lesz.
A blokkot már egy alu hegesztő meghegesztette.+ tettem rá alu ragasztót is.
Köpködött is rendesen,mert ez spiáteres,vagy valamilyen  ötvözetű  blokk.
Sikerült egy két képet csinálni, ebből gondoltam a hengerfejességet.
De akkor sem adom fel,és használni fogom,és remélem a fiam is!!



[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70016 Dátum: 2014 Január 22, 11:08:13 »

ez az egész egy zavaros hülyeség,kizárt hogy egy olyan hajtókart vissza lehessen tenni ami kiütötte a blokk oldalát...

Oldalát nagyon ritkán szokta bogár motornál kiütni, hanem a tetejét. Ha lelazul a csapágycsésze, akkor elképzelhető, hogy megüti egy kicsit a blokkot, az megreped és nem is veszik észre, de ehhez sok dolognak kell történni, de az egyik biztos, hogy aki csinálta amatőr volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70015 Dátum: 2014 Január 22, 10:54:20 »

Van tapasztalat, nekem ez jön le ebből.
ez az egész egy zavaros hülyeség,kizárt hogy egy olyan hajtókart vissza lehessen tenni ami kiütötte a blokk oldalát...

Oldalak: 1 ... 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.201 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.