www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 09:48:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 242 243 244 245 246 [247] 248 249 250 251 252 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14841291 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #70771 Dátum: 2014 Március 09, 17:27:02 »

Leonnak van akkora lyuk,hogy tud rajta még gyertyát is cserélni.
Azért így se öröm neki a gyertyacsere.  Grin
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #70770 Dátum: 2014 Március 09, 16:46:58 »

Vissza húztam a gumi gallért a kábelen, és utána már picit játszva ki jön, vagy ha szerelhető lecsavarhatod a pipát a kábelről
<beszúrt kép törölve>
Leonnak van akkora lyuk,hogy tud rajta még gyertyát is cserélni.

Ha már a hátsó doblemezen lévő kivágásról beszélünk,Ti mit javasoltok,hogyan lehetne az automata váltó gyári kivágásait úgy szépen elfedni,hogy ha valaki újra a gyártáskori állapotot szeretné visszaállítani,a lehetőség megmaradjon rá.Tehát behegeszteni semmiképpen sem akarom őket.A lemezcsavaros megoldás meg elég igénytelennek néz ki.

A másik kérdés,főleg aki már rakott fel széles felnit (főleg Porschet),hogy az a kétoldalt kilógó körbilincs vagy lemezpánt vagy micsoda,az elfér-e,útban van-e a széles felninél.Azokat sem szeretném leflexelni.Mit lehetne azokkal csinálni?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70769 Dátum: 2014 Március 09, 16:36:17 »

Nos, természetesen megint apróság miatt a sz*pás...
Először nagy nehezen, a karbi levétele nélkül kicseréltem a gyertyakábeleket az 1-2 henger között, persze előtte egy kicsit visszavágtam és rácsavartam a pipát újra. Próbakör, minden ugyanolyan. Berágtam, levettem a karbit szívócsonkostul és kivettem a gyertyát. Fura volt, hogy bár nem volt szép őzbarna, de benzines sem. Mindegy, megcseréltem a gyertyákat is az 1-2 henger között (azt már tudtam, hogy az 1-es henger nem megy), összeraktam. Gondoltam, még egyszer ránézek az 1-es henger alapjárati fúvókájára, mielőtt rárakom a légszűrőt. Ahogy kimegyek a napra és a fény felé tartom, különös látvány fogad. Bár átlátok a fúvókán, de mintha valami lenne benne. Kiderült, egy kb 0,5x0,5mm-es "lapka" szorult be, ami valószínűleg szépen billegett középen (kifújni sem volt könnyű). Összerak, próbakör, örmébódottá.
A Varázslónak mindig igaza van. :-)
2 óra az életemből, de úgyis ez a hobbim, így, hogy halleluja van a végén, még élveztem is. :-))))
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 09, 16:38:05 írta stonemen »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #70768 Dátum: 2014 Március 09, 15:18:15 »

Vissza húztam a gumi gallért a kábelen, és utána már picit játszva ki jön, vagy ha szerelhető lecsavarhatod a pipát a kábelről
<beszúrt kép törölve>
nekem nincs ekkora nyilas, csak ket lyuk...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #70767 Dátum: 2014 Március 09, 15:01:16 »

Van valakinek valami bevált megoldása gyertyakábel kivételre duplakarbi levétele nélkül? Honnan lehet benyúlni vagy ha nem lehet, meddig szoktátok lebontani a rendszert?
Köszi!
Vissza húztam a gumi gallért a kábelen, és utána már picit játszva ki jön, vagy ha szerelhető lecsavarhatod a pipát a kábelről

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70766 Dátum: 2014 Március 09, 10:51:32 »

Van valakinek valami bevált megoldása gyertyakábel kivételre duplakarbi levétele nélkül? Honnan lehet benyúlni vagy ha nem lehet, meddig szoktátok lebontani a rendszert?
Köszi!
erre már rég megvan a megoldás:
örökbefogadsz egy etióp kisgyereket :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #70765 Dátum: 2014 Március 09, 10:36:06 »

Van valakinek valami bevált megoldása gyertyakábel kivételre duplakarbi levétele nélkül? Honnan lehet benyúlni vagy ha nem lehet, meddig szoktátok lebontani a rendszert?
Köszi!
én is gondolkodtam ezen, amikor az enyém szórakozott és rohadtul örülök, hogy nem kellett hozzányúlnom a hátsó gyertyákhoz  Lips Sealed

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #70764 Dátum: 2014 Március 09, 10:25:11 »

Mérőeszköz torzióállításhoz:  Shocked


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70763 Dátum: 2014 Március 09, 10:22:26 »

Van valakinek valami bevált megoldása gyertyakábel kivételre duplakarbi levétele nélkül? Honnan lehet benyúlni vagy ha nem lehet, meddig szoktátok lebontani a rendszert?
Köszi!
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #70762 Dátum: 2014 Március 09, 09:10:10 »

mais szmb
Kemeny  Cool

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #70761 Dátum: 2014 Március 09, 00:09:21 »

1303-as és lemezlengőkarral szerelt futóműves Bogár tulajdonosok közül lenne olyan kedves és megnézné az autóján valaki, hogy a lemezlengőkar központi csőváz felé eső (belső) oldalán a lengőkar a konzolnak az alsó vagy a felső lyukjában van-e rögzítve?
Azt akarom kinyökörögni, hogy a konzolban a csavar az alsóban vagy a felső lyukban van-e? 
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #70760 Dátum: 2014 Március 08, 23:29:44 »

vissza mar nem kerul a trelerre Cheesy
dede

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #70759 Dátum: 2014 Március 08, 23:21:19 »

mais szmb

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
vissza mar nem kerul a trelerre Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #70758 Dátum: 2014 Március 08, 23:13:43 »

mais szmb





WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70757 Dátum: 2014 Március 08, 19:52:05 »

Nekem totál bejön ez a bodár.
Nekem is! Grin
Az meg külön öröm,hogy akárhova nyulok,minden szerelhetö,javitható,nem kell komputerre kötni,szinte saját maga megmondja,mi a baja!

Tóth Zoltán
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70756 Dátum: 2014 Március 08, 19:51:19 »

Nekem is! A fényes fellépőt nehezem tudom megszokni, azt majd le kell rúgni / be kell gumizni a 302-esen is.

Nekem totál bejön ez a bodár.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #70755 Dátum: 2014 Március 08, 19:48:02 »

Rendes helyére került a motorház tetö.
<beszúrt kép törölve>
Nekem totál bejön ez a bodár.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70754 Dátum: 2014 Március 08, 18:33:49 »

alakul a masinád!   Cool
pótkerék project nincs elfelejtve Wink Cheesy
Köszönöm!

Tóth Zoltán
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #70753 Dátum: 2014 Március 08, 18:31:32 »

Rendes helyére került a motorház tetö.
<beszúrt kép törölve>
alakul a masinád!   Cool
pótkerék project nincs elfelejtve Wink Cheesy

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70752 Dátum: 2014 Március 08, 18:23:39 »

Rendes helyére került a motorház tetö.

Tóth Zoltán
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #70751 Dátum: 2014 Március 07, 18:04:28 »

Mai eszembé:
10-én lejár az OT a bogáron. Csütörtökön megy FIVA-ra. Új felnik (914 Mahle Baby Gasburner ET 40), keskenyebb gumik (185/65 15), kerekek nem lógnak ki az első sárvédők alól. Új tőcsavarok. Ülések ki, fehér helyett fekete (Porsche style) bőr be. Hátsó fehér Ultima Edition lámpabúrák helyett sárga Hellák fel. Ajtókárpitok le-fel, műanyag bolhafogadók ki, helyette gyári gumik be, ablakemelőknek egy kis grafikus zsír. Kormánymű holtjáték beállítva. Üregekbe viaszspray. Qrva jó a kocsi. Mehet vizsgára.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70750 Dátum: 2014 Március 07, 12:45:15 »

Gyárilag 200. Nem cserélhető fel a 180 és a 200 lendkerék csere nélkül. Váltót hiába nézed, a kuplung a motoron van.

1974-es évjáratú 1303 1600-os motorral és AS motorkóddal.
A kérdésem pedig az lenne, hogy ebben 180 mm-es vagy 200mm-es kuplungszerkezet lehet?
Vagy esetleg a 180-as helyett betehető-e egy 200-as lendkerék csere vagy egyéb fúrás-faragás nélkül?
Sajnos nem tudom megnézni a váltót, mert olyan pici helyre kellett bepakolnom minden cuccomat, hogy nem férek hozzá.

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #70749 Dátum: 2014 Március 07, 12:17:38 »

200 mm, gyárilag.

kösz
Robpanzer
« Hozzászólás #70748 Dátum: 2014 Március 07, 11:46:46 »

1974-es évjáratú 1303 1600-os motorral és AS motorkóddal.
A kérdésem pedig az lenne, hogy ebben 180 mm-es vagy 200mm-es kuplungszerkezet lehet?
Vagy esetleg a 180-as helyett betehető-e egy 200-as lendkerék csere vagy egyéb fúrás-faragás nélkül?
Sajnos nem tudom megnézni a váltót, mert olyan pici helyre kellett bepakolnom minden cuccomat, hogy nem férek hozzá.

200 mm, gyárilag.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70747 Dátum: 2014 Március 07, 11:07:08 »

Köszönöm urak,holnap a világosban okosabb leszek! Grin
Szól a dudám! Cheesy
Lekaptam a kormányt,megpucoltam a csuszó érintkezöt,meg a gyürüt.
Kormány vissza,próba,nem szól. Huh
De hallom,hogy kattog.
Irány a kocsi alá,kürt lekapás,pucolás,vissza a helyére és próba.
Igazi gyári hangja van!
Örömébodottág!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #70746 Dátum: 2014 Március 07, 10:41:23 »

1974-es évjáratú 1303 1600-os motorral és AS motorkóddal.
A kérdésem pedig az lenne, hogy ebben 180 mm-es vagy 200mm-es kuplungszerkezet lehet?
Vagy esetleg a 180-as helyett betehető-e egy 200-as lendkerék csere vagy egyéb fúrás-faragás nélkül?
Sajnos nem tudom megnézni a váltót, mert olyan pici helyre kellett bepakolnom minden cuccomat, hogy nem férek hozzá.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70745 Dátum: 2014 Március 06, 21:48:35 »

sőt itt jegyezném meg hogy a szigetelés nélküli kormányos verziónak mindenképp csak gyújtással lehet tápot adni mert különben amikor bekapcsol a kormányzár állandóan dudálna ez az elszigetelt kormányrúd miatt van.....
meg az a szép, amikor kidörzsölődik a madzag, aztán dudál akkor is, amikor nem akarod.
egyszer én egy kopaszokkal teli béjemvé mögött játszottam el. :-))
de lehúzódtak és elengedtek, ez a lényeg :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #70744 Dátum: 2014 Március 06, 21:33:32 »

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70743 Dátum: 2014 Március 06, 21:32:54 »

Köszönöm urak,holnap a világosban okosabb leszek! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #70742 Dátum: 2014 Március 06, 21:31:36 »

Az enyém kürtgyűrűs, és ha jól emlékszem, két olyan csúszófül van az indexkapcsolón.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70741 Dátum: 2014 Március 06, 21:28:54 »

Na, valami olyan tippem volt, hogy neki az alsó  az index kapcsolója, de a felsőhöz való a kormánya. (Ugyanis 1302-ben van neki a régi kürtgyűrűs kormány.) Csak a tököm sem emlékezett fejből, hogy melyiknél hogyan oldották meg pontosan a dolgot, mert a VW annyit variál... Ha előttem van szétszedve, akkor megy gyorsan a hibakeresés.

és emez meg a szigetelés nélküli kormányhoz való:
<beszúrt kép törölve>
ha ezek nem stimmelnek akkor nagyon nagy szopás összehozni...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70740 Dátum: 2014 Március 06, 21:26:12 »

és emez meg a szigetelés nélküli kormányhoz való:
<beszúrt kép törölve>
ha ezek nem stimmelnek akkor nagyon nagy szopás összehozni...
sőt itt jegyezném meg hogy a szigetelés nélküli kormányos verziónak mindenképp csak gyújtással lehet tápot adni mert különben amikor bekapcsol a kormányzár állandóan dudálna ez az elszigetelt kormányrúd miatt van.....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70739 Dátum: 2014 Március 06, 21:24:01 »

hát azt jó lenne tudni hogy az index kapcsoló egyáltalán  az a fajta-e amin van  az az ú alakú réz fül amihez a K-kormány rézkarikája  és az újabb tipusú kormány alján műanyaggal elszigetelt réz karika van ....
 tehát a K-kormányhoz ilyen kinézetű való:
<beszúrt kép törölve>
és emez meg a szigetelés nélküli kormányhoz való:

ha ezek nem stimmelnek akkor nagyon nagy szopás összehozni...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70738 Dátum: 2014 Március 06, 21:22:31 »

Mégegy köszönöm!
hát azt jó lenne tudni hogy az index kapcsoló egyáltalán  az a fajta-e amin van  az az ú alakú réz fül amihez a K-kormány rézkarikája  és az újabb tipusú kormány alján műanyaggal elszigetelt réz karika van ....
 tehát a K-kormányhoz ilyen kinézetű való:

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70737 Dátum: 2014 Március 06, 21:13:18 »

A kormány agyán körbe van egy réz gyűrű. Ha leveszed a kormányt, akkor az indexkapcsoló felől 2 réz fül nyomódik neki rugalmasan ennek a gyűrűnek. Lehet, hogy a K kormány és a kürtgyűrűs kormány esetében máshol helyezkednek el ezek? Szerintem kapd le a kormányt és egy csavarhúzóval, vagy bármivel az oszlopról adj testet az indexkapcsoló házában lévő réz fülre. Ha akkor szól a duda (mérhető 12 V a kürt csatlakozásain), akkor a dudagomb, vagy az indexkapcsoló-kormány átvezetésnél van a gond. HA nem szól, akkor máshonnan adj testet az indexkapcsolóban lévő érintkezőre. Ha úgy jó lesz, akkor nincs átkötve a Hardyd.

Mégegy köszönöm!

Tóth Zoltán
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70736 Dátum: 2014 Március 06, 21:11:59 »

A kormány agyán körbe van egy réz gyűrű. Ha leveszed a kormányt, akkor az indexkapcsoló felől 2 réz fül nyomódik neki rugalmasan ennek a gyűrűnek. Lehet, hogy a K kormány és a kürtgyűrűs kormány esetében máshol helyezkednek el ezek? Szerintem kapd le a kormányt és egy csavarhúzóval, vagy bármivel az oszlopról adj testet az indexkapcsoló házában lévő réz fülre. Ha akkor szól a duda (mérhető 12 V a kürt csatlakozásain), akkor a dudagomb, vagy az indexkapcsoló-kormány átvezetésnél van a gond. HA nem szól, akkor máshonnan adj testet az indexkapcsolóban lévő érintkezőre. Ha úgy jó lesz, akkor nincs átkötve a Hardyd.

Jól emlékszel,variáltam,mert "hülyegyerek" duda nélküli kormánnyal vettem a gépet,s innen indultam visszafele.
Volt hozzá egy dudagyürüs gyári kormány,azt tettem vissza(tudom,nem évjárat helyes,de nekem nagyon tetszik igy),abba a megtalált kábelt bekötöttem.
A többit holnap meglátjuk! Cheesy

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70735 Dátum: 2014 Március 06, 21:02:07 »

Azt egyszerűen meg tudod mérni, hogy van-e test az oszlopnál. Ha van, akkor a hardy is át van kötve. Ahol a leggyakrabban gond van, az a réz érintkező ami átvenné a kapcsolt testet az indexkapcsoló házba. Ha pedig jól emlékszem, akkor te variáltál a kormánnyal. Ha nem összetartozó indexkapcsoló egység és kormány van, akkor nem biztos, hogy működik a dolog.

Jól emlékszel,variáltam,mert "hülyegyerek" duda nélküli kormánnyal vettem a gépet,s innen indultam visszafele.
Volt hozzá egy dudagyürüs gyári kormány,azt tettem vissza(tudom,nem évjárat helyes,de nekem nagyon tetszik igy),abba a megtalált kábelt bekötöttem.
A többit holnap meglátjuk! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70734 Dátum: 2014 Március 06, 20:54:44 »

Azt egyszerűen meg tudod mérni, hogy van-e test az oszlopnál. Ha van, akkor a hardy is át van kötve. Ahol a leggyakrabban gond van, az a réz érintkező ami átvenné a kapcsolt testet az indexkapcsoló házba. Ha pedig jól emlékszem, akkor te variáltál a kormánnyal. Ha nem összetartozó indexkapcsoló egység és kormány van, akkor nem biztos, hogy működik a dolog.

Még nem néztem.
Holnap.

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70733 Dátum: 2014 Március 06, 20:36:50 »

Hardy tárcsa át van kötve?

Még nem néztem.
Holnap.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #70732 Dátum: 2014 Március 06, 20:23:53 »

Köszönöm a preciz választ.
Most ott tart a dolog,hogy én is variálok.
Megtaláltam a kormányoszlopnál az eltüntnek hitt vezetéket.
Bekötöttem a kürtgyürühöz,aztán most mégsem szól.
A kürtnél van 12v,nyomozok tovább,hol szünik meg a kontakt?
Hardy tárcsa át van kötve?

Oldalak: 1 ... 242 243 244 245 246 [247] 248 249 250 251 252 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.