www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 00:23:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 229 230 231 232 233 [234] 235 236 237 238 239 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13219529 alkalommal)
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71275 Dátum: 2014 április 10, 22:03:51 »

15! év állás után atomjaiból újjáépítve, felélesztve.
1192ccm/34LE, az autóm eredeti motorja.
Köszi Tati! 


Csoda, galvanizálás, szinterezés nagyon adja  Grin
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #71274 Dátum: 2014 április 10, 21:51:48 »

15! év állás után atomjaiból újjáépítve, felélesztve.
1192ccm/34LE, az autóm eredeti motorja.
Köszi Tati! 


[a csatolmányt egy admin törölte]
Lazlow
« Hozzászólás #71273 Dátum: 2014 április 10, 19:38:43 »

Köszönöm! Smiley

Pont azon filóztam, hogy a váltó mellé teszem be a szűrőt. De akkor nem gondoltam ki nagy marhaságot.  Grin

Na igen pont ez lett volna a következő kérdésem, hogy külső szövetes vagy gumi külsős legyen.Smiley

Még1szer köszönöm! SmileySmiley

Üdvw: Laci

Sok benzincső nem kell bogárhoz: tank alatt van vagy 20cm, váltó mellett a 2 fém csövet összeköti vagy 30cm (én ide rakom a szűrőt), egy 5 centis darab jön a fém cső és az AC közé, aztán vagy 20cm az AC és a karbi közé. Szóval 1méter elég gyári motornál, de ha kettőt veszel, akkor lesz tartalékod. De ha a tank alatti és váltó melletti nem gatya, hanem jó állapotú régi, akkor hagyhatod is, lehet tovább bírja mint az új. Én simán autós boltban veszem, hullámzó a minőség (a külső szövetest kerülöm, inkább olyat veszek ami gumi-szövet-gumi rétegeket tartalmaz). Márkát nem tudok ajánlani. Apu bogarában 9 éve van benne a Gates és még nem pukkant el, nem repedezett ki. Enyémben ugyanaz elszólta magát 5 év alatt...

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71272 Dátum: 2014 április 10, 19:20:37 »

Sok benzincső nem kell bogárhoz: tank alatt van vagy 20cm, váltó mellett a 2 fém csövet összeköti vagy 30cm (én ide rakom a szűrőt), egy 5 centis darab jön a fém cső és az AC közé, aztán vagy 20cm az AC és a karbi közé. Szóval 1méter elég gyári motornál, de ha kettőt veszel, akkor lesz tartalékod. De ha a tank alatti és váltó melletti nem gatya, hanem jó állapotú régi, akkor hagyhatod is, lehet tovább bírja mint az új. Én simán autós boltban veszem, hullámzó a minőség (a külső szövetest kerülöm, inkább olyat veszek ami gumi-szövet-gumi rétegeket tartalmaz). Márkát nem tudok ajánlani. Apu bogarában 9 éve van benne a Gates és még nem pukkant el, nem repedezett ki. Enyémben ugyanaz elszólta magát 5 év alatt...

Nagyon köszönöm! Smiley

A leírtak alapján járok el.SmileySmiley

Üzemanyag vezeték ügyben tudnál ajánlani márkát, illetve, hogy mennyit vegyek a teljes cseréhez?

Köszönöm! SmileySmiley


Lazlow
« Hozzászólás #71271 Dátum: 2014 április 10, 19:09:30 »

Nagyon köszönöm! Smiley

A leírtak alapján járok el.SmileySmiley

Üzemanyag vezeték ügyben tudnál ajánlani márkát, illetve, hogy mennyit vegyek a teljes cseréhez?

Köszönöm! SmileySmiley

Elsőre kapd le a himbasorokat. Az kb 5 perc munka és akkor zárva lesznek a szelepek, így ha valami szilárd beesne valamelyik nyílásba, akkor az nem jut a hengerekbe, onnan a hengerfejből meg jó eséllyel ki tudod még szedni, mosni. Utána kapirgáld le csavarhúzóval, kefével az olajsarat, a brigéciolt meg ecseteld, áztasd vele a mocskot, majd veresd le féktisztító spray-vel, sűrített levegővel. Ami így nem jön le, az már a csatornákba sem fog bepotyogni. Egyébként meg ha bepotyog és nincsenek benne kavicsok meg hasonlók, akkor sem történik semmi, mert pillanatok alatt elég a cucc és távozik a kipufogón keresztül.

Nem tudom milyen a 10.000 forintos szimering, én olyannal még nem találkoztam. Én Erlinget tartok a polcon, de volt idő, hogy Victor Reinz-et használtam. Mindkettő nagyon jó minőség, a nagy autósboltok másnapra meghozzák és az 1000 forintos kategória. A bogárboltos dupla ajkastól óvakodj, mert a külső ajak nem kap olajat, az elég úgyis, így hamar 1 ajkas lesz belőle, de abból is a gyengébb minőségű. Illetve érdemes még megnézni, hogy a lendkeréken van-e enyhe kopás a szimeringtől. Ha van, akkor annyira üsd be a helyére, hogy nem a kopáshoz, rágódáshoz kerüljön az ajak. (Elég nehéz kimérni, de megoldható. 1-2mm játékod van a beütés mélységét tekintve.)

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71270 Dátum: 2014 április 10, 18:56:45 »

Elsőre kapd le a himbasorokat. Az kb 5 perc munka és akkor zárva lesznek a szelepek, így ha valami szilárd beesne valamelyik nyílásba, akkor az nem jut a hengerekbe, onnan a hengerfejből meg jó eséllyel ki tudod még szedni, mosni. Utána kapirgáld le csavarhúzóval, kefével az olajsarat, a brigéciolt meg ecseteld, áztasd vele a mocskot, majd veresd le féktisztító spray-vel, sűrített levegővel. Ami így nem jön le, az már a csatornákba sem fog bepotyogni. Egyébként meg ha bepotyog és nincsenek benne kavicsok meg hasonlók, akkor sem történik semmi, mert pillanatok alatt elég a cucc és távozik a kipufogón keresztül.

Nem tudom milyen a 10.000 forintos szimering, én olyannal még nem találkoztam. Én Erlinget tartok a polcon, de volt idő, hogy Victor Reinz-et használtam. Mindkettő nagyon jó minőség, a nagy autósboltok másnapra meghozzák és az 1000 forintos kategória. A bogárboltos dupla ajkastól óvakodj, mert a külső ajak nem kap olajat, az elég úgyis, így hamar 1 ajkas lesz belőle, de abból is a gyengébb minőségű. Illetve érdemes még megnézni, hogy a lendkeréken van-e enyhe kopás a szimeringtől. Ha van, akkor annyira üsd be a helyére, hogy nem a kopáshoz, rágódáshoz kerüljön az ajak. (Elég nehéz kimérni, de megoldható. 1-2mm játékod van a beütés mélységét tekintve.)

Sziasztok!
Kint a motor és lekapkodtam róla a ventilátor házat, generátort, meg a karbit. Most a szívócsövet szedném le meg a komplett kipufogót, de az a helyzet, hogy elöl a kipufogó nyílásnál és fent a szívócső talp és a hengerfej találkozásánál is vastagon van az olajsár. Mivel szedjem azt le/ki? A motort nem akarom szétszedni ezért piszok nem eshet bele. Semmilyen eszközzel nem lehet odaférni (I LOVE dupalszívós hengerfej  Grin ). Brigéciolom van több liter...magasnyomású mosóm nincs...

Valamint:
Főtengelyszimeringből milyet érdemes venni? Mert olvastam, hogy van 1500-ért meg van 10000-ért is(?). Nem akarom túlmisztifikálni, de szart nem szeretnék betenni.Cheesy

Mégvalami:
A gumi benzincsövek amik fentvannak elég viharvertek és a végük repedezett. Ebből milyet érdemes venni? Erről úgy emlékszem volt szó de elég sok vélemény volt róla (egyiknek bejött egy adott márka, a másiknak meg nem). Ha az összeset cserélem (üzemanyag tanknál is -mert akkor kicserélem az üzitankot is-) akkor hány métert vegyek belőle?

Nagyon köszönöm előre is! SmileySmiley

Üdvw: Laci

Lazlow
« Hozzászólás #71269 Dátum: 2014 április 10, 13:23:04 »

Sziasztok!
Kint a motor és lekapkodtam róla a ventilátor házat, generátort, meg a karbit. Most a szívócsövet szedném le meg a komplett kipufogót, de az a helyzet, hogy elöl a kipufogó nyílásnál és fent a szívócső talp és a hengerfej találkozásánál is vastagon van az olajsár. Mivel szedjem azt le/ki? A motort nem akarom szétszedni ezért piszok nem eshet bele. Semmilyen eszközzel nem lehet odaférni (I LOVE dupalszívós hengerfej  Grin ). Brigéciolom van több liter...magasnyomású mosóm nincs...

Valamint:
Főtengelyszimeringből milyet érdemes venni? Mert olvastam, hogy van 1500-ért meg van 10000-ért is(?). Nem akarom túlmisztifikálni, de szart nem szeretnék betenni.Cheesy

Mégvalami:
A gumi benzincsövek amik fentvannak elég viharvertek és a végük repedezett. Ebből milyet érdemes venni? Erről úgy emlékszem volt szó de elég sok vélemény volt róla (egyiknek bejött egy adott márka, a másiknak meg nem). Ha az összeset cserélem (üzemanyag tanknál is -mert akkor kicserélem az üzitankot is-) akkor hány métert vegyek belőle?

Nagyon köszönöm előre is! SmileySmiley

Üdvw: Laci
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #71268 Dátum: 2014 április 09, 08:53:47 »

ok Cool
Na majd talán ősszel.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #71267 Dátum: 2014 április 09, 07:49:35 »

Rendben. Köszönöm.Smiley Rajzáson majd zaklatlak ezügyben.  Grin Grin
ok Cool

Lazlow
« Hozzászólás #71266 Dátum: 2014 április 09, 07:18:38 »

Én ezért is választom ezt az utat. Ha megveszed a jó minőségű alapozót és a jó minőségű festéket amit nem old a benzin, meg míg levakarod a festéket, elmosod a szórópisztolyt, addig időben, pénzben ott vagy mintha csak leadtad volna, majd 1-2 nap múlva elhoznád a gyönyörű lemezeket. Az utóbbi időben egy motor volt nálam, ahol azt mondták, hogy az esztétika nem számít, rakjam vissza a lemezelést. Emiatt nem vittem el homokolni, porfesteni. Aztán amikor raktam össze a motort, nagyon nem tetszett a rozsdás/kopott lemezelés az új csillogó hengerfejen. Elkezdtem ledrótkorongozni, meg nagyvonalakban lefújni spay-vel, hogy valahogy kinézzen. Hát olyan aljas festék volt rajta, hogy 2 délutánom ment rá a drótkorongozásra, meg 1 alapozó és 1 fekete festék flakon. Nagyon bántam, hogy nem adtam be homokolni meg porfesteni, mert ha annak az árából levonom a festék, alapozó, zsírtalanító, kevéske szórógitt árát, és a maradékot elosztom a ráfordított idővel, akkor még egy segédmunkás órabér sem jön ki. (És azt is tegyük hozzá, hogy a homok elsimítja egy bizonyos szintig a hibákat, a porfestés meg szintén kitölti bizonyos mértékig az egyenetlenségeket.)

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/02/porfestes.html


Én is pont ezt számolgattam. Már egy csomó alkatrészt ledrótkorongoztam (ülés vázak/lábak, különféle tartókonzolok...stb.) amikkel órák/napok mentek el + alapozó + festék. Sebaj ha most szépek lesznek a cuccok akkor jövőre egy nagy rakás cuccot viszek homokszóratni + porfestetni.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71265 Dátum: 2014 április 09, 07:14:55 »

Én ezért is választom ezt az utat. Ha megveszed a jó minőségű alapozót és a jó minőségű festéket amit nem old a benzin, meg míg levakarod a festéket, elmosod a szórópisztolyt, addig időben, pénzben ott vagy mintha csak leadtad volna, majd 1-2 nap múlva elhoznád a gyönyörű lemezeket. Az utóbbi időben egy motor volt nálam, ahol azt mondták, hogy az esztétika nem számít, rakjam vissza a lemezelést. Emiatt nem vittem el homokolni, porfesteni. Aztán amikor raktam össze a motort, nagyon nem tetszett a rozsdás/kopott lemezelés az új csillogó hengerfejen. Elkezdtem ledrótkorongozni, meg nagyvonalakban lefújni spay-vel, hogy valahogy kinézzen. Hát olyan aljas festék volt rajta, hogy 2 délutánom ment rá a drótkorongozásra, meg 1 alapozó és 1 fekete festék flakon. Nagyon bántam, hogy nem adtam be homokolni meg porfesteni, mert ha annak az árából levonom a festék, alapozó, zsírtalanító, kevéske szórógitt árát, és a maradékot elosztom a ráfordított idővel, akkor még egy segédmunkás órabér sem jön ki. (És azt is tegyük hozzá, hogy a homok elsimítja egy bizonyos szintig a hibákat, a porfestés meg szintén kitölti bizonyos mértékig az egyenetlenségeket.)

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/02/porfestes.html


 odavittem egy rakat olajos lemezt és elhoztam egy gyönyörű szettet.


Lazlow
« Hozzászólás #71264 Dátum: 2014 április 09, 07:01:37 »

akkor a héten pontositom hogy  árban hogy mennyi az annyi Cool

Rendben. Köszönöm.Smiley Rajzáson majd zaklatlak ezügyben.  Grin Grin
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #71263 Dátum: 2014 április 09, 07:00:12 »

Ez engem is érdekelne.  Cool Nekem az összes moci lemezt + a kutyaházat is homokolni kéne és porfesteni plusz jönne ehhez még két db after lökös amit le kéne homokolni és festeni.Smiley
akkor a héten pontositom hogy  árban hogy mennyi az annyi Cool

Lazlow
« Hozzászólás #71262 Dátum: 2014 április 09, 06:56:14 »

én 13-15 körül tudom megcsináltatni
és persze a darabszámtól is függ....szóval hétvégén majd beszéljünk róla Cool

Ez engem is érdekelne.  Cool Nekem az összes moci lemezt + a kutyaházat is homokolni kéne és porfesteni plusz jönne ehhez még két db after lökös amit le kéne homokolni és festeni.Smiley
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #71261 Dátum: 2014 április 09, 06:53:46 »

Sok helyen van. Van infod, hogy az ujpestiek mennyiert csinalnak meg a lejjebb emlitett muveletet? :-)
én 10-15 körül tudom megcsináltatni
és persze a darabszámtól is függ....szóval hétvégén majd beszéljünk róla Cool

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #71260 Dátum: 2014 április 09, 06:39:41 »

Szia!
Valami közelebbit esetleg tudnál mondani (pl. cégnév, honlap)? Mert a kerepesi iszonyatosan hosszú.  Grin Googe Maps -on az Újszász utca tűnik párhuzamosnak...de hát...

Köszönöm!

Üdv.

Keresed Gumibogit, uennyiből megcsinálta nekem is, és szép lett ám  Grin Grin

VW 1300  1968.06.
Lazlow
« Hozzászólás #71259 Dátum: 2014 április 09, 06:26:12 »


Nekem legutóbb (6-8 hónapja) 16e Ft volt az összes lemezelés feketére szinterezése úgy, hogy odavittem egy rakat olajos lemezt és elhoztam egy gyönyörű szettet.
Ez valahol a Kerepesi út közelében volt, azzal párhuzamos utca, egy ipartelepen.

Szia!
Valami közelebbit esetleg tudnál mondani (pl. cégnév, honlap)? Mert a kerepesi iszonyatosan hosszú.  Grin Googe Maps -on az Újszász utca tűnik párhuzamosnak...de hát...

Köszönöm!

Üdv.
Lazlow
« Hozzászólás #71258 Dátum: 2014 április 09, 06:23:43 »

Elég a drótkorong is. Mivel én másoknak is csináltam már meg 1-2 burkolatot és elég sokáig vagyok a munkahelyemen, nem éri meg és nincs is sok időm drótkorongozni. Én ezért szoktam rá a homokszórásra, nekem praktikusabb kifizetni az 5ezer forintot az összes lemez homokolásáért, utána meg az 5ezret a teljes lemezelés olajálló porfestéséért.


Ja hogy ennyi...drágábbra gondoltam. Ennyit nekem is bőven megérne. Smiley
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71257 Dátum: 2014 április 08, 22:48:31 »

Koszonom az infokat, ra fogok keresni a Kerepesi kozeleben levore is!
Ha vannak meg tapasztalatok, otletek es javaslatok, szivesen fogadom oket! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71256 Dátum: 2014 április 08, 22:38:23 »

Függ attól is, mit kell letolni a felületről. Nem a legolcsóbbak, de nekem két teljes bogarat csináltak, és semmi hullámosodás nem volt.

Drága lesz.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71255 Dátum: 2014 április 08, 22:36:55 »

Ez vajon eljatszhato ennyiert Pest-kozelben is ? Nekem miota volt a tuz az autoban, rozsdasodnak a motorban a lemezek, eleg csunya, meg kene csinalni, de egy vagyont nem akarok rakolteni.


Nekem legutóbb (6-8 hónapja) 16e Ft volt az összes lemezelés feketére szinterezése úgy, hogy odavittem egy rakat olajos lemezt és elhoztam egy gyönyörű szettet.
Ez valahol a Kerepesi út közelében volt, azzal párhuzamos utca, egy ipartelepen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #71254 Dátum: 2014 április 08, 22:33:07 »

Sajnos "szemre" megy.
Drága lesz.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71253 Dátum: 2014 április 08, 22:27:42 »

Sajnos "szemre" megy. Elvileg 3000 Ft egy négyzetméter homokolás. A szeinter nem tudom mennyi, ha kell megkérdem. Én már jó régen csináltattam.

Sok helyen van. Van infod, hogy az ujpestiek mennyiert csinalnak meg a lejjebb emlitett muveletet? :-)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71252 Dátum: 2014 április 08, 22:16:47 »

Újpesten van homokoló és porfestő is.
Sok helyen van. Van infod, hogy az ujpestiek mennyiert csinalnak meg a lejjebb emlitett muveletet? :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71251 Dátum: 2014 április 08, 22:15:45 »

Újpesten van homokoló és porfestő is.

Ez vajon eljatszhato ennyiert Pest-kozelben is ? Nekem miota volt a tuz az autoban, rozsdasodnak a motorban a lemezek, eleg csunya, meg kene csinalni, de egy vagyont nem akarok rakolteni.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #71250 Dátum: 2014 április 08, 21:27:01 »

Ez vajon eljatszhato ennyiert Pest-kozelben is ? Nekem miota volt a tuz az autoban, rozsdasodnak a motorban a lemezek, eleg csunya, meg kene csinalni, de egy vagyont nem akarok rakolteni.

Egy ilyenbe én is beszállnék, ha megoldható lenne esetleg postai úton is......
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71249 Dátum: 2014 április 08, 21:15:51 »

praktikusabb kifizetni az 5ezer forintot az összes lemez homokolásáért, utána meg az 5ezret a teljes lemezelés olajálló porfestéséért.
Ez vajon eljatszhato ennyiert Pest-kozelben is ? Nekem miota volt a tuz az autoban, rozsdasodnak a motorban a lemezek, eleg csunya, meg kene csinalni, de egy vagyont nem akarok rakolteni.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71248 Dátum: 2014 április 08, 20:57:56 »

Elég a drótkorong is. Mivel én másoknak is csináltam már meg 1-2 burkolatot és elég sokáig vagyok a munkahelyemen, nem éri meg és nincs is sok időm drótkorongozni. Én ezért szoktam rá a homokszórásra, nekem praktikusabb kifizetni az 5ezer forintot az összes lemez homokolásáért, utána meg az 5ezret a teljes lemezelés olajálló porfestéséért.

Köszi, akkor megpróbálkozom vele. Wink

Lazlow
« Hozzászólás #71247 Dátum: 2014 április 08, 20:46:09 »

Homokolni felesleges, az utolsó milliméterig elég a drótkorong, csináltam párszor...

Köszi, akkor megpróbálkozom vele. Wink
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #71246 Dátum: 2014 április 08, 20:05:51 »

Köszönöm!
Drótkorongozni szeretném...bár ma kicsit elbizonytalanodtam mert sok a lemez és ott van a vauvau ól is.  Grin

Ki hol szokta homokszóratni az ilyen lemezeket? Milyen összegre számítsak? Bár akkor már még a két lököst is lehomokoltatnám. Smiley
Homokolni felesleges, az utolsó milliméterig elég a drótkorong, csináltam párszor...

Bácsi Győző
Lazlow
« Hozzászólás #71245 Dátum: 2014 április 08, 19:56:30 »

Szerintem nem kell, hogy hőálló legyen. Ha le van homokszórva, rendesen előkészíted és lefényezed, akkor semmi baja nem lesz. Nem forró a lemez. Sok autónál fújják az autó színére, ott sem hőálló a festék, csak jó minőségű.


Köszönöm!
Drótkorongozni szeretném...bár ma kicsit elbizonytalanodtam mert sok a lemez és ott van a vauvau ól is.  Grin

Ki hol szokta homokszóratni az ilyen lemezeket? Milyen összegre számítsak? Bár akkor már még a két lököst is lehomokoltatnám. Smiley
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71244 Dátum: 2014 április 08, 19:49:31 »

Szerintem nem kell, hogy hőálló legyen. Ha le van homokszórva, rendesen előkészíted és lefényezed, akkor semmi baja nem lesz. Nem forró a lemez. Sok autónál fújják az autó színére, ott sem hőálló a festék, csak jó minőségű.

Sziasztok!

Fórum keresőjében keresgéltem de semmi...de ha volt már a téma akkor sorry.

A kérdésem a következő lenne:
Motortérburkoló lemezeket milyen festékkel ajánlatos festeni? Úgy gondoltam, hogy Tectane rozsdagátló alapozót használnék (150°C+ -ig hőálló)...de mit fújjak rá? Csak olyan hőálló festéket találtam amit "égetni" kell 350°C-on. De olyan kéne amit nem kell kemencébe tenni. Cheesy

Köszönöm!

Üdv: Laci

Lazlow
« Hozzászólás #71243 Dátum: 2014 április 08, 19:30:21 »

Sziasztok!

Fórum keresőjében keresgéltem de semmi...de ha volt már a téma akkor sorry.

A kérdésem a következő lenne:
Motortérburkoló lemezeket milyen festékkel ajánlatos festeni? Úgy gondoltam, hogy Tectane rozsdagátló alapozót használnék (150°C+ -ig hőálló)...de mit fújjak rá? Csak olyan hőálló festéket találtam amit "égetni" kell 350°C-on. De olyan kéne amit nem kell kemencébe tenni. Cheesy

Köszönöm!

Üdv: Laci
Lazlow
« Hozzászólás #71242 Dátum: 2014 április 08, 19:24:49 »

alá kell pájszerolni ha nincs elszakadva ,nem emelkedik el egyik sarkánál sem akkor maradhat. fényképről találgatni ostobaság. Undecided


Köszönöm! Smiley Wink
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71241 Dátum: 2014 április 08, 13:48:19 »

Az enyém is össze volt hegesztve, de pl. szétbontás után kiderült, hogy a vezető oldalon csak a széle rohadt el a padlónak, ahol összehegesztették. Ott csak a szélét cseréltem. Meg A-oszlopot is kellett cserélnem, sőt a hullámos műszerfalat is, mert meg volt törve az autó... Szóval vannak lehetőségek.

Mivel nekem az okos előző tulaj összehegesztette az alvázat a bódéval, így ez az opció annyira nem játszik, kénytelen vagyok az egészet újjáépíteni. Lelkiismeretes lakatos van, aki öreg autókat restaurál igen komoly szinten, bár Bogárral még nem volt dolga, úgyhogy a hasonló okosságok jól jönnek majd...

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #71240 Dátum: 2014 április 08, 13:04:14 »

Én úgy gondolom, hasonló használatban lenne az autó mint az enyém (leszámítva az utóbbi 2 évet, amióta nincs időm rá). Én évi 5-10ezer km-t tettem bele évente a nagy túrák nélkül (Belgium, Olaszország, Franciaország, Németország, stb.). Ez nálam munkába járást, haverokkal Balatonozást, találkozózást, kerti partikra járást stb. jelentett kora tavasztól késő őszig. Mindezt úgy, hogy nem egyszer aludtam benne, cipeltem a bográcsozáshoz a tűzifát, vagy akár egy motorblokkot. Vontattam is vele nem egyszer. Konkrétan a 3. ültetett futómű van benne, ami nem annyira kíméletes mint egy gyári, mint ahogy a gyorsulási versenynél sem a rajtok, amikor úgy remeg a kasztni, hogy a fordulatszámmérőm kopog a szélvédőn. Emellett én úgy használtam az autót, hogy tavasszal hazahoztam a garázsból és kisebb megszakítások kivételével szabad ég alatt állt télig, nem egyszer heteken át szakadó esőben.
A fenti használat és 10 év és az után, hogy apuval én lakatoltam és én készítettem elő fényezésre, azt mondom, hogy ha tudsz, akkor a 2 küszöbből, alvázfejből vegyél jó minőségűt. A padlólemez és a többi, szerintem egy ilyen hobbi járműnél lehet gyengébb, de akkor azért a lakatosnak lesz többlet munkája! (Ha nem lelkiismeretes a lakatos, ha nem szereti a régi autókat, akkor nem fog szarozni, felhegeszti a pontatlan elemet. Ha lelkiismeretes, akkor meg megszaladnak a munkaórák…) Figyelj viszont a lakatolás közbeni sok próbára (pl. a küszöböt mi úgy hegesztettük be, hogy az összes csavarral ráfogattuk a kész alvázra, majd ráemeltük a kasztnit, így minden lyuk stimmelt, nem úgy mint havernak aki nem így járt el.) Emellett én sok részt meghagytam a gyáriból, pl. csak az egyik oldalon cseréltem a teljes taposót, a másikon csak a szélét, stb. Illetve ne kerüljenek vissza az autóba görbe csomagtérfedél zsanérok, legyenek új csapok az ajtó zsanérokban, minden legyen alaposan megtisztítva, majd jó anyagokkal kezelve. Ne álljon félkészen hónapokat a szabadban a kasztni.



Mivel nekem az okos előző tulaj összehegesztette az alvázat a bódéval, így ez az opció annyira nem játszik, kénytelen vagyok az egészet újjáépíteni. Lelkiismeretes lakatos van, aki öreg autókat restaurál igen komoly szinten, bár Bogárral még nem volt dolga, úgyhogy a hasonló okosságok jól jönnek majd...

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71239 Dátum: 2014 április 08, 11:49:21 »

Én úgy gondolom, hasonló használatban lenne az autó mint az enyém (leszámítva az utóbbi 2 évet, amióta nincs időm rá). Én évi 5-10ezer km-t tettem bele évente a nagy túrák nélkül (Belgium, Olaszország, Franciaország, Németország, stb.). Ez nálam munkába járást, haverokkal Balatonozást, találkozózást, kerti partikra járást stb. jelentett kora tavasztól késő őszig. Mindezt úgy, hogy nem egyszer aludtam benne, cipeltem a bográcsozáshoz a tűzifát, vagy akár egy motorblokkot. Vontattam is vele nem egyszer. Konkrétan a 3. ültetett futómű van benne, ami nem annyira kíméletes mint egy gyári, mint ahogy a gyorsulási versenynél sem a rajtok, amikor úgy remeg a kasztni, hogy a fordulatszámmérőm kopog a szélvédőn. Emellett én úgy használtam az autót, hogy tavasszal hazahoztam a garázsból és kisebb megszakítások kivételével szabad ég alatt állt télig, nem egyszer heteken át szakadó esőben.
A fenti használat és 10 év és az után, hogy apuval én lakatoltam és én készítettem elő fényezésre, azt mondom, hogy ha tudsz, akkor a 2 küszöbből, alvázfejből vegyél jó minőségűt. A padlólemez és a többi, szerintem egy ilyen hobbi járműnél lehet gyengébb, de akkor azért a lakatosnak lesz többlet munkája! (Ha nem lelkiismeretes a lakatos, ha nem szereti a régi autókat, akkor nem fog szarozni, felhegeszti a pontatlan elemet. Ha lelkiismeretes, akkor meg megszaladnak a munkaórák…) Figyelj viszont a lakatolás közbeni sok próbára (pl. a küszöböt mi úgy hegesztettük be, hogy az összes csavarral ráfogattuk a kész alvázra, majd ráemeltük a kasztnit, így minden lyuk stimmelt, nem úgy mint havernak aki nem így járt el.) Emellett én sok részt meghagytam a gyáriból, pl. csak az egyik oldalon cseréltem a teljes taposót, a másikon csak a szélét, stb. Illetve ne kerüljenek vissza az autóba görbe csomagtérfedél zsanérok, legyenek új csapok az ajtó zsanérokban, minden legyen alaposan megtisztítva, majd jó anyagokkal kezelve. Ne álljon félkészen hónapokat a szabadban a kasztni.


Hát ez a bajom nekem is. Azt mondtam, hogy nem veszek szart, mert egyszer legyen megcsinálva az autó rendesen. A 150.000+ kicsit sok a két taposóért, a 60.000-nél (nem tudok pontos árakat) pedig szívesen fizetnék valamivel többet, hogy igazán jó legyen. Épp azért kérdeztem meg, mert ha az általános vélemény az lett volna, hogy a drágábbikat vegyem, akkor szájhúzva, de leteszem érte a kért összeget. Most meg nem lettem sokkal okosabb, mert kétféle lett a vélemény... Cheesy
Télen-nyáron használós autó tuti nem lesz belőle, szeretnék egy félig showcar, félig hétvégi túrázós autót csinálni belőle, mint ami igazából eddig is volt. Ja és én nagy vagyok, de dagadt csajt én se akarok hurcolni... Smiley

Lazlow
« Hozzászólás #71238 Dátum: 2014 április 08, 11:40:57 »

Én is vennék ilyet, csak 390$ maga a cucc, de 830$, mire leteszik nekem Debrecenben...

Miért Te rendeled meg? 150-ért itthon van a két db!  Lips Sealed
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71237 Dátum: 2014 április 08, 10:58:46 »

Pontosan ezért írtam, hogy a küszöbből megvenném a jobbat. Az elég fontos rész a bogárnál, ráadásul biztos, hogy nem rogyik emelésnél. Ugyanígy jó ha az alvázfej is erős, de a sárvédőket, taposó lemezeket nem tartom tartom ennyire kritikusnak.

Azonban van egy olyan is hogy komolyabb terheket viselő helyeken a gyengébb anyag többször, jobban deformálódik.

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #71236 Dátum: 2014 április 08, 10:56:14 »

Ha usaban talalsz cuccokat, probald oket, tobbszor hasznaltam es ismerosoeim is. Lassu (akkor indul a kontener, ha tele van), de viszonylag olcso es korrekt. Annyit kell megoldanod, hogy a telephelyukre jusson el a cucc, hajozast, vamolast intezik (utobbi jelkepes) es bp xviii. Keruletben lehet atvenni. Ha sokat rendelsz, meger egy turat debrecenbol.

http://www.ggexport.com/hu/

Mondjuk californiabol nem a legjobb, de ott is biztos vannak ilyen cegek, az a masik gyujto hely

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 229 230 231 232 233 [234] 235 236 237 238 239 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.185 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.